УОК-ын Шуурхай ажлын хэсэг хуралдаж байна | News.MN

УОК-ын Шуурхай ажлын хэсэг хуралдаж байна

УОК-ын Шуурхай ажлын хэсэг хуралдаж байна

УОК-ын Шуурхай ажлын хэсэг хуралдаж байна

Улсын онцгой комиссын Шуурхай ажлын хэсэг хуралдаж байна. Хурлаар хөл хорио тогтоосон тохиолдолд халдварын эсрэг авах хариу арга хэмжээ, хэрэгжүүлэх ажлын төлөвлөгөөг хэлэлцэж байна гэх мэдээлэл байгаа юм.

УОК-оос өчигдөр /2021.03.29/ Эрүүл мэндийн яамны хөл хорио тогтоох тухай саналыг дэмжсэн. Уг саналыг Засгийн газрын ээлжит хуралдаанаар маргааш шийдвэрлэх юм. Хэрэв хатуу хөл хорио тогтоосон нөхцөлд нэг сая иргэнээ дархлаажуулна гэдгийг Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ хэлсэн. Тэрбээр өнөөдөр ХӨСҮТ-д ажиллах үеэр  хөл хорио тогтоох хугацаанд вакцинжуулалтыг эрчимжүүлнэ гэдгийг онцолсон билээ.

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ЗөвЗөв
4
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

32 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2021-03-30 202.179.25.22

Хөл хорио хэрэггүй.Хязгаарлалт байх нь зөв. Арга хэмжээ үр дүнтэй ,зөв байх нь гол юм.

Avatar

Зочин 2021-03-30 202.179.24.66

Үнэхээр үхчихнэ гэж бодоод хөл хорио тогтоо гээд байгаа хүмүүс гэрээсээ гарахаа байчих. Ажил хийж гэр бүлээ тэжээдэг хүмүүс нь маскаа зүүгээд гэр бүлээ тэжээмээр байна аа. Битгий өөрийнхөө айдсаар олон түмнийг хорьж хаах гээд бай. Ажилгүй гэртээ өлсөөд суух уу өвчин туссан ч хамаагүй ажлаа хийж гэр бүлээ тэжээх үү гэвэл ажлаа хийхийг сонгоно шүү. Улсын банк тонож тэрбумын хагаламжтай болж чадаагүй миний буруу өршөөгөөрэй

Avatar

Зочин 2021-03-30 192.82.80.25

Шийдэмгий дорвитой арга хэмжээ авах хэрэгтэй.
Хуралдаад л байх юм. Авч байгаа арга хэмжээ чинь хамгийн гол нь үр дүнтэй байх ёстой. Байгаа онох ёстой. Хайран хөрөнгө мөнгө, цаг хугацаа.
Хүмүүсийн ажил амьдрал.

Avatar

Басаа 2021-03-30 202.126.90.144

Гаднаас нам бус олигтой менежер олж тавь мөн хориод ямар ажил хийж үр дүн гарах талаар тодорхой байгаарай хориогүй бол өвчлөл тэгж нэмэгдэх байсан гэж худлаа битгий тааж шаагаарай

Avatar

Зочин 2021-03-30 103.229.121.88

ҮР ДҮН??????????????

Avatar

Зочин 2021-03-30 103.212.118.125

УЛС ЭХ ОРНЫХОО ТӨЛӨӨ ЗОРИГТОЙ ШИЙДЭМГИЙ АЛХАМ ХИЙГЭЭЧ ЭЭ!!! ВАКЦИНЫ АРГА ХЭМЖЭЭТЭЙ ХОСЛУУЛААД ХӨЛ ХОРИОГОО ХЭРЭГТЭЙ ХУГАЦААГААР НЬ ТАВЬСАН ШИГ ТАВИАД ХАЛДВАРАА ХУМИАД САНАА АМАР ЭДИЙН ЗАСГАА СЭРГЭЭХ АЖИЛДАА ОРМООР БАЙНА. ХОЁРЫН ХООРОНД ХЭДХЭН ХОНОГ ХЯЗГААРАЛСАН БОЛООД ЭРГЭЭД ХАЛДВАР НЭМЭГДЭЭД АЖИЛСАН Ч БОЛОХГҮЙ СЭТГЭЛИЙН ДАРАМТТАЙ ХЭЦҮҮ БАЙНА.ШИЙДВЭРТЭЙ АРГА ХЭМЖЭЭ АВ БИД ӨЛСӨХИЙГ ТЭСЭНЭ ӨВЧНИЙГ БОЛ ТЭСЭХГҮЙ! МОНГОЛЧУУД ДЭМ ДЭМЭНДЭЭ ӨЛСӨХГҮЙ ДЭЭ.ХАРИН ӨВДӨНӨ ШҮҮ!!!

Avatar

Зочин 2021-03-30 202.55.188.110

САМАРСАЙХАН Ч МОНГОЛЫГ САЙХАН САМАРЧ БАЙНАА…

Avatar

Ovgon 2021-03-30 122.201.21.168

одоо хөл хорио тогтоовол зоригтой нэг мөсөн маш хатуу хятадад авсан шиг хатуу хөл хориог вакцинжуулалт дуустал зоригтой тавих хэрэгтэй шүү. хүмүүсийн хэл амнаас айж хоёрын хооронд сонгууль бодсон, амин хувийн нэр төр бодсон өөх ч биш булчирхай ч биш юм хийгээд хэрэггүй шүү. энэ бол оюунэрдэнэ сайдын цаашдын улс төрд үхэх сэхэхээ үзэх шийдвэрлэх тулаан байх болно. тулаанд ялвал чи мөнхрөнө, ялагдвал ахиж сэхэхгүй.

Avatar

Ovgon 2021-03-30 122.201.21.168

одоо байгаа шигээ шийдвэртэй алхаи хийх зориг зүрхгүй сул дорой байж болохгүй шүү хүү минь. ийм үед алдсан ч оносон ч шийдэмгий хатуу баых хэрэгтэй. нийтийн эрх ашгийн төлөө тодорхой хэмжээний золиос байх л зүйл. дайнд ялвал чамайг ард түмэн дэмжинэ. хэрэв зоригтой хатуу арга хэмжээ авч ялж чадахгүй бол амь амиа бодоорой гээд гаргуунд нь хаях, ийм 2 зам байна.

Avatar

Ovgon 2021-03-30 122.201.21.168

дээрээс нь энэ вакцинжуулалтын эсрэг худлаа мэдээлэл тараагаад эсэргүүцээд ард түмний сэтгэл санааг үймүүлээд байгаа энэ харнхуй мухар сүсэг, хий хардах донтой хүмүүсийг нийтийн эрүзл мэндийн эсрэг гэмт хэрэг хийсэн, халдварт өвчин зориуд тараасанд тооцож яллах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-03-30 202.21.109.96

ВАКЦИНАА ОДОО БУШУУХАН ХИЙЛГЭХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Зочин 2021-03-30 202.179.24.66

Үнэхээр үхчихнэ гэж бодоод хөл хорио тогтоо гээд байгаа хүмүүс гэрээсээ гарахаа байчих. Ажил хийж гэр бүлээ тэжээдэг хүмүүс нь маскаа зүүгээд гэр бүлээ тэжээмээр байна аа. Битгий өөрийнхөө айдсаар олон түмнийг хорьж хаах гээд бай. Ажилгүй гэртээ өлсөөд суух уу өвчин туссан ч хамаагүй ажлаа хийж гэр бүлээ тэжээх үү гэвэл ажлаа хийхийг сонгоно шүү. Улсын банк тонож тэрбумын хагаламжтай болж чадаагүй миний буруу өршөөгөөрэй

Avatar

Зайсан суугч 2021-03-30 202.21.107.65

энэ хуралд 1 суух юмсан учраа олохгүй л түс тас шийдвэргүй тооройнуд

Avatar

Зочин 2021-03-30 202.126.94.99

Одоо наад хорионоо боль!!!

Avatar

Ovgon 2021-03-30 122.201.21.168

улс орон тахалд нэрвэгдээд хүмүүст эмнэлгийн тусламж хүрэлцэхгүй үхээд эхлүүл чт хариуцах уу.

Avatar

Зочин 2021-03-30 202.21.109.96

ХЭЦҮҮД НЬ ТОДОРХОЙ

Avatar

зөвлөгч 2021-03-30 202.9.40.161

Хөл хорио тогтоох гэж байгаа бол хурдан хэргжүүлж эхлээч. Нэгэнт тогтоох гэж байгаа бол юу хүлээгээд байгаан. Улам газар аваад байна. Үгүй бол болих хэргтэй. Ямарч зоригтой шийдвэр гаргах удирдагч байхгүй байна. Улсыг удирдаж байгаа бол Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөлийн хүрээнд яриад шийдвэрээ зоригтой гаргаад эрсдэлээ үүрээд яваач.. Та 3-т ард тумэн эрх олгосон биз дээ. Одоо өөрсдийгөө битгий бод. Зоригтой ажиллаач

Avatar

Зочин 2021-03-30 103.212.118.125

хөл хориогоо сулруулаад балраад байхад ямар утгагүй шаардлага тавьдаг юм бэ? хатуугийн хатуу хол хориог цар тахалын үеийн хууль дүрмийн дагуу тавьж халдварыг хумиж вакцинийг өндөр зохион байгуулалттай хийх нь МОНГОЛ улс , иргэд бидэнд маш чухал байнаа.

Avatar

Зочин 2021-03-30 202.55.188.105

ХӨЛ Хорьж болохгүй ээ. МАН ялагдана шүү. 1000к өгчих.

Avatar

Зочин 2021-03-30 192.82.83.183

Uursduu hushuund murguh bolohooroo, songuuli hiij, huwiin naadam hiih bolohooroo maskaa ch zuuhgui dawardag, hiimleer mungu ugaaj olon eyreg test zarlachihaad husseneeree irgediin amidrald teeg boldog yrgachid bugd HARIUGAA ur huuhed, uursdiin eruul mendeeree hurteesei yrgachid, muu yrtuntsiin shawhruunuud.

Avatar

чебурашка 2021-03-30 202.126.90.98

18-аас дээш насны иргэн бүрт 1 сая төгрөг өгчихөөд хорио цээрээ тогтоогоорой

Avatar

Зочин 2021-03-30 64.119.20.189

Хөл хориочээ байдаг улсууд хөл хорих болохоор болиочээ гээд байгааг ойлгохгүй юм.

Avatar

Зочин 2021-03-30 202.55.188.89

1 sayaa uguurei, hooson horigdohgui shuu, bosno shuu

Avatar

Зочин 2021-03-30 182.228.220.178

Haanaas uguh yum? Mnai uls tiim belen benchintei uls uu? Eh ornoo hudalduulah geegui bol. Esbel hojim tatvar nemegdeh yum bno . Baihgui ulsaasaa belen yum nehej suuh setgelgeeneesee hzee salah be

Avatar

Зочин 2021-03-30 202.55.188.89

Darga nar ideh bolohooroo terbum terbumaar ni bailgaad baidgiim bilee, yahaarhaa irgedeesee 1 saya haramlaad baidgiim

Avatar

иргэн 2021-03-30 202.179.25.212

УОК байсхийгээд л Хуралдлаа гэх юм ямарч л байсан УОК өдөр болгон шахуу Хуралдаад Тархалт буурсангүй улам л хүрээгээ тэлээд УОК-ын Хуралдах нь улам ихсээд л Хөгийн юм болж байна дөө

Avatar

Зочин 2021-03-30 103.229.121.88

Шийдэл алга, эрдэмтийг сонсодогүй. Гаргасан шийдвэр нь баар ресторанаа нээхшивдээ. За мэдээж хэрэг УОК, НОК дарга нар өөрсдийн баар савтай болоод дүлэгнээд байна. Өөр таамаг байхгүй!

Avatar

Зочин 2021-03-30 66.181.161.97

Ямарч үр дүнгүй хөл хориог эсэргүүцэж байна.

Avatar

Hul horio demjihgui 2021-03-30 103.26.195.7

Hul horio togtoohgui vaktsinaa hurdalj bolnoshdee. Dahij hul horio demjihgui ee.

Avatar

Зочин 2021-03-30 64.119.25.203

Хоригдмооргүй байна !

Avatar

Зочин 2021-03-30 150.129.140.146

Вакцинаа хурдан хийхэд заавал хорих ямар хэрэгтэй юм. Т1.

Avatar

Ovgon 2021-03-30 122.201.21.168

хийх вакцтн нь хаана байна ааа үхэрээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж