"ХӨСҮТ-ийн сувилагч PCR-ийн хариуг хуурамчаар үйлдсэнийг тогтоосон" | News.MN

"ХӨСҮТ-ийн сувилагч PCR-ийн хариуг хуурамчаар үйлдсэнийг тогтоосон"

"ХӨСҮТ-ийн сувилагч PCR-ийн хариуг хуурамчаар үйлдсэнийг тогтоосон"

"ХӨСҮТ-ийн сувилагч PCR-ийн хариуг хуурамчаар үйлдсэнийг тогтоосон"

Халдварт өвчин судлалын үндэсний төв (ХӨСҮТ)-ийн ажилтан танил хүмүүсийнхээ PCR шинжилгээний хариуг хуурамчаар үйлддэг байжээ. Тэрбээр мөн нөхрийнхөө өмнөөс шинжилгээ өгдөг байсан аж. Хамгийн сүүлд түүний өгсөн шинжилгээний хариу эерэг буюу халдвартай гарснаар энэхүү хуурамч үйлдэл нь илэрсэн талаар өмнө нь мэдээлсэн. ХӨСҮТ  дээрх асуудлыг шалгуулахаар гуравдугаар сарын 17-нд цагдаагийн байгууллагад ханджээ. 

ЭМЯ-ны өнөөдрийн мэдээллийн үеэр Цагдаагийн ерөнхий газрын Хэвлэл мэдээллийн төвийн дарга Б.Баатархүү “ХӨСҮТ-ийн тандалт судалгааны албаны сувилагч өөрийн хамаарал бүхий иргэнд PCR шинжилгээний бичгийг хуурамчаар үйлдсэн нь тогтоогдсон. Өөрөөр хэлбэл, шинжилгээ өгөөгүй хүнийг шинжилгээ өгсөн мэтээр хуурамч хариу гаргасан. Мөн ХӨСҮТ-ийн албан тушаалтнууд цар тахлын үед мөнгө завшсан, бусад хууль бус үйл ажиллагаатай холбоотой хэргийг Авлигатай тэмцэх газарт шилжүүлсэн" гэлээ. 

Шадар сайд С.Амарсайхан гуравдугаар сарын 17-нд Эрүүл мэндийн яам болон ХӨСҮТ-ийн удирдлагуудтай хуралдах үеэр “ХӨСҮТ-ийн ажилтан нь танил хүмүүсийнхээ шинжилгээний хариуг өөр хүний шинжилгээгээр солих, нөхрийнхөө өмнөөс 2-3 удаа PCR шинжилгээ өгсөн зэрэг тохиолдол гарлаа. Өнөөдөр нөхөр нь хөдөө явах болоход өмнөөс нь дахин шинжилгээ өгтөл хариу нь эерэг буюу халдвартай гарсан байна. Бид ойрын хавьтлыг хөөгөөд байгаа гэсэн боловч халдварын батлагдсан тохиолдлын ойрын хавьтлын хариу нь сөрөг буюу халдваргүй гараад халдвартай хүний хариу нь халдваргүй гэж гарч байна. Энэ бол маш хариуцлагагүй, ноцтой, хууль зөрчсөн үйлдэл юм. Мөн шинжилгээ авахдаа иргэдээс мөнгө авдаг, ар өврийн хаалга хэрэглэдэг зэрэг нь тандалт судалгааны ажлыг үр дүнгүй болгож байна” гэж мэдэгдсэн билээ.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
38
БурууБуруу
7
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ХөөрхөнХөөрхөн
3
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

52 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-20 64.119.21.181

Ene bol hun turluhtiii esreg uidegdej bga Tom gemt hereg uuniiig Delhiin niited zarlaj ter suwilagchiiin Nuur tsaryaaag il bolgohiig hatuuu shaardaj bna!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Irgen 2021-03-20 64.119.21.181

Ene bol hun turluhtiii esreg uidegdej bga Tom gemt hereg uuniiig Delhiin niited zarlaj ter suwilagchiiin Nuur tsaryaaag il bolgohiig hatuuu shaardaj bna!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-03-20 139.5.218.226

Цар тахал дотор ажиллаж байгаа ажиллагсадын цалин г цагт олгохгуй байна гэсэн амьдрахын тулд аргаа бараадал тийм юм хийсэн байхдаа Энэ бол засаг торийн л буруу даа Хоорхий тэр сувилагч л хэрэгтэн болох нь дэ

Avatar

Зочин 2021-03-20 66.181.183.92

sanaataigaar tsar tahal taraasan ulsiin esreg gemt hereg baina, shuugeed tsaazal

Avatar

Иргэн 2021-03-20 66.181.189.187

ЭНЭ ТӨРИЙН БҮХ ШАТНЫ ЯАМ БАЙГУУЛЛАГАД ХАРИУЦЛАГҮЙН ЗУД НҮҮРЛЭЖЭЭ.. ОДОО ЦААШ ИД ЯАЖ ЦЭВЭРШИНЭ ДЭЭ ХЭЦҮҮ Л ЮМ БАЙНА

Avatar

поорчиг 2021-03-20 202.126.90.142

нямхуу поорчиг хулгайч анагаахад байхдаа савхин хурэм хулгайлж сургуулиас хасагдаж байсан яааж яваад эргээд орссоныг хэнч мэдэхгуй бшам бодвол хулгайгаар анагахад орсон байх! зугээр банагарын гудамжны хулгайч шуу дээ тэр поорчиг чинь !! муу хулгайч чи шорондо морилдоо

Avatar

Зочин 2021-03-20 66.181.176.176

одоо нэг сувилагчид тохоод өнгөрөх гэж гэнэ. МАН-ы томчууд бүгд хөдөө гадаа тэнэх танилууддаа тийм бичиг гаргуулсан байгаашд. сүүлд хөвсгөл гарсан халдвар яг л тиймшд засаг даргын дүү гэдгээр ямарч шалгалтгүй нэвтэрч явсаар баахан хүн халдвар тараасан

Avatar

Зочин 2021-03-20 122.201.22.21

Мөнгө төлж шинжилгээ гаргуулсан хүнийг ч хамт хариуцлага тооц

Avatar

зочин 2021-03-20 66.181.184.236

Амиа бодоорой таминь ээ . шинжилгээний хариу хуурамчаар гаргадаг, вакцинаа сольж хэлдэг ХӨСҮТ ажилтнууд жинхэн вакцинаа өөрсддөө хийчихээд бидэнд вакцин нэртэй ус тарьж мэдэхээр байна.Эрүүл мэндийн сайд шалавхан огцрохгүй бол Засгийн газар унахаар боллоо. Тариатад бас эвгүй үйлдэл гарлаа.

Avatar

ylciin nuuts 2021-03-20 130.253.28.0

10

Avatar

XODOOD TSOOLDOG EM YILDBERLECEN BN, TSABUUDAAD L TSABUUDAAD L 2021-03-20 130.253.28.0

xyyramchxan

Avatar

Рлд 2021-03-20 66.181.176.93

Эрүүлжүүлэхээс тараад байгаа юм биш биз согтуу хүмүүс юун маск шдээ

Avatar

Иргэн 2021-03-20 202.126.90.126

Сувилагч ийм байхад өвчин тархалгүй яахвээ, энэ янзаараа бол вакцины оронд ус тариад явуулахна ээ

Avatar

Зочин 2021-03-20 192.82.86.247

Хүүхэд цэцэрлэгт оруулахад зусланд явуулахад цагаан хорхойны шинжилгээ өг гэхэд цагаан хорхойтой хүүхдийг шинжилгээ өгөлгүй таньдаг эмч сувилагчаар цагаан хорхой илрээгүй гэж хуурч мэхэлсэн бичиг өгчихдөг саяхан сургуулийн багш сүрьеэтэй байж өөрөө шинжилгээ өгөлгүй эрүүл гэж халдвар тараасан эмнэлэг эрүүл ариун байхаа болиод удаж байгаа эрүүл биш гажиг согогийг шинэ сайд дарга нар иргэний зоригтой нэхэл хатуутай өөрчил

Avatar

Ч 2021-03-20 202.126.90.99

Гол буруу нь хотын дарга, УОК 2 л байгаа. Баар ресторан нээсэн, концерт, Анна Каренина гээд л. УБ хотод өдөр болгон 200-300 хүн эрүүлжүүлэхэд очиж байна. Өдөрт 150-200 хүн халдвар авч байгаа жирийн үзэгдэл болж байна. 3 сая хүнтэй ард түмнийг устгах бодлого явуулаагүй юм бол хорио цээрээ зарлачээ 2 өмбүү! Өлсөж болно үхэж болохгүй!!!

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-20 202.126.88.212

ХОТЫН ДАРГА ГЭЖ ЮМ ХИЙЖ ЧАДДАГҮЙ , ХУВИА БОДСОН ХУЛГАЙЧИЙГ ЗАЙЛУУЛБАЛ ТААРНА !!! АМАРСАЙХАН БАЙХДАА ХАВьГҮЙ ДЭЭР БАЙСАН !!!

Avatar

Зочин 2021-03-20 66.181.161.20

Монгол Улсад юунд ч итгэх аргагүй боллоо, юун шинжилгээ, юун ковид, юун вакцин, юун эмч, сувилагч, юун УОК, цагдаа гм алинд ч итгэх аргагүй дээр нь поп улстөрчид, намаасаа урвагч нтр гээд ээ бурхан бумаа минь итгэлтэй амьдрах итгэл хайрлаач Будда, Аллах, Исус минь ээ

Avatar

Зочин 2021-03-20 59.153.85.108

ХӨСҮТ нь ингэж ажиллаад л улам тараагаад байсан байна ш д.Энэ ерөнхий сайд нь яагаад огцорохгүй байна аа.

Avatar

Зочин 2021-03-20 124.158.87.114

Терор энхсаранчууд хөсүүт сувьлагч терористууд

Avatar

Зочин 2021-03-20 98.206.15.23

shuud ufurt n shorond s***.Busaddaa surgamj bolig. Hamgiin buduuleg, teneg uildeluud dandaa mo golois gardag.Tiimees l uher mongol ner avsan. ench, tagdaa, onrsgoj baidaliinhan . iim vaihaar mongol bol delhiin hamgiin teneg mulguu uls yum.Tur n hujaagiin hurliuzuudiin togloom bolson africaas dooguur tuvshinii uls.

Avatar

Зочин 2021-03-20 122.201.24.136

Manaihan hereldej l baina uu? hahahha

Hereldeed bai, hereldeed bai 😂😂😂😂😂

Avatar

хүннү 2021-03-20 202.179.25.124

Эх орон ард түмнээсээ уравсан байна. Ковидын үед хариуцлага алдсан, дэглэм зөрчсөн хүмүүс тухай бүр нь ялыг нь өгөөд байх байх газарт нь явуулаагүйгээс сүүлдээ ийм юм болж байна. Хариуцлага алдаж дотооддоо халдвар тараасан хүмүүст хурдан ялыг нь өг. Тэднээс болж улс орон, иргэд хохирсон. Энэ төр амьд уу? үхсэн үү? Цагдаа, тагнуулыхан алдаа гаргасан, дэглэм сахиулах хүмүүс нь та нар!!! одоо ямар байдалтай байна эх орон чинь?

Avatar

Хуульч 2021-03-20 66.181.177.32

Энэ арай хэтэрсэн мэдлэг боловсролгүй оркууд ихдээ байна.дайны цагийн хуулиар шийтгэх.баригдсан энэ байх цаана зөндөө нарийн шалгах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-03-20 66.181.161.127

UOK iin darga nar 5.2 ih naydaar ajilaa sain hiiseneii ur dund odort 150 orchim hun haldbar abch bn. Bitgii shalgaarai.

Avatar

Зочин 2021-03-20 66.181.161.127

Odoo ajilaa hiisen muu sublsgchid hariutslag tootsoh ni dee. Darga nar sain tiimee. Abilgal abna sain tiimee.

Avatar

Зочин 2021-03-20 202.126.90.48

Сувьлагчын буруу гэхдээ Амарсайхан ч тэр сувьлагчруу бүх буруугаа чихээд уснаас цэвэрхэн гарчихан доо.

Avatar

Зочин 2021-03-20 146.115.161.230

Сувилагчийн буруу гэхдээ Амарсайхан ч тэр сувилагч уруу бүх буруугаа чихээд уснаас цэвэрхэн гарчихна даа

Avatar

Балай эмч нэртэй алуурчидад 2021-03-20 202.21.108.139

Хэдэн тэнэг эмчтэй яандаа Монголчууд мин онош тавьж чадахгүймөртлөө. Мэдэмхийрч хүнд бүр хорт хавдар тустал явуулна тэгсэний хожуу ирлээ гэж хуцна

Avatar

Зочин 2021-03-20 66.181.161.38

Энэ бол ёстой ноцтой асуудал яагаад маанайхан тэнэг юм бэ бага дээр нь дарж бгаач

Avatar

МОНГОЛ 2021-03-20 202.55.188.109

Монгол зан төлөв шүү дэ албан тушаал чадах юмаа ашиглаж хөөрхий!

Avatar

$ 2021-03-20 49.0.142.219

навчаа эмч гэсэн фб хаягтай идрээтэй ярилцлага хийсэн бизнесээс өөр юм мэдэхгүй бизнесчин "эмч" байнаа. олон хүн үзүүлээд цагийн гарз хохироод дуусдаг гэнэ. аашаараа айлгаад чадахгүйгээ далдлаад олон хүнийг элэг бариад үзлэгийн өрөөнөөсөө хөөгөөд гаргадаг. ханиалга томуу хоёроо ялгахаа байсан, мөнгөнөөс өөр зүйл ялгаж харахаа больсон.

Avatar

сурсан дадал 2021-03-20 49.0.142.219

ханиалга чинь харшлых байж болно. хий хуурай ханиалга, сүрьеэгий гм. томуу ярьчаад энэ бол ханиад гэх. эсвэл бүр тусдаа бие даасан өөр өвчин гэх юм. сурталчилгааны бараа, хэрэггүй эм бэлдмэлээ шахах гэж худлаа бурсаар байгаад юу ярьж байгаагаа ч мэдэхээ, мэдрэхээ больчихсон.

Avatar

Зочин 2021-03-20 66.181.179.32

Yaa jiim uudgui, huvia hicheesen, bertegchin baij chadaj bna aa

Avatar

Зочин 2021-03-20 66.181.179.32

FB-iin zaraar emchid uzuuleed hohirch baigaa bolburuug uuruusuu haigaarai.

Avatar

Зочин 2021-03-20 66.181.179.32

Yaaj iim bertegchin, har amia bodson lalriin baij chaddag bna aa. uye udmaaraa amitnii h**** ideed duuana daa

Avatar

Зочин 2021-03-20 66.181.179.32

Yaaj iim bertegchin, har amia bodson lalriin baij chaddag bna aa. uye udmaaraa amitnii h**** ideed duuana daa

Avatar

Зочин 2021-03-20 49.0.142.219

fb зараар гэж дээ. байж л байгаа эмч нар нь энэ. зараар чинь харин бүх өвчнөөс эмчилдэг турсик өмд, шамбарам түрүү булчирхай эмчилдэг тос, эмэгтэйчүүдийн лаа. нобелийн шагналтнууд хөөе.

Avatar

Д8ъ 0п 2021-03-20 202.126.89.36

Өнөөгийн манай үнэн төрх!

Avatar

Иргэн 2021-03-20 64.119.16.115

Жагсаал хийсэн гэж торгоно гэж байна Цагдаа хүчнийхэн их даварсан байгөаа Жирийн иргэдэд л хууль хүчний хатууг харуулдаг Энэ бол МАН н гай МАН г зайлуулж байж Монгол улс шиг улс болно Мэдээж АН гэсэн өвгөн хулгайчуудын нам ч гэсэн үеээ өнгөрөөсөн Цэрэг цагдаа шүүх прокурор онцгой АТГ яам төрд ажилладаг улсууд 5 сая цалин авч тэтгэвэрт гарахдаа 30-80 сая төгрөг авч улмаар тэтгэвэр нь 1.5-2.5 сая хүрч байна Ядарсан ард олоны хажууд тансаглал уу

Avatar

zochin 2021-03-20 64.119.21.198

nuguu uruvduuleed baga tsalintai ene ter geed ulsaas baahan halamj tsalin huseed bdag humuus iim l uhamsartai bdag bna sh dee Estoi aimaar yumaa Yana daa bid odoo hend yund itgej amidrah bolj bnaa Aimaar

Avatar

Зочин 2021-03-20 66.181.181.34

LOTYS TANG ЦЭНХЭРҮҮДИЙН АНХНЫ РЕСТОРАН

Avatar

иргзн 2021-03-20 202.179.25.212

ийм Хууль зөрчсөн бусармаг хэрэг мөн Хөл хориог Эсэргүүцэж бусдыгаа Уриалан дуудаж Бослого тэмцэл гаргаж Үймээн самуун дэгдээгээд байгаа тухайн Дүүрэг хороодын Оршин суугчидад Хуулийн хариуцлага хүлээлгэх хэрэгтэй Эд нараас болж бусад нь Хохирч болохгүй биз дээ

Avatar

Зочин 1 2021-03-20 192.82.69.216

Малаас дор мунхаг тэнэг амьтад Монголд ямар олон юм бэ? Ийм тохиолдолд хүний эрх, нэр төр гэхгүйгээр нэр усыг нь зарлаж, түмний шившиг болгохоос гадна санаатайгаар улс оронд халдварт өвчин тараах үйлдэл хийсэнд нь тохирох шийтгэл ононгдуулах хэрэгтэй.

Avatar

Zaya 2021-03-20 59.153.113.253

Aria Ch dee Ene olon sar uvchlul garaad ajil AM deal tag zogsood bhad yu ve odoo tegd hen hariutslaga hvleehvv Mongol neeren arai bishee mungu l bval bvh yum boloh yum bnaldaa

Avatar

irgen 2021-03-20 175.38.21.100

ulaan tsagaandaa garchee deer doorgui Mungu mungu

Avatar

zochin 2021-03-20 202.179.24.103

ymar muuchai um be???, oroo chaldvar avaj obdoosoi bilee ene subilagch!!! ,odoo ene ich chaldvariig diilechgui!!!, bie bienee chynaad dor dor n chariuuchlaga toochdoggui gai zovlon schuudee.

Avatar

зочин 2021-03-20 64.119.18.59

өдөрт 100гаараа тусаад байдаг нэг ч хүн үхдэггүй ээ ийм тахал гэж байдгүй юмаа тахал тусвал үй олноороо ташраараа тэнгэрт одоцгоохыг тахал гэнэ.

Avatar

Зочин 2021-03-20 103.57.92.188

Хэлмэгдүүлэлт

Avatar

Зочин 2021-03-20 66.181.187.39

наад а******н сувилагчаа шоронд хатаа

Avatar

Зочин 2021-03-20 192.82.68.192

СУВИЛАГЧ ААС ДЭЭХНҮҮР ЮМ ОЛДОГГҮЙ ЭЭ ЧААВААСАА ДАА

Avatar

Зочин 2021-03-20 64.119.16.121

энэ их халдвар тархалт бодит үнэн байна уу худлаа байна уу гэдгийг ч мөрдөж шалгахад буруудахгүй дээ том бизнес явагдаж байгаа шүү дээ эм-нхэн манай ажлыг бусад нь ямар мэдэх юм биш гэсэн буруу ухасартай ойлголттой байдаг юм шиг бас эмч эмнэлэгүүд алдаа гаргасан хариуцлага алдсан байсан ч тэр бүр хариуцлага хүлээдэггүй болхоор бүр Оодгор

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-20 64.119.22.152

ИЙМ ХАРИУЦЛАГАГҮЙ БАЙГАА БОЛХООР Л БИД ХАЛДВАРТАА ДАРАГДАЖ БАЙГАА ЮМ. АНХ ТЭР ТУСГААРЛАХ БАЙРНААС Л ХАРИУЦЛАГА АЛДСАН. ХАРИУЦЛАГА ГЭДЭГ ЮМ МАНАЙ УЛСАД ҮГҮЙ БОЛЧИХСОН БАЙНА. ШИНЖИЛГЭЭ ХУУРАМЧААР ГАРГАСАН ГАРГУУЛСАН БҮХ ХҮНД ХАРИУЦЛАГА ТООЦОХ ХЭРЭГТЭЙ. ЭНЭ ЧИНЬ ХҮНИЙ АМЬ НАСТАЙ ХОЛБООТОЙ АСУУДАЛ ЮМ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж