“Цар тахал нэмэгдэж эх орон дуудлаа, ажиллахад бэлэн” | News.MN

“Цар тахал нэмэгдэж эх орон дуудлаа, ажиллахад бэлэн”

“Цар тахал нэмэгдэж эх орон дуудлаа, ажиллахад бэлэн”

“Цар тахал нэмэгдэж эх орон дуудлаа, ажиллахад бэлэн” гэж эрүүл мэндийн ажилтан албан хаагчид ярьж байна. Тэд бол Улаанбаатарт тархаад байгаа Covid-19 цар халдвартай тэмцэхээр орон нутгаас дайчлагдсан ирсэн эмч, ажилтнууд юм.

Улаанбаатар хотын хэмжээнд Covid-19 халдвар өдөрт 120-иос дээш бүртгэгдэх болсноор цар тахалтай тэмцэх эмч, ажилтны нөөц дутагдаж эхэлсэн. Энэхүү хүний нөөцийн дутагдлыг орон нутгаас нөхөж, ажиллана гэдгээ Эрүүл мэндийн сайд С.Энхболд мэдэгдэж байсан юм. Одоогоор нийт 16 аймгаас тус бүр таван хүний бүрэлдэхүүнтэй 80 гаруй эмч, ажилтан Улаанбаатар хотод иржээ. Тодруулбал, нэг баг тархвар судлаач, халдвартын эмч, дотрын эмч, сувилагч, жолооч гэсэн таван хүний бүрэлдэхүүнтэй ирсэн юм байна. Тэднийг өчигдөр /2021.03.20/ вакцинд хамруулсны зэрэгцээ сургалт ч суужээ.

Цар тахалтай тэмцэх энэхүү баг нь Дархан-Уул, Өвөрхангай, Баянхонгор зэрэг одоогоор Covid-19 халдвар тархаагүй байгаа аймгуудаас ирсэн аж.

Айл өрхөөр явж үзлэг тандалт хийхээс гадна тандалт судалгаа хийх, тусгаарлах, хэвтүүлэх ажлыг гүйцэтгэнэ. Нэмэгдэл хүч болон ажиллангаа туршлага ч судална гэж эмч нар ярилаа.

Монгол Улсын хэмжээнд Covid-19 халдварын батлагдсан тохиолдол өнөөдрийн байдлаар 4976-д хүрээд байна.

Б.ТАМИР

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-21 43.242.243.15

хөдөө орон нутгийн жолооч хотын хаян зам шууд олж очиж чадахуу, ядаж жолоочоо хотоосоо авмаар юм.

Avatar

Ккк 2021-03-21 66.181.190.123

ЗА ДА ХӨДӨӨГИЫН ЖОЛООЧ НАР МААНЬ ХОТЫН ЗАМ ХЭР МЭДЭХ ЮМ БОЛ ДОО !?!? УБ ХОТЫН ХӨДӨЛГӨӨНД ОРЛЦОНО ГДГ БАС Л АЛААН ШДЭЭ ПУРГОНТОЙГОО ИРСЭН БОЛ БАС ҮЗЭЛЦЭХ БАЙХ ТЭ ШҮРГЭЭД МӨРГӨӨД!?!?

Avatar

иргэн 2021-03-21 202.179.26.99

Эх орны дуудлагаар ирсэнд баяр хүргэе! Өөрсдийгөө халдвараас сэргийлж, сайн ажиллаарай.

Avatar

Зочин 2021-03-21 139.5.218.240

жолооч хэрэгтэй юм бол зүгээр зарлаад хэлэлдээ

Avatar

Зочин 2021-03-21 66.181.161.4

Zuitei zaluuchuud odoo eh orniihoo tuluu zutgeh tsag bolson eh oron chin hetsuudlee dem demendee dees erchindee

Avatar

Зочин 2021-03-21 64.53.129.97

UGUI z**l! NO GO AWAY! NET POSHEL NAHUI!

Avatar

Мнг 2021-03-21 192.82.76.207

Цартахалтай засаг дангаараа тэмцээд ялсан тохиол дэлхийд байна уу? Энэ мэт нийтийг хамарсан овчин , бослого тэмцэл , жагсаал , шашны хэт хийрхэл дандаа ард иргэдийн амиар золиослогдож дуусдаг!!! Бид маш ухамсартай , бие болон ах дуу аав ээжээ эрсдлээс халгаалж чадна!! Засаг , эмнэлэг хамгаалж диййлэхгуй !! Та оортоо! эзэн !!!амьдрал сайхан

Avatar

Зочин 2021-03-21 64.119.16.84

ЗАСГИЙН ГАЗРЫН ЦАР ТАХЛЫН ЭСРЭГ БОДЛОГО АРГА ХЭМЖЭЭ ДАМПУУРЛАА

Avatar

Зочин 2021-03-21 202.126.89.63

Аргагүйшдээ Амарсаыхан Сумьяабазхр нар өөрсдийн буруу шиидвэрээ доод хүмүүсрүүгээ чихээд загнаад байна.Энэ нэг 2 маанаг юмаа солиочээ

Avatar

иргэн 2021-03-21 192.82.72.155

энэ гадны шашиныхан одоо бүр хэрээс хэтэрлээ

Avatar

Асуулт 2021-03-21 198.98.53.21

Тэр Гандангийн лам нар чинь 🔥 КОРОНА ХАРИУЛАХ НОМ 🔥 уншиж байгаа үр дүн нь сайхан гарнаа гэж ирээд хэл амаа таамшаалаад байсан яасан юм бол

Avatar

р 2021-03-21 192.82.72.155

чи одоо хэн бэ үхсэнээ хийж ёстой ам хэлээ билүүдээд байгаа юм бэ монголын дотоод хэрэгт ыитгий хуруу дүрээд бай үхсэн солонгос пастор минь чи монголдбайгаа эх орноос минь зайлаарай

Avatar

Асуулт 2021-03-21 198.98.53.21

Тэр Гандангийн лам нар чинь 🔥КОРОНА ХАРИУЛАХ НОМ🔥уншиж байгаа үр дүн нь сайхан гарнаа гэж ирээд хэл амаа таамшаалаад байсан яасан юм бол?!

Avatar

Зочин 2021-03-21 202.21.108.150

ХАХА

Avatar

Gadnii Uls Oronuudaas turshlaga sudalaa. 2021-03-21 192.82.68.106

Surjin badruulaad bgaarai UOK- oo.
Odoo zovhon hund ovchtonoo emnelegtee avaad ,hongon ovchtonuudee gereer ni emchlehgui bol Emch,Suvilagch bgaad ch Emnelegiin Or hureltsehgui bailgui dee.Haldvar ih tarhsan UlsOrond tohioldoj bsn jishee beleehen bn daa.

Avatar

Зочин 2021-03-21 103.10.22.39

Оюунэрдэнэ засаг авснаас хойш өөдөлсөнгүй

Avatar

АМЖИЛТ ХҮСЬЕ 2021-03-21 103.212.118.249

ЗАЛУУ ЭМЧ, ЭМНЭЛГИЙН АЖИЛТАН НАР ЭХ ОРОН ДУУПСАН БОЛ ХААНА Ч АЖИЛЛАХ ХЭРЭГТЭЙ. БАЯР ХҮРГЭЭД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ.

Avatar

зочин 2021-03-21 202.9.46.151

Good job. Залуус өөр орчинд ажиллаж туршлага хуримтлуулна. Халдвар ихсэж, хүн хүч дутагдалтай
энэ үед чухал арга хэмжээ авчээ. Иргэдийнхээ төлөө эмч мэргэжилтнүүд зөндөө зүтгэж бна.
Харин улс төржсөн, нам дагасан дарцагнууд юу ч мэдэхгүй байж үнэнг худал болгож, жүжиг тавьж, бусдыг
буруу руу уриалж бгаа нь ил тод болж бна. Бүх хүмүүс дагалдагч биш, сайн руу тэмүүлж бгаа нь олон юм.
Залуучууд ухамсартайгаар сайн үйлс хийх, үнэн шударга байх, хүнлэг байхыг эрхэмлэдэг болсоон.Мэдэгдээд бгаа.

Avatar

Зочин 2021-03-21 64.119.21.94

БАЯР БАР ЖУЖИГ КАРИНА КОРОНО ТУРДЭ ВАЯРЛАЖ ЯВНА

Avatar

зочин 2021-03-21 202.9.46.99

маш зөв ажил, хамгийн гол нь туршлага суугаад бие биеэсээ суралцаад авна

Avatar

зочин 2021-03-21 122.201.31.195

Ажилд нь амжилт хүсье.

Avatar

Зочин 2021-03-21 64.119.16.25

Eh oron duudlaa ene ter feed surjigneed shaachih yumaaa. Zugeer l ajil shdee. Hend ch tomiloltoor haana ch ajillah hereg gardag shdee. Neeh eh oron duudlaa geed poporch daldaganaad asuudliig utga uyangiin halil hiigeed bdaggui shdee daruuhan baitsgaa l daaa

Avatar

зочин 2021-03-21 192.82.91.60

гол нь хэвтэж эмчлуулж байгаа евчтентей харьцах ш дээ. Айл хэсэх гэж ирж байгаа бол хэрэггуй ээ.

Avatar

Зочин 2021-03-21 202.55.188.85

Delguur horshoo, zahaar ch 1 saihan teneh biz

Avatar