Файзер вакцинаар хавдартай иргэдийг вакцинжуулж эхэллээ | News.MN

Файзер вакцинаар хавдартай иргэдийг вакцинжуулж эхэллээ

Файзер вакцинаар хавдартай иргэдийг вакцинжуулж эхэллээ

🔴 ШУУД | #NewsMN #NewsAgency

🔴 ШУУД | Олон улсын вакцин хангамжийн COVAX хөтөлбөрийн хүрээнд 25740 тун Файзер вакцин хандивлах албан ёсны үйл ажиллагаа.#NewsMN #NewsAgency

Posted by News.mn on Thursday, March 25, 2021

Хавдартай иргэдийг өнөөдөр /2021.3.26/-өөс эхлэн Файзер вакцинаар дархлаажуулж эхэллээ. Олон улсын вакцин хангамжийн COVAX хөтөлбөрөөс хандивлаж буй 25740 тун Файзер вакциныг хүлээж авах албан ёсны үйл ажиллагаа өнөөдөр Хавдар судлалын үндэсний төв (ХСҮТ)-д болсон юм. Тус вакцины хариу урвал харьцангуй бага тул эрхтэн шилжүүлэн суулгасан болон архаг хууч өвчтэй иргэдэд хийхээр төлөвлөсөн. Вакцин хүлээж авах үйл ажиллагааны үеэр зорилтот бүлгийн иргэдэд тус вакциныг хийж, Монгол Улс хавдартай иргэдийг Covid-19-ийн эсрэг дархлаажуулалтад албан ёсоор хамруулж эхэллээ.

COVAX  хөтөлбөрийн хүрээнд энэ сарын 12-нд 14400 тун АстраЗенека вакцин ирсэн. Монгол Улсад Covid-19-ийн эсрэг вакцинжуулалт хоёрдугаар сарын 23-нд эхэлсэн бөгөөд одоогоор 257 мянга орчим иргэн дархлаажуулалтад хамрагдаад байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2021-03-26 202.131.248.250

СХД бас мэдээлэл ирээгүй гээд байна,ийм асуудалтай хүмүүс нэгдээд халдварт дээр очих юм болов уу

Avatar

Zochin 2021-03-26 202.126.88.227

BZD 26 HOROO ersdeltei geh gevch 65 aas deesh nasnihan vaktsenaa haana hiilgeh ve geheer manai horoond medeelel ireegui geh ym.Hogshchuud zavsardchih ym bish uu?

Avatar

зочин 2021-03-26 66.181.179.185

ЭМЯ 70 дээш насныхныг гаргууунд нь гаргаж байна . хаана вакцин хийлгэхийг хороо захиргаа, Өрхийн эмч нар мэдэхгүй гэж байна. СБ дүүрэг 5 дугаар хороо шүү. Иргэдэд мэдэхгүй гэж хариуд лаг болсон. ЭМЯ-ны Болдмаа авгай асуултанд гүйцэд хариулахгүй бөөрөнхийлөөд өнгөрдөг.

Avatar

зочин 2021-03-26 66.181.179.185

хаана хийж байгаа юм нууцаар хийж байгна уу яагаад бүрхэг мэдээлээд байна.

Avatar

зочин 2021-03-26 66.181.179.185

хаана хийгээд байгаа юм бэ нууцаар хийж байгаа юм уу. 70 дээш насны хүмүүсээ вакцинд хамруулах талаар асуусан асуултанд ЭМЯ хариу өгөхгүй булзааруулаад байдаг. Өрхийн эмнэлэг болохоор УКТЭ хийнэ, гэх Хороо захиогаа болохоор бид мэдэхгүй гэх . яаж хамраөгдах юм.

Avatar

Зочин 2021-03-26 150.129.142.234

Пфайзер гэж бичвэл болох уу?

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-26 103.212.119.236

ЗӨВ. орчин үеийн сэтгүүлчдийн мэдлэг чадвар үнэхээр тааруу болжээ

Avatar

Зочин 2021-03-26 150.129.142.234

Гуйлгачин сэтгэлгээтэй монголчуудад цөөн хэдийг өгсөн нь ирж. Ард түмнээ боддог, МОНГОЛ хүн сайн юм хэрэглэх ёстой гэдэг сэтгэлгээтэй байсан бол өөрснөө бхс хэдийг худалдаад авчихнаа даа. Усан оргилуур барьсан мөнгөөр бас нилээдийг авна шүү. Одоо дараагийн гуйлганы юм Японоос иртэл жаал удах нь дээ.

Avatar

Зочин 2021-03-26 150.129.142.180

Covax covax l gene endees niit 40.0 myanga l manaid zarahaar ugsun bna. Getel Oros 1 saya, Japan1.4 saya, China 300.0 myanga ugch l manaid ugch amind orj bgaa bnadaa

Avatar

зочин 2021-03-26 124.44.59.30

Уучлаарай, одоогоор орос Монголд вакцин хандивлаагүй, оросоос 1 сая тун вакциныг Монгол улс татвар төлөгчдийн мөнгөөр худалдан авах гэрээ хийж байгаа биз дээ? Япон 1,3 сая тун, Энэтхэг 150000 тун, Хятад 300000+100000 тун хандивласан, Ковакс хөтөлбөрөөр 14400 тун+25740 тун орж ирсэн биш үү?

Avatar

Зочин 2021-03-26 66.181.186.50

Яаж хамрагдах вэ?

Avatar

Зочин 2021-03-26 66.181.180.111

ene vaktsinaar tariulsan olon hvn vheed bgaa ch dee.. bas l no-toi ch dee..norvegi dani avistrid hvn vhsen shuu..

Avatar

Zochin 2021-03-26 67.81.184.102

Ээ мэдэхгүй би энэ Америкт сонсоогүй юм байна

Avatar

Зочин 2021-03-26 150.129.142.234

Pfizer гэдэг юм Америкт сонсоогүй бол ч бичиг үсэг тайлагдсан уу ингэхэд?

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-26 103.212.119.236

бид англиар ярьдаггүй учир хэрэглэж буй бичиг үсэгтээ тохируулан пфайзер гэж бичих хэрэгтэй юм

Avatar

Зочин 2021-03-26 202.55.188.110

Hudlaa heleed yu ch shahaj medne

Avatar

зочин 2021-03-26 66.181.161.76

бусад өвчинд байргдсан иргэд яаах вэ ??? жишээн халдварт шар элэгний с . в вирустэ кипатит бусад төрлийн өвчин үүснэг нян пактэр тэ иргэд ?????!

Avatar

Зочин 2021-03-26 122.201.31.115

Boltugaieee

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж