Хотын дарга, Шадар сайд нар Хятадын вакциныг хийлгэлээ | News.MN

Хотын дарга, Шадар сайд нар Хятадын вакциныг хийлгэлээ

Хотын дарга, Шадар сайд нар Хятадын вакциныг хийлгэлээ

Хотын дарга, Шадар сайд нар Хятадын вакциныг хийлгэлээ
 Улсын Хоёрдугаар төв эмнэлэгт Covid-19 халдварын эсрэг дархлаажуулалтын БНХАУ-ын Синофарм вакциныг Нийслэлийн Засаг дарга бөгөөд Улаанбаатар хотын Захирагч Д.Сумъяабазар, Шадар сайд С.Амарсайхан нар өнөөдөр /2021.03.10/  хийлгэлээ.
2021 оны хоёрдугаар сарын 23-ны өдрөөс буюу дархлаажуулалт эхэлснээс хойш  өнөөдрийн байдлаар нийт 26 мянга гаруй иргэнийг хамруулаад байна. Вакцинжуулах хуваарийн дагуу өнөөдрөөс Хил хамгаалах ерөнхий газар, Улаанбаатар цахилгаан түгээх сүлжээ компани, эрүүл мэндийн салбар, тохижилт үйлчилгээ, цэвэрлэх байгууламж, Дотоод хэргийн их сургууль зэрэг байгууллагын ажилтан, алба хаагчдыг дархлаажуулна.
Дархлаажуулалтыг 1800 ажилтан, сонсогчид оролцон урьдчилсан үзлэг, эрүүл мэндийн бүртгэл хийн дархлаажуулж, биеийн байдлыг нь 15-30 минут ажиглаж байна. Одоогоор вакцины сөрөг урвал үзүүлсэн тохиолдол гараагүй байна. Гэхдээ тухайн хүний биеийн онцлогоос хамаарч толгой өвдөх, дотор муухайрах, халуурах, вакцин хийлгэсэн газарт бага зэрэг хавдах зэрэг шинж тэмдэг илэрч болзошгүйг эмч, мэргэжилтнүүд хэлж байна.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ЗөвЗөв
6
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

35 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.9.40.26

Та 2 Хятадыг хийлгэлээ юу

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.161.88

хийлгэх нь зөвөө , энэ доогуур буудчмаар балай шахуу юмнууд их байнаа

Avatar

Зочин 2021-03-10 193.36.225.135

ЭНЭ ТЭНЭГ БӨХ ХОТООС ЗАЙЛААД ӨГӨХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.55.188.39

Зүгээр хячихвал хядат улстай түнжин муудах биү яджил улс төрчид маань хийлгэсэн нэр ззүгэлдээ далдуур мэдээж хогийн саванд хийгээд устгалд оруулж байгаа шд

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.55.188.36

Гадаадын ЗГ-ууд вакцины эрсдэлийг унэлсэн байна. Жишээ нь Японы ЗГ вакцин хийлгээд ухвэл ар гэрт нь $440000 егне, евчилвел $50000 егне гэж мэдэгджээ. Монголын ЗГ вакцины эрсдэлээ яаж унэлэх вэ?

Avatar

Дэлхийн хүчирхэг гүрнүүд амиа бодож эхэллээ 2021-03-10 192.82.80.45

1991 оноос хойш идэж байгаа ногоо жимс будаа тахиа гахайн мах өмссөн дотуур хувцас бүгд л юу билээ одоо сайн дурын үндсэн дээр вакциныг хийлгэхгүй бол наашаа харах хүчирхэг гүрэн байхгүй бүгд л амь амиа бодож вакциныг хүн амаасаа хэд дахин ихээр худалдан авч хадгалж эхэллээ. ОХУ ядарсан 10 мянгаас ихгүй өглөө. Энэтхэг хятад хоёр л үлдлээ шү дээ

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.184.164

Энэ хоёр одоо юу вэ?55 аас дээш насныханд эхний ээлжинд хийнэ гэсэн яасан бэ? Ажлаа хийж чадахгүй байж амиа хоохойлохдоо гаргуун юмаа.Новшнууд.

Avatar

Зочин 2021-03-10 139.5.217.36

Ямар илүү үгтэй дальчигнасан юмнууд олшроод байгаа цаг үе вэ?
Хэн ямар вакцин хийлгэнэ хэнд ямар хамаатай юм бэ? Вакцинд хүртэл улс төржөөд.албан тушаалжаад.юун завтай илүү үзэж ул шагайсан бузарууд вэ.

Avatar

Зочин 2021-03-10 139.5.216.139

гуйлгачингууд хүний үнэгүй өгсөн юмыг голж шилж олон юм хуцалгүй дуугүй хийлгэ голж шилье гээд ч өөр сонголт байхгүй эсвэл очоод үнийг нь төлөөд гоё вакцинаа хийлгэ

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.161.34

яг үнэн

Avatar

Зочин 2021-03-10 192.82.71.243

ЯГ ҮНЭН!!! Монголчууд хийрхэл, солиоролд автагдаж гүйцжээ!!! Юманд эрүүл ухаан хандах соёл огт байхгүй!!!

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.55.188.45

Аргаа бараад л ингэж бна шдээ зайлуул. Ямар мундагтаа аль эсвэл тэнэг эр зоригтойдоо хийлгэсэн бишдээ. Нөгөө цөөхөн хэдэн астра нь дуусчихгээд бга болхоор х***а вакцин шахуулсан дүр үзүүлээд иргэдийг тэрнээс нь олон юм ярилгүй шахуулаасай гэсэндээ ийм алхам хийлээ. Өрөвдөл дөө хөөрхийсийг

Avatar

Зочин 2021-03-10 192.82.71.243

"СпутникV" болон "Астразенека" вакцинуудыг аденовирус ашиглах технологиор үйлдвэрлэжээ. Гэтэл урьд нь грипп мэтийн вирусээр халдварладаг өвчнөөр өвчлөөд эдгэрсэн хүмүүст энэ аденовирусын эсрэг дархлаа тогтсон байдаг учраас үйлчлэл муутай байдаг гэж Казахстаны нэг эрдэмтэн ярьжээ. Харин Moderna, Pfizer вакцинуудыг өөр (матричная РНК) технологиор үйлдвэрлэсэн гэжээ. Хятадын Sinopharm нь слруулсан буюу үхүүлсэн вирус ашигладаг гэжээ.

Avatar

Иргэн 2021-03-10 103.26.195.114

ДЭМБ-аас зөвшөөрөл таваагүй Синофармын вакциныг яагаад Эдгээр хүмүүс хийлгэж байгаа юм бол. Гайхаж байна шүү. Ард иргэдийг тариулаад эхэл гэж байгаа хэрэг үү. Ам ажил зөрөөд байна. Хэдэн минутын өмнө ЭМЯ-наас энэ сардаа баталгаажуулна гэсэн хариуг сэтгүүлчдэд өгч байсан. Тэгвэл гадуур энэ вакцин аль хэдийнээ хийгдээд эхэлчихсэн гэсэн үгүү.
Улс төрчид БНХАУ-д итгэлтэй байгаагаа харуулж байгаа юм уу

Avatar

Zochin 2021-03-10 202.126.88.182

He he baktsin hiilgeed nutsgen yavj baihu. DEMB d burtgeegui vaktsiniig duraaraa reklamdaad ard irgedee turhiraad yavj bolj bgamu

Avatar

Зочин 2021-03-10 150.129.143.114

Одоо наад хоёр чинь удахгүй Оюун-Эрдэнэ солиорч эхлэнэ хоёр хоног л лав үргэлжилнэ

Avatar

Зочин 2021-03-10 150.129.143.114

Хууль зөрчсөн байна ???

Avatar

Зочин 2021-03-10 124.158.84.96

Одоогоор вакцины сөрөг урвал үзүүлсэн тохиолдол гараагүй байна. Гэхдээ тухайн хүний биеийн онцлогоос хамаарч толгой өвдөх, дотор муухайрах, халуурах, вакцин хийлгэсэн газарт бага зэрэг хавдах зэрэг шинж тэмдэг илэрч болзошгүйг эмч, мэргэжилтнүүд хэлж байна. гэнээ. ЭМЯ-ны мэдээгээр 40 гаруй хувьд нь сөрөг шинж тэмдэг үзүүлж байна гэж ярилаа. Хөлсний бичээч пялдагаа

Avatar

Зочин 2021-03-10 124.158.84.96

Хятад вакцины шоу. Албан ёсоор баталгаажаагүй вакциныг хэрэглэх эрх манай ЭМ-ийн байгуулагуудад байхгүй байх.Дөнгөж сая зурагтаар 11 цагийн мэдээгээр баталгаажаагүй, ойрын үед баталгаажуулна гээд ярих юм. Энэ 2 одоо юу вэ? Онгироо бацаанууд уу? намдаа үнэлгээ хүссэн пялдагууд уу? Төрийн, албаныхаа, өөрсдийнхөө нэр хүндийг үе үе шороотой хутгах юм.Эсвэл согтуу "баатарлаж" яваа юм болов уу? Битгий төр засагт итгэх сүүлчийн итгэлийг битгий нулимал даа

Avatar

Зочин 2021-03-10 49.0.158.86

Тэр х***а вакциныг нь хийлгэеяа.

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.126.89.106

ЭНЭ 2 ОРОЙ БӨӨРӨНХИЙ ШИЛ ЗҮҮГЭЭД х***а БОЛЧИХНО. АШГҮЙ ТӨРИЙН ДЭЭДЭС МИНЬ АЖИЛСАГ УХААЛАГ ЖАВХААЛАГ БОЛОХ НЬ

Avatar

зочин 2021-03-10 202.21.125.36

ДЭМБ-с батлаагүй вакцин хийж болдог юм уу манай томчууд худлаа шоудаад байгаа юм уу би л лав энэ улс төрчидөд итгэх итгэл алдарсан

Avatar

Turuu 2021-03-10 202.9.46.137

Итгэхгүй ээ,вакциний сурталчилгаа биз

Avatar

Зочин 2021-03-10 103.206.195.52

2-ланд нь их зохиж байгаа болдолтой. Хятадп вакцин зохидог хүмүүс бас байна шүү.

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.126.89.214

жонхуугийн тролл байна.

Avatar

Зочин 2021-03-10 66.181.161.34

малуу чи

Avatar

bat 2021-03-10 192.82.65.182

zov.vaKTSIN BOL MASH OLON SHALGUUR DAVJ BII BOLDOG SHINJLEH UHAANII BUTEEL YUM.SHINJLEH UHAANI NAAD ZAHIIN OILGOLTGUI MODON TOLGOITONGUUD,BUSDIIN TOLOO NEG OODTEI UG HELJ CHADDAGGUI HAR HELTENGUUD,OOROO YAMARCH AJIL HIIJ BUTEEJ CHADDAGGUI BOLOHOOROO BUSDIIG MUULJ OORIIGOO DOVIILGOH GEJ OROLDOGSOD OLON BAINA.DANDAA MUU YUM YARIAD,BICHEED BAIVAL OORT CHINI MUU BOLNO SHUU.HORSH ORNUUD MINI BIDEND IIM HUND UED TUSALJ BAIGAA NI GAIHALTAI,TEDEND GUN TALARHAL ILERHIILIE.

Avatar

Зочин 2021-03-10 192.82.64.208

ene bas neg dundgoviin suut uhaantan baih shig baina. bodvol uuruu vakcini doktor professor bailgui. deed bolovsroltoi medlegtei bolchood iim yum bichvel yaaj baina?

Avatar

Зочин 2021-03-10 192.82.67.165

Shal hudlaa

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.179.27.181

Бүх юмыг харлуулж харж бичиж байгаа энэ хүмүүсийн зүрх сэтгэл гэж авах юмгүй амьтад байгаа даа, тиймдээ эдгээр хүмүүс нийгтийн хамгийн доод түвшинд байж орчин тойрноо харлуулахаас өөр хийх юмгүй өдөр хоногогийг өнгрөөж байгаа даа чаавас. Муухай хар энерги өөрсдөд нь гай болно доо

Avatar

Зочин 2021-03-10 192.82.64.208

chi haa baisan uvurhangaigaas yamar ih uhaantai huurhun yum bichdeg suut uhaantan be? hotod ireed hicheel zaah yum uu? 🙂

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.126.89.214

Вакцинаа хувийн эм импортлогч компаниудад зөвшөөрөл өгөөд эмийн сангуудаар зар.Сдаа гэж.

Avatar

Зочин 2021-03-10 202.126.88.182

ХУДАЛ

Avatar

Зочин 2021-03-10 64.119.27.10

bi hiilgeye l daa. hiilgehgui gesen humuus zunduu baigaa. sanalaaraa ochood hiilgeh bolomj burduul

Avatar

Зочин 2021-03-10 192.82.64.208

hiilgesen gesen ug l baigaa bolohoos batalgaa haana baina? hudal medeelel taraagaad baih hereggui shuu.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж