Ес хоногийн хатуу хөл хорио тогтоох зөвлөмжийг хүргүүлжээ | News.MN

Ес хоногийн хатуу хөл хорио тогтоох зөвлөмжийг хүргүүлжээ

Ес хоногийн хатуу хөл хорио тогтоох зөвлөмжийг хүргүүлжээ

Ес хоногийн хатуу хөл хорио тогтоох зөвлөмжийг хүргүүлжээ

Covid-19-ийн өдөрт бүртгэгдэх халдварын тоо 200-гаас даваад эхэлбэл бүх нийтийн хөл хорио тогтоохоос өөр аргагүй гэсэн мэдээллийг УОК-ын хэвлэлийн төлөөлөгч Ц.Ганзориг өчигдөр /2021.03.18/ мэдэгдсэн юм.  Тэгвэл энэ талаар МУИС-ийн багш нар математик тооцоолол хийж, цаг хугацааны хувьд дараагийн долоо хоногийн төгсгөлөөр 200 гарч эхлэх бөгөөд долоо хоногийн дундаж тоо 200 болох хугацаа ирэх дөрөвдүгээр сарын 1-нд гэж тооцоолжээ.

"Халдвар тараагчийн байршил тодорхойгүй бол хэсэгчилсэн хөл хорио халдвар тархалтын хурдыг бууруулж чадахгүй. Нийтийг хамарсан хөл хориог эрт тавих тусам үр нөлөө их байдаг" гэдгийг мөн тодотгосон байна.

Түүнчлэн урьдчилан мэдэгдэж,

  • Улаанбаатар хотод гуравдугаар сарын 20-наас 28-ныг дуустал ес хоногийн халдвар тархалтын хурдыг сааруулах зорилгоор бүх нийтийн бэлэн байдал тогтоох,
  • Албан байгууллагууд ажлын тав, амралтын дөрвөн хоног буюу нийт ес хоногийн хөл хорионы стратеги хэрэгжүүлэх шаардлагатай гэсэн зөвлөмжийг МУИС-ийн багш нар УОК-т хүргүүлжээ.

Өнгөрсөн хугацаанд нийслэлийн хэмжээнд хэд хэдэн удаагийн хатуу хөл хориог тогтоож, үүний үр дүнд өдөрт илрэх  халдварын тоог 30-40-д барьж байсан. Тэгвэл хөл хориог сулруулснаас хойш буюу  ялангуяа сүүлийн долоо хоногт өдөрт халдварын тоо 100-гаас буурахгүй эрс нэмэгдэж, Даваа гаригаас эхлэн  гамшгийн улбар шар бүс рүү шилжүүлсэн. Гэсэн ч халдварын тархалт өндөр хэвээр байна.  Тиймээс халдварын тархалтыг хумихын тулд УОК хатуу хөл хориог тогтоох нөхцөл үүсч магадгүй нь.

Өмнө нь 300 гаруй хүн эмчлэгдэж байсан бол хөл хориог сулруулснаар 1284 хүн эмчлүүлж байна. Түүнчлэн дэлхийн олон оронд халдварын гурав дахь давлагаа гарсан тул Франц, Италд дахин хөл хорио тогтоож эхлэв.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
55
ТэнэглэлТэнэглэл
26
ЗөвЗөв
10
БурууБуруу
6
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

101 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-19 43.242.242.114

Өвчлөлийн тоог санаатай нэмэгдүүлжэд байгаа юм шиг сэжигтэй саэагдаад байна цаана нь өвчнөөр далимдуулан идэх уух санаархлаа гүйцэлдүүлэх гээд байнуу л гэмээр …..

Avatar

Должин 2021-03-19 103.57.93.21

Зөвхөн өвчинөө тооцож хорио тогтоож болохгүй. Олон хүчин зүйлийн үйлчлэлийн тоцох ёстой. Хорио тогтоосноор эдийн засаг, иргэдийн амьдралд яаж нөлөөлөхийг ер тооцохгүй байна. Ковидоор өвчилж нас барах хүнээс эмнэлэгт үзүүлэх болон бусад шалтгаанаас нас барах тохиолдол илүү ч байж болно шүү дээ. Иж бүрэн тооцоолол хийх чадвар дутагдалтай харагддаг.

Avatar

З 2021-03-19 64.119.25.149

Хөл хорих цаг одоо л шүүдээ дээ. Тэгээд эргээд тавихдаа шаардлагатай газраа л тавьж эхэл. Онцын шаардлагагүй залуучууд үймдэг караокё. Фитнёсс. Бүжгийн дугуйлан.энэ тэрээ хаах хэрэгтэй.

Avatar

төрийн албан хаагч 2021-03-19 202.126.89.242

Хөл хориогоо тавиачээ. Хэд хоног гэртээ амармаар байна. Шинжилгээ өгөх гэж ядаргаатай юмаа. Цалингаа аваад л гэртээ зурагтаараа солонгос киногоо үзээд л сууж байяа бид нар. Угаасаа хийж гийгүүлсэн ажил маниуст байх биш.

Avatar

МУИС-ийн багш нар та битгий тодрох гэж тэнэгтээд бай 2021-03-19 192.82.70.81

МУИС-ийн багш нар оюутан сурагч нарынхаа хичээлийг олигтой зааж үз ядаж МУИС ийн дэлхийд үнэлэгдэх байр суурийг эхний 3000 их сургуулийн эгнээнд оруулсаны дараа та нарын багш гэж ойлгоё. Та нарт хийх ажил олдохгүй бол сургууль дотроо халдваргүйжилтийн цэвэрлэгээ хийж үз. Битгий дэмийрч бай

Avatar

Хорихгүйээ 2021-03-19 202.9.46.156

Эрхэм багш нар ажлаа хийнээ. Энэ халдварын тоо хүн амтай харьцуулахад харин ч бага байгаа. Вакцин хийлгэсэн хувь нэмэгдэхээр дагаад буурна. Энгийн зүйл ойлгохгүй. Өөрсдөө бэлэн цалин авлигаар амьдардаг хэсэг бүлэг л энэ хориог хүсээд байгаа юм. Учир нь нэг хэсэг нь ядуурахад тэдний эрх мэдэл улам нэмэгдэнэ. Ичиж үхээсэй. Ийм улсад байж Хөл хорио, хатуу хөл хорио гэж орилоод байгаа этгээдүүд.

Avatar

Зочин 2021-03-19 66.181.161.23

Яаралтай вакцинжуул ….Өөр арга байхгүй .

Avatar

4 сард хоригдож амжихгүй шүү 2021-03-19 66.181.161.90

Хориог хараад л хоигдоод л байж байя гэхдээ 4 сард бол хоригдож амжихгүй ногоо уагаа сармтс хүлэмжний ажилтай уучтлаарай бас өиднийг бодоороы

Avatar

Зочин 2021-03-19 103.57.95.155

Хөл хорио тогтоох нь зөв шүү. Өдөрт илрэх тохиолдлын тоо нэмэгдэж байхад гадуур холхисон хүмүүс маш их байна. Энэ өвчин хяналтнаас гарчихлаа шүү.

Avatar

Зочин 2021-03-19 103.229.123.244

Өвчин дээр улс төрийг тасралтгүй хийсээр манай Батлага гарч ирэхийн төлөө зүтгэж эхлэж бн доо!! Ккк

Avatar

Зочин 2021-03-19 103.229.123.244

Зөв. зөв. Хурдан хорихгүй бол болку нь ээ!! Чөлөөтэй тавьж үзлээ!! Хагас хорьж үзлээ!! Хэсэглэн хорьж үзлээ!! Ерөөсөө л болку юм бн!! Хамгийн найдвартай хатуу хориог сонгохоос өөр гарцгүй юм бн гэдгийг маш сайн мэдлээ!!!

Avatar

Зочин 2021-03-19 64.119.20.65

Хорь хорь 9 байтугай хорь.тэнэж дуусдаггүй ухаарч ойлгодоггүй хүмүүс өөр яадгийг

Avatar

Зоиэ 2021-03-19 202.126.88.53

800 мянгын ваучирыг нь өгөөд хөл хориоч , энэ баян орны цөөхөн ирэгдыг яаж яадуу , өвчин, сэтгэл зүйн дарамттай байлгахыг МАН чинь зорилго бологдог бодлогтой юм шиг

Avatar

Бодооч 2021-03-19 124.158.97.101

Хөл хорионы санал гаргаж, дэмжиж байгаа хүмүүс өнөөх л багш нар, төсвийнхөн, халамжийнхан. Цалингаа бүтэн аваад ажлаа хийхгүй гэртээ амраад хэвтэх болохоор тэр. Тэд л карантинд ядраагүй учраас карантин тавигдмагц байгууллага, ажлаараа нийлж баар савыг дүүргэж өвчний тархалтыг хурдлуулсан нь худлаа биш. Хувийн хэвшлийнхнээ бодооч ээ.

Avatar

Зочин 2021-03-19 122.201.21.167

Тийм шүү дээ. МУИС-ийн багш нар төрийн өмчийн сургуульд ажилладаг, өөрийн үйл ажиллагааны орлого болох оюутны төлбөрийн орлогоос цалинждаг, тогтмол цалинтай тул карантин тогтоолгох санал гаргаж байгаа. Хувиараа хөдөлмөрлөж амь зогоох жаахан юмаа олдог хүмүүсийн байдлыг мэдэхгүй.

Avatar

Зочин 2021-03-19 66.181.181.135

Өнгөрсөн хугацаанд тавигдсан хөл хорионууд чухам л халдварын тоог бууруулахад оршиж байсан. Ард түмэн ч хориог хатуу баримталж ирлээ. Гэтэл халдварын тоо буух нь бүү хэл улам өссөөр байгаагийн цаад шалтгааныг олж тогтоосны үндсэн дээр холбогдох арга хэмжээг авмаар байх юм. Үүн дээр эрдэмтэн мэргэд, албаныхан судалгаа шинжилгээ хийж үгээ хэлээч.

Avatar

Зочин 2021-03-19 122.201.21.167

Эрдэмтдийн санал авах хэрэггүй. Эрдэмтэд төсвөөс цалинждаг, байнгын тогтвортой орлоготой тул хатуу хөл хорио тогтоо л гэнэ. Өөр хэлэх юмгүй улс. Тэрний оронд эдийн засаг, улс төрийн ба эрүүл мэндийн талынхны хамтарсан, маш сайн зөвлөж боловсруулах шийдвэр хэрэгтэй.

Avatar

Залуучуудаа дэмжие 2021-03-19 122.201.24.158

Энэ уокомист зөвлөж байгаа өвгөн докторуудын оронд залуучуудыг оруулж арай өөр байдлаар ажья хотын даргаа. Бүр самарч гүйцлээ

Avatar

Өвгөн доктор 2021-03-19 122.201.24.158

За хэдэг өвгөн докторууд одоо болио. Юм бол хорь гээд л. Наад судалгаагаа сайн хийлдээ. 10 настай хүн хийчих асуудлыг л зөнгөртөөд байх юм. Өрөө дүүргэтт 30 хувь ч гээд өөрсдөө бөөн холион бантан юм хиычихээд . Одоо заылаад өөр залуучуудыг ажлуулаа.

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.9.40.80

12 хоногийн тэг зогсолт нь хөлийг хорьж чадсан ч ковидыг зогсоож чадсангүй. Үнэхээр бүгдийг нь шүүрдэж гаргах зориолготой байсан бол хоног багадсан

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.9.40.80

Хөлөө хорихгүй гүрийсээр байгаад хавтгайруулаад орон нутаг руугаа 2.3 аар нь алдаад байна шүү дээ. Ковидтой хүн ванкин хийлгээд ямар нөлөөтэй юм болдоо.

Avatar

Иргэн 2021-03-19 202.9.40.80

Хөлөө хор. Өрх бүрт 1 саяа байг хориход шаардагдах хэрэглээний зүйлийг олговол зүгээр юмсан. Маскгүй хүн болон буруу зүсэн хүмүүст хариуцлага тооцмоор байх юм. Тамхи татаал ямарч жишэмгүй пээдийсэн нөхдүүд

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.21.109.102

Hutsaaad bai. Arai chuu ajil turul arai deerdej bhad vhsen atsnii chn hul horio gej. Ter uchnuun hvnii shinjilge holij solison HUSVT yagad duugai bgad bn?? Ygad ted nariin hiisen balgiig huwiara ajildag bid nar vvreg istoin. Ted nar ger bvlig min tejeene gwel bolno zayu

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.9.47.10

Хөл хорио тогтоохыг эсэргүүцээд бгаа хүмүүсийг ойлгохгүй бна!!! Тэгээд бөөнөөрөө тусаад, эмнэлэг нь ч хүрэоцэхгүй үхэх юм уу??? Дэлхий нийтээрээ энэ өвчиний өмнө хүчин мөхөсдөөл бхад, худлаа, зүгээр ханиад ч гэх шиг яахаараа ийм тэнэг юм бэ?

Avatar

Зочин 2021-03-19 103.26.193.126

Гадны гар хөл, хорлон сүйтгэгч, хутган үймүүлэгч нар байхгүй юу!!!

Avatar

Иргэн 2021-03-19 103.26.194.39

Өчнөөн Хорьлоо цагаан сараар бараг тэг зогсолт 12 хоног хийгээ биздээ хаана байгаа юм битгий рекламдаж гай болоод бай

Avatar

Иргэн 2021-03-19 103.26.194.39

Багахан шиг бодлого бодоорой бэлэн цалин авдаг докторуудаа бид хөдөлж байж амаа хөдөлгөдөг юм шүү тусаад эдгэнэ тэгээд болоо биздээ хэнд ч гай болдоггүй амьдардаг хүмүүсээр битгий тоглоод бай

Avatar

Зочин 2021-03-19 124.158.97.101

Наад хэд чинь аль болох цалингаа бүтэн аваад гэртээ ажлаа хийхгүй хэвтэх санаатай байгдаг. Сая карантины дараа тэд л золголдож, ресторан, баар савыг дүүргэж өвчнийг тархаалаа шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.126.89.180

Tiimshuu

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.9.40.216

Арай ч дээ, төрийнхөн гэж үнэн залхуу амьтад байх юм. Юм л бол хорино, цагдана, торгоно, хахууль авна

Avatar

Зочин 2021-03-19 66.181.176.44

Хэ хэ Ес хоногийн дараа яах бол гэнэт юу ч болоогүй юм шиг алга болчих юм байна даа ямар эрдэмтэн ямар тоо бодоод байгаа юм бол доо хийсвэр халдвар тархалтын тооны өсөлт бууралт дээгүүрээ явагдаад байгаа юм уу нөгөө хадны Мангаа гэж хоосон айлгадаг шиг ард иргэдээ айлгаж дарамталдаг тоо бодолцоод байгаа юм уу

Avatar

a 2021-03-19 192.82.70.159

Chuhal bish uedee heterhii ih surjigneed odoo jinhene chuhal ue deeree tenegteed baih yum daa manai tur zasag

Avatar

Зочин 2021-03-19 66.181.161.76

Yag unen

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.9.47.10

Яг үнэн ноднин дотоодод алдаагүй бх үед хөл хорио тогтоосон л буруу блаа!!! Одоо л жинхэнэ хатуу арга хэмжээ авахнүй бол арай аймар болж бнаа!!! Дээр нь хүмүүсийн ухамсар муу, энэ дээр нь зарим нэг зальжин гарууд улс төр хийгээд бх юмаа!!! Яана даа,

Avatar

Зочин 2021-03-19 64.119.20.25

Урагшгүй Олхиогүй Комисс чинь хөл хорионыхоо гол хийх ёстой үйлдлээ хийж чадахгүй байна. Хоосон цаг үрж боож хааж байна

Avatar

Зочин 2021-03-19 66.181.186.76

Энэ маш олон оршин суугчтай том хороог вман чинээ бодохгүй гэнэт онцын учир холбогдолгүй хөл хорьсноос болж одоо иргэд хөл хорионд маш сөрөг хандлагатай болчихлоо. Сайхан сэтгэлээр хандаж хийсэн аливаа ажил бүтдэг ч хүндээ ч хүрч тус болдог. Гэтэл хувиа гэх атгаг санаанаас хийсэн ажил хэнд ч хүрэхгүй зөвхөн дургүйцлийг төрүүлнэ.

Avatar

Зочин 2021-03-19 66.181.186.76

26р хорооны хөл хориог БЗДийн засаг даргын тушаалаар тогтоосон юм байна. Гэтэл хуулиараа дүүргийн засагт ийм хөл хорио тогтоох эрх мэдэл байхгүй юм байнашүү. Тэхээр энэ хөл хорио хууль бус ба иргэд хөл хорионоос учирсан хохирлоо хуулийн дагуу шүүхэд хандаж засаг даргаас нэхэмжлэх эрхтэй гэнэ Дарганарын шунал ч аймаар иргэдийг хуулийг юман чинээ бодохоо боль сон уу?? 30 дөчин мянган хүний аж амьдралыг тоохгүй даргыг МАН бидэнд илгээж дээ

Avatar

хууль 2021-03-19 122.201.24.234

гамшигийн хуулиар аймаг сум, нийслэл дүүрэгийн засаг дарга нарт нутаг дэвсгэртээ хөл хорих эрх байгаа. хүний амнаас биш хууль эхлээд уншаарай.

Avatar

Зочин 2021-03-19 124.158.97.101

Хэнд ч цалин, тэтгэмж, халамж өгөхгүйгээр хориод үз. Татвар төлөгчид бид мөнгөө гэдсээ илэн зүгээр суугчдад илүүчилмээргүй байна.

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.21.108.148

26-р хороог хар хэн дуртай нь хориод байдаг болохнээ,зохицож амьдарна шүү

Avatar

Зочин 2021-03-19 192.82.89.153

Ганц бид хориогүй. Европын өндөр хөгжилтэй улсууд ч хорьж байгааг ойлго. Манайд орж ирээд 4 сар болж байна. Одоо ид тархаж байна. Одоо л хорихгүй бол оройтно. Гэхдээ зүгээр хорихгүй, вакцинаа хийж хорих хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-03-19 124.158.97.101

Хэнд нь ч битгий цалин, тэтгэмж, халамж өг тэгвэл. Эсвэл бүгдэд нь тэгш олго.

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.9.40.216

Гэртээ суумаар байгаа бол ажлаасаа гараад суу, бусдад бүү гай бол.

Avatar

Зочин 2021-03-19 192.82.86.67

Хэт хяналтгүй баараа нээгээд арайхийж тонгойж байсныгаа хэлмэгдүүллээ

Avatar

Зочин 2021-03-19 192.82.86.67

Оройтсон бороо

Avatar

Зочин 2021-03-19 66.181.188.200

Энэ тоолоод байгаа ФИЗИКЧ МАТЕМАТИКЧ багш нар чинь бүгдээрээ цалингаа бүтэн авдаг, сургуулиуд нь ажиллахгүй гэртээ амарч байхад талхны мөнгө баталгаатай улс шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.126.90.71

Hoolyg n irgen burtee uguud 14 honog horihod yaahav dee, yadaj virus nemegfehgui bvaldeer bna

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.55.188.90

Odoo horivol 1 saya tugruguu ugj horihgui bol ard tumen hooson horigdohgui dee

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.55.188.90

200 davtal huleene gesen yasan?

Avatar

Fuck you🖕 2021-03-19 64.119.27.26

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.9.40.77

Хөл хорио нэмэргүй. Та нарт боловсрол, мэдлэг дэндүү дутуу учраас одоо наад сүржигнэлээ зогсоо, хүмүүс ажил төрлөө хийгээд дэглэмээ баримтлаад явах хэрэгтэй. Угаасаа тархалт хэд зуугаараа яригдах л болно.

Avatar

Зочин 2021-03-19 103.10.23.171

9 хоногт вакцинжуулж барахгүйшдээ яагаад 9 гэж дахин дахин хэд хэдэн хоногоор хөл хориод үр дүн нь 200 хүрдэг ийм бж бодохгүйшдээ

Avatar

Zochin 2021-03-19 150.129.143.120

100 jiliin oig ardiin nam hiij uzver uilchilgegeer ihessen shuu

Avatar

Зүтгэл 2021-03-19 66.181.176.243

Энэ мулгуу, би дарга гэж бодсон тэнэг амарсайхан сумьяабазар нарын шийдвэр, тахлыг иймд байдалд хүргэлээ дээ! Тахлыг вакцин, хөл аорио 2 л барина. Өөр ямарч арга байхгүй. Европ дахиад л хөл хориогоо сунгаж чангтгаж байна. Манайх л гэж эдийн засаг бодсон ухаантангууд болж харагдах гэсэн мангарууд. Эрүүл байхад алтан аяганаас ус уудаг. Хөл хорио 21 хоног байх ёстой.

Avatar

Зочин 2021-03-19 64.119.25.218

Бид амьдрал хүндэрлээ, эдийн засаг сүйрлээ гэж өөрсдөө шаардаж, шахсаар байгаад хөл хорионы дэглэм сулруулахад хүргэсэн. Бурууг УОК -рүү чихэж бүү улс төрж,сөрөг хүчний бууны нохой. Аль ч улс орон боломжоор хөл хорио сулруулж чангалж энгэж л ажиллаж байна. Энэ мэтийн нөхөд ийм байдлаар нийгэмд гүжир гүтгэлэг тарааж, эмх цэгцгүй байдал үүсгэн,олон түмнийг хохироох санаа л агуулдаг шүү.

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.21.108.250

Хуцдаг гар вэ
Өөрөө гэртээ суу

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.21.108.250

Өлсөж үхэх хүн маш их болоод явчихлаа
Би хувьдаа цуглаанд оролцоход бэлэн байна

Avatar

ZOVOO ZOV 2021-03-19 59.153.113.195

ХӨЛ ХОРИО ТОГТООХГҮЙ БОЛ КОРОНАГИЙН ХАЛДВАР ЧИН БОЛОХОО БАЙЛАА….ХҮНДЭРВЭЛ ИТАЛИ ФРАНЦАД ЭМНЭЛЭГТ ГАЗРААР ШУУДАЙ ГУРИЛ ЦУВУУЛААД ТАВЬСАН ГАЗРААР ХҮМҮҮС ХЭВТЭХ ГЭЭД БАЙНА ШДЭЭ. АРД ТҮМЭН МИНЬ НӨХЦӨЛ БАЙДЛАА ОЙЛГО.

Avatar

Энэ тоог математикч л бодоод байна уу 2021-03-19 150.129.142.119

Хаха. Ард түмнийг бүү доромжил! та нар хөл хориогоор ямар улс төр хийх нь үү? Ард түмнээс айгаа юу??

Avatar

Больж үз 2021-03-19 192.82.78.236

ЗА ЗҮГЭЭР БАЙГААРАЙ

Avatar

Зочин 2021-03-19 66.181.186.76

26р хорооны хөл хориог БЗДийн засаг даргын тушаалаар тогтоосон юм байна. Гэтэл хуулиараа дүүргийн засагт ийм хөл хорио тогтоох эрх мэдэл байхгүй юм байнашүү. Тэхээр энэ хөл хорио хууль бус ба иргэд хөл хорионоос учирсан хохирлоо хуулийн дагуу шүүхэд хандаж засаг даргаас нэхэмжлэх эрхтэй гэнэ Дарганарын шунал ч аймаар иргэдийг хуулийг юман чинээ бодохоо боль сон уу?? 30 дөчин мянган хүний аж амьдралыг тоохгүй даргыг МАН бидэнд илгээж дээ з

Avatar

хуульч 2021-03-19 122.201.24.234

гамшигийн хуулиар аймаг сум, нийслэл дүүрэгийн засаг дарга нарт нутаг дэвсгэртээ хөл хорих эрх байгаа. хүний амнаас биш хууль эхлээд уншаарай.

Avatar

Зочин 2021-03-19 122.201.31.188

17-ны орой Чингэлтэйн хэдэн байрнаас авсан шинжилгээний хариу яав цаг тутам шалгаж бна хэзээ хариу гарах юмбэ худлаа жүжгээ больцгоо

Avatar

Зочин 2021-03-19 66.181.188.240

2 өдрий дараа 200 давна.

Avatar

Зочин 2021-03-19 192.82.68.192

БӨХ БАГШ ДУУЧИН СЭТГҮҮЛЧ НАР БИДНИЙГ АЛАХААР ШИЙДЖЭЭ ДЭЭ АЙН

Avatar

111 2021-03-19 103.57.95.209

9 хоног гэдэг тооцоолоо тайлбарламаар байна. Яагаад 7, 10, 14 биш гэж?

Avatar

Бодол 2021-03-19 59.153.113.195

Бодоход, 9 гэдэг тоо чинь бэлэг дэмбэрэлтэй тоо юм бишүү. Энэ хугацаанд коронаг хумьж аваад вакцинжуулалтаа эрчимжүүлэх гээд байгаа юм бишүү

Avatar

Зочин 2021-03-19 103.212.118.125

4амралтын өдөр 5 ажлын өдөр гээд байна шүү дэ !!! Бямбад эхлээд дараачийн долоо хоногийг нь дуусган гэсэн үг

Avatar

Зочин 2021-03-19 43.242.243.85

МУИС-ын багш нар юу мэдэж санал гаргасан юм бол

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-19 59.153.113.195

ФИЗИКЧ МАТЕМАТИКЧ НАР ЧИНЬ ТОО МЭДДЭГ, ТООЦООЛОЛ, ПРОГНОЗ ХИЙЖ ЧАДДАГ ХҮМҮҮС ГЭЖ ОЙЛГООД БАЙГАА…. ЗӨВ ТООЦООЛЖ БАЙГАА БАЙХ ГЭЖ БОДОЖ БАЙНА…

Avatar

Зочин 2021-03-19 24.17.94.42

Ishh iim yum asuuj bichij bdg uherneesee dor yumaa

Avatar

Иргэн 2021-03-19 103.229.121.157

Орх бурд 1сая тогрог огох еронхийлогчийн санал зов.
Энэ саналыг дэмжиж шийдвэр гаргуулах нь зуйтэй.

Avatar

Логикгүй шийдвэр гарна. Дээрээ өөрсдөө бөөн залилан 2021-03-19 150.129.142.119

Логикгүй шийдвэр гарна. Дээрээ өөрсдөө бөөн залилан

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.126.90.71

Yun urh, irgen burt uguh heregtei

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.9.47.5

Угаасаа цалингаа аваад гэртээ хэвтэж буй МУИС-ийн багш нарт ард түмний амьдрал түйч байхгүйлдээ

Avatar

Иргэн 2021-03-19 103.229.121.157

Орх бурд 1сая тогрог огое гэсэн еронхийлогчийн санал маш Зов.
Еронхийлогчийн саналыг дэмжиж шийдвэр гаргуулах нь зуйтэй.

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.126.90.71

Irgen burd uguh heregtei 1-10 hurtel am bultei bizdee

Avatar

Зочин 2021-03-19 103.26.193.64

жүжигээ зогсоо бэлэн сэтгэлтэй амьтад мөнгө авах дуртай юмаа короно бхгүй бгаа шдээ витамин c d уулгаад шинжилгээ авахгүй гаргаж бна гэсэн

Avatar

Зочин 2021-03-19 192.82.87.224

чи нэг тусаад үзээч

Avatar

Зочин 2021-03-19 192.82.87.224

иргэд ухамсрaа дээшлүүлээгүй байж 1000 удаа хөл хориод нэмэргүй!!!!

Avatar

1 САР 2021-03-19 202.9.47.13

ӨНӨӨ ШӨНИЙН 12 ЦАГААС ЭХЛЭЭД ХАТУУ ХӨЛ ХОРЬ. . ИРГЭН БҮРДЭЭ ДАНСРУУ НЬ САЯ ТӨГРӨГ ХИЙ. ӨӨР ГАРЦГҮЙ ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2021-03-19 66.181.161.86

Эрдэмтдийнхээ шинжлэх үндэслэлтэй тооцсон саналыг хэрэгжүүлэх нь зүйтэй байна.Өмнөх бүх тооцоо зөв байсныг амьдрал харууллаа шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-03-19 66.181.161.72

Халдвар илүү өргөн хүрээтэй тархаж эхэллээ. Хол хориогоо ядаж 2 долоо хоног сунгаач ээ. Гол найдлага ВАКЦИН нь үр дүнтэй болох байх. Үүнээс өөр гарц харагдахгүй байна шүү.

Avatar

zochin 2021-03-19 64.119.25.145

26-r horoonii hujaa nar mongoliin daisanuud COVID19 -iig Ulaanbaataraar mongoloor mash hurdan taraaj mongol ulsiig ustgah dain hiih sanaatai baina. Mongolchuudaa seremjtei bai.

Avatar

Зочин 2021-03-19 124.158.85.62

Яг үнэндээ өнөөдөр 160 халдвар байтугай 400-500 хүн халдвар авсан л бгаа.УОК иргэд өөрсдийгөө хамгаал гэж орхиж болохгүй,ямарч ухамсар алга бн.Иймд хатуу хөл хориогоо яаралтай тогтоох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-03-19 66.181.170.73

Хол хориогоо хурдалаач

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.9.47.13

Өнөө оройноос эхлээд хатуу хөл хорио тогтоо. Амралтын өдөр гарч бүгд бэлчих нь

Avatar

Зочин 2021-03-19 66.181.170.73

Зөвөөө

Avatar

Зочин 2021-03-19 192.82.73.140

хатуу хөл хориог 21 хоног хатуу бариад энэ давалгааг бууруулж энэ хугацаанд вакцинжуулалтаа аяравчламаар байна аа. татварын мөнгө харамлаж вакцин авах хугацааг алдагдуулсан хошного Хүрэлбаатарт арга хэмжээ аваарай

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.9.47.13

ЕС ХОНОГ ГЭЖ ИРЭЭД ХЭН ДЕБИЛЬ НЬ ИЙМ ТОО ТОГТООГООД БАЙНА . ӨРХ БҮРЭЭ ДЭМЖИЖ МӨНГӨ ӨГӨӨД 2 САР НАМ ХОРИОЧ МАЛУУДАА

Avatar

БОДОЛ 2021-03-19 59.153.113.195

БҮХ АЙЛ ӨРХӨД МӨНГӨ ӨГЧ ХЭРЭГГҮЙ ЭЭ. ЗӨВХӨН АЖИЛ ОРЛОГОГҮЙ ХОНОГИЙН ХООЛОО ЯАЯ ИЙЕ ГЭЖ БАЙГАА ГЭР ХОРООЛЛЫН ХҮМҮҮСТ САЯ ТӨГРӨГ ӨГӨӨД 14-21 ХОНОГ ХАТУУ ХӨЛ ХОРИО ТОГТОО. АЖИЛТАЙ ОРЛОГОТОЙ ХҮМҮҮСТ ӨГӨХГҮЙ БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Зочин 2021-03-19 192.82.82.150

Зөвөө зөв!!! Эдийн засаг – Хүний амь нас хоёрын аль нь чухал вэ гэдэгт тулгалтанд орлоо?!!! Харин хөл хорио тогтоовол тэр хугацаанд маш эрчимтэй ажиллаж халдварын голомтыг үндсээр арилгах хэрэгтэй шүү!!! Шинэ Засгийн газар, УОК одоо л ард түмнийхээ өмнө том шалгалт өгөх цаг ирлээ шүү!!! Шалчиганаад байлгүй зоригтой, шийдэмгий арга хэмжээ аваарай!!!

Avatar

Зочин 2021-03-19 192.82.73.140

еөнхийөгчийн санал болгоод буй 1 сая төгрөгийг өрх бүрд өгөөд хатуу хөл хориог 21 хоног барь лд аа. өөх ч биш булчирхай ч биш хэдхэн хоногоор оронцоглоод аргацаагаад байнаа Амарсайхан чамд толгой байна уу? үзвэрийн үйлчилгээг зөвшөөрсөн нь хамгийн том алдаашүү. Үүнд УОК, НОК, ЭМЯ хариуцлага хүлээх ёстой шүү

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.126.88.138

Урлаг үзвэр баар цэнгээний газруудаа яаран нээсний гай. Өнгөрсөн хавар, зун энэ бүхнийг хаагаад эрүүл саруул л байцгаасан.

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.9.46.50

Битгий тэнэгт. Өнгөрсөн жил дотоодод халдваргүй байсан. Харин ч сургууль цэцэрлэг , соёл урлаг спортыг хориглож дэлхийд байхгүй тэнэглэл үйлдсэн. Одоо нэгэнт дотоодын халдвараа алдсанаас хойш, юу ч хориод нэмэргүй, тархаж л таарна. Монголчуудын цэвэр ухамсрын асуудал. Дийлэнх нь боловсрол муутай, хувиа хичээсэн, тэнэг байна

Avatar

Зочин 2021-03-19 24.17.94.42

Uuchlaarai delhii naad uzver iin gazruudiig haasan yum shuu harin ch. ajillaval 25% bagtaamjaaraa ajillasan. Zugeer uhamsargui uher shig heneggui teneg humuus shuudee iim baidald irohoos ch yahav

Avatar

зочин 2021-03-19 66.181.161.104

өдөр өдрөөр улмал нэмэгдээд байн шүү сүүлдээ дийлхээ байн эмч нар ч гэсэн суйлдаж эхлэн

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.126.89.64

Emch suvilsgch nar tuildan yadarch, harin tsagdaa nar ulam ongod ni oron changarch bna daa !

Avatar

Зочин 2021-03-19 66.181.161.17

Одоо хоригдож чадахгүй ээ. Хоосон хорихоос өөр юу ч байхгүй. Яах тоглолт энэ тэрээ нээсийн. Дандаа эргүү шийдвэр гаргаснаас ийм байдалд хүрлээ.

Avatar

Зочин 2021-03-19 103.57.92.65

МУИС-ын багш нарынхаа үгийг дагасан нь дээрээ. Тэгэхгүй бол манай улс төрчид ч ШУ-ны үндэслэлгүй өөр өөрийнхөө ойлгоцоор ярьдаг хүмүүс.

Avatar

Зочин 2021-03-19 66.181.161.36

Багш нар ч гэж дээ. Дан архичид л байдаг юм шүү дээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж