УОК-ын өргөтгөсөн хуралдаан эхэллээ | News.MN

УОК-ын өргөтгөсөн хуралдаан эхэллээ

УОК-ын өргөтгөсөн хуралдаан эхэллээ

УОК-ын өргөтгөсөн хуралдаан эхэллээ

НЭМЭЛТ: 19:00

Улсын онцгой комиссын өргөтгөсөн хуралдаан дөнгөж сая Төрийн ордонд эхэллээ. Хуралдаанаар цаг үеийн нөхцөл байдалд авах арга хэмжээний талаар тодорхой шийдвэрүүд гаргана. Тухайлбал, Эрүүл мэндийн яам болон эрдэмтдийн зүгээс хатуу хөл хориог 14 хоногоор сунгах санал гаргажээ. УОК-ын хуралдаанаар одоо эл асуудлыг хэлэлцэж байгаа юм.

Ерөнхий сайдын хувьд “Ирэх 14 хоногт УОК, НОК болон бусад холбогдох байгууллагуудаас гаргасан халдвар хамгааллын дүрэм, журмуудаа сайтар мөрдөж хөл хорио тогтоохгүй байхын төлөө ажиллах хэрэгтэй. Эс бөгөөс 2021 оны дөрөвдүгээр сарын 05-19 -ны өдрүүдэд гамшгаас хамгаалах эрсдлийн “улаан түвшин”-д шилжүүлэхээс өөр аргагүйг нөхцөл байдал шаардаж байгаа гэсэн байр суурийг өнөө өглөө Вакцинжуулалтын ажлыг зохион байгуулах ажлын хэсгийнхэнтэй уулзах үеэрээ тодотгосон.

Тиймээс УОК дээрх асуудлаар холбогдох албаныхны мэдээлэл сонсож шийдвэр гаргах юм. Өнөөдрийн 09:00 цагийн байдлаар Улаанбаатарт Covid-19 халдварын 210 шинэ тохиолдол бүртгэгдсэн. Ингэснээр Монгол Улсад халдварын 5186 тохиолдол бүртгэгдээд байна. Үүнээс 3606 хүн эдгэрсэн. УОК-оос гарсан шийдвэрийг бид шууд дамжуулна.


Улсын онцгой комисс болон Нийслэлийн онцгой комиссын хамтарсан  хуралдаан өнөөдөр үдээс хойш болно. Хуралдаанаар Covid-19 цар тахлын нөхцөл байдлын талаар холбогдох байгууллагуудын мэдээллийг сонсоно.

Ерөнхий сайд өнөө өглөө вакцинжуулалтын ажлын хэсгийнхэнтэй уулзах үеэрээ хөл хорио тогтоох бол эрт мэдээлэх чиглэлийг өгч, уг асуудлаар УОК, НОК-ыг хуралдаж нэгдсэн шийдвэрт хүрээд эргэж мэдээлэх чиглэлийг өгсөн.

Өнөөдрийн 09:00 цагийн байдлаар Улаанбаатарт халдварын 210 тохиолдол шинээр бүртгэгдсэн талаар ЭМЯ-наас мэдээлсэн. Covid-19-ийн өдөрт бүртгэгдэх халдварын тоо 200-гаас даваад эхэлбэл бүх нийтийн хөл хорио тогтоохоос өөр аргагүй гэсэн мэдээллийг УОК-ын хэвлэлийн төлөөлөгч Ц.Ганзориг өнгөрөгч долоо хоногт мэдэгдсэн. Түүнчлэн эрдэмтдийн зүгээс ес хоногийн хатуу хөл хорио тогтоох зөвлөмжийг УОК-т хүргүүлсэн байна.

Харин ЭМЯ-наас 14 хоногийн хатуу хөл хорио тогтоох санал гаргажээ. Халдварын тархалт эрс нэмэгдэж байгаа учир хөл хорио тогтоох эсэхийг ойрын хугацаанд шийдвэрлэнэ гэсэн мэдээлэл байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
35
БурууБуруу
14
ЗөвЗөв
9
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

85 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-22 66.181.176.176

одоо хорио бол ямарч утгагүй санагдаж байна иргэд яаж ч хичээлээ, яаж ч дэглэм сахилаа гээд нөгөө халдвартай иргэдтэй харьцаж байгаа албан тушаалтнууд нь халдвар тараагаад байхаар ямар үр дүн гархавдээ. тусгаарлах байр, эмнэлэг, шинжилгээ гээд нэгээс нөгөөд вирус тараана, албан тушаалтнууд нь халдвар авсан байсанч халдваргүй бичиг хийлгэж аваад тэнэж элдэв газраар халдвар тараана, намын ой гэж түмэн амьтан цуглуулж үнсэлдэж тэврэлдэж вирус тараана гэхчихлэн. тараасаар л

Avatar

Зочин 2021-03-22 59.153.113.86

Зочин хвраад л суугаад байх юмуу ?

Avatar

Зочин 2021-03-22 66.181.182.139

Өчнөөн хөл хорьж, их наядаар мөнгө цацсан ч нэг хэнэггүй төрийн албан хаагч нь зүгээр л будаа болгоно.

Avatar

Зочин 2021-03-22 192.82.68.159

Вакцинаа хурдан хийгээчээ Өчнөөн хөл хорио тогтоолоо ЭМЯ,ХӨСҮТ яаж ажлаад байгаан бэ,Уок-ийнхоо эсрэг,хүн ардынхаа эсрэг ажлаад байгаан бишүү.Яагаад 11сарын 11 нээс хөл хорио тогтоосон гэтэл шинжилгээ ЭЕРЭГ гарлаа гэсэн мөртлөа маргааш нь үгүйээ СӨРӨГ ГАРЛАА гээл мөн олон удаа буцсан тэр үед л танил тал гэр бүлийнхэн халдварыг нууж худлаа шинжилгээний хариу гаргаж байсын бишүү тэр үеэс л алдчихсын бишүү

Avatar

Зочин 2021-03-22 150.129.142.180

Hul horiochee. Uur arga bhgui gdgiig delhii turshaad batalchihsan.

Avatar

Зочин 2021-03-22 66.181.176.108

Муу хулгайчууд МАН ын баяр тэмдэглэж өөрсдөө халдварыг хавтгайд нь алдсан.Баяраас нь хойш огцом нэмэгдсэн дээ Намын байранд нь халдвар гарсаныг нуугаад өнгөрсөн .Бүгдээрээ огцор.

Avatar

Зочин 2021-03-22 64.119.24.115

ИРГЭН БҮРТ САЯ ТӨГРӨГ ГЭЭД ОРИЛООД БАЙГАА ХҮМҮҮСТ ХЭЛХЭД. 10 ХҮҮХЭДТЭЙ АЙЛД ЭЦЭГ ЭХ ЭМЭЭ ӨВӨӨГ НЬ ОРУУЛААД 14 САЯ ТӨГРӨГ ӨГӨХ НЬ БАЙНА ШҮҮ. ЧИ ДАРАА НЬ ТАТВАРААР ТӨЛӨХ НЬ БАЙНА ЧАДАХ УУ

Avatar

Зочин 2021-03-22 122.201.21.210

chadna

Avatar

Зочин 2021-03-22 66.181.182.139

Тэнэгээ, хулчигараа, наад цагаан захтануудын идэж ууж байгаа чинь иргэдийг сая төгрөг горьдох биш, саятан болгохоор байна.

Avatar

Зочин 2021-03-22 66.181.161.112

Хөл хорио одоо тогтоохгүй бол нэн хүнд өвчтэй нь эмнэлэгт багтахгүй, найдваргүй гэж үзсэн хүнээ эмчлэхгүй зөнд нь орхих цаг хагас сарын дараа эхлэнэ.

Avatar

Зочин 2021-03-22 192.82.68.192

ЦАЛИНТАЙ БОЛ ХОРИГДСОН Ч ЯАХАВ

Avatar

зочин 2021-03-22 202.21.108.12

Хөл хорио тогтоохоос өөр аргагүй гэдгийг биднээс өмнө дэлхий даяараа үзэж туулаас ойлгоцон байхад бодоод гайхаад байх юу байнаа. Мэдсээр байж улс төрийн жүжиг тавиад байгаа хөл хорж чадахгүй дүлэгнээд байгаа оюунэрдэнээ энэ чинь гэмт үйлдэл шүү

Avatar

Зочин 2021-03-22 103.26.193.126

Сайнаар бодоход иргэдийн ухамсартай хэсэг нь болох 70%-80% нь хамгаалалтын дэглэм хатуу баримтлаад явахад үлдсэн задгай хэсэг нь бусдад халдвар тараагаад байна шүү дээ!!! Тиймээс хатуу хөл хорио тогтоохгүй л бол цар тахал нийт улс даяар тархах нь тодорхой болчихоод байна шүү!!! Хөл хориог халдвар хамгааллын дэглэм барьдаггүй, халдвар тараагч задгай хүмүүс л эсэргүүцээд байгаа юм!!!

Avatar

Zochin 2021-03-22 202.21.108.43

Hatuu hol horiochee aimaar ihesch bnaaa

Avatar

Зочин 2021-03-22 89.85.156.2

Одоо хориод ч нэмэргүй өөрсдийгөө сайн хамгаал !!! Төрд байгаа хулгайч нар та нарыг хэзээ ч хамгаалах талаар бодохгүй ямар нэг аргаар сонгуульд ялах бэ гэж л бодож байгаа

Avatar

Зочин 2021-03-22 103.26.195.70

зэвсэгээ л хурцлах цаг болж дээ.

Avatar

Зочин 2021-03-22 202.126.89.74

Самьяабазар бөх амарсайхөн бизнэсмэн 2 л улс орныг ийм байдалд хүргэлээ. Хурдөн хөл хорио гоо тогтоо.

Avatar

Зочин 2021-03-22 202.9.46.100

5000 ажилгүй залуусыг үнэгүй мэргэжил эзэмшүүлээд, зүгээр 1сая төгрөг өгнө гэж байснаас бага хүүтэй зээл өгөх хэрэгтэй ш дээ. тэр зүгээр өгөх гээд 1 сая төгрөгөө мөнгөгүй иргэдэд тараа л даа. Амьдрал мэдэхгүй албан газрын цонхоор элдэв тэнэг шийдвэр гаргахаа боль. төрийн албан хаагчгүй айл өрхөд мөнгө тараах нь зөв. Ер нь боломжтой бол бүх өрхөд мөнгө тараагаад сайн хорьчихвал сая өвчнөөс сална даа

Avatar

Зочин 2021-03-22 202.55.188.40

Иргэн бурт 1 саяаа егеед 1 сар хатуу хориочээ, емнех хорионууд тийм хатуу биш байсан шуу. Эруул мэнд эрхэм баян. Халдвар тусаад евдсен, ухсэн хумуус яаж ажиллах вэ? Харамч аминчхан хун хамгын их шатдын шуу. Иргэдээсээ харамлачаад еерсдее болохоор далимдуулж 10 их наядын цавчаа хийх гээд улайраад байхым МАНгар чинь.

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-22 64.119.24.115

ИРГЭН БҮРТ ГЭХЭЭР 10 ХҮҮХЭДТЭЙ АЙЛД ЭЦЭГ ЭХ ЭМЭЭ ӨВӨӨГ НЬ ОРУУЛААД 14 САЯ ТӨГРӨГ ӨГЧИХ ҮҮ. ЧИ ДАРАА НЬ ТАТВАРААР ТӨЛӨХ НЬ БАЙНА ШҮҮ ЧАДНА БИЗ ДЭ.

Avatar

Зочин 2021-03-22 64.119.24.115

ИРГЭН БҮРТ ГЭХЭЭР 10 ХҮҮХЭДТЭЙ АЙЛД ЭЦЭГ ЭХ ЭМЭЭ ӨВӨӨГ НЬ ОРУУЛААД 14 САЯ ТӨГРӨГ ӨГЧИХ ҮҮ. ЧИ ДАРАА НЬ ТАТВАРААР ТӨЛӨХ НЬ БАЙНА ШҮҮ ЧАДНА БИЗ ДЭ.

Avatar

Зочин 2021-03-22 85.203.44.225

СУМЬЯАБАЗАР ХҮН АМЬТАНД ГАЙ БОЛОЛГҮЙ ЯВААД ӨГӨӨЧ

Avatar

Зочин 2021-03-22 124.158.86.17

Энэ бөх “1өрх 1иргэн шинжилгээгээр халдварыг хумисан”гэж худлаа зарлаж бүх үзвэр, бар карокег нээж үнэхээр хариуцлагагүй хандсанаас одоо халдвараа зогсоож чадахгүйд хүрлээ шүүдээ.

Avatar

Зочин 2021-03-22 45.146.54.28

Энэ тэнэг бөх даргаа огцруулаачээ

Avatar

Зочин 2021-03-22 202.9.46.100

ВАКЦИНД НЭЭХ НАЙДАХЫН . НЭМЭРГҮЙ ШДЭЭ.

Avatar

Зочин 2021-03-22 193.36.225.174

Сумьяаг зайлуул

Avatar

Зочин 2021-03-22 202.9.40.62

Юун хөл хорих вэ болиоч ээ, ажил төрлөө хийгээд, дэглэмээ сахиад яв л даа!

Avatar

Зочин 2021-03-22 202.126.90.137

MAN hulgaichid iim udaan hugatsaand horihdoo yu hiisiin, hulgai namyn suudal naimaaltsahaas uur, irgen burtee demjleg bolgoj hool huns ch uguugui, vacchine ch oruulj ireeguu, setgel baihguigees ch doloon dor aluurchid hulgaichid!!!

Avatar

Зочин 2021-03-22 66.181.177.35

buren vaktsin xiij duustal erunxiiduu xorix baidaltai bsn n deershvv. odoo iim nuxtsuld baigaadaa bayarlatsgaa.

Avatar

Зочин 2021-03-22 202.55.188.44

Нэмэргүй дээ….хорьсон ч тарна хориогүй ч тарна….ялгаа бараг гарахгүй…харин вакцинаа түргэвчилээч хагас бүтэнсайнгүй баймаар юм …нэг их тайван хагас бүтэнсайнд амраад л …энэ вакцинжуулалт чинь уул нь юун амралт 24/7 гэж явах ёстой юм шүү дээ…

Avatar

Зочин 2021-03-22 202.126.90.137

Vaccine n bhgui yum chini yaahyn

Avatar

Зочин 2021-03-22 124.158.86.17

Маргаашнаас хатуу хөл хориогоо эхлээчээ,бүр тавиад туулаа шүү дээ

Avatar

Н 2021-03-22 64.119.20.205

Зогсоохгүй бол ганц нийслэл биш нийт орноороо гамшиг болох нь, хатуу хөл хорио яаралтай тогтоох хэрэгтэй,

Avatar

Зочин 2021-03-22 202.126.90.137

Irgen burtee hoolyg n uguud hori hori, uur yaah ve!!!!

Avatar

Зочин 2021-03-22 202.126.90.137

Guravhan saya hunee vaccinejuulchij chadahgui archaagui hulgaich MAN!!! Horihooroo umh hool ch irgeddee ugchij chadahgui uhej hatsan hulgaichid!!!!

Avatar

Зочин 2021-03-22 202.9.46.100

ИРГЭН БҮРТ САЯ ТӨГРӨГ ХАТУУ ХӨЛ ХОРИО 1-2 САР .

Avatar

Зочин 2021-03-22 64.119.24.115

ИРГЭН БҮРТ ГЭХЭЭР 10 ХҮҮХЭДТЭЙ АЙЛД ЭЦЭГ ЭХ ЭМЭЭ ӨВӨӨГ НЬ ОРУУЛААД 14 САЯ ТӨГРӨГ ӨГЧИХ ҮҮ. ЧИ ДАРАА НЬ ТАТВАРААР ТӨЛӨХ НЬ БАЙНА ШҮҮ ЧАДНА БИЗ ДЭ.

Avatar

Зочин 2021-03-22 122.201.21.210

Nad chin ugasa tetgemj avdag gar hori hori gd shaaj bga

Avatar

Зочин 2021-03-22 49.0.154.112

Хорих тусам тоо нэмэгдээд ямар ч үр дүн алга, вакцинжуулалтаа нэмэгдүүлэх хэрэгтэй

Avatar

зочин 2021-03-22 202.9.47.2

Манайх Япон биш хатуу хорио хэрэгтэй.Дур дураараа гуцаад байж байг. Замын ноход хуцаж л байдаг юм.

Avatar

Амарсайхан гэж нөхөр халдварыг бүр зад тараалаа 2021-03-22 103.212.119.53

Цагаан сарын хатуу хөл хорио, нэг хаалга- нэг шинжилгээний үр дүнг УОК өөрөө баллаж тавьлаа. Ухвар мөчид хандаж урлаг, үзвэр үйлчилгээг бүгдийг нь нээж хот хөдөөгүй халдвар тараалаа.

Avatar

Зочин 2021-03-22 192.82.80.96

л***р чинь бага дээр арга хэмжээ авахгүы алдчихаад гоншигноод п***а вэ

Avatar

Зочин 2021-03-22 203.91.119.174

яалт ч үгүй энэ шинжилгээний үр дүн тоо үнэн бол хорихоос өөр аргагүй л болох байх гэхдээ зүгээр л хоолны мөнгө ч өгөхгүй хүчээр хориод байхаар хүмүүс хэцүүдэх байлгүй дээ дарга нар ч яахав бүх цалингаа аваад янз бүрээр тарган цатгалан амьдардаг хүмүүс хүн ардаа хүчээр хоосон хорьсон гэдгээрээ бас олон улсад попрох гээд байгаа юмуу

Avatar

Зочин 2021-03-22 59.153.84.163

Хол хориог эсэргүүцэж байна. Вакцинаа хурдан хийгээч. Хандивын вакцинаар өдөр хоног өнгөрөөх юм

Avatar

Зочин 2021-03-22 66.181.185.196

ӨНӨӨ МАРГААШИЙН ЗОВЛОН БИШ ҮНДЭСТНИЙ АЮУЛГҮЙ БАЙДАЛ ЯРИГДАЖ БАЙНА. ЯАРАЛТАЙ ХӨЛ ХОРИО ТОГТОО. УГААСАА ХАМААГҮЙ СУЛРУУЛАХ ЁСГҮЙ БАЙСАН ЮМ. ОЮУН-ЭРДЭНЭ ЖААЛ ОДОО ГАРАХ ҮР ДАГАВАРЫГ НЬ ҮҮРЧ ЧАДАХ ЭСЭХИЙГ Л ХАРЖ БАЙЯ!…

Avatar

Зочин 2021-03-22 202.126.89.22

Битгий хөл хорио тогтоогоорой

Avatar

Зочин 2021-03-22 202.126.88.128

Яаралтай хөл хорио тавьсан дээр шүү

Avatar

Zochin 2021-03-22 103.26.195.7

Dahij horigdohgui

Avatar

cochin 2021-03-22 202.21.127.114

huzoo, dahij horigdohgui shu

Avatar

Зочин 2021-03-22 64.119.16.82

Вакцин,Вакцин Вакцин Вакцин Вакцин Вакцин Вакцин Вакцин Вакцин Вакцин Вакцин Вакцин Вакцин Вакцин
Хий. Хий. Хий. Хий. Хий. Хий. Хий. Хий. Хий. Хий. Хий.
Хөл хорио хэрэггүй..Хөл хорио хэрэггүйХөл хорио хэрэггүйХөл хорио хэрэггүйХөл хорио хэрэггүйХөл хорио хэрэггүйХөл хорио хэрэггүйХөл хорио хэрэггүйХөл хорио хэрэггүйХөл хорио хэрэггүйХөл хорио хэрэггүй

Avatar

Зочин 2021-03-22 202.179.24.94

өнөөдөр 1-р эмнэлгийн тэндэх цэгт очлоо вакцин тасарсан, өнөө маргаашдаа лав хийхгүй гэлээ

Avatar

Зочин 2021-03-22 66.181.189.192

вакцин байхгүй байхад юугаа хийлгэх гээд байгаан

Avatar

Зочин 2021-03-22 66.181.161.14

Вакцинаа л хурдан оруулж ирэхээ бод оо. Хөл хорио хэрэггүй шүү.

Avatar

Зочин 2021-03-22 64.119.16.82

хөл хорио хэрэггүй. Вакцинаа хурдан хийх хэрэгтэй. Урд, урдын хорио ямарч үр дүн гарсангүй. Вакцинаа хиЙ, вакцинаа хий, вакцинаа хий. Тэгээд ажил амьдралыг хэийн явуул. Өөр сайн гарц харагдахгүй бна.

Avatar

Зочин 2021-03-22 192.82.64.208

neg musun dorivtoohonshig humih ajlaa hiihgui hudlaa ene ter geed gonshignodog shiidver gargachaad hariutslagaa huleej chaddaggui turiin tolgoid suusan mulguunuud hereggui ee. dorivtoohon arga hemjee avaad avsan arga hemjee n amjiltgui buur dorootvol hun shig buruugaa huleegeed ajlin bairaa chaddag hund n ugsun n deer shuu. turd orj hulgai hiihees uur yum medehgui teneg tolgoinuudaa

Avatar

2 2021-03-22 202.21.108.12

Хөл хорионоос өөр арга байхгүй ээ

Avatar

Иргэн 2021-03-22 43.242.243.211

30-40 гэж байсан тоо 100, 100гаараа нэмэгдээд арай бна шүү УОК оо ажиллаачээ

Avatar

Зочин 2021-03-22 192.82.67.156

200 гээч

Avatar

Иргэн 2021-03-22 43.242.243.211

ийм аймшигтай үед хаахаас өөр арга байхгүй ээ ,цөөхүүлэхнээ тэгээд өдөрт 100, 100гаараа гараад байвал сүйрэл бишүү, Эрүүл мэнд чухал бна шүү, УОК анх баар цэнгээн үзвэр үйлчилгээг нээсэнээс л гай болж байгаан, Хяналтаас гарахаас нь өмнө арга хэмжээ аваачээ УОК арай л чадваргүй байна даа

Avatar

Зочин 2021-03-22 192.82.87.40

Өрх бүрд мөнгө өгөөд нам хөл хорьж зогсоож, аймгууд руу алдахгүйн тулд УБ-т тэг зогсоож цэгцэлж авах хэрэгтэй. Эрдэмтэд ч ингэж зөвлөж байгаа. Хичээл сургуулиа, бусад бүх үйл ажиллагаагаа нээхийн тулд нам хорьж зогсоож авах л хэрэгтэй.

Avatar

ө 2021-03-22 103.9.90.130

Бүр хяналтаас алдчихаасаа өмнө хөл хорио тогтоосон нь дээр дээ,

Avatar

Зочин 2021-03-22 202.55.188.40

Иргэн бурт 1 саяаа егеед 1 сар хатуу хориочээ, емнех хорионууд тийм хатуу биш байсан шуу. Эруул мэнд эрхэм баян. Халдвар тусаад евдсен, ухсэн хумуус яаж ажиллах вэ? Харамч аминчхан хун хамгын их шатдын шуу. Иргэдээсээ харамлачаад еерсдее болохоор далимдуулж 10 их наядын цавчаа хийх гээд улайраад байхым МАНгар чинь

Avatar

Зочин 2021-03-22 113.32.45.202

Yapond minii amidardag hot ulaanbaatartai ijil hun amtai, udurt 10-15 haldvar ilerch baihad ulaan tuvshind l baij baina!!! getel manaih 100, 200 garchihaad baihad l guliiguud arga hemjee avahgui melhiin yavdalaar yavaad baih ym!!! yaltai bilee iim udurdlaguudtai unuu tavilan ymdaa gedeg ug ni boloh ged baina!!! hichneen eh ornoosoo hol baigaa ch eej aav ah duus mini baigaa bolhoor setgel uvduj sanaa zovj baina!

Avatar

Зочин 2021-03-22 202.55.188.40

9 сая гаран хунтэй Токуо 500 халдвар гархад яаралтай хорио хийж байхад 1 сая гаран хунтэй Улаанбаатар халдвар 150, 160 гараад байхад "200 давахыг хулээнээ" гээд хараад сууж байдаг гуйээ мен тэнэгийн дотор уужуу гэж энэ дээ. Жич: Япон иргэн буртээ ¥100000 ($1000) тараасан, харин МАНгар иргэдээсээ харамлаж еерсдее 10 их наядаа хувааж цохих гээд янз бурийн шалтаг хэлж байгаа.

Avatar

Зочин 2021-03-22 192.82.71.152

Teneg l** min mongol yamar yapon yumuu?! AN iihaa achaar ediin zasgaa elgeeree hevtuulchihsen ni unen! Bid nar bayan oron uu?! Duraaraa hun burt saya tugrug taraachdag bol zugeer tsalingiin dood hemjeege nemsen ni deer bizde?! Alsaaraa inflyats mungunii une tsene uguujuu bodooj teneg malaa!

Avatar

Зочин 2021-03-22 202.55.188.40

Чамд менге хэрэггуйм бол чиний 1 саяыг би авъя. МАНгар еерсдее тэрбум тэрбумаар нь цавчаа хийдэг байж яахаараа ард тумэнд егех болохоор менге байхгуй болчдын? Туруучийн ЗГ нь менге байхгуй гээд байсан чинь энэ ЗГ нь гарч ирээд менгенеес их юм байхгуйээ гээд 10 их наяд гаргаж ирээд яаж цавчихуу гээд янз бурийн шалтаг зохиож байгаа

Avatar

Зочин 2021-03-22 192.82.71.152

Aldtsoon1 saya ugnu gej hen helj bn almin?! Ter jenko chyatsga offshoroo oruulj ireed ugvul ugnu biz, chi yamar arab d amidarch bga yumuu?! Hen tiim mungutei yum? Ene uls lav minii medheer tiim ih mungutei bish! Chinii 1 sayiig bi avna chihshig muu llrmin bi baisan ch chamshig mal yumnuudad 1 shirheg tsaas ch uguhgui! Mal llruud ve?! Yamar orond amidarch baigaaga odoo hurtel uhaaragui yavdiimuu haashain?!

1 1
Avatar

МОНГОЛ 2021-03-22 202.126.88.69

Хөл ХОРИО ЯАРАЛТАЙ ХИЙХ ШААРДЛАГАТАЙ! ЭНЭ ОДОО ИНГЭЖ УДААД БАЙВАЛ БҮҮР УТГАА АЛДАНА ШҮҮ!!! АРААС НЬ ХҮНСНИЙ САЛБАРТ ОРООД ЭХЭЛБЭЛ ЯАХ УУ?! ТЭНЭГ УЛС ТӨРТЭЙ БИТГИЙ БАНТАН ХУТГААД БАЙ!!! БУСАД БҮХ УЛС ОРОНД ЭНЭ АЙМШИГТ ӨВЧИН ГАЗАР АВААД ЭЛГЭЭРЭЭ ХЭВТЭЭД БАЙХАД ЯМАР ЮМ ОЙЛГОДГҮЙ ДУРАКУУД ВЭ?!

Avatar

Зочин 2021-03-22 202.126.89.217

Ene doloo honogiin suul gehed 200 gargaj haldvarlana gesen, ehen gehed too n davaad yavchihlaa

Avatar

Зочин 2021-03-22 202.126.89.217

Irgen burtee hoolyg n uguud horison n deer bna daa

Avatar

Think again 2021-03-22 43.242.243.37

Hatuu hul horio nertei ariin haalga mungutei n gaduur selguutseheer hul horionii hereg garahgui bgan. Zuvhun emneleg tsagdaagaa l ajilluilad busdiig n bugdiig haaj bj ur duntei. Hytad anhnaasaa mash hatuu hul horio tavij bj hohirol bagatai garsan shuu

Avatar

Зочин 2021-03-22 103.50.206.79

Хөл хориог дэмжихгүй.

Avatar

зочин 2021-03-22 202.9.40.167

мөнгөгүй хүмүүс яах вэ? гэдэг нь асуудал шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-03-22 202.9.46.100

Мөнгө өгөхгүй бол угаасаа хоригдохгүй

Avatar

Зочин 2021-03-22 66.181.161.26

Хөл хориогоо тогтоогч эмзэг бүлэгтэй мөнгө өгөөч

Avatar

за одоо болио 2021-03-22 202.55.188.99

Одоо болио бөөн хол хорио хийлээ үр дүн гараагүй шүү дээ . Наад завлаад байгаа хөншин ямарч ажил хийж чалахгүй гаруудыг хурдан зайлуулаад арай өөр менежментээр явуулаач ээ . юм бол хөл хорионоос өөр юуч мэдэхгүй гарууд

Avatar

zochin 2021-03-22 64.119.25.145

Chi hurdan uhej dald or

Avatar

Чулуун 2021-03-22 43.242.243.219

Намууд Ерөнхийлөгчийн сонгуульд бүх анхаарлаа тавьжээ! Одоо иргэдийн амь нас нэг номерын асуудал. Иргэд амь насаа алдаад эхлэхээр МАН Ерөнхийлөгчийн сонгуульд ялагдана. сонгууль хойшлогдох магадлалтай! 1. Хорио цээрээ зарлах 2. УБ хотын шаардлагтай иргэдэд хүнсний талон тараах. Өөр шаардлагатай санхүүгийн дэмжлэгийг иргэд, ААН олгох, зохистой шийдэл дээр эрчимтэй ажиллах 3. Архины борлуулалтыг зогсоох 4. УОК, НОК 2 дарга нарыг чадварлаг хүмүүсээр солих. 5. ЕС популизмаа зогсоогоод ажилдаа ор!

Avatar

Зочин 2021-03-22 202.55.191.130

Хандив тусламжаар вакцин авч улсаа вакцинжуулах гээд байгаа ЗГ-т та нар итгэсээр байгаа юм уу? Хамаг хүний ажил амьдарлыг зогсоож "1 өрх 1 шинжилгээ" гэж лоозондоод дуусвуу гүй юу одоо аюулгүй гэж поп мэдэгдэл хийж бүх юмаа нээгээд тэр нь 200 давсан халдварын шалтгаан болсон байхад эд нарт бас итгэсээр байгаа юмуу? Олон бизнес зогсож байна, олон өрх ажилгүй болж байна. Ард иргэд өөрсдөө амь амиа бодоод маскаа сайн зүү. Тэгээд ажлаа хийж амьдрахаа бодсон нь дээр байх шүү. Битгий найд.

Avatar

logi 2021-03-22 202.9.40.78

hol horio tavihaar ulam l ihsej bna bagassan tuuh alga

Avatar

boldoo smokei 2021-03-22 202.9.40.78

irged tuildaa orloo tetgemj og

Avatar

Зочин 2021-03-22 103.26.193.126

Хатуу хөл хорио тогтоож маш эрчимтэй арга хэмжээ авбал цар тахлыг хумих боломжтой. Гагцхүү энэ хугацаанд өрхийн орлогогүй айлуудад төрөөс тэтгэмж өгөх хэрэгтэй!! Ийм айлуудыг зүгээр муйхраар хаагаад хаячихаж болохгүй шдээ!! Гэтэл төр засаг татвар төлөгчдөөс дайчлан авсан мөнгөө татвар төлөгчдөөс харамлаад байх юм?!!! Хөл хорио тогтоох зайлшгүй шаардлагатай. Тэгэхдээ эмзэг өрхүүдээ тэтгэх ёстой!!!

Avatar

Зочин 2021-03-22 202.126.90.137

Irgen burtee tegsh huns uguh heregtei, yanz buriin tootooi ail bna, orlogogui gantsaaraa humuus hetsuu bna!

Avatar

хүннү 2021-03-22 202.179.25.230

Нэг мөсөн хөл хорио тогтоогоод вакцинжуулалт хийсэн дээр юм байна. Энэ хэвээрээ байгаад байвал вакцин хийлгэх хүн Улаанбаатар хотод үлдэхгүй нь. Гэвч нөгөө вакцина нь байгаа юу?

Avatar

Зочин 2021-03-22 202.9.46.100

Алгоо .х***а л бгаа бх

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж