Шүүгч нараа шалгуул! | News.MN
Шүүгч нараа шалгуул!

Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөлийн Нарийн бичгийн дарга А.Гансүхийн танил, өмгөөлөгч Б.Баасанцогттой холбоотой дөрөв дэх “бөмбөг” өнөөдөр (2021.03.16) тэсэрсэн нь шүүгч нарын данс руу мөнгө шилжсэн баримт болов.

Монголын өдөр тутмын сонинуудын эрэн сурвалжлагч нэгдлээс “цацсан” энэхүү нийтлэлд бичсэнээр өмгөөлөгч Б.Баасанцогт 2017 оны есдүгээр сараас 2021 оны нэгдүгээр сарын 27-ныг хүртэлх хугацаанд таван шүүгч, зургаан шүүхийн ажилтан 11 хүнд 47.2 сая төгрөг шилжүүлжээ. Гэвч энэ бол шүүгч нар луу “илгээсэн” авлигын зах нь гэж тодотгосон байгаа юм.

Өмнө нь Сүхбаатар дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхийн шүүгч З.Болдбаатар, Баянзүрх дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхийн шүүгч Х.Идэр, Булган аймгийн Эрүүгийн хэргийн шүүгч Д.Отгонбаатар, АТГ-ын ажилтан комиссар П.Чулуунбаатар (чөлөөлөгдсөн) нарын лифтний бичлэг задарч, дуулиан тарихад Шүүхийн ерөнхий зөвлөл шүүгч нараа өмгөөлсөн бол энэ удаад дээрх 11 хүнээс таван шүүгчид мэдэгдэл хүргүүлж, шалгуулахыг шаарджээ, зөв. Шүүгч нартай холбоотой авлигын хэрэг сөхөгдөж байхад толгойг нь илэх ёсгүй.

Шүүх засаглал хэнээс ч хараат бусаар ажиллах ёстой. Гэтэл шүүгч өмгөөлөгчөөс мөнгө шилжүүлэн авсан нь баттай бол шүүгч ч Шүүхийн ерөнхий зөвлөлөөс мэдэгдэл ирэхийг хүлээж суулгүй, өргөдлөө өгөөд, ажлаасаа чөлөөлөгдөх ёстой юм. Хуулийн байгууллага ч шалгаж, үнэн мөнийг мухарлах шаардлагатай.

Учир нь, Б.Баасанцогт өмгөөлөгчтэй холбоотой хэрэг төлөвлөдөг, шүүгч, прокуроруудыг нэг дор цуглуулж уулзалт зохион байгуулдаг зэрэг мэдээллүүд цацагдсан нь шүүгчийн хувьд ёс зүйд нь нийцэхгүй асуудал юм.

Хоёрдугаарт, тэрбээр шүүхийнхэнтэй холбогдсон энэхүү сүлжээгээрээ дамжуулан хэрэг төлөвлөөд гүйцэтгэдэг байж болзошгүй схем компьютерээс нь олдсон тухай Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ хөндсөн нь илүү ноцтой болж таарч байгаа.

Монголд сүүлийн үед бичлэг их задардаг болсон. Энэ нь тодорхой цикльтэй буюу УИХ, Ерөнхийлөгчийн сонгууль болох цаг хугацааг угтаад задардаг гэж хэлж болно. Хамгийн гол нь хуулийн байгууллагын хийсэн бичлэг үү, хувь хүмүүсийн хийсэн бичлэг үү гэдгийг шалгаж, тогтоодоггүй тул тухайн үедээ дуулиан дэгдээгээд л өнгөрдөг. Нэг үгээр хэлбэл, бичлэгийг гэмт хэрэг илрүүлэх гэхээсээ нийгэмд дуулиан шуугиан тарьж, нэгээр нөгөөг нь намнах арга хэрэгсэл болгон хувиргадаг гэхэд хэтрүүлсэн болохгүй. Иймээс өмгөөлөгч Б.Баасанцогттой нэр холбогдоод буй шүүгч нартай холбоотой асуудал нь шүүх засаглалд бугшсан буруу бүхнийг засахад чиглэх учиртай.

Нөгөө талдаа УИХ Шүүхийн тухай хуулийг шинэчлэн баталсан цаг мөчөөс хойш шүүгч нартай холбоотой ноцтой баримт шил дараалан олон нийтэд ил болж эхэлсэн нь болгоомжлол ихээр төрүүлэх боллоо. Тодруулж хэлбэл, энэ оны гуравдугаар сарын 1-нээс Шүүхийн тухай хууль хэрэгжиж эхэлснээр шат, шатны шүүгч нарыг сонгох сонгон шалгаруулалт зарлагдсан нь ирэх жилүүдэд аль бүлэглэл, фракц хүчтэй байхыг шийдэх “уралдаан” өрнөж байна уу гэж хэлж болохуйц байгаа юм.

Тэр дундаа Шүүхийн тухай хууль шинээр хэрэгжиж эхэлсэн нэрийн дор өөрсдийн хүнээ тохоон томилох зорилгоор бусдыг хэрэгт холбогдолгүй байхад нь холбож, буруу ташаа дуулиан дэгдээж буй бол Монголд шударга ёс тогтохгүй.

Харин ч хуулиар дамжуулж, хийсэн хэргээ хаацайлуулах, эрх мэдлээ зузаатгах шударга бус үйл ажиллагааг шүүх засаглал дээр явуулж байна гэж тодорхойлж болно. Энэ тохиолдолд Монгол Улс шүүхийн хараат бус байдлаар дэлхийн 140 улсаас 120-д жагссан байрнаасаа мөддөө урагшлахгүй, харин ч хойшлох эрсдэлтэй гэсэн үг.

Монгол Улсад өнөөдөр 500 гаруй шүүгч ажилладаг гэсэн статистик мэдээлэл бий. Тэдэн дунд шударга шүүгч олон байгаа. Иймээс шүүх байгууллагад итгэх иргэдийн итгэлийг сэргээхэд авлигын хэрэгт холбогдоод буй шүүгч нар өөрсдийгөө хуулийн байгууллагаар шалгуулж, буруугүй бол түүнийгээ нотлох явдал юм. Харин буруутай бол эртхэн зайгаа тавьж өгөөд, Монголын шүүх засаглалд танилын сүлжээ ялдаг бус хууль ялдаг болох шударга тогтолцоо хэрэгжих орон зайг бий болгох шаардлага байна.

Өмгөөлөгч Б.Баасанцогтоос 47.2 сая төгрөг шилжүүлэн авсан гэх дуулианд нэр холбогдоод буй шүүгч нарын нэрс: 

  • Баянгол, Хан-Уул дүүргийн Иргэний хэргийн анхан шатны шүүгч Б.Мөнхбаяр,
  • Нийслэл дэх Захиргааны хэргийн анхан шатны шүүхийн шүүгч Ц.Одмаа,
  • Баянгол, Хан-Уул дүүргийн Иргэний хэргийн анхан шатны шүүхийн шүүгч Д.Энхцэцэг,
  • Баянгол, Хан-Уул дүүргийн Иргэний хэргийн анхан шатны шүүхийн шүүгч Ж.Эрдэнэчимэг,
  • Сүхбаатар дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхийн шүүгч З.Болдбаатар,
  • Баянгол, Хан-Уул дүүргийн Иргэний хэргийн анхан шатны шүүхийн ажилтан Г.Зулаа,
  • Баянгол, Хан-Уул дүүргийн Иргэний хэргийн анхан шатны шүүхэд ажиллаж байсан З.Ууганзаяа,
  • Улсын дээд шүүхэд ажиллаж байсан Т.Батдорж,
  • Баянгол, Хан-Уул дүүргийн Иргэний хэргийн анхан шатны шүүхийн ажилтан Э.Дарханцэцэг,
  • Улсын дээд шүүхийн ажилтан Н.Мөнхтулга,
  • Сүхбаатар, Чингэлтэй дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхийн ажилтан Г.Галдандагва нар юм.

Тэдний тав нь шүүгч бол дөрөв нь шүүхийн ажилтан, хоёр нь шүүхэд ажиллаж байсан.

Г.ХОРОЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ТэнэглэлТэнэглэл
8
ЗөвЗөв
5
БурууБуруу
3
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

56 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-16 64.119.18.98

Арчаагүй чацагануудаас болоод Хамаг юм задарчихлаа, Хонгилыг шалгуулна гээд МАНгарууд хуцаал байна, Одоо хөлсний жагсаал л хийгээд байх хэрэгтэй.

Avatar

Иргэн 2021-03-16 122.201.22.165

Шүүгч нарыг шалга

Avatar

zochin 2021-03-16 103.57.94.159

Ezniig n olon shuu,naaduul chin yaxav jijig garuudan,Ard n baigaa Udirdagchiig n ol gej Tushaa Oyun Erden saidaa.

Avatar

Зочин 2021-03-16 66.181.169.108

Еоөнхийлөгч ба түүний нөхөд

Avatar

Irgen urgeljlel 2021-03-16 202.9.46.135

Orgil rashaan suvilliig hiisen company iihan deed shuuhiin ene shiidverees bolj ajliin holsoo buten avch chadahgui hohirch uldej bna. Huneer yum hiilguulcheeed mongoo unjdag huniig deed shuuh ingej hamgaalahaar yaj mgl ulsad shudargA yos togtoh ve de. Yaj humuus ajil hj mongo olno hedegt itgej amidrah ve. Deed shuuh luivarchdaa hamgaalaad bval ene ulsad ardchilal ene ter yaj hogjih ve. ????????

Avatar

unshigcn 2021-03-16 69.76.229.35

erohiilogcn erohii said 3 aasaa iheleed tseverlee ene 3 cnin jdu cnin ofshorcnin gee bizdee battulga bascn yahav talh mahnii uildver ni ajillaad cningisiin hoshoog ni ard tumen uzeh umdaa nogoo 2n baihgui kazinodood baihgui hurelsuh bur dapaalaad erohiilogcn bolno gejsoliorood baij baidag

Avatar

Уншигч 2021-03-16 66.181.186.238

Энэ ч ардын намын дээд удирдлагын улсын баялагыг тонож намаа санхүүжүүлдэг тогтолцоогоо аврах шүүх засаглалд шинэ хуулиар олж авсан эрх мэдэл нөлөөллөө тогтоох гэсэн ажиллагаа байна

Avatar

Irgen 2021-03-16 202.9.46.135

Deed shuuhiihen avligachin heveeree bna. Ochigdor manai hergiig ulaim tsagaan gemrnii tald shiidlee. Anhan shatnii shuuh dr hurliin protokoliig ilt zasaj bidnii helsniig hasaad heleeguig helsen bolgoj oruulsan hural hj bidnii esreg tald shiidsen baisniig davah shuuh unen monoor ni yalgaad protokol huuramchaar uuldsniig notlood hergiig unen zovoor shiidsen bsan. Getel irgenii hergiin deed shuuh anhan shtnii shuuhiin shiidveriig batalj ilt unen zoviig zavhruulsan shiid gargav. Tednii deer tenger

Avatar

gal 2021-03-16 66.181.161.43

ene baitugai zuils bsan um shuu. odoo l hevleliin erh chuluu ……..,…..,…..tanagtaa tulchaad bgaa bolohoos

Avatar

gal 2021-03-16 66.181.161.43

hariu nehej ehellee dee. urid hojid baigaagui l gej bitgii heleerei dee. ene baitugai zavharsan niigemiig hen henii zasaglaliin uyd bsan um shuu

Avatar

уншигч 2021-03-16 66.181.191.190

тархи угааж анхаарал өөр тийш хандлуулах гээд үзэж тарж байна аа тэнэгүүд нь та нарыг дагаж намирдаг юм байгаа биз. шалгадаг газар нь та нараар дутахгүй. харь гаригаас монголд ирсэн юм шиг загнаж байх шив. инээд хүргээд бай 30 жил дампууруулчихаад одоо гайхуулж гэнэ

Avatar

зочин 2021-03-16 66.181.191.190

эхлээд төрөөс төрсөн тэрбумтнуудаа шалга

Avatar

mnbvc 2021-03-16 88.116.92.142

iim humuuseer yaj hereg shiiduuleh yum be bugdiig n halaach

Avatar

irgen 2021-03-16 192.82.88.45

shalguulaad ner tsever bol unemshie

Avatar

irgen 2021-03-16 192.82.88.45

eruugiin deed shuuhiin shuuch Soembo-erdene gej mundag avilgachin baa daaa

Avatar

Зочин 2021-03-16 122.201.24.144

Монгол Улс Дэлхийн шившиг! Саарал жагсаалтаас гараад удаагүй байдаг! Одоо иргэд ямар хариу барих бол? Эсвэл УИХ иргэдийн тархийг хуучин зангаараа ЗАД УГААНА!

Avatar

Авилгал авна гэдэг хамгийн том хар нүгэл 2021-03-16 64.119.26.161

Ганц шүүгч нар бус авилгал авч албан тушаал зарж байгаа УИХ-ын гишүүд, сайд дарга нар, татвар, МХ-ын байцаагч нар гээд бүх авилгачид тамд унаж үхнэ. Энэ гарцаагүй үнэн эдлэх үйлийн үр нь. Үлдсэн үр хүүхэд нь үе үеэрээ зовж тачрлах болно.

Avatar

иргэд 2021-03-16 64.119.22.90

ер нь өмгөөлөгч нар шүүгчдийн дамжуулагч авилгын хамжигч нь ш дээ энэ үнэхээр илрэх ёстой илрэх цаг нь болж шүүгч нарын дансыг болон ойр хүмүүсийнх нь дансыг шалгаж бх хэрэгтэй үнэхээр гомдмоор гутмаар юмаа монголын шүүгч нар

Avatar

Зочин 2021-03-16 150.129.141.117

Зураг тодорхой байна л даа энэ бүхний ард Баттулга л байна л даа өөр хүн харагдахгүй байна байх ч боломжгүй бяр нь хүрэхгүй манайхан М.Энхболыг л биш бол гэдэг утгаар хулгайч луйварчин сонгосон гай гарч байна даа хүн хийж сурсан юмаа л хийнэ өөрчлөгдөхгүй л дээ одоо дахиж сонгогдож хаан болох гээд байгаа юмуу хаашаа юм мөн ч улайрч байна даа юу л болдог бол

Avatar

ИРГЭН 2021-03-16 202.9.47.32

ШҮҮХИЙН МАФИЙГ УСТГААГҮЙ ЦАГТ ШУДАРГА ШҮҮХИЙН ТАЛААР ГОРЬДОЛТГҮЙ………………..шүүх бузартжээ….

Avatar

Орк 2021-03-16 64.119.23.80

Шүүхииг нэг бүрчлэн шалгаж маш хатуу ял оноож байж өөрчилнө одоонии шүүх бүгд цус ойртсон эрх мэдэлтнии гарт орсон хүмүүс бгаа энэ бүгдииг одоо хииж чадахгүй л болуу 5 сая хүн амтай болснии дараа юу юм гэхээс

Avatar

Зочин 2021-03-16 203.91.115.42

А.Гансүх гэж хэлээ хазсан хулгайчийг үтэр түргэн баривчилж хорьж шалгаад өмнөх хэргийг нь сөхөж шоронд хатаах ёстой. Элэнцгийн ҮАБЗ-ийн н/б дарга вэ? Ийм адгийн шаарнууд байгаа болохоор улс орон өөдлөхгүй байгаа юм. Хэлэх ч муу үг алга.

Avatar

Зочин 2021-03-16 203.91.115.42

Хонгилын эзэн, жинхэнэ эзэн нь одоогийн ерөнхийлөгч Баттулга гэж харагдаж байна. Ийм юм байж болох юм уу. Огцруулах хэрэгтэй. Биднийг, ирэйдүйг минь ингэж баллаж байхад Монголчууд бид ямар арга хэмжээ авахыг харж байгаа шүү. Зүгээр өнгөрвөл тэсрэхэд ойрхон л байна даа. Хөмсгөө зангидаад их зантайгаар харж зандардаг шүүгч нараас ийм хүмүүс олон байгаа болов уу. Бүгдийг зайлуулж шалгах нь шударга ёс биз дээ.

Avatar

Иргэн 2021-03-16 59.153.114.210

ШЕЗ гэж хогийн савыг Лүндэндорж гэдэг гэмт хэрэгтэн ашиглаж байсны гай бас бий. Ийм шуугиан гарсан дор нь шалгахгүй гомдол гаргасан хүн байхгүй гээд удаагаад байгаа нь ТЕГ, ЦЕГ,АТГ муу ажиллаж байгаагийн илрэл.

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-16 202.126.90.115

ЭЛБЭГДОРЖИЙН БИЙ БОЛГОСОН БУЗАР СИСТЕМ !!!

Avatar

За алив бурууд хатуу зөвд зөөлөн ханддаг гээд бдаг шүүхийг эд нартаа яаж хандахыг харъя даа 2021-03-16 64.119.27.26

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎 хүний зовлон дээр хөлждөг адгийн шаарнууд

Avatar

Зочин 2021-03-16 66.181.177.128

HONGIL

Avatar

Ч 2021-03-16 122.201.24.144

Засаглалын замхрал дээд цэгтээ хүржээ! Энэ хэзээ зогсох уу? Намууд, УИХ, ЗГ-ын шаардлага алга. Цэргийн төрийн эргэлт үү? Ерөнхийлөгчийн засаглал уу? Иргэний дайн уу? Аль нэг хөршөөс 100% хараат байдал уу? Ард түмний бослого уу? Ард түмний эсрэг хамгийн том гэмт хэрэг хийсэн 10 улс төрчийг үгүй хийх үү? Ганц хариулт: Ард түмэн улс төрийн намуудын сонгууль, ерөнхийлөгчийн сонгуульд маш няхуур хандахгүй бол улс орны өнөөгийн нөхцөл байдал улам дамжирна. Хүүхдүүд ямар нийгэмт амьдрах гээд байна вэ?

Avatar

Орк 2021-03-16 66.181.161.14

Хүний амь амьдралаар тоглосон бузар новшнууд?шорондоо хатаах болноо.

Avatar

Зочин 2021-03-16 64.119.22.74

Шүүгч нар ёстой "ҮҮРЭЭ ХӨНДҮҮЛСЭН ШОРГООЛЖ" ?шиг болж бна даа.

Avatar

Бөмбөггүй хүн энэ хорвоод бий юу? 2021-03-16 202.126.89.22

Оффшоорчдын хийдэг ажил бол гутаан доромжилж, зохиомол, хэтрүүлэгтэй бөмбөг нээгчид болно! Үйлийн үр гэж шүүх бий дээ!!

Avatar

Зочин 2021-03-16 202.9.46.43

end neg ih offshorechid geed orilood baih n teneg hereg bainaa malaa gol n shuugch nar avilgald idegdsen n aimaar bna tenegee

Avatar

Х 2021-03-16 64.119.21.70

Эбагийн захиалгыг биелүүлдэг Хосбаяр гээд тэрбумтан шүүгч гээд шуугиад байсан одоо юу болсон бэ?

Avatar

Зочин 2021-03-16 66.181.161.23

Ийм амьтад хүний хувь заяаг шийддэг гэхээр л аймаар байгаа юм шүү ..Ер нь шоронд байгаа бүх хүнийг сулал !!!! .

Avatar

Зочин 2021-03-16 122.201.31.195

Шүүгчид нөлөөлөхгүй гэдгээр далайлгасан далд хуйвалдаан, нөлөөллийг цагдаа нар дийлэхгүй гэдэг нь тодорхой юм байна даа. Энэ шүүх гэдэг ямар булай юм нуугдаж байдаг газар вэ. Цаана нь байгаа Баасанцогтуудыг хэрхэн яаж илрүүлж шүүхийг шүүх шиг болгох юм бол доо. Нямдоржийн аргаа бараад байсан нь үнэн юм байна даа.

Avatar

Зочин 2021-03-16 192.82.71.221

Элбэгдоржийн шүүхийн системд бий болгосон шүдарга ёс гээч нь ийм л байна даа

Avatar

Иргэн 2021-03-16 192.82.64.220

Эд нар чинь авилгал гэсэн жаран мянган төгрөг бусад гурван зуун мянга, хоёр сая төгрөгөө дансаар авдаг тэнэгүүд үү. Намайг бариараа гээд тэ! Авилгийг дансаар өгч авдаг юм байна л даа. Сонгууль дөхөхөөр хэн нь шударга бэ гэсэн уралдаан явагдаад, хамгийн шударга нь гарч ирээд жаран тэрбум, ЖДҮ гэсэн шударга гишүүд шалгараад, дахиад их хуралдаа сууж үлдэх юм. Одоо бүр гоё ИХ-ын гишүүд өөрсдөө шүүхийн ерөнхий зөвлөл, шүүхийн сахилгын хороог байгуулна. УИХ-ын байгуулсан ШСХ-ны шийдвэр нь эцсийнх.

Avatar

Зочин 2021-03-16 202.9.46.43

dansaar avah teneg ch baina l daa yadaj baihad barimttaigaa garaad irlee malaa tegeed belneer avdag gedgiig bas neg nuhur tv face-eer duuren zarlalaa malaa shuugchdiig umuuruud baihiig bodohod chi haashaa yum hamsaatan n yumuu bish bol duugui suuj bai l daa teneg s***r chini

Avatar

Зочин 2021-03-16 202.179.26.75

AN-iig baihgu bolloo geed bdg getel unendee MAN baihgu bolson. Bugd avilgachid uchraas Nyamdorjiin shantaajind orj tuunii hussen buhniig hiij ugch bga. AN yahaw zugeer hereldeel bj bga.

Avatar

Зочин 2021-03-16 192.82.71.51

Элбэгдоржийн л томилсон тэрбумтан шүүгч нар шүү дээ. Хууль зүйн сайдад шүүгч нар огт хамааралгүй.

Avatar

Зочин 2021-03-16 192.82.71.221

Харин тиймээ

Avatar

mgl 2021-03-16 103.57.95.127

za ashgui, bulai nariig shiitgeh tsag irjee.

Avatar

Зочин 2021-03-16 66.181.161.47

Odoonii muusain jingeruud turd ih shurgatsan avilgal hahuuli ih avch bna hulgaich nariig bugdiig ni tsaazaar av

Avatar

Хул гайч Женко 2021-03-16 124.158.87.102

Баттулгыг үүнийг нураа гэж санал өгсөн. Байгаа царайг нь хар аа. Харамсмаар мафийн Женко юм аа

Avatar

Зочин 2021-03-16 202.126.90.74

Ene shudarga busiin hongiliig Battulga baiguulsan shvv dee ! Yagaav nuguu nvvrsnii Gansvh, Ya.Batsuuri ntr eer l ehelsen biz dee !!!

Avatar

Зочин 2021-03-16 192.82.71.221

Элбэгдоржийн баасыг цэвэрлэхэд цаг хүгацаа хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-03-16 122.201.22.21

Даандаа хүүхнүүд юм шиг байх юм

Avatar

Emegteichuud 2021-03-16 87.147.144.34

Tiim bn huuhnuudee gej

Avatar

Зочин 2021-03-16 202.126.88.42

Иргэд эсэргүйцэх, төрийн эргэлт болох, цус урсах гэх ажиллагаа явагдаж байж Монголын төр засрах юм байхдаа….. хөөрхий зайлуул. Эсвэл шударга нэг чанга удирдагч гарч ирэх замнал…. Монголчуудыг Бурхан өршөөг!

Avatar

Одоо яая гэхэв 2021-03-16 64.119.24.181

Анхнаасаа л гэдэг шиг… Энэ бод шулуухан хэлэхэд Монгол ялна-чуудын сонголт байлаа гэж.. Одоо ч гэсэн алдаагаа засахад цаг байнаа

Avatar

Зочин 2021-03-16 54.38.214.16

оцгонуур шүүгчдээ яах гэж байна?

Avatar

zochin 2021-03-16 64.119.17.17

diilenkh ni emegteychuud , p***a gej

Avatar

Зочин 2021-03-16 139.5.217.76

Нээрээ арай чдээ хэлэх ч үг алга. Эд чинь 5 6 саян цалин авдагийн бишүү 🙁

Avatar

иргэн 2021-03-16 64.119.20.101

Шүүгч нэртэй бузар пизданууд хичнээн хүнийг хэлмэгдүүлж хичнээн бузар хэрэг хийсэн гэмт хэрэгтнүүдийг хэргээс мулталсан бол. Авилга авсан нь нотлогдсон бол халаад цагдаа сайн шалгах хэрэгтэй. Баттулга гэж мөнгөний шуналтай мафийн сүлжээний толгойлогч

Avatar

хүн 2021-03-16 66.181.187.94

Б.МӨНХБАЯР АВИЛГАЧ ЮМ БАЙНА. МЭДЭЖ АВЛАА. НЭГ ИХ АВИЛГА ӨГ ГЭЖ ГЭЖ ШААРДДАГ ХҮНИЙ ХЭРГИЙГ ЯГ ТҮҮНИЙ САНААНД НИЙЦҮҮЛЖ ШИЙДЭЖ, ХУУЛИЙГ УЛАНДАА ГИШГЭЖ БАЙСАН ЮМ.

Avatar

Зочин 2021-03-16 66.181.161.14

Хаана ба тэр монгол эх хүн??арьсыг нь хуулах хэрэгтэй дээ?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж