Covid-19 тархсан газруудын байршил | News.MN

Covid-19 тархсан газруудын байршил

COVID-19

Covid-19 тархсан газруудын байршил

Covid-19 тархсан газруудын байршил

Эрүүл мэндийн яамнаас өнөөдөр мэдээлснээр, өнгөрсөн 24 цагт нийт 321 тохиолдол бүртгэгдэж, улсын хэмжээнд халдварын тохиолдол 7014 болж нэмэгдээд буй юм. Иймд иргэддээ халдвар хамгааллын дэглэмээ сайтар баримталж, тогтмол маск зүүж, гараа ариутган, олон хүн цугласан газарт очихгүй байхыг холбогдох албаныхан анхааруулж байна.

Covid-19 тархсан газруудыг танилцуулъя. Үүнд: 

– Модны 2, “Оюу дент” шүдний эмнэлэг

– Шинжлэх ухааны академийн Эрдэм шинжилгээний хүрээлэн (Офицерт байрладаг)

– "Витафит милк" ХХК

– Зэвсэгт хүчний 013-р анги

– Баянгол дүүргийн Цагдаагийн 2-р хэлтэс

– "Буянт ухаа" спортын ордон

– "Витафит" ХХК

– “Белон” арьс ширний үйлдвэр

– “Далд засал” эмнэлэг

– Туко хувцасны салон, Peace tower, 10 давхар,

– Чингэлтэй дүүргийн Хөдөлмөр, халамж, үйлчилгээний хэлтэс

– Нийслэлийн "Амгалан" амаржих газар

– ЦЕГ-ын Аюулгүй байдлын хэлтэс

– "Эрдэнэс Тавантолгой” ХХК

– "Юнител” ХХК, Дата төв

– Арьсны өвчин судлалын үндэсний төв

– Сонгинохайрхан дүүргийн 27-р хороо

– Баянзүрх дүүргийн 16-р хороо

– Баянзүрх дүүргийн 22-р хороо, "Эрүүл оршихуй" ӨЭМТөв

– Нийслэлийн Хүнс, хөдөө аж ахуйн газар

– Европын холбооны төлөөлөгчийн газар

– Чингэлтэй дүүргийн ЗДТГ

– НДЕГ-т мэдээлэл технологийн төв

– Удирдлагын академи

– Баянгол дүүргийн 4-р хороо

– Сонгинохайрхан дүүргийн Цагдаагийн 3-р хэлтэс

– Зэвсэгт хүчний 089-р анги,

– Долоонн буудлын "Бүрэн" плазагийн 3 давхарт байрлах "Эмальдент" шүдний эмнэлэг

– "Бодь Даатгал" ХК

– “MCS холдинг”

– "Таван богд фүүдс" пицца, "Пицца хат" галлериа дахь салбар

– "Жигүүр гранд", “Гранд вүүд” тавилгын үйлдвэр.

– ТЭЦ-3

– "Таван Богд", "Улаанбаатар принт" хэвлэлийн үйлдвэр

– “КИ ложистик” ХХК, (Баянгол дүүрэг, "Техник импорт" ХХК-ны урд талд байрлgдаг)

– ХХЕГ “Хилчин” спорт хороо

– Ти Ай ложистик. Хаяг: "Техник импорт" ХХК-ийн харъяа Гурвалжингийн гүүрний урд, 4 давхар байшин

– “Мон мэп” ХХК (Урт цагааны урд "S outlets" дэлгүүр)

– “Хэрлэн маркет” Хан-Уул дүүргийн 11-р хороо, Зайсангийн "Голден вилл" хотхонд байрлалтай, Байрны доод талын дэлгүүр

– "Бодь" цамхаг

– “Монголиа автомобайл роадсайд сервис” ХХК

– “Эрдэнэ дриллинг” ХХК.

– Хан-Уул дүүрэг, Хүннү 2222 замын урд талд "Japan Town"-ы хажууд, 4 season “G river ballet school”

– ХХААХҮЯ-ны ЖДҮ-ийн газар

– Сонгинохайрхан дүүргийн 35-р хорооны ЗДТГ

– Биеийн тамир, спортын улсын хороо

– УБТЗ-ын Дохиолол холбооны 2 дугаар анги

– Налайх дүүрэг дэх цагдаагийн хэлтэс

– Спортын төв ордон

– Sunday-2 plaza, 1-р давхар

– Теди төв, 2-р давхарт, …-р павилон

– “MBG” буюу “Эм Би Жи” гэмтэл судлалын эмнэлэг”

– Сансар кабелийн телевиз

– “Ази Фарм” ХХК

– НЗДТГ

– Эрчим хүчний яам

– Төрийн банкны төв салбар

С.УНДАРМАА

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ХахаХаха
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ТэнэглэлТэнэглэл
2
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-28 192.82.82.95

Дөнгөж эхэлж байхад нь нууцлаад, хүний эрх мэрх ч гэх шиг бсан одоо тоолж барагдахгүй хяналтгүй олон болсон чинь зарлаад яанаа?

Avatar

Зочин 2021-03-28 192.82.67.156

216.38.195.77 жинхэнэ галзуу хүн байна. Бүр тайлж унших гээд чадсангүй. Ip -г нь google-ээр хайтал бас иймэрхүү сэтгэгдэл өөр сайтууд дээр бичсэн байна. Ямар сонин юм бэ?
Бүр тэр "түлхүүрээ биенээсээ салгахгүй байх"???
Эвгүй юм бэ…

Avatar

XOXIROGCHID ? 2021-03-28 216.38.195.77

1+NATSIST =ALAUURCHIN KONDOOM, IPGEDIIN OPON CUUTSIIG BAIXGYI BOLGOJ BN,
XOXIPLIIG ULS,XEN DEER TYCAX BOLOO.USER.

Avatar

down/t NADOKUMENTE ? ? ? ? ? ? ! 2021-03-28 216.38.195.77

COVIDOOP 1 JIL BLOKLOJ + UBCHINTARAAJ= GADUUR XOPIX LAGERIIN BAIDALTAI DARAMTAND

Avatar

- tylxyyree,bueneesee calgaxgyi,baix 2021-03-28 216.38.195.77

XENIIG CH XAIRLAXGYI, + COUNTRYSIDE TYREES+ KEY !

Avatar

XAIPTSAGNII xynee + zailyylaachee,xereldeed xydlaa yariad bn. xaiptsag abaxgyi,AJLIIN BAIPAND TYLXYYR XULGAILLAA. oy 2021-03-28 216.38.195.77

CO

Avatar

Zochin 2021-03-28 192.82.70.67

Odoo zvgeerel orhij boldoggvi yum uu uwduud vheed bga yum algal bn shvv dee engej ydarsan ard iregdee sugdvvleh saihan bdag yum uu ene turiin alband ajilaj bga buguud gertee zvgeer hewteed tsalingaa awaj bga hvmvvsd bol horoi tseer tawih tusam tedendel ashigtai zvgeer bj bgal tsalingaa awaal amidaraad bga bolhoor uduriin orolgooroo amidarlaa awaj ywa hvmvvsd naadah chin vmeheer hvnd bn shvv ta nar ard iregdteegee oir bdag bol medhel bh gazaraar bish temgereer ydag hvmvvs bol medeh gvi l bhaldaa ene

Avatar

KONDOOM 2021-03-28 216.38.195.77

tsagdaagiin ytas,xylgaichiin zasaglaly?

Avatar

Зочин 2021-03-28 216.38.195.77

XET XOXIPOL,+ UDUUCHIX CANAATAI, OS? !

Avatar

- CO 1 DOOP, BARIMT 2021-03-28 216.38.195.77

YTASNII DUGAAR

Avatar

CO? zailuul 2021-03-28 216.38.195.77

YTASDAAD TARAAXGYI YU DAA,GEMT XEREGTENGIIN YGEER AJILLAJ,XUBIIN MEDEELEL PERSONAL INFORMATION.

Avatar

Зочин 2021-03-28 202.21.109.38

Odoo naadah chin controloo aldachee zugeer taiwan orhihoor bolj sad shaasn zugeer humuusni ovdood uheer bolchoogui bol tegeed darhalga togtogod tsaashaa amidrldaa

Avatar

Ээ хөөрхий хөөрхий 2021-03-28 66.181.182.143

Жинхэнэ утгаараа таржээ. Нийслэлд халдвар тахалын хэмээнд хүрчээ. УОК Амарсайхан маш муу ажиллаж байна. Хамгийн аюултай нь эдгэрсэн хүнд юм үлдээд байгаа шүү дээ. Аль болох цөөн хүн өвдөөсэй. Хогийн гар юмаа энэ Амрасайхан. Ажлаа хийгээчээ амьсгаа минь.

Avatar

зочин 2021-03-28 66.181.161.76

одоо хэнч байсан хаан ч яавсан халдвар авах нөхцөл бүрэн нээгдэж хүн болгон биеэ сайн хамгаалах хэргтээ болож эрүүл мэндээ яалан гуяа архаг хууч өвчтэ хүмүүс еөрөн хамрийн хайнад ч гэсэн өвчин жахан өвчин байвал сэдэрч хүндрэх юм байн л да

Avatar

Зочин 2021-03-28 122.201.31.218

Haa saigui 😔

Avatar

Иргэн 2021-03-28 139.5.218.95

Хаана ч тархаж болно.халдвартай хүн орж ирж бгааг хэнч ялгахгүй өөрсдөө Рс аар өгч бэ мэднэ.хамаагүй нэр цохож аа нэгжийн гаргана гэдэг байгууллага цаашлаад хүний эрхэнд халдаж бна.бараг бүх хүн контакт авсан бна.өдөрт ийм олноор гарч бхад ариутгалын хийгээд л ковид туссан хүн тусгаарлаад халдвараас маш сайн хамгаалж ажилаж болно вакцин хийсэн бол болно гээд бгаа гэж ойлгоод бсан.батбаатар багш 5хоноод ажиллаж болно гээд яриад бсан.нэг мөсөн ойлголт өгч баймаар юм.олон хүн янз бүр ярих юм.

Avatar

Зочин 2021-03-28 66.181.182.114

Үгүй л дээ. Халдвартай хүнийг амьсгалыг нь түгжүүлээд 15 секунд болоход хүчил төрөгчийн дутагдалд орж байгаа эсэхээс ялгах боломжтой.

Avatar

иргзн 2021-03-28 202.179.25.212

ЗГ УОК-ын ААН-ээ Ажиллуулахгүй бол ЭЗ-г Дампуурч ААН-үүд хаалгаа барина энэ тэр гээд Хөл хорихгүй байгаа ш дээ гэтэл Эсэргээрээ ААН-д нь Халдварын голомт болоод Өвчин жамаараа Халдвар тараагаад байна шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-03-28 150.129.141.73

дандаа байгууллагууд юм уу орон сууцуудад гараагүй юм уу

Avatar

Зочин 2021-03-28 64.119.26.61

зарим хүмүүс арай дэндүү ухамсаргүй бнаа. хэрэг алга. нийгэмшихгүй байна!!!

Avatar

Зочин 2021-03-28 192.82.68.192

БОЛИОРОЙ БИД СОЦИАЛСТ НИЙГЭМД АМЬДАРЧ НИЙГЭМШСЭН МОНГОЛЧУУД ШҮҮ.ГЭХДЭЭ ТЭР НИЙГЭМ ТОМ ШОРОН БАЙСААН ТЭГЭЭД НИЙГЭМШЭЭГҮЙ НЬ ҮНЭН ОДОО ЭНЭ НАМЗАСАГ ХАРИУЦАХ ЁСТОЙ ТЭР ҮЕД БАС ЗАСАГЛАЖ БАЙСАН ТУЛ.ККК.МАЛНУУДАА ГЭЖ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж