Соёл амралтын хүрээлэнд "Гэрэлт хөшөө" босгоно | News.MN

Соёл амралтын хүрээлэнд "Гэрэлт хөшөө" босгоно

Соёл амралтын хүрээлэнд "Гэрэлт хөшөө" босгоно

Цагдаагийн ерөнхий газрын Мөрдөн байцаах алба, Экологийн цагдаагийн алба хамтран Үндэсний соёл амралтын хүрээлэнд "Гэрэлт хөшөө" босгоно гэв.

Гэрэлт хөшөөг Монгол Улсад Хууль зүйн алба үүсэн байгуулагдсаны 110, орчин цагийн цагдаагийн байгууллага үүсэн байгуулагдсаны 100 жилийн ойд зориулан албан үүргээ гүйцэтгэж яваад баатарлагаар амь насаа алдсан алба хаагчийн үйлсийг мөнхжүүлэх зорилгоор байгуулах аж.

Энэхүү ажлын хүрээнд уран бүтээлчдээс ирүүлсэн 13 хөшөөний загварыг Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд, Цагдаагийн ерөнхий газрын удирдлагуудад танилцуулснаар МУЭ-ийн гишүүн зураач, барималч, МУСТА Ж.Дүүрэнтөгсийн бүтээл сонгогдсон байна.

"Хөшөөний ерөнхий харагдах байдал нь тэнгэр өөд цойлсон шонхор шувууны дүрс бүхий хананд монгол цагдаагийн ёсолгоо бүхий дүр байна. Энэ нь өргөсөн тангарагтаа үнэнчээр зүтгэсэн монгол цагдаа үүргээ гүйцэтгэж яваад гэр орон, хань ижил, үр хүүхдүүд, журмын нөхдийнхөө сэтгэлд зайгаа үлдээн, эр зоригийн дууль болон тэнгэрт одсоныг өгүүлнэ. Энэ хоосон дүрслэл дундуур нар салхи, агаар хур нэвтрэн байх нь амьд бөгөөд мөнх чанарыг илтгэнэ" гэж ЦЕГ-аас мэдээллээ.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
33
ТэнэглэлТэнэглэл
4
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

53 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Монгол 2021-03-30 46.114.151.242

Хөшөө суварга монголд ер цөөдөөгүй шүү хүмүүсээ!!! Ийм юм хийж байхаар оношилгоониы аппарат аваач ээ!!!

Avatar

Зочин 2021-03-30 49.180.117.129

Boliochee hoid solongosoos dor orloo

Avatar

Зочин 2021-03-30 202.126.89.154

Одоо энэ хөшөө суврага босгохоо болио очиж очиж цагдаад шүү тэрэндээ хүрвэл цэцэрэгт хүрээлэнгийн тэнд усанд амиа алдсан хүүхдүүдийн дурсгалд зориулж мянга мянган бяцхан зүрхний төлөө монгол төр тэднээс уучлал хүссэн хөшөө босго

Avatar

Зочин 2021-03-30 66.181.176.143

Bi bgaa shuu gedgeer zanal hiileed baih yumaa

Avatar

Зочин 2021-03-30 43.242.243.232

хамаг л хүн амьтан цугладаг газар цагдаа нар хөшөө босгож байхаа болимоор юмаа
захиалгаар ажиллаж авилгаар амьдардаг монголын цагдаад ард иргэдээ дарамталж албан тушаалтанд үйлчлэхээс өөр гавьяа байхгүйээ

Avatar

Тэнэгүүд 2021-03-30 192.82.83.26

Хамгийн тэнэг хүмүүс цагдаа болдог гэдэг нь үнэн бас хамгийн нэр хүндгүй хогийн ажил хийдэг тэнэгүүдэд босгог л дээ хажуугаар нь алхахдаа нулимж шоолж байцгаая 🤣🤣🤑🤣🤣🤣

Avatar

Зочин 2021-03-30 115.130.151.10

Odoo naad hushuu ovoo suvragaa boli. 100 jiliin oi n bolj bgaa bol heregtei zuil hii

Avatar

Зочин 2021-03-30 192.82.89.87

муу ёрын сүнсний хот болждээ үхсэн хүнийхээ тоогоор хөшөө босгоно тэгээд дээр балиар заваан тэр шаварнууд арчилж цэвэрлэнэ гэж мэдэхгүй үзлийн үнсэн саарал

Avatar

Зочин 2021-03-30 202.21.107.87

БОЛЬДОО ОДОО БҮР ОЧИЖ ОЧИЖ ЦАГДААД ХӨШӨӨ БОСГООД БАЙХДАА ЯАХАВ ДЭЭ..

Avatar

Зочин 2021-03-30 202.126.89.240

Tsagdaa hvchniihen uursdiigee magtah don tussan bna!
Shivshigtei hognuud daa !

Avatar

hoshoogoo boli bakzinaa aval daa Pfizar, MODERNA,JONSSON and JONSSSON,ASTRA-ZENECA avaldaa bugd 10 hongt hiilgeed l duusna 2021-03-30 66.181.182.38

yag hoid solongos bolood baina shuu COWED oo ustgayaa

Avatar

Зочин 2021-03-30 202.126.90.17

Cementen hogoogoo bitgii hot duurgeed bai!!!

Avatar

үхсэний чинь гэрэлт хөшөө??? гэрэл нь аль бэ? 2021-03-30 88.103.231.157

Яасан муухай дүрслэл бэ. Муста гэх урлаачингууд энд тэндгүй л бүргэд шонхор хэрээ чоно, могой мэлхий, эмэгтэйн шээдэгийн дүрт хөшөө босгодгийг хориглох цаг болжээ.

Avatar

Зочин 2021-03-30 202.126.90.17

Haha, hoyor hujaag dursleed tavichihaj

Avatar

Зочин 2021-03-30 202.126.90.17

Bolij uz, teh uu

Avatar

Зочин 2021-03-30 89.187.161.45

Засгийн газар энэ жил ой тэмдэглэх, хөшөө босгох, дуу шүлэг зохиох, кино хийлгэх гэх мэт төрийн тансаглалыг хийхгүй гээд байгаагүй бил үү? Ерөнхий сайдынхаа үүргийг уландаа гишгээд байгаа юм уу?

Avatar

Bataa 2021-03-30 192.82.82.20

Пиздa энэ хөшөө гэдэг үгийг сонсохоор л дүргүй хүрээд байх юмаа. Энэ лалрын улсад ушаасаа өөдлөн дэвжих тавилан байхгүй лдээ

Avatar

Зочин 2021-03-30 122.201.22.21

Санаа нь зөв ч уран сайхны хувьд ядмаг харагдаж мэргэжлийн түвшинд хүрэхгүй л байна даа . Сайн дурын л харагдаж байна .Гүйцэтлийнхээ үед сайжируулна биз гэж залбаря даа.

Avatar

Зочин 2021-03-30 124.158.107.35

өмнөх хөшөөнүүдийн асуудал шүүмжлэл дагуулж байхад дахиад хөшөө

Avatar

Зочин 2021-03-30 59.153.112.97

dan hoshootei hureelen bguulmaar um.tegeed l saaral hureelen gd nerlechih hergtei

Avatar

Зочин 2021-03-30 122.201.31.20

Хотын удирдлагууд урлагийн тухай ойлголттой болмоор юм аа, хүний сэтгэл сэргээсэн урлагийн гоё баримал гудамжинд байвал болно, дандаа нас барсан хүмүүсийн дурсгалд зориулсан хөшөө бх юм.

Avatar

Зочин 2021-03-30 103.14.36.18

Хөшөө барих мөнгөөрөө ядахдаа мод тариач.

Avatar

Зочин 2021-03-30 202.126.90.17

Mod tarilaa ch mallaj chaddaggui alchihdag

Avatar

Зочин 2021-03-30 103.14.36.18

Элдвийн хөшөө баримлаа болиочээ, илүүдээ гарсан мөнгө байвал хэрэгтэй юманд зарцуулая.

Avatar

БОГД 2021-03-30 66.181.176.84

Богд уулан дээр барьж байгаа хөшөө хэнийх вэ

Avatar

Зочин 2021-03-30 202.21.108.53

хөшөө барьж т1тэж байхаар мод тариач МАНгаруудаа

Avatar

Зочин 2021-03-30 66.181.188.157

МАНАЙ УЛС ОРНЫГ УЛС ТӨРЧИД Л СҮЙРҮҮЛЖ БАЙНА ДА. ХӨШӨӨ ДУРСГАЛ ГЭЖ ҮЗЛИЙН ЮМЫГ ТЭД БАРЬЖ БОСГОДОГ БОЛСОН. ХОТ ТӨЛӨВЛӨЛТ ГЭДЭГ ЮМЫГ УЛС ТӨРЧИД ГАЗРЫН НАЙМААЧИД ХИЙДЭГ БОЛСОН. ЮМ ЮМ РУУ МАНАЙ УЛС ТӨРЧИД ҮСЧДЭГ БОЛЖ ДЭ.

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-30 66.181.178.174

ЭНЭ ХҮРЭЭЛЭН ХҮЧНИЙ БАЙГУУЛЛАГЫН ХӨШӨӨ, ЖАГСААЛЫН ТАЛБАЙГААР ДҮҮРЛЭЭ!!!
ЦЭЦЭРЛЭГТ ХҮРЭЭЛЭН МӨН ҮҮ?

Avatar

иргэн 2021-03-30 202.21.109.65

ЮУНЫ хӨШӨӨ ВЭ……….. ХУЛГАЙЧ аа барь..ажлаа сайн хийгээч ээ…..Авилгалчийг барьж хорич ээ…..

Avatar

Зочин 2021-03-30 103.10.23.180

Хөшөөнөөс өөр чухал юм их бна бас хэний мөнгө угаалт вээ модоо тарь

Avatar

Зочин 2021-03-30 202.9.40.91

тэнэг дүр эсгэж байгаад мөнгө идэх арга сайтай сданууд шүү

Avatar

Зочин 2021-03-30 202.126.89.240

Mongold gemt hereg usuud baidag, tsagdaa ni uuriigee magtaad hushuu mushuu bariad baih ni zohistoi zvil bish l dee !

Avatar

Зочин 2021-03-30 202.131.225.150

p***a bid nart hushuu bish nogoon baiguulamj mod heregtei bn

Avatar

Зочин 2021-03-30 192.82.89.87

пздаа үнэн хөшөөнд дуртаймаа ядахдаа ур хийц сайтай бол яая гэхэв байрлуулах газар нь ч дууссымуу тэр СУИС ын урд явган хүний замын голд хүртэл хөшөө

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-30 66.181.188.157

НААД БУЛШНЫ ЧУЛУУ ШИГ ХӨШӨӨГӨӨ ТА НАР БОЛИО. МУСТА ГЭЖ ДЭ ЧАВААС ИЙМ Ч ЮМ ЗУРЖ БАЙХ ГЭЖ.

Avatar

Зочин 2021-03-30 202.55.191.130

Амарч зугаалдаг газар яасан дарамттай юм бэ? Хажуугаар нь гарсан хүн хараад баясах уу? Ардхан талд нь бас нэг цагдаагийн хөшөө байна. Утгагүй юм аа. ЦЕГ-ын хашаанд барь л даа, наад хөшөөгөө.

Avatar

Zochin 2021-03-30 66.181.161.93

Odoo ene haa saigui hushuu bosgodog yvdlaa bolimoor yum.

Avatar

Зочин 2021-03-30 202.9.46.107

ЭЛДЭВ ХӨШӨӨГӨӨ БОЛИОЧ ЭЭ!!! УДАХГҮЙ МОНГОЛ УЛС ҮЗЛИЙН МУУХАЙ ХӨШӨӨ ХАМГИЙН ИХТЭЙ ГЭЖ ГИННЕСИЙН НОМД ОРОХ НЬ БАЙНА

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-30 66.181.188.157

БИ ЛАВ ГАДНЫ ЖУУЛЧИН БАЙСАН БОЛ ЭНЭ ХӨШӨӨГ ЭЦЭГ НЬ ӨӨД БОЛЧИХСОН 2 ХҮҮХЭД НЬ ӨНЧИРСӨН ЮМ БАЙНА ГЭЖ ХАРХААР БАЙНА.

Avatar

Зочин 2021-03-30 66.181.188.157

ОХИН НЬ ЦЭЦЭГ БАРЬЦАН ХҮҮ НЬ ААВЫНХАА МАЛГАЙГ ӨМСЧИХСӨН ЗОГСОЖ БЙАНА

Avatar

татвар төлөгчдийн мөнгийг дэмий зүйлд зарцуулахаа болиоч ээ 2021-03-30 124.158.126.107

Хөшөөнөөс илүү чухал зүйл олон байна. Ийм хямралтай үед яасан их мөнгөтэй байгууллага вэ. Татвар төлөгчдийн мөнгөөр цалинждаг гэдгээ ойлгодоггүй юм байх даа.

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-30 66.181.188.157

ЭНЭ ХӨШӨӨГ ХАРАХЛААР ЭЦЭГ НЬ ЦЭРГИЙН ХҮН ӨӨД БОЛООД 2 ХҮҮХЭД НЬ ЗОГСОЖ БАЙГАА МЭТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. БУЛШНЫ ЧУЛУУ ШИГ ХАРАГДАЖ БАЙНА.

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-30 66.181.188.157

ЭНЭ ХӨШӨӨГ ХАРАХЛААР ЭЦЭГ НЬ ЦЭРГИЙН ХҮН ӨӨД БОЛООД 2 ХҮҮХЭД НЬ ЗОГСОЖ БАЙГАА МЭТ ХАРАГДАЖ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2021-03-30 192.82.64.208

tsagdaagaa hun shig bolgochihood hushuu mushuu yariaj teneguudee? tsagdaa n gej hahuul'd idegdchihsen, tsereg, prokuror, shuugch, turiin albani darga nar geed bugd bolovsrolgui hahuulchid baina. ene hediigee hun shig bolovsroltoi, humuujiltei, soyoltoi ba shudarga huuliin daguu bolgochihood hushuu gej hutsaarai ta nar. bid narin niigmiin daatgalin mungiig iim hereggui yumand ureed baih yum bol niigmiin daatgalaa tuluu bolino shuu. ta nar hogon deer userne gedgee sain bodooroi

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-30 37.120.232.197

ЭНЭ ЭНД ТЭНДГҮЙ АЖИЛ МЭРГЭЖИЛ, БАЙГУУЛЛАГЫН ХӨШӨӨ БАРЬДАГИЙГ ХОТЫН ЗАХИРАГЧ АНХААРААРАЙ. НӨГӨӨ СОЁЛЫН ХУУЛЬ ХААЧСАН БЭ, ХУУЛИАР ЖУРАМЛАХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

бб 2021-03-30 66.181.189.92

цагдаагийн байгууллагын хөшөө хамгийн урлаггүй төмөр юм байгаа шдээ. ахиад цагдаа нар хөшөө баримаар бгаа бол байгууллагынхаа хашаанд барилдаа

Avatar

бб 2021-03-30 66.181.189.92

наад хүрээлэн чинь ямар ч урлаггүй хөшөөгөөр дүүрлээ. хоорондоо ямар ч утга авцалдаагүй. Хүн бүр мөнгө идэх гэж хөшөө босгоод улс даяаараа энд тэндгүй хэдэн зуун тэрбумын цементээр дүүрлээ

Avatar

Зочин 2021-03-30 202.126.89.240

Daind ami vregdsen mongol tsergiin hushuu baihgvi baihad, tsagdaagiin hushuu ch estoi yarshig l bna daa !

Avatar

Зочин 2021-03-30 192.82.73.156

Болих хэрэгтэй, оронд нь сургууль, цэцэрлэг бариач, нас барсан хүүхдүүдийн дурсгалд зориулж, Маршал тауны хойт зайнд төрийн сургууль барьж болно шүү дээ.

Avatar

aagii 2021-03-30 103.57.95.14

Одоо болимоор байна, энэ цэцэрлэгт хүрээлэн ямар ч төлөвлөлт алга

Avatar