Хакүхо М.Даваажаргал бэртлийн улмаас харү башёг орхилоо | News.MN

Хакүхо М.Даваажаргал бэртлийн улмаас харү башёг орхилоо

Хакүхо М.Даваажаргал бэртлийн улмаас харү башёг орхилоо

Хакүхо М.Даваажаргал бэртлийн улмаас харү башёг орхилоо

Мэргэжлийн сүмогийн харү башёгийн хоёр дахь өдрийн барилдаанууд өчигдөр (2021.03.15) явагдлаа. Харамсалтай нь, энэ удаагийн башёд барилдаж байсан ганц ёкозүна болох Хакүхо М.Даваажаргал баруун өвдөгний бэртлээ сэдрээн, үлдсэн башёг өнжихөөр болжээ. Өдгөө 36 настай их аваргын хувьд ийнхүү сүүлийн таван башёг өнжиж, эсвэл дундаас нь орхиж байна. Тэрбээр башёгийн хоёр дахь өдөр Такарафүжиг давсан бөгөөд энэ үеэр өвдөгний бэртлээ сэдрээжээ.

Харү башё эхлэхийн өмнө ёкозүна Какүрюү М.Ананд барилдах боломжгүй болсон билээ.

Тэрүнофүжи Г.Ган-Эрдэнэ энэ өдөр маэгаширагийн хоёрт эрэмбэтэй Вакатакакэг, Ичиножо А.Ичинноров маэгаширагийн тавд эрэмбэтэй Окиноүмиг тус тус давж, хоёр даваатай сайн эхлэл тавиад байна. Мөн Кирибаяама Б.Лхагвасүрэн, Тамаваши Б.Мөнх-Оргил, Хошорюү С.Бямбасүрэн, Чиёошома Г.Мөнхсайхан нар энэ жилийн харү башёгийн анхны даваануудаа авав. Япончуудын найдвар тавьж буй гурван озэкигийн хувьд Асанояама өвдөг шороодож, Такакэйшо, Шодай нар даваагаа ахиулжээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ЗөвЗөв
2
БурууБуруу
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-16 64.119.17.94

Зодог тайлах болжээ, угаасаа одоо япончууд хучээр зодог тайлууна даа

Avatar

уурхайчин 2021-03-16 64.119.25.47

Эрүүл энхийг хүсье

Avatar

Монгол соёл 2021-03-16 66.181.190.40

Харь орны юмаар оролдоод яах вэ? Монгол бөх нь бөөн хэрүүл, допинг. Японы юмыг тэр улс нь сонирхоно биз монголчууд илүү л байна. Мөнгөний хойноос эх орноо орхисон хүмүүс монголчуудад ер нь хамаа байнаа….

Avatar

зочин 2021-03-16 59.153.115.232

тэгвэл одоо сумо үзэх хэрэггүй болж

Avatar

зочин 2021-03-16 59.153.115.232

одоо тэгвэл сумо үзэх хэрэггүй болж

Avatar

Цогт 2021-03-16 64.119.27.68

Хакухо-Даваажаргал бол Монголчуудын нэр хүндийг өргөн нэг биед ахдах гавьяа байгуулсан их аваргын нэртэй, зүстэй хүү. Яагаад ч юм атаархуу юм уу зарим нэг коммент харлуулах юм. Энэ хэрэггүйдээ дээгүүр яваа нэгнээ дэмжихээ байг гэхэд дуугүй байж болно доо. Хэзээ тэдгээр хүмүүс ухаарах юм болдоо. Хакухо-д эрүүл энх сайн сайхан бүхнийг хүсье. Хүндэтгэсэн Д.Цогт

Avatar

Зочин 2021-03-16 122.201.22.154

Uvsiin heden helgii yumnuud l yanz buriin yum bichij bhgui yu…henii ch hurch chadahgui undurlugt halh avargiin huu hursen bolohoor shees ni goojih gej bgaam

Avatar

Зочин 2021-03-16 202.9.46.27

Хакүхо минь эрүүл байх нь л чухал шүү.

Avatar

Zochin 2021-03-16 64.119.24.99

Төрсөн нутаг усаа мөнгөнөөс солино гэдэг ийм л бгаа юмдаа зодог тайлах байлгүйдээ

Avatar

Зочин 2021-03-16 43.242.242.59

Уул нь аварга барилдаад башег их сонирхолтой болгож байсан юм. Гэхдээ бэртэлт хэцүү. түрүүлэх болов уу гэж бодож байсан. Тийм шинжтэй байсан. Харамсалтай байна. 5 сарын тэмцээнд түрүүлнэ биз дээ. Ямар ч байсан 2022 он хүртэл барилдаж Токиогийн олимпыг угтана гэдэгт итгэж байна.

Avatar

Зочин 2021-03-16 207.216.179.197

Mes zasal shaardlagatai, edgereh hugatsaa ni dor hayj 2 sar gej bn lee. Teheer barag 7 sariin basho hurtel garahgui bh.

Avatar

Зочин 2021-03-16 43.242.242.59

Энэ залуу Монголын нэртэй аваргын хүүхэд. Түүний биеэр монгол цус урс байгаа. Тэр Монголдоо дэндүү хайртай. Бэлэгдлийн чанартай бас тодорхой шалтгааны улмаас японы иргэн болсон. Тэрнийг ихэнх монголчууд ойлгож байгаа. зарим ахархан бодолтой хүмүүс урвалаа гэх мэт тэнэг юм бичиж байна. зүрх сэтгэл нь монголоо гэж байхад болноо. Цаг нь болохоор буцаад Монголын иргэн болноо

Avatar

Зочин 2021-03-16 150.129.142.254

Энэ одоо боль2.япон хүн ш дэ

Avatar

ЭНЭ ЯПОН ЗАЛУУ МОНГОЛЧУУДАД АЧНЫХ НЬ ХАМАА БАЙНА АА!!! 2021-03-16 66.181.176.247

ЭНЭ ЯПОН ЗАЛУУ МОНГОЛЧУУДАД АЧНЫХ НЬ ХАМАА БАЙНА АА!!! ЭНЭ ЯПОН ЗАЛУУ МОНГОЛЧУУДАД АЧНЫХ НЬ ХАМАА БАЙНА АА!!! ЭНЭ ЯПОН ЗАЛУУ МОНГОЛЧУУДАД АЧНЫХ НЬ ХАМАА БАЙНА АА!!! ЭНЭ ЯПОН ЗАЛУУ МОНГОЛЧУУДАД АЧНЫХ НЬ ХАМАА БАЙНА АА!!! ЭНЭ ЯПОН ЗАЛУУ МОНГОЛЧУУДАД АЧНЫХ НЬ ХАМАА БАЙНА АА!!! ЭНЭ ЯПОН ЗАЛУУ МОНГОЛЧУУДАД АЧНЫХ НЬ ХАМАА БАЙНА АА!!! ЭНЭ ЯПОН ЗАЛУУ МОНГОЛЧУУДАД АЧНЫХ НЬ ХАМАА БАЙНА АА!!! ЭНЭ ЯПОН ЗАЛУУ МОНГОЛЧУУДАД АЧНЫХ НЬ ХАМАА БАЙНА АА!!! ЭНЭ ЯПОН ЗАЛУУ МОНГОЛЧУУДАД АЧНЫХ НЬ ХАМАА БАЙНА АА!!! ЭНЭ Я

Avatar

/*-*/ 2021-03-16 49.0.142.40

Баяр хүргэе

Avatar

MGL 2021-03-16 122.201.31.2

Ананд бол зодог тайлах биз,харин Хакухо?

Avatar

Зочин 2021-03-16 203.91.115.52

Энэ залуу Японы иргэн болсон биш өөдлөхөө больжээ. Унган нутагтаа ирж, уул усандаа мөргөнө байгаа….

Avatar

Зочин 2021-03-16 64.119.25.218

Битгий солиор,Үхэр зангаа бусдад харуулахаас ичиж сур Бидний дунд ийм ёс суртахуунгүй бузар араатны сүрэг үүсчих гэж мөн харамсалтай яа.,.

Avatar

Үхэр 2021-03-16 192.82.68.196

Угаасаа л олонх нь үхэр сүрэг шүү дээ

Avatar

Монгол цэрэг 2021-03-16 66.181.190.40

Уул ус нь хүлээж авч харагдаач..

Avatar

Зочин 2021-03-16 64.119.26.60

Хохь чинь пиздаа.

Avatar

Badarch taxar 2021-03-16 192.82.88.219

Odo sumogo boliod oor yum hii ih udwal hen ch toohgvi onigoo bolno

Avatar

zochin 2021-03-16 122.201.31.146

энэ японы иргэн яана ийнэ бидэнд ямао хамаа бнаа мартаач дуракийг эх орноо сольсон урвагчийг.

Avatar

Nadad hamaagui l geech 2021-03-16 74.105.51.49

Bidend chinii bodol yostoi sonin bish baina shdee

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж