Путины зарлигаар Ж.Гүррагчаад ОХУ-ын төрийн дээд шагнал хүртээнэ | News.MN

Путины зарлигаар Ж.Гүррагчаад ОХУ-ын төрийн дээд шагнал хүртээнэ

Путины зарлигаар Ж.Гүррагчаад ОХУ-ын төрийн дээд шагнал хүртээнэ

Путины зарлигаар Ж.Гүррагчаад ОХУ-ын төрийн дээд шагнал хүртээнэ

ОХУ-ын Ерөнхийлөгч В.Путины зарлигаар Монгол Улсын анхны сансрын нисгэгч, БНМАУ-ын баатар, ЗХУ-ын баатар, "Монгол-Оросын найрамдал" нийгэмлэгийн ерөнхийлөгч, бэлтгэл хошууч генерал Ж.Гүррагчааг ОХУ болон Монгол Улсын хоорондын иж бүрэн түншлэлийг хөгжүүлэхэд онцгой гавьяа байгуулсан хэмээн ОХУ-ын төрийн дээд шагнал Александр Невскийн одонгоор шагнахаар болжээ.

Дашрамд дурдахад, Гэгээн Александр Невскийн одонг анх 1725 оноос I Екатерина Хатан хааны зарлигаар онцгой гавьяа байгуулсан цэргийн алба хаагч болон иргэдэд олгож эхэлжээ. Монгол Улсын түүхэнд тус одонгоор шагнуулсан анхны хүн нь бэлтгэл хошууч генерал Ж.Гүррагчаа болж байгаа юм.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
27
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-16 202.9.40.129

2 улсын баатар нисгэгч гүррагчаадаа баяр хүргэе мундаг шүү

Avatar

Сансрын нисгэгч Гүррагчаа баатар даруухан гоё хүн шүү. 2021-03-16 66.181.161.10

Гүррагчаа гуай маш даруухан ухаалаг гоё хүн.

Avatar

Зочин 2021-03-16 103.26.195.180

Батүүл баатар болоход байгуулсан гавьяагаа ярихдаа
Өвлийн хүйтэн жавраас огт айлгүйгээр жагсаж явлаа!! гэж гуцдаг юм даа!! Ккк! Өвлийн жавараас айдгүй хүнд Улсын Баатар өгдөг л юм бол малчид хөдөөнийхөнд бүгдэд нь Баатар цол өгөх ёстой ч юм шиг . Ккк.

Avatar

Зочин 2021-03-16 103.26.194.107

Яахав ээ. 1 монгол хүн ЗХУ-ын буянаар сансарт нисээд бидний өмнөөс дэлхийг харчихсан байгаа юм. Монголчууд бид юмнаас дутахгүй

Avatar

zochin 2021-03-16 73.111.180.213

daxij mongol xun nisej chadaxgyi dee xeruul xiiseer buzartaj guitslee

Avatar

зочин 2021-03-16 202.9.46.138

Ж,Гүррагчаа баатартаа баяр хүргэе Таньд эрүүл энх сайн сайханыг хүсэн ерөөе,

Avatar

gggg 2021-03-16 64.119.26.212

putin guai mongoliin nuurseniii zamiig shaaachhad mongolchuudiig hoshiguuulj huvhai tumuruuu ugsun bn naad hogiig n hogiiin savand hiisen n deer dddd.

Avatar

Зочин 2021-03-16 192.82.89.87

манай жээнкод яагаад өгсөнгүйв хамгийн түрүүнд авах ёстой хүндээ хэл амнаас айсан байхаадаа

Avatar

zochin 2021-03-16 64.119.25.145

Ehleed Bat-uul baatart uguh baisan yum. Manai darga nar buruu hun todorhoil ugsun baina.

Avatar

Монголын иргэн 2021-03-16 103.26.193.178

Сайхан мэдээ байна. Хоёр орны ард түмний харилцаанд бодитой хувь нэмэр оруулж буй Гүррагчаа баатарт баяр хүргэе!

Avatar

Зочин 2021-03-16 103.10.22.140

Монголын өнөө цагийн нэгэн бахархал болсон жинхэнэ баатартаа баяр хүргэе ээ .

Avatar

Зочин 2021-03-16 192.82.64.153

Атаархуу хүмүүс байх юмаа Баатардаа баяр хүргэе ямар БАТҮҮЛ биш шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-03-16 202.126.89.14

хүний машины кабинд сууж явчихаад машин барьсан гэж ярьдаггүй биз дээ. Өөрийн бус хүний сансрын хөлөгт сууж яваад ирсэн хүн бол Ж.Гүррагчаа. Ёроолгүй шуналтай авлигачин.

Avatar

985 2021-03-16 124.158.86.197

Хэрэв би МИАТ-ын онгоцоор Берлинд очсон бол өөрийгөө Германд очиж үзээгүйд тооцох нь ээ дээ, чиний тэмбүүрсэн тархиар сэтгэвэл?

Avatar

Зочин 2021-03-16 64.119.25.144

Александр Невский гэлгийг Монгол хэл дээр Невагийн Александр гэж хэлдэг юм шүү дээ !!!!! 91911902

Avatar

Зочин 2021-03-16 124.158.85.136

Манайхан нэгнээ үгийн муухайгаар хэлэх юм. Ямар ч байсан сансарт ниссэн 2 дахь Ази хүн нь Монгол хүн гэж бодохоор бахархдаг.

Avatar

Зочин 2021-03-16 192.82.84.191

Азтай шуналтай тэнэг коммунист даа.

Avatar

Зочин 2021-03-16 66.181.171.26

Өөр шигээ бодох юм даа

Avatar

Зочин 2021-03-16 202.179.21.233

Mundag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oros hel soyolg sain surah heregtei shu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tembuu urdaas irj Ulaan taria hoinoos irseeen teer jil . Ongorson tuuh bidny onooodor ireedui shu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-03-16 54.37.136.66

Буриадууд бас инээдэмтэй товарищууд шүү.

Avatar

Зочин 2021-03-16 66.181.169.116

muuhai aashtai hun

Avatar