УОК: Баар, караоке, аялал зугаалгыг хориглолоо | News.MN

УОК: Баар, караоке, аялал зугаалгыг хориглолоо

УОК: Баар, караоке, аялал зугаалгыг хориглолоо

Улсын онцгой комиссоос гаргасан шийдвэрийг танилцуулж байна

Улсын онцгой комиссоос гаргасан шийдвэрийг танилцуулж байна

Posted by News.mn on Saturday, March 13, 2021

НЭМЭЛТ:

Улсын онцгой комисс хуралдаад хатуу хөл хорио тогтоохгүйгээр 14 хоногийн хугацаанд гуравдугаар түвшинд шилжиж ажиллах шийдвэр гаргасан байна. Шийдвэр ирэх Даваа гариг буюу гуравдугаар сарын 15-наас эхлэн мөрдөгдөнө.

Үйл ажиллагаа нь хязгаарлагдах арга хэмжээнд жагсаал цуглаан, аялал зугаалга, дайллага цайллага, баар, диско, караоке, алжаал тайлах төвүүд багтаж байгаа юм. Харин тоооны хязгаар барьж ажиллах салбарт сургалтын төв, соёл урлагийн байгууллагууд зэрэг газрууд багтлаа. Энэ талаар Шадар сайд С.Амарсайхан танилцуулж, 14 хоногийн хугацаанд халдвар хамгааллыг сайн мөрдөж, цар тахал хяналтад орсон цагт буцаад хоёрдугаар түвшинд хүргэх боломжтой. Харин нөхцөл байдал хүндэрвэл авах арга хэмжээ өөрчлөгдөнө гэдгийг тодотголоо.

Гуравдугаар түвшинд орж, үйл ажиллагаа нь хязгаарлагдаж байгаа салбаруудын мэдээллийг дараах хүснэгтээс тодруулан харах боломжтой.

Улсын онцгой комисс хуралдаж байна

НЭМЭЛТ: 

Улсын онцгой комисс(УОК)-ын хуралдаан Төрийн ордонд энэ цаг мөчид үргэлжилж байна. Засгийн газар, УОК ирэх дөрөвдүгээр сарын 1-ээс ерөнхий боловсролын сургуулийн хичээлийг танхимаар эхлүүлэх чиг барьж байсан ч сүүлийн хэдэн өдөр Covid-19 халдвар эрс өсөх болсон. Үүнтэй холбоотойгоор Эрүүл мэндийн яам, Халдварт өвчин судлалын үндэсний төв хөл хориог 28 хоногоор тогтоох, боломжгүй тохиолдолд үйлчилгээний газрын ажиллах цагийг богиносгох, 10-ээс дээш хүн цугларуулахгүй байх, фитнесс, караоке, цэнгээний газрын үйл ажиллагааг 14-21 хоногоор түр зогсоох санал хүргээд байгаа юм. Мөн Улаанбаатар хотын хэмжээнд вакцинжуулалт эхэлсэн. Энэ ажлын явц ямар шатанд яваа талаар УОК мэдээлэл сонсч, тодорхой шийдвэр гаргах юм.

Улсын онцгой комисс хуралдана

Улсын онцгой комисс (УОК) өнөөдөр 14.00 цагаас хуралдахаар болоод байна.

Монгол Улсын хэмжээнд өчигдөр 19319 хүнд шинжилгээ хийхэд нийслэлд 169 хүнээс халдвар илэрсэн нь Covid-19 хамгийн өндөр бүртгэгдсэн тоон үзүүлэлт болж буй юм. Эрүүл мэндийн яамнаас өнгөрсөн өдрүүдэд халдвар эрс нэмэгдэж байгаад анхаарч, 28 хоногийн хөл хорио тогтоох саналыг УОК-т хүргүүлсэн. Харин тус комиссын Шуурхай штаб өчигдөр хуралдаад дээрх саналыг хүлээн аваагүй. Харин өнөөдөр УОК хуралдаж, саналыг хэлэлцэх юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
46
ЗөвЗөв
31
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
2
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

75 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэн 2021-03-13 64.119.20.71

Архи дарсны худалдаагаа зогсоогоочээ!!!! Гэмт хэрэг, дагаад ковид гарах гол их үүсвэр болж байна

Avatar

Зочин 2021-03-13 202.55.188.44

1 саяаа авъя!!! Та нараас болж ажил орлого дахиад хаагдаж багаслаа, амьдрахад хэцуу байна шуу

Avatar

Наад дүүргэлтээ болиочээ 2021-03-13 150.129.142.54

Ахиад л дүүргэлт гэсэн 20,30 хувт гэдгээ болиочээ . Аливаа шийдвэрүүд нь дандаа буруу гарах юм . Энэ дүүргэлт гэдэг нь эргээд бөөгнөрөл шүү дээ . Энэ тэнэг дүүргэлтээ болиочээ . Яахаараа дандаа дутуу шийдвэрүүд гаогадаг юм бэ . Ажлаа чадахгүй бол чадлаг хүнд өгдөө . Үнэн залхаж байна

Avatar

Зочин 2021-03-13 192.82.91.210

нок огцор

Avatar

Зочин 2021-03-13 150.129.143.120

НИРГЭСЭН ХОЙНО НЬ…..

Avatar

Зочин 2021-03-13 192.82.72.120

ЯННА КОРОНИНО Ч ДАЛАЙЦТАЙ БАЙГАА

Avatar

уугуул 2021-03-13 66.181.177.63

Соёл урлагийн байгуулагын ажиллагааг хаах хэрэгтэй ш дээ?"хар хархан нүд" "анна карена"ч гэх шиг хаширдаггүй юм уу?

Avatar

Зочин 2021-03-13 202.126.94.99

Хариуцлагатай, бодлоготой ажиллаачээ.

Avatar

Зочин 2021-03-13 139.5.218.226

М онголын тор 65 аас дээш настангуудаа яагаад вакцинаас хасах болсон тухайгаа мэдэгдэхийг шаардаж байна

Avatar

зочин 2021-03-13 124.158.80.99

зг.уок та нар юу хийчих вэ? алдчихлаашдээ.

Avatar

АСУУЛТ 🤡 2021-03-13 116.203.47.39

гандангийн лам нар короно буцаах ном уншиж байгаа үр дүн нь сайхан гарнаа гэж эргүүтээд байсан яасан бэ

Avatar

zochin 2021-03-13 68.174.151.151

Lam nartaa it geed iim yum bolchivuudaa.

Avatar

Gandan 2021-03-13 192.82.87.165

Bur koronagiin shidet urel geed 2020 ond yariad, business hiisen biz de? Hunii zovlongoor mungu hiigchid.

Avatar

Зочин 2021-03-13 66.181.183.131

амны алдас болох вий. номын хүч гэж байдаг юмаа.

Avatar

Зочин 2021-03-13 66.181.186.10

Энэтхэг болон Непал шиг хогийн орон алга. Номын хүч….

Avatar

Бат-Үүл 2021-03-13 157.52.4.131

Манай лам нар ноднин л коронаг дарах үрэл хийчихсэн шүү дээ

Avatar

uzbek eejtei Mongol ba 2021-03-13 202.9.40.72

tur zasgiinhaa huuliig dahah ni zuv shudee,Bid oorsdoo ard irged hariutslgatai baihguigees ulam aldaad bgashude,Mongol humuus arai boloogui ba da,uneheer umbuu nerentei taarsan yum ba da,bid uhamsart hun boltloo dahiad 150 jil bgaa bhaa….huvi hunii hariutslaga gej eroosoo baidagui yum ba,ihenh ni umbuunuud ni jalga dovoo yarisan 1900 ontoigoo ba da, oorsdoo dor burnee uhamsar hariutslaga baimaar ba da

Avatar

Зочин 2021-03-13 202.126.89.197

Эргүү монголчуудад таарсан эргүү УОК НОК.Ард түмэн харинч ухамсартаы саын байсаан

Avatar

Зочин 2021-03-13 66.181.183.131

сэтгэцийн өвчтэй оркууд хүн харааж гүтгэж байж л таашаал авах юм даа. амьдралд юм бүхэн учиртай. амны алдас болно доо чи

Avatar

Зочин 2021-03-13 202.126.88.69

Шашны үйл ажиллагааг нэгмөсөн ххачих

Avatar

Зочин 2021-03-13 66.181.183.131

нэг бол төрийн албан хаагчид, нэг бол багш нар, эсвэл хадгаламжтай мөнгөтэй хүмүүс хөл хорио тогтоо гэж орилолдож байна! Бусад хүмүүсийн амьдралыг ойлгох нинжин сэтгэлтэй байх ёстой ш дээ. Амиа л бодох юм. Муухай хүн чанаргүй.

Avatar

Зочин 2021-03-13 64.119.19.27

Угаасаа манайхан новшийн амиа бодсон улсууд шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-03-13 66.181.161.66

Энэ популист очсон газар бүртээ гай тарьж бна яав ч монгол төрийн өндөр сэнтийд суулгаж бхгүй хотын дарга болход 4 сайхан залуу усуг ын өнгөрсөн дараа нь тогтоол усанд хүүхдүүд гээд огцор газрын дээрэмчин

Avatar

Амарсайхан 2021-03-13 202.126.89.197

Эмч цагдаа ХӨСҮТ НМХГ аас бас ард түмнээс болж халдвар тарчлаа.ЗГ УОК зөв мэргэн ажилласан.Доод дунд шатныхан муу ажиллаа.Эмч нар муу Цагдаа нар зам дээр хариуцлаггүй зогсосноос болж тарчлаа эргүү малнуудаа.

Avatar

Зочин 2021-03-13 202.126.89.197

Анна Карина бас сайн ажилласан шүү эргүү монголчуудаа

Avatar

Зочин 2021-03-13 43.242.243.160

ANNA KARINAG UZED UHI KKK

Avatar

Зочин 2021-03-13 202.9.40.67

doriwtoi xul xorio tawij baij bagasna iim baidaltai bwal diilexgvi shte

Avatar

Зочин 2021-03-13 66.181.183.131

өөрсдөө халдвар хамгааллын дэглэмээ сахиж, амны хаалтаа тогтмол зүүхгүй бол 1000 удаа хөл хориод нэмэргүй ш дээ!!!! Маскгүй тэнэг авгай хүүхнүүд мэр сэр явж байна. Үсчинд ороход үсчний дүү залуу маскгүй ороод ирж байна. Тэдэнд хэлээч. Оркууд соёлжихгүй, нийгэмшихгүй байгаагаас халдвар тараад байна!!!!

Avatar

Зочин 2021-03-13 192.82.84.138

Мөнгө дундаас нь яаж цохих уу гэдгээс өөр толгойдоо бодолгүй, луйварчин амарсайханаас нэг болж байна даа! Эрүүл явбал яана гэдэг билээ……

Avatar

Санаа зовж байна. 2021-03-13 202.21.108.12

Бусад улсуудын бүтэн жилийн сургамжийг тоохгүй сошиал сүлжээний сэтгэгдлийн уур амьсгалыг дагаж шийдвэр гаргаж байгаагийн гор гарч байна. Хөл хорионоос өөр шийдэл байхгүйг дэлхий нийт олон хүнийхээ амиар төлж байж ойлгож байгаа шүү.

Avatar

Ч 2021-03-13 64.119.20.71

Дэлхийн нийтийн жишгийг харалдаа өмбүүнүүдээ! Өнөөгийн нөхцөл байдалд бүх орнууд хорио цээр зарлаж байсан.

Avatar

Зочин 2021-03-13 202.126.89.197

Оюун-Эрдэнэтэйгээ таарсан УОК Амарсайхан.Та нар үзвэр караокө фитнис кофе шоп нээснээс боллоо. ХӨСҮТ Цагдаа НМХ сайн ажилласан .Тэднийг загнахаа болиочээАмарсайхан дуракаа.Энэ балиараа аваачээ Оюунэрдэнэээ

Avatar

Зочин 2021-03-13 202.55.188.45

Насанд хурсэн иргэн бурт 1 саяаа егеед 1 сар 0 зогсолт хийгээд нам дарах юмыг МАН албаар сунжруулж далимдуулан янз бурийн шахаа хийж дундаас нь идэж ууж байна. Коронаг нам дарах нь МАН-д ашиггуй байгаа учраас менгегуй гэж ард тумнээсээ харамлаж байсан мертлее одоо болохоор шинэ ЗГ нь менгенеес их юм байхгуйээ гээд сонгуулыг далимдуулж 10 их наяд хувааж цохих гээд улайрч байна.

Avatar

зочин 2021-03-13 192.82.71.93

Оюун-эрдэнэ ерөнхийсайд ярихаас өөр юм хийхгүй, Сонгуулийн шоу хийгээд төсвийн хөрөнгөөр тоглож байна даа. сангийн сайд, Нийгмийн хамгаалалын сайд нар хэлгүй, дүлий годил мэт дуугарч чадахгүй, эдийн засгийн үр ашиг гэдгийг мэдэхгүй, аялдан дагалдагч нар болжээ. ажил хийдгүй хүнд 1 сая төрөг бэлэглээд ажилгүй байхыг нь дэмжих хөтөлбөр гаргаж татварын хөрөнгийг цацаж байна даа. ийм сайд нар саад болж байна шүү

Avatar

Зочин 2021-03-13 202.126.89.197

УОК огцор.Амарсайхан гэгч буруугаа бусадруу чихсэн балиар хогоос боллоо.Доод дунд шат буруутаймгээд цагдаа эмч нараа загнаж сүржигнэсэн балиар хог.УОЗ ийн буруу шийдьэрээс үзвэр караозө нээснээс болчлоо.

Avatar

Зочин 2021-03-13 202.126.89.197

Амарсайхан зайлааа

Avatar

зочин 2021-03-13 103.10.22.97

2-р-сарын 23 нд хөл хориог цуцалхад золголт энэ тэр гээд баахан хэссэн хүмүүс . мөн хөдөө явахаар шинжилгээ өгч буй хүмүүс гээд бөөн шавсан хүмүүс ингээд хотод халдвар задгайрч эхэлсэн .хот хөдөөг сэлгэн амьдрагчид бас яаж хоцрохов гээд хувь нэмрээ халдвар тарахад нэмэрлэв. за хотод халдвар задгайрч одоо хөдөөд нэмж халдвар гарахыг хязгаарлах нь хамгийн чухал шүү .юм ухамсарладаггүй хот хөдөөг сэлгэгчид ухаарах цаг болсон .

Avatar

Зочин 2021-03-13 66.181.183.131

хамгийн гол нь иргэдийн буруугаас бүх зүйл болж байна.

Avatar

зочин 2021-03-13 192.82.71.93

сарангэрэл авгай короно яагаач үгүй байхад сүржигнээд хол хорио тогтоосон. тогтоох үе чинь одоо л байна шүү

Avatar

Зочин 2021-03-13 192.82.76.216

тэр үед хөл хорио байгаагүй гадаадаас ирсэн иргэдээ л 21 хоног тусгаарлаж байсан . тэр нь зөв байжээ .7,10 хоног болгоод л халдвар гаараад байгаа ч юм шиг. одоо харин яг л хөл хорио ид хэрэгтэй болж тэр Сарангэрэл авгай гэж өргөмжлөгдсөн хүн эргэн санагдаж байгаа нь тэр буйзай. Цаг хугацаа бүхний шүүлтүүр байдаг да

Avatar

Зочин 2021-03-13 202.21.103.10

үзвэр,караоке,баар рестораныг хаахгүй гэсэн ч богино цагаар ажлуулаач энэ янзаарай юун сургуулийг нээх вэ бүүр эрсдэлтэй болно. хүүхдүүд ямар билээ дээ гараад идэж уух юм авч идээд бөөн халдвэр үүссэн ш дээ

Avatar

Зочин 2021-03-13 66.181.183.131

цэцэрлэг сургууль орох ёстой. Дэглэмээ бариад

Avatar

Иргэн 2021-03-13 64.119.20.71

Гадаадын тагнуулууд уу? Ард түмэн, эх орноо бодоочээ! ТА 2 БИЗНЕС АРД ТҮМЭНД ПАДЛИЙ БАЙХГҮЙ ШҮҮ! АРД ТҮМНИЙ ЭСРЭГ ГЭМТ ХЭРЭГ ҮЙЛДЭЖ БАЙНА!

Avatar

Зочин 2021-03-13 192.82.70.21

Оюун эргүүгийн энхрий хайрт МАН-ын 100 жилийн ойдоо барьж байгаа бэлэгний дөнгөж эхлэл нь шүү…

Avatar

Зочин 2021-03-13 65.49.38.139

Уул уурхайн ээлжээ солиочээ зарим хүмүүс нь ажил дээрээ унаж байна шүү

Avatar

Үзвэрийн газруудаа нээсэн УОК огцор 2021-03-13 64.119.26.161

ОГЦОР

Avatar

Зочин 2021-03-13 202.55.188.45

Cумтайбузар чи дуугээсээ Монголын Циркийг авч улсад нь тушаагаад огцор!!! Чамайг наад суудалдаа удах тусам Монгол улс улам уруудаад байна. Монголыг хорлож ханадаггуйээ шуналт ах дуу 2.

Avatar

Зочин 2021-03-13 66.181.183.131

оркоо, харин ч сайн ажиллаж байгаа шүү

Avatar

Иргэн 2021-03-13 64.119.20.71

Хотын дарга, УОК Улс орныг устгах ажиллагааг эхлүүлсэн үү?????. Ерөнхийлөгчийн сонгууль ард түмэнд падлий байхгүй шүү Оюун-Эрднээ!!!!! Монголчууд бид 3 сая хүнтэй ………

Avatar

Зочин 2021-03-13 202.55.188.45

Насанд хурсэн иргэн бурт 1 саяаа егеед 1 сар 0 зогсолт хийгээд нам дарах юмыг МАН албаар сунжруулж далимдуулан янз бурийн шахаа хийж дундаас нь идэж ууж байна. Коронаг нам дарах нь МАН-д ашиггуй байгаа учраас менгегуй гэж ард тумнээсээ харамлаж байсан мертлее одоо болохоор шинэ ЗГ нь менгенеес их юм байхгуйээ гээд сонгуулыг далимдуулж 10 их наяд хувааж цохих гээд улайрч байна

Avatar

Зочин 2021-03-13 192.82.77.167

ene dor setgegdel bicneed baigaa malmnuud ta ñar.mal

Avatar

Buzar MAN !!!! 2021-03-13 66.181.187.20

Buzar MAN odoo bugd ogtsor. Zasgiin gazar, Ih hural bugd ogtsor. Ta nar l lav ard tumnii zovlongoor zoolj, mungu husaj avilga avch oorsdoo bayjaad duuslaa. Ard tumen tsuhurch bn. Jagsana temtsene shuu avilgachidaaa !!!!

Avatar

иргэн 2021-03-13 66.181.161.105

АЖИЛ БИЗНЕС ЗОГСООЖ ЁСТОЙ БОЛОХГҮЙ ШҮҮ.ИРГЭД ДЭГЛЭМЭЭ БАРИМТЛААД АЖЛАА ХИЙЦГЭЭЕ.

Avatar

Зочин 2021-03-13 66.181.183.131

харин тогтмол цалин авдаг төсвийнхөн, бас хадгаламжтай малнууд хөд хорио тогтоохыг дэмжээд байгаа юм. Хөл хорьж огт болохгүй!

Avatar

Зочин 2021-03-13 202.179.25.133

Хэ хэ хуралдууд хуралдаад ажил зохион байгуулалт юу ч алга. Чадваргүй хуулгайчууд юм аа.

Avatar

Зочин 2021-03-13 66.181.180.88

Энэ замбараагүй нээсэн юмнуудынхаа заримыг нь хаа л даа. Тэр фитнес, бассейн, баар караоке, тоглолт энэ тэрээ хаагаачээ. Оюун-Эрдэн гэж здаа Зоригийн хэрэг гэж сонгуулийн шоу хийж попорч байхаар энэ вакцинжуулалтаа олигтой зохион байгуулаачээ. МЭргэжлийн хүмүүсийн үгийг сонс л доо . Чадахгүй юм бол зайлцгаа л даа.

Avatar

Зочин 2021-03-13 66.181.183.131

баарнаас гархагүй бга шүү!

Avatar

б 2021-03-13 66.181.180.88

Энэ УОК, ЗГ хамаг юмаа замбараагүй нээгээд, өвчнөө хяналтгүй алдчихаад ХӨСҮТ дээр очоод загнаад байх юм. Tэрний оронд өөрсдөө огцорвол таарна. Содбаатар нь хамаагүй дээр байсан юм байна. Ядахдаа мэргэжлийн хүмүүсийн үгээ сонсдог байсан. Энэ эргүүнүүдийг эртхэн зайлуулахгүй бол олон хүн үхэж магадгүйн дээ.

Avatar

Зочин 2021-03-13 64.119.19.91

Энэ бар ресторан караоке урлаг соёлын хэрэгт хэрэггүй үйл ажиллагаануудыг л хориглох хэрэгтэй бусад аж ахуйн нэгжүүд ажиллаж амь амьжиргаагаа бодох хэрэгтэйштээ
Харин тэр сургууль энэтэр нээхийг болио

Avatar

Зочин 2021-03-13 202.126.90.111

UOK ZG hoyor eeljilj munguu idej bgaa. Iim udaan hugatsaand uchnuun olon karantintai hugatsaand ch barij togtooj chadaagui, albaar ch togtoogoogui. Ene jujigiin ZG songuuliin show, tsavchaagaa l urdaa barihaas busad n tedend hamaagui ee, ard irgedde bol nuden balai chihen dulii shuu dee, sanaa tavij bgaa nereer jujig tavina, tegeed chaavaas terend n ard tumen ergeldeed l

Avatar

Зочин 2021-03-13 202.9.40.184

Энэ муу Оюуны-Ундраагын БУРГАС с** Монголийг сүйрүүлье гэсэн бодолтой байдаг нь үнэн юм

Avatar

Зочин 2021-03-13 122.201.21.139

Хатуу хөл хорио тогтоогооч ээ. Эрүүл саруул байвал эд баялагтай, эдийн засаг нь өсөлттэй, хүн ард маань жаргана шүү дээ. ЭРҮҮЛ БАЙВАЛ МЯНГАН ЖАРГАЛАН гэж ухаант хүн хэлсэн шүү дээ

Avatar

иргзн 2021-03-13 202.179.25.212

Халдвар ингэж ихээр нэмэгдэх нөхцөлийг ЗГ УОК л бий болгосон шүү, Ард иргэд , Хүнд нөхцөлд ажиллаж Цалин мөнгө, илүү Цагийн хөлсөө авч чадахгүй ажиллаж байгаа Эмч сувилагч Эмнэлэгийн ажилтнуудад Буруу байхгүй шүү,

Avatar

Rina 2021-03-13 49.0.154.42

Хөл хорил тавиачээ эмнэлэг дийлэхээ болж эмч сувилагч ариутгагч нар ядарч байгаа юм биш үү эзэнгүй айл шиг байна эх орон минь

Avatar

Иогэн 2021-03-13 64.119.20.95

Энэ мөнгө угаахдаа л болохоос ажил хийж чадахгүй нь ойлгомжтой. Шоугаар эхнэртээ хэдэн төгрөг олж өгөх гэж тоглолт , шоунуудад зөвшөөрөл өгсөн үү. Ийм нөхцөл байдлын үед хүмүүс олноор цуглуулах хориотой биз дээ. Коронаг тархаасан тул хуулийн дагуу арга хэмжээ ав . Огцруул

Avatar

САНАЛ 2021-03-13 59.153.115.28

ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ИРГЭН БҮРТ 1 САЯ ТӨГРӨГ ӨГНӨ ӨГӨХГҮЙ ГЭЖ ЯРИАД БАЙСНАА ОДОО ӨГӨӨД 1 САР ХАТУУ ХӨЛ ХОРИО ДАХИН ТОГТООВОЛ ОК БАЙНА. АЖИЛТАЙ ОРЛОГОТОЙ ХҮМҮҮСТ ӨГӨХГҮЙГЭЭР АЖИЛГҮЙ ЯМАРЧ ОРЛОГОГҮЙД ӨГВӨЛ БАГА МӨНГӨ ГАРНА

Avatar

Зочин 2021-03-13 64.119.18.206

Тэгээд сонгуульд Жонкуд санал егне кк

Avatar

Зочин 2021-03-13 202.126.90.111

Ter hamaagui, hen n ch adil. Ene olon udaa horij hohiroosny l tulbur bolohoos humuusiig giiguuleed bgaa yum bish. MAN BOL BUR HUVALZ, JUJIGIIN ZG, ARD IRGEDIIN TSUUSYG SOROOD SOROOD DUUSAHGUU BNA. PS: bi nam bus hun

Avatar

ХАРИУ 2021-03-13 59.153.115.28

Гол нь ажилгүй орлогогүй хүмүүсийг 1 сар амьдрахад нь дэмжлэг өгөөд, хөл хориогоо дахин тогтоохгүй бол халдвар хэцүүдлээ гэж бна

Avatar

Иргэн 2021-03-13 192.82.69.120

Хатуу Хөл хорио тогтоосон нь дээр. Ингэж ихээр нэмэгдэж байхад хүмүүс замбараагүй л явж байна.

Avatar

Irgen 2021-03-13 202.126.88.140

Hatuu hul horio togtoogoochee.Haldwar awsan humuusee emchilj diilehgui bolloo shde.Darga nar ard tumniig uursud shigee bodood bn.Ard irgeddee nuhun olgowor uguud hul horio togtoo.anilgui zaluuchuudad 1000000 tugrug uguhiig boliulj urh burt taraa.

Avatar

иргэн 2021-03-13 202.179.25.212

Хатуу хөл хорио тогтоохыг Эсэргүүцээд байгаа МАН ЗГ УОК Өвчлөл тараасныхаа Хариуцлгыг үүрэх үү, ЗГ УОК -ын удаа дараагийн Буруу худуутай шийдвэрүүдээс болж Өвчлөл тарах нөхцөлийг бүрдүүлсэн шүү , Хүн амаа бодохгүй байгаа МАН- Харгис бодлогоо нэн даруй зогсоо,

Avatar

МАН хулгайчуудад 2021-03-13 202.9.47.7

Иргэн бүртээ 1 сая төгрөг өгөад 2 сар хатуу хөл хорио тогтоо!!!

Avatar

Зочин 2021-03-13 192.82.76.216

хөл хорио тогтоохыг эсэргүүцээд байсан хүмүүс одоо өвчлөл даамжруулахад нэмэр болсоноо ойлгож байгаа байлгүй дэ!!! сонгууль улс төрөөр хөөцөлдөөд ард түмэнээ баллаж байх шиг байна шүү

Avatar

Зочин 2021-03-13 202.126.89.86

ХАТУУ ХӨЛ ХОРИОГОО ТОГТООЖ ХАЙРЛА ДЭЭДЭС МИНЬ !!!!
БИДЭНД ХӨГЖИХ БАЯЖИХ ЗӨНДӨӨ МӨЧ ХОЖМОО ТОХИОНО…ЭХЛЭЭД ХҮН АМАА БОДОХТУН !!! 🙏🙏🙏

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж