Б.Пүрэвдорж: Манай нам МАН-ын мэхэнд орчихлоо | News.MN

Б.Пүрэвдорж: Манай нам МАН-ын мэхэнд орчихлоо

Б.Пүрэвдорж: Манай нам МАН-ын мэхэнд орчихлоо

Б.Пүрэвдорж: Манай нам МАН-ын мэхэнд орчихлоо

УИХ-ын гишүүн Б.Пүрэвдорж өнөөдөр /2020.03.23/ Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн хуультай холбогдуулан мэдээлэл хийлээ.

Тэрбээр “Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн тухай хууль бол манай Ардчилсан намын дүрмийн эсрэг санаатайгаар баталсан хууль. Манай нам Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн хуулийн хайчинд байгаа гэдгийг ямагт санах ёстой.  УИХ-аар Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн тухай хуулийг  хэлэлцэж байхад би “Хугацаа нь бага байна” гэдгийг хэлсэн боловч МАН –ын гишүүд санаатайгаар баталсан.  Улс төрийн намуудын Ерөнхийлөгчид нэрээ дэвшүүлэх үйл ажиллагаа гуравхан хоногийн хугацаанд болно. МАН дарга нараасаа Ерөнхийлөгчид нэр дэвшигчээ сонгодог.

Ардчилсан нам жирийн гишүүдээсээ сунгаагаар нэр дэвшигчээ сонгодог нам.

Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн тухай хуульд зааснаар Ардчилсан нам дөрөвдүгээр сарын 30-нд өглөөгүүр Ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвшигчдийн материалаа хүлээн авна.  Өдөр нь Ардчилсан намын Дотоод сонгуулийн хороо нэр дэвшигчдээ бүртгэнэ, үдээс хойш нь нэр дэвших эрхээ авсан хүмүүс гишүүддээ зориулж, мөрийн хөтөлбөрөө танилцуулна. Маргааш нь нэр дэвшигчдээс хэнийг нь Ардчилсан нам Ерөнхийлөгчийн сонгуульд сойх вэ гэдэг сунгааны сунгааны санал хураалт болно. Нөгөөдөр нь намын их хурал хуралдаж, нэр дэвшигчээ батламжилна. Энэ процесс нь үндсээрээ манай намын дүрмийн эсрэг хийсэн зүйл.

Мөн улс төрийн нам нь тавдугаар сарын 2-5-нд Ерөнхийлөгчийн сонгуульд өрсөлдөх нэр дэвшигчийн материалыг Сонгуулийн ерөнхий хороонд өгнө. Дахиад гурав хоногийн дотор Сонгуулийн ерөнхий хороо нэр дэвшигчийг бүртгэх эсэхээ шийдвэрлэнэ. Хэрвээ татгалзвал тухайн хүний материалыг зөв болгох хоёрхон хоногийн хугацаатай.

Хоёр тохиолдолд сонгуульд нөхөн дэвших эрх үүснэ. Тодруулбал,  тухайн нэр дэвшигч нас  барсан, эсвэл шүүхээр шийтгэгдсэн тохиолдолд өмнөх нэр дэвшигчийн оронд өөр хүнийг нөхөн нэр дэвшүүлнэ. Үүний цаана юу байна вэ гэвэл манай намын маргалдагч талууд МАН-ын мэхэнд орж байна.

Манай нам хоёр тамгатай, хэрэв Ардчилсан нам хоёр нэр дэвшигчийг Сонгуулийн ерөнхий хороонд  өгвөл Ерөнхийлөгчийн сонгуульд оролцох боломжгүй болно.  Тодруулж хэлбэл, хоёр нэр дэвшигч Ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвшүүлсэн гэдэг шалтгаанаар хасах боломжтой. Ийм хуулийн хайч дунд явж байж, манай намынхан дарга тодруулна гэж зүтгэсэн хэвээр байна. Харамсч байна” гэлээ.

Г.ХОРОЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
29
ТэнэглэлТэнэглэл
8
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

62 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-23 122.201.21.74

Бидон та хоёроос болж байгаа юм

Avatar

Зочин 2021-03-23 66.181.181.233

Өрсөлдөгч юм бол хариу мэх хийгээч. Дийлэхгүй байгаа юм бол хохь нь. Энэ мэхэнд ороход чиний овилгогүй зан их нөлөөлсөн шүү

Avatar

Зочин 2021-03-23 103.229.123.244

Энэ залуу ардчилагчид АН – аа аврах талаар хамгийн зөв онош тавьсны нь төлөө Малдорж нэр хайрлая!!! Ккк.

Avatar

Олноо 2021-03-23 202.126.88.54

Чи өөрөө мал

Avatar

Зочин 2021-03-23 103.229.123.244

Ккк. Тэгнэ дээ!! Буруу болгон бусдынх гэж нэг хүүхдийн дуу шүлэг байдаг бил үү??? АН-н хэдэн хүүхэд нас биед хүрэх бас л болоогүй болтой!! Тоглосоор л дуусах болтой юмаа!!

Avatar

зочин 2021-03-23 59.153.86.26

МАН-г шүүмжилсэн юм бичээд ердөө орохгүй юм ямар хачин сайт вэ

Avatar

Золоо 2021-03-23 66.181.181.233

Алдаатай бичвэл оруулдаггүй юм билээ. Чи бодвол АН ын гишүүн байх. Танай намынхан чинь бичиг үсэг таг шүү дээ.

Avatar

PЗОЧИН 2021-03-23 59.153.86.26

Мэхэнд орсон гэдэг нь яг үнэн Энэ 2 талын аль тал нь чоно дагасан нохой болоод байгаа юм бол, Сонгуулийн дараа амьдрал үргэлжилдгээрээ үргэлжилнэ , Учир нь нэг олдох байлгүй дээ Ард түмэн өршөөхгүй ,Одоо ардаа асар том орны дэмжлэгтэйгээр Монголын ардчиллыг устгахаар санаархаж байгаа коммунистуудаас ардчиллаа аврах гол хүч бол ард түмэн бид өөрсдөө л хичээх цаг тулгарч бн даа,

Avatar

Зочин 2021-03-23 64.119.16.212

2darga 2 tamgatai baidag ni henii buruu ve?
Huuhdiin togloom uu Nam gedeg chini !!
Oilgomjgui yumaa ardchilsan nam.

Avatar

Өвгөн 2021-03-23 124.158.80.101

БУРУУГ БУСДААС ХАЙДАГ МУЛГУУ СЭТГЭЛГЭЭНЭЭСЭЭ САЛААГҮЙ, СЭТГЭЦИЙН ХОЦРОГДОЛД ОРСОН ХҮН ҮҮ0 ЭНЭ ЧИНЬ

Avatar

Зочин 2021-03-23 202.9.46.182

Пүрэвдорж Сайхан тэнэгтэж байнаа, Женко Баттулгын мэхэнд орчихлоо гэвэл үнэнд ойртох байлгүй . Гаднаас буруу хайх хэрэггүй өөрсдөө учраа ол.

Avatar

Зочин 2021-03-23 202.9.40.32

MТанай намын муу муухай болгонд МАН буруутай болдог. өөрсдөө тэгвэл зөв ажиллахгүй яасан юм бэ. Хүнээс өө хайдгаа АН болимоор юм. Танай намын эв нэгдлийг танай нам өөрөө л хангана МАН биш

Avatar

Зочин 2021-03-23 109.70.100.31

Жонхуугийн мэхэнд орсон гэж шаагаач ямар шээрэн п***а вэ хол явахгүй п***а байна эсвэл ийм тэнэг юм уу юу болоод байгааг ч ойлгохгүй шааж байна энд нэг мал п***а.

Avatar

зочин 2021-03-23 139.5.217.33

Бусдад буруу өгөх хэрэггүй дээ дотоод зөрчлөө арилга Одоо даан ч орйтлоо 2 нам болчихгүй яасан юм,Энэ хүн өөрийн толгой дээрх тэмээ харахгүй хүний толгой дээрх өвс хараад дэмийрчих юмаа

Avatar

Зочин 2021-03-23 202.179.25.233

Баттулга АН-ын гишүүн биш. Тэр яагаад АН-д шинэчлэл өрнүүлэх эрхтэй гэж. С.Эрдэнэ яав ч МАН-ын талд орохгүй. Орвол харин ч нэг зөв хүмүүс болон шийдвэрүүдийн талд зогсоно. Тэр нь ч зөв юм.

Avatar

saagii 2021-03-23 202.55.191.205

ene balai ym bn aa yu ch hamaagui burj baival boloo gej bodog ymuu haashaa ym

Avatar

Иргэн 2021-03-23 103.57.94.244

Хулгайч, луйварчдын бөөгнөрөл болсон юм биш үү дээ АН чинь. Олон авилгач нь шоронд, Батүүл мэт хулгайчууд нь шүүхээ хүлээж байхад юун намаа яриад байнаа?

Avatar

зОЧИН 2021-03-23 59.153.86.26

Их хурлаар дүүрчихсэн уул уурхайн луйварчидыгаа яах вэ ,

Avatar

Зочин 2021-03-23 122.201.31.251

АН хүний мэхэнд орно гэж үү дээ. Харин байж байгаа байдал нь энэ болов уу

Avatar

Зочин 2021-03-23 202.55.188.97

Ганбат Пүрэвдорж гэж 2 гар ярьж л байвал сайн гээд ойлгосон. Тэгээд ямар ч хамаагүй донгосох. Ганбат гэж. Билэгтийн хаана ч хүрэхгүй Бөөн онигооны гар байнаа. Ганбатыг ярихаар ичмээр байдаг хүний өмнөөс ичих хэцүү

Avatar

Зочин 2021-03-23 202.55.188.97

Хохь нь ээ гэжугаа

Avatar

Зочин 2021-03-23 103.26.193.126

Энэ удаа АН Ерөнхийлөгчид нэр дэвшүүлэх хэрэггүй дээ, дэвшүүлье ч гэсэн ялах магадлалтай хүн байхгүй!!! Харин ХҮН-аас нэр дэвшсэн хүний төлөө намаараа дэмжлэг үзүүлэх нь зүйтэй!!! Дараагийн сонгууль хүртэл АН дотоод зөрчлөө засч янзлахаа бодсон нь дээр!!!

Avatar

Зочин 2021-03-23 202.126.90.49

Тэнэгт

Avatar

Зочин 2021-03-23 202.126.90.49

Баттулгыг дэвшүүлээд дэмжээд явах хэрэгтэй.ганц найдвар тэр бн.угаадсаар хооллогчид.хулгайч луйварчингууд бүгд дайрч бгаа.нэг намын дарангуйллыг хүсэгчид та нар ман-ын махны машинд хамгын түрүүнд хэрчүүлэхээ мэдэхгүй мөнч их цэцэрхэх юм.

Avatar

ЗОЧИН Г 2021-03-23 59.153.86.26

Горьдчихсон х***а вэ, ХҮН нам НЭГ НӨӨЦ ХУВИЛБАР НЬ ГЭДГИЙГ нохой ч андахгүй болсон шүү , ХҮН -д санал өгвөл МАН -Д ӨГЛӨӨ л гэж бод ,

Avatar

иргэн 2021-03-23 139.5.218.207

Дандаа л гоншигнож байхын энэ нөхөр.

Avatar

Зочин 2021-03-23 202.126.89.56

Баас

Avatar

Зочин 2021-03-23 103.26.195.211

"Муу л бол захын хар гэр" гэдэг шиг өөрснийхөө булайг МАН руу чихээд яахавдээ. МАН танай намынхныг хоёр хуваагаад зодолдуулаад хоёр нэр дэвшигч гаргах нөхцөл бүрдүүлчихээд байгаа биш..

Avatar

Зочин 2021-03-23 66.181.186.34

Унасан бөхөд шалтаг мундахгүй. Орой болгон өөрийгөө TV-гээр сайн хараад ав.

Avatar

Зочин 2021-03-23 203.98.76.100

ӨРСӨЛДӨГЧ НАМЫНХАА ТОГЛОЛТОД УНАЖ БАЙГАА БОЛ ХОХИНО Л ГЭХЭЭС ӨӨР ЮУ ГЭХЭВ. ЕР НЬ АРДЧИЛСАН НАМ ЕРӨНХИЙЛӨГЧИД НЭР ДЭВШҮҮЛЭХ ХЭРЭГ БАЙГАА ЮМ УУ. Ц.ЭЛБЭГДОРЖ, Х.БАТТУЛГА ГЭЭД ГАРСАН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БҮР НЬ НАМЫНХАА ЭСРЭГ АЖИЛЛАЛАА Ш ДЭЭ

Avatar

U 2021-03-23 150.129.143.212

ӨЛӨН ЯДУУ ӨРТӨЙ БАЙЛГАВАЛ ЧИХ НЬ ЗӨӨЛӨН БАЙДАГ ЮМ АНЫХАНЫ БОДЛОГО ЕРДӨӨ Л ЭНЭ ХУЛГАЙ ХУЙВАЛДААН ЛУЙВАР ХИЙСЭН Ч ГАНЦХАН ШҮҮХ Л ШИЙДНЭ ГЭЭД Л ШҮҮХ ЦУС ОЙРТСОН АНЫ ХАМГААЛАГЧ БОЛСОН ШҮҮ УДАХГҮЙ УХСАН НҮХЭНДЭЭ ТА НАР УНАНА

Avatar

Amar 2021-03-23 124.158.66.189

Элбэгдорж Женко 2-ынхоо "тулаан"-ыг битгий бусдад нялзаа.Ардчилал нь үгүйлэгдсэн АН-ыхан.

Avatar

Зочин 2021-03-23 82.135.30.192

Duurchihsen pezditsuud ingeed h*****d yavj baig.

Avatar

зочин 2021-03-23 59.153.86.26

Бузрын тролл зайл

Avatar

агаа 2021-03-23 27.123.213.50

ӨӨӨРСДИЙН ТЭНЭГЛЭЛЭЭ БУСАД РУУ ЧИХДЭГ ӨӨРСДӨӨС НЬ ӨӨР ХЭН ЭДНИЙГ ИНГЭЖ ТЭНГЭЛ ГЭЖ ЗААГААГҮЙ БАЙХ ШҮҮ

Avatar

хүн 2021-03-23 66.181.182.164

Энэ өөрөө тун муу ажиллаж сөрөг хүчний үүргээ огт биелүүлээгүй байж үглээ авгай шиг л гоншигноод явах юмаа

Avatar

Зочин 2021-03-23 103.212.222.155

Эрдэнэ гэж худалдагдсан н**ш намдаа Монголд гай болж байхаар хурдан зайлдаа!!!!! МАН бол хулгйач худалч луйварчид олигархуудын нам болсон гэдгийг дарга нь өөрөө хүлээн зөвшөөрсөн. Гэвч шударга ёсны сэлэмээ хуйнаас нь ч сугалалгүй өөрөө зугатаад явсан. Одоо Монгол хааша явах болж байна?

Avatar

Уншинч 2021-03-23 66.181.180.192

Энэ Пүрэвдорж гэж нэг хөгийн амьтан байна.үргэлж алдаа завхралаа МАН болсон мэтээр солиорч байх юм.өөрсдийгөө ан хараач.дандаа үл бүтэх этгээдүүд.улсаа хөгжүүлсэн үү.хулгай,луйвар, урвалт, хагарал,хийрхэл,авилга,хууран мэхлэлт бүгд ан намаас үүсэлтэй шүү.

Avatar

luuuz 2021-03-23 183.177.100.4

Хохино хохино

Avatar

Зочин 2021-03-23 192.82.67.215

ӨӨРСДИЙНХӨӨ АРЧААГҮЙ ТЭНЭГИЙГ БУСДАД БҮҮ НЯЛЗАА. ХОХЬ НЬ

Avatar

Зочин 2021-03-23 202.179.26.170

юм унш . Пүрэвдорж оо. Чамайг Ховдод онгоц буулгаж Араб руу мах зөөж явсаныг дуулсанаас Ном уншаад сууж байсан гэж дуулаагүйм байна.

Avatar

Иргэн 2021-03-23 202.179.21.198

АН МАН-ын мэхэнд орсон бол сайн байна. Б.Пүрэвдорж, С.Оюунтуяа, Ганбат нарын туйлбаргүй, бодлогогүй нөхдөөс болж байгаа хэрэг.

Avatar

Зочин 2021-03-23 66.181.189.16

нам гэхээсээ илүүтэй танай эрдэнэ ман-тай ялаа наймаалцаж ан -ыг устгаж байна.

Avatar

Zochin 2021-03-23 202.126.89.85

xoxi chini.zaya chini ter dee.

Avatar

Зочин 2021-03-23 66.181.170.73

яах аргагүй эрдэнэ гэж ман д худалдагдсан новшийн хорлон сүйтгэх ажиллагааны золиос нь ард түмэн боллоо. ан байсан бол ард түмэнд хэрэгтэй байсан юм.

Avatar

Зочин 2021-03-23 202.131.245.243

Чиний эзэн Цай овогт чинь Ми овогттой нийлээд мөн ч олон жил, мөн ч их самарсан даа.

Avatar

Zochin 2021-03-23 192.82.69.142

Ene 1 yum chine eruul yum uu Zarimdaa sogtuu Esvel soliotpi yum shig l aashlahiin

Avatar

иргэн 2021-03-23 202.131.236.170

2012 онд Эрдэнэ, Зандаахүүгийн Энхболд тэрггүтэй АН-ын шонхорууд хагарлын ухийг тавьж, Одоогийн ерөхийлөгч жинхэнэ жонхуу нам болгож, АН учраа олохоо байж, Монголын улс төрд том гай авчирав. Нөгөө АН-ыг хорлосон шонхорууд нь хаана байна. З.Энхболд хүний нүд рүү харж чаддаггүй, нүдээ нуугаад алга болжээ.

Avatar

Зочин 2021-03-23 66.181.161.39

энэ балай шахуу юмнууд хэнд хэрэгтэй гэж солиотой юм яринаа

Avatar

Huz 2021-03-23 103.229.121.2

olon yum huzahiin orond toirogtoo yum hii

Avatar

Зочин 2021-03-23 66.181.161.86

Амьдрал үйл ажиллагаа нь хошин шог юм чинь хошин шогийнханд шагнал өгөхөөс яадаг юм.Харин Пүрэвдорж яагаад үлдчихвэ…..

Avatar

Ананд 2021-03-23 192.82.69.216

Бүх буруугаа МАН руу биш, өөрсдөөсөө хайж олдог, ухамсарладаг, сонгогдох хүнээ мөнгөний их, багаар шалгаруулдаггүй болсон цагт АН сая сэхэж шинэчлэгдэнэ….

Avatar

Зочин 2021-03-23 66.181.177.232

Jonhuu gej haa yavsan gazraa jonhuuruulah uym daa. Tumur zam, ulsiin hugjluu olon jil horloloo.

2016-2020 songuulid Jonhuuchid Khurelsukhtei niilj AN-iig tuvt suganii us boltol mialsan.

An-iig 2012 onoos horloson. Adag suuld ni iim bolgoj huvaalaa.

Avatar

Зочин 2021-03-23 202.126.89.162

МАН хор найруулах, мэхлэх, хуурах, булхай хийх, хулгайлахдаа шилдгээс шилдэг нь. Үе удмаараа хэлхээгээрээ Монголын цусыг сорж байгаа хувалзнууд, цаашид ч Монгол улсыг байхгүй болтол цусыг нь сорж дуусгах төлөвлөгөтэй !
АН ч ядарсан нам юм!

Азгүй ард түмэн ч бол доо, байнгын бузар засагтай!!!!

Avatar

Зочин 2021-03-23 192.82.64.153

Өө хөөрхий АН өөрсдөө та нар буруутай юм л бол ганц яридаг зүйл МАН болж дээ өөрсдийгөө мэдэрч амьдар нам чинь байгаа юмуу ийм хүмүүст хэн итгэх вэ

Avatar

Зочин 2021-03-23 192.82.77.167

pyrevdorj mangar yum yag ardcnilsan namtaigaa adilhan teneg

Avatar

AN 2021-03-23 64.119.23.219

ten1 yumuu???

Avatar

Зочин 2021-03-23 66.181.178.52

busdaas bur uu haihan gutamshig yandaa argaa barjee

Avatar

Зочин 2021-03-23 202.55.188.97

kkkkk kkkk kkkk

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-23 202.126.88.212

АРГАГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ ! АН – ЫН МАНГАРУУД БҮГД СУМТАЙ ЮМ ЧИНЬ ! ХА ХА ХА !.

Avatar

Zochin 2021-03-23 192.82.74.57

Zaas jenko erunhiilugch bhdaa yu hiisiin hudlaa baahan hoshin shogiinhond shagnal ughuus uur yu hiisiin ardchilsan nam eh barij bhdaa baahan bond gargaj uls odoo gaig ni edelj bna shd.

Avatar

zochin 2021-03-23 202.70.47.186

erhten helehgyi show uu ni bolood ungursun hoino ni heleed yu geveh dee

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж