НӨАТ-ын 40 сая төгрөгийн азтаныг өнөөдөр тодруулна | News.MN

НӨАТ-ын 40 сая төгрөгийн азтаныг өнөөдөр тодруулна

НӨАТ-ын 40 сая төгрөгийн азтаныг өнөөдөр тодруулна

НӨАТ-ын 40 сая төгрөгийн азтаныг өнөөдөр тодруулна

НӨАТ-ын урамшууллын 2021 оны  гуравдугаар сарын сугалааны тохирлын нэвтрүүлэг өнөөдөр буюу гуравдугаар сарын 21-ний  Ням гаригт Боловсрол телевизээр орон даяар шууд цацагдана.

Иргэд 2021 оны хоёрдугаар сарын 1-28-ны өдөр хүртэлх хугацаанд худалдан авалт хийсэн цахим төлбөрийн баримтаа 2021 оны гуравдугаар сарын 20-ны өдрийн 23.59 цагаас өмнө Цахим төлбөрийн баримтын системд бүртгүүлснээр НӨАТ-ын урамшууллын сугалаанд хамрагдан азтан болох боломжтой.

Энэ удаагийн тохирлын супер шагнал 40 сая төгрөг байна гэж Татварын ерөнхий газраас мэдээллээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-21 66.181.161.4

Nad pizdaanii luivriin ymaa boliulaachee tatvariin hulgaichid ni uursduu ard tumnii mungiig zohion baiguulalt hulgailj bgaa bizdee shalgasan nert chimeegui bolson tsagdaa tagnuul hynaltandaa avch shalga ter heden jiliin umnu 500 sayiin aztan bolson hulgaich nariig shalgah estoi shuu hereg huuchirahgui

Avatar

Зочин 2021-03-21 66.181.161.4

Nad pizdaanii luivriin ymaa boliulaachee zohion baiguulj bgaa hulgaich nar uursduu ard tumnii mungiig hulgailj bgaa bizdee sayhan neg shalgasan nertei chimeegui bolson ter heden jiliin umnu 500 sayiin aztan bolson hulgaich nariig shalga hereg huuchirahguishuu

Avatar

Нэг Өдөр Аз Таарна:НӨАТ 2021-03-21 64.119.27.26

НӨАТ-ийг сугалаа биш шууд 10% буцааж олгодог болмоор юмаа. Ард иргэдийн нуруун дээр НӨАТ нэрээр үнийн өсөлтийг үүрүүлж байна. Эсэргүйцэж байгаа хүмүүс байна уу?

Avatar

Зочин 2021-03-21 66.181.161.10

Ene utgagui suglaa geech umaa bolimoor umaa.

Avatar

Зочин 2021-03-21 203.91.115.49

Татварынхан бүгд азтан болдог луйвар дэндүү худлаа сугалаа

Avatar

Irgen 2021-03-21 192.82.78.182

Ene zuuchlagch geh humuus ikh olon bolj baina daa!!! Gaihah um!!! Ene humuus yag yu buteej, bie bolgoson humuus ve? Bair zuuchilj zarah tiim hund ajil um bhdaa! Ter barilgyg barij bgaa hunii hudulmur, mungu, tsag zawaa zartsuulj bigaagiin hajuud mun ter tsugluulj tsugluuj neg bair awch bgaa humuusiin hudulmuriin hajuud. Ern ene humuusiin hariutslag gej yu bdag um be? Neg l tiim parazit, hunii hudulmuruus muljigch, amarhan mungu oloh gesen sureg bie bolj bh shig!!!

Avatar

Зочин 2021-03-21 202.55.188.85

ЗГ-г огцруулах жагсаал хийснээс НЕАТ буцаалтаа бурэн авах жагсаал хийсэн бол амьдралд хэрэгтэй байждээ. Одоо 10% телеед 2%-хон буцааж авдаг байсан бол 10%-аа бурэн авах байсан. МАН-ын ЗГ огцорлоо гээд дахиад л МАН-ын дараагын ээлж нь хоолондоо орно. Нэмэгдэхууний байрыг еерчилсен ч нийлбэрийн чанар хэвээрээ байна

Avatar

Hаидан ؛дагвасүрэн 2021-03-21 66.181.161.73

аз тэнгэр ивээх болтугаи юу сансан ёсөн цагаан хүсэл минь сэтэгчлэн бүтэх бол тугаи өөриин гэсэн гэр оронтои болох болтугаи аз аз аз аз аз

Avatar

Зочин 2021-03-21 66.181.179.197

лигархын шивэр тндний цүнх баригч хамааьан саднаас тодорно.

Avatar

Irgen 2021-03-21 103.57.94.165

Корона гийн энэ хэцүү цаг үед олон хүн ажил төрөлгүй хэцүү байгаа нийгмийн энэ хүнд үед НӨАТ ийн сугалааны тохирол энэ бүтэн сайнд явагдаж ганц хүн 40.0 сая төгрөг хожих сугалаа явуулна гэхээр даанч гайхмаар. Тэрний оронд ядахдаа 100.0 мянган төгрөг олон хүнд хүртээж хожуулбаас 400 өрх аргаа олоод 14 хоног хоолондо нэмэрлэнэ.

Avatar

Зочин 2021-03-21 66.181.176.176

энэ сугалаа нэртэй луйвараа больж үз. МАНы хэдэн балиар авгай дандаа хождог биз. төр нь хүртэл луйвар хийчих юм

Avatar

Зочин 2021-03-21 202.9.46.253

НӨАТ-ыг даруй боль.Иргэдийг 10%-ийн дарамтаас гарга.

Avatar

Зочин 2021-03-21 192.82.67.197

НӨАТ-ыг бүх улс авдаг. Өмнө нь чиний худалдан авсан бараанд чинь орчихсон байдаг байсан. Гол нь компаниуд иргэдээс авчихаад дутуу төлдөг байсан тул чамаар цагдаа хийлгээд, хөлсөнд нь 2% өгч байгаа юм аа

Avatar