“ҮХЦ-ээс дуудаж, Ерөнхийлөгч байр сууриа илэрхийлэхээр очсон” | News.MN

“ҮХЦ-ээс дуудаж, Ерөнхийлөгч байр сууриа илэрхийлэхээр очсон”

“ҮХЦ-ээс дуудаж, Ерөнхийлөгч байр сууриа илэрхийлэхээр очсон”

“ҮХЦ-ээс дуудаж, Ерөнхийлөгч байр сууриа илэрхийлэхээр очсон”

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн Тамгын газраас Үндсэн хуулийн цэц дээр Монгол Улсын Ерөнхийлөгч өөрийн биеэр очсонтой холбоотой үүсч байгаа зарим нэг асуудалд тайлбар мэдээлэл хийлээ.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга Ө.ШИЖИР:

-2021 оны хоёрдугаар сарын 10-ны өдөр Үндсэн хуулийн цэцийн гишүүн Д.Солонгоос Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн тамгын газарт ХҮН-ын дарга, УИХ-ын гишүүн Т.Доржханд болон Үүрцайх нарын гаргасан гомдол мэдээллийн дагуу Монгол Улсын Ерөнхийлөгч өөрийн байр суурийг хоёрдугаар сарын 24-ний өдрийн дотор ирүүлэх шаардлагатай байна гэсэн албан шаардлага хүргүүлсэн. Албан бичгийн дагуу хоёрдугаар сарын 24-ний өдөр Ерөнхийлөгч Үндсэн хуулийн цэцэд өөрийн биеэр очиж, өөрийн байр сууриа илэрхийлсэн. Энэ нь ямар нэгэн байдлаар Үндсэн хуулийн цэцэд нөлөөлөх гэсэн үйл ажиллагаа биш. Үндсэн хуулийн цэцийн гишүүнээс байр сууриа илэрхийл гэж дуудсан албан бичгийн дагуу Үндсэн хуулийн цэцэд очсон явдал юм. Харамсалтай нь, үүнийг зохион байгуулалттайгаар илт мушгин гуйвуулж, ташаа мэдээлэл тараах, Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн нэр хүндэд халдах, Үндсэн хуулийн цэцэд дарамт учруулах зэрэг үйл явцууд сүүлийн үед ажиглагдах боллоо.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн зөвлөх Я.САНЖМЯТАВ:

-Үндсэн хуулийн цэцийн Бага суудлын хуралдаан таван хүний бүрэлдэхүүнтэй хуралдаж, гурав нь саналаа өгдөг юм байна. Тухайн хуралд орсон гишүүний ярьснаар гурван хүний хоёр нь н.Буяндэлгэрийн тавьсан асуудлыг зөв зүйтэй гэж үзэж, шийдвэрээ гаргасан байна. Нэг гишүүн нь хурлаа дуусангуут гарч явсан гэдэг нь ноцтой асуудал. Ямар нэгэн бүлэглэл, намын нөлөөлөлд Үндсэн хуулийн цэц, түүний гишүүн оролцох ёсгүй. Шийдвэр албажих ёстой. Албажих хугацаа 2-3 өдөр.

Байнгын хороо, УИХ-ыг хуралдуулж, Цэцийн маргаантай шийдвэрүүдийг шийдвэрлэсэн Үндсэн хуулийн цэцийн гишүүнийг татах тухай асуудлыг оруулж ирж байгаа юм. Энэ хугацаанд Үндсэн хуулийн цэцийн маргаанд орсон гишүүн Цогтоогийн хэргийг УИХ руу чирж авчран, хугацаа нь дууссан гэх шалтгаанаар албажаагүй байгаа дээр нь шийдвэрийг хүчингүй болгож, дахин маргаан үүсгэх хандлагыг тодорхой хүчнээс үүрэг даалгавар авсан гэж харагдахуйцаар гаргаж байгаад харамсаж байна. Үндсэн хуулийн цэц ямар нэгэн нөлөөлөлд автахгүй байх, гарын үсэг зурахгүй байгаа гишүүнээ зуруулах үүрэгтэй гэж харж байна.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн зөвлөх Л.БОЛД:

-Үндсэн хуулийн Цэц зөвхөн одоогийн Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Д.Баттулгыг сонгуульд оролцуулахгүй байхаар өөрчлөлт оруулсан аль нэг хүчний бодлого руу хальтирч байгаа, энэ нь өөрөө маш аюултай. Өнөөдөр сонгуульд хэн нэр дэвших нь тодорхойгүй байхад энэ мэт тохируулга хийж байгаа нь 30 жилийн өмнөх Үндсэн Хуулийн хямрал руу түлхэж байна.

Ц.ЯНЖИНДУЛАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

27 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-24 66.181.161.16

Худлаа тайлбар хийж байнаа. Хэнч ингэж худлаа ярьж чадна шүү дээ. Шоронд орхоос үхтлээ айж байна даа . жонхууу

Avatar

Зочин 2021-03-24 202.55.188.105

Hywisgaliin tohiroo bvrdej baigaan baina daa

Avatar

Зочин 2021-03-24 103.26.195.206

Жонкууд одоо дахиж яаж хэдэн жил наранд явах вэ гэхээс еер бодох юм алга шиг, гэмт хун гэлбэлзэнэ ээ гэж еренхийлегчеес мултрах л юм бол хийсэн хэрэг хунд, аавынд ч найдвартай залрана даа

Avatar

zochin 2021-03-24 66.181.161.89

Erunhiilugch maani uuruu covid toohgui yaj devshihuu geed buun yum bolood bainaa ard tumen ni suhurch unlaa

Avatar

Зочин 2021-03-24 202.126.94.99

Еронхийлогчын сонгуулиас еер бодох юмгуй этгээдууд юм. Улс орны, иргэдийн амьдрал уруудсаар бна!!!
Улс терийн хучин шинээр гарах цаг хэдийнээ болсон!

Avatar

Зочин 2021-03-24 66.181.176.58

за ямар шинэ улс төрийн нам хүчин шинээр байгуулах бэ? ямар чиглэл баримтлах бэ? яадийн ер нь хүүчин ИХ-н гишүүд дарга ТӨХК-н дарга нарыг шалдалж зарладаг ЗАРЛААЧ НАМ байгуулая.

Avatar

Зочин 2021-03-24 66.181.181.248

ЗХУ ерөнхийлөгчийг дуудаад байж байдаг газар биш л баймаар юм

Avatar

Хандаа 2021-03-24 202.9.46.167

Луйварчин Болд шүүгчдийн даатгалыг Бодь компанидаа хууль бусаар авчээ.

Avatar

Иргэн 2021-03-24 66.181.191.32

Энэ залуу үнэхээр худалч бөгөөд Баттулгыг үнэнчээр хамгаалагч юмаа.Албан тушаалтай байж ордонд суух хүсэлтэй нөхөр юмаа.

Avatar

Зочин 2021-03-24 66.181.161.44

Үндсэн хуулийн цэцэд бичгээр хариу өгөх ёстой атал бичгээ бариад өөрөө очиж байгаа нь яахын аргагүй ҮХЦ нөлөөлөх гэсэн оролдлого мөн юм.Женко маань тухаан үед " Үхсэн буурын толгойноос амьд ат айна" гэдэш зүйр үгийг бодоод л очисон байх.

Avatar

Зочин 2021-03-24 64.119.23.139

Ламбаа гуай сэдэвээ ойлгосонгүй надад вакцин хийсэнгүй хаана хмйлгэх нь ойлгомжгүй гээд хадуурчихлаа,Санжмятав гуай бас хадуураад Одбаяр бид хоёр Эвлэлийн төв хорооны найзууд гээд,,,ийм 60,70 гарчихсан өвгөдийг тэтгэвэрт нь гаргаачээ

Avatar

Зочин 2021-03-24 64.119.22.218

Ө.Шижир гэгч хэн ч танихгүй гэнэт гараад ирсэн нэг шалдан банди, том том баадаг залуугийн хувьд удахгүй лимит нь дуусна даа. Олон долоон юм гоншигнох хэрэг байгаа ч юм болов уу даа.

Avatar

Зочин 2021-03-24 64.119.22.218

Хэн нь унгас алдаад байгааг ойлгохоо байлаа. Гэхдээ ганцхан хөдөлшгүй үнэн л байгаа юм. Энэ нь Одоогийн ерөнхийлөгч Х.Баттулга Үндсэн хуулиас давсан 10 жил ерөнхийлөгчөар ажиллана гэж л байхгүй юм.
Хууль зүйн заалтын чадамжийг өмнөхөөс нь дордуулахгүй байх гэдэг нь зөвхөн Эрүүгийн хуулинд л хэрэглэдэг жамтай

Avatar

ИРГЭН 2021-03-24 192.82.64.190

4 ЖИЛ БОЛОН 8 ЖИЛ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БАЙСАН НӨХӨД ҮНДСЭН ХУУЛИЙН НЭМЭЛТ ӨӨРЯЛӨЛТӨӨР 6 ЖИЛ ЕРӨХИЙЛӨГЧ БАЙХ ЭРХТЭЙ ГЭЖ ҮЗВЭЛ ТЭР НӨХӨД 10-14 ЖИЛ МОНГОЛ УЛСАД ТӨРИЙН ТЭРГҮҮН БАЙХ БОЛЖ БАЙНА ДАА ,,,,,,ТЭГВЭЛ ХУУЧИН НИЙГМЭЭС НЭГ ИХ ЯЛГАГДАХГҮЙ ДЭЭ,,, ,,,,ЭНЭ УДАА БАТТУЛГА ,,,ДАРАА НЬ ЭЛБЭГДОРЖ,,,,,,ТҮҮНИЙ ДААА ЭНХБАЯР ГЭЭД ҮРГЭЛЖИЛЖ БОЛОХ НЭЭ ДЭЭ ,,,,,, ,,,,,ТЭГЭЭД ТЭДНИЙГ МОНГОЛЧУУД ДАХИН СОНГОХҮЙ ГЭХ БАТАЛГАА БАЙХГҮЙ ШҮҮ ,,,,,,

Avatar

Зочин 2021-03-24 66.181.161.13

Жжингэр солонго хошного одбаярыг 1 камерт хорь 2 г********н яг таарна солон го жаахан банди сонирхдог сувай авгай да

Avatar

Иргэн 2021-03-24 122.201.24.183

Цэцийн тэр бага суудлын хурал тав биш гурван гишүүнтэй хуралддийг мэдэхгүй зөвлөх даргадаа юу зөвлөдөг бол

Avatar

Зочин 2021-03-24 122.201.24.183

Цэц ерөнхийлөгчийг сонгуульд оролцуулахгүй байх өөрчлөлт оруулсан гээд ярьсан байх юм.Хуульд өөрчлөлт оруулах нь Их хурлын эрх мэдэл баймаар .Мөн ичихгүй бурах пм даа

Avatar

Зочин 2021-03-24 202.179.21.246

Ганц Х.Баттулгыг ярьж шуугиан дэгдээж, улстөржих юм. Өмнөх 5 Ерөнхийлөгчийн аль алинд нь хамаарах асуудал. Нэр дэвших нь нээлттэй бол бүгдэд нь хамаатай. Нэр дэвших боломжгүй бол хэн хэнд нь хамаарна. Тэхэд Х.Баттулга, түүний бүлэглэл ганц Баттулгад хамааралтай мэт ярих юм. Тэртээ тэргүй АН Х.Баттулгыг нэр дэвшүүлэхгүй шүү дээ. Ц.Элбэгдорж гэдэг туршлагатай, тулхтай төрийн зүтгэлтэн нэр дэвших эрх нь нээлттэй бол нам дотроо Х.Баттулгыг өлхөн ялна шүү дээ. Х.Баттулга үлдсэн хугацаанд төр түмнийг

Avatar

Иргэн 2021-03-24 122.201.24.183

Цэц ерөнхийлөгч дуудах эрх байхгүй.Худлаа ярих юм.Цэц дээр ерөнхийлөгч өөрөө очиж дарамт үзүүлэх гэж оролдсон шүү дээ.Ичихгүй

Avatar

ЗГХЭГ дэд дарга Ганбат 2021-03-24 109.70.100.34

Чадваргүй байдлаа ухаарч хожим огцорсон Ухны ХүрэлсүК /ЭР/ төрийн ордны 261 тоот болон УБ зочид буудлын баруун талын МАН-ын байрны 6 давхрын баруун жигүүрт төрийн жинхэнэ алба хаагч /ЭМЭГТЭЙ/ ажилтан иргэн “Мөнгөнцэцэг”-ийг ажлын байр олгох нэрийдлээр дарамтлан үүдний өрөөндөө суулган намын байранд ажиллуулж, эмэгтэй хүний гэмгүй занг ашиглахаа үтэр түргэн ЗОГСООНО УУ!!! Өөрийн ахын хүү Гандөлийг ЗГХЭГ-ын орон тооны ажлаас нь гаргаж, ичилгүйгээр, жүжиглэлгүйгээр үүдэндээ суулгамаар юм…

Avatar

Зочин 2021-03-24 64.119.22.218

Унгас алдахаа больдоо. Арчаагүй шаарнууд

Avatar

Зочин 2021-03-24 103.26.193.126

Цэц бол бусад шүүхийн нэгэн адил хуралдаанаас өмнө гэрч, оролцогчийг урьдчилан дуудаж тайлбар мэдүүлэг авдаггүй юм!!! Тэр тусмаа манай нөхцөлд Ерөнхийлөгчийг дуудна гэж байхгүй л дээ!! Жинхэнэ дууддаг мөрдөгч, прокурор ч Ерөнхийлөгчийг дуудаж зүрхлэхгүй дээ!!!

Avatar

ах 2021-03-24 66.181.182.164

Цаг хугацаа хэмжээтэй

Avatar

Ц НЯМДОРЖ 2021-03-24 192.82.71.225

ЯАЖ Ч ЦАЙРУУЛАХ ГЭЭД НЭМЭРГҮЙ !!! ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ӨӨРИЙН БИЕЭР ОЧИЖ ҮНДСЭН ХУУЛИЙН ЦЭЦИЙН ГИШҮҮДИЙН ХАРААТ БУС БИЕ ДААСАН БАЙДАЛД НӨЛӨӨЛЖ ДАРАМТАЛСАН ҮЙЛДЛЭЭ ИЛ ЦАГААН ХИЙСЭН НЬ ҮНЭН !!!

Avatar

Зочин 2021-03-24 202.9.40.201

Одоогийн ерөнхийлөгч цэц дээр өөрөө яаран гүйж очсон шүү дээ. Хэрвээ дурдсанаар очсон юм бол цэцийнхэнтэй уулзах тухайгаа ярих үед ярихгүй яасан юм. Сүүлд нь хэл ам болонгуут нь дуудсан албан бичиг авсан байна лдаа. Баттулгат бол энэ бичиг юу ч биш энэ байтугай луйвар булхайг хийж чадах хүн.

Avatar

Зочин 2021-03-24 203.91.115.47

Карманы хулгач шиг царайтай Шижир гэгч этгээд их л том байна даа. Араа дааж чадах болов уу.

Avatar

Зочин 2021-03-24 73.75.216.185

Huue karmanii hulgaish shig geed baigaa novshoo ord ordoor ni hulgailaad Su.Batbolddoo hulhi hurandaa Hurelsukhdee Mandaa heleed yvaa turiin hamgaalaltand orohgui bol ami nas ar tal ni mash hund baigaag oilgoj bn gevsh ta nar shig hulhulgaishiig baigaliin huuliar ur udmaar shin unsen tovrog bolgohoo harin sh neg shadah baih shuu!!!!!!! fuck you MAN

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж