Засгийн газар хөл хориог дэмжихгүй гэсэн байр сууриа хадгалав | News.MN

Засгийн газар хөл хориог дэмжихгүй гэсэн байр сууриа хадгалав

Засгийн газар хөл хориог дэмжихгүй гэсэн байр сууриа хадгалав

Засгийн газар хөл хориог дэмжихгүй гэсэн байр сууриа хадгалав

НЭМЭЛТ:

Засгийн газрын хуралдаан түр завсарлалаа. Эрүүл мэндийн яамнаас халдварын тархалтыг хумихын тулд 14 хоногийн хатуу хөл хориог тогтоох шаардлагатай гэсэн саналыг Засгийн газрын хуралдаанаар оруулсан юм.  Гэвч Засгийн газраас уг саналыг дэмжихгүй гэсэн байр суурийг илэрхийлж, дахин сайтар ярилцъя гэж үзжээ. Тиймээс уг асуудлаар өнөөдөр үдээс хойш УОК хуралдаж тодорхой шийдэлд хүрсний дараа Засгийн газрын хуралдаанд дахин оруулахаар болжээ.

Одоогоор УОК-ын хуралдах цаг нь тодорхойгүй байна.

Дөрөвдүгээр сарын 10-наас хөл хорио тогтоох ЭМЯ-ны саналыг дэмжих үү?

52.18%
47.82%

БЯМБА ГАРИГААС ХӨЛ ХОРИО ТОГТООХ ХУВИЛБАРЫГ ХЭЛЭЛЦЭЖ БАЙНА

Засгийн газрын ээлжит хуралдаанаар Covid-19 халдварын цар тахлын нөхцөл байдал, авч хэрэгжүүлж байгаа шуурхай хариу арга хэмжээний талаар хэлэлцэж байна.  Covid-19 халдварын тархалтыг хумих чиглэлд ямар арга хэмжээ авах вэ гэдэгт Засгийн газарт хэд хэдэн хувилбар яригдаж байна.

Тухайлбал, энэ сарын 10-ны өдрөөс эхлэн хатуу хөл хориог тогтоох эсэх асуудал яригдаж байгааг эх сурвалж мэдээллээ. Гэхдээ одоогоор эцэслэгдээгүй холбогдох албаныхны байр суурийг сонсож байгаа юм. ЭМЯ болон мэргэжлийн байгууллагуудын зүгээс тодорхой хугацаанд хөл хорио тогтоох шаардлагатай гэсэн саналыг тавьсаар буй.

Өчигдрийн 11.00 цагийн байдлаар Covid-19 халдварын 831 шинэ тохиолдол бүртгэгдэж, нэг хүн нас барсан. Улсын хэмжээнд халдварын нийт батлагдсан тохиолдол 11651 болсон бол нас барсан хүний тоо 13 болов. Энэ хэвээр явбал 14 хоноход өдөрт илрэх халдварын тоо мянга давах бодит аюул тулгарч байгааг ХӨСҮТ-ийн тархвар судлаач Э.Тэмүүлэн хэлсэн.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
199
ТэнэглэлТэнэглэл
52
ЗөвЗөв
19
БурууБуруу
14
ХарамсалтайХарамсалтай
8
ХахаХаха
4
ГайхмаарГайхмаар
2
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

245 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2021-04-07 66.181.161.38

MAN-n zasgiin gazar yaj yronhiilogchiin songuulid yalahaa bododohoos irgediin eruul mendiig bodohoo bolij garguund ni gargalaadaa.

Avatar

Зочин 2021-04-07 192.82.84.227

мэргэжилийн байгууллагын саналыг дэмжихгүй юм бол ЭМЯ байх хэрэггүй ганцхан Оюунэрдэнэ гуай ард түмний амьд явах эрхийг мэдэж байгаа юм бна

Avatar

пагам 2021-04-07 66.181.181.201

угаасаа яах гэж хөл хориогоо сулалсан юм бэ

Avatar

Зочин 2021-04-07 103.57.95.110

3. Сарын 26 нд хэлсэн үгээ мартав уу

Avatar

баасанцэрэн 2021-04-07 202.9.40.116

одоо хориод ямарч хэрэггүи. Вагцинаа яаруул?

Avatar

Зочин 2021-04-07 192.82.72.88

мал оюунэрдэнэ ээ өвчин гэдэг тоглоом биш наад 831 гэдэг тоо чинь үнэн юм бол хорио, мориогоо тавь ард түмэн жинхэнэ сөгдөнө чиний наад мунхаг хаагаа чинь гай авчирна. зүгээр болсон үед өвчнөө жахан сэдрээ малаа…

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.126.90.150

Хөл хорио дэмжиж бна

Avatar

Хөөрүү 2021-04-07 202.9.46.61

Энэ хөөрүү ,попрогч Оюунэрдэнэ иргэдээ цар тахалаар дуусгаж өөрөө хэдэн дарга нартайгаа мөнгөө тэврээд үлдэх гэсэн юм байхдаа. Дараа нь ганцаараа мөнгөө тэврээд адилхан үхнэ биз.!

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.126.89.161

Трамп бизнесийг чухалчилснаас болоод 330 сая хүнтэй америкт 500000 хүн ковидоор үхсэн. Манай монголчууд чинь америкаас зуу дахин цөөн гэж тооцох юм бол бид ний дууриах дуртай тэр улстай жишихээр 5000 хүн ковидоор үхэх ёстой болж байна. Тэгэхээр бизнесээ чухалчилдаг Оюун эрдэнэ ер сайд маань Трампийн зиндааны буюу 5000 хүн үхүүлтэл хаа ч байсан юм хол байна даа. Одоо 10000 хүн халдвар авсан гэдэг чинь дор хаяхад 300 хүн нь найдвартай үхэх магадлалтай байна. ойролцоогоор халдварын 3 хувь нь үхдэг.

Avatar

зочин 2021-04-07 66.181.186.100

гадаад яамны ажилтнууд нь төрийн зардлаар садарлад байвал хөл хориод хэрэггүй байх

Avatar

Зочин 2021-04-07 122.201.31.60

Оюунэрдэнэ энэ хариуцлагагүй байдлынхаа төлөө огцрох ёстой, 4 хүний амь бишүү. Мэргэжлийн байгууллагийн үг үг бишүү

Avatar

вандан хот 2021-04-07 66.181.181.201

хөдөөний мангарууд юу хийж рот руу орж ирдэг бна аа тэгээд буцаж явна гарга энэ тэр гээд л байсан одоо ингээд монгол даяаараа тараагаад одоо хөдөөний тэнэгүүд минь сэтгэл чинь амарсан уу бас тэнгэрлэг монголчууд тусахгүй гэж яриад л тэнэгтээд байсан тусахгүй байхгүй яасийм та нар яахаараа ийм мал болдог бна малтайгаа адилхан болдог юм байхдаа

Avatar

zochin 2021-04-07 202.9.40.254

UOK – Yamarch erh medelgui yum baina te
!!! Odoo UOK – Yamarch Shidver gargaj chadhgui yum baina shuudee Yamarch byrgui yum baina te !!! Chadvargui yum baina te!!!

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.9.41.48

Хорио тогтоосон нь дээрээ

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.9.46.191

Цар тахлаар ингэж тогломооргүй байна. Асар их гамшиг зовлон тохиолдвол энэ Оюунэрдэнэ Амарсайхан нар хариуцахуу Би хариуцна гээд бичээд баталгаа өгчих Эдийн засаг гэх юм 30 жил молигодууллаа 14-21 хоногт яав л гэж Ядуу ч гэсэн элэг бүтэн амьдрах хэрэгтэй гэсэн ухаан бидний монголчуудад алга уу

Avatar

Зочин 2021-04-07 103.57.95.110

Дахиж яриад яах юм бэ Оюун эрдэнэд зориулсан төсөл барьж орж ирэх юм уу

Avatar

Зочин 2021-04-07 103.57.95.110

шүүгч үндэсний аюулгүй байдлын ажилтан нар партидаад байвал ямар хорио байх вэ

Avatar

Зочин 2021-04-07 192.82.70.50

Одоо нэмэргуй ээ. Голомтууд нь хаа байгааг ч мэдэхгуй байна ш дээ. Оорснийгоо сайн хамгаалья. Аль болох гадуур сэлгууцэхгуй байя.

Avatar

Zochin 2021-04-07 150.129.142.204

Eliirchikhsen novshnuud ve.

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.25.147

Гэрээр ажиллах боломжтой бүх оффисын ажилтнууд гэрээсээ ажлаа хий гээд шийдээч. Тэглээ гээд эдийн засаг сүйрчихгүй. Хотын хөдөлгөөн нягтралыг багасгана. Ямар үйлдвэрт тоног төхөөрөмж дээр ажиллаж, байшин барьж, ногоо тариад, орж, гараад ажил амжуулаад бдаг биш. Хэдхэн хоног тэсчих л байлгүй.

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.19.96

засгийн газар зөв шийдэж байна. Иргэд өөрсдөө халдвараас сайн сэргийлэх хэрэгтэй. Төрд ажилладаг хэдэн нөөдүүд зүгээр сууж бэлэн мөнгө авах сонирхол маш их бна. Тэд хувиараа хөдөлмөр эрхэлдэг хүмүүсийг ер бодохгүй, амин хувиа хичээж хөл хорихыг шаардаж бна. Одоо вакцинаа эрчимжүүлж, ариун цэврийг сайн сахих хэрэгтэй.

Avatar

Вакцин худалдаж авахаар төсөвт суусан 50,1 сая ам доллар яасан бэ ??? 2021-04-07 64.119.22.43

ВАКЦИН ХУДАЛДАЖ АВАХ ТӨСӨВИЙН 50,1 САЯ АМ ДОЛЛАР ЯАСАН БЭ ?? ТУСЛАМЖ ГУЙЛАГЫН ВАКЦИН ХИЙГЭЭД БАЙХ ЮМ.

ОРОС ВАКЦИН ХЭЗЭЭ ОРЖ ИРЭХ ВЭ ОЮУН-ЭРДЭНЭ ЭЭ ???

Хамгийн үнэтэй файзер вакцины үнээр 50,1 сая ам доллар төсөв суулгасан биз дээ Оюун-Эрдэнэ эээ ???????????

Avatar

Вакцин худалдаж авахаар төсөвт суусан 50,1 сая ам доллар яасан бэ ??? 2021-04-07 64.119.22.43

ВАКЦИН ХУДАЛДАЖ АВАХ ТӨСӨВИЙН 50,1 САЯ АМ ДОЛЛАР ЯАСАН БЭ ??

ТУСЛАМЖ ГУЙЛАГЫН ВАКЦИН ХИЙГЭЭД БАЙХ ЮМ.

ОРОС ВАКЦИН ХЭЗЭЭ ОРЖ ИРЭХ ВЭ ОЮУН-ЭРДЭНЭ ЭЭ ???

Хамгийн үнэтэй файзер вакцины үнээр 50,1 сая ам доллар төсөв суулгасан биз дээ Оюун-Эрдэнэ эээ ???????????

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.25.147

Хатуу хөл хорио тогтоох боломжгүй бол. Гэрээс ажиллах боломжтой бүх оффис ажилчид гэрээс ажилла гээд шийдчээч дээ. Тэгвэл хөдөлгөөн эрс багасна. Гол нь оффис ажилчид хөдөлгөөнд маш их оролцоод бна. Тэдэнд нөтбүүк нь л бхад хаанаас ч ажлаа хийнэ ш дээ. Хөдөөнөөс ч хийнэ. Гол нь хөл хорихгүй гэсэн шийд гараад бгаа болохоор хөдөлгөөнд ороод бгаан. Дуртай дургүй л ажилдаа явж бгаа даа.

Avatar

Иргэн 2021-04-07 64.119.25.147

Үйлдвэрийн ажилтан биш. Уг нь ч болно л доо. Халдвар авч бгаа хүмүүсийн дийлэнх нь 25-40 насны эмэгтэйчүүд гэсэг. Ойлгомжтой оффис ажилчид ш дээ. Олон хүнтэй өндөр оффис, байшин барилга, лифт энэ тэрэнд л халдвар авч бгаа. Энэ чигт ажилладаг хүмүүст анхаарал хандуулаарай. Дуртайдаа тэнээгүй. Аргагүйн эрхэнд ажлаа л хийж явна. Уг нь гэрээс ажиллаж болно. Гэрээс ажиллаад эдийг засгийг унагахгүй л гэж бодож бна.

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.161.68

Хүрэлсүг ээ, чи одоо өөрөө ил гарч ир!

Avatar

Зочин 2021-04-07 192.82.80.8

Emch meregjiltenguud ydarch bna ! Hul horiogoo togtoogoochee

Avatar

Зочин 2021-04-07 192.82.78.157

Вакцин хангалтай ирсэн бол карантин тогтоох уедээ вакцинжуулах ажлыг ядаж УБд дуусгах хэрэгтэй бна

Avatar

humme 2021-04-07 202.9.40.23

sain darga nar baihad emch nar hend heregtei yum bee

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.25.147

Хөл хориочээ. Хөл хорих боломжтой бүх ААН-д хөл хорь. Гэрээсээ ажлаа хийж болохгүй юм бхдаа. Оффис явахаас айж бна. Өндөр байшинд өчнөөн хүн орж гараад эрсдэл нэмээд бх юм. Хүүхэд, хөгшчүүлээ бодмоор бна шүү. Хүүхдэд вакцин хийхгүй болохоор. Бүр ч их айж бна.

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.27.123

Хүний амь насыг юман чинээ бодохгүй байвал халдвар ёстой нэг засаг баригч та нарын амь насыг авах болно. Хүнийг хайрлаж, амь насанд нь бүү аюулд оруул. Халдварыг зогсоож, хүмүүсийн амь насыг аюулаас авар. Хөл хориогоо тавь, хүмүүст хүнсийг нь өг. Өвчтэй хүмүүсийг бүгдийг тусгаарлаж эм тариаг нь өг. Нийгмийн аюулгүй байдлыг хамгаал. Өөр зам байхгүй. Эргэх буцах аргагүй зам. Энэ зам бол халдвартай тэмцэхгүйгээр ямарч гарцгүй зам. Халдварыг хумиж, зогсоохгүй юм бол Монголд Оюун-Эрдэнэ хэрэггүй.

Avatar

зочин 2021-04-07 202.179.25.22

Корона дэгдэлт амьсгалын замын халдвар тул нэмэгдэж ихсэх нь тодорхой. Үргүй зардал гаргахгүй, ,мэргэжлийн байгууллага уялдаа холбоотой,нарийн зохион байгуулалттай байж, зарим нь би ихэснэ гэж мэдэж байсан гэж халдвар судлаач эмч ярих нь оновчгүй санагдана. ХӨСҮТ эмнэлгийн тусламжаа сайн зохион байгуулж ,хүндрэл,нас баралт гаргахгүй байх нь гол байна. Одоо эмнэлэг бүрт корона вирусээр халдварлагдсан тохиолдол гарна. Эмчлэх арга нь тодорхой тул тухайн оношлогдсон эмнэлэгтээ эмчлүүлэх хэрэгтэй.

Avatar

ИРГЭН 2021-04-07 192.82.70.167

Хөл хорио тогтоож болно. гэхдээ хамгийн гол нь энэ хугацаанд юуг яаж хийхээ тодрхой болгож ямар арга замаар өвчнийг хумьж авахаа тодорхой болгох хэрэгтэй. Тухайлбал: Хөл хорио ….хоног тогтоох учир иргэд ….хоногийн хоол хүнсээ базааж аваарай. Энэ хооронд ийм ийм газруудад шинжилгээ хийж эерэг гарсан иргэдийг энд тэнд …..хоног тусгаарлана. …удаагийн шинжилгээгээр сөрөг гарсан иргэдийг …хоногт вакцинжуулж дуусгана. Энэ хооронд халдвар авсан хүмүүсийг …хоногийн хугацаанд эдгээж гаргана

Avatar

Зочин 2021-04-07 192.82.85.143

Ингэж бгаад зуны дэлгэр цагаар хөл хориотой суух нь дээ. Одоо олигтой үр дүнтэйхэн хориод вакцинаа идэвхжүүлээд авах л хэрэгтэй бна даа.

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.25.147

Гэрээсээ ажиллах бодомжтой хүмүүсийг болж өгвөл гэрээс нь ажиллуулаач ээ. Ажил дээрээ ч гэртээ ч бай хаана ч байсан хийж болох юмыг. Ажилд явах гээл дэмий хүний бөөгнөрөл үүсгэж автобус унаагаар зорчуулаад. Өдөр хоол олж идэх гэж энэ тэнүүгээр явуулаад бх юм. Эндээс л халдвар авна ш дээ. Гэрээс ажидлах боломжтой бүх хүнийг хөл хорь гэсэн шийдвэр гарга л даа.

Avatar

zochin 2021-04-07 192.82.73.177

өөх ч биш, булчирхай ч биш байхаа л болимоор юмаа

Avatar

Зочин 2021-04-07 103.57.95.90

odoo khungun uvdsun khumuus ni udakhgui khundreed bas khaldvar ni nemegdeed irkheer khul khorio tavidag baij gej amaa barina daa khumuus teneg said nar ni

Avatar

Зочин 2021-04-07 192.82.91.102

Иргэний амь юунаас ч илүү гэдэг биз дээ. Хөл хорио 14 хоногоор тогтоож энэ хугацаанд халдварын эх уурхай Улаанбатарын иргэдийг халдварын эсрэг тарианд бүрэн хамруулах нь зөв өө. Энэ хэдхэн хоногт эдийн засаг сүйрч ,өлсөглөн үүсчихгүй тэснэ. Хүмүүст учрыг сайн ойлгуул.Үүнийг зарим хүмүүс эсэргүүцээд байгаа нь зөрчил шуугиан дэгдээх гэсэн л оролдлого биз.

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.25.147

Хөл хорихгүй гэж бгаа бол нэт, компьютераа ашиглаад гэрээсээ ажиллах боломжтой оффисын ажилтнуудыг гэрээс нь ажиллуулаач ээ. Шал дэмий оффис явуулаад. Хаана ч бсан ажиллад мөнгөө олчихно. Хорихгүй болохоор дэмий айгаад стресстээд явж бна. Захирал нь гэртээ бай гэж хэлэхгүй бна ш дээ. Заавал оффис явуулах юм. Карентилаад гэрээтээ ажлаа хийж болох уу.

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.25.147

Тийм боломжтой хүмүүсийг карентил гээд шийдээч дээ. Заавал гарч байж мөнгө олдог нь л гардаг юм байгааз. Хачин уламжлалт сэтгэлгээтэй захирлуудаа ажилчдынхаа эрүүл мэндийг бодооч ээ

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.25.253

Тэгээчдэ

Avatar

Иргэн 2021-04-07 64.119.25.147

Хамгийн гол нь тэгүүлэхгүй. Заавал ажилд явуулаад бгаа нь л сонин бгаан. Уг нь тэнд очиж суух ямар ч шаардлага бхгүй. Хийх юмаа асуудалгүй хийчихнэ. Энэ тэр салбар ажиллахгүй гэж бхаар. Гэрээс ажиллаж болох нь хөдөлгөөн хорь гэвэл шийдчихвэл амар бна. Даанч захирал нь зөвшөөрөхгүй юм. Яадаг юм болдоо

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.27.123

Энэ хүүрийг буудах хэрэгтэй. Хэдэн хүн а**х гээв? Монголчуудаа!!!! таны амь танд ганцхан шүү.

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.24.10

чам шиг хогийн оркоос болж халдвар өсөөд байна. Өчигдөр 15 дугаар хороолол. Ромео Жульетта хотхоны урд гэр хорооллын бололтой 20 орчим насны 2 банди шал согтуу явж бсан. Ямар ч маскгүй. Шүлсээ хаяад, явж бга машинуудын урдуур хөндөлсөж зогсоод. Тэд нарын нэг нь чи биз. Малнууд өөрсдөө дэглэмээ бариачээ!!!!!

Avatar

Зочин 2021-04-07 59.153.114.128

Ямар ч үр дүнгүй дэмий попорхоо болимоор юм. Хэн ч хаанаас ч шинэ эм техник технологи оруулахд ирчээгүй юм бол энэ горимоороол байх нь зүйтэы

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.126.89.155

МОНГОЛЧУУДЫН ТАЛ ХУВЬ НЬ ХИАРЧИХВАЛ ЯАХ УУ ??? ЯДААД ХОТОД ЗАМЫН ТҮГЖРЭЛ БУУРАХ БОЛОВ УУ ????

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.126.89.162

Төрийн албан хаагчид, халамжаар амьдрагсад, улсаас мөнгө авч ажилгүй хэвтэхийг мөрөөдөгсөд хэт олширсон байна. Бүгдээрээ хөл хорь гэнүү

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.183.56

яг тийм төрд ажилладаг новшнууд л хөл хорио тогтоох нь өөрт нь ашигтай шүү дээ

Avatar

Аюул эрс + эгдсэн шүү 2021-04-07 66.181.186.34

Үлгэр ярьж тууль хайлдаг 9 маань юу л гэнэвдээ. Улс даяараа халдвар тарж хүн ам шигүү суурьшсан УБ хот тахлын 1 том голомт болчихлоо.Маш харамсалтай бас аюултай. Байдлыг тогтворжуулах арга замыг яаралтай сүвэгчилж олон талаас нь бодож боловсруулж богино хугацаанд эрчтэй ажиллах цаг үe ирсээн. Эрүүл мэнд байхгүй бол эдийн засаг дагаад опсоё байхгүй гэдгийг илжигшиг зөрүүд Амар Сумъяа нарын толгой ухахуу ??ECMO хэдийг авчихаач гэж бүтэн жил л МАНын засаг ЭМЯ-ыг иргэд гуйсан Аваагүй н**ш гэж

Avatar

mongol 2021-04-07 122.201.21.99

Hatuu hul horio togtooh ni buruu,deglemee sain bariad ajlaa hiih ni zuv shuu bas ene hund nuhtsuliin ueiig duruulj todroh gesen teneguud bn matematik tootsoolol hiij chadah mergejliin hun bn uu barag ugui hagas dutuu hiisen yamaa unen bolgochih sanaatai zuil l bn.Hatuu hul horio togtoogood amjiltand hurehgui tur zuur buuraad dahiad l nemegdeed ehlene ene ni mash hortoi tuuni orond vaktsinjuulaltaa erchimjuuleh heregtei uur garts baihgui shuu hul horio togtoovol mash tom aldaa bolno

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.9.40.170

Монголчууд яг дэглэм барьж харагдаач

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.186.34

Үлгэр ярьж тууль хайлдаг 9 маань юу л гэнэвдээ. Улс даяараа халдвар тарж хүн ам шигүү суурьшсан УБ хот тахлын 1 том голомт болчихлоо. Маш харамсалтай бас аюултай. Байдлыг тогтворжуулах арга замыг яаралтай сүвэгчилж олон талаас нь бодож боловсруулж богино хугацаанд эрчтэй ажиллах цаг үe ирсээн. Эрүүл мэнд байхгүй бол эдийн засаг дагаад опсоё байхгүй гэдгийг илжигшиг зөрүүд Амар Сумъяа нарын толгой ухахуу ???ECMO хэдийг авчихаач гэж бүтэн жил л МАНын засаг ЭМЯ-ыг иргэд гуйсан Аваагүй

Avatar

Маш зөв 2021-04-07 122.201.24.96

Эдийн засаг уналаа. ЗГ зөв байр суурьтай байна. Хүмүүс өөрсдөө энэ өвчинтэй тэмцэх ёстой. хамгийн тэнүүлч, хариуцлагагүй юмнууд энэ өвчнийг тусдаг.

Avatar

Чи хэний угаадас долоогч вэ ?? 2021-04-07 64.119.22.43

Монголчууд бараг 2 жил хоригдож, маскийг сайн зүүж зайгаа ч барьж байгаа. Корона Монголыг байтугай Дэлхийн өндөр хөгжилтэй орнуудыг сөхрүүлсэн. Манай ЭМ-ийн салбар сөхөрч байна. Иргэд ч амьдрал нь хүндэрч сөхөрч байна.. Чи ч хүн сэтгэлгүй өмбүү юм

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.177.219

Одоо хөл хориод нэмэргүй, сул хая.

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.9.46.234

Хурдан вакцинаа эрчимжүүлүүл болоошдээ. Одоо хөл хориул намар идэх гурил, хүнсний ногоогүй болж х***а гурил ногоо идэцгээж жинхнээсээ хэдэн зуугаараа хорт хавдраар үхэцгээнэшүү

Avatar

ЗГ мэргэжлийн ЭМ-ийн байгууллагын үгийг сонсоочээ 2021-04-07 64.119.22.43

Хатуу хөл хорио тогтоохгүй бол дийлэхгүй. Арчаагүй ЗГ огцор

Avatar

Зочин 2021-04-07 150.129.142.149

мэргэжлийн хүмүүсийн үгийг сонсохгүй энэ оюунэрдэнэ дараа нь хариуцлагаа хүлээх үү өдөрт хичнээнээрээ үхээд эмнэлэг дийлэхгүй болхоор яах болж бна ганц вакцинээр вирусгү болно гэж мөрөөдөөд хэрэггүй

Avatar

ЗОЧИН 2021-04-07 192.82.88.9

Бие сайтай бол туссан ч дархлаа маш хурдан тогтоно. Витамин С,Д гээ сайн уу. Ахмадууд эрсдэлт бүлгээ хурдан вакцинжуулах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-04-07 103.26.193.42

Jinhene baylag buteej baigaa salbaruud tuhailbal gazar tarialan, mal aj ahui, uul uurhai, barilga, tuuhii ed uildverlel, hungun uildver, hunsnii uildveriig haah hereggui baih. Harin uilchilgeenii salbaruud, ariljaanii biznes, uzver uilchilgee zergiig tur haasan ni deer baihaa.

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.183.103

Би хөл хорих асуудлыг дэмжихгүй бн. ЕС Оюун-Эрдэнэ таны зөв

Avatar

zochin 2021-04-07 64.119.18.3

Хөл хориод нэмэргүй гэдэг нь тодорхой харагдсан шүү дээ хүн бүр дор бүрнээ хичээгээд өөрсдийгөө хамгаал өөр арга байхгүй Ерөнхий сайдыг дэмжиж байна

Avatar

Зочин 2021-04-07 65.49.38.139

Хөл хорионд сууж өөрсдийгөө боолууд гэдгээ хүлээн зөвшөөрчгөөдөө ард түмэн хөл хорионд суух үед чинь уул усыг чинь ухаад дуусцан байх вий дээ

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.9.46.216

Manaihan nre amia bodson shv naa corona cn zaluu hmvs zgr amarhan dawaad garc bno gehde nastai hvmvvse za uzdege uzsen uheg gd hay gd bn bolno Jiremsen joohon huuhdude bodooce yalanguya ene jiremsen ehchuuuded mash ayultai ta nar bi l bolj bwal busadn uheh hanagv hogiin arcaagv amia bodson uhaangvi bha bolioc

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.161.31

Оюун эрдэнээ, хөл хорио ээ, халдвар нилдээ тархаад нас бадралт өдөр өнжихгүй гараад эхэллээ. Цөөхөн монгол хүнии амь нас үнэ цэнэгүй юу, хичээн хүний аминд хүрэх гэсэн юм бэ. Эрүүл мэндийн салбар чинь дийлэхгүй болж бн.

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.19.96

Ер нь бол иргэд өөрсдөө хариуцлагатай байж өвчнийг дийлнэ. Тэгэхгүй бол хөл хорьсноороо дийлдэг юм биш. Ариун цэвэрч бай, маскаа зүү, зайгаа бар, вакцинаа хийлгэ. Тэгээд ажиллаад амьдрах хэрэгтэй.

Avatar

Irgen 2021-04-07 122.201.31.89

Horionii honogt buh hunee vaktsinjuul

Avatar

Bi bi 2021-04-07 202.55.188.97

Zarim neg nuhud hul horio togtoowol 1say tugrug olood tsohichihno l geed bodood baih shig baina. Bitgii gorid l gej belneer bn

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.161.41

Zayl golgo.28honog hol horyo.Orh burd 1say.tegeed guice

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.126.88.196

Heden hun .

.

ii daraa hul horih be.

Avatar

uher mongolchuuddaa 2021-04-07 202.21.115.46

bisdaa urh bur 1 say tog gd hutsatsgaagaad bhiin awaad garj irhed chin naad tugrug chin shalaar neg bolno malnuudaa 11 sard l hatuu hol horio togtoogood humi bsiin odoo hol horio togtoogood ymar ch nemer bhgui malnuudaa irged ni gj iim medrel yum yrij bhad zasgiin gazar ni ta hedeer sega daad suuhaa medne hul horiond orood yu uurchlugdsiin er ni tsagaan saraar hul horio togtooson duusaad ta hed uursduu tenj eliireed uhej bgaam shig unseltseed l ail hessen bizdee malnuudaa

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.25.147

Хөд хорионы ачаар үхэлгүй вакцинтай золгоо биз дээ

Avatar

Зочин 2021-04-07 65.49.38.139

Хөл хорилоо гээд ямар үр дүнд хүрсийн бээ вакцинаал шуурхайлаачээ уул уурхайн ээлжээ солиод байж болдгүй юмуу

Avatar

Иргэн 2021-04-07 66.181.189.154

Гадны орнууд ард иргэд аж ахуйн нэгжүүддээ нөхөн олговор олгоод хөл хориогоо жинхэнэ утгаар нь тогтоож байдаг манайх хир зэрэг олон хүний амь нас хохирохыг харах гэж байгаа юм шиг л байх юм даа

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.161.62

Ашгүй дээ. Хар амиа халдвараас хамгаалаад явчихаж чадахгүй бол хохь нь. Бусдыгаа битгий чангаагаад бай.

Avatar

Зочин 2021-04-07 103.14.36.6

яасан бэртэгчин г***й вэ чи

Avatar

Эги 2021-04-07 66.181.161.84

Яг зөв. Иргэд өөрсдөө л хариуцлагатай байлдаа. Хөл хориод үр дүнгүй гэдэг тодорхой. Одоо угаасаа дулаараад хүмүүс гэртээ суугаад хоригдоно ч гэж юу байхав

Avatar

зочин 2021-04-07 192.82.74.64

Хөл хорио тогтоохыг дэлхий нийтээрээ хэрэглэж байна.Вакцин хийлгэсэн хүн эхний хоногуудад халдвар авахад хүндрэх боломжтой гэж бичиж байна.14-21 хоног хөл хорио тогтооход амьд хүн аргатай гэж байдаг хүн даваад л гарна ш дээ.

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.55.188.88

Хөл хориод үр дүн бага байсан, Хорьж байгаад толгой дараалан шинжилгээ авсан. Ямарч үр дүн өгөөгүй.

Avatar

Зочин 2021-04-07 103.14.36.6

хориу сулраад чам мэтийн мал нь өвдөхгүй гэж тэнээд утгаа алдсан

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.55.188.45

Ajillay geed bga humuus chin nogoo hedhen oligarhuud shuu dee, engiin ued hodolmoriin huuli zorchihiig duugui haraad l yawdag bsan, bidnii ami nasaar toglohiig zowshoorohgui shu… Hol horiogoo togtoo Oyun erdene eronhii said l um bol ard tumniihee tald ajilla shaardaj bn

Avatar

Иргэн 2021-04-07 43.242.243.211

Хөл хорио тогтоож халдвараа зогсоохгүй бол арай дэндлээ ш дээ ОЮУН ЭРДЭНЭЭ ,

Avatar

Зочин 2021-04-07 192.82.77.95

Khurelsuhiin shiidwer doriuhan hol horio togtoogood orh burt 1000 togrog ogwol taarna

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.161.124

Oyunerden p***a mini ard irgeedee yaa geed b.ga be hol horiogoo togtooldo lalruuda odort 100.100 nemegdeed baihad edin zasag gej hutsad b.h ym 1g bol p***a ene ardin namin zasgin gazarig tayan buulgawal taarna vnheer heleh vg oldohgvi dutuu torolttoi jijighen tarhitai muu gichinvvd

Avatar

Ззз 2021-04-07 221.153.175.5

Хөл хориод сайжрахгүй, зүгээр хүмүүс хувийнхаа ариун цэврийг сахиж, хувийн машинаар нь явуулах хэрэгтэй.

Avatar

Public 2021-04-07 103.26.193.64

Ajilaa hiiged amidarmar bna bank zeel enter hetsuu bna danpuurlashde

Avatar

Faak 2021-04-07 122.201.22.100

ИЧКО ПИЧКОГ ЭХЛЭЭД ХОРЬ

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.55.188.100

Ухсэн хун хохироод онгорно амьд хун хариуцлага хулээгээд л амьд явна шуудээ хэн нэг нь ухэх хэнд ч хамаагуй иймээс оороо оорийнхоо амь насыг хамгаал бусдын толоо амьд явж амьдрахгуй болохоор оорийнхоо амь нас эруул мэндийн толоо оороо л сайн анхаарах хэрэгтэй

Avatar

иргэн 2021-04-07 202.179.8.4

энэ ажиллая гээд байгаад хүмүүс цөөн тооны хүнээ ажиллуулж болно ш дээ. нийтээрээ хорионд орохгүй бол өвчин бүр гаарлаа. хэнэггүй хариуцлагагүй хүмүүс энд тэндгүй бөөн бөөнөөрөө идэж ууж, найрлаж наргиад, зодоон нүдээн хийж замбараагүй байдал газар авч байна. иргэдээ бодооч ээ. өвчин туссан тусаагүйгээ огт мэдэгдэхгүй байж байгаад халдвар авч байна.

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.9.40.102

юун хөл хорио дэмжихгүй байна.. хувиараа бизнэс эрхлэгчид бид бүүр үнэхээр дампуурж байна

Avatar

зочин 2021-04-07 202.179.8.4

хөл хорио тогтоохгүй байсаар байгаад олон хүний амь нас эрсдвэл Оюунэрдэнэ хариуцлага хүлээх ёстой. Юуны түрүүнд ард иргэдийнхээ эрүүл мэндийг бодооч ээ.

Avatar

Боогий 2021-04-07 202.126.89.236

Хөл хориод ямар ч үр дүнд хүрдэггүй шүү дээ. Одоо ажил хийж татвар төлдөг хүмүүсээ сонсож хамгаалах хэрэгтэй байна!!

Avatar

Иргэн 2021-04-07 202.21.103.226

Ажил хөдөлмөрөө хэвийн явуулаад, халдвар хамгаалалаа бариад амьдралаа үргэлжлүүлэх нь зөвөө. Хорилооо гээд яах юм. 14 хоногт бүх айл өрхөөр явж, бүх иргэдээс 2 дахин шинжилгээ авч чадахгүйгээс хойш хориод халдвартай иргэд нууц үедээ орно. Өдөрт илрэх тоо маш бага болно. Буцаад хорио цуцлана. Иргэд гудамжинд гарна буцаад нэмэгдэнэ. Ямар ч үр дүнгүй. Яваандаа энэ тоо багасаад тусах нь тусаад эмчлэгдээд дуусах байх.

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.21.113.82

Хөл хорио 14 хоног тогтооход халдвартай хүмүүс гэртээ байх хугацаандаа эдгэрээд эсхүл халдвар тархаахгүй болохыг хэлж байгаа арга хэмжээ ш дээ карантин гэдэг чинь. Тэгж байж халдварын гинжин хэлхээг тогтооно, ядаж одоогийнх шиг замбраагүй биш, хяналтанд орно шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.9.47.21

Гамшийг нөхцөл байдал зарласан байж юун ард иргэдээс санал асуулга авч шийдвэр гаргаад байгаа юм. Ингэж дүр эсгэхээ больоочээ. Ард иргэдийн санлыг авах ёстой ажил дээр авахгүйгээр шууд гаргадаг хэрнээ иргэдийн аюулгүй байдлын эсрэг нийтийн хамарсан тахал өвчинтэй тэмцэхэд санал аваад авахын. Ийм чадваргүй, ард түмэндээ гологдсон эрх бүхий албан тушаалтанууд ухамсараар албан тушаалаа өгөөчээ. Ард түмэн чинь чирэгдэж дууслаа. Хүн төвтэй ажил, хүн төвтэй шийдвэр гаргаачэээ.

Avatar

ИРГЭН 2021-04-07 66.181.161.91

АЖИЛ ХӨДӨЛМӨР ЭРХЭЛЖ ИЛҮҮ ИХИЙГ БҮТЭЭЖ САНААЧИЛЖ НИЙТЭЭРЭЭ ЭРҮҮЛ МЭНД ХАЛДВАРЫН ДЭГЛЭМЭЭ САХИЖ ХӨДӨЛЖ ТЭМЦЭЖ ӨВЧИНГ ЯЛЦГААЯ .УНТАЖ ХОРИГДОЖ БИД ХЭЗЭЭ Ч ЯЛАХГҮЙ .ДАЙНЫГ ТЭМЦЭЖ ҮРЭГДЭЖ ИЛҮҮ ИХ ХӨДӨЛМӨРЛӨЖ БАЙЖ ЯЛДАГ.

Avatar

ИРГЭН 2021-04-07 66.181.161.91

ХӨЛ ХОРИХЫН ОРОНД ДЭГЛЭМЭЭ БАРЬЖ АЖИЛЛЬЯ ХӨДӨЛМӨРЛЬЕ БИЕИЙН ТАМИРААР ХИЧЭЭЛЛЬЕ ВАКЦИНЖУУЛАЛТАА ХИЙЛГЭЦГЭЭЕ ЭРҮҮЛ АМЬДРАЛД ХАМТДАА ТЭМЦЭЖ ХҮРЦГЭЭЕ!!! ОЛОН ТҮМЭН АРД МТНЬ.

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.126.89.149

Энэ засгийн шийдвэрийг иргэд Оюун-Эрдэнэ ийн шийдвэр гэж хүлээж авахгүй Хүрэлсүхийн шийдвэр гэж ойлгох байх.

Avatar

zochin 2021-04-07 66.181.169.162

yun xol xorio veee… bygd zeeltei, tatvar nemsen, orlogo baixgyi tartagtaa tulchaad baixad… uls ni mongo oxgyi ni todorxoi baixad… vaccinaa xurdan xiigeel enenteigee zeregtseel amidraxaas argagyi… xol xorio togtoogood yag yu shiidexiin chadqyig ni xangalttai l xarlaa shd…

Avatar

ИРГЭН 2021-04-07 66.181.161.91

ХӨЛ ХОРИОД ЮУ САЙЖИРНА ГЭЖ ХҮЛЭЭХ ВЭ??? АЖИЛГҮЙДЭЛ ЯДУУРАЛ ӨР ТЭМЦЭЛ НИЙГМИЙН БУХИМДАЛ ЗАСАГ ОГЦРОХ …

Avatar

б 2021-04-07 66.181.180.88

Хөл хорихгүй бол чамайг болон гэр бүлийнхнээс чинь үхэхийг л хүлээх байх даа.

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.21.111.13

яг

Avatar

зочин 2021-04-07 202.9.46.17

Хэрвээ Хүрэлсүх Ерөнхийлөгч болж чадахгүй бол бүгдийг чинь хална шүү п нуудаа

Avatar

зочин 2021-04-07 202.9.46.17

Сонгууль болох гэж байхад хөл хоривол а**а шүү, Хүрэлсүх ялахгүй

Avatar

zochin 2021-04-07 66.181.176.127

hurdan karantilaachee

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.126.88.212

Карантилпх хэрэггуй эээ

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.21.108.32

Хайрт Монгол эх орноо энэ чадваргүй МАН-аас аварцгаая. Эднүүс миний эх орныг сүйрүүллээ. Чадваргүй дарганцаруудыг зйалуулая

Avatar

Зочин 2021-04-07 192.82.69.40

Энэ хугацаанд нас барсан иргэдийн амийг Оюун-Эрдэнэ юугаар төлөх вэ? Нас барагсдын тоогоор Оюун-Эрдэнийн ах дүү нараас цаазлах уу? Яах вэ?

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.126.89.82

Pisda min yamar ter humuusiig chin alsiimu?! Uvchin tahal gedeg yum heniig ch avch odno! Erguu teneg har pisdamin iim yum yarij yavhaas icheechee llraa! Troll ch baisan iim yum bichih arai dendnshuu erguu atsnii bandag min!

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.24.10

сэтгэцийн өвчтэй юмнуудын онгод орж байна

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.24.10

192.82.69.40-д чиний ухаан санаа зүгээр үү?

Avatar

Зочин 2021-04-07 139.5.218.90

Хөл хорио тогтоохыг эсэргүүцэж байна …. Ард түмэнд, иргэн бүрт нэг сая төгрөгөө өгнө үү ….Ард түмэн ,ААН -үүд элгээрээ хэвтлээ … Сонгуулийн шоу болсон коронагаар мөнгөө босгохын эсрэг байна .. Одоо солих хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-04-07 103.212.117.36

ХҮМҮҮС ЭЭ!!!! ХӨЛ ХОРИОГ ЯМАР ЗОРИЛГООР ЗАРИМ ХҮМҮҮС ЭСЭРГҮҮЦЭЭД БАЙГААГ АНХААРЧ ҮЗЭЭЧ ЭЭ?!
ХЭДИЙГ МААНЬ БУЛШИЛЖ, ХЭДИЙГ МААНЬ ӨВЧЛҮҮЛЖ,ХЭД НЬ ӨВЧНИЙ ДАРАА ЭМГЭГТЭЙ ҮЛДЭХИЙГ НААДУУЛ ЧИНЬ ТООЦЧИХСОН БАЙГАА ЮМ ШИГ БАЙНА. ТЭГЭЭД ВАКЦИНЫ ТУХАЙ Ч ХУДАЛ ЦУУРХАЛ ТАРААГААД ЗАРИМЫГ МААНЬ ВАКЦИНААС ТАТГАЛЗУУЛААД АМЖЛАА. ЦАР ТАХАЛ ЖИНХЭНЭ УТГААРАА БИДЭНД АЮУЛ ТАРЬЖ БАЙНА ШҮҮ ДЭ. ХАТУУ ХӨЛ ХОРИО ДАРИУХАН ТАВИХГҮЙ БОЛ БИД ТЭСЭХГҮЙ ЮМ БИШ ҮҮ???!!!

Avatar

н**ш юмаа 2021-04-07 192.82.86.5

зүгээр одооо больж үз хэдэн янзаар л хорьлоо өчнөөн тэслээ ямар ч бодлогогүй байж дахиад хичнээн удаа хорих гэсэн юм бээ хөөөш!!!!!! хоригдохыг хүсээд байгаанууд нь зүгээр өөрсдийгөө хорь дэхүү ажилаа хийж амьдралаа тэжээмээр байна!!! яг яс юман дээрээ та нар өөрсдөө маскаа яаж зүүдэг билээ хамар ам нь гарцан, сүүлд хэзээ ч сольсон нь мэдэгдэхгүй бөөгнөрч ууж идэж явцгаадаг биздээ хэзээ дуусна гэж хэзээ хумина гээд сууж байх уу?? өлбөрч үхсэний дараа юу? өрөндөө баригдаж хоосорсоны дараа юу?????

Avatar

зочин 2021-04-07 203.98.76.21

"а******н" Засгийн газар байна. Эрүүл мэнд хохирвол эдийн засаг сүйрнэ, эрүүл байвал эдийн засгаа босгож болно!

Avatar

иргэн 2021-04-07 202.179.25.105

МАН-ын Харгис ЕС Оюунэрдэнэ Огцорооо

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.164.211

Гэртээ байгаад, дуртай нь гарахгуй хоригд л доо, бусад нь ажлаа хиймээр байна!

Avatar

Зочин 2021-04-07 192.82.77.19

cham shig malnuud gaduur taraagaad baigaag naad hushganii chinee tarxi chini oilgohgui bn uu

Avatar

zochin 2021-04-07 66.181.178.79

Chi ovching tusval ajillaj chadlaa yu tenegee, eruul bjiij urt hugatsaan dheviin amidrahiin bgaz de.kkkk

Avatar

Зочин 2021-04-07 94.198.40.70

Самарсайхантайгаа хөтлөлцөөд огцроо оюук нусаа. Хүний амь нас яригдаж байна гөлөг минээ

Avatar

Zochin 2021-04-07 66.181.180.251

Ene hvmvvs ih sonin ymaa hol horio togtoohoor hul horiogoo togtoohoo boli geed l hashigaraad bhiin togtoohgvi geheer odoo togtoo geed hashigraad bhiin balai amitad

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.164.211

Хорио тогтоох хэрэггуй, вакцинаа л зурдлуулах хэрэгтэй!!!

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.9.41.2

Ork oyukaa. Ogtsor

Avatar

Irgen 2021-04-07 202.55.188.33

Mongtoi xvmvs xol xorio saixan bga baix mongvi xvmvs xotod xer ix bilee 👮

Avatar

БИТГИИСОЛИООР 2021-04-07 124.158.82.96

1 САЯАА ӨГӨӨД 1-2 САР НАМ ХОРЬ. МӨНГӨ ӨГӨХГҮЙ БОЛ ӨЛСӨЖ ҮХСЭНЭЭС КОРОНАГААРР ҮХСЭН НЬ ДЭЭР БХДАА БАРАГ,

Avatar

Иргэн 2021-04-07 103.212.116.105

Хорио тогтоож өвчинөө хумих ёстой . Гэхдээ нөхөн олговор бас олгох ёстой. Бас энэ хугацаанд вакцинаа оруулж ирж тарих хэрэгтэй байх. Үгүй бол олон хүний эрүүл мэнд амь нас хохирвол ЗГ огцрох тухай яригдана гэж бодож байна.

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.164.211

Гэртээ байгаад, дуртай нь гарахгуй хоригд л доо, бусад нь ажлаа хиймээр байна!

Avatar

Зочин 2021-04-07 203.23.199.175

Зайл

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.131.233.10

Өвөл нэг мөсөн 2 сар хорих ёстой байсан юм арчаагүй төр засагтай юмаа

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.161.37

эхлээд тэр вирустай байхад вирусгүй бичиг хийж өгсөн албан тушаалтнуудаа нийтэд зарла, дараа нь өмнөх энхсаран болон бусад тусгаарлах байрнуудаас халдвар алдсан тусгаарлах байрны бизнес хийж байсан хүмүүсийг зарлаж хариуцлага тооц, албан тушаалаа ашиглан халдвартай бүсээр дураараа зорчдог амарсайханаас эхлээд том толгойтой хулгайчууддаа хариуцлага тооц, өнгөрсөн жил утгагүй хөл хорио тогтоож, 21 хоногийн нууц үе гэж бизнес хийж байсан албан тушаалтнууддаа хариуцлага тооц хүрэлсүхээс эхлээд.

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.181.41

Ер улаанбаатар хотод бол баялаг бутээгчид байхгуй архичид л олон байгаа тэд л турж ухэхгээд байгаа даа олсож болно ухэж болохгуй шуу засгийн газар хэний эрх ашгийг хамгаалаад байна даа хэдэн баячууд архины уйлдрийн эздэд уйлчилжбайна

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.182.33

Оюун Эрдэнэ арчаагүй с**, бүх юмыг балаллаа. Энгийн горимд шилжүүлээд л халдвараа тараасан

Avatar

иргэн 2021-04-07 202.179.25.105

Ерөнхий сайд Оюунэрдэнийн энэ Харгис хэрцгий зэрлэг бодлогын Үр дүнд Иргэд Эрүүл мэнд Амь насаараа Хохирч эхлээд байхад Хөл хорио тогтоохыг Эсэргүүцээд байгаа ЕС Оюунэрдэнийг нэн даруй Огцоруулж хариуцлага тооцох хэрэгтэй Цаашдаа хэдэн Иргэнийхээ Амь насаар тоглох гэсэн Хулгайч вэ

Avatar

zochin 2021-04-07 203.91.115.37

ta nart ter muu Hurelsuh chini heregteimuu, ard tumen chini heregteimuu? uhsenee hiigeed pooprood bgaa malnuud ve? hul horiogoo togtoogoochee…

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.24.10

ОРКУУД ӨӨРСДӨӨ УХАМСАРТАЙ БАЙГААЧЭЭ. ХАЛДВАР ХАМГААЛЛЫН ДЭГЛЭМИЙГ ОГТ САХИХГҮЙ МАЛНУУД ОЛОН БАЙНАА! ӨЧИГДӨР НЭГ ХҮҮХЭН 1 ДҮГЭЭР ЭМНЭЛГЙН ХОЙНО АМНЫ ХААЛТГҮЙ АРЗАГАНААД ЯВЖ БАЙСАН. ХЭЛСЭН ЧИНЬ ХҮНИЙ ҮГИЙГ ХҮЛЭЭЖ АВЧ БГА ШИНЭ АЛГА! ЭРТЭЭД КИНО ҮЙЛДВЭРТ БДАГ ҮСЧИНД ОРСОН ЧИНЬ ҮСЧНИЙ ДҮҮ НЬ БОЛОЛТОЙ ХАР НӨХӨР МАСКГҮЙ ОРЖ ИРЭЭД ҮСЭЭ ЗАСУУЛЖ БСАН ХҮМҮҮСИЙГ ЭРСДЭЛД ОРУУЛСАН. ИРГЭД ӨӨРСДӨӨ ХЭЭР ХӨДӨӨ БИШ НИЙСЛЭЛД АМЬДАРЧ БГА ГЭДГЭЭ ОЙЛГООЧЭЭ!!!!!

Avatar

Зочин 2021-04-07 183.177.99.228

Хатуу хөл хориогоо тогтоогоочээ засаг төр маань байна уу дийлдэхээ байлаа.

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.24.10

хоригдох дуртай чи өөрийгөө гэртээ хорь л доо!

Avatar

Зочин 2021-04-07 103.212.117.36

бид одоо ч дэглэм сахиад гэртээ байнаа. чи хөл хориог эсэргүүцээд халдвар тараагаад иргэдийг эрсдэлд оруулаад байна шүү дэ!!! тэдний төлөө бас чиний төлөө л хэлээд байна.

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.21.153

Хэдэн хүн үхүүлэх гээв

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.161.10

hul horio heregtei bna shdee.. Hed uhehiig huleeh geed bgaa umuu

Avatar

Зочин 2021-04-07 43.228.130.63

yah gd bga malnuud ve

Avatar

zochin 2021-04-07 202.131.234.154

Nas barsan xumuusiin nuxun tulbur gej undur um bgaa shuu. 1-2 say tug xuuraxgui shuu. Eruul orchind amidruulax estoi. Ar gertee zunduu tus dem boldog bsan, boloxch bsan. Segtel sanaanii xoxirol.

Avatar

ИРГЭН 2021-04-07 43.228.131.24

Хөл хориогоо тавиачээ. Мөнгөнөөс илүү иргэдийн чинь амь нас биш юмуу

Avatar

Зочин 2021-04-07 192.82.72.175

Эмч, судлаачдын үгийг сонсох хэрэгтэй ш дээ, сошиалын дагуу шийдвэр гаргаж болохгүй!!!

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.177.199

demjeechee pizdanuudaa

Avatar

Зоч 2021-04-07 66.181.161.118

Одоо болноо хэмжээ хязгаартаа хүрсэн шүү одоо тэсэхгүй шүү!!!

Avatar

Зочин 2021-04-07 203.91.115.47

изду юм аа хөл хорьж яах гээд бгам бэ 2 жил хорилоо шдээ тэгээд дараагүй байж одоо юу яриад бгам бээ

Avatar

Зочин 2021-04-07 203.91.115.47

изду юм аа яг эд сэргэж байхад хөл хорих гээд бхын болилдоо

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.55.188.43

Зайл өөрсдийгөө хорьцгоо

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.166.134

odoo hul horiod yugehvee zgr vaccinejuulaltaa l hurdluulchihldaa

Avatar

МАН д боловсон хүчин алга, шавхагджээ. 2021-04-07 202.21.108.51

Хэзээ ч ажил хийж гэр бүлээ тэжээж үзээгүй татварын хөрөнгөөр амьдралаа залгуулдаг, шимэгчилдэг Төрийн албаныхан, төсвийнхөн, ажилгүйчүүдийн сүржигнэлд энэ улс асар их хохирол амслаа. Энэ хохиролыг ирэх 10 жилд ч нөхөж чадахгүй, маш их хэмжээний гадаад өрийн хуримтлал үүснэ, ААН үүд өрийн сүлжээнд орно, дампуурч үүд хаалгаа барьсан нь эргэж сэхэхгүй. Ийм л юм боллоо доо. МАН д даанч ажиллах боловсон хүчин алга.

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.126.89.93

Вакцинаа хурдтай хийх хэрэгтэй. Хөл хорио хэрэггүй дээ.

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.21.97.150

Арай дэндэж байна шдээ вакцинаа хийгээд зүгээр ажлаа хийж болдоггүй юм уу. Зүгээр хараад дуугуй суугаад л байлаа тэслээ гүрийлээ одоо энэ туйлширлаа зогсоогооч хүмүүс ганцхан корона гэдэг вирусээр үхдэг юм биш шүү дээ угаас суурь өвчтэй байсан хүмүүс л эрэсдэлтэй байгааг бүгд мэдэж байна энэ хүмүүстээ л илүү анхаарал тавиад сүржигнээд байлгүй ажлаа хийгээд явбал дээргүй юу

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.126.89.93

хөл хорио хэрэггүй.

Avatar

зочин 2021-04-07 202.131.245.69

эмч нарын үгээр ажиллах нь зөв шүү. өгсөн эмийг нь уухгүй хачин хачин юм дураараа уугаад өвчнөө хүндрүүлдэг шиг юм болж байна ш дээ. Мэддэг эмч нар айж эмээлгүй хэлж зарлаад байхад нэг ч гэсэн удаа үгэнд нь ороод хөл хориогоо тогтоо. бүх хүнээ, аж ахуйн нэгжээ бүртгэлжүүлж байж тусламж дэмжлэгээ тараа. иргэний бүртгэлгүй, татвар төлдөггүй, нийгмийн даатгалын шимтгэл төлдөггүй бол муу юм болдогийг хэнэггүй хүмүүс, аж ахуйн нэгж, худалдаа наймаа хийдэг хүмүүст үзүүл.

Avatar

ХӨЛ ХОРИОГ ЭСЭРГҮҮЦЭЖ БАЙНА! 2021-04-07 150.129.140.23

ХӨЛ ХОРИЛОО ГЭЭД ХУМЬЖ АВЧ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ!!! ХӨЛ ХОРИОД Л БОЛ ӨЧНӨӨН МЯНГАН ӨРХ ӨЧНӨӨН МЯНГАН НЯЛХ ҮРС ӨЛСӨЖ ҮХЭХ ДЭЭРЭЭ ТУЛААД БАЙНА!!! ЦЭВЭР ХУВЬ ХҮНИЙ ХАРИУЦЛАГА УХАМСАР БОЛСОН! ЭВЛЭРЭЭД АРИУН ЦЭВРЭЭ САХИАД АМЬДРАХ НЬ ХАМГИЙН ЗӨВ ШИЙДЭЛ

Avatar

зочин 2021-04-07 202.131.245.69

монгол улсад бүртгэлтэй бол хэн ч турж үхэхгүй. хурууны хээгээр нь хаягдсан алдсан бүртгэлийг чинь хүртэл шалгаад тусламж дэмжлэгээ үзүүлчихнэ.

Avatar

Батый 2021-04-07 202.131.230.50

Оюун-эрдэнэ хэний тушаалыг хүлээгээд, дүлэгнээд байна??? Хэдэн хүн өвчлүүлж, хэдийг үхүүлэх төлөвлөгөөтэй байгаа юм бол? МАН-ын коронаг далимдуулж цавчдаг "Цавчаа" жужиг хэддугээр анги дээрээ явж байгаа бол? Гэнэт халдварын тоо нь ихсээд л, гэнэт багасаад л. Олон хүн өвдлөө гэж зарлаад, хүний тоогоор >4 сая төгрөг цавчаад л. Цавчаандаа ханаагүй байгаа юм уу???????????

Avatar

Зочин 2021-04-07 103.10.23.140

Халдвараа хумьж чадахын бол хорь чадахгүйнээ гээд зөнд хая

Avatar

хүннү 2021-04-07 202.55.188.88

Яасан ярьж дуусдаггүй юм. Өдөрт 40 үхэхийг хүлээгээд байгаа юм уу? Эдийн засаг гэж худлаа хуцхаа боль. Ерөнхийлөгчийн сонгуулиа хойшлууд . Тэр мөнгөөр нь яаралтай амьсгалын аппрат ав!!!

Avatar

Зочин 2021-04-07 43.242.241.218

Хөл хорио тогтоох нь буруу. Тэглээ гээд хотын зарим дүүргийн гэр хороололл харин ч асуудал илүү хүндэрнэ. Өдрийн хоолоо яаая гэсэн улсуудада хатуу хөл хорио бүр л хүнд тусна. Коронатай хамтран зохицоод амьдрахаас өөр сонголтгүй

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.179.27.203

Хөл хорио тогтоох нь зөвөө

Avatar

иргэн 2021-04-07 103.212.117.185

Эрдэмтэн,Салбарын мэргэжилтэн нарын санал,тооцоо дүгнэлтийг харгалзах нь зөв. Сонгууль улс төр ярьсан муу бол бүр сайн гэсэн нөхөд байгааг бид харж байна. ЭМ Салбар хүн хүчээ барж,нөөцөө дуусгавал бид дууслаа.Одоо бол сульдаанд орсон шүү.Цэрэг цагдаа онцгой эмч сувилагшч хяналтынхан төрийн алба хил гааль бүгд адилхан.

Avatar

Олон улсын хүний эрхийн хороонд хандаач 2021-04-07 202.9.47.26

1.5 тэрбум хүнтэй Хятадад 43 хан хүн халдвар авсан байхад хатуу хориг авч байна?????? 13 сая хүнтэй Москвад өдөрт 3500 хүн халдвар авч байгаатай харьцуулахад 1.5 сая хүнтэй УБ -т 600 гарч байгаа нь хамгийн аюулийн дээд цэгт хүрч гамшиг болж байхад МУ-ын төр зүгээр ангайн сууж зориудаар геноцид бодлого явуулж байна.Хүн таралхтөний өмнө биш гэхэд Монголчуудыг аймаглан устгахаар шийджээ. Иргэд ДЭМБ, Гаагын шүүхэд ЗГ-ыг даруй өг

Avatar

Zochin 2021-04-07 202.126.88.221

EMYamniihaa sanalaar hul horison bol burhan bolson humuus amid bh blaa Hotiin dargaa. UOK oo

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.164.211

За юу гэж дээ! хорио хэрэггуй эээээ

Avatar

3 саяын 1 2021-04-07 202.21.96.212

Хатуу хөл хорио тогтооно уу. Энэ байдлаараа ээлжээ хүлээж байгаа юм шиг эрсдэлтэй амьдарч байна ш дээ. Эмнэлэгүүд нь хүрэлцэхгүй, эмч нар дутмаг, багаж тоног төхөөрөмж муутай байж юунд найдаад тайван удаашралтай байгааг ойлгохгүй байна. Нас барагсдын тоо өсөх тусам айдаст автаж байна.

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.55.188.110

Хатуу хорих хэрэгтэй . Иргэн бурт 1 сая егех ёстой, ерх бурт биш, яагаад гэхээр 2 ам бултэй ерх ч бий, 10 ам бултэй ерх ч бий. Терийн албанд ажиллагсдын орлого тодорхой байгаа учраас орлого нь тасалдаагуй терийн албаныханд егех хэрэггуй. Хуухдууд менге авч байгаам чинь хэрэггуй. Тэгэхээр зевхен орлого нь тасалдсан, тереес ямар ч тэтгэвэр, халамж, групп, хунсний талон, гэх. мэт тусламж авдаггуй, насанд хурсэн иргэн бурт 1 сая егех хэрэгтэй!!!

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.161.10

?Eronkhii saidaa Hul horiogoo togtoogood vac hiigeechee!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sputnic hezee ireh be

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.19.27

Наад спутникийг чинь оросууд өөрсдөө голоод байхад …./

Avatar

Зочин 2021-04-07 103.212.117.36

за болиоч дэ ! нээх юм мэддэг хүн болоод завсраар нь худлаа цуураад байх юм. аягүй бол өөрөө вакцин ч гэж юу байдаг юм мэдэхгүй дэ.

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.161.10

Eronkhii saidaa Hul horiogoo togtoogoochee tegeed vac hiigeech ! Orosiin Sputnik vac huleesen humuus ikh bna shuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hezee orj ireh be tulburtei ch gesen hiilgemeer bna shuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.183.52

Хэрэгтэй юман дээрээ яст мэлхий шиг удаан байх юм. ЗГ гишүүд гэж коммент уншиж шийдвэр гаргах гэсээр байтал эмнэлэг эмч нар наад ард түмэн чинь хэцүүдлээ дээ. Уг нь шаахайтай хүн хараад цочоод огцроод байсан биш үү

Avatar

Иргэн 2021-04-07 202.55.188.85

Вакцин хийлгэсний дараа дархлаа тогттол тодорхой хугацаа хэрэгтэй шүү дээ. Бид нар өөрсдөө хариуцлагагүй байна л даа. Хаанахын вакцин байх нь хамаагүй шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-04-07 103.212.117.36

маш зөв бөгөөд үнэн

Avatar

/*-*/ 2021-04-07 49.0.142.40

2 туулай хөөсөн анчин хоосон хоцорноо гэж. Эмэгтэй нэрт авилгалчийн засгийн үед ингээд эрүүл мэнд ч үгүй, эдийн засаг ч үгүй, аль ч үгүй ацан пиаран болдийм байжээ

Avatar

Зочин 2021-04-07 192.82.91.102

Ардчиллын баг өмссөн зэрлэгүүд халдварыг далимдуулж,улс орныг эмх цэгцгүй,замбараагүй, улс төрийн тогтворгүй байдал үүсгэж,иргэдээ хорлохыг л хичээнэ. Нийгэмд тустай зүйл хийх ухаангүй,эвдэрсэн хүмүүс.

Avatar

Зочин 2021-04-07 43.242.242.59

Засгийн газрын шийдвэрийг сөрөг хүчин эсэргүүцэж өлсгөлөн жагсаал цуглаан хийнэ. Тэгээд баахан бужигнаж байгаад эргээд хөл хориогоо цуцлана. өвчний тархалт дийлдэхээргүй хэмжээнд хүрч дахиад хөл хорио тогтооно гээд үргэжлээд байна даа. Инээдэмтэй бас эмгэнэлтэй

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.177.237

Ерөнхийлөгчийн сонгууль гээд ард түмнээ бодохгүй нийгэм маань юу ч болсон юм дээ.өдрөс өдөрт өвчин нэмэгдэж эмч нар маань өдөржин цагаан хувцастай хоол цайгүй биеэ ч засаж чадахгүй ажиллаж сөхөрч туйлдаж байна .хэвтүүлэх эмнэлэг эмчилгээ байхгүй бид амьд эрүүл саруул энх тунх амьдрах эрхтэй.Засаг төр маань ард түмнээ бодно байгаа.Энэ янзаараа бол маскгүй зун юу л бол Та бүхний хүсээд байгаа сонгууль болох уу

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.21.104.234

Иргэдээ боддоггүй эд хөрөнгө, эрх мэдэл боддог төр засагтай болжээ, өмнөх төрийн удирдлагууд маань арай нинжин сэтгэлтэй байж, том компанийн захирлууд нь бол эдийн засаг, эдийн засаг хөл хорио хэрэггүй гэхээс нийт иргэд рүүгээ чиглэсэн ямарч бодлоготой юм хийсэнгүй бас л эд хөрөнгө, мөнгөө арвижуулах гэсэн хүмүүс. Ард иргэд чинь өвчинд баригдаад үхэж үрэгдээд байвал хэн бараа таваарыг нь худалдаж авч, хэн тэдэнд ажиллаж хөрөнгийг нь өсгөх юм бол. Эрүүл саруул баймаар бна, хөл хориогоо тавиач

Avatar

зочин 2021-04-07 192.82.64.190

ЭРҮҮЛ БАЙВАЛ МЯНГАН ЛАН ГЭЖ ИХ Л ХЭЛСЭН ДЭЭ. ЭДИЙН ЗАСГИЙГ ЭРҮҮЛ ХҮН Л АВАРНА ШҮҮ

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.126.88.42

Вакцин хийлгэсэн Иргэд маскаа зөв хэрэглэж, зайгаа барьж, хүний бөөгнөрөлтэй газар явахгүй байхыг хичээ. Архи спиртлэг зүйл уухгүй тэвч. Нэгэнт вакцин хийлгэсэн учир хайран юм. Гамаа 14-21 хоног сайн сахичихаад зун зугаалахаа бодий л даа.

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.72.245.125

Эдийн засгаа аврана гэж байгаад эрүүл мэндээ ч эдийн засгаа ч алчихлаа даа. Танайх ковидоо тараасан гээд урд хил хаачихлаа амар амар

Avatar

Зочин 2021-04-07 192.82.91.102

Хөл хорио тогтоож бага ч болсон халдвар тархалтыг хумих нь зөв. Харин хөл хорио тогтоож, эдийн засгаа унагалаа,иргэдийг орлогогүй болгож, өлсгөлөн үүсгэлээ гэсэн үг бүү дугар.Хэвлэлээр ийм зүйл бүү цац.

Avatar

Зочин 2021-04-07 122.201.24.133

Za end comment bichij bga nuhduud hze neeh virus sudlaach bolchoov, urdah ajlaa duuguu hii

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.131.242.82

haha za

Avatar

Зочин 2021-04-07 192.82.85.143

Вакцинаа үр дүнтэй болгоё гэж байгаа бол дор хаяж 14 хоног хөл хорио тогтоохгүй бол хийлгэсэн олон хүн халдвар авах өндөр эрсдэлтэй бна даа Оюун-Эрдэнээ. Юун ковидгүй зун одоо л тогтоохгүй бол зуны дэлгэр цагаар хориотой хэвтэхийг хүсэхгүй л бна шүү.

Avatar

Зочин 2021-04-07 122.201.24.133

yu dongosood bgan be ? haha

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.126.88.42

Засгийн газраа сольж болохгүй. Ковид 19 Нэгэнт ийм болсон тул засгийн газар огцорлоо гээд дээрдэх нь өнгөрсөн. Сайд болох гэсэн хэсэг бүлэг хүмүүсийн захиалгаар ЗГ аа огцруулах санаатай бна уу даа.ЗГ аа огцруулахын оронд хөл хорио тогтоож, вакцинаа богино хугацаанд хийлгэж ЗГ ын ажлын үр дүнг харах л үлдлээ.Залуу сайл сайн бна. Иргэд өөрснөө хичээ.

Avatar

иргэн 2021-04-07 202.131.227.82

ВАКЦИНААС БОЛООГҮЙ БАЙХ. ХАРИН ВАКЦИН ХИЙЛГЭХ ГЭЖ ЗОХИОН БАЙГУУЛАЛТ БАЙХГҮЙ, ЁСТОЙ Л ХАЛДВАР ТАРХАХААР ДЭНДҮҮ ИХ ЗАМБАРААГҮЙ ООЧЁРТОЙ БАЙСНААС ВАКЦИН ТАРИУЛСАН ХҮМҮҮС ХАЛДВАР АВСАН БАЙХ МАГАДЛАЛТАЙ БАЙХАА

Avatar

ЗГ, УОК-д 2021-04-07 202.126.89.211

Эдийн засгаа аврана гэсээр Эрүүл мэндээ аллаа. Эрүүл байж эдийн засгаа авармаар юм. Урд хөрш монголд тархвар гамшгийн хэмжээнд хүрлээ гээд хилээ нам хааж байгаа нь эдийн засгаа улам доройтуулж байгаа хэрэг бусуу. Олон хүн үхэж байна хариуцлагаа үүр ОГЦОР

Avatar

сүүгий 2021-04-07 202.131.248.238

хүмүүс нас барлаа хатуу хөл хориочээ ажил ажилаа хийх шаардлага тавиад байна

Avatar

Үнэн санал нэг. Нийслэл, хөдөө аймгуудад халдварыг хяналтаас алдлаа. 2021-04-07 64.119.22.43

Монгол 1 минутын өмнө 202.131.236.170

МАН хариуцлага хүлээх ёстой, Амьдралын туршлагаггүй, ойворгон ам ярихаас цаашгүй хүнээр, улс орныг сүйтгэх нь.

Avatar

Зочин 2021-04-07 192.82.91.102

Ардчилал гэсэн хуурамч баг өмссөн зэрлэгүүд, халдварыг далимдуулж, улс орныг тогтворгүй ,эмх цэгцгүй байдалд оруулж, иргэдээ хорлохыг л хичээнэ.

Avatar

Монгол 2021-04-07 202.131.236.170

МАН хариуцлага хүлээх ёстой, Амьдралын туршлагаггүй, ойворгон ам ярихаас цаашгүй хүнээр, улс орныг сүйтгэх нь.

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.188.64

Эхнээсээ МОНГОЛ УЛСЫН ИРГЭН АМИА АЛДААД ЭХЭЛЛЭЭ …14 иргэн…..энэ танд хамаагүй юу ЕРӨНХИЙ САЙД АА

Avatar

зочин 2021-04-07 66.181.166.97

Ямар хүмүүсээр удирдуулж байгаагаа энэ үед улам сайн мэдэрч байна…….

Avatar

Хээр 2021-04-07 192.82.80.216

АН-ынхан байсан бол тал нь үхсэн байхоо

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.161.73

Намдаа биш ээ, хүндээ л байгаа юм!!! МАН-ын туршлагатай, ажил зохион байгуулах чадвартай хэд нь далд орчихоод үл үзэгдэнэ! Эдүгээ дандаа сайн дурын уран сайханчид төрийг удирдах боллоо!!! АН-д ч ялгаагүй, гайгүй хүмүүс бий, хөлдүү сагсуу юмнууд ч маш олон!!! МАН-ын Ө.Энхтүвшин хаачсан бэ? Тэрээр Шадар сайд байхдаа УОК-ыг гайгүй удирдпаж байсан шүү дээ?!!

Avatar

Шөнөдөө 4 иргэн нас барлаа 2021-04-07 64.119.22.43

ЗГ УОК хатуу хөл хорио тогтоохгүй байсаар асар их хохирол амсах нь тодорхой боллоо.

Цөөнхөн хүн амаасаа хэдийг үхүүлэх гээд байгаа юм бэ Ерөний сайд Оюун-Эрдэнэ ээ ????????????????????????

Хатуу хөл хорио тогтоогоочээ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.185.152

Одоо оройтсон бороо болсон доо, Ийм удирдлага байх ч гэж дээ,

Avatar

МАН огцор. Оюунэрдэнэ огцорч хариуцлагаа хүлээ. 39 минутын өмнө 202.21.108.51 2021-04-07 64.119.22.43

МАН ын ЗГ Хятадын вакциныг Хятадын шууд заавар тушаалаар иргэд дээрээ туршсаны гор гарч байна даа, гол нь жирийн иргэд гэр бүлүүд л асар их хохирох шинжтэй болоод явчлаа.

Avatar

Зочин 2021-04-07 192.82.64.190

ХЯТАД ВАКЦИНААС БОЛЖ НАС БАРСАН,ХОХИРООД БАЙГАА ГЭР БҮЛ , ХҮН БАЙГАА БОЛ ХЭЛЭХ ХЭРЭГТЭЙ Л ДЭЭ ,,,ТИЙМ БИШ БОЛ ОЛОН ТҮМЭНД ХУДАЛ МЭДЭЭ ТАРААСАН ХҮНИЙГ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ,,ЕРӨНХИЙ САЙД МААНЬ АНХААРЛДАА АВАХ БИЗ,,, ,,,,,

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.21.108.51

ХЯТАД вакцин хийлгэсэн 760 хүнээс ковид илэрлээ, энэ чамд ямар нэг юм толгойд чинь хэлж өгөхгүй л байна уу Хятад оркоо, Чи ядаж ШИ гийнхээ нэрийг дурдаж ах дүү нартаа хэлнэ гээгүй нь яамай даа.

Avatar

иргзн 2021-04-07 202.179.25.105

Улс орноо Халдварын голомт болгож Иргэд Амь насаа алдахад хүргэсэн ЕС Оюунэрдэнийг нэн даруй Огцоруулж хариуцлага тооцохыг Шаардаж байна

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.188.64

700 иргэн маань ХАЛДВАР АВЧ тэдний гэр бүл үр хүүхэд аав ээж гээд хайртай бүхэн нь ЭРСДЭЛД ороод байна ..бараг 2100 иргэн маань ХЯТАД ВАКЦИН ТАРИУЛСНААР ХАЛДВАР авлаа шүү дээ ЗГ УОК ХӨСҮТ вакцин мэддэг ЭРДЭМТЭН МЭРГЭД ЭЭ та бүхэн ямар нэг МЭДЭЭ МЭДЭЭЛЭЛ ИРГЭДДЭЭ ӨГӨХ ЦАГ НЬ болжээ.ХЯТАД УЛС БҮХ ИРГЭНДЭЭ энэ вакцин хийсэн нэг ч иргэн нь халдварт өртөлгүй бүгд 2 тунгаа хийлгэсэн гэнэ лээ одоо БЭЭЖИНД бүгд маскгүй явж байна ӨВӨР МОНГОЛ ЗАЛУУСЫН лайвыг үзэцгээ Манайд ЭСРЭГЭЭРЭЭ байна

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.188.64

700 ХАЛДВАР АВСАН хүний ард бараг 2100 иргэн чинь халдвар авах ЭРСДЭЛД ороод байгаа юм биш үү Цар тахал ЗГ УОК ыг хүлээхгүй Та бүхнийг өдөр хоног алдаад хуралдаад сууж байхад ч тархаж л байгаа шүү дээ Энэ вирус гэрлийн хурдаар тархаж байна Одоо улам л ихсэнэ ЭМЯ ХӨСҮТ ЗӨСҮТ ер нь бүгд туйлдаж байна шүү дээ …. ДЭМБ д бүртгэгдээгүй байхад нь ХЯТАД ВАКЦИН тариад эхэлсэн нь буруу даа

Avatar

Эцэг, эх 2021-04-07 90.188.54.82

Энэ засгийн газар маш муу ажиллаж байна. Хуралдах нь ихсээд, бодит ажил харагдахгүй байна. Иргэд ухамсар, хариуцлагаггүй, хэнэггүй байна.Шинжилгээ болон вакцин хийж байна гэж бөөгнөрөл үүсгээд байна даа,

Avatar

Бэрс 2021-04-07 94.198.40.70

Малчин хүн ухаантай байж гэмээн мал сүрэг өсөж үржих ажээ. Малчин нь мал шигээ байвал мал нь чононд бариулнаа. Бэрс ноён орк гэнэт мал малах ухаан дутваа

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.161.10

Хөл хориогоо тавичээ Ерөнхий сайдаа!!!!!!!!!!!!!!! Мөнгө чухал юмуу эсвэл Ард түмэн чинь 2-рт юм уу Баячуудын үгээр байхаа болиочэээээээээ бАЯЧУУД НЬ БИЗНЭС нурлаа гээд орилоод уйлаад байгаа байх чи бол өөр хүн шүү. Жинхэнэ Ард түмний хүү шүү чи гэж боддог гэвч сүүлийн үед эргэлзээд л бна аа

Avatar

зочин 2021-04-07 192.82.86.5

ямар дан гануц вируснаас болоод цэл залуу хүн үхээд байгаа юу? ужиг хуучтай хүмүүс нь даахгүй байна!! ойлгрж байна уу? энд тэнд хуцалдаад байлгүй өөрсдийн дархлаа эрүүл мэнддээ анхаараач малнуудаа юу юуны духанд хүрэлгүй сандралдах дуртай эргүү юмнууд

Avatar

Эцэг, эх 2021-04-07 90.188.54.82

Шинжилгээь Вакцин гээд хэтэрхий бөөгнөрөл үүсгээд байна. ЗГазар их хуралдахаас өөр асуудал шийдэж чадахгүй байна. Иргэд өөрсдөө ухамсаргүй, хариуцлагаггүй, хэнэггүй байнав

Avatar

Зочин 2021-04-07 203.91.118.150

Одоо хүссэн хүсээгүй хөл хорио тогтоохоос өөр аргагүй боллоо. Дийлэхээ байлаа. Хурдан шийдвэрээ гаргаач ээ..

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.188.64

Гэнэт яагаад ихээр илрэх болсныг тайлбарлаач ээ….ХЯТАД ВАКЦИНААС БОЛООД ХАЛДВАР ихсээд байгаа юм уу ….Хятад вакцин хийлгэсэн 700 иргэн халдвар авсан гэхээр ХЯТАД ВАКЦИНД эргэлзээ төрж байна …..ЭНЭ ТАЛ ДЭЭР ХАРИУЛТ ӨГЧИХ МЭРГЭЖЛИЙН ЭМЧ ЭРДЭМТЭН ДОКТОРУУД байна уу Одоо иргэд ХЯТАД ВАКЦИНААС айж байна шүү дээ ….ЯАРАЛТАЙ ШУУРХАЙ ХАРИУЛТ ӨГӨӨЧ ЭЭ ….АРД ИРГЭДИЙНХЭЭ ЭРҮҮЛ МЭНДИЙГ ЭРСДЭЛД ОРУУЛААД БАЙГАА ЮМ БИШ биш үү ХЯТАД УЛС иргэддээ хийгээд ХАЛДВАР НАМ ДАРАГДСАН гэтэл манайд ЭСРЭГЭЭРЭЭ

Avatar

Зочин 2021-04-07 94.198.40.70

Хариулж мэдэхгүй э. Ямар вариант нь монголд байгааг ч мэдэхгүй. Вакцины талаар асуухаар шал өөр юм хариулаад байга биздээ. Монголд lvl 3 байтугай lvl 1 лаборитар ч байхгүй. Мод монголоор дууснаа

Avatar

Зочин 2 2021-04-07 202.21.108.23

Барууны зарим орныг дуурайж хөл хорионоос зайлсхийх гээд байх шиг байна. Тэд чинь манай ард түмнээс ялгаатай нь хүний хувийн орон зайд ордоггүй соёл тогтсон улс гэдгийг тооцох хэрэгтэй. Өөрөөр хэлбэл угаасаа хүн хоорондын зайгаа барьдаг.

Avatar

ЗОЧИН 2021-04-07 64.119.17.194

Оюунэрдэнээ чамайг харахаас сонсохоос дургүй хүрээд байдаг болчлоо

Avatar

GBP 2021-04-07 202.126.90.116

575 хүнээс халдвар илэрч, 185 хүн эдгэрч эмнэлгээс гарсан. Харамсалтай нь маш хүнд оноштой байсан дөрвөн хүн нас барсан. Ингэснээр халдварын улмаас нас баралт нийт 17 боллоо.

Avatar

Зочин 2021-04-07 43.242.243.234

Хэдэн хүнээс шинжилгээ авсанаа яагаад зарлахаа байчихваа?????????????????????????

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.161.39

Нямхүү, Сарангэрэл 2-оо байлгаж байхгүй дээ. Жор үзсэн ламаас зовлон үзсэн чавганц дээр гэдэг ч олон жилийн өмнө гарсан үг байх шүү

Avatar

зочин 2021-04-07 202.70.38.18

яг мэргэжлийн эпидемиолог буюу халдвар судлаач мэргэжилтэй хүн Монголд байхгүй юм бишүү

Avatar

/*-*/ 2021-04-07 49.0.142.40

Засаг бүрэн бүрэлдэхүүнээрээ огцор, 3-р ээлжийнхэн хоолондоо!

Avatar

Зочин 2021-04-07 122.201.22.21

самарчийн бодол 49 0 142 4

Avatar

МАН огцор. Оюунэрдэнэ огцорч хариуцлагаа хүлээ. 2021-04-07 202.21.108.51

МАН ын ЗГ Хятадын вакциныг Хятадын шууд заавар тушаалаар иргэд дээрээ туршсаны гор гарч байна даа, гол нь жирийн иргэд гэр бүлүүд л асар их хохирох шинжтэй болоод явчлаа.

Avatar

Зочин 2021-04-07 150.129.142.135

Yalzarsan umhiirson buzar MAN

Avatar

Баабар 2021-04-07 68.100.237.110

Тархвар юмуу Тархалт судлаач юмуу ??

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.161.73

Дуракууд аль эрт хорио тогтоох байсныг цаг алдчихаад одоо өнгөрсөн борооны хойноос цув нөмрөв гэгч болох нь дээ?!!! Оюун-Эрдэнэ гэж ойворгон банди хорио тогтоохгүй гэж ам гарч хөнгөдөж байж ингэчихлээ шдээ!!!

Avatar

Зочин 2021-04-07 122.201.22.21

Бидний тэвчээргүй олон зан аашнаас л болсон өөрсдөөсөө өө хай ЗГ УОК ЭМЯ чадлынхаа хирээр л ажиллаж байна .

Avatar

Зочин 2021-04-07 103.57.92.88

Оюунэрдэнэ огцор оцгор

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.9.46.136

Хол хорио тавиач дээ . Иргэдийнхээ ухамсар ямар түвшинд байгааг мэддэггүй юм уу. Энэ вакцинжуулалт чинь ямар ч үр ашиггүй болно шүү дээ .Эрдэмтэд судлаачдын үгээ сонсооч ?????????????????????

Avatar

Зочин 2021-04-07 192.82.75.44

Hijaa manaid hor ugtsiin bishvv er ni munhiim daisanaasaa ochij ochij medseer bj horiig ni hudaldaj avaal tariulaad uheed bj de malnuudaa

Avatar

Зочин 2021-04-07 150.129.142.135

Erguu pop. Bers tugssun, hulhi Harvard nuhur ene uls orniig jivuullee l dee kkkk

Avatar

Зочин 2021-04-07 107.77.199.63

Za s*** s*** . Neg jijig asuudalaar hed ch huralddag um

Avatar

Гансүх 2021-04-07 202.21.111.13

нэрээ үнэн зөвөөр бичиж чадахгүй байж олон юм хуцахаа боливол яасан юм бэ.

Avatar

Иргэн 2021-04-07 66.181.185.111

Үхэр монголчуудыг хорихгүй бол наад тахал чин тархсаар л байна. Малнуудаа. Тархигүй юмны цаадахыг болох чадваргүй төр засаг нь иргэд нь яаг таарсан таар шуудайнууд . Хорь2

Avatar

Sanchir 2021-04-07 66.181.161.81

Odoo uur uursdiinhuu amiig hicheeh tsag bolson. 7-14 honog horiod too buurlaa gehed dorivtoo buurahgui. Hul horihiin orond irged urdah urdah ajil, amidralaa hicheegeed yavsan iluu ur duntei. Tuunees bish hul horiloo butsaagaad horihoo bolivol butsaad l nemegdeed yavna. Ami amia bodood ger bul, nz nuhud, nua naraa bodood haldvar avahgui hicheetsgee. Covid tuslaa gd zasgiin gazar umuu husvtiihniig buruutgaad yahav irgen huvi hunii buruugaas bolj tusaj bga shude.

Avatar

Sanchir 2021-04-07 66.181.161.81

Garaa ariutgaad beelii mask malgai shil zuugeed uursdiiguu hamgaalaach. Gaduur hun ihtei gazraar holhihoo bolichih heregtei. Zah bolon hun ih tsuglardag gazruud 30%tai ajilaad bolj l bn sht. Uneheer tusahgui gj bodoj bga ulsuud ni yavaglde. Harin ger buldee hairtai humuus ni ger ajil gd yavahad ymr ch asuudalguisht

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.179.15.3

ХЯТАД ВАКЦИН ЧИНЬ ҮЙЛЧИЛЭХГҮЙ БАЙГАА ЮМ БИШ ҮҮ ИНГЭЖ ИХ ТАРХАХЫГ БОДХОД ХЙЙЛГЭСЭН ХҮМҮҮСЭЭС ЯАГААД ИЛЭРЭЭД БАЙДАГ ЮМ

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.131.225.150

ВАКЦИН хийлгэсэн л бол тусахгүй гэсэн үг биш шүү

Avatar

ИРГЭН 2021-04-07 202.179.15.3

МАНЫ МАЛАНЦАРУУД АРД ИРГЭДИЙГ АМЬДРАЛГҮЙ БОЛГОЖ ДУУСЛАА ЮУМ БОЛ ХӨЛ ХОРИО ТАВИНА ГЭЭД ӨӨРСДӨӨ ТӨСВИЙН ТАТВАРЫН МӨНГӨӨР ЦАЛИНЖДАГ ХУЛГАЙЧУУД МӨНГҮЙ БОЛНО ГЭДГИЙГ МЭДЭХГҮЙ Л ДЭЭ АДГИЙН ШААРУУД. ЮУГААРАА ХҮҮХДҮҮДЭЭ ТЭЖЭЭХ ВЭ ЭСВЭЛ САРЫН САЯ ТӨГРӨГ ӨГӨӨД ХӨЛ ХОРИОГОО ТАВИАРАА ЭРГҮҮ МАЛНУУДАА. ТЭГЭХГҮЙ БОЛ БУУДНА ШҮҮ ХУЛГАЙЧУУДАА

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.27.123

Халдварын тоо 20000, 40000, 80000, 160000 гээд болох ердөө л 1 сар хангалттай.

Avatar

Асуултууд. 2021-04-07 202.21.108.51

Хэдхэн хоногт Хятад вакцин хийлгэсэн 760 хүн халдвар авчээ. Эдгээр хүмүүс бүгд халдвар түгээгчид болсон. Одоо хэд болж өсөх вэ? Цаашид яаж нэмэгдэх вэ? Энэ вакциныг хийлгэсэн хүмүүс гэр бүлээрээ хорионд орно. Хөл хорионд гарах эрхгүй, шинжилгээ өгч, эмнэлэгт очиж чадахгүй мянга мянган хүмүүс гэр орондоо амь нас нь аюулд орвол яах вэ? Энэ нэг ёсондоо геноцид болж хувирашгүй гэх баталгаа байна уу?

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.9.46.195

Саяхан 500 гаруй вакцин хийлгэсэн хүн халдвар авсаны тал нь Астразенека. Тал нь хятад вакцин хийлгэсэн хүмүүс гэж мэдээлж байсан. Эхний тун хийлгэсний дараа халдвар авах магадлалтай тул хамгаалалтын дэглэмээ сайн барь гэж зөвлөөд л байсан шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.179.25.243

Цахилгаан байрны төлбөрт зарцуулах мөнгөний 1/10 -р л вакцин авсан бол яалаа гэж ингэж суухавдээ. МАНгар нам энэ улсыг сайн самарч байнаа

Avatar