УЕПГ: Хэвлэлээр мэдээлсэн гэмт хэргүүдийг шалгана | News.MN

УЕПГ: Хэвлэлээр мэдээлсэн гэмт хэргүүдийг шалгана

УЕПГ: Хэвлэлээр мэдээлсэн гэмт хэргүүдийг шалгана

УЕПГ: Хэвлэлээр мэдээлсэн гэмт хэргүүдийг шалгана

Монгол Улсын Ерөнхий прокурорын газраас өнөөдөр (2021.03.12) мэдээлэл хийлээ. Энэ үеэр тус газрын хэлтсийн дарга Ц.Ариунболд мэдээлэхдээ “Сүүлийн үед хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр гэмт хэргүүд удаан шалгагдаж байна. Үүнд хууль хяналтын байгууллагын албан тушаалтнууд оролцлоо гэх мэдээлэл гарсан.

Монгол Улсын Ерөнхий прокурор өнөөдөр тушаал гаргаж, ажлын хэсэг байгууллаа. Ажлын хэсэг хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр нийтлэгдсэн хэргүүд болон одоо мөрдөн шалгах байгууллагаар шалгагдаж байгаа, хууль хяналтын байгууллагын ажилчид холбогдсон хэргүүдийг хянаж, түргэн шуурхай шийдвэрлэхээр боллоо.

Энэ ажлын хэсэг хэргүүдийг судалж, орон нутгийн прокурорын байгууллагуудад чиглэл өгч ажиллана. Шаардлагатай зарим нэг хэргийг татан авч, хянаж шалгана. Энэ ажлын хүрээнд гомдол гаргагч, хяналт тавьж буй мөрдөгчид, иргэдээс тайлбар авахаар төлөвлөж байна" гэв.

А.СҮРЭН

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ЗөвЗөв
5
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2021-03-12 64.119.21.202

Iimerhuu ajil hiisen dur esgelt,jil bolgon audit orloo l gene huvildchihaad garaad irdeg,tsag hojih gesen,ard olnig martagnuulah gesen arga badig uym shig

Avatar

Зочин 2021-03-12 122.201.22.21

хөөрхий хуульчид зарим нь айдастай зарим нь дарамттай зарим нь авиллага авчихсан зарим нь ур чадвар муутай зарим нэг шудрага нь ажиллах боломжгүй хэцүүл байдаг шиг байгаа юм . гэхдээ шудрага үнэнээр явбал бүхнийг тунгаан цэгцэлж чадна үнэн хүчтэй

Avatar

захирагч 2021-03-12 199.195.249.251

Тэр хохирогч ЧИМГЭЭ СОДНОМДАРЖАА 2ЫГ яаралтай сулла!!!мөн лефтэнд нохой мордолт хийгээд гийнан тэчьяалддаг бузар шүүгчидээ хөөж цэвэрлэх шаардлагатай шүү!!!

Avatar

Ай тэр 2021-03-12 124.158.86.217

Хуцалгүй орлогч прокуророо шалга. Хонгилын Баасанцогттой яах гэж уулзсан.

Avatar

Зочин 2021-03-12 59.153.113.46

Прокурорын байгууллагад ажил мэргэжилдээ сайн хүмүүс олон байгаа байх. Гэхдээ сайнаасаа саар нь илүү юм шиг санагдаад байна. Ганц жишээ л гэхэд Гансүх нарын шүүх хурал дээр тэр нягтлан бодогч бүсгүй хэлсэн үг прокуроруудад жинхэнэ ялын тогтоол болон бууж байсан. Энэ бол зохиомол хэрэг гэдгийг энгийн атлаа тун ойлгомжтой хэлсэн.
Дээр нь прокурорт авилга байна гэж олон хүн хэвлэл мэдээллээр хэлж байна. Анхаарахгүй орхиж болохгүй асуудал. Прокурорын прокуророо шалгаад шудрага шийдэж чадах уу.

Avatar

ШИХИХУТАГ 2021-03-12 192.82.85.117

ЯГ ОДОО БОЛ ТА НАРЫГ Л ШАЛГАМААР БАЙНА!!!
МОНГОЛЧУУД БИД ШУДАРГА ШҮҮХТЭЙ ЮУ ГЭЖ…

Avatar

Улсын ерөнхий прокурор амьд уу ?? 2021-03-12 64.119.26.161

Уг нь шударга ёс, хариуцлага, авилгачдыг цээрлүүлэх гээд их зүйл хүлэжж байсан юмсан энэ хүнээс

Avatar

Зочин 2021-03-12 66.181.191.129

Ямар хэрэг юм бэ тодорхой яриач ярих гэж гарч ирсэн юм бол

Avatar

Зочин 2021-03-12 66.181.161.42

Монгол хүн , хүн зовоох л гэж хуульч болдог шд .

Avatar

зочин 2021-03-12 66.181.188.245

ДУУЛИАНААР ХӨДӨЛДӨГ БАЙСНААС ҮҮРЭГТ АЖЛАА ТУХАЙ БҮР ХАРИУЦЛАГАТАЙ
ГҮЙЦЭТГЭЭД ҮР ДҮНГ НЬ ОЛОН НИЙТЭД ТОГТМОЛ МЭДЭЭЛЭЭД
ЯВБАЛ ХЭНИЙ Ч ӨМНӨ ГӨЛӨЛЗӨХ ШААРДЛАГАГҮЙ БИЗ ДЭЭ.
.

Avatar

irgen 2021-03-12 66.181.161.54

zugeer l ajlaa hii l de,yamr ch ach holbogdolgui herggui hevleliin hyral hiij ersdeltei uyed hevleliinhniig olnoor n tsyglyylh yum da

Avatar

Зочин 2021-03-12 66.181.161.4

Авлигчин, а******н прокроруудыг ганц удаа зочроо өгч нөйрноос нь сэрээж дээ. Даварсан нохойн гөлөгнүүдийг болдог бол бүгдийг шонд өлгөхсөн. Гөлөгнүүд

Avatar

Зочин 2021-03-12 172.58.141.44

зочроо биш цочироо гэнэ сайхан Монгол хэлээ сайн сур!

Avatar

Зочин 2021-03-12 66.181.161.124

Прокурорууд "Дээрээс дарамттай болохоор аягүй хэцүү шдээ" гэж ярьж байна лээ!!!

Avatar

F.C. 2021-03-12 174.244.210.110

Tangarag orgoson baij ain amisgaanuud alban tushaaldaa horogdood

Avatar

Иргэн 2021-03-12 66.181.188.46

Та нар хяналтаа муу тавьсан учир хэлмэгдэл гаарч , иргэд зовж , хуулийнхан зоолжээ.

Avatar

Zochin 2021-03-12 202.21.105.186

Хяналт тавьдаг мөрдөгч гэж ямар нэр томьёо байна аа бас. Юмаа зөв бичээч

Avatar