Covid-19: 285 хүнээс халдвар илэрч, батлагдсан тохиолдол 5895 болов | News.MN

Covid-19: 285 хүнээс халдвар илэрч, батлагдсан тохиолдол 5895 болов

Covid-19: 285 хүнээс халдвар илэрч, батлагдсан тохиолдол 5895 болов

ЭМЯ 11.00 цагийн мэдээлэл

ЭМЯ-аас коронавирусийн нөхцөл байдлын талаар ээлжит мэдээллээ хийж байна

Posted by News.mn on Wednesday, March 24, 2021

Эрүүл мэндийн яам/ЭМЯ/-наас Covid-19-ийн тархалтын талаарх өнөөдрийн /2021.03.25/ ээлжит мэдээллээ хийлээ.


Халдварт өвчин судлалын үндэсний төвийн дэд захирал Э.ТЭМҮҮЛЭН:

Сүүлийн 24 цагт 16 лабораторид 13456 сорьцод шинжилгээ хийхэд нийт 285 хүнээс Covid-19 халдвар илэрлээ. Шинэ халдвар нь бүгд дотоодоос бүртгэгдсэн. Монгол Улсад Covid-19 халдварын батлагдсан нийт тохиолдол 5895 боллоо. Шинээр бүртгэгдсэн тохиолдлын 267 нь Улаанбаатар хотод, 18 тохиолдол нь аймгуудад бүртгэгдлээ. Тодруулбал Завхан 1, Төв 2, Баянхонгор 1, Орхон 3, Дорноговь 2, Дархан-Уул 7, Архангай аймагт 2 шинэ тохиолдол тус тус бүртгэгдсэн байна.

Мөн 96 хүн эмчлэгдэж эмнэлгээс гарснаар энэ хугацаанд эмчлэгдсэн хүний тоо 4044 боллоо.

ЭМЯ-ны хэлтсийн дарга Г.БОЛДМАА:

Нийслэлд өчигдөр дархлаажуулалтын 43 цэгт  103 багийн 724 эмч, ажилтан ажиллаж,  10773 хүнийг дархлаажуулалтад хамруулжээ. Ингэснээр нийслэлийн хэмжээнд нийт 237,489 хүнийг вакцинжуулаад байгаа юм. Харин Өмнөговь аймгийн есөн суманд 731 хүнийг дархлаажуулалтад хамруулснаар нийт 7061 хүнийг вакцинжуулаад байна. Ингэснээр Монгол Улсын хэмжээнд Covid-19-ийн эсрэг вакцинжуулалтад хамрагдсан хүний тоо нийт 244550 боллоо. COVAX хөтөлбөрийн хүрээнд ирсэн Prizer вакцинд дараах хүмүүсийг хамруулна. Үүнд, гемодиализ 690 хүн, эрхтэн шилжүүлэн суулгах мэс засалд орсон 1547, ХДХВ-ын халдвартай 260 мөн бусад хавдартай хүмүүст эмчийн хяналтан дор хийгдэх 12,870 тун вакциныг хуваарилсан.

Дээрх мэдээллийг хийсний дараа сэтгүүлчдийн асуултад дараах хариулт өглөө.

-70-аас дээш насны иргэдийг хэзээнээс вакцинд хамруулах вэ?

Г.Болдмаа: -Одоогоор 65-аас дээш насны 2000 гаруй хүнийг вакцинд хамруулж, дархлаажуулалт үргэлжилж байна. Иргэдэд хороо, дүүрэг, өрхийн эрүүл мэндийн төвөөс хэзээ, хаана вакцинд хамрагдахыг утсаар залгаж мэдээлэл өгч байгаа.

-Монгол Улс 474 мянган тун вакциныг хүлээж авсан. Гуравдугаар сарын 23-ны өдрийн байдлаар 244 мянган тунг хийгээд байгаа. Аль үйлдвэрийн вакциныг иргэдэд хийсэн бэ?

-Бид вакцины нөөцөд тааруулж, эрэмбэлэлтийг гаргаж, зорилтот бүлэгтээ хийж байгаа. Вакцинжуулах үйл ажиллагааг түргэсгэхгүй бол халдвар тархах эрсдэл өндөр болж байгаа. Одоо Синофарм вакциныг хийж байна.

-Орон нутаг руу очиж байгаа иргэдээс түргэвчилсэн шинжилгээг 25,000-80,000 төгрөгөөр авч байна гэх мэдээлэл гарсан. Ингэж төлбөр авч болох уу?

-Улаанбаатар хотоос хөдөө орон нутгийг зорих иргэдийн шилжилт хөдөлгөөн их байгаатай холбоотойгоор орон нутгуудад түргэвчилсэн шинжилгээний нөөц багассан. Нөөц багассантай холбоотойгоор орон нутгийн байгууллагууд өөрсдөө эм, эмнэлгийн байгууллагаас худалдаж авах тохиолдол гарч байгаа. Хот, хөдөө орон нутгийн хувийн эмнэлгүүд түргэвчилсэн оношлуурыг өөрсдөө худалдан авч байгаа юм. Тиймээс шинжилгээний төлбөр 25 мянгаас 80 мянган төгрөг байж болно.

-Шинжилгээний цэгүүдийн ачаалал их байна. Үүнд ямар зохицуулалт хийж байгаа вэ?

-Шинжилгээний цэгүүдэд ачаалал их байгаа. Нэг хаалга- нэг шинжилгээний үед хөдөө орон нутгийн эмч нарыг  хүч нэмэгдүүлэн ажилласан.

ЭМЯ-ны Хэвлэлийн төлөөлөгч Б.Ууганбаяр:

-Цаг авч байгаа иргэд цагтаа шинжилгээгээ өгөх хэрэгтэй. Дүүрэг бүрт нэг, нэг цэг ажиллаж байгаа. Цагийн оочер олон хоногоор байгаа. Иргэд цагийг нь тулгах биш эртнээс төлөвлөж, шинжилгээндээ хамрагдах нь зүйтэй.

-Гэрээр тусгаарлагдаж байгаа иргэдэд хэрхэн хяналт тавьж байгаа вэ, шинжилгээ авч байгаа юу?

Г.Тэмүүлэн: -Өнөөдрийн байдлаар халдвартай нь батлагдсан ч хөнгөн, шинж тэмдэггүй 373 иргэнийг гэрээр нь тусгаарласан байна.  Батлагдсан тохиолдлуудын хувьд дахин шинжилгээ өгөх шаардлагагүй. Харин гэр бүлийн ойрын хавьтлын хүмүүсээс шинжилгээг явуулын баг, өрхийн эрүүл мэндийн төвөөс баг очиж авч байгаа. Эдгээр иргэдэд ХӨСҮТ, ЭМЯ, нийслэлийн Эрүүл мэндийн газар хамтран, мөн өрхийн эрүүл мэндийн төвөөр дамжуулан өдөр тутмын хяналт тавьж, ажиллаж байна.

-21 аймгаар аялж буй “Токио олимп сан”-гийн цомыг авч явсан Биеийн тамир, спортын хорооны томилолтын багийн гишүүд халдвар тараасан гэх мэдээлэл байна. Энэ мэдээлэл үнэн үү. Томилолтын багийн гишүүдийн шинжилгээний хариу гарсан уу?

-Архангай аймагт очсон томилолтын багийн хоёр гишүүнээс халдвар илэрсэн байгаа. Эдгээр хүмүүсийн ойрын хавьтлыг тусгаарлаж, шинжилгээг авч байгаа. Харин Завхан, Өвөрхангай, Баянхонгор аймгуудаар явсны дараагаар илэрсэн халдвар нь томилолтын багтай холбоотой гэх мэдээлэл ирээгүй байна. Эдгээр аймгуудад илэрсэн тохиолдлууд нь “Хужирт Сэмжид” ХХК-ын амралтын газартай холбоотой тохиолдлууд юм.

Ц.ЯНЖИНДУЛАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
24
ХарамсалтайХарамсалтай
4
БурууБуруу
2
ГайхмаарГайхмаар
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

66 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-25 202.55.188.87

Насанд хурсэн иргэн буртээ 1 сая нехен олговороо егеед хатуу хорио хийгээчээ. Хуухдууд менге авч байгаам чинь хэрэггуй. Халдвар тусаад евдсен ухсэн хумуус яаж эдийн засгаа урагшлуулхав дээ. Харамч аминчхан хун хамгын их шатдын шуу. Иргэдээсээ харамлачаад еерсдее далимдуулж 10 их наядын цавчаа хийх гээд улайраад байхым МАНгар чинь

Avatar

Зочин 2021-03-25 192.82.75.246

UOK NOK-xon Anxaar!!! Medeegee todorxoi ugch bai!!! Arisnii tuv emnlgees 8 xun +++++++ garchaad xaldvriin Golomt bolchood bna,,, iim baixad yagaad uilchilgeeg xyazgaarlaj arga xemjee avaxgui xumuusee Ajiluulna geed soliorood bnaa?!!! Xurdan xyazgaarlaltaa Taviachee?!!! Ersedltei Golomt bolchood bna!!!!!

Avatar

Covid 19 2021-03-25 103.229.120.76

Даан ч яавдаа. Хөгиин манан.

Avatar

Зочин 2021-03-25 192.82.69.97

Ийм ч Засгийн газрын тэргүүн байх гэж дээ. Үнэхээр өрөвдөлтэй байна. Эрдэм ном ч үгүй, амьдрал ажил ч мэдэхгүй ийм хүн Ерөнхий сайдын дүрд тоглож Монгол улсыг самарч байна аа…

Avatar

Зочин 2021-03-25 64.119.20.189

Ерөнхий сайд эцэстээ хүртэл явна хөл хорио тогтоохгүй гээд байгаа шүү дээ Дуусчээ дуусч

Avatar

Иргэн 2021-03-25 192.82.67.115

Хорио цээрээ зарлах хэрэгтэй. 27000 хүнээс шинжилгээ авбал энэ тоо 570 болно. Нэг хүнээс дор хаяж 4 хүнд халддаг гээд тооцоход цаан нь өлхөн 3300 хүн өвчтөн байна гэсэн үг!

Avatar

Зочин 2021-03-25 202.9.46.130

Содхүү бусдын үг сонсдог ухаантай дарга байжээ
нямхүү, Амбаселмаа нарын багыг буцааж тавиачээ
Хүрэлсүх сайд шиг сайд байлаа…

Avatar

Иргэн 2021-03-25 192.82.67.115

Ямарч мэдлэг туршлаггүй, пээдийсэн хоёр Амарсайхан, Сумьяабазар нарыг яаралтай мэдлэг туршлагтай хүмүүсээр солих хэрэгтэй. Энэ хоёрын тэнэгтэлд болон мэдэмхийрэлд хязгаар алга

Avatar

Зочин 2021-03-25 202.21.109.103

ХАХА

Avatar

zochin 2021-03-25 202.179.26.89

1000000 togrogiig avaad gertee suuj ooriigoo chamgaalmaar bna. Tor zasag sons, nudee nee !!! , novschiin YOK

Avatar

Зочин 2021-03-25 103.26.193.126

Би 67 настай, манай хорооноос вакцин хаана, хэзээ хийлгэх талаар огт юм хэлэхгүй л байна шдээ?!!! Хан-Уул дүүргийн 18-р хороо!!!

Avatar

Зочин 2021-03-25 109.252.29.141

Гэж гудамжны жагсагч ЕС ийн ажил хийж чадахгуй. Баттулгын санаачмлсан санаа Маш зов байсан. Намынхан монго тараахгуй гэж зутгээд ард тумэнээ хохироож байна. Намынхан еронхийлогчийн сонгуульд зориулан зарим хороодоор монго тараасае сураг дуулдсан. Оюунэрдэнэ гэж хурэлсухийн бога долоогч нямдоржийн нарын алчуур ард тумний толоо юуч хийж чадахгуй. Ухаан .мэдлэг нь дутна.

Avatar

Зочин 2021-03-25 202.126.89.153

Tusval ih oliggui uvchin, hugshdiin amiig hutgany iren deer avaachdag, hureed edgersen humuus n yanz buriin gajig uldetstei bolj bna gesen. Dulii, yum unerledeggui, martdag humuus bolgohod ch MAN-d ashigtai. Hezee ch humuusee bodoj baigaagui idej uuhaa l hiideg sugnuud bgaa yum!

Avatar

Зочин 2021-03-25 66.181.161.88

Энэ зг гэж юу ч дуугараргүй байхын. Ядаж бхйрад дүнхүү амарсайхан таг!

Avatar

Санаа зовж байна. 2021-03-25 202.21.108.9

Улс төрчид мэргэжлийн байгууллагын үгийг сонсохгүй сонгууль болтол нэр бүтэн байхын тулд сошиалын аясаар шийдвэр гаргаж увайгүй үйлдлээ зогсоохгүй байна. Эдийн засаг яг сэргэдэг дээрээ байна гэдэг худал үгээр хавчуурга хийхээ ч мартахгүй байна. Эрүүл мэнд байхгүй бол эдийн засаг байхгүй. Дэлхий даяар хөл хориогоор л аргацааж байгаа бодит үнэнг яах гэнд байгаа попууд вэ

Avatar

Зочин 2021-03-25 103.26.193.126

сошиалын аясаар!!! сошиалын аясаар!!! сошиалын аясаар!!!

Avatar

zochin 2021-03-25 202.21.104.234

hurdhan vaktsinjuulchih tegeed l asuudal baihgui

Avatar

Зочин 2021-03-25 192.82.76.144

НЯМХҮҮ эмч тухайн үедээ МАШ ЗӨВ ажиллаж байсан одоо ТОДОРХОЙ ХАРАГДАЖ байна …Дэлхийд тусгаарлалт 14 хн байхад манайд 21 хн. оор барьж байсан нь НЯМХҮҮ эмч болоод ХӨСҮТийнхний ЗӨВ БАЙЖ тэд МЭРГЭЖЛИЙНХ бас асар их ТУРШЛАГАТАЙ эмч нар ..Сошиалын СОЛИОТНУУД орилолдоод л сэтгэлийн тэнхээгүй хатгүй иргэд нь уйлж унжаад л хоол байраа голоод л ЯДАЖ БАЙХАД ТӨР ЗАСАГ нь СОШАИЛААР ажлаа явуулаад л ер нь л хөл толгой нь мэдэгдэхгүй болж хэдэн зуун жилийн түүхтэй СОНГОЛ ОРНЫГ МИНЬ САМАРЧ байна даа

Avatar

Зочин 2021-03-25 192.82.76.144

МОНГОЛ ОРНЫГ МИНЬ САМАРЧ БАЙНА ДАА

Avatar

зочин 2021-03-25 202.21.108.207

Манай корона маш ухаантай хэрэгтэй үед ихсээд хэрэггүй үед багасаад, сонгуулийн дараа 20 болно, ийм л бна да манай дарга нар бид утсан хүүхэлдэй болгочихсон ёстой уур хүрмээр

Avatar

Зочин 2021-03-25 202.126.90.102

Orkuud uvchin tusaj baigaad ch hamaagvi say tugrug s***h gee l, Balaitulga tvvn deer ni duruulj dahin neg s***h gee l , mongol ch mun goe l bna daa!

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2021-03-25 64.119.16.18

Биеийн тамир, спортын хороо “Токио олимп сан”-гийн цом аялуулах нэрээр өвчин тараагаад байгаа юм уу. Ёстой ямар хөлдүү тархитай гэхээр ийм нөхцөл байдалд элдэв цом аялуулдаг байна. Ёстой ОРКууд гэж энэ байх

Avatar

Зочин 2021-03-25 192.82.76.144

ЦАР ТАХЛАА ДАРЖ ЧАДСАН ЦАГТАА СОНГУУЛИА ХИЙГЭЭРЭЙ Хэрвээ сонгууль хийхээр бол зүгээр л НЭРЭЭ ДЭВШҮҮЛ ….АРД ТҮМЭН хэнийг нь сонгохыг харъя ….АРД ТҮМНИЙ СОНГОЛТ МЭРГЭН бөгөөд ЗӨВ ХҮНЭЭ СОНГОНО доо ….СОНГУУЛИЙН ЗАРДЛАА одоо АРД ИРГЭДДЭЭ хоолны зардал болгон тараа

Avatar

Bayraa 2021-03-25 202.55.188.46

Za yun surtei yum. Jild mongold busad shaltgaanaar heden hun uhdeg gej bodoj bna. Uheh ni uheed, seheh ni sehne biz… turj uhesnees l deer bh.

Avatar

Зочин 2021-03-25 192.82.76.144

Эх орноо аварч АРД ИРГЭДЭЭ бүрэн вакцинд хамруулж НЭГ Ч ӨВЧЛӨЛГҮЙ АРД ТҮМНИЙГ айх айдасгүй ӨЮЧИН ТАХЛАА НАМДААЧИХААД сонгуулиа хийгээрэй дээ ТӨР ЗАСГИЙН ДАРГА НАРАА …ОЛОН НАМЫН ДАРГА НАР АА … СОНГУУЛЬД ЗАРЦУУЛАХ ЗАРДЛАА ард түмэндээ ХООЛ ХҮНСНИЙ ТУСЛАМЖ БОЛГОЖ ТҮГЭЭ …. Энэ жилийн СОНГУУЛИЙГ зардалгүй хийвэл яасан юм бэ НЭР ДЭВШИГЧИД НЭРЭЭ ЗАРЛА ….тэгээд АРД ТҮМЭН ХЭНИЙГ НЬ СОНГОХ ВЭ гэдгийг харъя АРД ТҮМНИЙ СОНГОЛТ Л МЭРГЭН ДЭЭ

Avatar

Корона тараагч Амарсайхан огцор 2021-03-25 103.212.119.53

Юу ч мэдэхгүй юм байж онгирч нэр төр хөөж хөл хориог задгай тавьж нийгэмд нийт иргэдэд аюул авчирлаа. Огцор

Avatar

а 2021-03-25 202.131.227.82

Тэр comedylab Амраадаа хэл, бархираал байна сошиал, youtube-ээр

Avatar

Зочин 2021-03-25 192.82.76.144

Амраа хүү ч анх дажгүй л байсан ….Одоо ч болохоо байсан байна лээ нэг л биш

Avatar

irgen 2021-03-25 192.82.66.72

hezee duusah show vee yag yah geed bgaan bol ovchtei humuusee yaj emcholj bgaan bol baahan tosov mongo hulgai hiigeed idej uugaad bgaan bish biz dee covid dalimduulj, neg l sohroor baahan soril avaad unen zov avch bgaa eshiig ni ch medehgui gadniihni gar holoor dohiogoor uls ornoo suitgej bgan bish biz dee

Avatar

Анчин 2021-03-25 192.82.75.224

Вакциныг тууштай хурдан хийх, халдварын тоог бүртгэх нь зөв , харин мэдээлэх нь бодууштай юм… ЭМ-н мэдлэгийг энэ тэндээс шүүлтгүй авдаг үед….

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-25 202.131.251.146

ҮГ ДУУГҮЙ ТЭР ХВБАТТУЛГЫН САНААЧИЛСАН ӨРХ БҮРТ 1.000.000 ТӨГРӨГИЙГ ОЛГООД АМЫГ НЬ ХАМХИЖ 20-30 ХОНОГИЙН ХАТУУ ХӨЛ ХОРИОГ УБ-Т ТОГТООХ ХЭРЭГТЭЙ. ҮҮНИЙГ АЛЬ Ч НАМ ХҮЧИН УЛС ТӨРЖҮҮЛЖ БОЛОХГҮЙ.200.000 МЯНГЫГ НЬ БЭЛНЭЭР ШИЛЖҮҮЛЭЭД 800.000-Г НЬ ВАУЧЕРААР ӨГӨХӨД 1 САР РЭРЭГЛЭНЭ ҮҮ 1 ЖИЛ ХЭРЭГЛЭНЭ ҮҮ ТӨР ЗАСАГТ ПАДЛИЙГҮЙ.ХОРИГДОХ ДДУРГҮЙ АРД ТҮМНИЙГ ХОДООДООР НЬ ХОРЬ.ХҮНИЙ НИЙГМИЙН ТҮҮХЭН ДЭХ ШАЛГАРСАН АРГА.

Avatar

Зочин 2021-03-25 192.82.76.144

Сэтгэгдэл хаачив

Avatar

Зочин 2021-03-25 202.21.109.103

ХАКЕРДУУЛСАН

Avatar

Зочин 2021-03-25 192.82.76.144

ЭХ ОРОНД МААНЬ ТАХАЛ НҮҮРЛЭЛЭЭ Ард иргэд маань АЙДАСТАЙ ТҮГШҮҮРТЭЙ байна АРД ИРГЭД МААНЬ ХОНОГИЙНХОО хоолны төлөө зүтгэж байна ҮР ХҮҮХЭД ААВ ЭЭЖ ГЭР БҮЛЭЭ авч гарах гэж МЭРИЙН ЗҮТГЭЖ байна ….ГАДААДЫН УЛС ОРНУУД ИРГЭДЭЭ дэмжээд ХООЛНЫ МӨНГӨ болоод ХООЛ ХҮНСЭЭР хангаж байхад МАНАЙД АЛГА …. ТӨР ЗАСАГ ТАГ ЧИГ

Avatar

!!!??? 2021-03-25 192.82.69.216

Өмнөх хатуу хөл хорионы дараа шууд задгайруулаад хаячихсаны үр дүн нь энэ тахлын шинэ давалгаа болж байна. Хамгийн том 1-2 хүний бодлоор эцсийн шийдвэр гаргаж байгаагийн хор нь энэ. Оюун-Эрдэнэ, Сумьяабазар, Амарсайхан нар минь нэг их ухаантай, шийдвэртэй царайлалгүйгээр мэргэжлийнхний үгийг сонсооч Одоо хөнгөн өвчлөгсдийг гэрт нь хорилоо гэж дарга нар бодож байна. Дэглэм сахиж буй нэг хэсэг байхад үл тоогч мангаруууд цөөнгүй байгаа. Яаж ийгээд л хавьтлууд нь гадагш гарч халдвар тарааж байгаа.

Avatar

зочин 2021-03-25 202.21.108.9

Хөл хорионы үр дүнг бүрэн гаргах дараагийн хөл хориог шийдэх эгзэгтэй үед хүрэлсүг огцорч шийдвэр гаргах хүнгүй болсноор алтан боломж үгүй болсныг судлаач тогтоосон байгаа

Avatar

Зочин 2021-03-25 192.82.76.144

За за СОШИАЛААР ОРИЛОЛДООД хөл хорионд байж чадахгүй ТЭВЧЭЭРГҮЙ этгээдүүд үхчих гээд байсан …ТА НАР ОДОО ХАР …. САЙХАН ЭХ ОРОНДОО ХАЛДВАР ТАРААЖ ..АРД ИРГЭД МААНЬ ӨВДӨЖ цар таралд нэрвэгдээд ӨВДӨӨД …УБ хот маань АЮУЛТАЙ НӨХЦӨЛ БАЙДАЛД ОРЛОО… Гэтэл ЗГ ч ЕС ч УОК ч НОК ч юу ч хийхгүй суугөад байгаа нь ХАЧИРХАЛТАЙ …. ТА НАР ЯАГААД АРД ИРГЭДИЙНХЭЭ ТӨЛӨӨ ХӨЛ ХОРИО ЯАГААД ТОГТООХГҮЙ БАЙНА ВЭ …. 3 хан сая иргэнээ АВААД ГАРЧИХ сэтгэл зүрхгүй юм биз дээ ЕС аа та чинь ЯАЧИХААД БАЙНА ВЭ

Avatar

Сүг 2021-03-25 202.21.109.49

Где Оюун-Эрдэнэ, Амарсайхан? Би албан тушаалын төлөө яваагүй гд Талбай др чарлаад бсн.

Avatar

Батый 2021-03-25 202.131.230.50

Амжиргааны дэмжлэг болгож /хоолны мөнгөгүй олон айл байгаа/ хэдэн төгрөг өгөөд, 14-21 хоног ТЭГ ЗОГСОЛТ /жинхэнэ шүү, хоёрын хооронд биш/ хийчихвэл энэ өвчнийг хазаарлаж болмоор л санагдах юм. Ингэвэл "ерөнхийлөгчийн санал" биелсэн болчих гээд, МАНгарууд татгалзаад байгаа юм уу? Одоо улстөржих цаг биш, улсаа бодох цаг шүү. Цагаан сараас хойш үргэлжлүүлээд ингэж сунгасан бол өдийд өвчнийг намжаах байлаа.

Avatar

Батый 2021-03-25 202.131.230.50

Өвчнийг хавтгай тарааж, карантилсан нэр зүүж, ерөнхийлөгчийн сонгуулийг дөхүүлж байгаад "энхрий хайрт МАН" маань "их буянтны" дүрээр жаахан халамж тарааж, PR хийх гээд байгаа юм уу?????? Үгүй бол ингэж их тараах хэрэг байна уу? Амжиргааны дэмжлэг болгож /хоолны мөнгөгүй олон айл байгаа/ хэдэн төгрөг өгөөд, 14-21 хоног ТЭГ ЗОГСОЛТ /жинхэнэ шүү, хоёрын хооронд биш/ хийчихвэл энэ өвчнийг хазаарлаж болмоор л санагдах юм. Ингэвэл "ерөнхийлөгчийн санал" биелсэн болчих гээд, МАНгарууд татгалзаад байгаа

Avatar

Зочин 2021-03-25 202.21.103.254

Shiidvertei ajillaj chadaagui Huuk-n aldaa. Ugaasaa 2020 ond songuuli bodoj bsan bolohoos Covidiin esreg ajil hiisengui.
Harin ch teneg uil ajillagaa yavuulj virus eh orondoo teevriin joloochdoor oruulj irsen gaviyatan. Hul horiog 11-r sard tavisan shig tavilgui
MAN zangaaraa dargyn uzemjeer taniluudaa yavuuldag tanil tal tohoi tatdagaas iim nuhtsul bii bolson. Odoo Huuk uuchlal guij ajil hiij chaddagguigee huleeh heregtei.

Avatar

Зочин 2021-03-25 64.119.20.226

Загсийн газар, онцгой комиссынхон буруу шийдвэр гаргаад цар тахлыг жинхэнэ утгаар нь хөгжүүлчихлээ. чадахгүй бол ажлаа өгөөд чадах хүмүүсийг нь ажиллуулаач.

үнэн арчаагүй юмаа

Avatar

хүннү 2021-03-25 202.55.188.87

Харин ч бага байна. Энэ бол иргэдийн хүсэл. Төр засаг иргэдийхээ хүсэлтээр шийдвэрээ гаргадаг.

Avatar

Иргэн 2021-03-25 43.242.243.211

Ерөнхий сайдаа юу бодож байнаа, арай биш үү???????????????????????

Avatar

Иргэн 2021-03-25 43.242.243.211

Энэ халдварын тоог хэд болгох гээд суугаад байнаа засгийн газараа яаралтай арга хэмжээ авахгүй бол нэг бишээ

Avatar

Зочин 2021-03-25 202.126.89.100

Buzar MAN ene ulsiig svirvvlj duuslaa. Jagsii, temtsey ard tumeen !!!

Avatar

Зочин 2021-03-25 192.82.71.152

Bitii s***! Ta nar l eniig husee bizde?! Ajil hiyj chaddag baisan said naraa unagaaj baij sanaa ni amarsan. Odoo hohichin!!!

Avatar

Зочин 2021-03-25 202.55.188.87

Үүнд АН, МАН огт хамаагүй Хөл хлриог цуулуулсан ард түмэн буруутай

Avatar

Иргэн 2021-03-25 43.242.243.211

Яаралтай баоьж авахгүй бол болохгүй шүү УОК даргаа солиочээ арай чадвар гүй ургашгүй бнаа

Avatar

хүннү 2021-03-25 202.179.27.222

Манайх шиг эмх замбраагүй, хөл толгойн нь мэдэгдхээ байсан улсад наад тоо чинь харин ч бага байна. Байдлыг зөв тоцох чадваргүй бүх юмыг мөнгө, эрх мэдэл гэж хардаг бидний сонгосон дарга нараас олигтой зүйл хараад нэмэргүй болжээ. Яс ард түмний амаар л энэ төр засаг явж байна. Бид төр засагтаа "хөл хориогоо сулал, манайх шиг ингэж хатуу хөл хорио тогтоосон улс алга, юу сүртэй юм зүгээр л нэг муу ханиад ш дээ, баруунд хүмүүс зүгээр л ажлаа хийж байна" гэсэн. Одоо үр дүн нь энэ.

Avatar

Зочин 2021-03-25 64.119.23.251

Нөгөө нэг шинжилгээ хийгээд алаад өгнө гэсэн гарууд сураггүй. Хулхи хуурандаа стилээр чацага тавиад алга болчоогүй биздээ

Avatar

Зочин 2021-03-25 202.9.46.250

Одоо хол хориод нэмэргуй анх хол хорио тогтое гэхэд эсэргуйцээд байсан удирдлагад хариуцлага тооцох хэрэгтэй хамгийн гол нь овдоод эдгэрсний дараа оросд 4-6 сар нохон сэргээх эмчилгээ хийж байна манайх тэгж чадах уу

Avatar

Зочин 2021-03-25 192.82.91.102

Ард иргэддээ учрыг сайтал хэлээд хөл хорио тогтоож, халдварыг хумихыг хичээх нь зөв б**х аа. Хүн хилсдүүлэх, гүтгэх, доромжлох авьяасаараа тодорсон, дүр эсгэсэн ардчилагчдын хувьд МАН-ынхныг харлуулах,улс оронд эмх цэгцгүй байдал үүсгэх ,халдварын одоогийн байдлыг мушгин гуйвуулж,хортойгоор ашиглах сайхан боломж гарч байх шиг байна.Уг нь цөөхөн хэд хоног тэсч, үйлдвэрлэл үйлчилгээгээ явуулах нь ард иргэдэд л хэрэгтэй юм сан.

Avatar

Зочин 2021-03-25 202.55.188.97

Байдал хүндэрч байна. ЗГ яаралтай яахгүй бол болохоо байлаа.

Avatar

Зочин 2021-03-25 202.126.90.102

Zasag maani zoriudaar hul horiogoo sulruulaad tahaliig zoriudaar taraav uu daa ? Iim bolchimgvi shiidver gargasan Oyuk,Amarsaihan, Sumiyabazar nariig, 1937 ond yumsan bol ali hedii barivchlah baisan daa !
Unuudur bol ogtsruulah l bolj dee !

Avatar

Зочин 2021-03-25 202.55.188.87

Иргэн бурт 1 саяаа егеед 1 сар хатуу хориочээ, емнех хорионууд тийм хатуу биш байсан шуу. Эруул мэнд эрхэм баян. Халдвар тусаад евдсен, ухсэн хумуус яаж ажиллах вэ? Харамч аминчхан хун хамгын их шатдын шуу. Иргэдээсээ харамлачаад еерсдее болохоор далимдуулж 10 их наядын цавчаа хийх гээд улайраад байхым МАНгар чинь

Avatar

Зочин 2021-03-25 202.55.188.87

Huuhduud mungu avch baigaam chin hereggui, harin nasand hursen irgen burtee 1 saya uguud horio hiih heregtei

Avatar

Зочин 2021-03-25 202.55.188.87

Setgegdel haachiv?

Avatar

Зочин 2021-03-25 103.14.37.8

Нэг саяыг ерөнхийлөгч санаачилсан болохоор Ардын намынхан өгөх дургүй байгаа юм, уг нь зөв санаачлага.

Avatar

Зочин 2021-03-25 66.181.190.213

Өнгөрсөн 11 дүгээр сард хөл хориол тогтоож байх үед ямарч арга хэмжээ аваагүй ерөнхий сайд хүрэлсүх, эмсайд мөнхсайхан нарт хуулийн хариуцлага тооцохгүй байгаа нь сонин байна. тэд албан тушаалаа урвуулан ашиглаж нэг хаалга нэг шинжилгээнд огт ач холбогдол өгөөгүй. Үр дүн нь одоо энэ. шүүх прокурорынхон яагаад хөдлөхгүй байна вэ? Энхсайхан. Ганболд нарыг яллалсан хэргийн дэргэд энэ бол иргэдийн эрүүл мэнд, эдийн засгийн асар их хөнөөлтэй гэмт хэрэг

Avatar

Зочин 2021-03-25 192.82.71.152

Bitii s*** lalarmin! Ter uyed harin ch barij baisan yum! Udurt dunguj 10 20 l gardag zarim udurt bur neg ch tohioldol gardaggui baisan yum! Teneg ** ve yu gaa ch medehgui! Harin ch ajil hiydeg baisan said naraa unagaasan hohin l**a!

Avatar

иргэн хүн 2021-03-25 66.181.161.72

Хөвсгөлд илэрсэн тохиолдол ордоггүй юм уу. Өчигдөр гэхэд 3 тохиолдол илэрсэн

Avatar

Irged 2021-03-25 104.244.76.13

Уханы ХүрэлсүК /ЭР/ УБ зочид буудлын баруун талын МАН-ын байрны 6 давхрын баруун жигүүрт төрийн жинхэнэ алба хаагч /ЭМЭГТЭЙ/ ажилтан иргэн “Мөнгөнцэцэг”-ийг ажлын байр олгох нэрийдлээр дарамтлан үүдний өрөөндөө суулган намын байранд ажиллуулж, эмэгтэй хүний гэмгүй, цайлган занг ашиглахаа ЗОГСООНО УУ!!! Өөрийн ахын хүү болох Гандөлийг ЗГХЭГ-ын орон тооны ажлаас нь гарган үүдэндээ барлаг болгон суулга…

Avatar

Зочин 2021-03-25 64.119.20.189

Харьцангуй бага шинжилгээ хийсэн байхад ингэж их илэрсэн байна.Хуучин шигээ 30 40мянгаар нь хийвэл ямар тоо гарах бол гэж бодохоор аймшиг.

Avatar

Зочин 2021-03-25 192.82.78.138

наад гарчиг дээрээ бодолцоочээ!!!!

Avatar

Зочин 2021-03-25 66.181.182.12

Airaa ih bn.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж