Ши Жиньпин Өвөр Монголд хятад хэл, соёлыг түгээхийг даалгажээ | News.MN

Ши Жиньпин Өвөр Монголд хятад хэл, соёлыг түгээхийг даалгажээ

Ши Жиньпин Өвөр Монголд хятад хэл, соёлыг түгээхийг даалгажээ

Ши Жиньпин Өвөр Монголд хятад хэл, соёлыг түгээхийг даалгажээ

Бүх Хятадын Ардын төлөөлөгчдийн хурал Баасан гаригт эхэлсэн билээ. Энэхүү хурлаар Хятадын Коммунист намын гишүүд, удирдлагууд 14-р таван жилийн төлөвлөгөөгөө хэлэлцэн батлах юм. Чуулганы үеэр Хятадын дарга Ши Жиньпин Өвөр Монголын дунд сургуулиудад мандарин хэлийг түгээх, угсаатан хоорондын зөрчилдөөнийг зохицуулж, үндэстний эв нэгдлийг бэхжүүлэхийг тус бүсийн удирдлагуудад даалгасан талаар эх сурвалжууд мэдээлжээ.

Мөн Өвөр Монголын бүх залуус Коммунист намын бодлого болон түүний өвийн талаар бүрэн ойлголттой болсон байх ёстойг онцолсон байна. Түүний хэлснээр, намын албан тушаалтнууд Хятадын соёлын танин мэдэхүйн боловсролыг гүнзгийрүүлэх, ялангуяа залуучуудад намынхаа угсаатны бодлогын талаар цогц ойлголт өгөх, үндэстэн, түүх, шашин шүтлэгийн талаар зөв ойлголтыг бий болгох хүчин чармайлтаа нэгтгэх ёстой гэв.

Хятад улс угсаатны 56 бүлгийг албан ёсоор хүлээн зөвшөөрч, заримд нь автономит эрхийг ямар нэг байдлаар олгож ирсэн. Гэвч өнгөрсөн оны сүүлээс эдгээр угсаатнуудыг хүн амын олонх болох хан үндэстэнтэй нэгтгэх бодлого баримталж байгаагаа ил тодоор харуулах болсон юм. Дунд сургуулиудад төвөд, уйгур хэлээр хичээл заадаг байсныг 2017 оноос эхлэн үндсэндээ халж, хятад хэлээр хичээл заах болсны дээр үүнийг эсэргүүцсэн идэвхтнүүдийг баривчлан хорьж, эсэргүүцлийг дарсаар байна. Харин Өвөр Монголын дунд сургуулиудад монгол хэлний хичээлийг халах мэдэгдлийг өнгөрсөн оноос хийж, иргэд ч үүнийг хүчтэй эсэргүүцсэн билээ.

Эх сурвалж: SCMP

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
54
ТэнэглэлТэнэглэл
30
БурууБуруу
10
ЗөвЗөв
7
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

99 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

dd 2021-03-10 64.119.26.212

zuv sh dd end uvur mongold ochhj uzsen duraaak bn uuu> tend ugasaa mongolchuud bhgui bn leee neg angid 30 huuhedtei gevel 2-3 uvur mongol huuhed ingeed bodohleer yaaj mongol heeler hicheel oroh bilee ddd, tiimes erguuteed bailgui china dotood asuudaliig hayah heregtei3

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.9.46.93

Хятад бол хятад…их гүрний хүчирхийлэх бодлого байнга гаргах нь дамжиггүй…

Avatar

под 2021-03-10 103.57.92.105

Ши Жинпень их зэвүүн.Өмнөх Хятадын дарга ингэж хэл соёл руу дайрч байсныг санахгүй бна.Монголд ирчихээд танай улсыг бид эзлэхгүй гэж хэлж байсан.Тусгаар улсад ирчихээд тэгж хэлж доромжилж болохгүй.Энэ үг нь цаанаа бид та нарыг цаг нь болохоор нэгтгэнэ гэсэн агуулгатай.Байнга бодож явдгаа хэлсэн гэсэн үг.Цаанаа их зэвүүн п..даа

Avatar

Hunnu 2021-03-10 202.179.27.166

Mongol uls hyatadad hilee cholootei neej visaguigeer hyatad irgediig oruulbal ediin zasag saijirna gej zuvhon mungo bodson tarhinii turaaluud hun amiin toonii harytsaa uurchlodoj ayulgui baidal, tusgaar togtnol aldagdana gedgiig mefehgui baigaa ny hetsuu yum

Avatar

21 2021-03-10 202.131.225.197

UURTUU ZASAKH BOLDOO YAMAR HELEERCH YARIKH ERKHGUI UURTUU ZASAKH GEJ YU BAIDIIN BE

Avatar

Монгол хүмүн 2021-03-10 124.158.85.225

Хятадууд бол "хүхрийн хүчил" мэт хамгийн хорт үндэстэнг УУСГАГЧ хорт хүчин мөн. Тэд s**-ийг з****г болгожээ

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.21.108.59

хятадууд дотороо илжирсэн өмхий үндэстэн гаднаасаа нэвт харагддаг уусгана гэдэг соёл үндэстний эсрэг геноцет хятад хан үндэстэн үхэж далд ороосой хятадыг задлах хэрэгтэй

Avatar

Багш 2021-03-10 59.153.112.31

ХЯТАД ХҮМҮҮС БҮГД ЗАЙЛ

Avatar

Иргэн 2021-03-10 59.153.112.31

Монгол цустай хүн бүхэн хэл соёлынхоо төлөө тэмцэх хэрэгтэй

Avatar

МАН гишүүн 2021-03-10 59.153.112.31

МАНАЙ МОНГОЛД. Ч НӨЛӨӨЛНӨ.
ДАРГА НАР БҮГД х***а ЦУСТАНГУУД

Avatar

mgl 2021-03-10 192.82.89.127

zugeer zugeer, ingelee geed mongol undesten muhuhgui.

Avatar

Зочин 2021-03-10 1.231.177.4

Монголчууд аймаар тэнэг. Өвөр монголчуудын царай монгол биш юм чинь монгол биш. Монгол болж жүжиглэдэг хятадууд. харахаас тийм. Би монгол гэж зүтгэвэл итгэчих үү. Тэгвэл би бол есүс гээд зүтгэвэл бас итгэх үү. Итгэхгүй. Надад итгэхгүй байж харийн хужаад итгээд. Уяхан сэтгэлтэй сулхан бөгстэй тэнэг монголчууд

Avatar

ОНОМ 2021-03-10 192.82.67.198

чам шиг илжигэнд юу ч хэлээд нэмэргүй биз. чамаас дор үндэстэн гэж юу байхав. Монгол хүн монголоор ярихаас илүү чамд юу хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.9.46.249

МОНГОЛЧУУД ХҮССЭН ХҮСЭЭГҮЙ ХЯТАДУУДТАЙ ИРЭЭДҮЙД МАРГАЛДАН ТЭМЦЭЛДЭХ Л БОЛНО…ӨНӨӨДӨР МАНЫ ГӨЛӨГНҮҮД УЛААН ХЯТАДААС ЦАЛИНЖИЖ БАЙГАА ЮМ ШИГ ГӨЛӨГ ЦАРАЙЛААД ХЯТАДИЙН ДЭЭРЭНГҮЙ ШИЙДВЭРҮҮД ДЭЭР БУУЛТ ХИЙЖ ШАЛЧИГНАЖ БАЙНА..ХЯТАДУУД МАНЫ ХООЛОЙД УГАЛСАН ОЛСОО ЗУУГУЙХАН ЧАНГААСААР НЭГ Л ӨДӨР ДҮҮЖИЛЭХ ГАРЦААГҮЙ ШАХААНД ОРУУЛХААР ЗҮТГЭНЭ ГАРЦААГҮЙ. МАНЫХАН АМРУУГАА ХЯТАДИЙН МӨНГӨӨР ЦУТГАЖ БАЙГААД НЭГ Л ӨДӨР ӨӨРСДӨӨ МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭНД ГАЙ АВЧИРАХ НЬ ДАМЖИГҮЙ ШҮҮ..

Avatar

Зочин 2021-03-10 175.38.21.100

Tom gurnuudtei terseldeed sainaa uzehgui Uhaalag bodlogo heregtei

Avatar

Зочин 2021-03-10 51.158.119.76

Орос буриадуудын хатгаас ямар дуусах биш.Хятад Өвөрмонголд хятад хэл сурахыг дэмжиж ядууралтай тэмцэж байгаа.Тэд өндөр цалинтай ажил олох боломж нь нээгддэг.Орос буриадууд өөрийн хэлтэй бил үү? Монголчуудаас зай барьж ярвайсан л юмнууд байдаг.

Avatar

МОНГОЛЧУУД ХЯТАДУУД ШИГ ЗЭРЛЭГ ХАРГИС БОЛОХ ХЭРЭГТЭЙ АЛДСАН ГАЗАРЫНХАА ТӨЛӨӨ ЦУСАА ӨРГӨН ТЭМЦЭХ ХЭРЭГТЭЙ БОЛСОН БАЙНА: 2021-03-10 202.179.15.3

ХЯТАДУУД ИЛ ТОДООР БУУРАЙ УЛСЫГ ДАРАНГУЙЛА ХЯТАДЧИЛАХ БОДЛОГОО ХЭРЭГЖҮҮЛНЭ ГЭЭД ХАШИГАРЧ ЧАДДАГ БОЛЖЭЭ..ТЭГВЭЛ ҮХЭР МОНГОЛЧУУД ЭРС ШИЙДЭМГИЙГЭЭ ХЯТАДУУДАД БИТГИЙ ХУЦААД БАЙ ГЭЖ ХЭЛЭЖ ЧАДАХ ЮМ УУ ТЭР ТУСМАА ӨНӨӨДӨР ТӨР БАРИЖ БАЙГАА МАНЫ МАЛАНЦАРУУД ..ЧАДАХГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ..ХЯТАДУУД НЭГ ДААМ ГАРЧИХВАЛ ЭРГЭЖ БУУХГҮЙ ТЭРНИЙГ НЬ ӨВӨГ ДЭЭДЭСҮҮД МААНЬ МЭДДЭГ БАЙСАН БОЛХООР ХАР ХЯТАДУУДИЙГ ХЯДАХААС ӨӨР СОНГОЛТГҮЙ БАЙСАН ЮМ ШҮҮ ..БҮХ МОНГОЛЧУУД ЗЭВСЭГЛЦГЭЭ НЭГ ҮХЭХЭЭ ХОЁР ҮХЭХГҮЙ ШҮ

Avatar

Зочин 2021-03-10 51.158.119.76

БУРЯТУУД 1958 ОНД АЛБАН ЁСООР МОНГОЛ Ү.НДЭСТНЭЭС ИЧЭЭД ТАТГАЛЗЧИХСАН ШҮҮ.

Avatar

Zochin 2021-03-10 122.201.21.66

Hiatadiin hariataas garch Mongoliin irgen bolohiig hussen ovor mongolchuudaa bugdiig ni mongoliin irgen bolgoj tataj avah heregtei. tegvel mongoliin hun am nemegdene, ajillah huch, tatvar tologch nemegdene. Mongol ah duu nartaa buyan bolno, deetees ni hogjild ch ashtai yu.

Avatar

Зочин 2021-03-10 1.231.177.4

Монголчууд аймаар тэнэг. Өвөр монголчуудын царай монгол биш юм чинь монгол биш. Монгол болж бүжиглэдэг хятадууд харахаас тийм. Би монгол гэж зүтгэсээр итгэх үү. Тэгвэл би бол есүс гээд зүтгэвэл бас итгэх үү. Итгэхгүй. Надад итгэхгүй байж харийн хужаад итгээд
2021-03-10

Avatar

Зочин 2021-03-10 71.196.204.28

Энэ хирийн нутагтай тусгаар улс болгож өгсөн Октябрийн агуу их хувьсгал их багш В И Ленин ,И сталин нартаа баярлаад хушуугаа цавиндаа хийгээд яаж хөдөлмөрлөж улс орноо хөгжүүлэх вэ гэж бодоцгоо. Та нар орос хятадыг муулаад ардчилал гэж хашгир ч бархираад энэ улс хөгжихгүй. 2 их багшдаа өглөө болгон залбираад өөрсдөө хөгжиж байж Монгол үндэстэн оршин тогтнох болно. Монгол үндэстэн оршин тогтнох бололцоог олгосон 2 их багшдаа сөгдөн мөргөм үү.

Avatar

Зочин 2021-03-10 176.63.15.55

Энэ яг хасаг. Арчаагүй хасагууд

Avatar

DARANGUILAGCHLAL YRGELJLENE GEJ YARIJ BNA SHY, XEN NI CH XYN ? 2021-03-10 130.253.28.7

NUXATSTAI,
GUILAGCHIN GADAADIIG; OPUULAXGYI.

Avatar

ТҮМНИЙ НЭГ 2021-03-10 192.82.74.76

Хятадын иргэний дайны үед Мао Зедун, бидний гол түшиц газар Өвөр Монголыг Ар Монголтой нэгтгэвэл Хятад хэзээч социалист улс болж чадахгүй гэж Сталинд хандсанаар Интернационалч үүргийн дагуу аргагүйн эрхэнд БНМАУын ардын армийн цэргүүд Өвөр Монголын хамгаалалтыг зогсоож 1947онд орхин гарчээ.

Avatar

иргэн 2021-03-10 76.107.165.63

Түүхээ мэдэхгүй байж амны зоргоор битгий бур. Өмнөд Монголын хувь заяа 1944 оны Ялтын гэрээгээр бүрэн шийдэгдсэн. АНУ болон Их британи Өмнөд Монголыг капиталист Хятадын нэг хэсэг болгох сонирхолтой байсан. Тэрнээс өмнө Сталин Өмнөд Монголыг Ар Монголтой нэгтгэх сонирхолтой байсан ба Чойбалсанд ч ийм ойлголт өгсөн байсан. Ялтын гэрээгээр Сталин АНУ болон Их британтд буулт хийн Өмнөд Монголыг Хятадад өгөхийг зөвшөөрсөн: Мао Зэдунтай ямар ч холбоогүй.

Avatar

ТҮМНИЙ НЭГ 2021-03-10 192.82.74.76

Хятадын иргэний дайны үёд Мао Зедун, бидний найдвартай түшиц газар ӨвөрМонголыг Ар Монголтой нэгтгэвэл Хятад улс хэзээ ч социалист улс болж чадахгүй гэж Сталинд хандсанаар Интёрнационалч үүргийн дагуу аргагүйн эрхэнд БНМАУын ардын армийн цэргүүд 1947онд Өвөр Монголыг орхин гарчээ.

Avatar

иргэн 2021-03-10 76.107.165.63

Түүхээ мэдэхгүй байж амны зоргоор битгий бур. Өмнөд Монголын хувь заяа 1944 оны Ялтын гэрээгээр бүрэн шийдэгдсэн. АНУ болон Их британи Өмнөд Монголыг капиталист Хятадын нэг хэсэг болгох сонирхолтой байсан. Тэрнээс өмнө Сталин Өмнөд Монголыг Ар Монголтой нэгтгэх сонирхолтой байсан ба Чойбалсанд ч ийм ойлголт өгсөн байсан. Ялтын гэрээгээр Сталин АНУ болон Их британтд буулт хийн Өмнөд Монголыг Хятадад өгөхийг зөвшөөрсөн: Мао Зэдунтай ямар ч холбоогүй.

Avatar

Зочин 2021-03-10 192.82.87.60

Монголчууд Орос, Хятадтай тэрсэлдээд өөрсдөө л хохирно. Энх тайвнаар зэрэгцэн оршиж, харилцан ашигтай хамтын ажиллагаагаа хөгжүүлэх л хэрэгтэй. Энэ хоёр гүрэнтэй тэрсэлдэнэ гэдэг мулгуу хүний л санаа.

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.179.21.218

Orostoi tersehgui l dee!!!!!!!!!!OR!!!!!!!!!!!!!11 OVOR MONGOL BIDNY IREEDUI TIIMEES OORSDIIGOO HAMGAALAH HEREGTEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Avatar

иргэн 2021-03-10 76.107.165.63

Бэртэгчин тархины тураалтанууд та нар хятадууд яагаад монголчуудыг үхэр монгол гэдгийг мэдэхүү? Үхэрнүүд нэгнийг нь төхөөрч байхад хээв нэг хараад хивээд зогсож байдаг. Өмнөд Монголын хэл бичгийг устгаж байхад ашгүй монгол бичиг алга боллоо хэмээн хөөрөлдөх адгууснууд үхэрээс өөр ялгаа алга. Та нарын толгойд ЖОНХУУ, УХНА хоёын хэн нь илүү халамж өгөх бол, хүүхдийн 100 мянга зэрэг л бодогдож байгаа.

Avatar

hurliizuud l tiim shuu. bid ogt oor.. 2021-03-10 66.181.180.111

nogoo l hujaa sanaa l daa. bid yg tiim bishee, mongol hvn erh choloon d durtai dendvv noen zantai daa. hujaa nar l yg tiim hubi zayndaa guilgachin gedegt itgesen hvmss de, ted ugaasai nomhon hvltsengui doroi hvmvvs de.

Avatar

иргэн 2021-03-10 76.107.165.63

Бэртэгчин тархины тураалтануудын нэг онцлог шинж нь нэг нэгнээ ху.жаа гэж доромжилдог. Тэд аливаа үндэстнийг хэл, бичиг, соёл, зан заншил тодорхойлдог гэдгийг мэддэггүй. Бэртэгчин тархины тураалтанууд хэвийн зүйлд маш гэнэн тэнэг хүүхдэрхүү ханддаг. Харин муу зүйлд чөтгөрийг ч дагуулахааргүй сайжирсан байдаг.

Avatar

ᠮᠣᠩᠭᠣᠯ 2021-03-10 66.181.161.1

ᠪᠢᠳᠡ ᠮᠣᠩᠭᠣᠯ ᠪᠢᠴᠢᠭ ‍ᠢᠶ᠋ᠡᠨ ᠰᠠᠶ᠋ᠢᠨ ᠰᠤᠷᠴᠤ ᠂ ᠡᠵᠡᠮᠰᠢᠬᠦ ᠶᠣᠰᠣᠲᠠᠢ ᠂ ᠡᠰᠡ ᠳᠡᠭᠡᠪᠡᠰᠦ ᠬᠢᠲᠠᠳ ‍ᠤᠨ ᠬᠠᠷᠢᠶᠠᠲᠤ ᠪᠣᠯᠬᠤ ᠶᠤᠮ ‍ᠤᠤ ?

Avatar

Irgen 2021-03-10 76.107.165.63

Tanii sanaliig demjij baina.

0 0
Avatar

Зочин 2021-03-10 192.82.81.151

100 жилийн өмнө дээрэлхүүлж л байсан, 100 жилийн дараа дээрэлхүүлж л бна

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.182.214

Чадах зүйлээ өөрсдөө хийж сурах хэрэгтэй байна. Наад зах нь ногоогоо тариад сурчихвал хужаагаас хүнс импортлоод, мөнгөө тэдэнд өгөөд байх шаардлага. Манай гэр хороололд амьдарч байгаа хүмүүс газартай ш дээ. Сайхан зүлэг ногоо тариад сурчихвал хүнсээ ч бэлднэ, агаараа цэвэршүүлнэ, тоосжилтоо ч багасгана. Эрүүл байхад тустай. Олон хүүхэд гаргаад сайхан өсгө. Ажилсаг, оюунлаг, хичээнгүй, сайн хүмүүс болго. Хүн бүр ухамсартай бай гэсэн дохио шүү.

Avatar

иргэн 2021-03-10 76.107.165.63

Бэртэгчин тархины тураалтанууд та нар Өмнөд Монгол Хятадын бүрэлдхүүнд хэрхэн орсоныг мэдэхгүй. 1915 оны Хийгтын гурван улсын хэлэлцээгээр Монголын төлөөлөгч Оросын шахалтанд орон аргагүйн эрхэнд Өмнөд Монголыг Хятадад өгөх гэрээнд гарын үсэг зурсан. б** зэвсгээ өөрсдөө хийж чадахгүй, Оросоос зээлээр худалдаж авч байсан тул Хятадтай урт хугацааны дайн хийх боломжгүй байсан. Өнөөдөр өөрсдийгөө харцгаа. Бас л б**, зэвсгээ хийж чадахгүй, хятадын өтгөнөөр бордсон байцаа идээд л сууж байна.

Avatar

Z 2021-03-10 66.181.177.120

Bid ch gesen iim baidaltai bolj magadgui shu

Avatar

Won bin 2021-03-10 103.229.122.184

Stuped china

Avatar

z 2021-03-10 64.119.26.196

хятадын бүрэлдэхүүнд ороод өөрсдөө хүлээн зөвшөөрөөд хэдэн зуун жил өнгөрөөсөн уусаад дуусаж байгаа ард түмэн одоо мянга орилоод нэмэргүй энгэрт нь хятад улсын иргэний үнэмлэх байгаа биздээ

Avatar

иргэн 2021-03-10 76.107.165.63

Бэртэгчин тархины тураалтанууд та нар Өмнөд Монгол хэрхэн Хятадын бүрэдхүүнд орсоныг мэдэхгүй. 1915 он болтол Монголын нэг хэсэг байсан. Хийгтын гурван улсын хэлэлцээгээр Оросын талын шахалтаар Монголын төлөөлөгч аргагүйн эрхэнд гарын үсэг зурсан. Хятадтай удаан хугацаанд дайн хийхэд сум, зэвсгээс авахуулаад хүрэлцэхгүй, Оросоос гуйж авж байсан тул зөвшөөрөхөөс аргагүй байдалд орсон. Өнөөдөр өөрсдийгөө харцгаа, новшнуудаа.

Avatar

з 2021-03-10 64.119.26.196

гуравхан сая хүнтэй улсаа олигтойхон авч явж хөгжүүл юун хятадыг бут цохих хаха бутцохиж явсан үе бий гэхдээ 8 зууны тэртээ

Avatar

Зочин 2021-03-10 192.82.85.101

Бид ингээд дуугай суугаад байх хэрэг үү

Avatar

Иргэн 2021-03-10 113.158.33.118

Яах гээв чи. Юу ч чадахгүй юм байж ХУЦАЖ гэнэ.

Avatar

Заагч 2021-03-10 202.9.46.238

Хог хятадыг бут цохьё.Монгол ялнаа.

Avatar

Зочин 2021-03-10 37.154.237.40

Муу өмхий боожгой *л

Avatar

Зочин 2021-03-10 37.154.237.40

Муу п***а.

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.9.46.174

УРШИГ НЬ ТУН ИХ ШҮҮ ЖАН ПАН ДАРГАА БОЛГООНО БЭЭЗ ХХАХА .

Avatar

Иргэн 2021-03-10 192.82.70.112

ОХУ-д ч үндэсний цөөнхүүд өөрийн хэл хэл соёлд анхаардаг болж, нэг нутаг дэвсгэрт оршин амьдардаг орос үндэстэн бусад үндэстний хооронд хэл соёл шашин шүтлэг амьдралын хэв заншлын талаар тодорхой зохистой хэм хэмжээ баримталж байна. Саяхан В.Путин пещерный национализмыг дэмжихгүй гэж мэдэгдсэн нь үүний илрэл гэлтэй. Гэтэл БНХАУ-д хүчээр шахуу хятаджуулах шийдвэр гарч байх. Ийм хатуу шийдвэр сөрөг үр дагавартайг хятадууд мэдмээрсэн дээ.Ши дарга амжилтаас толгой эргэнэ гэдэгтээ хүрчдээ.

Avatar

з 2021-03-10 64.119.26.196

энэ бол хятадын дотоод хэрэг

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.180.111

nogo muu hurliizuud dotor sanaa ug ene dee. orosd bolohoor boldogui ih gvrenii deerengui vzel l hyatad bolohor dotood asuudal bolood l . muu hujaa hurliizuud yg iim sanaatai daa..

Avatar

Иргэн 2021-03-10 113.158.33.118

Гэрийн эзэн шиг хэлжээ. Хүчтэй л байна. Одоо яалтай ч билээ. Өвөр монголчуудыг нутагтаа авий гэхээр дагаад баахан хятадууд ороод ирнэ.

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.180.111

zaaval ovormongoloo abiy gej heleegui ee.j doromjiloosoi gesen ch dee. ted ugaasai hyatad uusahgui gej bgaaharin ted narig mini baga darlaj uusgahgui gej bgaa daa..

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.179.21.218

geriin ezen bish l dee. deeremchin tsagaach hujaa

Avatar

з 2021-03-10 64.119.26.196

нэгэнт л хятадын бүрэлдэхүүнд ороод олон зуун жил болсон уусаад л дуусна, хятад улсын иргэний паспорттой хятадын иргэн хятадын хуулинд л захирагдах нь ойлгомжтой, Дургүйг нь хүргээд байвал дарамтлуулж хядуулаад л дуусна , Манайхан хийрхээд дэмий байхаа харин үнэхээр л монгол угсаа үндсээ авч үлдье гэсэн сэтгэл зүрх байвал хүний эрхээр жаргахаар өөрийн эрхээр зов гэдэг шиг уусаж алга болохоосоо өмнө монгол руу дүрвэх ганц л гарц байна өөр гарц байхгүй

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-10 202.126.88.227

УДАХГҮЙ БИДНИЙ ХААЛГЫГ Ч ТОГШИЖ МАГАДГҮЙ .

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.126.89.71

Цаг цагаараа байдаггүй Цахилдаг хөхөөрөө байдаггүй гэдэг үг бийдээ

Avatar

Tuya 2021-03-10 64.119.21.232

Za tednii asuudal daa manaihch gesen bayanulgiid xasag xeliig juramlax heregtei baihaa hicheeliig zuvhun mongol heleer xayag adresiig mun zuvhun mongoloor geh met uursduu hoorondoo xasagaar yarij ll baig bichigee hereglej l baig xarin albandaa zuvhun mongol

Avatar

Xasag heliig 2021-03-10 64.119.21.232

Xasag heliig gadaad helnii songoltoor uzeh n tednii asuudal anglia uzne uu xasagaa uzne uu ursduu medeg manai uls ingeed huulichilbal xasagstand bas ingej oriloldotcgooh baihaa

Avatar

Зочин 2021-03-10 104.143.92.149

Өвөрмонгол бол бидний хамгаалалтын бүс. Бид хэзээ ч зүгээр сууж болохгүй эсэргүүцэх нь зөв

Avatar

Зочин 2021-03-10 192.82.71.243

ОХУ-д буриад, халимаг монголчууд маань эх хэлээ бараг мартсан, олонх нь эх хэлээрээ ярьж бичиж чадахгүй, монгол хэлээр ярихаас ичдэг болгосон шүү дээ!!! Жишээ нь: Буриад Улсад 1992 оны хуулиар буриад хэлийг 2 дахь төрийн хэл гэж зарласан боловч 2014 онд буриад хэлийг дунд сургуулиудад заавал үзэх албагүй гэсэн хууль баталжээ!!

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.180.111

nogoo muu hujaa hurliiz uu daa.. yg l hujaa hyatad gedeg ni ingeed medegeed bnaa. omhii hujaa hurliiziin sanaa mon doo..

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.126.90.39

МАШ САЙН 🌷🌷🌷

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.179.21.218

Chinii b***g taslahaar chi mash sain geed orilooroi bool mini ***h iummsan chamaig

Avatar

Зочин1 2021-03-10 203.91.115.56

Энэ бол хятадын дотоод асуудал.

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.180.111

nogoo muu hujaa hurliiz dandaa iim yum yridag daa.orosiig bolohoor buriad tubag yaj daranguilj bui talaar zondoo burdag gar daa. hujaa talaar bolohoor dotood hereg genee muu novsdhiin hurliiz uud l dee..

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.161.118

나 는

Avatar

Зочин 2021-03-10 150.129.142.110

Бид цөмийн з****г нүүлгээд өгөх боломж байгаа шүү дээ. Хятад монголтой сөргөлдөхөөрөө л жам ёсоороо буурч муужирдаг

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.126.89.192

Энэ муу л***р бүр Өвөрмонголыг 2 дах Шинжаан болгохнээ

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.126.89.192

Энэ дээр ямар сданууд нь зүрх дараад байна😡😡😡😡😡😠😠

Avatar

Зочин 2021-03-10 64.119.21.150

NEW NAZISM , NEW HITLER .

Avatar

Зочин 2021-03-10 203.91.114.244

Хуучин монгол бичиг хаана хэрэгтэй вэ?
Англи үсэг, хэл заасан нь дээр. Зарим нь хятад ханз сураг. Хятад ханз сурсан хүн хожно гэдгийг бараг бүгд мэдэж байгаа, гэхдээ энд бол бичихгүй. Бид уйгаржин бичиг, төвдөөс гаралтай ч, манжийн монголд зориулж бий болгосон урсгалын шарын шашинтай явахгүй л байна. Төвд, Бутан хөгжилтэй улс дотор байхгүй. Энэтхэгийн Ладах ч гэсэн адил, муу дотор л бий.
Уйгаржин монгол бол манай бичиг биш. Дөрвөлжин, соёмбо гм биз дээ? Нийтлэг бичиг хэрэгтэй, соёмбо ч хэрэггүй

Avatar

Зочин 2021-03-10 64.119.27.10

Chi tegeed charmai shaldan haa hureh gee ve

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.126.88.200

Chi e****z bish baihaa, 20-r zuunii svvliin hagasiin Mongol ulsiin irgen l baih. Kommunist sur tald bvren avtsan, vndesnii uhamsar setgehvigees vvrd angijirsan, hvnii orontsog l bnaa!

Avatar

Зочин 2021-03-10 51.79.166.160

хүн-хорхойнууд л юм даа

Avatar

Зочин 2021-03-10 199.195.249.251

шинжаанд хоригдлуудыг алж эрхтнүүдийг нь 150 000 зарж байгаа.нохойг амьдаар нь шарна😢.иймэрхүү байдлаар удахгүй устгагдана дөө .муу бүхнийхээ хариуг хүртэж л таарна.хятад эрчүүд нь эр хүн гэж хэлэхэд хэцүү зан нь бүрэн ямаажсан байгалиасаа заяасан эр зөн нь бүрэн устгагдсан харагддаг. нүднүүд нь галгүй болцон.ёстой бишээ энэ хүмүүс

Avatar

Bold o 2021-03-10 125.179.126.242

Har hyataduud oorsdoo udahgui zadarnaa

Avatar

Зочин 2021-03-10 199.195.249.251

энэ ТЭНЭГ өөрийгөө ертөнцийн эзэн гэж эндүүрээд байхгүй юу .хүзүүндээ өт хорхой дүүжлүүлж өвчин л юм шиг байналээ..тийм зүйлээр хятадуудыг гэсгээж бүгдийг нь устгах юм билээ.Ертөнцийн Эзэн бүхнийг мэднэ.Бүхнийг тольдон харж байгаа!!

Avatar

МЭЛХИЙ 2021-03-10 199.195.249.251

тамд унах учиртай тамын түлээ шүү дээ.муу ёрын улс яагаав гог магог гээд байдагдаа. нүүр царайг нь харалдаа МЭЛХИЙ шиг. удахгүй хүнд эдгэршгүй өвчин зовлон осолд өртөж үхэхвий.

Avatar

Зочин 2021-03-10 192.82.76.164

Коммунист намууд аймаар шүү. Манай коммунистууд удахгүй эмэгтэйчүүдийг цэрэгт татах юм гэсэнүү.

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-10 66.181.189.209

УЛС ҮНДЭСТЭН ХЭЛ СОЁЛОО УСТГУУЛВАЛ АЛСДАА МӨХДӨГ ЖАМТАЙ. МОНГОЛД 20 ЗУУНЫ ЭХЭНД ЯВУУЛСАН ГЕНОЦИД ӨНӨӨДӨР Ч ХОР УРШИГ НЬ ЯВЖ БАЙНА. ӨВӨР МОНГОЛ АР МОНГОЛЫГ БОДВОЛ ҮНДЭСНИЙ ХЭЛ БИЧИГТЭЙГЭЭ БАЙГАА. АР МОНГОЛД ОРСУУДЫН ЯВУУЛСАН ГЕНОЦИДЫН ХАМГИЙН ТОМ АЮУЛ НЬ БИДНИЙ БИЧИГ ҮСЭГИЙГ УСТАГСАН ЯВДАЛ ЮМ. ӨНӨӨГИЙН МОНГОЛЧУУД БИД ҮГСИЙН САНГИЙН 1/3 Л ҮЛДСЭН. ЭРТНИЙ МОНГОЛЫН ЗОХИОЛ НУУЦ ТОВЧОО ЗЭРЭГ ЗОХИОЛУУД ХЭЛНИЙ ЯРУУ ҮГСИЙН САН ЯМАР ӨНДӨР ТӨВШИНД БАЙСНЫГ ХАРЖ БОЛНО. ЭРТНИЙ МОНГОЛЧУУД ИЛҮҮ ОЮУНЛАГ ХҮМҮҮС

Avatar

Зочин 2021-03-10 192.82.85.7

Хөх манхан тэнгэрийг эзэгнэнхэн төрлөө би..
Энэ тэгээд устсан хэлээр бичсэн хэрэгүү

Avatar

Зочин 2021-03-10 103.26.195.45

Аймар юм, хятадаас үнэхээр айж байна.

Avatar

Lavlaa 2021-03-10 202.126.90.46

Гадаад бодлогодоо ч дотооддоо ч хүчээр хүлээлгэх бодлогоо ил тодоор баримтлах нь ээ

Avatar

Заагч 2021-03-10 202.9.46.238

Өмхий бах хятадыг няцлаад хаявал.

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.179.26.25

uwurchuud naashaa orood iree.

Avatar

Зочин 2021-03-10 150.129.142.110

өвөрлөгчид ар монголд Ороод ирлээ гэхэд ажил амьдралыг нь залгуулах бэлчээр бэл байна уу

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.180.111

nogoo hujaa hurliiz uu daa, zaaval m ** malllah estoi gej uu mongol hvn ch dee. zondoo ajil toorol bnaa hurliizaa..

Avatar

manai ardchilsan gaminguud haan bna.. 2021-03-10 66.181.180.111

nogoo hujaa hurliiz he he, boldoo, 192, 64 geh hurliiz yagaad duugui bna. orosiig muulah bolohoor boon boonooroi orilood orood irdeg sen dee. iim hujaa sanaa nohod doo. ed nar hujaagiin neg muu vg helehgui sh dee.. ovormongoliin toloo gehees haa baisan uigar tangad tvbdiig geed soliorood l..

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.9.46.174

Амжихгүй э

Avatar

зочин 2021-03-10 103.229.121.42

ямар сайхан мэдээ вэ монгол бичиг устаж үгүй болох нь ашгүй дээ

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.161.125

Чи юу хуцаад бна

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.180.217

Өөрийгөө азтай амьдарч байгааг мэдэхгүй хүмүүс их юмда. Бодуул христийн номлогч болтой юма чи

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.179.21.218

iimerhuu humuusiig uragsh ni burmoson hooobol zugeer iumsan.

Avatar

y****n 2021-03-10 202.126.89.222

Muu ertoi ** ve

Avatar

Д 2021-03-10 202.126.89.222

Орос нь миний монгол бичиг ийг устгаад хятад нь одоо Монгол бичигтэй байгаа өвөр Монголыг устгаж байна
Яг үнэндээ татагдаж байна. 19 р зуунд орос манай хэлийг устгасан шиг 2021 хятад манайхыг устгаж байна үнэндээ урам хугарч байна нэгэн цагт хөх чоно шиг хийморь дог байсан монголчууд минь нохой шиг болоод ша шасан гаршуулаан тэжээвэр амьтан болсондоо хөөрхий ид гэснийг нь идээд зуу гэснийг нь зуугаад өөрсийгөө хазаад үгүй хийж байна сүрлэг байсан чоно нохой шиг болсон ,,,,,,,,,,,,

Avatar

Д 2021-03-10 202.126.89.222

,,,,,,,,,,, босоо монгол бичиг ийг хэл минь хэвтээ болсон толгой гоо бөхийлөгдгүй монгол эрчүүд төрийн тэргүүн минь бөхийдөг болсон монгол гэсэн нэрийг гутаасан лала руу д дахин монгол битгий хэл Монгол гэдэг ариун нандин өв соёл дээдийн дээд үг дахиж битгий хэлээрээ бид Оросоос архи авлаа Хятадаас тамхи хүүхэн муу хулчгар зан сурлаа одоо цаашаа юу болох хэн ч мэдэхгүй зүгээр л тэмц гэмээр байна.

Avatar

Д 2021-03-10 202.126.89.222

Хааахаха одоо нохой болсон юм чинь яаж тэмцэхэвдээ жингэр хайгаад л баас идээд л хятад б**с долоогоод л хэрвээ чоно шиг байсан бол тэмцэх байсан урд зүгийн хүчит луу хойд зүгийн хүчит баавгай энэ 2 аймшигт нохой бол юу ч биш. Гэхдээ би итгэдэг хэзээ нэгэн өдөр

0 0
Avatar

Д.Гэрэл 2021-03-10 202.126.89.222

Манай улсыг аврахаар тэнгэрлэг хийморьтой чоно гарж ирнэ.
Монгол дотроосоо өөр өөрийгөө идэж байна
Ма монгол гадны улсууд дотроосоо биднийг идэж байна

0 0
NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж