Их хэмжээний хуурамч “Sputnik V” вакциныг илрүүлэн хураажээ | News.MN

Их хэмжээний хуурамч “Sputnik V” вакциныг илрүүлэн хураажээ

COVID-19

Их хэмжээний хуурамч “Sputnik V” вакциныг илрүүлэн хураажээ

Их хэмжээний хуурамч “Sputnik V” вакциныг илрүүлэн хураажээ

Мексикийн “Campeche” олон улсын нисэх онгоцны буудал дээрээс ОХУ-ын “Sputnik V” вакциныг их хэмжээгээр хуурамчаар үйлдвэрлэн, савласан байсныг илрүүлэн, хурааж авсан байна. Мексик улс нь өнгөрсөн сард Оросын вакцинд зөвшөөрөл олгож, одоогоор нийт 400 мянган тунг аваад байгаа аж.

Хуурамч вакциныг Бүгд Найрамдах Хондурас руу Мексикээр дамжуулан тээвэрлэж байсан ба гаднах савлагаа нь жинхэнэ вакцинтай яг адил боловч дотор нь спирттэй устай адил зүйл хийсэн байжээ. Сэжигтнүүд нийт 5775 тунтай тэнцэхүйц 1155 шил вакциныг хувийн онгоцоор тээвэрлэн, ундааны хөргүүр дотор нуун оруулж ирэхээр завдсан байна.

Үүнтэй холбоотойгоор “Sputnik V” вакцины албан ёсны твиттер хуудаст хуурамч вакциныг ялган таних зааврыг нийтэлсэн байна. Жинхэнэ вакцин нь "Гам-КОВИД-Вак" гэсэн шошготой байх ёстойг анхааруулжээ.

Эх сурвалж: Moscow Times

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ХахаХаха
7
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ЗөвЗөв
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ovgon 2021-03-19 122.201.21.168

Oros vakitsin orig ni uuruu huuramch ed sh dee! Yamar ch hundlungiin gadaad hyanalt hiigdeegui hamgiin hulhi vaktsin!!!. Tiimees delhiin eruul mendiin baiguullagad odoo hurtel burtguulj chadahgui bgaa. Orosuud ni uursduu hiilgehgui zugtaagaad baivl yahuu kk..

Avatar

сэтгээч 2021-03-19 192.82.89.87

манай ах ах гээд хэлээ хазаад явдаг дэбилүүдэд хэдэн литэр ус авчраад спутин гээд шахвал уг нь зах зээл нь байгаамдаа оочиролж байгаал шахуулна

Avatar

end oros vaktsin yamar hamaatai yum be dee.. 2021-03-19 66.181.180.111

hyatadad huuramch vaktsin hiigeed zaraad afrikd barigdsan ch dee.enhthegd bas tegsen ch dee.orosiin vaktsiniig duuraij hiij bas zarah gejee..ened oros vaktsin yum hamaatai yum be dee.. sain yumiig l duuraij hiij mongo oloh gedeg hvmvvs bna.sain vaktsin tul erelt ihtei bgaa bolohoor l..

Avatar

zochin 2021-03-19 122.201.21.168

Orosuud oorsdoo sputnikeese aigaad zugtaagaad hiilgehgui baihad chi hivhnen sain gej dongodood hen itgeh ve orosiin elchingiin trolloo.

Avatar

Зочин 2021-03-19 66.181.161.23

Түй чёрт … Сайн шалгавал Оросын Эрүүл Мэндын Яамныханч оролцсон байгаа !!! . Ертөнцийн муу юм болгонд нэр нь хутгалдаж явах юм аа !.Империя зла. гэж ёстой зөв хэлж …

Avatar

зочин 2021-03-19 59.153.86.57

х***а үнэр

Avatar

Төвд жанхуугийн Монголыг хорлох санаа 2021-03-19 64.119.27.102

Oros vakitsin orig ni uuruu huuramch ed sh dee! Yamar ch hundlungiin gadaad hyanalt hiigdeegui hamgiin hulhi vaktsin!!!

Avatar

zochin 2021-03-19 192.82.71.230

chi l hiilgehgui baival bolooshdee.

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.55.188.90

Sputnik hiilgesen humuus balarlaa, mongold medeej hulhi ni l irsen baigaa

Avatar

zochin 2021-03-19 192.82.71.230

iim teneg setgehuuntei humuustei uls oron yaj hegjihev dee. Eeree orosoos orj irsen yum heregleed l yavj baigaa daa.

Avatar

Зочин 2021-03-19 103.26.193.126

"С.Путник" тэгвэл аюултай юм байна шүү!!! Монголд оруулж ирж байгаа орос вакциныг хуурамч биш гэдгийг хэн, яаж батлах юм бэ?? Энэ чинь малын тарилга биш, хүний амь насны тухай асуудал шүү дээ!!!

Avatar

ergvvt malaa 2021-03-19 66.181.180.111

hurliiz chi bitgii tenegtee.. chamaar zaalgah hvn oldohgui malaa. bid yamar vaktsin hiihee hurliiz chamaar ogt zaalgahgui l dee.mash olon hvn oros vaktsin hiilgeh geed hvleegeed bna..

Avatar

zochin 2021-03-19 64.119.17.17

NUGUU PIOPRDOG PIZDANUUD YU KHELEKH WE

Avatar

zochin 2021-03-19 192.82.71.230

Orosiig muulna, tegeed orosiin hamgiin muuhai h**** mednee… chi hen be?

Avatar

Зочин 2021-03-19 64.119.27.102

Oros vakitsin orig ni uuruu huuramch ed sh dee! Yamar ch hundlungiin gadaad hyanalt hiigdeegui hamgiin hulhi vaktsin!!!

Avatar

Юу ч мэдэхгүй мал байж худлаа ш а а н а бас 2021-03-19 64.119.26.161

Дэлхийд хамгийн түрүүнд бэлэн болж Даравч далдайж, булавч бултайсан вакцин

Avatar

Зочин 2021-03-19 103.26.193.126

"Бушуу туулай Борвиндоо баастай" !!!

Avatar

ҮНЭН 2021-03-19 103.26.194.206

ҮНЭН л******д ЮМАА ЭРТХЭН ВАКЦИНАА ХИЙЛГЭХГҮЙ БОЛ ХУУРАМЧ ВАКЦИН ШААЛГАНА ШҮҮ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж