"Хатуу хөл хорио тогтоохоос өөр гарцгүй нөхцөл байдал үүслээ" | News.MN

"Хатуу хөл хорио тогтоохоос өөр гарцгүй нөхцөл байдал үүслээ"

"Хатуу хөл хорио тогтоохоос өөр гарцгүй нөхцөл байдал үүслээ"

"Хатуу хөл хорио тогтоохоос өөр гарцгүй нөхцөл байдал үүслээ"

Монгол Улсын Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ өнөөдөр /2021.03.26/ эдийн засгийг дэмжих хөтөлбөрийн хүрээнд банкууд 3 хувийн хүүтэй зээл олгож байгаа асуудлаар банкуудад ажилласан.

Энэ үеэрээ тэрбээр “Хатуу хөл хорио тогтоохгүй гэж хичээж байгаа ч халдварын тоо буурахгүй байгаа учраас хатуу хөл хорио тогтоох Эрүүл мэндийн яамны саналыг дагахаас өөр арга гарцгүй нөхцөл байдал үүслээ” гэдгийг тодотгосон юм.

Сануулахад, ЭМЯ-ын өнөөдрийн мэдээллээр шинээр бүртгэгдсэн халдварын тоо 437 болж нэмэгдсэн гэдгийг мэдээлсэн юм.

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
44
ХарамсалтайХарамсалтай
39
ТэнэглэлТэнэглэл
14
ЗөвЗөв
12
БурууБуруу
8
ГайхмаарГайхмаар
5
ХахаХаха
3
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

91 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-26 66.181.182.114

Эцсийн эцэст үхсэний хохь. Амьдын зол болно шүү ард түмэн. Иймд энэ төрөөс амьд явах эрхээ хангуулах хэрэгтэй.

Avatar

Харалган, тооцоогүй, поп төрд харамсагч 2021-03-26 202.126.90.52

Уг нь бол 3 сарын 20-ны хүртэл хатуу хол хориогоо тогтоогоод вакцинжуулж эхэлсэн бол ийм байдал хүрэхгүй байлаа. Нэг хүн өвчилхөд дор хаяж 15-35 айл (75-175 хүн), нэг байгууллага (50 хүн) гэртээ ажилгүй суух болно. Өдөрт 400 хүн өвчилөхөд 200-400 байгууллага ажиллах боломжгүй болж 200-400 айл хоригдоно. Энэ бол зүгээр тоо. Бүх зардлыг нэмбэл …. их л тоо гарна.
Хамгийн аймшигтай нь өвчин хоттой хонь руу ковид орвол бид өлбарч үхэх зам руу орно шүү.

Avatar

Зочин 2021-03-26 103.57.94.220

Олон тумэн еерийгее хамгаалах чадваргуй хуухэд шиг тул улсудирдаж бг хумуус тууштэй зоригтой ажилсан нь дээр дээ ямар олигтой юм уйдвэрлэдэг хумуус ч биш гэртээ гудраад л зурагтаар хэрэлдээд хэвтэж бг

Avatar

Зочин 2021-03-26 202.21.109.52

Эрүүл мэндээ алдвал бүх юмаа алдана гэж үг байдаг. Хатуу хөл хорио тогтоовол тогтоосон шиг тогтоо. Нөхөртэйгөө хэрэлдсэн хүн цонхоороо үсэрэхээр хоригоо сулладаг нь төрийн нэр хүндийг унагаж байна. Өдөрт өвчилж байгаа хүний тоог харахад 14 хоног багадна даа. Ёстой зөвхөн хүнс авах боломжтой 1 сая төгрөгний карт өгөөд 1 сар хорь тэгж байж багасна. Эрүүл мэндийн яам болон УОК-ийн хийж байгаа ажилд хөндлөнгөөс нь бүү оролц, бүү улс төр хий.

Avatar

Зочин 2021-03-26 66.181.182.114

3 сар хорьж байж хумиж авч дарна.

Avatar

Зочин 2021-03-26 202.9.46.139

Хорио хийхээр болиочээ гэнэ, хориог суллах болохоор хориочээ гэнэ. Ийм нөхцөлд хувь хүний өөрийн ухамсар л чухал байна. Хамгийн гол зарчим ӨӨРИЙГӨӨ ХАМГААЛ, ТЭГСНЭЭР БУСДЫГ БАС ХАМГААЛЖ БАЙГАА ХЭРЭГ БОЛНОО… Зарим нөхцөлд төр төмөр нүүртэй л байх ёстой шүү. Хүн бүрийн хичээл зүтгэл оролцоо хэрэгтэй үе болоод байгааг илүү ойлго.

Avatar

Зочин 2021-03-26 103.229.123.244

Хүн үхүүлэхгүй байя!! Европ, Америк шиг болохгүй байя ! гэвэл хорих хэрэгтэй. Хүн үхэх нь хамаагүй хэдэн төгрэг олох нь чухал , манай улс том юм чинь оршуулах газар хангалттай олдоно , хүн болсны хувьд заяагдмал эрх чөлөөгөө эдлэж явья!! Ардчилал хамгийн чухал нь гэж байгаа бол хорихгүй энэ хэвээр нь байлгах нь зөв!!!

Avatar

Зочин 2021-03-26 51.158.171.35

> Шилдэг эротик клубт тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Зочин 2021-03-26 103.229.120.121

Зайлцгаа

Avatar

Зочин 2021-03-26 202.126.89.240

Teneg s***r chi yah gej sulruulsan yum.Uurtuu hariutslaga tootsooch !

Avatar

ХҮН 2021-03-26 192.82.75.246

ӨВЧИН АВАХУУЛЖ МӨНГӨ ТӨРӨӨС ГАРГАЖ ЭМЧИЛЖ БАЙХААР 1 САЯЫГ НЬ ӨГӨӨД ГЭРТ БАЙЛГААЧЭЭ

Avatar

Би 2021-03-26 192.82.75.246

ХӨЛ ХОРИО ТОГТООХ ШААДЛАГАТАЙ. ЭНЭ ӨВЧНӨӨР 1 ХҮН Ч ГЭСЭН АМЬ ЭРСДЭХ ЖРСДЛИЙГ БАГАСГАХ ХЭРЭГТЭЙ. 1 ХҮНИЙ АМЬ НАС ТӨРД ҮНЭТЭЙ БАЙХ ЁСТОЙ. ХӨНГӨН ХҮН ИХ БАЙНА ГЭЖ БАЙГАА Ч НАС БАРСАН ХҮНИЙ ТОО НЭМЭГДСЭН БАЙНА.

Avatar

Sar 2021-03-26 103.26.194.159

Ach holbogdolgui hul horiogoor yaah ch bilee irgen bur uhamsartai baij ger bulee hamgaalj huruu daram hedhen zarchimiig murdlug bolgood bie biendee shaardlaga tavij ariyn tsever sahiad birystei zeregtseed yavahaas yaah vee harin irgedee vaktsinjuulah ajildaa huch hayj turgevchleh shaadlagatai bnaa Vaktsin udaashraltai bn

Avatar

зочин 2021-03-26 202.179.25.22

ХӨЛ ХОРИО ТОГТООХ ШААРДЛАГАГҮЙ. УРД ХӨЛ ХОРИО,ШИНЖИЛГЭЭНИЙ ҮР ДҮН БАЙХГҮЙ ТУЛ ЗЭРЭГЗЭН ОРШИЖ ТАЙВАН БАИЯ

Avatar

зочин 2021-03-26 192.82.75.122

Хатуу хөл хорио тогтоохгүй бол байдал улам дордохоор болчихлоо.
Дэмжиж байна.

Avatar

Зочин 2021-03-26 192.82.70.22

Өмнөх шигээ өөх ч биш булчирхайч биш юм хийвэл нэмэргүй. Нэг мөр 00 зогсолт хийгээд хумиж авбал сайн л байна.

Avatar

Зочин 2021-03-26 64.119.21.133

хөл хорио тогтоолоо гэхэд өмнөх шигээ балай байх юм бол ямарч нэмэргүй. арай чанга шийдвэртэй арга хэмжээ ав. УОК ямарч төлөвлөгөө бэлтгэл алга

Avatar

Зочин 2021-03-26 66.181.161.55

хөл хориочээ новшоо, корона дийлдэхээ болиод бна, манай ажлаас гэхэд л 4 хүн корона тусаад эмнэлэгт бна, айдас хүйдэс дунд бна

Avatar

Erdenechimeg 2021-03-26 202.126.89.248

Ene hvnd hetsvv ved torno ard tvmentei gee ard tvmen tortoo goo neg setgeleer baij ene tsartahltaigaa temtseh hergtei alban tushaaliin yalgaatail bolhoos adilhan jiriinel mongol hvmvvs shvv dee aldaa onoo garglaal hehiin teriine ard tvmen negdeed zasj zalruulaad bvgd shvvmjilj suuhaar zasaj suugaach sainch zvil bas eh baigaa shvvdee yum bolgond toroo buurgad suuhaar ard irged bas iregnii vvrgee sain bielvvlj baih hergtei shvvdee bvh zvildeer negdmel baih hergtei bah gej bodoj bna

Avatar

Отгонбаяр 2021-03-26 202.126.88.38

Хөл хорио тогтоогоод юу ч өөрчлөгдөхгүй алга болохгүй эвлэрээд өөрсдийгөө хамгаалаад ажиллаж амьдаръя короногоос биш хөл хорионоос болж хүний амь эрсдээд байна нийгмийн стресс бухимдал гэр бүлийн хүчирхийлэл бүгд хөл хорионоос болж байна одоо хориод ямар үр дүнгүй утгагүй шоугаа болио ээ өдрийн орлогоороо амьжиргаагаа залгуулдаг өрх толгойлсон түрээсийн байранд амьдардаг хүмүүс гээд хоногийн хоолгүй хонож байна

Avatar

Зочин 2021-03-26 202.131.225.150

odort 1000 aara covid tusad ehleheer hen ajil hiij hen hudaldan awalt hiih we bugd uvdsun bhd ?

Avatar

Зочин 2021-03-26 66.181.161.49

Тэнэгүүд

Avatar

БОРОО 2021-03-26 202.179.21.208

ЭРҮҮЛ БҮСЭЭСЭЭ ЭХЛЭН ВАКЦИНАА ХИЙГЭЭЧЭЭ. 10 ИХ НАЯДЫГ ТАРААХЫН ОРОНД ВАКЦИНАА АВААЧ

Avatar

БОРОО 2021-03-26 202.179.21.208

ЭРҮҮЛ БҮСЭЭСЭЭ ЭХЛЭН ВАКЦИНАА ТАРИАД ГАДНА ТАЛААС НЬ ХУМИЖ АВАХ БАЙСАН ЮМ. 10 ИХ НАЯД ТӨГРӨГИЙГ САРЫН СУРГАЛТАД СУУЛГАЖ 1 САЯ ТӨГРӨГ ТАРААЖ СОНГУУЛИЙН ШОУ ХИЙХИЙН ОРОНД ТЭР МӨНГӨӨРӨӨ ВАКЦИНАА АВААД АРД ИРГЭДДЭЭ ХИЙГЭЭЧЭЭ ХӨЛДҮҮ ГЭХЭД АРАЙ ДЭНДҮҮ ЮМАА

Avatar

отгоо 2021-03-26 66.181.161.91

Амны салиа нь арилаагүй баньд Доод тал нь 14 хоногын өмнө мэдэгдэнэ гээд байсан яасан.

Avatar

Зочин 2021-03-26 202.126.89.241

Ямарч амьдралын мэдрэмжгүй Оюунэрдэнэ . 800 ваучирыг өгөөд хорсон бол Хохирол маш бага байх байлаа . Одоо аймгуудаараа тараачахаад ёстой солиотой МАН Зэвэрсэнсүг

Avatar

Зочин 2021-03-26 202.55.188.90

Насанд хурсэн иргэн буртээ 1 сая нехен олговороо егеед хатуу хорио хийгээчээ. Хуухдууд менге авч байгаам чинь хэрэггуй. Халдвар тусаад евдсен ухсэн хумуус яаж эдийн засгаа урагшлуулхав дээ. Харамч аминчхан хун хамгын их шатдын шуу. Иргэдээсээ харамлачаад еерсдее далимдуулж 10 их наядын цавчаа хийх гээд улайраад байхым МАНгар чинь.

Avatar

Зочин 2021-03-26 202.55.188.90

Насанд хурсэн иргэн буртээ 1 сая нехен олговороо егеед хатуу хорио хийгээчээ. Хуухдууд менге авч байгаам чинь хэрэггуй. Халдвар тусаад евдсен ухсэн хумуус яаж эдийн засгаа урагшлуулхав дээ. Харамч аминчхан хун хамгын их шатдын шуу. Иргэдээсээ харамлачаад еерсдее далимдуулж 10 их наядын цавчаа хийх гээд улайраад байхым МАНгар чинь

Avatar

Зочин 2021-03-26 139.5.218.226

Улаанбаатарт ямар эдийн засаг байхгуй Эдийнзасаг чинь ходоо аж ахуй газар тариалан уул уурхай эднийгээ л хамгаалахын тулд тахлыг хотоос гаргахгуй байсан юм Одоо цаг алдаж болохгуй яаралтай 0 зосолт хий

Avatar

Зочин 2021-03-26 139.5.218.226

Хаана байна тэр вакцин чинь байхгуй бол унэн байдлаа хэлээд хатуу хол хориогоо тогтоо оор арга байхгуй нь нотлогдож байна харин нь вакцин оруулж ирэх ажил хариуцаж байсан Хурэлбаатар мэтийн хулгайч нартай хариуцлага тооцохгуй бол ард тумэн тооцоо хийнэ шуу Олсож болно. Ухэж болохгуй тийм биз

Avatar

Зочин 2021-03-26 122.201.22.239

Иргэд бид өөрсдөө л хатуу хөл хориогоо боль боль гэж байгаад болиулсан. Одоо өвчний тархалтаа дийлэхээ байхаараа буцаад хатуу хөл хорио хэрэгтэй гээд зан нь олдохгүй авгай шиг л байх юм даа бид. Хөргөгчиндөө хоолны махгүй, хүнсгүй айлууд олон байгаа тэр 1 сая төгрөгийн хүнсний тусламжаа өрх бүрт 3 сард тэнцүү хувааж өгөөд, хатуу хөл хорионд байлгаж энэ өвчнөөс салах хэрэгтэй байна даа.

Avatar

zochin 2021-03-26 202.126.89.175

yg unen 2iin hoorond 14 honog geed hagas dutuu ym hiih hereggui.1musun hul hrio 21 honog hiigeed mash sain haraa hynalttai hul horio hiih heregtei.Hol horio nertei tanil talaaraa bichig barimt burduulsen ymnuud yvaad baival ymarch hereggui.

Avatar

Зочин 2021-03-26 192.82.89.152

Omno ni gaigui bhad hol horio togtoogood barij awch chadaagui bj odoo chadhuu,hudlaa shde

Avatar

zochin 2021-03-26 64.119.24.29

Хатуу хөл хорио тавиад үр дүн одоо гаргах уу. Бүр анхандаа л хатуу хөл хорио тавьж 7 хонуулж байгаад өрх -1 хүн шинжилгээ авсан бол өнөөдөр ийм байдалд хүрэхгүй байсан. хүн амын 10 хувь өвчилж байж ийм зүйл хийдэг гэж Амбасэлмаа гуай мэдээллээрээ тухайн үед иргэд шаардаж байхад хариу өгч байсан. Одоо иргэдийн эрүүл мэнд, эдийн засаг тэр чигтээ уналаа. ЕС-д зориулж худал шоу хийхийнхээ оронд иргэдийн эрүүл мэнд, эдийн засгийг анхаарахгүй дэ. Ниргэсэн хойно нь хашгирав.

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-26 66.181.180.184

ҮҮСЛЭЭ БИШ ҮҮСГЭЛЭЭ ГЭЛДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-03-26 202.126.90.135

Сая ид олон баярын үед бар, ресторан ажиллуулаад ингэж байгаашдээ. Хувийн автомашины хөдөлгөөнийг хорих хэрэггүй, харин нийтийн тээврээ зогсоох хэрэгтэй. зах, барааны дэлгүүр, бар, ресторан, үзвэр, кофе шоп, албан байгууллагын үа-г зогсоогоод болоошдээ.

Avatar

Зочин 2021-03-26 202.126.90.118

Тэгээд юу хүлээгээд байгаа юм болоо.

Avatar

Зочин 2021-03-26 66.181.187.196

Хатуу хөл хорио 2 сараас доошгүйхугацаагаар тогтоохоос аргагүй боллоо. Хармн өрхийн амьжиргааг дэмжихийн тулд сар бүр 1 сая төг өгөхөд 800 мянган өрх 2 сая гэхэд 1.6 их наяд болно. 10 их наяд тарааж бүгд өвдөж юуч үгүй хоцорсноос ядаж өвчнөө дарсан гээд зогсож байвал дээр. Тэр хооронд вакцинаа амжуулна биз

Avatar

Зочин 2021-03-26 202.179.25.233

3 сая хүнийг вакцинд хамруулахад тийм хэцүү юмуу?

Avatar

zochin 2021-03-26 202.126.89.175

1 haalga 1 shijilgee avch baih uydee 3n sariin 10d hurtel hul horio hiij darj avah bolomj baisan.Ene hugtsaandaa golomtuudiig buren hynaltandaa avah bailaa.Mun uzver togloltiig neehgui baih baisan.1 haalga 1urkh shinjilgee ymarch ur dungui bolloo hairan mungu

Avatar

Зочин 2021-03-26 103.26.193.126

29-нөөс эхлэн хатуу хөл хориог 21 хоног тогтоох хэрэгтэй!!! Харин тэр хооронд халдварын бүх голомт, эх уурхайг 100% илрүүлэн устгах ёстой шүү!!! Төр засаг хөл хорьчихоод санаа амардаг шүү!!!

Avatar

Зочин 2021-03-26 192.82.75.210

Сэтгэгдэл хаачив аа

Avatar

Зочин 2021-03-26 192.82.75.210

Халдварыг ХАЛДВАРТЫН МЭРГЭЖЛИЙН ЭМЧ …МЭРГЭЖЛИЙН БАГ МЭРГЭЖЛИЙН ЭРДЭМТЭД Л зогсоож чадна …ЗГ УОК оо НЯМХҮҮ АМБАСЭЛМАА болоод өөр бусад халдвартай насаараа мэргэжлээрээ ажилласан ЖИНХЭНЭ ХАЛДВАРТЫН эмч эрдэмтэн докторуудаа УРИАЧ ЭЭ….Тэд л халдварын голомтыг хумьж чадна ӨӨР ХЭН Ч БИШ харин ЗГ УОК тэднийг АЖИЛЛАХ БҮХ БОЛОМЖООР НЬ хангаж өг … ЦАР ТАХАЛТАЙ ТЭМЦЭХ УДИРДЛАГА НЬ ТЭДНИЙ ГАРТ БАЙХ ЁСТОЙ ….ЗГ УОК нь улс орноо удирд бусад ажлаа хий ӨВЧНИЙ АСУУДАЛЫГ ЭМЯ ХАЛДВАРТЫНХАН ЧАДНА

Avatar

зочин 2021-03-26 59.153.86.26

Яг үнэн , Тушаалаалаар болчихдог юм биш

Avatar

Keke 2021-03-26 202.126.90.124

Myy b**s

Avatar

иргэн 2021-03-26 202.179.25.212

тэгнэ ш дээ МАН ЗГ УОК Худлаа хөөсөрсөн хоосон ЭЗ-г Өсөж байгаа мэтээр Худал мэдээлэл тарааж Хятад вакцинд найдаж Өвчинтөй тэмцэх ажлаа орхигдуулж Эрдэмтэдийн зөвлөгөө ЭМЯ-ын Хөл хорио тогтоох саналыг удаа дараа Эсэргүүцэж байсан ЕС Оюун-Эрдэнэ Шадар сайд
Амарсайхан нарын Буруутай үйл ажиллагаа улмаас Өвчин газар авч Аюултай түвшинд хүрлээ шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-03-26 103.14.36.18

03 сарын 29-нөөс хатуу хөл хориогоо тавиачээ

Avatar

Зочин 2021-03-26 202.55.188.90

Bishee, margaash hagas sainaas 27-s ehelj horio hii, tegehgui bol irged horio hiih surgaar ene hagas buten saind hesej ulam ih taraana shuu.

Avatar

Зочин 2021-03-26 103.26.193.126

Халдварын тоо 200 давахад л цаашид буурахгүй нь тодорхой болсон шүү дээ!!! Заавал 400-500 хүрэхийг нь хүлээгээд байгаа юм уу??? Тахлын тархалт их болох тусмаа хатуу хориод ч хумих боломж нь тэр хэрээр багасах юм биш үү??? За мэдэхгүй, мэргэн намзасаг маань мэдэж байгаа юм байлгүй дээ??!!

Avatar

Зочин 2021-03-26 202.55.188.87

Ёстой самарлаадаа эд нар

Avatar

Зочин 2021-03-26 202.126.88.177

Tsuuhun hun amtai ulsad iim ih too gargahyg huleegeed baisan yum uu? Irgen buree stimuluseer demjeed, hatuu horij, emchilj vaccinjuul. Ingeh gej l tur zasag baidag yum. Irgen burtee 500 000 tugrug ch yum uu yadaj uguud, nam hori!!!

Avatar

Зочин 2021-03-26 66.181.161.102

Энэ байдал үргэлжилсээр байвал эрүүл хүн үлдэхгүйн дээ. Ямар толгой улс орныг ингэж удирдаж самардаг байнаа. Арга хэмжээ аваачээ монгол үр удам минь эрүүл байх ёстой шүү

Avatar

чебурашка 2021-03-26 202.126.89.252

битгий донгос

Avatar

Зочин 2021-03-26 66.181.188.200

Нэг их олон сая жуулчин авах л юм ярьсаар гарч ирээд бүх урлаг соёл, баар цэнгээний газруудыг задгай тавьсаны үр дүн нь гарч байна даа. Хилээ нээж олон жуулчин авна ч гэх шиг.монгол битгий хэл дэлхий 1 онд хүнд байдалтай байгааг ойдгоогүй байсан юм байх даа.

Avatar

Зочин 2021-03-26 192.82.91.102

Одоо нилээн удаан хугацаагаар хөл хорио тогтоож, халдвар сааруулах арга хэмжээг яаралтай ав. Харин өлслөө цангалаа үхлээ хатлаа гэж дахин хэл амаа билүүдэн,авч хэрэгжүүлж буй арга хэмжээнд гох дэгээ тавьж, дутуу хагас үр дүнгүй болгов оо Сөрөг хүчнийхэн ийм зүйлийг зориуд бодлоготой зохион байгуулалттай, нийгэмд хор учруулахаар хийдэг шүү.

Avatar

Зочин 2021-03-26 202.126.88.177

Orlogogui humuus tuildaj bna, uvchin avsan avaagui ulsuj uheh bh doo

Avatar

Зочин 2021-03-26 59.153.112.250

hol horij baigaad vaccinaa hiij duusgah heregtei

Avatar

TAX Payer 2021-03-26 202.131.225.229

Төрийн албанд ажилладаг бэртэгчин хулгайчууд бүгд хорь хорь гээд л тээээ…

Avatar

Зочин 2021-03-26 66.181.188.44

OGTSOR

Avatar

Зочин 2021-03-26 103.212.118.177

OTSGOR

Avatar

Irgen 2021-03-26 202.9.47.38

Heterhii ih garch bna 50n say huntei solongost udurt 400 garch bga shd. 3n say huntei manaid aimaar uzuulelt shu

Avatar

Зочин 2021-03-26 202.55.188.105

Галт тэрэг аль хэдийн 2 р сарын 23 хөдөлсөн юм биш үү. Ард иргэд Эгэл амьдралаар амьдарч байна. ЗГ таа баярлаж байнаа.

Avatar

Зочин 2021-03-26 122.201.27.62

улаанбаатар О зогсолт хийх хэрэгтэй.

Avatar

Бинлээ 2021-03-26 192.82.68.156

Энэ тэнэг гөлөг гарч ирээд л бүх зүйлийг ийм бдалд хүргэлээ. Худлаа баахан дөвчигнөөд

Avatar

Зочин 2021-03-26 192.82.91.102

Юун тэнэг . Ажил хийлгэж амьдралыг чинь залгуулах гэж хичээж байна.Нийгмээрээ хөдлөхгүй бол хэн чи биднийг тэжээх юм бэ.Дүр эсгэсэн ардчилагч нэртэй хүний адаг хогийн шаарнууд л улс орныг самуун байдалд оруулж, сүйрүүлдэг шүү.

Avatar

Зочин 2021-03-26 150.129.143.67

Ман монгол орныг юу болгож байнаа тэр дарханы зам короноо авилгал сурагч оюутанууд 2 жил шахам гэриын мухар сахилаа

Avatar

Ард # 85608 2021-03-26 64.119.17.80

Таминэээ!! Юу болод байна ааа, амь амиа бодоорой!!!

Avatar

Ерөнхий сайдаа 3-хан сая иргэнээс чинь 24 цагт хагас сая шахам нь /437/ халдвар авч байна !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2021-03-26 103.212.119.53

Ингэхийг нь хүлээгээд байсан юм уу??? Арчаагүй засгийн газар огцор. Эрүүл иргэнтэй байх 1-р асуудал, эдийн засаг 2-р асуудал ???

Avatar

Зочин 2021-03-26 103.26.193.126

Сангийн сайд гэх нэг нөхөр хүний амь нас хамаагүй, эдийн засаг л чухал гээд хөл хориог эсэргүүцээд дийлээд өдий хүрлээ шдээ!!! Оюун-Эрдэнэ балчирдаад сайд нарынхаа үгээр аялдан дагаад байх шиг байна даа?!!

Avatar

Зочин 2021-03-26 103.50.206.79

Эдийн засаг 1-р асуудал

Avatar

Зочин 2021-03-26 192.82.75.210

Тусгаарлалтын 21 хн.ийг 14 хн болго гэж ОРИЛОЛДСООР БАЙГААД САНАСАНДАА ХҮРСЭН иргэд этгээдүүд болон ТЭДНИЙГ ДЭМЖЭЭД БАЙСАН УИХ ын гишүүд дарга нарт мөн ТЭДНИЙ ҮГЭЭР АЖЛАА ЯВУУЛСАН ДАРГА НАР бүгд ТА БҮХЭН УЛ С ОРНОО ХАЛДВАРЫН ГОЛОМТ болголоо Бас эх орон чинь өөрийн иргэдээ ЧАДЛААРАА авчирч байхад АРЧААГҮЙ ТЭВЧЭЭРГҮЙ СЭТГЭЛИЙН ХАТГҮЙ ИРГЭД баярлалаа гэхийн оронд гоншигнолдсоор ХАЛДВАРЫГ барьж байсан ЭХ ОРНЫГ МИНЬ ХАЛДВАРЫН ГОЛОМТ болоход ГОЛЛОХ НӨЛӨӨ ҮЗҮҮЛСЭН шүү та нар одоо хар..

Avatar

Зочин 2021-03-26 192.82.75.210

Дарга нарын 14 хоног болгох гэж хэлсэн үг …Иргэдийн байраа хоолоо голсон бусад гаргасан янз бүрийн үйлдлүүд үг яриа …. Тусгаарлалтын 21 хн.ийг эсэргүүцэгчдийг бүгдэд хариуцлага тооц ЯДАЖ ТОРГУУЛИЙН АРГА ХЭМЖЭЭ ОНОГДУУЛ

Avatar

Зочин 2021-03-26 122.201.22.108

Унгасан хойноо хавчив гэгч боллоо доо. Одоо нэгэнт задчихсан юмыг яах вэ дээ. Хөнгөн өвдөөд сүргийн дархлаа тогтохын хүлээгүй юу.

Avatar

Зочин 2021-03-26 202.9.46.139

Хорионы хугацаанд 14 хоногийн нөхөн төлбөрөө өгч чадвал болж байна.

Avatar

Зочин 2021-03-26 64.119.22.141

Халдвараа хятадын Ухаань шиг 3 сар нам хөл хорьж байгаад бүх халдвараа илрүүлэх хэрэгтэй. Эхний 2 сард өвчний хавьталуудаа сайн хөөх хэрэгтэй. Харин сүүлийн нэг сар нь гэр гэрээр нь орж шинжилгээ авч самнах хэрэгтэй. Хятад яг ингэж хийсэн. Бүх өвчтэй хүмүүсийг 2 сарын турш хөл хорьж байгаад түүж авсан. Үүнийхээ дараа бусад эрүүл хүмүүсийг гэрээр нь шинжилгээ хийж, нэг нэгээр нь ялгаж ангилсан. Энэ бол жинэхэн оносон арга байсан.

Avatar

Зочин 2021-03-26 64.119.19.200

ЗӨВ

Avatar

Hurelsuh 2021-03-26 192.82.77.129

buruu

Avatar

Зочин 2021-03-26 202.126.90.42

Чанга хорио хэрэгтэй.

Avatar

чебурашка 2021-03-26 202.126.89.252

донгос

Avatar

Z 2021-03-26 98.169.33.79

Hatuu hol horio togtooh gej baigaa bol irgeddee belen mongo ogoh heregtei. Yaj amidrah bolj baina. Busad ulsuud bugd l hed heden udaa ogood baihad manai zasgiin gazar zes, buur snees olson mongoo haramlaad suuh um. Iim ued l heregleed ard irgeddee demjleg boloh heregtei shuudee Saidaa!!!

Avatar

Зочин 2021-03-26 202.55.188.90

Nasand hursen irgen burt 1 saya ugnu

Avatar

Ковид 2021-03-26 66.181.161.35

Ковид манай нийгмийн олон асуудлыг ил болгож байна. Манай ганц эрүүл мэнд биш, нийгмийн амьдралын бүх салбар дампуурсан гэдэг нь тодорхой. Бид өөрсдийгөө дэлхийн түвшинд яваа гэж магтаж, хоосон цол хэргэмэ, шагналын хур буулгаж булж байх хэрэггүй. Бас төр засаг хэт хавтгайрсан халамж, амлалтаа зогсоож, иргэдээ хариуцлагжуулах хэрэгтэй. Таны хувь заяаны эзэн та өөрөө, төр засаг биш гэдгийг мэдрүүлэх хэрэгтэй. Тухайн улсын хүч нь иргэд нь хэр хариуцлагатай бэ гэдгээс л хамаарна.

Avatar

Зочин 2021-03-26 192.82.91.102

Маш зөв. Хүн ёс суртахуунтай, амьдралаа аваад явах, чадвартай байх хэрэгтэй. Монголчууд угийн залхуу дээр зах зээлийн замбраагүй дураараа эмх цэгцгүй байдал нэмэгдээд, ажил хийх дургүй, эцэг эх авгай хүүхдээрээ тэжээлгэн архи ууж танхай зэрлэг авирласан ,гэртээ тэрийж хэвтсэн, хариуцлагыг ухаарах сөгөөгүй хүмүүс олширсоор байгаа нь харамсалтай..

Avatar

Зочин 2021-03-26 202.9.40.69

Одоо болно шүү. Ард түмэн туйлдаж байна. Босно шүү. Эртхэн хэлчихэе!

Avatar

Хөдөөнөөс хүмүүсээ оруулаачээ 2021-03-26 202.131.233.174

zochin

Avatar

Хол хориогоо тогтоогооч малнуудаа 2021-03-26 192.82.92.14

Хол хорио тавихгүй бол энэ иргэд чинь бүгд туслаа шээснүүдээ.

Avatar

Ха 2021-03-26 103.14.38.134

Байгал цэвэрлэгээгээ хийж байгаа юмаа. Арчаагуй нь яадгийг чоно харуулдаг биздээ!!!

Avatar

Зочин 2021-03-26 66.181.178.84

ХӨЛ ХОРИО ТОГТООХГҮЙ Л БОЛ ТАРХАХ ЮМ ЧИНЬ ЮУ ГЭЖ БУУРАХ ВЭ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-03-26 150.129.142.192

Хөл хорио хийгээчээ

Avatar

Ха 2021-03-26 103.14.38.134

Тархийг нь хорьж чадахгуйгээс хойш хелийг нь хориод яахав дээ. Хэд хэдэн удаа хийлээ, ямар ур дунд хурэв!!!

Avatar

jsjs 2021-03-26 192.82.83.178

amjilt

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж