ОХУ-д илэрсэн шувууны ханиад хүнээс хүнд халдаж болзошгүй | News.MN

ОХУ-д илэрсэн шувууны ханиад хүнээс хүнд халдаж болзошгүй

ОХУ-д илэрсэн шувууны ханиад хүнээс хүнд халдаж болзошгүй

ОХУ-д илэрсэн шувууны ханиад хүнээс хүнд халдаж болзошгүй

ОХУ-д өнгөрсөн сард бүртгэгдсэн шувууны ханиадны шинэ төрлийн вирус болох A(H5N8) нь тун удалгүй мутацид орж, хүнээс хүнд дамжиж болзошгүй гэж Оросын хэрэглэгчийн хяналтын газрын тэргүүн Анна Попова мэдэгджээ.

Тус улсын өмнөд хэсэгт байрлах шувуун фабрикт шинэ төрлийн шувууны томуу дэлхийд анх удаа хүнд халдварласан хэд хэдэн тохиолдол бүртгэгдсэн юм. Вирусийн H5N8 хувилбар сүүлийн саруудад ОХУ, Европ, Хятад, Ойрх Дорнод, Умард Африкийн шувууны аж ахуйнуудад илэрч байсан ч хүнд халдварласан тохиолдол бүртгэгдэж байгаагүй билээ.

Хэрэв энэ вирус хүнээс хүнд халдаж эхэлбэл урьдаас бэлдэж, оношлуур боловсруулан, вакцин гаргах хугацаа бий гэдгийг Анна Попова онцолсон байна. Хүнээс энэ төрлийн вирусийг илрүүлэх нь "дэлхийн түвшний нээлт" юм гэж тэрбээр онцолжээ.

 Эх сурвалж: TASS

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ХахаХаха
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зохиолч Л. Пүрэвдорж 2021-03-12 64.119.26.244

Орчуулга зөв болов уу? Халдварт өвчин гарч байхад илрүүлсэн маань дэлхийн нээлт гэж омойтсон нь үнэн болов уу даа?

Avatar

Зочин 2021-03-12 66.181.179.43

bismila bismila

Avatar

Зочин 2021-03-12 66.181.161.45

ОХУ-аас бараа материалын тээвэр, хувь хүмүүсийг бүү оруул!!! 100% хатуу хорио тогтоохгүй бол "ядаж байхад яр" гэгчээр бас нэг бузрын юм ороод. ирвэл дууслаа шүү!!! Анх өнгөрсөн намар ОХУ-аас корона орж ирээд Монголд тархсан шүү дээ!!!! Төр засаг маань эрх биш үүнийг мэдэж л байдаг байгаа даа??????

Avatar

Зочин 2021-03-12 202.126.89.216

Хөнжилийхөө хэрээр хөлөө жийгээд дуугүй
л цагираглаж хэвт чи

Avatar

Зочин 2021-03-12 139.5.218.229

өнгөрсөн оны сүүлээр корона гарсан мэдэмхийрээд байдаг манайханы зарим хүмүүс шувууны ханиаданд өртсөн гэдгээ мэдэж ав бас л аюултай ханиад шүү

Avatar

Зочин 2021-03-12 107.117.172.45

Оросууд гэртээ их бохир заваан амьдардаг юм байна лээ….

Avatar

Зочин 2021-03-12 202.126.89.216

Өөр хэлчих муу үг чамд олдсонгүй юү

Avatar

Zochin 2021-03-12 192.82.75.59

Yamar chutgur ni bolod bnaa ene delhiid

Avatar

зочин 2021-03-12 124.44.59.30

Манай 2 талаас янз бүрийн хачин хачин вирус, өвчин гээд зөндөө зүйлс анх удаа илрээд гараад, дэлхийд тархаад байна уу? Хятадаас коронавирус, оросоос хүнд халдварладаг шувууны томуу-ханиад зэрэг, тэгээд бас вакцин нь бэлэн шахуу гэнэ үү? яана аа, ямар аймаар юм бэ? юу болоод байна вэ?

Avatar

ҮНЭН 2021-03-12 103.26.194.206

ЭНЭ БУЗАРУУД ЧИНЬ БАС ЮУ ЧИРЭЭД ИРЭВ ЭЭ

Avatar

Zochin 2021-03-12 122.201.21.66

umhii orosuudaas buzar muu muuhai yum garah yumaa. Korona umhii orosoos manaid orj irsen shuu.

Avatar

Зочин 2021-03-12 103.212.119.224

"Оросуудад туслана, хонь өг" гэж жанхуу малчдыг дарамтлах вий дээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж