Хуульч Ч.Өнөрбаяр АН-ын даргад өрсөлдөхөөр бүртгүүллээ | News.MN

Хуульч Ч.Өнөрбаяр АН-ын даргад өрсөлдөхөөр бүртгүүллээ

Хуульч Ч.Өнөрбаяр АН-ын даргад өрсөлдөхөөр бүртгүүллээ

УИХ-ын гишүүн асан Л.Гүндалай Ардчилсан Намын даргыг сонгох #Цахим_сонгуульд оролцохоо мэдэгдэж, Дотоод Сонгуулийн Хороонд материалаа хүлээлгэн өглөө…#АрдчилсанНам#Цахим #сонгууль

Posted by Democratic Party Mongolia on Friday, March 19, 2021

НЭМЭЛТ: 

Ардчилсан намын даргад өрсөлдөхөөр хуульч Ч.Өнөрбаяр нэрээ дэвшүүлж, бүртгүүллээ. Тэрбээр дээрх сунгаанд ялалт байгуулсан нөхцөлд мянга мянган жирийн гишүүдийнхээ итгэл үнэмшлийг тээж, үзэл баримтлалдаа үнэнч байж, хүчирхэг сөрөг хүчин болгох байр суурин дээр нь аваачиж, ялалтын төлөө хүчин зүтгэх болно гэдгээ энэ үеэр онцоллоо.

Хуульч Ч.Өнөрбаяр нь Монгол Улсын Ерөнхийлөгч асан Ц.Элбэгдоржийн хуулийн бодлогын зөвлөх, Оксфордын их сургуулийн Хуулийн факультетэд зочин судлаачаар ажиллаж байсан. Мөн өнгөрсөн онд болсон УИХ-ын сонгуульд Ардчилсан намаас өрсөлдөж байсан билээ.

Ардчилсан намын даргад өрсөлдөхөөр таван нэр дэвшигч бүртгүүлснээр энэ удаагийн бүртгэлийн хугацаа дуусч байна гэдгийг тус намын Дотоод сонгуулийн хорооны дарга Х.Алтанхуяг мэдэгдлээ. Сунгаанд өрсөлдөх нэр дэвшигчдийн батламжийг маргааш гардуулснаар гишүүдтэйгээ хийх уулзалт нь албан ёсоор эхлэх аж.

АН-ын даргад өрсөлдөхөөр Ц.Уртнасан бүртгүүллээ

НЭМЭЛТ: 

Ардчилсан намын даргын сонгуульд өрсөлдөхөөр тус намын дэд дарга Ц.Уртнасан Дотоод сонгуулийн хорооны дарга Х.Алтанхуягт холбогдох материалуудаа хүлээлгэн өглөө. Ингэснээр тус сонгуульд өрсөлдөх дөрөв дэх нэр дэвшигч тодроод байна. Түүний өмнө УИХ-ын гишүүн асан Л.Гүндалай, Соёл, спорт, аялал жуулчлалын сайд асан Ц.Оюунгэрэл, Нийслэлийн иргэдийн хурлын төлөөлөгч М.Тулгат нар Ардчилсан намын даргад өрсөлдөхөөр бүртгүүлсэн юм.

НЭМЭЛТ: 

Л.Гүндалай: АН-даа эргэн ирлээ, намайг дэмжээрэй

Ардчилсан намын даргад өрсөлдөхөөр УИХ-ын гишүүн асан Л.Гүндалай Дотоод сонгуулийн хорооны дарга Х.Алтанхуягт материалаа хүлээлгэн өглөө.

Энэ үеэр тэрбээр "Би 2000 оны арванхоёрдугаар сарын 6-нд Ардчилсан намд элсч байсан. Тэр үед хурц, хурц үйл явдлууд болж, оролцдог байсан. Би Хан-Уул дүүргийн Ардчилсан намд бүртгүүлсэн. Ардчилсан намын даргад өрсөлдөхөөр дүрмэнд заасны дагуу бүх л материалаа бүрдүүлээд Дотоод сонгуулийн хорооны даргад өглөө. Нэр дэвшихэд саадгүй байх. Намайг дэмждэг ардчиллынхан, журмын нөхөд найз нартаа Л.Гүндалай нь эргэж ирсэн шүү гэдгээ хэлье. Монголын ард түмэн, Монгол Улсынхаа сайн сайхны төлөө журмын нөхдийн хамтаар нэгдэн орж байгаадаа маш их баяртай байна.

Аймаг, нийслэл, дүүргийн дарга нарыг тодруулах сонгууль өнгөрсөн Лхагва гаригт цахимаар болоход гишүүний хувиар саналаа өгч, оролцсон. Код ирсэн, тэр код дагуу саналаа өгсөн. Цахимаар сонгууль өгнө гэдэг цаг хугацаа хэмнэсэн, булхай луйвар оруулахгүй байх шударга сонгууль юм билээ. Ийм боломжийг бүрдүүлсэн намынхандаа баярлалаа.

Ардчилсан намын Дотоод сонгуулийн хорооны дарга Х.АЛТАНХУЯГ:

-Ардчилсан намын даргад нэр дэвшигчид маань хүрэлцэн ирж, материалаа өгсөөр байна. Бид бүхэн энэ материалыг хүлээж аваад Дүрмийн хороондоо өгнө. Дүрмийн хороо материалыг судалж үзээд зөрчилгүй гэсэн дүгнэлт гаргасан нөхцөлд Ардчилсан намын даргад нэр дэвших эрх нь нээгдэнэ.

АН-ын даргад өрсөлдөхөөр Ц.Оюунгэрэл, М.Тулгат нар бүртгүүллээ

Ардчилсан намын даргын сонгуульд өрсөлдөхөөр өнөөдөр /2021.03.19/ Соёл, спорт, аялал жуулчлалын сайд асан Ц.Оюунгэрэл, М.Тулгат нар Дотоод сонгуулийн хороондоо албан ёсоор бүртгүүлжээ. Мөн сунгаанд УИХ-ын гишүүн асан Л.Гүндалай өрсөлдөх шийдвэр гаргасан тул 15.00 цагт бүртгүүлэх юм байна.  Тус сонгуульд өрсөлдөх нэр дэвшигч 35 сая төгрөг тушаах аж.

Ардчилсан намын даргад нэр дэвшиж буй Ц.ОЮУНГЭРЭЛ:

-Ардчилсан намын даргын сунгаанд би өнгөрсөн жилийн зунаас хойш өнөөдрийг хүртэлх хугацаанд гурав дахь удаагаа бүртгүүлж байна. Анх өнгөрсөн оны долдугаар сарын 7-нд бүртгүүлсэн байдаг. Гэвч товлогдсон байсан сонгуулийг гэнэт зогсоосон. Энэ оны гуравдугаар сарын 4-нд И.Мөнхжаргал даргатай Дотоод сонгуулийн хороонд бүртгүүлээд, сонгуульд өрсөлдөх мөнгөө тушаах болтол хүчингүй болсон данс өгсөн байсан. Маш олон хүн намайг Ардчилсан намын даргад өрсөлдөхийг дэмжиж, хандив өгсөн тул 93 сая төгрөгийг хүчингүй болсон дансанд хийхээс эмээсэн. Тиймээс Н.Алтанхуяг даргад би хандсан. Хариу нь өчигдөр ирсэн, Ардчилсан намын албан ёсны бүртгэлтэй гэснийг тодорхойлсон маш тодорхой хариу өгсөн. Мөн өмнө Ардчилсан намын даргад бүртгүүлсэн хүн дахин бүртгүүлэх боломжтой гэсэн.

Анх удаа Ардчилсан намын даргад эмэгтэй хүн өрсөлдөж байна. Анхнаасаа үйл явдал их бартаатай замаар явж байна. Маш олон хүний дэмжлэг ирсэн. 93 сая төгрөг төлөх том асуудал тулгарахад 828 хүн хандив өргөсөн.

Харин одоо энэ сонгуульд өрсөлдөхөд 35 сая төгрөг төлөх болж байгаа. Тийм учраас хандиваас цугласан мөнийг буцаана. Хамгийн бага хандив өргөсөн хүмүүс рүү эхэлж буцаалт хийнэ. Яагаад гэвэл тэр хүмүүс маань сүүлчийн мөнгөө шавхаж намайг дэмжсэн учраас маш их баярлалаа Ц.Оюунгэрэл гэсэн тайлбартай буцаалт хийнэ.

Хаан банкин дээр очиж би өнөөдөр асуусан, утасны гүйлгээгээр өдөрт 20 сая төгрөгийн гүйлгээ хийх боломжтой юм билээ.

Ардчилсан намын даргад нэр дэвшигч М.ТУЛГАТ:

-Ардчилсан намынхаа бодлого үйл ажиллагааг авч явах удирдлагад нэрээ дэвшүүлэн, материалаа өглөө. Миний хувьд ардчилалд бүүвэйлэгдэж өссөн. Ардчилсан нам баруун төвийн үзэл баримтал дор явах юм уу гэдэг асуудал яригдаж байгаа түүхэн цаг үед намын даргын сунгаанд нэрээ дэвшүүллээ. Бидний үе ирсэн юм байна гэдэг итгэл төрж байна гэсэн юм.

Ардчилсан намын дарга С.Эрдэнэ өчигдөр мэдээлэл хийх үеэрээ Ардчилсан намын даргын сонгуулийг гуравдугаар сарын 28-нд хийх болсон тул нэр дэвшигчдийн бүртгэлийг урагшлуулж байна гэдгээ мэдэгдсэн. Ингэхдээ нэр дэвшигчдийн бүртгэлийг өнөөдөр 10:00-20:00 цагт багтаан хийх юм.

Г.ХОРОЛ

 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
29
ХахаХаха
20
ТэнэглэлТэнэглэл
11
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

80 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-19 175.38.21.100

An-iin dargad Doljin emee ch devshine

Avatar

хүн ёсны зөвлөх 2021-03-19 202.9.46.219

та нар болиочээ цаана чинь өөрсөдөөс чинь хол дээр залуучууд гараад ирчихсэн эртхэн нэрээ тат шившигүүдээ

Avatar

Зочин 2021-03-19 203.91.115.53

тарвагын хөлсний цус нэр дэвшээ юу? АРДЧИЛСАН НАМ БОЛИОЧЭЭ. ЗАСАГТ БАЙХААРАА АРД ТҮМНИЙГ ТУЙЛДУУЛЖ ӨӨРСДӨӨ ГАХАЙ ШИГ ТАРГАЛААД АМЕРИК РУУ ЗУГТААД АЛГА БОЛНО. ОДОО ХҮРЭЛСҮХийг СПОРТ ХИЙЛЭЭ ЦЭРГИЙН ХУВЦАС ӨМСЛӨӨ ГЭЭД БООЖ ҮХЧИХ ГЭЭД ӨӨРСДӨӨ ӨӨХЛӨӨД ИДЭЭД ХҮН ДОРОМЖЛООД ХЭВТЭЭД БАЙХ ЮМ.

Avatar

ХУД-ийн сонгогч Ш.Раднаа: Аливаа үзэгдэл юмсын цаад учрыг тунгаах хэрэгтэй 2021-03-19 103.26.195.211

Нийгмийн баялгаас ахиухан хүртэхийн тулд төрд эрх мэдэлтэй болох ёстой. Төрд төсөв, тендер, концесс, хөнгөлттэй зээл, тусламж, урамшуулал, унацтай албан тушаал, дипломат томилгоо, үнэгүй гадаад сургалтууд гээд ашиг хүртэх сувгууд олон.Харин төрд гарахын тулд нам дотроо эрх мэдэлд үзрэх ёстой.Ийм учраас л манай хоёр том нам бүлэглэл болоод дотроо зодолдоод байгаа юм. Цаад учир нь ийм байхад нэр дэвшсэн хувь хүнийг буруутгаад яахав дээ.

Avatar

E 2021-03-19 66.181.161.76

unurbayr hurtsiin hamsaatan elbegdorjiin gar hul bologch

Avatar

Зочин 2021-03-19 64.119.22.218

Оюунгэрэл чавганц чинь хүн амины хэрэгт орооцолдож бөйсан ялтан авгай байсан юм уу. Ямар бузар садарласан завьхай н**ш ьэ

Avatar

Зочин 2021-03-19 64.119.22.218

Ч. Өнөрбаяр бол цэвэр хүзүүгүй толгойт Ц.Элбэгдоржийн хонгилын гол зүтгэлтэн, цүнх баригч түүний бөөс юм. Жорлон Оюунгэрэл авгай бол америк эртэй садарласан яавч дарга байж болохгүй чавганц байгаа юм

Avatar

Зочин 2021-03-19 66.181.161.47

Оюунгэрэл Өнөрбаяр 2 бол цэвэр Элбэгдоржийн хүн нь ойлгомжтой Харин Элбэгдоржийн бодлогыг үргэлжлүүлэн хэрэгжүүлэх үү үгүй юу гэдэг л анхаарууштай

Avatar

АН гишүүн 2021-03-19 202.21.107.90

Норовын Алтанхуягийг бүртгээчээ

Avatar

Хөвсгөлчүүд 2021-03-19 64.119.25.149

Оюунгэрэл а******н. Дүүгээ алчихаад шороонд булчи хаад нуугаад сураггүй алга болсон гээд бөөн эрэл болгоод жүжиг тавьж байсан чинь хавар цас хайлахад гарч ирсэн нь тогтоогдоод хоригдож байсан ялтан ичээч.Хөвсгөлийн хэн чамайг мэддэг болохоор хэзээ ч гаргадаггүй байсан. Хэрэг хуучрахгүй шүү.яагаад хэрэгтэнг бүртгээд байдаг юм болдоо. Гайхаад байна

Avatar

Зочин 2021-03-19 124.158.80.188

ихэнх нь санал хуваагчид гөлдиичөөд хүний өөдөөс харж чадахгү

Avatar

СОНГОГЧ 2021-03-19 202.9.46.55

эрлэгдорж өөрийн гар хөлүүдээ АН-д шургуулахыг санаархаж байна. түүнд боломж бүү олго……………….

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.126.88.217

30 жил амьдарсан, дүр эсгэсэн Ардчилал амь тавьж байна. Одоо зоригтой Аавын хүү гарч Ардчилсан хувьсгал хийх хэрэгтэй. Баялагыг дахин хуваарилж, өмч хувьчлалыг шударгаар дахин хийх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.126.88.217

АН гүн хямрал, хагаралд орсон нь 1990 оны Ардчилсан хувьсгал дахин эхлэх суурь тавигдлаа. Энэ бол сайны дохио.

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-19 202.126.90.120

ТАРВАГЫН ЯЛААНЫ АЛУУР ӨНӨРБАЯРЫГ ХЭН ДЭМЖИХ ВЭ ДЭЭ ! ХА ХА ХА !

Avatar

Зочин 2021-03-19 103.26.193.79

Н. Энхбаярыг намнах үед их үүрэгтэй байсан хүн мөн үү дээ.

Avatar

Зочин 2021-03-19 103.229.123.244

Ингэж түмний шившиг болж байхаар хуучин дарга Алтанхуяг дээр хадаг , идээтэй хүрч очоод гуйж мөргөж байгаад ч хамаагүй залчихаач ээ!!!???

Avatar

Зочин 2021-03-19 103.229.122.147

ЭЛБЭГДОРЖИЙН ОЮУНГЭРЭЛ
ЭЛБЭГДОРЖИЙН ӨНӨРБАЯР ХОЁР БҮРТГҮҮЛСЭН БАЙНА ДАА

Avatar

Зочин 2021-03-19 103.229.122.147

ЛБЭГДОРЖИЙН ОЮУНГЭРЭЛ
ЭЛБЭГДОРЖИЙН ӨНӨРБАЯР ХОЁР БҮРТГҮҮЛСЭН БАЙНА ДАА

Avatar

Зочин 2021-03-19 107.77.241.18

Норовын Алтанхуягийн нэрийг дэвшүүлэх хэрэгтэй хүргэн Дэнзэнг нарийн бичгийн даргаар

Avatar

Ан 2021-03-19 107.77.241.18

Намаа тарсан гэдгээ хэлээд яв л даа Гүнбалай даргаа

Avatar

Шүүх 2021-03-19 107.77.241.18

Хулгайч тонуулчидын бөөгнөрөл

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.126.88.152

Энэ яахав 6 сараас цагаач хятадуудад энэ таатай хууль журам мөрдөгдөх гэж байна. Үүнд хэн болгон анхаарал хандуулж. Энэ дариухан таслан зогсоох хэрэгтэй байна. Үүнээс гадна үүнийг батлуулсан хүмүүс дариухан шалгах хэрэгтэй хятадын талаас их хэмжээний авилгал авсан байх магадлал өндөр байна. Тухай журамыг анхааралтай сайн уншиж facebook д нийтлэл хэрэгтэй байна.

Avatar

a 2021-03-19 192.82.70.159

Odoo boliooo

Avatar

Иргэн 2021-03-19 192.82.67.35

ЭНЭ АН-ЫН УЧРЫГ ОЛОХОО БАЙЛАА. САЯХАН НЭР ДЭВШИГЧЭЭ ТОДРУУЛЛАА Л ГЭСЭН, ТЭГЖ БАЙСНАА ЭНЭ ХУУЛЬ БУС Л ЮМ ЯРЬСАН, ОЮУНГЭРЭЛ НЬ БИ ОРОХГҮЙ ГЭХ УХААНЫ ШААРДЛАГА ТАВИАД БАЙСАН, ТЭГСЭН ОДОО ХААНААС БАС ЯМАР НЭР ДЭВШИГЧИД ГАРААД ИРЭВ ЭЭ??????

Avatar

Зоочин 2021-03-19 202.9.40.125

Хэдэн дарга хэрэгтэй юм бэ? Ерөөсөө ерөнхийлөгчийн сонгуулийн өмнө АН-г бүр унагах операци хүчтэй явж байгаа юм биш үү….
Дуртай нь л намын даргын сонгууль зарладаг болж дээ….

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.9.40.139

Норовын Алтанхуяг л арай зангарагтай байх боловуу даа

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-19 202.9.46.165

БАТ-ҮҮЛ АН-ЫН ДАРГА БОЛСОН ГЭЭД ЗАРЛААД БАЙХ ЮМ. АН ХЭДЭН ДАРГАТАЙ БОЛОХ ГЭЖ БАЙГАА ЮМ БЭ ??????????????

Avatar

Зочин 2021-03-19 59.153.114.23

Niisleliin nam. Ene chin an namiin darga

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-19 202.126.88.212

ТАХАЛТАЙ ТАРВАГЫН ДАГАН БАЯСАГЧ АДГЫН ШААРУУД !

Avatar

Зочин 2021-03-19 150.129.143.19

Hudaldaa banknii tuloo urag s**

Avatar

Зочин 2021-03-19 192.82.89.173

ЭЛБЭГДОРЖИЙН ОЮУНГЭРЭЛ
ЭЛБЭГДОРЖИЙН ӨНӨРБАЯР ХОЁР БҮРТГҮҮЛСЭН БАЙНА ДАА

Avatar

Зочин 2021-03-19 66.181.181.233

Манай намын дарга Гүнбалай бүртгүүлж байхым. Танай авгай бид 2 тэгээд намгүй яах юм хариу

Avatar

зочин 2021-03-19 202.9.46.29

Шоронгынхон

Avatar

Зочин 2021-03-19 192.82.74.92

Ene namd gishuun gej alga, ene hedhen hun l baidag yum baina. Tur barih ued ni darga hiih hun baina uu geed yavj baisan gesen unen bololtoi.

Avatar

Сок 2021-03-19 202.126.90.19

Гүнбалай чацага царайлаад төрхөмдөө буцдаг жавхлан юм да гэж

Avatar

Шударга иргэн 2021-03-19 202.179.25.251

Элбэгдоржийг 1996 оноос УИХ-ын гишүүн байхад туслах нь хийж байсан энэ Оюунгэрэл энд, тэнд очиж хүзүүгүй даргынхаа даалгавраар бантан хутгаад явах юм. Ёстой эргүү авгай, улс төрийн хорыг найруулцаад, ухаантай хүний дүр тоглосон тэнэг гар

Avatar

Чингэс хааны үр сад 2021-03-19 66.181.161.5

Новшийн нам бүрмөсөн сөнөтүгэй

Avatar

Nam bus irgen 2021-03-19 59.153.115.155

Nam baiguulaad baisan biluu ene nuhur chini.

Avatar

gishuun 2021-03-19 192.82.91.238

bi jiriin negen gishuun bna ene AN chin odoo 2 huvaagdsiimuu. uy bolood bgaan bee. nuguu 4 hunn tegeed yahiin bee. bolimoor yamaa.

Avatar

Зочин 2021-03-19 64.119.20.97

ЭНЭ ЁСТОЙ НЭГ СОНИН ГОНДООМ ШҮҮ, ЖОРЛОН ХЭСЭЭД ЯВЖ БАЙДАГ БААСНЫ ТОМ НОГООН ЯЛАА ШИГ

Avatar

Зочин 2021-03-19 122.201.22.21

Энэ засагын хийснийг хуваалцах санаатай . . Метро хэзээч бүтэхгүй тэгээд энэ засаг хөдөлсөнгүй гэнэ . мэдээж

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-19 202.126.88.212

АРДЧИЛСАН НАМ ГЭЖ ХОГ ШААРУУДЫН ЦУГЛУУЛГА БОЛЖ ДЭЭ !!! ГҮН БАЛАЙ ГЭЖ ЗАЙСАНГЫН ГАЗРЫН НАЙМААЧИН ОРОХ ГАЗАРГҮЙ ХОГЫН ОРОМЖ РУУГАА ЭРГЭЖ ДЭЛ СУЛ ЮМ ХАРХААР ИРЖ ДЭЭ !!! ШААРУУД !!!

Avatar

АН гишүүн 2021-03-19 202.21.107.90

Норовын Алтанхуягийн нэрийг дэвшүүлэх хэрэгтэй

Avatar

Zochin 2021-03-19 66.181.161.122

х** үмхий дөрвөд өө

Avatar

z 2021-03-19 202.126.90.121

komu ti nujna suka poshel von

Avatar

1212 2021-03-19 103.80.211.79

Hahahaha Gunbalai odoo heniih n AN-n gardad ursulduhnuu ikh olon hunii AN bga shde haha

Avatar

зочин 2021-03-19 202.21.105.186

Ёстой нөгөө бор халзан хонь ч дэвшиж болохоор болжээ, АН нам биш болжээ.

Avatar

irgen 2021-03-19 66.181.161.4

zavharsan yum,bas nuguu tald n 4 nuhur ursulduud bga biz de.alind n itgeh bolj bna ve

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.126.89.64

Tsagtaa MAN gurviin gurvan gargatai bolj l baisiim bilee (1930 -aad oni ved) Odoo AN hoer dargatai heseg zyyr yavah l dee ! Yavaandaa uchiraa olno biz !

Avatar

Аа 2021-03-19 202.55.188.103

Энэ нэг шизотой эргүүгээр юу хийх вэ

Avatar

2356 2021-03-19 103.206.195.230

Гүнбалай минь чи одоо хэрэггүй дээ, Ард түмний нам байгуулаад АН-аа бутаргаж самараа биз дээ.

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.55.191.130

Одоо даргаа сонгоогүй нам, тэгээд дотроо ийм их хямралтай нам яаж ерөнхийлөгчид ялах вэ дээ?

Avatar

Зочин 2021-03-19 139.5.216.142

Мэдрэлүүд

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.55.191.194

Нөгөө дэвшээд яваад байгаа 4одоо яах билээ энэ нээрээ завхарсан юм болж байна аа АН аа

Avatar

zochin 2021-03-19 59.153.115.230

Ардчилсан нам үнэхээр архичин, шизотой Гүнбалайгаар дутаж байждээ

Avatar

Зочин 2021-03-19 43.242.243.213

АН эгнээндээ Гүнбалайг оруулвал дахиж хэүээч сэхэхгүй. Хаана юу ямар сэг зэм гарна Гүнбалай явж байдаг. Эхнэр хүүхэдтэй байхдаа өөр мөнгөний сонирхолтой хүүхэнтэй танилцаад гэр бүлээ хаячихаад одоо заяанй хань замдээр таарсан гээд анхных юм шиг яриад явдаг нь үнэхээр ичиг. Гэрээ авч явж чадаагүй илжиг нам авч явж харагдаач. Гүнбалайраад цаашаа шүү.

Avatar

Зочин 2021-03-19 64.119.20.95

Оюунгэрэл ч яахав нэрээ барсан авгай. Тулгат АН-ын хэнд гомдсон бэ? Ямар ч гэсэн улс төрд хол явахааргүй хүн гэдгээ эртхэн харууллаа. Хуурамч сонгууль явуулж буй С.Эрдэнийн дагаж далдаганагсад жинхэнэ сонгуульд орохоосоо айсан, өөртөө итгэлгүй нөхдүүд болохоо харууллаа…

Avatar

АХАХА 2021-03-19 202.9.47.13

НЭГ НЬ ЯПОН АВГАЙТАЙ, НӨГӨӨ НЬ АМЕРИК ӨВГӨНТЭЙ, ГУРАВДАХЬ ГҮНБАЛАЙ .ХААШАЙ ЯНЗЫН ХОЛБООТНУУД ВЭ

Avatar

ШАЛГУУЛАХ НЬ ЗҮЙТЭЙ 2021-03-19 202.70.33.242

ЭНЭ ГҮНДАЛАЙ ЧИН ӨӨР НАМТӨЙ ТҮҮНИЙ ДАРГА БИЗ ДЭЭ ЮУН МАНАЙ НАМЫН ТӨЛӨӨ СОНГУУЛЬД ОРООД БАЙНАА

Avatar

Зочин 2021-03-19 122.201.22.21

ганцаардахгүй юу даа овилоггүй хүн

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.9.47.13

ЗӨВ Ш ДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.9.47.13

ГҮНДАЛАЙ ЗӨВ Ш ДЭЭ

Avatar

Хууль ёсны нэр дэвшигчид 2021-03-19 66.181.161.3

Амжилт хүсье!

Avatar

Иргэн 2021-03-19 192.82.71.33

Та 2-т амжилт хүсье.

Avatar

Зочин 2021-03-19 64.119.20.95

С.Эрдэнэ АН-ын үйл ажиллагаа, сонгуулийг будлиулах гэж бүх чадлаар зүтгэх замаар МАН-д үйлчилж бизнес хийж байна…

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.131.245.243

АНУ-ын давхар иргэншилтэй Ц.Оюунгэрэлийг бүртгэж болж байгаа юм уу? Элбэгдоржийн л бууны нохой шүү дээ.

Avatar

зочин 2021-03-19 64.119.27.68

амжилт хүсье.

Avatar

би 2021-03-19 202.9.46.189

АН Д ГАДНЫХАН ИХ ХОР НАЙРУУЛАЖ БАЙХ ШИВ ХАХА

Avatar

Зочин 2021-03-19 169.253.162.4

Оюунгэрэлийг би танихчгүй уулзаж ч байгаагүй гэхдээ л үнэхээр боловсролтой зөв төлөвшсөн хүмүүжилтэй жинхэнэ Монгол бүсгүй шүү . Би л лав дэмжинээ яагаад гэвэл түүний номыг унших дуртай. Хүнийг хөгшин бас гадаад хүнтэй суусан гэж бүү ярьж байгаарай өөрөө бид хөгширнө бас үр хүүхэд маань яаж ч яваа билээ. Одоо бүгдээрээ дандаа сайн сайхан Эрүүлээр сэтгэцгээе залуусаа. Оюунгэрэлээ амжилт!

Avatar

зочин 2021-03-19 43.242.243.95

Ц.Оюунгэрэл та ах дүүстэйгээ нийлж байгаад архи уудаг нэг дүүгээ бүлэглэн зодож амь насыг бүрэлгээд нуучихсан байж байгаад баригдсан хэрэг чинь цагдаагийн байгууллагад шалгагдж байсан, одоо хэрэг хуучираад цаг хугацаа өнгөрөөд мартагдсан гэж бодож байна уу, хэрэг хуучирдаггүй хүн амины гэмт хэрэгтэн хүн намын даргад нэр дэвшиж болдог юм уу хүмүүсээ

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.126.89.108

Чи эрүүл үү?

Avatar

зочин 2021-03-19 43.242.243.95

чи өөрөө эрүүл үү, хуулийн байгууллагаас шалгаад тухайн үедээ бөөн сенсаац болж байсан, загасны тархитай болохоор одоо бүгд мартсан байна даа

Avatar

Зочин 2021-03-19 202.9.47.13

ҮНЭН ҮНЭН, ХӨВСГӨЛИЙН ГАЛЗУУ ШИЗО ГЭР БҮЛ ЮМ ГЭСЭН

Avatar

Zochin 2021-03-19 202.179.25.147

Оюунгэрэл Америк нөхөртэй явахгүй ээ.Тулгат япон авгайтай явахгүй ээ.Төрийн хар хайргцагны бодлогыыг гадны туршуулуудад бүү атгуул.АНын гишүүд бодох хэрэгтэй шүү.

Avatar

Зочин 2021-03-19 192.82.77.167

ta nar oyungeŕeliig hyyj yavuulaarai.ter medrel avgai.

Avatar

Зочин 2021-03-19 192.82.87.224

Тулгат мундагаа. боловсролтой. АН улиг болсон улстөрч нэртэй хууччуулаасаа салах болсон

Avatar

Irgen 2021-03-19 202.9.46.135

Usa tagnuul nuhurtei emegtei bas hereggui. Zaluuchuud ni nogoo AN daa bgaa yum bna. Tend ni arai uhaantai uneheer shinechleh setgel potentsialtai zaluuchuud ni bna. End Erdene ggin hor nairuuldan junig bolno.

Avatar

зочин 2021-03-19 139.5.217.228

Япон авгайтай монголын төлөө гэсэн сэтгэлгүй Тулгат гэх энэ залуу яг АН-ын жирийн гишүүдийн болон ард түмний эрх ашгийн төлөө ажиллаж харагдаач.

Avatar

zochin 2021-03-19 202.131.251.130

gadaad nohortei hunees deer bish uu.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж