АН-ынхан зөвшилцөх ажлын хэсэг байгуулна | News.MN

АН-ынхан зөвшилцөх ажлын хэсэг байгуулна

АН-ынхан зөвшилцөх ажлын хэсэг байгуулна

АН-ынхан зөвшилцөх ажлын хэсэг байгуулна

С.Эрдэнэ, Ц.Туваан тэргүүтэй АН-ынхан зөвшилцөх ажлын хэсэг байгуулахаар уулзалт хийжээ. Уг асуудлаар өнөөдөр /2021.03.15/ АН-ын дарга С.Эрдэнэ УИХ дахь намын бүлгийн гишүүдийн төлөөлөл Ц.Тувааны талын зарим хүнтэй уулзсан байна. Энэ үеэр УИХ-ын гишүүн Д.Ганбат "Хоёр тийш харалгүйгээр Ерөнхийлөгчтэй ойлголцох нь  чухал" гэсэн саналыг илэрхийлжээ.

Одоогоор зөвшилцөх ажлын хэсэг албажаагүй байгаа бөгөөд хоёр талаасаа гурав гурван хүний төлөөллийг ажлын хэсэгт оруулахаар  ярилцжээ. Өмнө нь зөвшилцөх асуудал хөндөгдөж байсан  боловч ажил хэрэг болоогүй өнгөрсөн. Тиймдээ ч  хоёр тал тус тусдаа АН-ын даргыг тодруулах сонгуулийг зарлаад байгаа юм. Ц.Тувааны талын АН-ын даргыг тодруулах сонгуулийн сурталчилгаа энэ сарын 12-26-ны хооронд явагдах бол гуравдугаар сарын 28-ны өдөр санал хураалт болно.

Харин С.Эрдэнийн талын намын даргад нэр дэвшигчдийг гуравдугаар сарын 19, 20-ны хооронд бүртгэж, санал хурааалтыг дөрөвдүгээр сарын 25-нд зохион байгуулахаа мэдэгдсэн. Үүнээс өмнө буюу энэ сарын 17-ны өдөр намын дунд шатны сонгуульд нэр дэвшигчдийн дотоод сонгуулийг зохион байгуулна.

УИХ-ын 2020 оны сонгуулийн үр дүнд АН ялагдал хүлээсэн бөгөөд Үндсэн дүрмийн дагуу намын даргаар ажиллаж байсан С.Эрдэнэ тамгаа Ц.Туваанд шилжүүлснээр ийн хоёр талд хуваагдаад байгаа юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
18
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

34 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-15 202.126.90.103

Бидоны зөв.Мал хүний санаа өөрөө өөртөө зөв.

Avatar

иргэн 2021-03-15 202.131.236.170

АН дампуурчээ.

Avatar

Зочин 2021-03-15 202.9.40.183

МАНд маллуулаад дуусч байгаа тэнэгүүд дээ

Avatar

Зочин 2021-03-15 59.153.87.251

Хахаха хувааж авахаас өөр юу хэлэлцдэг юм энэ хэдэн гахайнууд. Удахгүй дахиад л үзэж тараад эхэлнэ эргүүнүүд муухай хортой шүү энэ оркууд

Avatar

Баянзүрх дүүргийн 16 дугаар хорооны иргэн Ч.Чулуунбаатар. 2021-03-15 202.21.109.109

Ухаалагаар түргэн шийдвэрлэх хэрэгтэй байна……..Эсвэл анх нэгдсэн Ардчилалын салхитай намууд салах хэрэгтэй…….
Элбэгдорж ..Элбэгдоржийн хүүхэд энэ тэр…Бат Үүл Тэмүүжин гэх мэт хэрэггүй дээ яг үнэнг нь хэлбэл… хүмүүс та нарыг дэмжихгүй шүү……
Харин Н.Алтанхуяг …Гантөмөр залуу…г.м. Цогтгэрэл…..Амартүвшин нар л дээр байх даа…

Avatar

зочин 2021-03-15 66.181.161.23

Баахан увсчуудаа жагсаачихдаг байн шд .

Avatar

Иргэн 2021-03-15 66.181.181.157

Ингэсээр байгаад АН ерөнхийлөгчийн сонгуульд оролцох эрхгүй болношүү

Avatar

Зочин 2021-03-15 66.181.183.18

Jenko, Huuk, Su 3-lang n Zika, Erdene hamtad n huuguud yavuulah yumsan.

Avatar

ХҮҮК 2021-03-15 192.82.85.117

ОНИГОО ШҮҮ АН-ЫНХААН!!! ЯЛАНГУЯА УИХ-Д СОНГОГДООД СУУЖ БАЙГАА ХЭДЭН НӨХӨД ИЧИЖ АМЬДРААРАЙ… БАРУУН БАЙНА УУ? ЗҮҮН БАЙНА УУ? ЭРДЭНЭ НЬ БАЙНА УУ? ТУВААН НЬ БАЙНА УУ? ХАМААГҮЙ НЭГДҮГЭЭРТ ГОЛЫНХОО НЭГ ТАЛД ГАРАХ НЬ ЧУХАЛ МЭДЭЭ!!! СИЙМХИЙ ГАРАХЫГ ХҮЛЭЭСЭН МУУ ХУВИЙНХАА ЭРХ АШГИЙГ ХӨӨСӨН ЭРГҮҮ МАЛНУУДАА…

Avatar

Зочин 2021-03-15 202.126.94.99

Энэ хоер нам гэж усны дусал шиг адил, бие биеэ дууриаж маанагтсан, хегийн этгээдууд байх юм!!! Цаг еер болно.

Avatar

Зочин 2021-03-15 202.179.24.48

Ерөнхийлөгчтэй юу зөвшилцөх юм? Тэр нам бус шт.

Avatar

Зочин 2021-03-15 202.9.47.18

Бидон зөв хэлж.

Avatar

Bat 2021-03-15 174.202.68.24

Tuvaan tyiveej bna doo hehe Hyrelsyh yalnaa 2 Tolgoit AN mini

Avatar

Иргэн 2021-03-15 192.82.74.234

Бидон юу гэнээ??? Баттулгыгаа ерөнхийлөгчөөс нь буулгаж байгаад тэрэнтэйгээ зөвлөөрэй. Үндсэн хуулийг Женко ч бидон ч зөрчих эрхгүй

Avatar

zochin 2021-03-15 192.82.87.51

yana da.orovdomoor.ene nam orshikh uu es orshikh uu

Avatar

Зочин 2021-03-15 66.181.161.93

K;kk pf.inlwfr ygbsy ;gjugg vkyukhuoa dkl doj gjxnu;gyg ioo

Avatar

Зочин 2021-03-15 202.9.41.7

ЖҮЖИГ ТАВИХДАА САЙН ЮМАА. Ц.АЛТАХУЯГАА НАМЫН ДАРГААР ТАВИБАЛ НАМ ШИГ ЦААШ ЯВАХ БАЙХДАА

Avatar

X ni 2021-03-15 174.202.68.24

Altsan huyal uuu avgaigaa hayadag hyn Heniig ch hezeech hayana za

Avatar

Жанхуу огцор. 2021-03-15 64.119.27.185

Жанхуугийн угаадас гудрагч баасаар хооллогч ГАНБИДААНыг ЖАНХУУтай нь хамт зайлуул.

Avatar

Zochin 2021-03-15 64.119.21.202

Yaandaa ed nar

Avatar

Зочин 2021-03-15 183.90.37.43

АН-ын хоёр удирдлагын зөвшилцөхийг дэмжмээргүй боловч, үүнээс дээр хувилбарыг санал болгож чадахгүй байна. Мухардуулж2, хамгийн новшийн “доод” түвшинд оруулж байгаад өөрсдийн хүслээ хүлээн зөвшөөрүүлэх гэсэн тактик л байна. Итгэлгүй хүнтэй бүү тохиролц гэдгийг би хэлээгүй, өвөг дээдэс маань захиж үлдээсэн, юу юу хүсэхийг таашгүй. Эцсийн эцэст бүх зүйл хөшигний ард үлдвэл АН босохгүй биздээ

Avatar

Байды 2021-03-15 202.126.88.68

Энд ерөнхийлөгч хамаатай байх уу?Ганбат балай нууц задаллаа даа ккккккк

Avatar

Badarch taxar 2021-03-15 192.82.88.219

Ed nar uchra olno gewel hvvk ih guniglana da hvvkiig gomdooj yah ni we

Avatar

зочин 2021-03-15 202.131.228.78

Юун ерөнхийлөгчтэй ойлголцох вэ энэ женко болиочээ чи намаасаа татгалсан албан тушаалтан намын дотоод асуудалд оролцох эрх байхгүй ерөнхийлөгчөө намын ажил хийхгүй шүү хутган үймүүлэгч хагаралдуулагч нэр дэвших гэж гар хөлүүдээ ажиллуулж шантаажилж байна уу шорондоо яваач луйвурчин минь монголын иргэдийг тэнэг гэж бодоо юу

Avatar

Зочин 2021-03-15 202.126.89.126

Учраа олцгоо, Та нарт их боломж бий шүү,

Avatar

Ахмадын Холбоо 2021-03-15 109.70.100.35

ХүрэлсүК гишүүн /ЭР/ Төрийн ордны зүүн жигүүрийн 2 давхарт байрлах 26XX тоотын давхар өрөөнүүдэд төрийн захиргааны ЭМЭГТЭЙ албан хаагч ажилтан "М…цэцэг"-т ажлын байрны дарамт, ажил олгох нэрийдлээр элдэв зохисгүй шахалтууд үзүүлэхээ зогсооно уу? Ахын дүү гэсэн яриагаар Тусгаар Тогтнолын ордонд орой үдэш төрийн албан хаагч Эмэгтэй хүнийг суулгаж ажиллуулахыг бас зогсоочих

Avatar

Зочин 2021-03-15 202.9.46.73

АН өөрсдөө уриалаад МАН-тай хамт татан буугдаад гишүүнчлэлгүй гээр шинэ нам б.гуулж эхлэ.

Avatar

зочин 2021-03-15 66.181.161.90

Энэ Ганбат гэж үнэхээр мангар товарищ. УИХ-ын гишүүн Д.Ганбат "Хоёр тийш харалгүйгээр Ерөнхийлөгчтэй ойлголцох нь чухал" гэсэн саналыг илэрхийлжээ.МУ -ын Ерөнхийлөгч АН -ын асуудлыг зохицуулах гэнэ. Ингээд ЕӨК -өө гутаагаад байх юм.

Avatar

зочин 2021-03-15 202.131.228.78

женко нэр дэвших замаа ганбатаар засуулах гэж байгаа царай болимоор юм

Avatar

Зочин 2021-03-15 172.90.229.225

Арай зодолдоогүй юу. Эр хүн шиг үзчихгүй

Avatar

Зочин 2021-03-15 66.181.161.49

Илжигний цуглуулга

Avatar

Зочин 2021-03-15 202.9.47.18

Зөв ш дээ . Тэхгуй бол МАН-д бариулж идууллээ.

Avatar

зочин 2021-03-15 202.131.228.78

МАН бишээ Женкод

Avatar