Ньюс хөтөч: Засгийн газар хатуу хөл хорио тогтоох эсэхийг шийднэ | News.MN

Ньюс хөтөч: Засгийн газар хатуу хөл хорио тогтоох эсэхийг шийднэ

Ньюс хөтөч: Засгийн газар хатуу хөл хорио тогтоох эсэхийг шийднэ

Ньюс хөтөч: Засгийн газар хатуу хөл хорио тогтоох эсэхийг шийднэ

08.00 цагт

Монгол Улсын Засгийн газрын ээлжит хуралдаан эхэллээ. Өнөөдрийн хуралдаанаар,

  • Цар тахлын нөхцөл байдал, авч хэрэгжүүлж байгаа шуурхай хариу арга хэмжээний талаар,
  • "Эрүүл мэндээ хамгаалж, эдийн засгаа сэргээх 10 их наядын цогц төлөвлөгөө" -ний хэрэгжилтийн тухай,
  • Цар тахлын голомтот бүсэд ажиллаж буй эмч, эрүүл мэндийн ажилтнуудад санхүүгийн дэмжлэг үзүүлэх тухай,
  • Агаарын тээвэр, аялал жуулчлалын талаар авах зарим арга хэмжээний тухай зэрэг 20 орчим асуудал хэлэлцэхээр төлөвлөжээ.

Цар тахлын нөхцөл байдалтай уялдуулан Эрүүл мэндийн яамнаас дөрөвдүгээр сарын 3-наас 18-ныг хүртэл “Гамшгаас хамгаалах бүх нийтийн бэлэн байдал”, эрсдэлийн "Улаан" түвшинд /хатуу хөл хорио/ шилжих тухай саналыг УОК-т уламжилсан. Тус саналыг Улсын Онцгой комисс дэмжиж, Монгол Улсын Засгийн газарт танилцуулахаар болсон билээ.

11.00 цагт

  • Эрүүл мэндийн яам Covid-19 цар тахлын нөхцөл байдлын талаар ээлжит мэдээллээ хийнэ.

14.00 цагт

  • АН-ын даргын цахим сонгуульд ялалт байгуулсан М.Тулгатад өнөөдөр /2021.03.31/ АН-ын удирдлагууд батламж гардуулна. /Ардчиллын өргөө-5 давхарт/ холбогдох утас: 88881985

15.00 цагт

  • Улс төрд нөлөө бүхий этгээд сэтгүүлчдэд “гомдож” болох уу? буюу Эрүүгийн хуулийн 13.14 дэх заалтын эргэн тойронд" сэдэвт хэлэлцүүлэгт өнөөдөр /03.31/ 15.00 цагт Хэвлэл мэдээллийн зөвлөлөөс зохион байгуулна. Бүртгэлийн холбоос: https://bit.ly/3syKBbW

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

10 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Батый 2021-03-31 202.131.230.50

Өвчин бүх аймгуудад тарж өгөхгүй, хүн цөөхөн үхээд байгаа юм байх даа??????????

Avatar

/*-*/ 2021-03-31 49.0.142.40

Хатуу хөл хорио урьд нь 2-3 удаа хийгээд үр дүн гарах уу хөөе

Avatar

Насанд хурсэн иргэн бурт 1 сая 2021-03-31 202.55.188.110

Насанд хурсэн иргэн буртээ 1 сая нехен олговороо егеед хатуу хорио хийгээчээ. Хуухдууд менге авч байгаам чинь хэрэггуй. Халдвар тусаад евдсен ухсэн хумуус яаж эдийн засгаа урагшлуулхав дээ. Харамч аминчхан хун хамгын их шатдын шуу. Иргэдээсээ харамлачаад еерсдее далимдуулж 10 их наядын цавчаа хийх гээд улайраад байхым МАНгар чинь…

Avatar

иргзн 2021-03-31 202.179.25.212

МАН ЗГ юун ЭЗ-гаа Сэргээх вэ , харин ч бүүр Халдварыг улам газар авахуулжчихсан одоо бүүр Хөрш орнууд маань Халдвараас сэргийлж түрүүчээсээ Хил гаалиа хааж чангатгаад эхэллээ 2 Хөршийнхөө хараат ЭЗ-тай манай Улс ингээд Модоо барьж эхлэх нь тэр, Иргэнээ хүнээ боддоггүй Төр засагтай Улс ч хэцүү юм дөө,

Avatar

зочин 2021-03-31 103.212.117.124

Хүрэлсүх ч ерөнхийлөгч болох ч өнгөрлөө дөө хөөрхий

Avatar

иргэн 2021-03-31 124.158.94.9

х****л идсэн хөл хориогоо тавих эсэхээ хурдан нэг тийшээ шийдмээр юм аа. Дампуу засаг. Монголд хүн амьдардаггүй ААН үүд үйл ажиллагаа явуулдаггүй юм шиг загнах юм

Avatar

Зочин 2021-03-31 103.212.118.125

ХӨЛ ХОРИОГОО ЗОРИГТОЙ ШИЙДВЭРТЭЙ ҮР ДҮН ГАРАХ ХУГАЦААГААР ТАВЬСАН НЬ ДЭЭР

Avatar

Ха 2021-03-31 124.158.68.60

"Ус узээгуй гутал тайлах" улгэрээр ЭМЯ, ХЕСУТ суржигнээд байгаа юм бишуу. Хенген евдсенийг нь хяналтандаа аваад хорио тогтоохгуй байх боломж байна. Юуны емне хун их цуглардаг баар, цэнгээний газар, ил худалдааг зогсоох, хедее ороннутгаас худал бичиг баримтаар хот руу оруулахыг шууд зогсоох хэрэгтэй. Уйлдвэрийн газруудад хяналт ендер байхад л боллоо. Хэт золбиндолт, залуучуудын зугаалга хэтэрч байгаагаас асуудал уусэж байна.

Avatar

Зочин 2021-03-31 202.55.188.105

Алсын байтугай ойрын бодлогогүй ЗГ Улс орныг самарч байна даа.

Avatar

иргзн 2021-03-31 202.179.25.212

МАН ЗГ УОК ЭЗ-г гэж хоосон юм ярьж байх хооронд Цар тахалын тархалт улам хүчээ авч Аймаг орон нутагруугаа шилжиж Хөрш орнууд маань түрүүчээсээ манайхаас Цэрвэж Хил гаалиа хааж чангатгаад эхэллээ шүү дээ, одоо тэгээд бүх зүйл 2 Хөршөөсөө хараат ЭЗ-тай манай улс ингээд ЭЗ -г Сэргэх биш улам Дампуурлөө, МАН ЗГ ,ч ёстой Самарч байна дөө

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж