35-45 насны ажилгүй иргэдийг тусгай хөтөлбөрт хамруулна | News.MN

35-45 насны ажилгүй иргэдийг тусгай хөтөлбөрт хамруулна

35-45 насны ажилгүй иргэдийг тусгай хөтөлбөрт хамруулна

35-45 насны ажилгүй иргэдийг тусгай хөтөлбөрт хамруулна

Засгийн газраас залуучуудын хөдөлмөр эрхлэлтийг дэмжихэд 500 тэрбум зарцуулахаар шийдвэрлэсэн. Энэ хүрээнд Хөдөлмөр, нийгмийн хамгааллын яамнаас ажилгүй залуучуудыг богино хугацаанд ажлын байртай болгох төсөл боловсруулж, сая төгрөгийн тэтгэлэгтэй сургалт зарлаад буй. Ирэх сараас ажилгүй залуучуудыг сонгон шалгаруулж, 500 залууг тэтгэлэгт сургалтад хамруулах юм.

Сар бүр ажилгүй залуусыг сонгон шалгаруулснаар жилд 5000 хүнийг ажлын байранд зуучилна хэмээн салбарын яам тооцож буй.  Хөдөлмөрийн насны ажилгүй залуусын дийлэнх нь 15-34 насныхан байгаа юм. Нөгөөтэйгүүр 35-аас дээш насныханд ажлын байр олддоггүй гэх асуудал яригддаг. Иймд, Хөдөлмөр нийгмийн хамгааллын яамнаас 35-45 насны иргэдийн хөдөлмөр эрхлэлтийг дэмжихэд чиглэсэн тусгайлсан хөтөлбөрийг боловсруулахаар болжээ.

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-14 64.119.26.214

Ажилгүй ажил хийхийг хүсдэггүй халамжаар өдөр хоногоо өнгөрөөдөг тйм хүмүүст хий дэмий цацаж үрэх ямар хэрэгтэй юм тэрний оронд аж ахуйн нэгжүүддээ дэмжлэг болгож өгөөч тэд татвар төлдөг улсдаа баялаг бүтээж бгаа хүмүүс шүү. 1 сарын дотор ажилгүй амаа ангайсан залхуу хүмүүс ажилсаг болж хүмүүжилгүй хайран мөнгө

Avatar

Зочин 2021-03-14 66.181.161.93

Соц нийгэмийн үед ажилтай ажил хийдэггүй нийгэмийн давхаргууд бие болсон норм төлөвлөгөөн цаасан дээр давж биелээд өсөөд л бсан өнөөдөр энэ үзэгдэл явсаар л бн дарга нар орлогчтой орлогч нь орлогчтой машинтай орон сууцтай эдийн засагт орох мөнгө найзан дундаа иргэлдээд л бн хүмүүс залхуудаа ажилгүй бгаа юм байхгүй манай улс төрөлжсөн найвартай ажлын байргүй насаараа нэг газраа бүтээмжтэй ажиллах боломжгүй цалин нь үний өсөлтийг гүйцэхгүй найдвартай цалинтай газаргүй

Avatar

зочин 2021-03-14 192.82.71.93

" Ажил хийхгүй бол ам тосдоно" Мөнгө тараана, хүнсний толон тараана, халамж тараана. Оюун -Эрдэнийн оновчтой бодлого гэнэ шүү. Энэ хүү ч дураараа дургиж , далавчтай мэт нисэж байна. Дээрээс унах аюултай л гэдэг сэн.

Avatar

Зочин 2021-03-14 202.9.46.135

Amidrah sonirhol alga Mongol hogjihgui hunii niigem ch bish

Avatar

Зочин 2021-03-14 202.55.188.86

35 hurtlee ajilgui yavaa hun bol uurchlugduhuusuu zugeer l uheed ug

Avatar

Зочин 2021-03-14 202.21.108.41

Сонгуулиар санал худалдаж авах зорилготой өөрийн гэсэн толгойгүй анги , каст шинээр бий болгох бололтой.

Avatar

Монгол 2021-03-14 202.9.46.209

Бараг л сонгуулийн шоу боллоодоо.үйлдвэрлэлээ сайн дэмжээд ажлын байраар хангаад өгвөл сайн байсан юм.ман бүүр дор юм хийх юмаа даа.энэ хөдөлмөр нийгмийн сайд үнэхээр ажлаа хийж чадахгүй байна даа.даанчдээ

Avatar

Зочин 2021-03-14 106.102.128.98

уйгарчуудын араас орлоо л дооШи гийн гөлөгнүүд

Avatar

Зочин 2021-03-14 202.126.89.113

МОНГОЛ ТӨРИЙН БОДЛОГО Ч МЭРГЭН ЮМАА БАЗАРВААНИ !!! 🙏🙏🙏 ………..ХЭЛЭХ Ч ҮГ АЛГА

Avatar

Зочин 2021-03-14 192.82.82.150

Монгол залуучууд ажил хийх сонирхолгүй, туйлын залхуу, зүгээр байж байгаад мөнгөтэй амьдрах санаатай!!! Ийм залхуу бүхэл бүтэн үе бий болчлоо шдээ!!! 1990 оноос өмнө бол ажилгүй хүн байдаггүй, байх ч боломжгүй байсан. "Нийгмийн тустай хөдөлдмөрөөс зайлсхийсэн" гээд 169-р зарлигаар баривчилдаг байсан юм!!! Гэтэл орчин цагийн төр засаг нь 2000 оноос хойш зүгээр хэвтэж байгаа иргэддээ бэлэн мөнгө тараагаад арчаагүй тэжээвэр гахайн сүрэг бий болгочихлоо!!!!!

Avatar

Зочин 2021-03-14 124.158.82.10

Нэгд ажлын нөхцөл манайд нойл! Тийм учраас хүмүүс ажлын нөхцөл, хүний хөдөлмөрийг үнэлэх тал дээр сайн Солонгос мэтийн улсууд руу явж, тэнд жорлон угаахдаа хүртэл чин сэтгэлээсээ хийж байгаа юм. Манайд нэг хэдэн халтар гөлөгнүүд компани нэртэй юм байгуулчаад хүний хөдөлмөр мөлжиж, цалингаа өгөхгүй муриж, өөрсдөө ланд унаж, ажилчидтайгаа нохой мэт харьцдаг.

Avatar

Stalin 2021-03-14 202.126.89.33

tegeed yagaad 90ond soc niigem nuran unanguut ulsaaraa uguireed xoosorchdog yum.languu ni xurtel xooson.90onoos omno l saixan bsan gej uleexee odoo boliosoi.

Avatar

Зочин 2021-03-14 49.0.142.127

Yag ymar chigleleer yaj songon shalgaruulj surgah talaar ene ZG iin talaas ogt medeelel uguhgui ymaa

Avatar