“Ардчилсан намын гишүүдийн бүртгэлд “царцаа нүүх” боломжгүй” | News.MN

“Ардчилсан намын гишүүдийн бүртгэлд “царцаа нүүх” боломжгүй”

“Ардчилсан намын гишүүдийн бүртгэлд “царцаа нүүх” боломжгүй”

“Ардчилсан намын гишүүдийн бүртгэлд “царцаа нүүх” боломжгүй”

Ардчилсан намын Дотоод сонгуулийн хорооноос өнөөдөр /2021.03.27/ цаг үеийн асуудлаар мэдээлэл хийлээ.


Энэ үеэр тус намын Дотоод сонгуулийн хорооны дарга И.Мөнхжаргал мэдээлэхдээ “Сонгинохайрхан дүүрэгт АН-ын гишүүдийн бүртгэлийн асуудлаар сошиал хэрэгслүүдээр ташаа мэдээллүүд гарч байна. Монгол Улсын Үндсэн хуульд зааснаар Монгол Улсын иргэн улсынхаа нутаг дэвсгэрт чөлөөтэй зорчих, түр буюу байнгын оршин суух газраа чөлөөтэй сонгох эрхтэй байдаг. Тухайн оршин суугаа газрын намын гишүүнчлэлийн харьяагаар бүртгэгддэг. Сонгинохайрхан дүүрэг нь хүн ам нягтаршсан бүс нутаг. Үүнтэй холбоотойгоор АН-ын гишүүдийн бүртгэлийн асуудлууд яригддаг. Эдгээр нь цэвэр АН-ын дотоод асуудал. Ардчилсан нам орон нутгийн сонгууль, УИХ-ын ээлжит сонгуульд оролцсон. Ийм ч учраас Ардчилсан намын гишүүдийн бүртгэлд “царцаа нүүх” боломж байхгүй. Энэ нь албан ёсоор Сонгинохайрхан дүүрэг дээр бүртгэлтэй гишүүдийн мэдээлэл дээр оршин суугаа газраа харьяалалтай байгаа.

Хоёрдугаарт, нэр дэвшигч О.Амартүвшинтэй холбоотой мэдээлэл гарсан. Энэ нь цэвэр гүжирдлэгийн шинжтэй ташаа мэдээлэл юм. О.Амартүвшин нь 2016 оны тавдугаар сарын 7-ны өдөр АН-д элссэн. Гэтэл МАН-ын хүн мэтээр мэдээлэл тарааж байгаа нь сонгуультай холбоотой асуудал. АН-ын даргын сонгуульд нэр дэвшигчидтэй холбоотой ташаа мэдээллийг сөрөг хүчний зүгээс зохион байгуулалттайгаар тарааж байна гэж бид хардаж байна” гэлээ.

Тэрбээр “Covid-19-ийн халдварын тархалт нэмэгдэж байгаатай холбоотойгоор Улаан түвшинд шилжсэн Архангай, Баянхонгор, Булган, Увс, Дархан-Уул, Дорноговь, Өвөрхангай, Завхан, Төв, Хөвсгөл, Хэнтий  зэрэг аймгуудад урьдчилсан санал хураалтыг эхлүүллээ. Маргааш бусад аймаг, дүүргүүдэд санал хураалт эхэлнэ. Санал хураалтын процесст хүмүүсийг олноор цуглуулах  ажиллагаа болохгүй. Цагийн хуваарийн дагуу дуудагдаж ирсэн намын гишүүд саналаа өгнө. Санал тоолох ажиллагаа маргааш нэг цагт явагдана. Битүүмжлээд, лац ломбоо тавина. Санал хураалтыг урьдчилж тоолохгүй” гэдгийг хэлсэн юм.

Ц.ДУЛАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

35 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-27 192.82.72.181

zah dere baragan deremduulsen reket nasanbayart tgeed eserguutsel ilerhileh ged ochtol shuud zodoodn bolson. 7 sarin 1 bol bool tatabr esreg ehlulsen erh choloni hubisgal erh cholooni boslogo odro shuu.80 mashine reket abzar deremduulsen bailaa zoduulad. teegdb aoslogo orltsood erh cholo reekt ustgah boslogo bolosn oodr gej bodinma. mini bodolig nimka medin hulgaich said oorchiloj chadahguis huu. een esse ardchilsan anm darga boloh geed bichlee.

Avatar

Зочин 2021-03-27 192.82.72.181

7 sariin 1 mongol aluus darla morjologin esreg boslogo hiisen udesni erh chulooni hubisgalin irgeni hubisgalin bayarin odor. hunder darlagdsan yaduu ugeegui yaduu bolosn boolin gerend luibarduulaj duusan mongol ulsad heden zaluus butan nepalin boolin gereeni esreg 7 sarin 1 undesnierh chulooni hubisgal hiisen.

Avatar

Irgen 2021-03-27 192.82.86.65

Yamar yumni stniihan tsartsaa baihav ursulduh chadahgui batsaanuud tuv zangaaraa muu argaar aa shahaj bhgui yu unen shdee, shudarga ursuld batsaanuud

Avatar

Bav 2021-03-27 122.201.22.74

Atsnuud

Avatar

Зочин 2021-03-27 103.229.123.244

Гуцахийм аа! Хамгийн амархан юм чинь царцаа нүүлгэх байхгүй юу!! Баахан хүнд үнэмлэх бичиж өгөөд гишүүнд элсүүлчихэж байгаа юм!! Тэгээд л болоо! Өмнө нь дандаа л ийм юм гардаг байсан ш дээ! Сонгуулийн дараа нөгөө олон гишүүд нь бүгд алга болчихдог юм.

Avatar

Зочин 2021-03-27 202.126.89.153

Yag unen

Avatar

Зочин 2021-03-27 185.220.101.147

!!!!!! Шилдэг эротик клубт тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Зочин 2021-03-27 172.58.143.164

Nuuh bolomjgui yum bol ter gishuudiin toonii ogtsom oorchloltiig yugaar tailbarlah ve? Monhjargalaa!

Avatar

Зочин 2021-03-27 192.82.77.167

yhvel deerdee

Avatar

Зочин 2021-03-27 192.82.77.167

namiinhaa dotood ajliig yavuulj cnadahgyi bol zailaacn. iim medreliin yvcntei.maliig hyyj yavuul

Avatar

Цогтгэрэл гэж нэн хогийн гар 2021-03-27 202.55.188.46

Морожин , гоймонгоо хятадаас авчаад савалдаг . Тэгээд хаанаас мөнгө олдог гар вэ . Ойлгомжтой бохир мөнгө угаадаг нь үнэн боллоо . Төриыг бас царцаагаар авч болно гэж боддог . Овоо даварсан гао байна даа

Avatar

Зочин 2021-03-27 202.126.89.240

Genkogiin bugsnii archuuruud ih bahirtsgaajiinoo!
Luivarchin hulgaichiig dagsan Ta nariin ulildahiig hen ch toohiim bilee dee ! Hutsatsgaaj l bai !

Avatar

Boli 2021-03-27 192.82.86.65

Hovdiihon hirer medehgui tarvagchid Tsogtgereld ta nar uguuruu, tsahimaar amartuvshin ugsun bgaam tsaanaasaa yavaargui baasduud shuu

Avatar

Цогтгэрэл болио 2021-03-27 202.55.188.46

Цогтгэрэл болио хогийн хар мөнгө угаасан гар шүү дээ. Ямар ашиггүй бизннестэй .

Avatar

Зочин 2021-03-27 66.181.187.165

jingeree eh bulsha en dulmaa bia luulsannmaa . oilgoloo tenger eh egjigan bolobuu. halh huni oshoo hetsuu shuu hubhai tobdoo. tsusand un san noj butarjij tsebere boldinma.

Avatar

Зочин 2021-03-27 66.181.187.165

zuger suujuhad ingej odson bol yu geede utgatai heled ug bia merikas sai irsen oilgohguima. chin j****r eeh dulmaa bi aluulsn. saiha oshogon ablaa. eeleg min emtersen zugeer bolood oo.

Avatar

Зочин 2021-03-27 66.181.187.165

mini setgele emtersen emtersen chin jingere ehig bi dulmaa gedeg jingere bulsha ehig chin bi aluulsann. uzeele ugee med uulzana.

Avatar

Зочин 2021-03-27 185.220.101.151

Хэцүү дээ цараагүй гээр амьдардаггүй хүмүүс дээ мөнгөтэй бол хэд хэдэн 1000 царцаа тэжээж байгаа.

Avatar

Зочин 2021-03-27 103.26.193.191

ambii ambii zugeer tsaazin yal mon uu.

Avatar

Зочин 2021-03-27 103.26.193.191

tobd agluua mbii neeh gudrag ged obchin baidag bitgi martaaraa.

Avatar

Зочин 2021-03-27 103.26.193.191

agluu uzelre osgogchor neg udaa odongoo ononchimeg hamt sexdej abiagd mikropono haah amrtad neg pildaga boljinson shdee.chini onigoo mon doo..

Avatar

Зочин 2021-03-27 103.26.193.191

mongol sor bolosn ger bul duuchin businessman bugdig gutaaj doromjolod dusjsan tobd agluuu. agluu shorond chin hataauu shorond chin buluahha.

Avatar

Зочин 2021-03-27 103.26.193.191

danda mongol ard chiimggis haan gutajisan muuu tobd asrahin zolbin. agluu

Avatar

Зочин 2021-03-27 103.26.193.191

shaantagig chin h**** shaahuu saltaand chin chuluun boobo zoohuu geel uzelere agluu.

Avatar

Зочин 2021-03-27 64.119.25.226

Хошин гар вэ? Жинхэнэ царцаа гэдэг чинь нүүх биш бүр үүл шиг бүрхэж бна. Намын гишүүн биш хүмүүсийг бөөнөөр нь “элсүүлж” бна

Avatar

Зочин 2021-03-27 103.26.193.191

shhatgig chin shagad ***h uu shesend chin bulsh hiih uu. uzelre heljina nansal.

Avatar

irgen 2021-03-27 64.119.18.127

nuguu tal n bas sanal hyraaj bgaa yu

Avatar

Зочин 2021-03-27 103.26.195.211

Намуудын намын гишүүдийн тоо шал худлаа гэдэг нь ингээд батлагдаж байгаа юм даа.

Avatar

Зочин 2021-03-27 202.179.21.204

увсууд энэ байтугай хор хийнээ

Avatar

Зочин 2021-03-27 123.194.156.235

Энэ гар ганцаараа сонгууль зохион байгуулж хүчрэхүү, ард нь хэн бн

Avatar

Зочин 2021-03-27 64.119.19.61

Зика вирус бгаа.

Avatar

Зочин 2021-03-27 122.201.22.21

сөрөг хүчний зүгээс зохион байгуулалттай хийж байгаа гэдгээ тов тодорхой баримттай хэл .

Avatar

Зочин 2021-03-27 192.82.65.225

Амартүвшин минь гүтгэлээ зогсоо муухай технологитой хар хог вэ чи

Avatar

Зочин 2021-03-27 202.126.89.132

АН; МАН 2 Сүйрэхээс нааш Төрийн Дампуурал Арилашгүй ээ !!
ИРЭХ ЖИЛИЙН СОНГУУЛИУДАД ЦАГААН ХУУДАС ӨГНӨӨ !!!

Avatar

Зочин 2021-03-27 192.82.90.247

Цогтгэрэлийг дэмжинэ. Тэр бол цул цуг хаш чулуу юм.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж