НОК: Тавдугаар сард нэг сая иргэнээ вакцинд хамруулж дуусгана | News.MN

НОК: Тавдугаар сард нэг сая иргэнээ вакцинд хамруулж дуусгана

НОК: Тавдугаар сард нэг сая иргэнээ вакцинд хамруулж дуусгана

НОК-ын шуурхай штабаас мэдээлэл хийж байна

НОК-ын шуурхай штабаас мэдээлэл хийж байна

Posted by News.mn on Sunday, March 14, 2021

Нийслэлийн Онцгой комиссын Шуурхай штабаас өнөөдөр /2021.03.14/ мэдээлэл хийлээ.


Маргаашаас гамшгийн үеийн улбар шар бүсэд шилжилж байна. Хот хоорондын хөдөлгөөнийг хязгаарлах тул орон нутаг руу хүндэтгэх шалтгаантай буюу оршуулах зан үйл, эмнэлгийн үйлчилгээ авах иргэд 72 цагийн дотор PCR шинжилгээ өгсөн байх ёстой. Мөн хүнс, шатахуун тээврийн хэрэгсэл PCR шинжилгээний бичигтэй нэвтэрнэ. Түүнчлэн аж ахуйн нэгжүүдэд  ажилтнуудын тоо 30 хүртэл хувь байх. Бага насны хүүхэдтэй ажилтнуудыг гэрээс нь зайнаас ажиллуулах үүрэг өгчээ.

Нийслэлийн Засаг дарга  Д.СУМЪЯАБАЗАР: 

-Улаанбаатар хотод орон нутгаас ирсэн, нийслэлээс орон нутагт ирсэн иргэд байнгын хаягт буцах  иргэд бичиг баримтаа үзүүлээд хотоос гарч, хот руу нэвтэрч болно. Хотын ажил амьдрал үргэлжлэх ёстой. Улаанбаатарт халдварын нөхцөл байдал амаргүй, тархалт цар хүрээгээ тэлсэн ч хөл хорио тогтоохгүйгээр  харилцан итгэлцлийн үндсэн дээр иргэдийн ажил амьдрал хэвийн үргэлжлүүлэхийг зорьж байна. Хотын захиргаанаас иргэдэд итгэл хүлээлгэж худалдаа үйлдвэрлэл үйлчилгээний газруудын үйл ажиллагааг хэвийн горимд хүргэхийн тулд хичээж ажиллаж байна. Тиймээс иргэд та бүхэн халдвар хамгааллын дэглэмээ чанд мөрдөхийг хүсье.

АСТРАЗЕНЕКА ВАКЦИНЫ ХОЁРДАХЬ ТУН, ШИНЭ ВАКЦИН ДӨРӨВДҮГЭЭР САРЫН 7-ООС ЭХЭЛНЭ

-НЭМГ-ын дарга  Б.БЯМБАДОРЖ: 

-Засгийн газар covax хөтөлбөрийг хэрэгжүүлнэ гэж ярьж байсан. Хэрэв эл хөтөлбөрийг хүлээсэн бол вакцинжуулалт гуравдугаар сарын 15-аас эхлэх байлаа. Хоёрдугаар сарын 23 –аас хойш өнөөдрийг хүртэл 100 мянга гаруй хүн вакцинд хамрагдаад байна. Ирэх тавдугаар сарын 13 гэхэд нэг сая иргэнээ вакцинд хамруулна. Астразенека вакцины хоёр дахь тун дөрөвдүгээр сарын 7-оос эхэлнэ, мөн файзер шинэ вакцины тунг эхлүүлнэ.

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

29 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Би 2021-03-14 202.9.40.59

Гэнэн тэнэгүүд минь дээ, 1 сая төгрөг бэлнээр авна гэж горьдож байна уу. 1рт боломжгүй. 2рт өглөө гэхэд 200К төгрөг бэлнээр, үлдсэн нь үндэсний хүнсний үйлдвэрийн бүтээгдэхүүн авах ваучер өгнө гэж Еөк маань санаачилаад байгаа. Үндэсний томоохон хүнсний үйлдвэрүүд хэний өмч билээ? Тэгэхээр улсын мөнгөөр хэний хувийн үйлдвэр, аж ахуйг дэмжих гээд байна аа? Зуднаар нохой таргалж, Зовлонгоор лам баяжина гэж үг байдаг юм шүү

Avatar

Зочин 2021-03-14 202.9.46.103

Эрүүл мэнгдийн яам хорио цээр зарлая гэхээр энэ Засаг төр үгүй гэж хэллээ. Эдийн засаг эдийн засаг л гэнэ 10-20 хоногийн дотор сэргэнэ гэхэд ямар ч юм бэ дээ бүтэн 30 жил л ярисан. Эгэл хүнд тэр боломж чинь тэртээ тэргүй олдохгүй. Ковидийг бүтэн хоёр жил харин ч хохирол багатай давлаа. Эцсийн дүндээ ядуу Монголчууд маань элэг бүтэн байвал та нартай наргүй хоолтойгоо байх лбайх өдөрт л 100 гаруй хүн илрээд байдал хүндрээд байна Яаралтай хөл хорио тогтоогоод өгөч Эцсийн хариуцлагыг Та нар хүлээхгү

Avatar

ХУД-ийн өндөр настан Ш.Раднаа: 70 настай А, Б хоёр өвгөний яриа 2021-03-14 66.181.186.218

А: -Вакцины чимээ байна уу. В: -65-аас дээшх насны чи биднийг хөгшин хонины насгүй улс гээд хуваарьт оруулаагүй бололтой.А: -Үгүй байлгүй.Чи бидэнд вакцин хийхгүй гэсэн үг үү. В: -Үгүй бид хийлгэнэ. Сонгууль дөхсөн үед гол сонгогчдоо алдахгүйгээ дээдэс мэднэ. Гагцхүү хятадын үлдэгдэл вакцинаар хамгийн сүүлд тариулна.Хятадын вакциныг хүмүүс тариулахдаа дургүй байгаа юм. А: -Чиний мэдэх заримдаа хэтэрдэг шүү За би хүнсээ базаахаар гарлаа.В: -Би ч ач хүүгээ харахаар хүүгийнх рүү автобусаар явлаа.

Avatar

Зочин 2021-03-14 66.181.161.88

sputnik yasan bee

Avatar

Зочин 2021-03-14 202.9.46.135

Zaluuchuudad vaccine aa tariachee hooe ygad bgn be

Avatar

зочин 2021-03-14 66.181.191.176

сонголт өгөөчээ. 65 дээш насныхан яагаад хаягдаж бна

Avatar

Зочин 2021-03-14 202.126.90.74

Samhaibuzar chi bitgii dyraaraa tom tolgoilood baildaa !!!

Avatar

Иргэн 2021-03-14 202.126.90.38

Вакцинд хамрагдах хурд ковидын тархалтаас дор хаяж 4 сараар хоцорч байна. хотын дарга бүрэн хорио зарлахгүй гээд амалсан ч байдал гамшигийн түвшинд ирсэн шүү! Амьсгалын аппарат хүрэлцэхгүй болж байна. 4 хүн нас барсан. Энэ тоог дарсан байхыг үгүйсгэхгүй. Үхэл хаянд ирсэн. Хорио цээрээ зарлаачээ!!! Сумьяабазараа миний дүү гай бага хийсэн дээрээ ажлаа чаддаг хүнд нь өгч үз! Пээдийж байж олон хүний амь насаар тоглосон хэрэгт орон шүү!!! Нүгэл битгий хураа!

Avatar

Зочин 2021-03-14 202.9.47.7

Юун 4 , 12 шд

Avatar

Зочин 2021-03-14 202.9.46.135

4 hun uu daa baga bnaa uheh ni uhne bz tglee geed yu ch oorchlohgui ee delhiin hajuud hrn ch baga bna

Avatar

Иргэн 2021-03-14 202.126.90.38

Хорио цээрээ нэн даруй зарлаачээ!!!!!!!!Эрүүл мэндийн салбар ачааллаа дийлэхээ больж байна эхнээсээ. Амьсгалын аппарат, хүчил төрөгч хүрэлцэхгүй нөхцлөөс болж олон хүн амь насаа алдах нь дамжиггүй! Цаашид эдийн засаг нурна. Хотын дарга хотын даргын түвшинд яагаад ч хүрэхгүй байна. Стратеги, үндэстний эрх ашиг, тусгаар тогтнол, 3.4 сая хүний амь нас, эдийн засаг гэх ойлголтууд түй ч алга. Наад хүнээ солиочээ. Эрх мэдэл, мөнгөний төлөө цөөхөн монголчуудын амь насаар тоглож болохгүй.

Avatar

Зочин 2021-03-14 202.9.47.7

11 цагаас хойш 117 халдвар гарсан

Avatar

Зочин 2021-03-14 202.126.90.38

Нэг өдөрт 200 давсан үг үү?

Avatar

Зочин 2021-03-14 202.9.47.7

Маргааш 200 давна

Avatar

Зочин 2021-03-14 202.9.46.135

2000 garsan ch yhav gdhdee yu ch oorchlogdohguu

Avatar

Энэ бол аюул 2021-03-14 202.21.108.41

Барууны улсууд ба Хятадын улстөрийн шаардлагаар Монгол улсын ЗГ өөрийн иргэдийн эсрэг геноцид хийхэд маш ойрхон ирлээ. ЕХ ны улсууд AstraZenecaг хориглож эхлээд олон хоног болсон ч Монголд үргэлжлүүлэн хийсээр л байна, мөн Хятадын захиргаанаас Монголд албадан өгсөн вакциныг Оюунэрдэнэ, МАН ын эрх баригчид эзэддээ үнэнчээ харуулж хүчээр хийж эхлэх нь.

Avatar

Зочин 2021-03-14 202.9.47.7

Хийлгэхгүй

Avatar

Зочин 2021-03-14 202.126.94.99

Иргэдийн дархлааг дэмжих, евчилтыг хумих талаар ажил хийхгуй юу!!! Вакцин гэсэн л ганц угтэй. Эсвэл хорих хохирлыг барагдуулахгуй,

Avatar

Иргэн 2021-03-14 202.126.90.38

УОК, НОК хорто цээрээ зарлаачээ. Гамшиг болж байна. орлогоо алдах гээд ….

Avatar

Зочин 2021-03-14 66.181.184.230

amerikt hun aldag humuus bid emdne shuu geed helnee. bi amerikas humuus alaj chadah humuus olj irnee.

Avatar

Зочин 2021-03-14 66.181.184.230

hamgin hoid house ulzere osgoghcoro yaraid ehelsen doo. odoo dormjolod ugnuu.yarshigan mine ..

Avatar

Зочин 2021-03-14 66.181.184.230

bi amerikas irehdee chamas sadi ulaan mongo abah gel irlee.chi ahdgalj cahagui bol zeeld ugyul doo. zugeer mongo uguduhu muu pizdaachin gene.

Avatar

Зочин 2021-03-14 66.181.184.230

hotiin blegte bi chmaisa aisandaa inged uzlere osgogchoro yariad suujin gejuu. ainaan gebel shaachihal doo. muu uhsenn jingere.

Avatar

Зочин 2021-03-14 66.181.184.230

shadar said ulaan bi chamig aihdaaa ingej ulereosgogchoro yariah suuhu bitgi hutsaa hutsal doo shahul doo.

Avatar

Lol 2021-03-14 192.82.69.92

Sputnik2 gsen orosiin fanbois odo bolimoor bn. Hytad oros2in vaccine ali ni c DEMB zowshorogdogu, EUd bas zowshoorson neg c uls alga.

Avatar

Зочин 2021-03-14 66.181.180.111

cham shig hujaa hurliiz l oros vaktsiniig muulij baihad itali ispani 2 uls baruund oros vaktsin hiij eheleh geed bnaa..

Avatar