Баянзүрхийн 26 дугаар хороонд шинээр 5 тохиолдол бүртгэгдлээ | News.MN

Баянзүрхийн 26 дугаар хороонд шинээр 5 тохиолдол бүртгэгдлээ

Баянзүрхийн 26 дугаар хороонд шинээр 5 тохиолдол бүртгэгдлээ

Баянзүрхийн 26 дугаар хороонд шинээр 5 тохиолдол бүртгэгдлээ

Баянзүрх дүүргийн 26 дугаар хороонд хязгаарлалтын дэглэм тогтоосноос эхлэн цуцлагдах хүртэл нийт 28 тохиолдол батлагдаад байсан билээ. Тухайн батлагдсан тохиолдлын ойрын хавьтлаас нэмж таван тохиолдол бүртгэгдэж, хорооны хэмжээнд нийт халдвар авсан хүний тоо 33 боллоо.

Тиймээс тус дүүргийн онцгой комиссоос 26 дугаар хорооны иргэдэд хөл хорио цуцлагдсан гэж халдвар хамгааллын дэглэмээ бууруулахгүйгээр хариуцлагаа улам нэмж, сахилга баттай байхыг уриалав.

Эх сурвалж: БАЯНЗҮРХ ДҮҮРГИЙН ОНЦГОЙ КОМИСС
Б.ЖАРГАЛ

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-20 202.9.46.253

Хориогоо хороогоор биш орцоор нь хааж хорь.Ингэвэл иргэдэд ч,улсад ч ашигтай.Хохирол бага гарна.

Avatar

Зочин 2021-03-20 202.55.188.102

Drammiin golomtoos chini tsuuxun bnaaa malaa

Avatar

Зочин 2021-03-20 103.26.193.126

Уриалаад ч нэмэргүй дээ!!! Хатуу дэглэм л хэрэгтэй!!! Монгол хүн хатуу гарыг л төр гэж үнэлдэг юм!!!

Avatar

Зочин 2021-03-20 66.181.186.141

1000 jil mohamedin shashind unench abisan ard tumedn alan hidaj deeremdsen muu l*****a chi udahgui uulzana.

Avatar

Зочин 2021-03-20 66.181.186.141

mongol uls tsgaadai jijig armeetai ch egsen terig zandlching olod zuger unen uu asuulaa. jihan namdul

Avatar

Зочин 2021-03-20 66.181.186.141

mongol armee irlee geed aab min hortei malin maha alaad hunsend ugsinma geel chi enhuled neg mexiko yraisna gesen dee ter chin end ireguinmaa. ter armee hroloson bol jhanamdul.jihannamdul jihanamdul.

Avatar

Зочин 2021-03-20 66.181.186.141

een kiwi uka nomuna norala chi turkmenstan dagestan shdee.gee uzeelre osgocghor zalaad eheljinaa.

Avatar

Зочин 2021-03-20 66.181.186.141

olon jil eh orono ard tumen chiggis mongol arda uzelre dormjolosn ene beltreg bolbol hazak mon shuu. bimba chi boliod uguuduhoo. nilzarai binmbaram

Avatar

Зочин 2021-03-20 66.181.186.141

duuga sons duuga sons duuga sons duugai sons duugai sons ene kiwi uka nomun anora chin turkmensatn shdee.

Avatar

Зочин 2021-03-20 66.181.186.141

duugai duugai sons duugaa sons duuga sons een uka kiwi nomuuna chin turkmen shdee.

Avatar

Зочин 2021-03-20 202.55.188.97

UB-n haanaas ch odoo shinjilgee avahad 20, 30 bol zugeer l garna. 200 davuulchihgui geel end tend alag tsoog uzsen bolool udur honogiig torgooj baina uu

Avatar

Зочин 2021-03-20 139.5.219.142

Цаашид яах вэ? Болж өгвөл халдварыг зогсоох үүднээс 3 сарын турш хөл хорьж, дахиа дахин шинжилгээ авч самнаж явахаас өөр аргагүй боллоо. Хятад, Орос хилээ хаасан байна. Бид халдвараа таслан зогсоохгүй бол тэд хилээ нээхгүй.

Avatar

Зочин 2021-03-20 139.5.219.142

Хамгийн бөөгнөрөл үүсэх нөхцөл бүрджээ.Халдвар тасрахгүй шинжтэй байна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж