Хүннүгийн үеийн олдвор худалдаалах гэж байсан этгээдүүдийг илрүүлэв | News.MN

Хүннүгийн үеийн олдвор худалдаалах гэж байсан этгээдүүдийг илрүүлэв

Хүннүгийн үеийн олдвор худалдаалах гэж байсан этгээдүүдийг илрүүлэв

Хүннүгийн үеийн олдвор худалдаалах гэж байсан этгээдүүдийг илрүүлэв
Цагдаагийн ерөнхий газрын Эрүүгийн цагдаагийн албаны алба хаагчид гуравдугаар сарын 17-ны өдөр Хүннүгийн үед хамаарах нэн эртний олдвор худалдаалах гэж байсан бүлэг этгээдүүдийг илрүүлэн шалгаж байна. Тодруулбал,  Монгол Улсын нутаг дэвсгэрээс олдсон байж болзошгүй түүх, соёл, археологийн нэн эртний Хүннүгийн үед хамаарах “шилэн гүц”, “хаш тээг” зэрэг нэн эртний олдворыг хууль бусаар худалдан борлуулах гэж байсан бүлэг этгээдүүдийг илрүүлжээ. 
Уг хэрэгт  иргэн А, Х, Д, А нарыг холбогдуулан Соёлын биет өвийн хууль бус худалдааг зохион байгуулах, зуучлах зүйл ангиар хэрэг бүртгэлтийн хэрэг нээн шалгалтын ажиллагааг эхлүүлсэн байна. 
Эрүүгийн хуулийн 25.5.1 дэх хэсэгт “Соёлын биет өвийн худалдааг хууль бусаар явуулсан, зуучилсан бол таван мянга дөрвөн зуун нэгжээс хорин долоон мянган нэгжтэй тэнцэх хэмжээний төгрөгөөр торгох, эсхүл 1-5 хүртэл хугацаагаар зорчих эрхийг хязгаарлах, 1-5 хүртэл хугацаагаар хорих ял шийтгэнэ” 25.5.2 дох хэсэгт “Энэ гэмт хэргийг зохион байгуулалттай гэмт бүлэг үйлдсэн бол хоёр жилээс найман жил хүртэл хугацаагаар хорих ял шийтгэнэ” гэж тус, тус заажээ. 
Э.БУРАМ
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
24
ЗөвЗөв
4
ГайхмаарГайхмаар
4
БурууБуруу
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-26 47.227.159.103

Chenjyydig l shorond hiih heregtei

Avatar

Зочин 2021-03-26 64.119.24.233

Uchnuun tuuh soeliin unet edlel uragshaa hujaaruu garsan hil shalganuud ni shalgaad ilruulsen ym her bgaa bol alt hovor element hurtel nuursnii shlanzaar nuuj gargadag gsn hujaa nar ni hurtel ta nar avaad ir hileer gargahaa bid nar zohitsuulna gdg gsn zohion baiguulalt nuuts buleg bj l bgaa

Avatar

Зочин 2021-03-26 192.82.89.87

TOMB RAIDERS гааль хаалттай тулдаа тэрнээс асуудалгүй хил гараад явна

Avatar

Зочин 2021-03-26 43.242.243.29

Хаанаас хулгайлдаг байна аа. Маш үнэтэй зүйлүүд байх даа. Эх орны минь үнэт зүйлсийг хэдэн төгрөгний төлөө хулгайлж хүний олз болгох нээ.

Avatar

Зочин 2021-03-26 134.122.73.232

Tegj ih gazar uhah durtai humuus yum bol shorond hiigeed ter tomor zamiin ajild nohoi gahai shig ajluul

Avatar

Зочин 2021-03-26 192.82.77.85

Гайхалтай сайхан хийцтэй юм аа

Avatar

Зочин 2021-03-26 103.57.94.220

Хоер лонх бол харваас маш ховор Ромын уеийн шил Хунну хаадын л булшинд байдаг эд бн Чингэсийн музейд нэн хэрэгтэй сайхан узмэр олжээ гэхдээ улсын музейнууд еерсдее менге гаргаад ийм ховор юмаа авч байхгуй бол менгетэй улс орнуудруул явж л таараа шуу Соелын Яам бодоорой бас Монголын очин уеийн сайн бутээлууд улс нь авахгуй тул гадаадад гарсаар л бн

Avatar

ИХ БӨӨ 2021-03-26 103.43.76.91

НАРАНТУУУЛ ХАРХОРИН ЗАХ УРТ ЦАГААН ХАВИЙН ХУУЧИН БАРААНЫ ДЭЛГҮҮРҮҮДЭЭР ОВООЛООСТОЙ БАЙДАГ ЭРЭЭНЭЭС ОРЖ ИРДЭГ ХОГНУУУДЫГ ОРЖ ИРЭХД ОГТ ШАЛГАХГҮЙ ОРУУЛЧИХНА ГАР ДАМЖИХАААР НЬ БӨӨН ЮМ БОЛНО СҮРЖИГНЭНЭ,ХА ХА ? ШАШНЫ ЭДЛЭЛҮҮД УТАЙН ЗАХ ДЭЭР ШУУУДАЙГААР НЬ ЗАРДАГ ОВООЛСОН БАЙДГААС ЭРЭЭНЭЭР ДАМЖИЖ ОРЖ ИРДЭГ ЮМ БАЙНА ЛЭЭ? МЭДЭЭЭЖ МОНГОЛЫН НИНЖАНУУУД МЭДРЭГЧЖЭЭР УХАЖ ОЛСОН МАШ ЦӨӨХӨН ЮМ БАЙГААА ӨВӨӨ ЭМЭЭГЭЭС УЛАМЖИЛСАН Ч МАШ ЦӨӨН ДӨӨ?ЭД МЭДЭХГҮЙ ХҮН ЭДИЙН НЭР ГУТААНАА ГЭЖ ЭНЭ ДЭЭ

Avatar

123 2021-03-26 150.129.141.73

гүц орчин үеийн эд бна

Avatar

GUZEET 2021-03-26 202.21.110.94

ЯЛ АСУУЯ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Иргэн 2021-03-26 202.9.46.31

яЛЫГ АХИУЛЖ, УХАНДСАН БУЛШ ХЭРЭГСҮҮРҮҮДИЙГ ТООЛЖ, ХАРИУЦЛАГАА ЧАНГАТГАХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Зочин 2021-03-26 150.129.143.212

Ялыг нь ахиуухан өгмөөр юм

Avatar

ардчиллыг устга. 2021-03-26 202.21.107.81

Цэдэнбол даргад байсан дэлхийд гуравхан байдаг алдартай зураг болон балбын дархчууын Цэдэнбал даргад бэлэглэсэн дөч гаруй см өндөртэй цул шүрэн дээр сийлсэн бурхныг ерээд оны түйвээнээр Үхэж далд орсон Элбэгдорж хулгайлаад гадагшаа, тодруулбал хятад руу гаргачихсан. Яагаад үхэж далд орсон элбэгдорж үхээрийг барьж шоронд хийхгүй байна аа.

Avatar

Зочин 2021-03-26 203.98.77.115

Hulgain ham heregten Janhuu yag Элбэгдоржnau shorond hiij haragdaach.

Avatar

хариуцлага тооц 2021-03-26 202.21.107.81

Наад хүний эрх ярьж ажил хийхгүй хулгайн замаар газар ухаж олз хайдаг хулгайчуудаа үхээрийн ардчилалтай нь хамт нэн даруй булшлах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-03-26 184.59.197.205

ee l de yamar oodgui aharhan bodoltoi yum be? hil davaad tedniikh, tany garal uusliig mongol hun gedgiig chini hurtel nyatsaahad hereglene biz de? ene mongoor ta nar dutaa yu? ajil hiij unen zov amidrahgui bol ur huuhded chini tsovtei doo!!!

Avatar

Davaanyam 2021-03-26 202.9.40.169

Iim khash teeguud haa saigui l baidag sh dee surjignechih yum aa

Avatar

Зөв 2021-03-26 192.82.76.45

Их гоё эдлэлүүд байна даа. Хурааж авсан нь болж.

Avatar

Зочин 2021-03-26 64.119.16.82

Буяндаа бузар хийсэн,нүгэл нь нүдээрээ гарсаг бузар юмнууд.

Avatar

Зочин 2021-03-26 202.9.46.223

Наадуулчин булш ухагчид байна даа.Олон юмний сэжүүрээс атгасан юм байна.Цагдаа нартай амжилт хүсье.

Avatar

Зочин 2021-03-26 66.181.180.111

harin yg vndeseer l barih heregtei dee.naaduul chin bvgd holbootoi bas avdag chenj bgaa.hyataduudtai holbootoi geed l zondoo yum bii dee..

Avatar