Covid-19: 831 шинэ тохиолдол батлагдаж, нэг хүн нас барав | News.MN

Covid-19: 831 шинэ тохиолдол батлагдаж, нэг хүн нас барав

Covid-19: 831 шинэ тохиолдол батлагдаж, нэг хүн нас барав

ЭМЯ 11.00 цагийн мэдээлэл

ЭМЯ-аас коронавирусийн нөхцөл байдлын талаар ээлжит мэдээллээ хийж байна

Posted by News.mn on Monday, April 5, 2021

Эрүүл мэндийн яам /ЭМЯ/ Covid-19 халдварын нөхцөл байдлын талаарх өнөөдрийн /2021.04.06/ ээлжит мэдээллээ хийлээ.


Сүүлийн 24 цагт Covid-19 халдварын 831 шинэ тохиолдол бүртгэгдсэн бол нэг хүн нас барсан байна. Улсын хэмжээнд халдварын нийт батлагдсан тохиолдол 11651 болсон бол нас барсан хүний тоо 13 болжээ. Шинээр батлагдсан 831 тохиолдол дотоодод бүртгэгдсэн бөгөөд 1 нь эрүүл мэндийн байгууллагад хамаарах юм байна. Мөн сүүлийн 24 цагт 79 хүн эдгэрч эмнэлгээс гарчээ.

Шинээр батлагдсан тохиолдлын 731 нь Улаанбаатар хотод бүртгэгдсэн бол 99 нь орон нутагт батлагджээ. Аймгуудаар нь авч үзвэл

  • Дархан-Уул аймагт-12
  • Орхон аймагт -2
  • Сэлэнгэ аймагт- 8
  • Булган аймагт -3
  • Хөвсгөл аймагт-1
  • Архангай аймагт-10
  • Баянхонгор аймагт- 3
  • Төв аймагт-17
  • Ховд аймагт-27 тохиолдол тус бүр батлагдаад байна.

ЭМЯ-ны хэвлэл, мэдээллийн зөвлөх Б.Ууганбаяр:

-Улсын хэмжээнд  2480 хүн Covid-19-ийн улмаас хэвтэн эмчлүүлж байна.

  • 2130  хүний бие хөнгөн
  • 279  хүний бие хүндэвтэр
  •  60 хүний бие хүнд
  •  11 хүний бие нэн хүнд байна

Covid-19-ийн халдварт 25-34 насныхан хамгийн их өртөж бас бусдад тарааж байна. Мөн 65-аас дээш насныхан халдвар авсан тохиолдолд хүндрэх эрсдэл өндөр байна.

Монгол Улсад дотоодод халдвар гарснаас хойш гурван удаа хатуу хөл хорио тогтоосон байна. Хөл хорио тогтоохын өмнө халдварын тохиолдол өсч байсан. Харин хоёрдугаар сард хөл хорио тогтоосноос арав хоногийн дараа өвчлөл буурсан. Хөл хорио тогтоох нь өвчлөлийн тоог бууруулах арга гэдгийг эрдэмтэд тогтоосон байдаг. Хэрэв энэ хэвээр халдвар бүртгэгдвэл өдөрт батлагдах халдварын тоо 1000 болно гэдгийг эрдэмтэд хэлж байна.

Улсын хэмжээнд өчигдөр буюу дөрөвдүгээр сарын 5-нд 38055 иргэнийг Covid-19-ийн эсрэг дархлаажуулалтад хамруулсан. Ингэснээр Монгол Улс 414382 иргэнээ вакцинжуулаад байгаа юм.

Улаанбаатар хотод вакцины эхний тунг хийлгэсэн 372098 иргэн байна Харин орон нутагт 41506 иргэн вакцины эхний тунд хамрагджээ.

Мэдээллийн дараа сэтгүүлчдийн асуултад хариулт өглөө.

-Эмнэлгийн ачаалал хэр байгаа вэ, нэмэгдэж байгаа юу?

-ХӨСҮТ-ийн дэд дарга Ж.Байгалмаа:

-Эмнэлэг болон шуурхай хариу арга хэмжээний багийнханы ачаалал нэмэгдсэн. Хоногт бүртгэгдэх хүний тоо нэмэгдэх тусам эмнэлгийн ор, эмч ажилчид, шуурхай арга хэмжээний багийн ачаалал нэмэгдэж байна.

-Халдварын нөхцөл байдал энэ хэвээр үргэлжилбэл цаашид яах вэ?

-Улаанбаатар хотын хүн амын дунд халдвар өргөн тархсан гэж үнэлж байгаа. Энэ үед авах нийгмийн арга хэмжээ бол хөл хорио буюу бүх нийтийн бэлэн байдал юм. Иймээс мэргэжлийн байгууллагуудын зүгээс тодорхой хугацаанд хөл хорио тогтоох шаардлагатай гэх саналаа өгсөөр байгаа.

-Вакцины эхний тунгаа хийлгэсэн хэчнээн хүн халдвар аваад байна вэ?

-Covid-19-ийн эсрэг вакцины эхний тунгаа хийлгэсэн 732 хүн халдвар авсан.

-Хавдар судлалын үндэсний төвд хэвтэн эмчлүүлж байгаа болон эмч ажилчдаас халдвар илэрсэн гэдэг үнэн үү?

-Хавдар судлалын үндэсний төвд дөрөвдүгээр сарын 1-нд халдвар бүртгэгдсэн. Одоогийн байдлаар тус төвийн дөрвөн тасгийн 15 ажилтан, 13 өвчтөн, сахиураас халдвар батлагдаад байна. Тухайн эмч, ажилтнуудын ойрын хавьтлыг гэрээр тусгаарласан. Харин найман өвчтөн, таван сахиурыг ХӨСҮТ-д тусгаарласан байгаа.

Ц.ЯНЖИНДУЛАМ

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
30
ХарамсалтайХарамсалтай
5
БурууБуруу
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

83 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-04-06 210.121.172.13

ugaasaa tsunkh barij helnii beltgel harvard d togsson eronhii said bhd iim l um bolno shd . yu huleej bsiim ?

Avatar

Зочин 2021-04-06 202.126.89.104

Өнөөдөр 26000 хүнээс шинжилгээ авсан бол энэ тоо 1600 хүрэхээр байна! Толгой нь иргүүдсэн малнууд байна энэ засагт

Avatar

Зочин 2021-04-06 202.126.89.104

Баньд нар алж байна. Улс удирдах ухааныг сурчаад алдаа оноогоо мэдчээд ирдэг болхоос ЕС, Шадар сайд, хотын дарга, ЗГ-ын гишүүн болчоод сурдаг ид биш баймаарсан. Туршлага байхгүй, мэдлэг байхгүй, хоорондын уялдаа байхгүй, эрдэмтэдийг үгийг сонсож гэж байхгүй. Улс орныг самарч байна энэ хэдэн баньд нар. ЕС дуп, ШС дуп, сайд нар дуп. Хүрэлсүх юугаа бодож эд нарт эрх мэдэл өгсөн байна????????

Avatar

Зочин 2021-04-06 192.82.87.201

УЧРАА ОЛОХГҮЙ ХЭДЭН НӨХДҮҮД УЛС УДИРДАН ТОГЛОЖ БАЙНА. УЛАА ШАГАЙСАН ЗАНГААСАА БОЛООД УЖИГТ КОВИДЫГ ХОРЬЖ ДИЙЛЭХГҮЙ БАЙНА. АРД ТҮМЭНДЭЭ МӨНГӨ ТАРААЧИХААД АЮУЛТ КОВИДЫГ ХӨЛ ХОРЬЖ АМГАЛАН ТАЙВНЫГ ТОГТООХ БАЙТАЛ АЖИЛ ҮЙЛС БҮХЭН НЬ СОНГУУЛЬД ЧИГЛЭЧИХЭЭД ӨДИЙ БОЛТОЛ ӨӨХ Ч БИШ БУЛЧИРХАЙ Ч БИШ БАЙСААР ӨНДӨГ МЭТ ӨӨГҮЙ БАЙХ ГЭСЭЭР ҮР НӨЛӨӨГ НЬ АРД ТҮМЭН ЭДЭЛЖ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2021-04-06 192.82.87.201

УЧРАА ОЛОХГҮЙ ХЭДЭН НӨХДҮҮД УЛС УДИРДАН ТОГЛОЖ БАЙНА. УЛАА ШАГАЙСАН ЗАНГААСАА БОЛООД УЖИГТ КОВИДЫГ ХОРЬЖ ДИЙЛЭХГҮЙ БАЙНА. АРД ТҮМЭНДЭЭ МӨНГӨ ТАРААЧИХААД АЮУЛТ КОВИДЫГ ХӨЛ ХОРЬЖ АМГАЛАН ТАЙВНЫГ ТОГТООХ БАЙТАЛ АЖИЛ ҮЙЛС БҮХЭН НЬ СОНГУУЛЬД ЧИГЛЭЧИХЭЭД ӨДИЙ БОЛТОЛ ӨӨХ Ч БИШ БУЛЧИРХАЙ Ч БИШ БАЙСААР ӨНДӨГ МЭТ ӨӨГҮЙ БАЙХ ГЭСЭЭР ҮР НӨЛӨӨГ НЬ АРД ТҮМЭН ЭДЭЛЖ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2021-04-06 202.55.188.110

Хотын захаар гунзгий нухнууд л олныг ухаж бэлд дээ. Ямар ч бэлтгэлгуй МАНгар ядаж ковидоор ухсэн хумуусээ хийгээд шатааж булах нухнуудээ бэлдсэн байдаа, удахгуй ухэл ч ихэснэ.

Avatar

Цог Мн 2021-04-06 66.181.161.32

БГД ийн засаг дарга и өнөөдөр хавьтал болсоныг ямар сайн нууж бна аа.

Avatar

Зочин 2021-04-06 202.55.188.110

Тэтгэвэр групын хумуусийг цеелех бодлого юмуу даа? Настай хумуус болон суурь евчтэй дархлаагуй хумуус чад хийх магадлал ендер гэсэн.

Avatar

Зочин 2021-04-06 202.9.41.2

200 hurchiheer horino gesen odoo 200 chini odort 800 garaad ywchihlaa said yu bodoj bna aaaaaaaaaa

Avatar

Зочин 2021-04-06 66.181.181.217

Хөл хорио тогтоож барьж авахгүй бол амиа алдсан хүмүүсийн амийг засгийн газраас нэхэмжлэх болноо. Юун эдийн засгаа сэргээх вэ ? Засгийн газрыг унагааж ерөнхийлөгчийн сонгуульд бүх нийтээрээ оролцохгүй байцгаая

Avatar

Зочин 2021-04-06 64.119.25.147

Хөл хорио яаралтай тогтоо л доо. Олон хүн амиа алдах нь бна. Юугаа хүлээгээд бга юм бэ. Халдвар ихсээд өмнөд хөрш хилээ хаасан. Юун эдийн засгаа сайжруулах.

Avatar

Зочин 2021-04-06 66.181.177.61

Вакцинаа үр дүнтэй болгоё гэж байгаа бол хөл хорих л хэрэгтэй бна даа. Хийлгэж буй хүмүүсээс ийм өргөн тархаж бгаа үед халдвар авах тодорхой л бна даа.

Avatar

Зочин 2021-04-06 192.82.81.117

odoo horio togtooson togtoogoogui jil horiond baisan humuus ugaasaa horiog dagahguie, terneesee essen niigmiin hymral bolno. zg populist onoogoo aldah uchraas vax hutulburuu l push l sn n deer. odoo horlio gehd saindaa l sar horino, mongold 3 say hun sar gertee bailaa geed amerik evrop dayar 3, 4 dahi davlagaa yavj ene tendgui yalgaagui baihad yadaj saynii hurungu oruulaltaa hamgaalah hrgteishde tgd ugasa covid g anh emch nar udirdaj bga hynaltad bga gej ali jiliin l umnu helsen, horih tusam tom zurgaaraa iluu ogtsom2 usuud baigaa. ajliin bairuudaa arai gej sergeej baij uvchtei deeree niigmiin hymrald orj bolohgui sh dee. emch nar uls turchid yag unendee huviin hevshliin tatvaraar l amidrj baigaashd, odoo huviin hevshil dahiad horio togtoovol tamtaggui aldagdald orno. humuus mask zuugeed garaa ugaagaad demii tenehee bolichvol ingej aduu mal shig olnooroo homroglohgui l bh.

Avatar

Зочин 2021-04-06 66.181.161.45

Ерөнхий сайд аа!! Цар тахал эх захаа алдлаа!!! Та нар одоо яая гэж бодож байнаа??? Ингээд л урсгалаар яваад байх юм уу??? Юунд найдаж байгаа юм бэ?? Аяндаа гайгүй болох байх гэж бодоод байна уу? Эсвэл яавал ч яаг гээд байгаа юм уу??? Эрс шийдвэртэй арга хэмжээ авахгүй бол Бурханд найдаад нэмэргүй боллоо шүү!!!!!!!!!

Avatar

123 2021-04-06 159.253.145.183

танай сайт өвөлтэй цуг гээд нэг муухай гарчигтай мэдээгээ хаачихгүй юмуу энэнээс чинь хойш үхэл үнэндээ тасарсангүйшд 2 жил боллоо одоо болоо юм бишүү эсвэл дандаа гадаад цустай хүмүүс байдгиймуу

Avatar

Зочин 2021-04-06 106.245.224.202

БИДНИЙ ХЭРЭГЛЭЭД БАЙГАА МАСКАНД!!! ИХ УЧИР БАЙГАА БАЙХ ШҮҮ. МЭРГЭЖЛИЙН ХҮМҮҮС НЬ АНХААРАЛДАА АВЧ СУДАЛЖ ҮЗВЭЛ ЗҮГЭЭР БИШ ҮҮ.

Avatar

Зочин 2021-04-06 109.252.29.118

Оюунэрдэнэ гэж дунхуу толгойт эцэсээ хуртэл хол хорио тогтоохгуй гэсэн. Одоогийн байдалаар ард тумэн эцэсээ узчих гээд байна . Чи бушуухан огцорох эсвэл ухэж эцэсээ узэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-04-06 66.181.161.45

Оюун-Эрдэнэ чинь өөрөө вакцин хийлгэчихсэн учраас айхгүй байх шиг байна л даа?!!

Avatar

Зочин 2021-04-06 66.181.188.64

Хэдэн зуугаараа ХАЛДВАР аваад байгаа нь нэг учиртай юм биш үүҮҮНИЙГ СУДАЛДАГ МЭРГЭЖЛИЙН БАГ байна уу үгүй юү Гудамж талбайгаа АРИУТГААЧ ЭЭ.ААН үүдийг ойр орчмынхор 50 м газрыг АРИУТГУУЛААЧ ЭЭ Нөгөө шүршдэг МАШИНАА ЯВУУЛААЧ ЭЭ зам талбайгаа АРИУТГА ЗГаас ВАКЦИН ХУВЦАС ХЭРЭГЛЭЛ АРИУТГАЛ ЦАЛИН ХӨЛС зэргийг иргэдийнхээ ажилчдынхаа төлөө ХАНГАЛТТАЙ ГАРГАЖ ӨГЧ байгаа ХАРАМСАЛТАЙ нь ГҮЙЦЭТГЭЛИЙН ШАТАНДАА нугалаа болоод нөгөө ЦАВЦААЧИНГУУД нь цалинг нь тавихгүй АРИУТГАЛАА чанартай хийхгүй гэх мэт

Avatar

Зочин 2021-04-06 202.131.225.150

Uhie p**a

Avatar

Yu n Hilee neeh ve ! 2021-04-06 202.9.40.162

Yun Hilee neeh ve? Yun Aylah ve? Aylalaj yavah ve? Odoo udurtuu 1000 – gaas deesh garna yu bodoj ba ve?

Avatar

Зочин 2021-04-06 192.82.86.52

эдийн засаг эдийн засаг эрүүл мэнд дараагийнх гэсээр цаг алджээ.өөрсдөө хичээ гэжээ.

Avatar

Зочин 2021-04-06 66.181.161.1

Энэ янзаараа сонгуулиа ч хийж чадөхгүй шүү

Avatar

зочин 2021-04-06 202.131.248.250

МАН бас нэг бодолтой байгаа байхаа,тэтгэврийн насны хүмүүсээ цөөлөх гэх мэт

Avatar

Зочин 2021-04-06 103.9.90.100

хэлэх ч үг алга. 1000 хүрэх энүүхэнд болж, иргэн амиа алдах, биеийн байдал хүнд, маш хүнд болох энэ улс орныг залж яваа нөхдөд хамаагүй болж байгаа хэрэг үү. Хорт хавдартай 13 хүн халдвар авлаа гэнэ. Одоо яах юм, өвчнөө яая гээд тэмцэж байхад яаж дархлаагаа хамгаалах юм, нас барахаар нь хавсарсан өвчин гээд хаах уу?

Avatar

Зочин 2021-04-06 202.55.188.110

Яг наад аргаар чинь ковидын ухлийг дарж хэлээд байгаа шуу, ухэл 12, 13 гэж хэлээд байгаа ч унэндээ 100 давсан. Суурь евчтэй байсан хумуус дээрээс нь ковид тусаад ухэхээр суурь евчнеерее ухсэн гэж Монголд оношлоод байгаа юм билээ.

Avatar

зочин 2021-04-06 103.57.92.232

СОНГУУЛИЙН ӨМНӨ ЭНЭ ТООНУУД БҮГД АЛГА БОЛНО, "МАН бол АГУУ ИХ АВРАГЧ МӨН" ГЭЖ ЗАРЛАНА, ИЙМ ШОУ ПИАРЫГ ХАРСААР БАЙГААД ОДОО БОЛТОЛ ОЙЛГОХГҮЙ БАЙГАА НЬ ИНЭЭДТЭЙ

Avatar

Энхээ 2021-04-06 103.57.92.232

СОНГУУЛИЙН ШОУНДАА БЭЛТГЭЭД ТООГООР ТОГЛООД БАЙНА, ЭСВЭЛ СОНГУУЛИЙНХАА ЗАРДЛЫГ ОУ БАЙГУУЛЛАГУУДААС АВАХ ГЭЭ ЮУ,, МАН ы МАНГАРУУД АА

Avatar

Зочин 2021-04-06 211.48.254.200

Avatar

Зочин 2021-04-06 64.119.20.189

Энэ хөл хориочээ гээд байгааг ойлгохгүй юм.Хөл хорих сургаар болиочээ амьдрал хэцүүдлээ үхлээ хатлаа гэчихээд хорихгүй гэхээр хориочээ гээд байхын.ямар санаа зорилготой байдаг юм.

Avatar

Зочин 2021-04-06 85.218.48.83

Өөрсдөө огт зай барихгүu,saihan am yагина,энд тэндгүы тэнээд маскгүй,бие биенээ хэсээд жаахан хүүхдүүдэдээ халдвар агөөд,тэвчээргүй байж юм л өол дээр хжилллхж өуй хүмүүсээ хараана.Доогуур анхах шатанд хжил хиыдэг хүнгүй гэтэл дэлхийн олон орон энэ аюултай бүх талаар тэмцэж олон сая хүн нь заыгаа бариад иасктай явжцгааж бна.

Avatar

ИРГЭН 2021-04-06 185.108.105.61

Хэнтийн цус нь ойртсон эргүү дагзнууд энэ улсыг ч самарч дууслаа даа. Хэдхэн тоо эвлүүлээд хэлчихэж чадахгүй байж ЕС болж ард түмэнд гай учруулж байдаг мөн ч дорой сэтгэхгүй хүн юм энэ Оюун-Эрдэнэ. Арга ч үгүй юм даа конкурсдээд улсын сургууль авч чадалгүй хоосон хоцорч, ичсэндээ Бэрс гэдэг хувийн сургуульд гуйж байгаад шалгалтгүй элссэн нөхөр юм чинь.

Avatar

зочин 2021-04-06 192.82.64.190

Одоо бүүүүр санатай хөл хорио тавихгүй байгаа юм шиг санагдчихлаа. Нээг их ард иргэддээ санаа зовсон царайлаад. Монголчууд тэвчээртэй ард юмсан. Хэдхэн хоног тэвчээд хорионд байж чадахгүй л байв гэж. Харин цаанаас нь турхирдаг улсуудын амыг хаах хэрэгтэй. Элдэв долоон юм бичиж өдөөдөг.

Avatar

ЗОЧИН 2021-04-06 103.4.31.137

ХЭРВЭЭ ЭНЭ ОНОШЛОГОО ҮНЭН ХИЙГДЭЖ БАЙГАА БОЛ ВАКЦИНД АСУУДАЛ БАЙНА. ӨӨРӨӨР ХЭЛБЭЛ ШАХААД БАЙГАА ВАКЦИН НЬ ҮНЭНДЭЭ ДАРХЛААЖУУЛАЛТ ТОГТООХ БУС ХАРИН ХАЛДВАР ТАРААЖ БАЙНА. ХИЛ ХААЛТТАЙ ДЭЭР НЬ БҮР МАСКАА ЗҮҮЖ, МӨН ХОРИО ЦЭЭР ТОГТООЖ БАЙХАД ИНГЭЖ УЛАМ ИХ ХАЛДВАР ӨСНӨ ГЭДЭГ БОЛ ИХ Л СЭЖИГТЭЙ БАЙНА.

Avatar

ЗӨВ ШИЙДЭЛ 2021-04-06 202.55.188.44

ХҮН АМАА ХООЛ УНДААР ХЭСЭГХЭН ХУГАЦААНД ХАНГААД ТЭГЭЭД НЭГ ХЭСЭГ ХУГАЦААГ ТЭСЭЭД ДАВААД ГАРЧИХМААР Л САНАГДАХ ЮМ. ОДОО ХӨЛ ХОРИОГ ЯАРАЛТАЙ ТОГТООХ ХЭРЭГТЭЙ. ЭМНЭЛГИЙН ЭМЧ, АЖИЛТНУУД МААНЬ ТУЙЛДАЖ БАЙНА. ЗҮГЭЭР МӨРӨӨРӨӨ ӨӨРИЙГӨӨ ЧАДАХ ЯДАХААРАА ХАМГААЛААД ЯВЖ БАЙГАА ГЭМГҮЙ ХҮМҮҮС ХАЛДВАР АВААД, УЛМААР ГЭР БҮЛ НЬ ХАЛДВАР АВЧ, ГЭР БҮЛЭЭРЭЭ ХОХИРЧ БАЙНА. АРД ТҮМНЭЭ, ЭРДЭМТЭН МЭРГЭДЭЭ, ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН МЭРГЭЖИЛТНҮҮДИЙНХЭЭ ҮГИЙГ СОНСОЖ, НЭН ДАРУЙ ХАМТРАН ЗӨВ ШИЙДВЭР, ШИЙДЛИЙГ ГАРГАХ ХЭРЭГТЭЙ. НЭН ДАРУЙ

Avatar

ЗӨВ ШИЙДЭЛ 2021-04-06 202.55.188.44

ЗА ЭНЭ Ч АРАЙ БИШ БОЛООД ИРЖ БАЙНА ШҮҮ. 10 ИХ НАЯДААР ЭДИЙН ЗАСГАА АВАРДАГ Л БАЙЖ. ХАРИН ЭХЛЭЭД ХҮН НЬ АМЬД ЭРҮҮЛ БАЙЖ БАЙЖ ЭДИЙН ЗАСАГ ГЭДЭГ ЗҮЙЛ ЯРИГДАНА ШҮҮ. ИЙМ БАЙХАД ХИЧНЭЭН ВАКЦИН ЗЭРЭГЦҮҮЛЖ ХИЙГЭЭД ҮР ДҮН МУУТАЙ. ВАКЦИН ХИЙЛГЭСНИЙ ДАРАА ХАЛДВАР АВСАН ХҮНИЙ ТОО БОДИТ БАЙДАЛ ДЭЭР ЭНЭНЭЭС ХАВЬ ИЛҮҮ БАЙГАА. ХАЛДВАР АВСНАА МЭДЭГҮЙ ХАР МЯНГАН ХҮН ГАДУУР ЯВЖ БАЙГАА. 2,ХОН САРЫН ХУГАЦААНД ХӨЛ ХОРИОГОО ТОГТООГООД ӨРХ БҮРТ САЯ ТӨГРӨГӨӨ ӨГӨХӨӨ БАЙГ. ЗҮГЭЭР ХООЛГҮЙ ӨЛСӨЖ ҮХЧИХ ГЭЭД БАЙГАА ТЭР ХЭСЭГ

Avatar

Зочин 2021-04-06 66.181.177.237

Манайхан хэдхэн хүнээ зохицуулж чадахгүй бусад улс орон өчнөөн сая хүн амтай санаа зовдоггүй л юм байх даа хурдан хөл хорио тогтоож арга хэмжээ авмаар байна Эхлээд бүүр сүр болоод орц байраар нт 10.ф2 хоног хөл хорио тогтоосон одоо бүүр толгой нь эргэсэн бололтой

Avatar

Зочин 2021-04-06 192.82.76.213

Өнөөдөр БЗД 26 хороо орлоо .Умгар өрөөнд 2 хүн ажиллаж 2 хүн үйлчлүүлж байна. Коридор үүд хавиар зай барих боломж огт алга, мөргөлдөхгүй шиг л зөрж байна. Халуун үзэж, гар ариутгаж, QR код уншуулж байгаа юм алга. шилжилт хөдөлгөөн хийлгэх гэж 2 төрлийн 2500 төгрөгийг биеэр банкинд очиж тушаана, түүнийхээ хуулбарыг авчирна гэнэ. Хамаг баримтаа канондож авчирна гэлээ Би ингэхээр нилээдгүй газраар явж, үйлчилгээ авч бөөгнөрөл үүсгэх болох нь дээ Байдал бодит байдал дээр ийм л байна даа.

Avatar

Ажлын чадваргүй коммунист засаг 2021-04-06 202.21.108.14

Үнэндээ ЗГ, ЭМЯ маш болхи, мэдрэмжгүй, хойрго ажиллаж ирлээ. ДЭМБ гдг ийн амыг харж, барууны улсуудад таалагдах гэж муу вакциныг тарьж маш их цаг алдсан. Зүй нь Спутник баруунд гайхагдаж эхлэхэд л ОХУ тай маш яаралтай хэлэлцээ хийж энэ вакциныг оруулж хийж эхлэх байсан. Тэгсэн бол өнөөдөр ЭМЯ, ЗГ улиг болсон хөл хориогоо тавих ёстой гэж орон гарантаж паанигтахгүй байх байлаа. Ер нь маш мэдрэмжгүй хойлог ЗГ ууд улс орны Э/З, гэр бүлгүүдийг амьжиргааг нугаслачихлаа.

Avatar

Yag 2021-04-06 135.125.132.42

100%

Avatar

zochin 2021-04-06 192.82.76.213

Өнөөдөр БЗД 26 хороо орлоо .Умгар өрөөнд 2 хүн ажиллаж 2 хүн үйлчлүүлж байна. Коридор үүд хавиар зай барих боломж огт алга, мөргөлдөхгүй шиг л зөрж байна. Халуун үзэж, гар ариутгаж, QR код уншуулж байгаа юм алга. шилжилт хөдөлгөөн хийлгэх гэж 2 төрлийн 2500 төгрөгийг биеэр банкинд очиж тушаана, түүнийхээ хуулбарыг авчирна гэнэ. Хамаг баримтаа канондож авчирна гэлээ Би ингэхээр нилээдгүй газраар явж, үйлчилгээ авч бөөгнөрөл үүсгэх болох нь дээ Байдал бодит байдал дээр ийм л байна даа.

Avatar

Зочин 2021-04-06 124.158.126.106

COVID-19 -ийн өдөрт илэрч байгаа тоо нь хүн амдаа харьцуулбал ДЭЛХИЙД 1-д орж байна

Avatar

Зочин 2021-04-06 202.126.89.104

Аймшиг! Цайцан хулгарууд байна энэ төрд

Avatar

Зочин 2021-04-06 192.82.77.104

БУЗАР-ЭРДЭНЭ гэж энэ хүнийг огцоруулах цаг болжээ. Эсвэл амь насаа алдсан иргэдийн өмнөөс ялын тогтоол унших цаг иржээ.

Avatar

Зочин 2021-04-06 66.181.161.62

Хуцалгүй дуугай байцгаа. МАНай намын 100 жилийн ойн бэлэг за юу. Буян дааж амьдар.

Avatar

Зочин 2021-04-06 66.181.188.64

Хөл хорихоор хорилоо гээд БАГАХАН ТЭВЧЭЭР ГАРГАЧИХ СЭТГЭЛИЙН ХАТГҮЙ юмнууд орилолдоод л ОГЦОР гэнэ…хорихгүй болохоор ОДОО Л та нар нэг юм ЦАР ТАХАЛЫГ өөрснөө тусчихна гэж айсан амиа бодсон юмнууд ОГЦОР гэж байх шив ….АСУУДАЛ 2 ТАЛТАЙ ….Та нар МОНГОЛЫН ТӨРӨӨР тоглохгүй шүү тэр тусмаа та нар АРД ТҮМНИЙГ ТӨЛӨӨЛӨХГҮЙ ээ гэж

Avatar

zochin 2021-04-06 202.179.25.202

1000000 ogood buschuu chol chorio tavi

Avatar

Зочин 2021-04-06 115.130.157.41

Таны бичвэрийг кирилл рүү хөрвүүлбэл иймэрхүү дүр зураг бууж байна 1000000 өгөөд бусчуу чол чорио тавь гэж! Bushuu hol horio tavi гэж бичдэг юм маанаг минь

Avatar

ЗОЧИН 2021-04-06 59.153.112.185

хэ хэ хэ хол хорио гэх юм уу? hul horio гэвэл яах бол?

Avatar

zochin 2021-04-06 202.179.24.194

Энэ засгийн газар харгис гэхэд дэндүү байна. Эмнэлэгийн ажилтнуудыг цаг наргүй ажиллуулаад илүү цагийн хөлсийг нь ч өгөхгүй, эрүүл мэндийн даатгалд ч хамруулахгүй байж ,энэ замбараагүй залуучуудаа хянаж базаж чадахгүй сайн хүн болж сонгуулиа л бодоод байгаа юм уу

Avatar

123 2021-04-06 202.21.108.17

7 хоногын дараа найдвартай 4000 гарна шүү бага ч гэсэн хөл хоривол яасан юм замын үүд хаалттай 15 6хонож байна бүх бизнэс үүд зогсчхоод байна дарга нараа

Avatar

ЗОЧИН 2021-04-06 202.179.24.194

МАН-100 жилийн ойгоо хийх гэж хамаг бар цэнгээний газар үзвэр үйлчилгээг нээж байж 10 хоног хөл хорьж шинжилгээ авсныг ямар ч үр дүнгүй болголоо. Цэьэр буруутан нь шүү. Бас энэн залуучууд үнэн ухамсаргүй байна.

Avatar

Зочин 2021-04-06 202.126.89.104

Барууд нууцаар их ажиллаж байна. Цагдаа харуул хамгаалалт алга. Өдөрт 150-200 хүн эрүүлжихэд очиж байна. Цаан зөндөө архи ууж ковид тараааж байгаа хүмүүс. Энэ ЗГ рт толгой байна уу?????

Avatar

Зочин 2021-04-06 64.119.21.153

хөл хорио тавиач ээ оюунаа

Avatar

Зочин 2021-04-06 202.5.202.132

Бид эзэнгүй мал шиг хаягдлаа.

Avatar

Зочин 2021-04-06 66.181.188.64

Сэтгүүлч дээ байна уу ЭМЯ ы мэдээлэл өгч ажиилаж байгаа хүмүүстээ байна уу эсвэл БИ нэмээд байна уу ОРОН НУТГИЙН 99 гэдэг тоо яаж ч нэмээд дээрээс доош…дороос нь дээш …бодоод гаргасангүй 12+2+8+ 3+1+10+3+17+27 =83 …мэдэхгүй 99 гардаггүй ээ 16 нь хаачсан юм бүү мэд ӨГЧ БАЙГАА МЭДЭЭНДЭЭ хяналттай баймаар …. СИЙРҮҮЛЖ БАЙГАА СЭТГҮҮЛЧ ТА БУРУУТАЙ ЮУ …МЭДЭЭЛЖ БАЙГАА ЭМЯ БУРУУТАЙ ЮУ ….эсвэл ХЭДХЭН ТООГОО ЗӨВ МЭДЭЭЛМЭЭР юм

Avatar

ХОЛ ХОРИО!!! 2021-04-06 122.201.22.105

ЯГ ҮНЭНДЭЭ СУМЬЯА,АМАРАА,ОЮУКАА 3 ЧИНЬ ЭНГИЙН МАТЕМАТИК ,ТОО ОЙЛГОХГҮЙ НӨХДҮҮД ШҮҮ ДЭЭ. ТЭР ЗӨВЛӨХ МӨВЛӨХҮҮД ХЭЛЖ ЯРЬЖ ШАХАЖ ШААРДААЧЭЭ…

Avatar

Монгол хүн 2021-04-06 192.82.66.173

Хөл хорио тогтоохгүй бол дуусах юм бн доо.. Эмнэлэгүүд нь ачаалал аа дийлэх ээ больж байна.

Avatar

Зочин 2021-04-06 192.82.77.104

Хүмүүс гэртээ үхэж эхлэх цаг шүү. Тэгээд бодохоор энэ төр баригч намын хариуцлага яригдах цаг болсон.

Avatar

Зочин 2021-04-06 103.57.94.106

50 сая хүн амтай өмнөд солонгос өдөрт 500 хүн халдвар авч байна. Тэгэхээр монголын хүн ам 60 сая байх ёстой юм байна. Бид андуураад хүнээ биш малаа өсгөөд байгаа юм биш үү.

Avatar

Зочин 2021-04-06 202.131.230.50

МАН-ын коронаг далимдуулж цавчдаг "Цавчаа" жужиг хэддугээр анги дээрээ явж байгаа бол? Гэнэт халдварын тоо нь ихсээд л, гэнэт багасаад л. Олон хүн өвдлөө гэж зарлаад, хүний тоогоор >4 сая төгрөг цавчаад л. Өвчтөнд витамин байхад л болно. Ингэж байгаад сонгууль дехеед ирхээр гэнэт ор сураггуй алга болж МАНгар агаа цээжээ дэлдэн "Бид чадлаа"хэмээн орилолдож ноомой иргэдээ зад панаалдаад, МАН-гарын эзэнт гурнийг цогцлон байгуулах замдаа шулуудах нь дээ

Avatar

Зочин 2021-04-06 192.82.77.104

Чи бодоорой 10 хүнд эм өгөх гэж нэг хамгаалах хувцас өмсөх, 1000 хүнд эм өгөх гэж нэг хамгаалах хувцас өмсөх хоёрын хооронд 100 дахин хэмнэлт яригдаж байгаа хэрэг юм. Халдвартай хүний тоо өсөх тусам эмчилгээний зардал буурна. Харин олон хүнийхээ тоогоор нийт өртөг өснө.

Avatar

Зочин 2021-04-06 66.181.188.64

30 жилийн дотор ЦАВЧИГЧ гэж нэг МЭРГЭЖИЛ бий болсоон гэж ….Хуулийг завхруулж … Хүний эд хөрөнгийг булааж… хурааж…хууран мэхэлж ………….за бас төсвөөс …. өмч хөрөнгөнөөс ….БҮХ ТӨРЛИЙН ЗЭЭЛЭЭС ….ЭРҮҮЛ МЭНД …ТОРГУУЛЬ …ХАЛАМЖААС … үгүй ээ ТА МИНЬ ЭЭ ЦАВЧИХГҮЙ юм гэж алга аа …бүүр таны таваг хоолноос ….100гр архинаас чинь хүртэл …одоо ЦАР ТАХЛААС цавчаад байна уу үгүй юү ….

Avatar

Зочин 2021-04-06 202.126.88.160

Хүний амь хүн хэрэггүй. Мөнгө мөнгө бизнэс хэрэгтэй гэж монгол даяараа бараг бүх монголчууд орилолдон уриалж байхад одоо яах вэ дээ. Өвчин мөнгө бизнэс гурваа үнсээд тэврээд жаргаж үхийдаа.

Avatar

иргэн 2021-04-06 202.179.25.105

ийм байдалд хүрсэн нь МАН ЗГ ЕС Оюунэрдэний Буруутай үйл ажиллагаа Шийдвэрүүд нөлөөлж байна ЕС Оюунэрдэнэ одоо хангалттай Ард иргэд дээ Балаг тарилаа одоо Оюунэрдэнэ Огцорч хариуцлагаа үүр

Avatar

Батый 2021-04-06 202.131.230.50

Оюун-эрдэнэ, амарсайхан нарын "эцсээ хүртэл" хөл хорио тогтоохгүй гэдэг нь хамгийн сүүлийн буюу эцсийн монгол хүн өвдөхийг хүлээгээд байгаа юм уу?, эцсийн хүн үхэхийг хэлээд байгаа юм уу? МАНгарын 100 жил гэж хөөрцөглөж, татвар төлөгчдийн мөнгөөр бульдаж санаатайгаар өвчин тараасан. Уг нь тэр мөнгийг амжиргааны дэмжлэг болгож тараагаад, хатуу хорио тогтоосон бол өдийд өвчин тараахгүй, хазаарласан байх бус уу? Энэ МАНгаруудтай хариуцлага тооцох боломж байна уу? АРД ТҮМЭЭЭН

Avatar

Зочин 2021-04-06 202.55.188.110

МАН-н тавилттай жужиг юм бишуу. Халдваргуй байхад хориод байсан мертлее ийм их халдвартай байхад хориохгуй байна гэдэг чинь зугээр том том тоо зарлаж иргэдийг айлгаж байгаад Хятадаас авилгадуулж авсан хандивийн вакцинаа шахах гэсэн бодлого байх. Хятадууд манай дарга нарыг зад хахуулдаж байгаад "Хай манай вакчинийг иргэд дээрээ хурдан турш ваа" гээд яаруулаад байна даа. Хэдэн жилийн дараа ур дагавар нь яаж илрэх бол доо бурхан минь

Avatar

zochin 2021-04-06 122.201.23.84

Хөл хорио тогтоохгүй бол хэцүүдлээ ш дээ УОК-хоон

Avatar

b 2021-04-06 66.181.180.88

Оюун-Эрдэнэ, Амарсайхан здаа нараа хөл хориогоо яаралтай тогтоогоочээ. Хэдэн хүний аминд хүрэх гээд байгаа лалрууд вэ? Эмнэлгийн салбар чинь дийлэхээ больж байна. Өвдчихлөө гээд байхад ирэхгүй байна гэж байна. Үхсэн хүнд тэр мөнгө, эдийн засаг чинь ямар хэрэгтэй юм бэ? Угаасаа өвчнөө замбараагүй алдсаны улмаас хятадтай хийж байсан экспорт, импорт зогслоо. Худлаа баахан мөнгө хэвлээд. Энэ улсад эрүүл мэнд ч байхгүй, эдийн засаг ч байхгүй жинхнээсээ дампуурлаа. Хариуцлагаа хүлээгээд эртхэн зайлаач

Avatar

12 2021-04-06 192.82.64.190

Хөл хорио тогтоох хэрэгтэй ЭМЯ-ч ийм санал тавиад байгаа гэсэн. Өвдөж үхэх гэж байснаас хэсэгхэн хугацаанд өлссөн ч яахав дээ. Эрүүл байвал МЯНГАН лан гэдэг эртний үг бий шүү

Avatar

КОВИД 2021-04-06 122.201.22.105

УОК, МОНГОЛ УЛСЫН ЗАСГЫН ГАЗАРАА
'ИЧСЭН ХҮН, ХҮН а**а' ГЭГЧ БОЛОХ БИЙ ДЭЭ
ТАНАГТАЙ ДЭЭР НЬ ХӨЛ ХОРЬЖ ТАРХАЛТЫН ЭРЧИМЭЭ БУУРУУЛВАЛ ЯАСАН…

Avatar

irgen 2021-04-06 192.82.66.72

vactsinaar mongo hiigeed bgan bish uu

Avatar

Зочин 2021-04-06 203.91.118.150

Огт гараагүй байхад хөл хориод байсан. Одоо хэдэн зуугаараа гарч байхад огт тогтоохгүй байгаа нь ямар учиртай юм болоо. Үнэндээ бол Засгийн газар энэ удаа хөл хорио тогтоох ямар ч НҮҮРГҮЙ болчихоод тогтоож чадахгүй байгаа юм. Ард иргэдээ олигтойхон харж үзээгүй баахан бухимдуулсан. Одоо хөл хоио тогтоовол хоногийн хоолгүй ардуудбөн юм болно

Avatar

Зочин 2021-04-06 202.131.249.14

хөл хорьсоны ачаар өнөөдөр ийм тоо гарч бна. Хориогүй бол 2000 гарах биз

Avatar

Зочин 2021-04-06 202.9.46.41

өнгөрсөн жилийн хөл хорио ямар ч хэрэггүй байсан. Дотоодын халдваргүй байхад шал дэмий сургууль цэцэрлэг хааж, соёл урлаг энтертейнмент, амралт зугаалгын бизнесийг хорьж бүтэн жил орлогогүй байлгалаа. Тэднийгээ дагаад бусад бизнес ч муу байсан. 11 сард хөл хорио тогтоогоод барьж чадсангүй. За ийм л байна даа. Одоо хөл хориод ч барьж чадахгүй. Бага зэрэг буурна. Гэхдээ бид чинь мөнхөд хоригдоод гэртээ суугаад байж чадахгүй. Манай э/з дийлэхгүй

Avatar

Зочин 2021-04-06 167.71.198.145

Хэдэн хүнд шинжилгээ хийсэн юм бэ?

Avatar

с 2021-04-06 202.21.116.171

Энэ МАН намыг зайлуулахгүй бол сонгууль гээд биднийг хяруулах нь. Өдөртөө 1000 хүрэх нь. Энэ хариуцлагыг хэн хүлээх вэ.

Avatar

,зочин 2021-04-06 64.119.20.189

Ерөнхий сайд эцэстээ хүртэл хөл хорио тогтоохгүй гээд байгаа нь яг юу гэсэн үг вэ

Avatar

Зочин 2021-04-06 202.55.188.110

Suuliin hunee uhtel

Avatar

Баабар 2021-04-06 68.100.237.110

Хэдэн хүнд шинжилгээ хийсэн бн ?

Avatar

Иргэн 2021-04-06 202.70.34.70

УОК, НОК хөл хориогоо тогтоогооч ээ. Ийм өндөр халдвар тархаад байхад юу хүлээгээд байгаа юм бэ??!!

Avatar

Зочин 2021-04-06 66.181.183.11

Амарсайхан фсдаг зайлуулаад 10 хоногийн хатуу хөлхорио тогтоо тушааж байна

Avatar