АТГ-аас “Эрдэнэт” үйлдвэрийн хоёр албан тушаалтныг саатуулжээ | News.MN

АТГ-аас “Эрдэнэт” үйлдвэрийн хоёр албан тушаалтныг саатуулжээ

АТГ-аас “Эрдэнэт” үйлдвэрийн хоёр албан тушаалтныг саатуулжээ

АТГ-аас “Эрдэнэт” үйлдвэрийн хоёр албан тушаалтныг саатуулжээ

Уулын баяжуулах “Эрдэнэт” үйлдвэрийн хоёр албан тушаалтныг Авлигатай тэмцэх газар/АТГ/-аас саатуулжээ. Тодруулбал, тус үйлдвэрийн Хангамжийн хэлтсийн орлогч дарга Ж.Ганзоригоос гадна мэргэжилтэн н.Марал-Эрдэнийг саатуулсан юм байна.

Одоогоор тэднийг ямар асуудалтай холбогдуулж, саатуулсан тухай нарийн мэдээлэл байхгүй ч АТГ-аас баривчилсан гэдгийг баталлаа. Албан бус мэдээллээр тендертэй холбоотой асуудлаар саатуулсан байж болзошгүй аж.

Г.ХОРОЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
18
ЗөвЗөв
5
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-25 103.26.194.186

Том жижиг бүх албан тушаалтан бүгдийг шалгах хэрэгтэй бүгд луйварчид

Avatar

Зочин 2021-03-25 192.82.89.100

Саатуулагдах ёстой нөхдүүд л саатуулагдсан байна гэж бодож байна. зөв шүү үүнээс АТГ ажлаа эхлэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-03-25 192.82.68.192

ЭРДЭНЭТ ҮЙЛДВЭР УЛСЫН БАЙСАН ЦАГТ ДАРААГИЙН ЦҮНХ БАРИГЧ НАМЧИНГУУДЫН БАЯЖИЖ ХЭРЭГСЭЛ БАЙСААР БАЙХ БОЛНОО МАЛУУДАА ИНГЭЭД УГААДАСЫГ НЬ ДОЛООГООД ЧАЦАГА ЦАРАЙЛААД СУУЖ БАЙ ЗА ККК.

Avatar

Зочин 2021-03-25 192.82.72.45

Энэ 2 ийн хувийн амьдрал сүүлийн үед хагартлаа баяжиж байгааг эрдэнэт үйлдвэр болон ойр тойрны хүмүүст харагдаж л баыгаашдээ ер нь бүх юмыг нь сайн шалгаж хариуцлага тооцох хэрэгтэй

Avatar

ГОК-д Чимэгбат гээд авилагчин байсан 2021-03-25 103.212.119.53

Эхнэр нь гэж бөөн шуналын тулам бүдүүн гахай

Avatar

Зочин 2021-03-25 202.126.89.100

Барилгын хөгжлийн төв ТӨҮГ-ын захирал авилгачин Амарсанаа, Энхболд, Ибрай, Мөнхсүх, Хангал нарыг яагаад шалгахгүй байнаа. Амагсанаа нь үндэслэлгүй хөрөнгөжиж Богд вилла хотхон яармагт барьсан, Хүүшийн аманд дээрх дарга нар хаус бариулсан. Амарсанаа нь өөрийн хүүгийн нэр дээр цоо шинэ G500 Mersedes Benz машин авсан зэргийг шалгамаар байна АТГ. Одоо бүр тушаал дэвшээд Хүнс хөдөө аж ахуйн дэд сайд болж байгаа гэх юм. Их мөнгөтэй болжээ муусайн авилгачид

Avatar

Зочин 2021-03-25 192.82.68.192

ЭРДЭНЭТ ҮЙЛДВЭР УЛСЫН БАЙСАН ЦАГТ ДАРААГИЙН ЦҮНХ БАРИГЧ НАМЧИНГУУДЫН БАЯЖИХ ХЭРЭГСЭЛ БАЙСААР БАЙХ БОЛНОО МАЛУУДАА ИНГЭЭД УГААДАСЫГ НЬ ДОЛООГООД ЧАЦАГА ЦАРАЙЛААД СУУЖ БАЙ ЗА

Avatar

Зочин 2021-03-25 150.129.143.45

Nuguu hulhi eh oronch Davaasuren gishuunii dyyshuydee

Avatar

АТГ ингэж шалгалаа юу 2021-03-25 150.129.142.119

АТГ ба Засгийн газар нэг болсон шүү дээ. Юугаа шалгадаг байна аа? Засгийн газар хариуцлагатай байх шаардлагагүй болсон ш дээ хуулиар…..Оюун-Эрдэнэ ээ!

Avatar

Болд 2021-03-25 103.57.94.87

Энэ хоер бол жараахай шуу дээ жинхэнэ эзэнг барих хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-03-25 24.17.94.42

Tuliig jaraihaar l barih gej bn yun hel amaa beluudsen shalchig gar ve zugeer medeegee unshaad suuj bai

Avatar

Зочин 2021-03-25 150.129.143.45

Jinhen ezen chin ATG n dargiig tomoldog um

Avatar

тт 2021-03-25 198.16.66.195

Бадамсүрэн Д.Үүрийнтуяа нарыг шалгаач

Avatar

Byambadagva gedeg dargiig barij shalgaachee 2021-03-25 95.154.24.73

Hudaldan avah gazriin darga byambadagva geed bugdiig ooriinhuu companiaraa avdag shunaltai gar bna. eniig bariachee. zunduu idej uusan badamsuren uuriintuya nariin buh asuudliig meddeg zohitsuuldag tom darga. ashigt maltmailiin gazraas ireed gantshan jiliin dotor terbum dollartai bolson geed l gaihuuldag hun de

Avatar

ganzorig chin badamsurengiin ehneriin hamaatan shuu de 2021-03-25 185.213.155.169

Erdenet uildvert shahaa hiideg naimaachdiig ajild avch hangamjiin manager bolgoson, uildveriig dampuurah zam ruu ni oruulj bgaa hun bol Badamsuren, Uuriintuya 2. uuriintuyagiin nuhur ni 180 say dollariin tosviig hiideg, ehner uuriintuya batalj geree hiideg mungiig shiljuuldeg. iim tom ashig sonirhliig badamsuren bii bolgoson. uuriintuyagiin nuuts amrag ni hurtel darga boldog haalttai vant uls bolson shu.ATG ni uuriintuya, tuunii nuhur 2-n iim il baigaa ashig sonirhliig shalgaj chaddaggui…

Avatar

Hamtad ni shalgah heregtei 2021-03-25 185.216.32.130

Ganzorig ni National mining mashinery XXK gedeg company duugiinhee ner deer baiguulaad ih mungu ugaasan da. Bayjuulah bafrikiin mechanikiin darga Bolorerdene geed 570 unasan gar niiluulsen chanarguu baraag ni zohitsuuldag gol hamtragch… Bayluuahiin darga Otgon, hangamjiin darga Erdenebayr, manager Jambal, Oyunbold, erinhii mehanic Chinzorig, orlogch zahiral uuriintuya, batmunh, zahiral badamsuren nar jil bur 200 say dollariin baraag china, ukrain companiar damjuulj hiideg.

Avatar

Зочин 2021-03-25 202.126.89.106

Отгон дарга шахаа, наймаанаас хол шүү

Avatar

Зочин5 2021-03-25 203.91.115.48

Хүүк, Содбаатар нарын шахаа хэрээс хэтрээд байгаа байх аа.

Avatar

ажилчин 2021-03-25 64.119.24.51

ЯАГААД БАДАМСҮРЭН ХЯЗГААРГҮЙ ИДЭЖ БОЛДОГ, БУСАД НЬ БОЛДОГГҮЙ БАЙНАА?

Avatar

Зочин 2021-03-25 150.129.143.45

Chi muu ajilchin bolhoor

Avatar

Зочин 2021-03-25 64.119.24.51

ЯАГААД БАДАМСҮРЭН ХЯЗГААРГҮЙ ИДЭЖ БОЛДОГ, БУСАД НЬ БОЛДОГГҮЙ БАЙНАА?

Avatar

Зочин 2021-03-25 64.119.24.51

ЯАГААД БАДАМСҮРЭН ХЯЗГААРГҮЙ ИЛЭЖ БОЛДОГ, БУСАД НЬ БОЛДОГГҮЙ БАЙНАА?

Avatar

Зочин 2021-03-25 202.21.109.103

БҮГДИЙГ НЬ БАРИХ ЧУХАЛ

Avatar

Зочин 2021-03-25 192.82.70.92

эрдэнэтийн тэндэр гэгч дээ үхсэн нохой, өөрсдийнхөө л компаниудыг шалгаруулдаг, бүх хүнд болно болно гэж худал хэлж оруулж унагаадаг, баахан цаг зав нэрв барсан газар даа

Avatar

Зочин 2021-03-25 202.126.89.100

Buzar MAN !!!!! Ard tumniig ch doromjilj duusahgui yumaa !!!!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж