Т.Чимгээгийн эрхийг зөрчсөн бичлэгийг үзүүллээ | News.MN

Т.Чимгээгийн эрхийг зөрчсөн бичлэгийг үзүүллээ

Т.Чимгээгийн эрхийг зөрчсөн бичлэгийг үзүүллээ

С.Зоригийн амийг хөнөөсөн хэрэгт ял шийтгэгдсэн Т.Чимгээг эрүүдэн шүүсэн эсэхтэй холбоотой бичлэг, нотлох баримтыг нууцаас гаргах тухай Засгийн газрын хуралдаанаас гарсан шийдвэрийг Хууль зүй дотоод хэргийн сайд Х.Нямбаатар танилцууллаа.


🔴 ШУУД | ШУУД: Т.Чимгээг эрүүдэн шүүсэн бичлэгийг Засгийн газар нууцаас гаргасан талаар мэдээлэл хийж байна #NewsMN #NewsAgency

🔴 ШУУД | Т.Чимгээг эрүүдэн шүүсэн бичлэгийг Засгийн газар нууцаас гаргасан талаар мэдээлэл хийж байна

Posted by News.mn on Wednesday, March 10, 2021

НЭМЭЛТ:

-Хууль зүй дотоод хэргийн сайд Х.НЯМБААТАР:

-Т.Чимгээ, Б.Содномдаржаа, Б.Булган нарыг эрүүгийн хэрэг хянан шалгах ажиллагааны явцад эрүүдэн шүүсэн байж болзошгүй гэх үндэслэлээр эрүүгийн хэрэг үүсгэн тухайн үеийн Тагнуулын ерөнхий газар /ТЕГ/-ын дарга асан Б.Хурц, Улсын ерөнхий прокурорын орлогч асан Г.Эрдэнэбат нарын есөн хүнд холбогдох хэргийг мөрдөн шалгаж, прокурорт яллах дүгнэлт үйлдээд Төв аймгийн шүүхэд шилжүүлсэн. Улмаар 2019 оны наймдугаар сарын 12-19-ны өдрүүдэд шүүх хурал болж хэргийг шүүхээс прокурорт буцаасан. Үүнээс хойш уг хэрэг зургаан удаа шүүхээр орсон ч шийдэгдээгүй байна.

Монгол Улсын Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ олон улсын эмэгтэйчүүдийн эрхийг хамгаалах өдрөөр Т.Чимгээтэй очиж уулзсан.

Т.Чимгээг согтууруулах ундаа хэрэглээд ухаан мэдрэлгүй болсон үед нүцгэлж зургийг нь авсан, хувийн мэдээллийг нь авахын тулд хурууны хээ, биометрийн мэдээллийг нь авсан зэрэг гүйцэтгэх ажиллагааны журмыг ноцтой зөрчсөн байна.


 

Засгийн газрын ээлжит хуралдаан түр  завсарлаад байгаа бөгөөд үргэлжлүүлэн орой  18:00 цагаас хуралдана.

Уг хурлаар "Т.Чимгээг эрүүдэн шүүсэн эсэхтэй холбоотой бичлэг, нотлох баримтыг нууцаас гаргах тухай" асуудлыг хэлэлцэх юм байна. Т.Чимгээ нь өөр хоёр хүний хамт С.Зоригийн аллагын хэрэгт буруутгагдан ял шийтгэгдсэн юм.

Хурлаас гарсан шийдвэрийн талаар олон нийтэд мэдээлнэ.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
65
ЗөвЗөв
29
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

103 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-10 64.119.22.143

БАТ-ЯЛАЛТ ГЭГЧ ШАНАТААЖЛАГЧ ӨӨРИЙГӨӨ ХҮНИЙ ЭРХИЙН ХУУЛЬЧ, ӨМГӨӨЛӨГЧ ГЭЖ ӨРГӨМЖЛӨН УНГАС АЛДАХ АТЛАА ЭРҮҮДЭН ШҮҮЛГЭСЭН ЧИМЭГЭЭ НАРЫН ЭРХИЙГ ХАМГААЛАХ ТАЛААР ЛАЙВ ХИЙСЭН УХААНТАЙ ЮМ АЙЛДАХДАА ГАНЦ Ч ҮГ ГАН ХИЙГИЙГЭЭГҮЙ ХОГИЙН ЗУЛБАГСАГА БАЙНА ЛЭЭ.

Avatar

Зочин 2021-03-10 64.119.22.143

БАТ-ЯЛАЛТ ГЭДЭГ ЭРҮҮЛ СОГТУУ НЬ МЭДЭГДЭХГҮЙ ШАНТААЖЛАГЧ Л.ОЮУН-ЭРДЭНЭ, НЯМБААТАР НАРЫГ ӨЧИГДӨР ОРОЙ МАШИД ИХ МУУЛСАН БАЙНА ЛЭЭ. ХХУЛЬЧ ХҮН ГЭЭД АГАА АТЛАА ҮНДСЭН ХУУЛИА МЭДЭХГҮЙ БАЙНА ЛАА ТЭНЭГ МАЛ ЧИНЬ. ҮНДСЭН ХУУЛИЙН 38 ЗҮЙЛД "ЗАСГИЙН ГАЗАР ТӨРИЙН ХУУЛИЙГ БИЕЛҮҮЛЭХ…2.ҮНДСЭН ХУУЛЬ, БУСАД ХУУЛИЙН БИЕЛЭЛТИЙГ УЛС ДАЯАР ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ ХАНГАХ", ҮНДСЭН ХУУЛИЙН 16-ГИЙН 13)-Т "ХЭНД БОЛОВЧ ЭРҮҮ ШҮҮЛТ ТУЛГАЖ, ХҮНЛЭГ БУС, ХЭРЦГИЙ ХАНДАЖ, НЭРИЙГ НЬ ДОРОМЖИЛЖ БОЛОХГҮЙ" ГЭЖ ЗААСНЫГ МЭДДДЭГГҮЙ МАЛ БАЙНА

Avatar

zochin 2021-03-10 122.148.247.168

umssun dotuur huvtsas, hudulguun tsraini baidliig harahad zaluu hun haragdaj bn, yamarch eruu shuult bish, kino jujig bn
hevleliin hurald ni suusan setguulchid ni bodvol iluu sain yalgaj harah bailgui

Avatar

zochin 2021-03-10 122.148.247.168

za medehgui eruudej shuuh bsn yum bol iim bichleg hiij uldeej yah yum, bs neg tavttai jujig bn, ter huuhen ni Chimgee gdgees arai zaluu haragdaad bh shg

Avatar

Зочин 2021-03-10 43.242.242.59

Гэмгүй хүнийг яагаад өдий болтол хориод байдаг юм бэ. Шүүх шийдвэрээ гаргасан гээд гүрийгээд алдаагаа засч болдоггүй юм уу. Урьд нь прокурор Отгонбаяр гэдэг хүн хилсээр хүн амины хэрэгт хүнийг хорьж байсныг залруулаад зач болж байсан. Одоо яагаад болдоггүй юм бэ. Ерөнхийлөгч ядаж уучлалт үзүүлж болдоггүй юмуу. Зоригийн холбогдогчийг олж илрүүлсний төлөө засгаас өгсөн 500 сая төгрөгийг хэн авсан бэ

Avatar

ОНОМ 2021-03-10 192.82.67.198

Гэмгүй гэдгий яаж мэдэв. Ер нь бол энд яригдаад байгаа юм гэмтэй, гэмгүйн тухай биш. Шүүх явцад эрүүдэн шүүсэн тул хамаг нотлох баримт хүчингүй болох тул шүүхийн шийдвэрийг хүлээн зөвшөөрөхгүй ээ л гэсэн санаа. Энэ үнэн бол Шүүх тэр хүнийг буруутай гэсэн шийдвэрээ цуцлана. Гэхдээ энэ хүнийг сэжигтэй цааш мөрдөнө гэвэл Прокурор, цагдаа мөрдөх ажиллагааг шинээр сэргээгээл явчихна. Харин тэр үед ийм хууль бус арга хэрэглэж болохгүй. Уг нь энгийн юм. Гэхдээ Тагнуул үүнийг эсэргүүцдэг.

Avatar

ОНОМ 2021-03-10 192.82.67.198

Тагнуул болохоор гүйцэтгэгчийг баттай илрүүлсэн. Одоо харин захиалагчыг хайх шатанд оронгуут, ийм асуудлууд гаргаад мөрдөх явцад хүний эрх зөрчсөн болгоод, эрүүдэн шүүсэн гэсэн ийм баримт юм гаргаад энэ хэргийг замхруулах гээд байна. Энэ хүнийг суллалаа бол захиалагч олдохгүй болох магадлалтай гэдэг үндэслэлээр нууцад оруулаад элдвээр эсэргүүцээд өдий хүрсэн.

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.184.173

bulganig sogtuu mansuursna baihad huuuni heeg absan zurag absan ene ter geel end hamaagui shuu.bulgan tgeed bas ali bak deeremdsen gejuu.

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.184.173

bulganig sogtuurulsan tgeed mansurulsan abihad bichleg hiisen bas tgeed ongotsond suulgad hulgailsan mon biz bojinuu.

Avatar

onom 2021-03-10 192.82.67.198

Булган биш андуураад байна. Булган чинь Зоригийн бэлбэсэн эхнэр.

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.184.173

yag ter chimgee nutsgen abidag shdee tuni daraa bulgan nutsgen gardag eged heljisan g entertainment ganbold aha.yag yunas bolod bulgani sogturul mansuurul bichlleg hisen huni nuga dbaigan bee. daraa bulgan uurlad nima herelded yuma abj shided.

Avatar

иргэн 2021-03-10 66.181.178.101

ЕС Чимэгээтэй уулзсан нь буруу биш .сонгуулийн Шоу ч биш хуулинд налөөлөх үйлдэл ч биш хүний мууг үзэх гэсэн арга ч биш хэн нэгний хатгаас даалгавараар ч очоогүй Улсын ерөнхий сайд учраас бодит байдлыг өөрөөс нь сонсьё үнэн худлыг олохын тулд туслая гэсэн монгол хүний удирдагч хүний ёс жудаг гаргаж очсон байх Түүнээс хийр ажил багатай завтайдаа очоогүй аливаа зүйлийг гэгээлэг талаас бодож бичихгүй хүнийг дандаа хараар будаж хараахан болохгүй

Avatar

Зочин 2021-03-10 192.82.69.90

Наад алуурчид чинь хэргээ хүлээгээгүй харин баримтаар энэ хэрэг нотлогдсон шүү дээ. Харин наад хүмүүст чинь 2-3 жилийн турш гүйцэтгэх ажиллагаа хийж байгаад нотлосон, эдгээр хүмүүсийг хорьсон шүү дээ. Цаад зорилго нь МАН хууль хяналтын эрх мэдлийг хууль засах замаар булааж авах оролдлогоо зөвтгөхөд оршмой. Хол явахгүй шоу…

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.161.86

тэнэг мал вэ чи оронд нь чамайг аваачаад хийчмээр новшуу

Avatar

ИРГЭН 2021-03-10 202.9.47.7

"Монголын шүүх Хурц нарын хүмүүст дийлдэж, эрүүдэн шүүлт буюу яргын хэрэг шийдэгдэхгүй өнөөдрийг хүрч байна" хэмээн ярьж байгаа нь монголын шүүх үйл ажиллагаа явуулах чадамжгүй боллоо, цаашид эрүүдэн шүүлт буюу яргын хэрэг шийдэгдэхгүй үргэлжилнэ гэж төр засаг нь хүлээн зөвшөөрсөн хэрэг мөн…. Тэгээд одоо яах вэ? чадамжгүй шүүхтэйгээ 21-р зууныг дуусгах уу? эсвэл хуулиа зөрчөөд ч хамаагүй их цэвэрлэгээ хийх үү?

Avatar

Зочин 2021-03-10 192.82.71.67

Элбэгдорж Хурц 2ыг гэр бүлээр нь зайлуулья.Яасан зэвүүн новшнууд вэ.Дээд хэмжээ өг.

Avatar

Bold 2021-03-10 192.82.91.166

Элбэгдорж, Хурц нар өөрсдийн эхнэр, охины салтаа саамны зургийг ингэж авдаг байхаа. Эби зураг цуглуулдаг гэсэн. Ийм зурагнууд олныг цуглуулсан байгаа. Элбэгдорж эмэгтэйчүүдийн салтааны зураг цуглуулдаг нь үнэн байж

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.9.46.86

Содномдаржаа,Чимэгээ 2-ыг хурдан сулаач.Хайран цаг.Энэ хүмүүс эрх чөлөөтэй болж шинэ амьдралдаа дахин зохицон амьдрах эрхтэй шд.Ард нь маш олон хүн хүлээж хэцүү б.гаа даа.

Avatar

Зочин 2021-03-10 24.17.94.42

Eniig show met yarij bichij baigaa humuust helehed ta nariin tetgever eruul mend orlogo ene ter chin ene shudraga bus niigem baisan tsagt hezee ch shiidegdehgui. Tiimees ehleed bugd durmee gargaad durmeeree toglood bayajval ok yaduurval hohi yum shdee. Shudargaar ajillaj amidrahad chin gol shudraga yosiig sahiulah humuus ni iim baidlaar asuudald handdagiig haraad ta nart gerelt ireedui baihgui gedgiig oilgo. Tiimees ehleed shudraga yosoo togtooj baij l bugd itgeltei business hiine gedgig oilgo

Avatar

Зочин 2021-03-10 173.66.146.205

Энэ нь манай АНы цээжээ дэлдээд байдаг Монголд авчирсан ардчилал нь уу. Саяхан хөхүүл хүүхнийг хагас нүцгэн машинд орууллаа гээд байсан улсууд хаага явна таг чиг

Avatar

Зочин 2021-03-10 203.91.115.55

Шоугаа больё

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.161.52

худлаа хүн гүтгэж ял оноосон хэргийг 3 сая хүн харлаа ийм данпуу хууль шүүхийн байгууллагтай улсад яаж ч шудрага ёс гэж байхав хурдан шинэчлэхгүй бол удахгүй данпуурч байгаа улсууд шиг болно

Avatar

Иргэн 2021-03-10 202.9.46.239

Энэ хөөрүү Оюунэрдэнэд ,шоронгийн хоригдол, эргэхээс өөр ажил алга уу, баймаар л юмдаа Цаана нь Нямдорж гэж , хор найруулаг, байна аа. Нямдоржийн шахалтаар , Оюунэрдэнэ, Нямбаатар нар сонгуулийн шоу хийж байна. Одоо иргэд ийм юманд хууртахаа болисондоо.

Avatar

Зочин 2021-03-10 192.82.71.51

Элбэгдоржийн хятад тэмбүүнүүд ингээд ялгараад гараад ирэм юм аа?

Avatar

Зочин 2021-03-10 103.57.95.158

Өөр хийх юм их байгаа. Сонгуулийн шоу ингэж хийгээд үр дүн муутай ялагдах нь тодорхой боллоо. Хулгай малын хулгай согтуу жолооч хэлмэгдсэн хүмүүс хэдэн мянгаараа байгааг шийдэх Тэтгэвэр нэмэх гэх мэт олон аэил байна. Гэтэл сонгууль болох жил Зоргийн үхэл яриад одоо үр дүн гарахгүй шүү

Avatar

ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа:Иргэдийн дунд 4 таамаг байдаг ч одоо сонин биш болж дээ 2021-03-10 66.181.186.218

Сайн эцгийн нэрийг 3 худалдана гэдэг шиг 30 худалдана гэсэн үг гарах нь.ЗГ гэмт хэрэгтэй тэмцэх үүрэгтэй гэдэг нь шүүх, прокурорын ажил руу орно гэсэн үг биш.ЕС Мартын 8-наар Чимгээг эргэж. Эрчүүдийн баяраар Содномдаржааг эргэх үү? Иргэдийн дундах 4 таамаг 1/3 шатны шүүх хуйвалдахгүй, зөв шийдсэн. 2/Бат-Үүл Булгантай хувийн харилцаатай байсан нь үхээлийн шалтгаан 3/Захиалагч нь МАН-ын хүн учир хэргийг замхруулах нь.4/Гадны захиалгатай. Гүйцэтгэгчид нь одоо байхгүй.Хэрэг илрэхээсээ өнгөрсөн

Avatar

Зочин 2021-03-10 64.119.16.72

ЯМАР ЭРЧҮҮДИЙН БАЯР

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.183.179

Амьд хүнтэй үхсэн хүний хүүр шиг харьцана гэдэг.
Төрийн албан хаагчийн тэр ч байтугай
Хүний ёс зүйд ч нийцэхээргүй байна!

Avatar

иргэн 2021-03-10 202.21.109.34

Засгийн газар өөрийн хийх ажлаа хийгээсэй…… Шүүхийн эрх мэдэлд нөлөөлөх нь хуультай байх шүү…

Тэр нэг зальай эмэгтэйн төлөө юунд ийм их хайртай болчих воо………Цагдаа…прокурор ..шүүгч нар нь юуг үндэслэн ял өгсөн юм……Улсын Дээд ШҮүх л штйднэ шүү дээ…. Тэрнээс биш Оюун-Эрдэнэ гуай жижигдэнэ… Хийх ажил аа л хийлдээ……

Ард олны малын хулгай…..архи…танхайн хэрэг… согтуу жолооч нартайгаа сайн тэмцээч ээ…….

Avatar

Зочин 2021-03-10 192.82.76.167

хүчээр хөдөөнөөс тэрэлжид үнэтэй буудалд чирээд аваачаагүй л юм байна ийм царай муутай юм байж юу гэж шааж гэрээсээ явж очсон байх уу

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.126.88.48

Энэ муухөй бичлэгүүдээ засгийнхан өөрсдөө үзэж кайфаа авдаг юм байгаа биз. Жир иргэдэд өнөөдөр улс төрчдийн хэрүүл зодоон биш эрүүл мэндийн асуудал ажил амьжиргааны асуудал юунаас ч илүү чухал болчихоод байгаа үe. 100 жил МАН засаглалаа гээд баяраа хийх атлаа тэгээд ярьж буй хийж буй нь одоо энэ үү?? Нямпоп Оюудүүф сайдуудаа . 100 жилтэй чинь харьцуулахад арай л дорд дорой бишүү Хийх сэтгэл байхгүй байсаар ирснээ одоо ингээд МАН өөрсдөө илчлээд илчлээд явчих нь дээр ч юмуу МАН ын хууч хөдл

Avatar

Зочин 2021-03-10 94.214.181.162

CHIMGEEGIIN HOL BISH L BNA.ELEGIIN JM UZUULEHIN

Avatar

Зочин 2021-03-10 192.82.76.167

дори гийн хөл юм бол уу

Avatar

Зочин 2021-03-10 94.214.181.162

Horoonii tsagdaa ch hiij chadhaargyi iim gamshiguud MENGETIIN GAR HOL HUMSNII UZUUR SUGANII US BOLJ JVAH GEJ.SAID GEED BAIGAA BAS. UNEHEER JIJIGHEN NOHOR JM

Avatar

Зориг яадаргаатай лүд юм ааа 2021-03-10 202.55.188.40

Энэ нэг хүний үхлийг олчихгүй олон ч аавын хүү, охидууд хэлмэгдлээ . Эсвэл энэ Зоригын хэргийг хаа эсвэл үнэнээ хэлээд больсон дээр байх . Зориг үнэхээр сүүлдээ х****л идмээр болж байна. Яасан хүн болохоор үхэх мөрөөрөө үхэхгүй ингэж их хүмүүсийг зовооно вэ . Бараг сүнс нь хүртэл аймаар хоыноосоо их хүнийг үхүүллээ . Ёстой яадаргаатай Зориг вэ . Одоо Булган эсвэл үнэнээ хэлээд Зоригын ясыг амраагаач эээ .

Avatar

Зочин 2021-03-10 192.82.71.51

Чи яасан их сандарч, нервтэж байх юм бэ? Но-той л байна шүү!

Avatar

Иргэн 2021-03-10 192.82.78.249

Өөрөө согтууруулах ундаа хэрэглэчихсэн юм шиг бичсэн байх юм. Яаж сэтгүүлч нэр зүүж чадсан ухаантай юм бол???

Avatar

НАМЗАСАГАА 2021-03-10 103.26.195.99

НАМЗАСАГАА ОДОО ТЭГЭЭД ЯАХ ГЭЭД БАЙГАА ЮМ ЯГ ХЭНИЙГ АВРАХ ГЭЭД БАЙНА НАМАА ЮУ АЙН

Avatar

ard 2021-03-10 202.9.46.12

сонгууль дөхөөөр энэ зориг гэдэг хүннэээр ямар их шовуу хиииж хулгааачуууд ажилтай бас ажилдээрэээ үлдэж хулгааа хиииж баяжаж байнаааа лаларуууд

Avatar

Зочин 2021-03-10 192.82.88.204

Одоо болио өөр олон асуудал байна. Нэгдүгээрт тэтгэвэр нэм. Дараа нь ажлын байраа нэм. 3-рт хулгайгаа зогсоо!!! Түмэн асуудал байна. Энэ гурав шиг хэлмэгдсэн хэдэн мянган хэрэг байгаа. Ард түмэн маш их гомдолтой байгаа!!!!

Avatar

Зочин 2021-03-10 139.5.218.214

Сонгууль ойртохоор л шоуддаг нэг сэдэвтэй болж дээ.

Avatar

erka 2021-03-10 59.153.112.189

ENE HUNII ADGUUDIIN NUURIIG YAGAAD TAGLAAD BNAA YASAN ARCHAAGUI NOBSHNUUD BE YDARSAN NEGENDEE YMAR BUDUULEG HANDAJ BNAA ODOO MANAID OSHOO ABALT USTGAH AJIL;GAA ERCHIMTEI HIIMEER BNA HURTS ERDENE BAT NARAAS EHLEED TORIIN NEREER TURII BARISAN BOOSNUUDIIG TSOOLMOOR BNA ESTOI UUSHIG ZUREH SABLAJ BNA BUUDMAAR BNA

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.21.113.238

Эндээ дуу оруу л даа Нямбаатраа

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-10 202.126.88.55

МӨНЧ ЗАВААН ЮМЫГ САНААТАЙГААР ҮЙЛДЭЖ ХҮН ТАМАЛДАГ ХАР СЭЖГИЙН ЯРГАЧИД . ӨӨРСДӨӨ ГОРЫГ НЬ БИЕЭРЭЭ АМСАЖ СЭТГЭЛЭЭРЭЭ ТАМЛУУЛНА ДАА .

Avatar

Зочин 2021-03-10 192.82.74.89

Чимгээ гэгч нь буруутай ч бай үгүй ч бай энэ бүр арай дэндүү хүний эрхийг зөрчин доромжилжээ. Процeсын хуулийн алдаа маш их гаргасан байна. Хурц бол юу ч хийхээс буцахгүй эвгүй хүн. Хяналт тавьсан прокурор бас муу байнаа

Avatar

Зочин 2021-03-10 91.20.62.29

Балиар сэжгийн юм бэ? Нямдоржийн толгойлж байсан үед ийм юм болдог болж хуулийн байгууллага ийм завхралд орсон. Сүхбаатар гуай чаддаг юм бол наад юмандаа цэг тавиач!!! Дахиад ийм юм болохгүй болтол хурц сэлмээр цавчиж хаяач!!! Ил болгоод хаялгүй шууд 10- 20 жилийн шийтгэл өгөөчээ!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-03-10 91.20.62.29

Нямбаатар

Avatar

Зочин 2021-03-10 192.82.87.60

Нямдорж л үнэн зөвийг олох гэж зүтгэж ажиллаа биз дээ.Толгойлсон ч байсан гэх шиг бас юуг хэнийг гүжирдэж гүтгэх гээд байна аа .Мөрдөх, шүүн таслах ажиллагаанд хууль зүйн яам оролцох эрхгүйг мэдсээр байж.

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-10 202.126.88.227

ТАРВАГА НҮХЭНДЭЭ .

Avatar

зочин 2021-03-10 192.82.74.203

Энэ сулла гэж бичээд нөхдүүд Содном даржжаагийн хэргээ хүлээж байгаа бичлэгийг дахиад үз! Эрүүдэн шүүх биш дэглэлт байсан г үгүйсгүй ,тэр хүмүүсийн хэрэг шалгагдаж байгаа,Яагаад захиалагчыг олохгүй ,хэргийг заваааруулж юун шалдан хүүхэн болчихов, Захиалагчыг олоход зориуд саад хийгээд байгаа юм биш үү!!!

Avatar

Зочин 2021-03-10 91.20.62.29

Бла бла бла … ингэж суухаар шууд шууд шийдээд ингэлээ тэглээ гэвэл дээр. Юу ч шийдэхгүй байна ш дээ!!!!!!!!! Жинхэнэ шийдэж чаддаг хүн л хэрэгтэй байна.

Avatar

asa 2021-03-10 192.82.91.216

yah gej terelj tsug yavsiin bol

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.161.55

хүний ярьсан хэлснийг ойлгох чадваргүй мал байж энд юм бичих хэрэггүй

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.55.188.83

Shuuh janhuugiin medeld baidag bolohoor sullaj bolohgui bna

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.161.77

Сулла.

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.9.40.132

Олон түмний өмнө ил хэрэг яагаад ингэж уддагийг мэдэхгүй юмаа тэр 3 ыг суллавал таарна

Avatar

Зочин 2021-03-10 54.38.214.16

одоо наад нууц гэдэг юманд чинь догдлох хүн байхгүй дөжирсөн.зүгээр л суллаад амар сайханд нь жаргуулаад жүжгээ төгсгөчих.

Avatar

Зочин 2021-03-10 54.38.214.16

одоо хүмүүс дөжрөөд нууц гэдэгт догдлохгүй л дээ.зүгээр л суллачих.өөр сонирхох юм та нарт байхгүй. жүжгээ суллаж төгсгөөд амар сайханд нь жаргуул

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.9.46.174

Кккк .

Avatar

Зочин 2021-03-10 109.252.28.66

Оюунэрдэнэ . Нямбаатар эгч дуусийн хуухдууд . Баатарын найрууланаар тавилттай жужиг тавьж байна. Цаад жинхэнэ хор найруулагч нь . Нямдорж . Хурэлсух Юм.

Avatar

сулла 2021-03-10 209.141.51.48

30 жил хүний нэрийг хувааж иднэ гэж байдаг л юм байна.нямдорж элбэгдорж нар хичнээн жил наслана гэж ингэж хөөрхий хүүхэд шигээ хүмүүсээр тоглоно вэ!!та нарын бузар чинь хүүхдүүдийн чинь нүүрэнд очоод шингэцэн юм бишүү!!жихүүдэс төрөм төрхтэй юм билээ 2 хүү нь.араас нь энэ нэг эргүү бас хэмлэж идэх санаатай санжигнаад унахын.наад хөөрхий 2 иргэнийг суллаачээ.одоо наад нууц мууц гэж тэнэглэлээ зогсоо😡😡😡зүгээр суллаад аль

Avatar

Зочин 2021-03-10 192.82.76.164

Нөгөө алдарт мэнгэт яагаад энэ 2 юмыг гүйлгээл бдгиймдээ. Уул нь ерөнхий сайд нь нөгөө оюунэрдэнэ гэж пастор гэж ойлгоод бсийн. Мэнгэт сайд болсноос хойш олны өмнө гардаггүй гэнээ. Гарах л юм бол одооны засгийн нэр хүнд шалан дээр ойчно гээд гаргадгүй бололтой.

Avatar

Нямбаатар юундаа ингээгээд байгаа юм ?? 2021-03-10 64.119.27.2

Больж үзээ. Ийм балай юмнуудтайгаа бүгд далд орооч

Avatar

Нарангэрэл 2021-03-10 202.21.103.10

хоригдож байгаа тэр тусмаа эмэгтэй хүний эрхийг шууд ноцтойгоор зөрчсөн байна энэ ярилцлагаас үзэхэд. хорих өрөөнд хэзээ ч хориотой зүйлс оруулдаггүйг захын жирийн иргэд бүгд мэднэ тэгэхэд яагаад согтуугаар гэж яриад байнаа аан энэ бол хуулийг уландаа гишгэсэн үйлдэл шууд зохион байгуулалттай гэмт хэрэг болсон байна дээр нь эрх мэдэлтэнүүд оролцсон процесс байна

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.177.179

МАН-ын хийсэн болгон нь өөрийнх нь нэр хүндэд эсргээр нөлөөлж байгаа нь БОДИТ ҮНЭН юм. Энэ он эхлээд гаргасан шийдвэр, хийсэн арга хэмжээ бүр нь эсрэгээрээ эргэж байгаа. Энэ удаа ч мөн ийм л зүйл болно. Эргэлзээгүй…

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.21.107.70

teriin uzej bas stressee l nemne biz. yamar ch heregtei um.

Avatar

Зочин 2021-03-10 103.229.122.62

Сонгууль ойртохоос Зориг хэрэг гээд улс төр хийхээ одоо болиочээ.Өөрсдөө суллагдах боломжгүй хууль хийчихээд Ингэж байхаасаа ичээч.ЗО жил сонгууль болгоноор шоу хийх юм .Ямар арчаагүй юм бэ.

Avatar

Зочин 2021-03-10 64.119.24.43

Монголын төр үнэаээр завхарчээ. Нэг л жол өчүүхэн амьтад л бөөсүүд л бх болж

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.126.88.64

Ил болгож байгаа нь ямар зорилготой вэ? Сонгуулийн өмнөх ШОУ гэж ойлгогдоод байна. Зорилго нь тодорхой биш байна. Хямрал улам гүнзгийрч байна заль хэрэглэж 5 сартай золгох гээд байна. Цаг хожоод оноогоо хамгаалж байгаа бөх шиг байна. Тэгж байж ард түмэнд торгуулах вий дээ

Avatar

Иргэн 2021-03-10 64.119.22.198

Бичлэг узээд яахын уйлахын муу. Лалруудаа хийх ажил их байна попорчен гарууда

Avatar

Зочин 2021-03-10 192.82.69.43

ЗАХИАЛАГЧ ХОЁР БААГИЙГ ЗАРЛАХ СОНИРХОЛ ОДОО ЭРХ БАРИГЧ НАМД Л ЛАВ БАЙХГҮЙ ХАРИН ЭНЭ СОНГУУЛЬД АН ЯЛВАЛ Ч

Avatar

АЛИАЛАГЧ АА ЧИМГЭЭГ ХУЦАЛГҮЙ СУЛЛА 2021-03-10 199.195.249.251

монголын ард түмэн чинь яацарсан АЛИАЛАГЧИДАД дуртай улс вэ😤урьд нь ташаа гуяндаа нагаан б** наасан АЛИАЛАГЧ байсан.одоо энэ нэг зуурцан пянз шиг бас нэг АЛИАЛАГЧ гараад ирж!зүгээр л ингэж эргүүтэж байхаар тэр театрт очиж наад алиа хошин зангаа хүслээрээ зад тавьцгаалдаа.Чимгээг суллахгүй хичнээн жил ингэж янаглах гэсэн юм бээ тэр нямдорж элбэгдорж 2 нохойг бариад хорилдоо тэгээлл асуудал шийдчих юманд балиартаад сэжигтээд байхын

Avatar

Зочин 2021-03-10 150.129.142.110

Бат үүлийг шүүслэвэл ил болно доо

Avatar

Зочин 2021-03-10 192.82.76.164

Бүгдийн гаргаач. Тэгвэл шударга.

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.21.113.238

zaaaaa poproh geed yadchih yum aa

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.21.108.52

Булган нотлоогүй. Тэгээд л боллоо. Ардчилал, хүний эрх ярьдаг нөгөө нэг сүрхий ардчилагч, ТББ-ууд хаана байна.

Avatar

Зочин 2021-03-10 94.214.181.162

OYUERDENE OORIIN TOLGOIGUI MENGETIIN UGEER JVDAG NUS

Avatar

Зочин 2021-03-10 94.214.181.162

ZAHIALAGCH NI JAAH ARGAGYI MENGET NYAMKAA HARAGDAAD BAIGAA JM DAA.OOROO OORIIGOO HAISAAR 20-IOD JIL BOLLOO.

Avatar

Зочин 2021-03-10 64.119.24.43

Нямдорж л төрд гарч ирэхээрээ зоригийн хэргийг бусниулах юм даа

Avatar

Зочин 2021-03-10 203.91.115.49

элбэгдорж батүүл нар чяцга нь савирч ямар ч хамаагүй аргаар зогсоох гэж мөнгө амалж байна гэнэ.

Avatar

маленькии малыш 2021-03-10 66.181.161.34

захиалгад маш их мөнгө тахаагдсан 1995 онд иим мөнгө отгонбаярд л байлаа балдорж ямар мөнгөөр УБ ЗОЧИД буудал
НЬЮС МН БАЙГУУЛСАН бэ? алтан бүст ТОМБАНДИ сайн мэднэ гүйцэтгэх мөнгииг элбэгдорж хуваарилсан

Avatar

Ингэж болохгүй 2021-03-10 59.153.113.24

Шоу ч бай, өөр юу ч бай. Хүнийг ингэхгүй ээ. Хүний эрхийг дээдэлнэ гэж 90 онд жагсаж цуглаад алалцсаар байгаа өнөөдрийг хүрлээ.. Үр дүн нь энэ…

Avatar

Зочин 2021-03-10 94.214.181.162

ENE MENGETIIN SUGNII USEND OOR HIIH AJIL ALGA UU.TER CHIMGEE JAAH GEJ HUN ALSIIN.HUN ALSAN NI ZOV JM UU

Avatar

Зочин 2021-03-10 150.129.143.120

ЗА СОНГУУЛИЙН ӨМНӨ ЗАД ШОУДАХНЭЭ. ТЭГЖ БАЙЖ УНАВДАА!

Avatar

МАН сонгуулиар 2021-03-10 202.9.46.174

Амгаланбаатарт хүчиндүүлж буй бичлэгийг өөрөөс нь зөвшөөрөл авч нийтэд цацаад 4-5 өрөө байр өгөхөөр гэрээ хийсэн

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.9.46.174

МАН-ын сонгуулийн хөзөр

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.161.55

буудчмаар новшуу чамайг

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.161.55

амгаланбаатар гэж хүн гүтгэж ял завшдаг хүний үгээр энэ хүмүүсийг хилсээр хэрэг тулгаж ялалсан нь тодорхой байхад энэ доор хэдэн үхэрнүүд юугаа солиороод байнаа доогуурах хуцмалууд та нар шиг новшнууд эдгээр хүмүүсийн оронд байсан бол аль хэдийн баас шээстэйгээ холилдоод үхсэн хэвтэнэ биз хүний зовлонгоор өмхий амныхаа зугаа хийсэн амьсгаанууд

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.189.209

НЭГ ЗҮЙЛИЙГ АРД ТҮМЭН ОЙЛГОХ ХЭРЭГТЭЙ. ЭНЭ 3 ХҮН АЛУУРЧИД МӨН. УУЛ НЬ 4 ҮҮЛЭЭ БАЙСАН. НЭГИЙГЭЭ НУХЧИХСАН. ЖИШЭЭ АВЧ БОДОЖ ҮЗИЙ. ЭРҮҮДЭН ШҮҮГЭД ХҮНД ЯЛ ТУЛГАЖ БОЛНО МЭДЭЭЖ. МИНИЙ ХУВЬД ХҮН НАСАРАА ШОРОНД СУУХ ХЭМЖЭЭНИЙ ЭРҮҮДЭН ШҮҮЛТИЙГ ТАМЛУУЛЖ БАЙЖ Л ХҮЛЭЭНЭ. ЁСТОЙ НӨГӨӨ ХУМСАН ЗАВСАР НЬ ХУЛС ХЙИХЭЭС АВХУУЛААД ЕСӨН ЭРҮҮ ШҮҮЛТЭД ОРУУЛВАЛ ХҮН ТИЙМ ЯЛЫГ ХҮЛЭЭНЭ. АРАЙ Ч ТИЙМ ХЭМЖЭЭНИЙ ЮМ БОЛООГҮЙ ГЭЖ БОДОЖ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.189.209

ЕР НЬ БОЛ УЛС ТӨРИЙН НҮҮДЭЛ Л ЯВЖ БАЙНА ДА.

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.189.209

ЭНЭ ХЭРГИЙГ ХАЯА УЛС ТӨРЖҮҮЛЖ ҮЕ ҮЕ ГАРГАЖ ИРДЭГ. ХУРДАН ШИЙДЧИХЭЖ БОЛОХ БАЙТАЛ ЗОРИУД УДААДАГ.

Avatar

Зочин 2021-03-10 192.82.69.43

ЧИ ГЭРЧ БОЛОХООР ИХ ЮМ МЭДДЭГ ХҮН БАЙНА ЭСВЭЛ ХАМЖИГЧ Ч ЮМ БИЛ ҮҮ !

Avatar

иргэн 2021-03-10 202.70.34.70

Үнэндээ л попорч байна доо, тэгээд нэг мөр шийдээч ээ, Одоо дургүй хүрч байна, Эрх баригчид та нар энэ хүний нулимасанд цадах болоогүй юу?????

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.161.58

Шоронгийн хоригдол нэгнээ зодохоор эрүүдэн шүүлт болдог юм уу. Уул нь байцаагч нь сэжигтнээ зодвол Эрүүдэн шүүсэн болмоор юм

Avatar

Зочин 2021-03-10 172.58.143.191

Mal

Avatar

Зочин 2021-03-10 64.119.27.138

МАН эмэгтэйчүүд эхчүүдийн зовлонд ханаж цадахгүй сонгуулийн шоу хийх юм сонгууль ойртох болгонд энэ хэрэг яригддаг

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.9.41.21

Эрүүдэн шүүсэн нь буруу ч Зоригын аллагад оролцсон нь нотлох баримтаар нотлогдсон гээд байгаа биз дээ.

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.9.46.190

Чи эргүү юм. Хэн тэгж байгаа юм. Тэр хүн холбоотой. Улаан цайм хэрэг тохоод байгаа биз дээ. Элбэгдорж зохион байгуулаад байгаа нь хэнийч нүдэнд тодорхой.

Avatar

Зочин 2021-03-10 62.216.202.136

Eruudegchid togtooson gehgui bol uur hen togtooson geh yum. Herev ene 3 als AN bol iim 3n gariig alsaniig togtooj chadaagui uchnuun olon jil bolson huuli huchniihen Arai arai

Avatar

ззззззз 2021-03-10 202.21.98.178

Зоригийн хэргийг бүгдийг нууцаас гаргахгүй дээ

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.9.41.21

Эрүүдэн шүүсэн нь буруу ч Зоригын авсан нь нотлогдох баримтаар нотолсон үнэн гээ биз дээ

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.55.188.36

Удаан хоригдож байгаа хун гэхэд ус нь гоё тас хараараа, хемсег нь гоё хэлбэртэйгээ, махтай шелтэйгее, товчхон хэлбэл их л енгелег царайлаг байна лээ. Нямка агаагын далбаан дор жужиглээд байгаам биш биз.

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.161.55

хогын л***р вэ чи

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж