ЗГ: Covid-19-ийн эсрэг шуурхай арга хэмжээг хэлэлцэж байна | News.MN

ЗГ: Covid-19-ийн эсрэг шуурхай арга хэмжээг хэлэлцэж байна

COVID-19

ЗГ: Covid-19-ийн эсрэг шуурхай арга хэмжээг хэлэлцэж байна

ЗГ: Covid-19-ийн эсрэг шуурхай арга хэмжээг хэлэлцэж байна

Засгийн газрын ээлжит хуралдаан өнөөдөр /2021.04.07/ Төрийн ордонд болж байна. Хуралдаанаар дараах асуудлуудыг хэлэлцэнэ.

  • Covid-19 халдварын цар тахлын нөхцөл байдал, авч хэрэгжүүлж байгаа шуурхай хариу арга хэмжээний талаар,
  • "Эрүүл мэндээ хамгаалж, эдийн засгаа сэргээх 10 их наядын цогц төлөвлөгөө" -ний хэрэгжилтийн тухай,
  • Улсын төсвийн хөрөнгө оруулалтаар хэрэгжиж байгаа бараа, ажил, үйлчилгээний худалдан авах ажиллагааны явцын талаар,
  • Агаарын тээвэр, аялал жуулчлалын талаар авах зарим арга хэмжээний тухай,

Танилцуулахаар:

  • Хүн ам, орон сууцны улсын тооллогын дүнгийн талаар,
  • Улаанбаатар хотын авто замын ачааллыг бууруулах зарим арга хэмжээний талаар зэрэг 20 орчим асуудал хэлэлцэхээр төлөвлөөд байна.

Б.ТУЯА

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ХахаХаха
4
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

35 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-04-07 103.26.195.29

ЗГ-ын шийдвэрийг зөв зүйтэй гэж дэмжиж байна. Харин вакцинжуулалтаа ялангуяа Улаанбаатарт цаг алдалгүй шуурхай хийгээрэй.

Avatar

иргэн 2021-04-07 202.131.230.251

10 их наядын санхүүжилт чинь жирийн иргэдэд хүрээгүй шүү. Зориулалт нь эргэлтийн хөрөнгө гэж заасан учир орон нутагт зөвхөн худалдаа,наймаачид л авах шиг боллоо. Эргээд ард түмний гар дээр үнэ нь нэмэгдсэн бараа л болж ирлээ. Ингэж байхаар нийт иргэддээ хэд боловч мөнгө тэгш тараасан бол эргээд хоол хүнсээ аваад үйлдвэр эрхлэгчид чинь л мөнгөтэй болох байсан даа. Ямар их урам хугалж байна вэ???? Хойд эцэг эхтэй хүүхдүүд шиг хэдэн ард түмэн чинь туйлдаж байна.

Avatar

Иргэн 2021-04-07 139.5.218.95

Одоо алдчаад хөл хорио 28хоног ч гэх шиг болиочээ.түрүүчийн засгийн үед маш сайн зохион байгуулалт хийж бсан.одоо өлсөж үхэх үү? Хорио тавивал мөнгө өгөөчээ.түршүнд хорио тавиад бүгд хоосорсон бизнес бүрмөсөн дампуурсан.одоо цаашдаа яах юм өмсөнө за ах төр анхаарч үзээсэй

Avatar

зочин 2021-04-07 192.82.73.39

ЕС бол зүгээр л асуудлыг оношлогч болохоос шийдэгч биш юм байна.. Сангийн сайдынхаа үгнээс гарахгүй хоёр туулай хөөсөн анчин хоосон хоцорно гэдэг шиг л юм болж байна.

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.185.206

Ниргэсэн хойно нь хашгирав гэгч болж байнадаа

Avatar

Зочин 2021-04-07 192.82.75.241

Цар тахалтай улстөр эдийн засгийн аргаар биш, шинжлэх ухаан анагаах ухааны аргаар тэмцэх хэрэгтэй.

Avatar

ТОНГОЛ 2021-04-07 202.126.94.164

"Эрүүл мэндээ хамгаалж, эдийн засгаа сэргээх 10 их наядын цогц төлөвлөгөө" -ний хэрэгжилтийн тухай, ярилцаж байна гэнэ энэ яг эзэндээ очиж хэрэгжихгүй байна танил талтай банкны хүмүүс өөрсөдөө аваад банк бус санхүүгийн байгууллагаар хүүлж байгааг анхаарна уу

Avatar

ӨНДӨР НАСТАН 2021-04-07 202.21.127.162

хөөх

Avatar

иргэн 2021-04-07 122.201.31.89

Сайд дарга нар нь жил худлаа ярьсаар , маш их цаг алдаж хавтгайрууллаа, яанадаа. Хүн бүрээс бүх юм хамаарна шүү. Тэд үнэн хэлж байсан бол өдийд бүх хүнээ вакцинжуулсан байхаар хугацаа байсан шүүдээ, дэндүү хариуцлагагүй юмаа.

Avatar

зочин 2021-04-07 202.72.247.58

хөл хорио тавих нь зөв эрүүл мэнд чухалуу мөнгө чухалуу гэдгээ бодох хэрэгтэй

Avatar

БГД-ын 14-р хороо 23-3 тоот иргэн Х.Батсайхан 2021-04-07 202.131.244.210

Дандаа юмыг өнгөрсөн хойно нь шийдвэрүүд нь гардаг яагаад өмнө нь гаргаж болдоггүй юм. Тэгээд мөнгө ,төсвөөс авах авлага нэхээд дуусах юм даа үүнийг ямар хурал гэх юм. одоо арга барилаа өөрчилж болохгүй юу? нэг зүйлээр далимдуулж нөгөө талынхаа бизнесээ л бодоод байх юм аа УИХ-н УОК-ынхоо энэ дахал биш ханиад гээд зарим хүмүүс чрих юм. эх орон ард иргэдийнхээ төлөө л ажилалдаа гуйж байна.

Avatar

zochin 2021-04-07 120.17.39.206

buh tsag uyiin hamgiin muu zasagiin gazar niislel. ontsoi bailaa bayrllaa uursduu sain duraaraa ogtsornuu

Avatar

zochin 2021-04-07 120.17.39.206

unen butehgui zasgiin gazar ontsgoi komiss niisleliin zasag darga bugd fuck off

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.161.73

Эртээд 12 хоногийн хөл хориог дор хаяж 21 хоногоор тогтоосон бол өдийд бид тахалд дарагдаад сууж байхгүй байсан даа!!! Энэ Засгийн газар популизмаа л бодоод хөл хориог эсэргүүцсэн сошиал троллуудаас айгаад сүрхий амьтад болж суллаж хаяад улс орон, ард иггэдээ баллаад хаячихлаа!!!!!!

Avatar

ЗОЧИН 2021-04-07 192.82.75.63

тийм шүү

Avatar

Зочин 2021-04-07 94.198.40.70

Эрүүл хүн байхгүй бол эдийн засаг чинь сэргэхгүй. Үхэр толгойт самарсайхан ертөнцийн эзний бандиа. Дараа нь хятадууд бөөнөөр нь оруулж ирүүлэх гээд байгаамуу

Avatar

Зочин 2021-04-07 103.212.117.36

ЭДИЙН ЗАСГАА АЛДВАЛ ТАЛЫГ АЛДАНА
ЭРҮҮЛ МЭНДЭЭ АЛДВАЛ БҮГДИЙГ АЛДАНА
хөл хорио хурдан тогтоохгүй бол эмнэлэг,эрүүл мэндийн ажилтан нар чинь ачааллаа даахгүй халдвар хяналтаас гарахад тун ойрхон байна шүү

Avatar

иргэн 2021-04-07 202.179.25.105

ЕС Оюунэрдэнэ Иргэдийнхээ Эрүүл мэнд Амь насаар тоглохгүй шүү ЗГ ЕС Оюуэрдэнэ дэндүү Харгис хэрцгий бодлого явуулж байна шүү хангалттай Балаг тарилаа одоо Огцорч хариуцлагаа хүлээ

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.177.199

0 zogsolt hiigeechee malnuudaa

Avatar

Зочин 2021-04-07 103.212.117.36

олон хүний эрүүл мэндийг эрсдүүлж хувиараа бизнес хийнэ гэдэг үгийг юу гэж ойлгох вэ? би мөнгөтэй болж байвал та нар үхэж байсан ч хамаагүй гэж хэлж байгаа юм уу? ЭНЭ ӨВЧИН БҮХ ХҮМҮҮСТ ГАЙ БОЛЖ БАЙНАА. бид ч бас хувиараа тэр бизнес гээд байгаа юмыг тань хийдэг. Хэд хоног ажилсан боллоо. Урьдын шиг биш ч дараагийн хөл хорионд өл залгахаар боллоо. Та ч мөн адил л байгаа байх.Одоо нэн хэцүү энэ үед тэвчээд хэд хоночихоё . мөнгө олдоно эрүүл мэнд хайрлахгүй л бол эргээд олдохгүй шүү!!!

Avatar

ЗОЧИН 2021-04-07 64.119.17.194

тоглоомын ерөнхий сайдын хамгийн муу хамгийн чадамжгүй засгийн газар

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.19.96

хөл хорио хэрэггүй. Вакцин хэрэгтэй. Төрөөс цалин авдаг хүмүүст хөл хорио хэрэгтэй. Бусад хувараа бизнес эрхэлдэг хүмүүст хэрэггүй шүү
.. вакцин хэрэгтэй. Вакцин хэрэгтэй

Avatar

ЗОЧИН 2021-04-07 192.82.75.63

вакцин хийлгэсэн ч эргэнтойрныхон чинь халдвартай байвал чи вакцин хийлгэсний ашиг тус гэж үгүй малаа

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.19.40

Хөл хориогоор яадаг байсан юм , ямар ч үр дүнгүй шүү дээ, харин вакцинаа хурдан хийх шаардлагатай. Харин энэ Засгийн газар зөв
шийдвэр гаргаж сайн ажиллаж байгаа. Ер нь энэ шинжилгээгээ зогсоогоод вакцинаа хийгээчээ, та нарын шинжилгээний хариуд
итгэх итгэл алга болсон.

Avatar

ЗОЧИН 2021-04-07 192.82.75.63

урьд өмнө хөл хориогүй бол одоо хэдэн мянга давах байсан өвчтөнгүүдэд вакцин хийгээд хийгээд нэмэргүй, махан толгой минь

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.21.115.82

Энэ сэтгэгдэл бичсэн хүмүүс огцор, зайл л гэх юм. Ямарваа нэгэн юманд нухацтай хандаарай, Мөн ЗГ хэтэрхий олон нийтийн буюу facebook-ийн хандлагаар ажиллаа хийхээ болино уу.

Avatar

монгол хүн 2021-04-07 103.212.117.36

ЯАРАЛТАЙ ХАТУУГИЙН ХАТУУ ХӨЛ ХОРИО ТОГТООХООС ӨӨР САЙН АРГА ХЭМЖЭЭ АЛГА БОЛЛОО!!! ТЭР ХООРОНД ВАКЦИНАА ХИЙГЭЭД АВ 14- 21 ХОНОГ. ЦӨӨХӨН БОЛ ЁСТОЙ ХЭРЭГ БОЛОХГҮЙ ЮМ БАЙНА.

Avatar

иргэн 2021-04-07 202.179.25.105

Иргэдийнхээ Эрүүл мэндийг хохирооч Амь насаа алдахад хүргэсэн ЕС Оюунэрлэгийг нэн даруй Огцоруулж хариуцлага тооцох хэрэгтэй ЕС Оюунэрдэнэ Огцороо

Avatar