ЭМЯ: 602 хүнээс халдвар илэрч, нэг хүн нас барлаа | News.MN

ЭМЯ: 602 хүнээс халдвар илэрч, нэг хүн нас барлаа

ЭМЯ: 602 хүнээс халдвар илэрч, нэг хүн нас барлаа

ЭМЯ: 602 хүнээс халдвар илэрч, нэг хүн нас барлаа

Эрүүл мэндийн яамнаас өнөөдөр (2021.04.05) Covid-19 цар тахлын нөхцөл байдлын талаар мэдээллээ. 

Эрүүл мэндийн яамны хэвлэлийн төлөөлөгч Б.УУГАНБАЯР:
-Сүүлийн 24 цагийн хугацаанд Монгол Улсад Covid-19 602 хүнээс илэрч, нийт 10282 тохиолдол боллоо. Харамсалтай мэдээ дуулгахад, 60 гаруй насны нэг эрэгтэй хүн нас барснаар Covid-19-ийн шалтгаант нас баралт 12 боллоо. Өнгөрсөн 24 цагийн хугацаанд 282 хүн эмнэлгээс гарч, эдгэрсэн хүний тоо 5931 болж байна. Эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлж байгаа хүмүүсийн хувьд:
  • Хөнгөн – 1811, нийт батлагдсан тохиолдлын 85.5 хувь,
  • Хүндэвтэр – 244, нийт тохиолдлын 11.5 хувь
  • Хүнд – 52, нийт тохиолдлын 2.5 хувь
  • Маш хүнд – 12 буюу 0.6 хувийг эзэлж байгаа юм.

Сүүлийн 24 цагт орон нутагт батлагдсан тохиолдол:

    • Улаанбаатар – 514
    • Дархан-Уул – 19
    • Эрдэнэт – 11
    • Ховд аймаг – 11
    • Хөвсгөл аймаг – 3
    • Баянхонгор аймаг – 1
    • Архангай аймаг – 17
    • Булган аймаг – 4
    • Өвөрхангай аймаг – 5
    • Төв аймаг – 12
    • Сэлэнгэ аймаг -4
    • Хэнтий аймаг – 1 хүн тус тус байна.

ЭМЯ 11.00 цагийн мэдээлэл

ЭМЯ-аас коронавирусийн нөхцөл байдлын талаар ээлжит мэдээллээ хийж байна.

Posted by News.mn on Sunday, April 4, 2021

С.УНДАРМАА

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
17
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Худлаа шоу 2021-04-05 103.26.193.230

Энэ одоо зохиолын дагуу юм уу хаашаа юм вэ? Сонгууль дуустал үргэлжлэх үү? Хүрэлсүх нь дээр байж хэлүүлэх гээд байгаа юм уу даа хаашаа юм вэ?

Avatar

Зочин 2021-04-05 66.181.176.243

Эрүүл мэнд чухал! Хэдэн олигархуудын дарамтанд эдийн засаг гээд бхйна. Хөл хорио тогтоогооч ээ! Энэ яацан зг оюуэрдэнэ амарсайхан бэ? Амарсайхан нь бүр ажлаа өгөх хэмжээнд асуудалд орчихоод байгаад бхйхын. Албхэ тушшалтай зууралдаргүй гэсэн чинь алив. Гөлийгөөд л зууралдаад л

Avatar

Зочин 2021-04-05 79.168.114.120

Xatuu xol xorio togtoogooch yun edin zasgaa sergeex be ervvl mendee exleed ovchinoo darj avdag bga da 100 mayngan xvnd noogdoxoor ovchilol ix bn shvv de

Avatar

Зочин 2021-04-05 103.212.117.36

ЯАЯ ДА …БАЙЗ!? ЭДИЙН ЗАСАГ СЭРГЭЖ БАЙНА ГЭДГИЙГ ЯАЖ МЭДЭХ ВЭ? НИЛЭЭД ХЭДЭН ЖИЛИЙН ӨМНӨ СЭРГЭЖ БАЙСАН НЬ МЭДЭГДЭЭД БАЙСААН. БАРАА ЗАРДАГ БЭР МААНЬ ОРЛОГО НЭМЭГДЭЭД ГЭЭД, БАРИЛГА БАРЬДАГ ХҮҮ МААНЬ ЦАЛИН НЭМЭГДЭЭД ГЭЭД, ТЭТГЭВЭРТ СУУДАГ ӨВӨӨ МААНЬ ГУРИЛ ХЯМДАРЛАА ГЭЭД ВИТАМИН УУДАГ ЭХНЭР МИНЬ ЖИН НЭМЭГДЛЭЭ ГЭЭД Л ДОР БҮРЭНД НЬ МЭДРЭГДЭЭД БАЙСАН…ОДОО ТЭД ОРЛОГОГҮЙ,АЖИЛГҮЙ,ҮНЭ НЭМЖ,ЭРГЭЭД ТУРАХ НЬ Л ГЭЦГЭЭЖ БАЙНА…ЭРҮҮЛ МЭНД ДОРОЙТОХЫН ДАЙТАЙ ЭДИЙН ЗАСАГ САЙЖИРСАН УУ?

Avatar

Зочин 2021-04-05 192.82.78.34

Шинжилгээний хариуг ингэж олон өдрөөр өгч байгаа юм чинь ингэж нэмэгдэхээс өөр ямар ч замгүй ээ. Хүн халдвар авсан байж магадгүй гээд очоод шинжилгээ өгөхөд, 2-3 хоногийн дараа хариу нь гарч байна шдээ. Энэ хооронд тухайн хүн зүгээр л явж байна.
Ингэж санаатай гэмээр ч юм шиг байдлаар халдварыг тарааж байна шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-04-05 66.181.161.3

Одоо нэгэнт байдал ийм болсон учраас иргэд бид засаг төрд найдах юмгүй боллоо!! Гагцхүү хүн бүр хувь хувиа бодоод маскаа зүүгээд, зайгаа хатуу (!!!) бариад гараа сайтар ариутгаад л явахаас өөр аргагүй боллоо!!! Зах дэлгүүрт зай ерөөс барихгүй байна шүү!!! Хэлэхээр урдаас архираад уурлаад байх юм??!! Ийм хүмүүс л тахал түгээгч нар юм байгаа юм шдээ!!! Зай барих шаардлагыг эсэргүүцэж байгаа хүнийг халдвар тараагч гэж л ойлгоорой, хүмүүс ээ!!!!

Avatar

Зочин 2021-04-05 139.5.218.146

Засаг төрд найдахгүй бол огцоруулдаг юм. Эргүү минь нийгмийн халдварт өвчний эсрэг төр ажиллахгүй юм бол сүйрэл, хохирол хэмжээ хязгааргүй болно.

Avatar

Зочин 2021-04-05 150.129.143.90

Teneg mal min irged uursduu maskaa zuuj deglemee barina gehees zasag tur ta nariig yaaj hamgaalah yum llruuda?! Virusiig irged uursduu hamgaalah bolhoos tur zasag b** zevseg munguur darah bolj baina uu?! Odoo l oilgoj baigaa mal uu ta nar llruda?!

Avatar

Зочин 2021-04-05 64.119.21.153

odoo yana aa.ogtsor

Avatar

Зочин 2021-04-05 202.55.188.102

Burhan min, bolomjtoi bol gertee bugeed l suumaar baihiim

Avatar

Зочин 2021-04-05 202.131.251.130

jiliin omnoos buruu onoshilj baina geed mongol erdemted ugee helj baisan, toohgui yavsaar ene bolloo. erdemtdiin ugiig avch zov onoshilj suraasai bilee.

Avatar

Зочин 2021-04-05 150.129.143.90

Yu ch shaagaad bgan hud petsdachin

Avatar

иргэн 2021-04-05 202.179.25.105

өө одоо ёстой өнгөрсөн хувь хүний Дархлаа Аз мэдсэн хэрэг болсон ЗГ УОК Цагдаагийн байгууллага бүүр Назгайрч УОК-ын Даргынх нь Эхнэр нь хүртэл Тогтоол журмаа зөрчөөд Хариуцлага тооцох ч үгүй ийм болчихоод байхад Халдвар улам л тархаж ЗГ ЕС-д нь тоохоо байсан нөхцөл байдал руу орчихлоо шү дээ

Avatar

бодол минь 2021-04-05 192.82.87.194

Нэгэнт тархсан тахлыг З/Г -руу дайраад тус юу билээ.Солих дэлхийн хүн гэж алга.Сансраас эрэх үү? Зайгаа барь,хяналтаа тавь,Ажил,амьдралаа бодоцгоое.ЭМЯ -хан чадвараа дайчил.

Avatar

Зочин 2021-04-05 66.181.176.243

Одоохондоо монгол хүн энэ зааврыг мөрдөх хэмжээнд соёл очоогүй шүү.

Avatar

zochin 2021-04-05 202.21.113.146

1 өрх 1 хаалга билүү, тэрний хэрэг байхгүй л байна даа, мөнгөний гарз

Avatar