Дугаарын хязгаарлалтын бүсийг тэлжээ | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Дугаарын хязгаарлалтын бүсийг тэлжээ

Хуучирсан мэдээ: 2016.04.14-нд нийтлэгдсэн

Дугаарын хязгаарлалтын бүсийг тэлжээ

НИТХ-ын 2012 оны наймдугаар сарын 22-ны өдрийн №2/08 дугаар тогтоолоор Улаанбаатар хотын автозамын ачааллыг бууруулах цогц арга хэмжээний хүрээнд нийслэл хотод  дөрөвдүгээр сарын 15-ны өдрөөс эхлэн дугаарын хязгаарлалтын зуны цагийн хуваарьт шилжиж байгааг Замын цагдаагийн газраас мэдээлж байна.

Зуны цагийн хуваарь гэхээр хүмүүс дугаарын хязгаарлалт үйлчлэх цагт өөрчлөлт орсон гэж ойлгож байгаа боловч цагийн хувьд ямар ч өөрчлөлтгүй 08.00-20.00 цагт хязгаарлалт үйлчлэх юм. Харин хязгаарлалтын бүсийг тэлсэн гэдгийг Замын цагдаагийн газрын хэвлэлийн албанаас анхааруулж байна.

Д.ЦЭЭЛ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-04-14 202.179.26.60

Одоо ганц худагын амнаас Цайз зах ордог албан бус шороон зам байдаг , мөн Дамбадаржаагийн тоосгоны үйлдвэрээс Улайстайн амаар уруудан цайз зах ордог шороон зам байдаг , тэдгээрийг замын схемд оруулан бага зэрэг сайжируулан тэмдэг тэмдэглэгээг тавьж хяналтанд оруулвал хотын замын ачаалалыг багасгах, ямарч үед хотын гадуурах тойрог замаар хаана ч хүрэх боломж бүрдэж иргэдийн эрх ашигт нийцэх болно

Зочин 2016-04-14 202.179.26.60

Дамбадаржаагаас цайз зах , шар хад хүртлэх замыг хязгаарлалт тогтоохгүй бүсийн схемд оруулж өгөх хэрэгтэй тэгснээр Улаанбаатарын гаднах тойруу замаар хотын альч хэсэгт зорчих боломж бүрдэх болно.Тухайлбал : хотын зүүн хэсгээс хойт хэсгийн зусланд зорчих , Хотын баруун ба баруун хойт хэсгээс Зүүн чиглэлд явах боломж бүрдэх болно. Ийм тойруу замыг албан ёсоор тогтоовол аюулгүй байдлын нөхцөлийг хангах ,хотын авто замын ачаалалыг багасгах зэрэгт чухал ач холбогдолтой байна шүү. Энэ байдлыг эргэн харах хэрэгтэй байна.

DGG 2016-04-14 122.201.21.131

tenegtehdee yasan ikh tsag zav gargana ve oor hiih yum alga uu

***** 2016-04-14 202.9.40.193

***** ***** *****. Bat-Uulee chamaig ***** uu yahuu

Ойлгохгүй байна 2016-04-14 202.9.41.253

Цэнхэр нь хязгаар тогтоогоогүй замууд юм бол яагаад УЛААН хязгаарлалтын тэмдэгтэй байгаа юм бэ????????????????????????????????????????????????????????????????????

Зочин 2016-04-14 59.153.114.154

Lalar *****

Зочин 2016-04-14 59.153.114.154

TORIIN ALBAN HAAGCHDIINHAA TSALING TABIH MONGO BAIHGUI UCHRAAS HEDEN JOLOOCH NARAASAA MONGO SAAH GEED HYAZGAARLALTIIN BUSEE NEMCHIHJEE HOO

vht 2016-04-14 103.229.123.121

Бат-vvлийн толгой сэтгэж бодох чадваргvй хоцрогдсон нь эндээс харагдаж бна. Хязгаарлалт гэдэг бол ихдээ 7 хоног байдаг болохоос ингэж олон жилээр хотын хvний явах эрхийг хаадаггvй юм. Энэ хооронд оор арга сэтгэж бодсон байх естой. Энэ хогшин лав чадахгvй

Зочин 2016-04-14 103.10.20.34

Хязгаар байх нь зөв гэхдээ ингэж тэлэх хэрэггүй болов уу

Зочин 2016-04-14 103.10.20.34

Хязгаар байх нь зөв гэхдээ ингэж тэлэх хэрэггүй болов уу

Jinhen huurhiid 2016-04-14 202.9.41.237

Chamd zoriulaad 1 udur xyazgaalaj daraa udur bolih mayagaar yavuulj tuipuun tolgoitnuudad oilguulval taarna.

Зочин 2016-04-14 103.57.93.96

Одоо зун болохоор хүмүүс амраад хөдөө гадаа явчихна. тэгэхээр хэсэг зуур наад хязгаараа болиорой.

Gankhuyag 2016-04-14 112.72.9.46

Дүнжингараваас улиастайн гүүр ордог зам хаана байна? Хязгаарлалт тогтоосон зам уу эсвэл үгүй юу?

Зочин 2016-04-14 182.160.1.118

Yaag zuv asuult. Ter zam neeree yaah yum?

Зочин 2016-04-14 103.11.195.18

сэтгүүлч ээ, шийдвэрийг агуулгыг мэдээлээч. Зуны хуваарь гэдгээ тайлбарлаач