Х.Баттулга шадар туслахаа шүүгч болгохыг хүсчээ | News.MN

Х.Баттулга шадар туслахаа шүүгч болгохыг хүсчээ

Х.Баттулга шадар туслахаа шүүгч болгохыг хүсчээ

Х.Баттулга шадар туслахаа шүүгч болгохыг хүсчээ
Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга өөрийн шадар туслах Л.Түвшинжаргалыг шүүгч болгох гэж байгаа тухай албан бус мэдээлэл байна.  Тодруулбал 2021 оны тавдугаар сарын 25-нд "Анхан шатны шүүхийн шүүгчийн албан тушаалд томилуулах саналыг Монгол Улсын Ерөнхийлөгчид өргөн мэдүүлэх тухай  Шүүхийн ерөнхий зөвлөлийн тогтоолд Лүндэнбазарын Түвшинжаргалыг Нийслэл дэх Захиргааны Хэргийн анхан шатны шүүгчийн албан тушаалд томилуулах талаар дурджээ.  Л.Түвшинжаргал нь Ерөнхийлөгч Х.Баттулгын  ойрын хүн. Төмөр замын мөнгө угаасан байж болзошгүй гэх асуудлаар баривчлагдан шалгагдсан байсан.
Саяхан УИХ-ын гишүүн асан С. Эрдэнэ  хэвлэлийн бага хурал хийж, "Нийслэлийн прокурорын орлогчоор ажиллаж байсан Ц.Насанбатын хэргийг хэрэгсэхгүй болгох тогтоолыг  Х.Баттулгын шадар туслах Л.Түвшинжаргал авчирч өгсөн. АН-ыг наймаалцахгүй гэсний төлөө буцаад хэргийг сэргээсэн" гэсэн мэдээлэл хийсэн. Тэгэхээр Х.Баттулга шүүхэд өөрийн хүнээ оруулахыг тулд "үхэхдээ үхэр буугаа тавина" гэгч болж байна.
Б.БАТ
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
17
ТэнэглэлТэнэглэл
9
БурууБуруу
2
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ВИКТОР 2021-04-07 122.201.26.172

ТЭНДЭР ЗАРЖ БАЯЖСАН ХҮҮХЭН ДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-04-07 192.82.84.227

тухайн үедээ та нар хүзүүгүй эрлийзээ ингэж хэлж чадахгүй байсан ш дээ

Avatar

Зочин 2021-04-07 192.82.71.75

Жолоочоо яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга болгоно, нэг ширхэг шаардлага хангахгүй охиныг яамны сайд болгоно Баттулгын үйлдэл төрийг ёстой самарч гүйцлээ.. ямар аймаар юм вэ???????

Avatar

зочин 2021-04-07 202.9.46.70

Баттулга чи Путины угаадсыг идээд сайхан байна уу

Avatar

ЧИНГИС ХААН 2021-04-07 192.82.73.175

Нэг хоногийн өмнө ч болтугай өмхий төвд тайрдас хулгайч, луйварчин новшоос салмаар байна.

Avatar

мгл 2021-04-07 192.82.69.205

шуухээс савраа татацгаа манан!

Avatar

Зочин 2021-04-07 103.57.92.58

ЭРДЭНЭ ГЭЖ БАХ МЭЛХИЙ ДУУГҮЙ БАЙ

Avatar

zochin 2021-04-07 103.26.194.108

Battulga odoo bolio. Udaxgui suudlaasaa buugaad tomor zamyn xergeeree shalgagdaad xetsuu ue xuleej baigaa. Putin xaany shiree duujluuriin ols 2 oirxon baidag gej mash unen xeljee

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.184.28

Нэг их Загалмайлсан эцэг царайлсан амьтан сүүлчийн амьсгалаа авч байх шиг

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.131.245.6

Энэ Женко үнэндээ бүтэхгүй гарш дээ, "Мояачуудын эзэн хаан, Моносуэлийн насан туршийн ерөнхийлөгч болох хүсэл сонирхол шунал"-тай хүндээ, Уг нь хөөрхий улс төрийн аялалаа энд хүрээд мэхийн ёслоод өндөрлөхөд болох ёстой хүн л дээ, мөн ч шуналтай хүн юмдаа.

Avatar

зочин 2021-04-07 202.9.46.17

Путинээс 20 мая доллао авсан лалрын Баттулга үхээсэй

Avatar

зочин 2021-04-07 202.9.46.17

Путины гар хөл , орос авгайтай Цэдэнбалын өрөөсөн дугуй

Avatar

Зочин 2021-04-07 176.10.112.40

Баттулга унахад Монголчуудыг х***а э****з дөрвөд гэж доромжилдог буриадууд та нарын үхэл ирнэ дээ. Социализмын үед та нарыг Оросууд чинь нүдээ аньж чихээ бөглөн өөгшүүлж ирсэн.Одоо местный Оросууд чинь явчихсан,хот тойрсон х***а нар чинь нуугдчихсан.Та нар ханьгүй болсон.Монгол төр Монгол үндэстнийг хагалж хорлох ирсэн та нарыг зүгээр орхихгүй багийг чинь хуулж шийтгэнэ.

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.24.36

Jenkogiin trolluud svvliin ved yagaad tag chig bolovoo ? Shuud shuud l avdagsan oird chimee garahaa bailaa. Nuguuh Uyang a Baatarhuyangaa, Turmunh Munhbaysgalan Ganchmeg ntr ni ch chimaagvi…neg l sonin bna shvv! Arai Battulgaasaa umnu buugaad yavchij baigaam bish bizdee ! Batalgaa ni arai ch halagdaagvi baihad bvgd hayad zugataaj baigaamuu ?! Magadgvi l nohoduud shvv !

Avatar

ЗОЧИН 2021-04-07 202.21.126.30

Ёоёо яадаа байз. Өдөр бүр л энэ Баттулга гэж хүний санаанд оромгүй бохир юм дуулах юм. Хугацаа нь хурдан дуусаасай.

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.9.47.24

Худлаа цуурахаа болиоч ээ.

Avatar

Зочин 2021-04-07 203.91.115.41

Женко арай дэндүү бүдүүлэг бохир н**ш шүү. Түвшинжаргал гэгч чинь төмөр замын 280-н сая долларыг улсаас хулгайлахад нь оролцоод хэвлэлээр "цоллуулж" байсан этгээд биздээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж