"Халдвар тараагчийн байршил тодорхойгүй бол хэсэгчилсэн хөл хорио үр дүнгүй" | News.MN

"Халдвар тараагчийн байршил тодорхойгүй бол хэсэгчилсэн хөл хорио үр дүнгүй"

"Халдвар тараагчийн байршил тодорхойгүй бол хэсэгчилсэн хөл хорио үр дүнгүй"

"Халдвар тараагчийн байршил тодорхойгүй бол хэсэгчилсэн хөл хорио үр дүнгүй"

МУИС-ийн багш нар Covid-19-ийн тархалтыг математикийн аргаар тооцоолж, дараа долоо хоногоос халдварын дундаж тоо долоо хоногийн дунджаар 200 давах тооцоолол гаргажээ. Тиймээс тэд халдвар тараагчийн байршил тодорхойгүй бол хэсэгчилсэн хөл хорио тархалтын хурдыг бууруулж чадахгүй, нийтийг хамарсан хөл хориог эрт тавих тусам үр нөлөө их байдгийг тодотгосон байна.

Мөн багш нар халдвар тархалтын хурдыг сааруулах зорилгоор Улаанбаатар хотод өнөөдөр буюу гуравдугаар сарын 20-ноос 28-ны өдрийг дуустал ес хоногийн турш бүх нийтийн бэлэн байдлын зэрэгт шилжих, албан байгууллагууд ажлын тав, амралтын дөрвөн хоног буюу нийт ес хоногийн хөл хорионы стратеги хэрэгжүүлэх шаардлагатай зөвлөмжийг УОК-т хүргүүлжээ.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ЗөвЗөв
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-20 73.3.115.10

Өчигдөр 15293 хүнд шинжилгээ хийхэд 148 хүнээс /0,97 хувь/ , өнөөдөр 9520 хүнд шинжилгээ хийхэд170 хүнээс / 1,79 хувь нь/ халдвар илэрсэн гэхээр халдварын тоо хоёр дахин нэмэгдсэн байна.

Avatar

Зочин 2021-03-20 202.9.46.253

Хориог хороогоор нь биш орцоор нь айл өрхөөр нь тухайн газарт нь хий.Энэ нь иргэдэд ч улсад ч хохирол багатай.Зардал бага гарна.

Avatar

Зочин 2021-03-20 192.82.68.192

ОДОО ТЭГЭЭД БӨХ СЭТГҮҮЛЧ БАГШ ТВ ХӨТЛӨГЧ ДУУЧИН ЖҮЖИГЧИНЭЭС ЗӨВӨЛГӨӨ АВДАГ ТӨРТЭЙ АЙН ТӨРИЙН УУРАГ ТАРХИ ЭД НАР ЮМ БОЛ МОНГОЛ УЛС ХӨГЖИЛ ДЭВШИЛ ЯРИАД ЯАХАВ МӨХӨЛ ОЙРХОН БОЛЖЭЭ

Avatar

Зочин 2021-03-20 202.126.88.216

УОК нь Урьд нь Арайхийж зохион байгуулсан Ажлын Үр дүнгээ Буруу тйиш Урвуулах Угсраа Угсраа Буруу Яарсан шийдвэрүүд гаргаад Манараад суугааг яалтай ч билээ дээ….!!!
Уг нь Нарийн Мэргэжлийн Баг нь одоо CORE учир Тэднийхээ Зөвлөмжийг Иш Үндэслэл болгоод УОК минь тун Хянуур Чамбай Шийдвэр гаргаад явчаасай !!! 🙏🙏🙏

Avatar

Зочин 2021-03-20 202.126.88.216

Дээр нь дайран дээр нь Давс гэж Төрийн Дунд Доод Шатны алба Хаагчид гэж Хүн Сүрэг Арми тархи толгой нь 360 градус эргэчихсэн Учраа олохгүй амьтас ухантаад энд тэнд зүгээр л Хувцас өмсчихөд зогсоод байцгаах юм…Нийлээд нэгдээд Багаар ажиллаж сураагүй…..Уул нь ёстой л Швейцари Цаг лугаа ажиллах ёстой юмсан….⌚⌚⌚

Avatar

Zochin 2021-03-20 66.181.161.99

Belen tsalin avdag humuus horio togtooh ni ogt hamaagui. Ug ni bol uunees iluu bodlogiin zublumj gargah bolomjtoi gaZar shuudee: jaahan tomoor segteh heregtei dee..!!!???

Avatar

Зочин 2021-03-20 202.55.188.41

Багш гэчихэчээ багшаар ч хатдаа чааваас тоогоо ч олигтой бодож чадахгүй байж 9 хоногт юугаа хийлгэх гэсэн юм бодлдоо чаваас багш нэртэй ухаанд нь ухан ишиг илжирчихсэн хүмүүс бган ойлгожтой бна. Багшсанцарнуудаа худлаа улин хуцалдхаа боль

Avatar

Зочин 2021-03-20 202.55.188.97

Насанд хурсэн иргэн бурт 1 саяаа егеед 1 сар 0 зогсолт хийгээд нам дарах юмыг МАН албаар сунжруулж далимдуулан янз бурийн шахаа хийж дундаас нь идэж ууж байна. Коронаг нам дарах нь МАН-д ашиггуй байгаа учраас менгегуй гэж ард тумнээсээ харамлаж байсан мертлее одоо болохоор шинэ ЗГ нь менгенеес их юм байхгуйээ гээд сонгуулыг далимдуулж 10 их наяд хувааж цохих гээд улайрч байна.

Avatar

Дарь 2021-03-20 66.181.161.91

Математикт арын хаалга байдаггүй.

Avatar

zochin 2021-03-20 66.181.177.120

Эрдэмтдийн зөвлөлгөөг УОК хүлээн авч хэрэгжүүлэх ёстой. Өмнө нь хугацаанаас өмнө хорио тавьж нэг хаалга арга хэмжээ үр дүнгүй болсон шүү дээ. Одоо төр ухаалаг шийдвэр гаргаж зөв арга хэмжээ авахгүй бол иргэдийн эрүүл мэнд болон эдийн засагт хүндрэл үүснэ. Төр иргэдийн эрүүл аюулгүй орчинд амьдрах, эрүүл байх, амьд явах эрхийг хамгаалах үүрэгтэй. Иргэд ч үүргээ биелүүлэх хэрэгтэй байна.

Avatar

Зочин 2021-03-20 139.5.219.142

Бөөгнөрөл үүсгэхгүй амьдарцгаа. Хүмүүс тус тусдаа амьдарцгаа.

Avatar

иргзн 2021-03-20 202.179.25.212

Энэ Өвчин тоглоом биш Дэлхий нийтээрээ тэмцэж Европын зарим Улс орнууд Франц Польш Унгар гээд сүүлийг 2-3 хоногт Улс орон даяараа Хатуу хөл хорио тогтоогоод эхэллээ Манайд ч гэсэн байдал улам хэцүү болж байна Нэн даруй Хатуу хөл хорио тогтоох зөв Хэрвээ Хөл хориог Эсэргүүцэж бусдыгаа Өдөөн хатгаж Бослого тэмцэл гаргаад байгаа Дүүрэг хороодын Оршин суугчидтай Хуулийн хатуу хариуцлага тооцож ажиллах хэрэгтэй

Avatar

Бод 2021-03-20 59.153.115.105

Математик магадлалын тооцоолол тэгж гарнаа. Lockdown хийгээд дотороо буюу хаалтанд доторх тоо шиг (х-.. у-.. z-..N) сул далд – гэсээр үлдэгдэл n2. n3..nN …үлдсээр л байна. Ийм маягаар M[n( х-,,у-,,z-,,) ]….. байсаар л математик цуваа үргэлжилнэ Энэ бол тасралттгүй өссөн уруудсан функц үүссээр л байна. Харин бидэнд ганц 60% найдах зүйл болно Vaccination хурд л болоод байна. .!!!

Avatar

Зочин 2021-03-20 66.181.179.55

Hey, надаа 5 настай хүүхдэд тайлбарлаж байгаа юм бичээд өгөөч. I am kinda retarded.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж