БЗД-ийн 26 дугаар хорооны хөл хориог маргааш цуцална | News.MN

БЗД-ийн 26 дугаар хорооны хөл хориог маргааш цуцална

БЗД-ийн 26 дугаар хорооны хөл хориог маргааш цуцална

БЗД-ийн 26 дугаар хорооны хөл хориог маргааш цуцална

Монгол Улсын шадар сайд С.Амарсайхан халдварын тархалт буурахгүй байгаатай холбогдуулан УОКын Шуурхай штаб дээр ажиллаж, авч хэрэгжүүлэх арга хэмжээний талаар зөвлөгөө өглөө. Энэ үеэр Баянзүрх дүүргийн 26 дугаар хороонд тогтоогоод буй хөл хориог маргааш /2021.3.20/ 06.00 цагаас цуцлахаар боллоо.

Тэрбээр "Халдварын тархалтаас үүдэн улаан түвшинд орж ажиллахыг үгүйсгэхгүй. Гэхдээ өнгөрсөн хугацаанд бид аль болох нийтийн хатуу хөл хориог тогтоохгүйг хичээж, голомт дэлгэрсэн, тархалт өндөртэй газруудад хэсэгчлэн тусгаарлалт хийж ирсэн. Энэ утгаараа эрүүл мэндийн байгууллага, ХӨСҮТ-ийн тандалт судалгаанд үндэслэн Баянзүрх дүүргийн 26 дугаар хороонд тав хоногийн хөл хорио тогтоосон. Үүнтэй холбоотойгоор иргэдийн эсэргүүцэлтэй тулгарч, зарим нэгэн харамсалтай хэрэг ч гараад байна. Үүнтэй холбоотойгоор холбогдох хүний саналыг сонсъё. Энэ хугацаанд 11600 өрхөд шинжилгээ хийж, халдваргүйжүүлэлт хийж, иргэдийн санал дээр үндэслэн вакцин хийх ёстой. Энэ ажил ямар түвшинд явна вэ" гэв.
"ОДООГООР 28 ТОХИОЛДОЛ БАТЛАГДААД БАЙНА"
Эрүүл мэндийн сайд С.Энхболд:
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

иргэн 2021-03-19 202.179.25.212

Удахгүй энэ Хорооныхон Уйлцгааж алийгаа алдацгаах юм болох вий энэ Хорооныхон голцуу Урлаг соёлынхон буюу Зохиолын дуучид амьдардаг газар гээ биз дээ Хөдөөнийхөн голцуу байдаг болохоор ийм Эр эмгүй Бүдүүлэг орилж хашгирцгаасан арай л байцгааж байгаа биз дээ Хотынхон арай ч ийм Үйлдэл гаргахгүй шүү Эсэргүүцэж байсан ч Цонхоороо үсэрч Эсгийнд нуугдаж Гарах гээд л үнэн Бүдүүлэг

Avatar

Зочин 2021-03-19 150.129.142.86

Hehe

Avatar

Зочин 2021-03-19 64.119.25.145

Үхэр шиг тэнэг, тамын тогооныхны бүрэлдэхүүн хэвээр , өөрөө юу ч хийдэггүй, бусдыг хэл ам хүний эрхээр дарамталж суудаг монгол бид чинь засгаа ажил хийх байтугай амьсгалуулахгүй чарлалдаж байдаг болчихсон биздээ? Корона аниа энэ бусдыг амьдруулдаггүй бузар амнуудыг жаахан цөөлөх байхаа. Диваажинд л удирдлага нь өөлөх өөгүй дээ. Тэнд очих хэрэгтэй гэж заримд нь зөвлөе. Өөрийгөө цэврэлэ.

Avatar

хотын уугуул иргэн 2021-03-19 64.119.16.18

Нэг хүний амь насыг эргүү толгойтой БЗД-ийн засаа дарга Н.Баярмөнх гэх нөхрөөс нэхье. Ухамсар ба жудаг байдаг бол сайн дураараа огцор…Чадахгүй л дээ муу амьсгаа чинь..

Avatar

Зочин 2021-03-19 103.26.194.166

Байр болгоны үүдэнд битүү цагдаа байсан, элизабетийн үүдэнд гал команд, онцгойгийн машин битүү байсан , эмэгтэй хүн хүчирхийлэлд өртөөд , үсрэх гээд байна гэж дуудлага өгөхөд яг хажууд нь байсан тэр олон цагдаа юу хийж байв? ?????

Avatar

Зочин 2021-03-19 66.181.181.135

Дур мэдэн үндэслэлгүйгээр хөл хорио тогтоосон БЗД ЗД Баярмөнх та 1-рт хүний алтан амь, 2-рт 30000 иргэдийн 3 хоногийн амьжиргааны орлогыг нь төлж барагдуулах ёстой. Эцэст нь асуудлын гол болсон Отгонбаатарыг буцааж КД-аар томил. Өнгөрсөн 3 хоногт таны шинээр томилсон Түвшин гэх хүн ажлаасаа зугтаагаад юу ч хийсэнгүй.

Avatar

Зочин 2021-03-19 66.181.181.135

КД бус ЗД буюу засаг дарга хэмээн залруулав.

Avatar

Зочин 2021-03-19 64.119.22.24

Tevcheergui orshin suugchid ymaa

Avatar

Зочин 2021-03-19 103.212.119.130

Ерөнхий сайд нь О шадар сайд нь А хотын дарга нь С нар байгаа цагт Монгол өөдлөхгүй ээ Энэ аюулт өвчнийг эд нардарж ард түмнээ амар амгалан байлгана гэвэл үлгэрийн далай Эд нар худлаа ярьж суусаар байтал халдварын тархалт дэгдээд аймшигтай байдал бий боллоо Хэдэн хүн амь насаа алдлаа Одоо нөгөө жишгээрээ огцорцгоо

Avatar

Зочин 2021-03-19 66.181.186.76

25р хорооныхон талийгч эмэгтэйн буянд одоо гадаа зул өргөцгөөж байна даа. Эвий минь гэж. Сайн төрлөө хурдан олж бурханы оронд хүрэх болтугай . Ум ма ни бад мэ хум.

Хөл хориогүй байсан бол тэр эмэгтэй ажилдаа яваад одоо эсэн энх хүүхдүүдтэйгээ сууж байх байсан гэж бодохоор гол зурах.

Avatar

Зочин 2021-03-19 66.181.161.99

Эд нарт ерөнхийлөгчийн сонгуулиар хариуг нь барьцгаая 26 р хорооны иргэдээ бид мартахгүй

Avatar

Зочин 2021-03-19 66.181.181.135

Би МАН-ын гишүүн байна. Та нар биднийг сонгосон сонгоогүй саналыг чинь хар машинаар луйвардчих юм чинь хахахаха.

Avatar

Зочин 2021-03-19 192.82.69.44

НЭГ ИХ ТОМ ХАРЖ ҮЗЭЖ БАЙГАА МЭТ ААШЛАХАА БОЛИОРОЙ АЯТАЙХАН БАЙГААРАЙ БҮГДИЙ ЧИНЬ ОГЦРУУЛНАШҮҮ

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.21.108.219

Та нарын Ерөнхийлөгчийн сонгууль, эрх мэдэл, албан тушаалын өрсөлдөөн зэргээс болж, мэргэжлийн байгууллагууд ажлаа хийж чадахгүй байна! Балиар юмнууд үхсэндээ ард иргэдийг турхираад байгаа юм! Өөрсдөө нэг юм өөдтэй хийж чадах уу, та нар! Та нарын дайрсан, давшилсан, гүтгэсэн ийм бохир комментуудыг уншаад хамаг уур хилэн хүрч байна. Та нар ард түмэн биш шүү, нохойнуудаа! Хөл хорио тогтоох ёстой бол тогтоох ёстой, хүнд учирсан гай зовлон дээр битгий ингэж заваарцгаа!!!!! Оркууд аа

Avatar

ЗГХЭГ тэргүүн дэд 2021-03-19 176.10.99.200

Чадваргүй байдлаа ухаарч огцорсонг Ухны ХүрэлсүК /ЭР/төрийн ордны 261 тоот болон УБ зочид буудлын баруун талын МАН-ын байрны 6 давхрын баруун жигүүрт төрийн захиргааны алба хаагч /ЭМЭГТЭЙ/ ажилтан "Мөнгөнцэцэг"-ийг ажлын байр олгох нэрийдлээр дарамтлан үүдний өрөөндөө суулгаж ажиллуулж, эмэгтэй хүний гэмгүй занг ашиглахаа үтэр түргэн ЗОГСООНО УУ!!!

Avatar

Зочин 2021-03-19 103.26.193.137

Buzar MAN. Hunii ami nas une tsenegui boljee. Buzaruud eronhiilogchiin songuulias oor yum bodohgui bn. MAN l bish oor hen ch devshsen ter hund l sanalaa ogno. Oir toirnii humuustee ch urialna. Het ih aarhaj bnaa MAN-iin buzaruud !!!

Avatar

Зочин 2021-03-19 66.181.161.11

Сайхан тоглож байнааа

Avatar