МАН-ын бүлэг: Оюутолгойн гэрээг сайжруулахад анхаарч ажиллана | News.MN

МАН-ын бүлэг: Оюутолгойн гэрээг сайжруулахад анхаарч ажиллана

МАН-ын бүлэг: Оюутолгойн гэрээг сайжруулахад анхаарч ажиллана

МАН-ын бүлэг: Оюутолгойн гэрээг сайжруулахад анхаарч ажиллана

УИХ дахь МАН-ын бүлэг өнөөдөр /2021.03.15/ хуралдлаа. Хуралдаанаар хаврын чуулганаар хэлэлцэх зарим хуулийн төслийг хэлэлцжээ. Энэ парламент хаврын чуулганаар үндсэн дөрвөн асуудалд онцгой анхаарна гэж төлөвлөсөн байна.  Энэ талаар УИХ дахь МАН-ын бүлгийн дарга Д.Тогтохсүрэн мэдээлэл өгөв. Тэрбээр

Нэгдүгээрт, Үндсэн хуулийн нэмэлт, өөрчлөлтийн хүрээнд хийх эрх зүйн шинэчлэлийг хэрэгжүүлж эхлэх зайлшгүй шаардлагатай. Ялангуяа Өмчийн хууль, Үндэсний баялгийн сангийн тухай хууль, Төрийн өмчит компаниудын тухай хуулиудыг хаврын чуулганаар хэлэлцэж батална. Улс төрийн намын тухай хууль, Ерөнхийлөгчийн тухай хууль, Орон нутгийн хөгжлийг хангах хот тосгон, нийслэлийн эрх зүйн байдлын тухай хууль гээд томоохон хуулиудыг энэ хаврын чуулганаар заавал хэлэлцэж батлах ёстой. Эдгээр хууль Үндсэн хуулийн нэмэлт, өөрчлөлтийн дагуу хийгдэнэ.

Хоёрдугаарт, хүний эрхийг хангах, нийгэмд шударга ёсыг тогтоох шүүх, хуулийн байгууллагуудын хараат бус байдлыг хангахад чиглэсэн хуулиудыг батална. 

Гуравдугаарт, УИХ-ын хяналт шалгалтыг чиг үүргийг нэмэгдүүлэх чиглэлээр анхаарч ажиллана. Үндсэн хуулийн нэмэлт, өөрчлөлтийн хүрээнд УИХ-ын  тодоохой эрхүүд нь хумигдсан ч гэсэн хяналтын үүрэг нэмэгдсэн. Үүнийг хаврын чуулганаар тодорхой болгоно.

Дөрөвдүгээрт, Оюутолгойн гэрээтэй холбоотой УИХ-ын тогтоолын хэрэгжилтийг хангах чиглэлээр ажиллана" гэлээ.

УИХ-ын Төрийн байгуулалтын байнгын хорооны даргаар ажиллаж байсан Л.Энх-Амгалан БШУ-ны сайд болсон тул түүнийг байнгын хорооны даргаас чөлөөлж оронд нь УИХ-ын гишүүн  Ж.Мөнхбатыг томилохыг  бүлгийн гишүүдийн олонх нь дэмжжээ.

Мөн МАН-ын бүлгийн дэд дарга С.Амарсайхан Шадар сайдаар томилогдсон тул түүнийг чөлөөлж МАН-ын бүлэг хоёр дэд даргатай ажиллахаар болжээ.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ЗөвЗөв
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ц.Урсгал 2021-03-15 202.9.40.85

Тээвэрлэн гаргаж буй тонн хэмжээг давхар давхар хянан шалгаж МОНГОЛ УЛСЫН хууль тогтоомжыг сахин биелүүлж ОУ стандарт жишигт нийцсэн харилцан ашигтай байдлаар далд уурхайн шинэчилсэн гэрээг ажлын хэсгүүд сайтар харилцан зөвлөлдөж хэлэлцүүлэх нь шаардлагатай шүү гэдгийг онцгойлон хэлэх байна.

Avatar

Зочин 2021-03-15 202.9.40.85

Тээвэрлэн гаргаж буй тонн хэмжээг давхар давхар хянан шалгаж МОНГОЛ УЛСЫН хууль тогтоомжыг сахин биелүүлж ОУ стандарт жишигт нийцсэн харилцан ашигтай байдлаар далд уурхайн шинэчилсэн гэрээг ажлын хэсгүүд сайтар харилцан зөвлөлдөж хэлэлцүүлэх шаардлагатай.

Avatar

Ц.Урсгал 2021-03-15 202.9.40.85

Оюутолгойн гэрээг өөрчилөн шинэчлэх шаардлагатай учир нь өмнө нь хийсэн гэрээний үед гаргаж байсан ТЭЗҮ тооцоо одоогийн шинээр хийх хоёр хэд дахин зөрүүтэй гарна.Зардал яагаад өсчихөв гэж манайхан гайхаж байгаа байх тэр үед ашиглаж байсан техник хэрэгсэлээс хэд дахин илүү даацтай техник тоног төхөөрөмж болон паркийн шинэчлэл хийсэн баыж таараа ингэснээр гэрээний хугацаанаас өмнө монголын эрдэс баялагыг тээвэрлэж хугацааны дунд хэсэг гэхэд бараг л дуусагчихсан байх болов уу.АНХААРАХ ХЭРЭГТЭЙ ШҮҮ

Avatar

Зочин 2021-03-15 202.21.103.10

одоо хэрэггүй биздээ та нар хүний бүтээсэн ажлыг дээрэмдэж авдаг хэвээрээ байна өмнө нь юугаа хийж байсан юм бэ та нарт ард иргэд итгэхгүй байгаа хэвээрээ шүү

Avatar

Зочин 2021-03-15 49.0.142.127

Бүхэл бүтэн таван жил төр удирдаж байхдаа сайжруулахаа санах нь яасан юм болоо ерөнхийлөгчийн сонгууль болохоор гэнэт санадаг юм болов уу даа

Avatar

Иргэн 2021-03-15 202.70.34.70

Эээ То дарга минь хичээж үзээрэй.

Avatar

Ирээдүйд санаа зовогч 2021-03-15 43.228.131.45

Оюутолгойн гэрээг яар ч засах ямар ч шаардлагагүй?? Тэнд ажиллаж байгаа Монголчуудыг цалинг нь 2 дахин ядаж нэмэх хэрэгтэй??? Маш их ядар ч ажилладаг юм билээ?? Оюутолгойн гэрээг маш сайн хийж байж Залуусыг үнэгүй байртай болгох, Хөгшид хүүхдүүдийг өндөр тэтгэвэр вэвгэмжтэй болгох хэрэгтэй шүү дээ?? бүрэн боломжтой юм билээ??? 3%-ийн зээл өгч Ард түмнээ дэмжих хэрэгтэй????

Avatar

санаа өвдөнө 2021-03-15 43.228.131.45

Оюутолгойн гэрээг яар ч засах ямар ч шаардлагагүй?? Тэнд ажиллаж байгаа Монголчуудыг цалинг нь 2 дахин ядаж нэмэх хэрэгтэй??? Маш их ядар ч ажилладаг юм билээ?? Оюутолгойн гэрээг маш сайн хийж байж Залуусыг үнэгүй байртай болгох, Хөгшид хүүхдүүдийг өндөр тэтгэвэр вэвгэмжтэй болгох хэрэгтэй шүү дээ?? бүрэн боломжтой юм билээ??? 3%-ийн зээл өгч Ард түмнээ дэмжих хэрэгтэй????

Avatar

Санаа зовогч 2021-03-15 43.228.131.45

Оюутолгойн гэрээг яар ч засах ямар ч шаардлагагүй?? Тэнд ажиллаж байгаа Монголчуудыг цалинг нь 2 дахин ядаж нэмэх хэрэгтэй??? Маш их ядар ч ажилладаг юм билээ?? Оюутолгойн гэрээг маш сайн хийж байж Залуусыг үнэгүй байртай болгох, Хөгшид хүүхдүүдийг өндөр тэтгэвэр вэвгэмжтэй болгох хэрэгтэй шүү дээ?? бүрэн боломжтой юм билээ??? 3%-ийн зээл өгч Ард түмнээ дэмжих хэрэгтэй????

Avatar

Зочин 2021-03-15 202.126.89.19

ШВЕЙЦАРИ ЛУГАА 100 ГАРУЙ ЖИЛ ХӨГЖСӨН УЛСЫН САЙДУУД ЧИНЬ ЁСТОЙ ШВЕЙЦАРИ ЦАГ ШИГЭЭ АЖИЛЛАДАГ ХҮМҮҮС БАЙДАГ БАЙХОО БАЗАРВААНИ….⏰⏰⏰⏰

Avatar

Иргэн 2021-03-15 202.70.34.70

Одоо больцоон, Япон лугаа хөгжихөөр болцы ш дээ. Манай дүндүүк тэгж хэлсэн.

Avatar

Зочин 2021-03-15 66.181.180.111

ha ha ha yg tegsen shuu. manai neg dvndvvk gar sayhan hellee dee..

Avatar

Зочин 2021-03-15 103.26.195.252

АНхаарч ажиллах бишээ. Монгочуудын эрх ашигт нийцүүлж сайжруулах үүрэгтэй.

Avatar

зочин 2021-03-15 202.179.21.253

УИХ Гишүүн асан Дамбаочир шиг хулгай урвагч юмнүүдээр дүүрчихсэн МАН бүлэглэлийхэн Ерөнхийлөгч асан Бээжин хав царайт хийгүй цавчигч нар байгаа цагт монгол хөгжихгүй ээ

Avatar

Зочин 2021-03-15 161.35.27.218

ЭНЭ ХУЛГАЙЧУУДЫГ УУРХАЙТАЙ НЬ ХАМТ БУЛЖ ДАРВАЛ ТААРНА.

Avatar

Зочин 2021-03-15 103.111.68.3

ОТ -н САНХҮҮЖИЛТТЭЙ УИХ-д ГАРСАН ЭНЭ ХҮҮХЭН МОНГОЛЫН ЭРХ АШГИЙГ ХАМГААЛАХ УУ?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж