А.Гансүх: 20 сая доллар авч ирсэн гэх мэдээлэл гүтгэлэг | News.MN

А.Гансүх: 20 сая доллар авч ирсэн гэх мэдээлэл гүтгэлэг

А.Гансүх: 20 сая доллар авч ирсэн гэх мэдээлэл гүтгэлэг

А.Гансүх: 20 сая доллар авч ирсэн гэх мэдээлэл гүтгэлэг

ҮАБЗ-ийн ажилтнууд ОХУ-д учир битүүлэг “айлчлал” хийж, 20 сая доллар ачиж ирсэн үү гэсэн мэдээлэл өнөөдөр /2021.03.09/ өдөр тутмын нэр бүхий сонинд нийтлэгдсэний дагуу Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөлийн нарийн бичгийн дарга А.Гансүх  тайлбар өглөө.

Тэрбээр “Монгол Улсын Ерөнхийлөгч, Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөлийн тэргүүний өгсөн үүрэг даалгаврын дагуу тайлбар хийж байна. Өнөөдөр зарим сонин болон нийгмийн сүлжээнд ҮАБЗ-ийн албан хаагчид 20 сая ам.доллар оруулж ирсэн мэтээр хуурамч гүтгэлгийн чанартай  мэдээ тараалаа. Маш хариуцлагатайгээр хэлье. Энэ бол хуурамч бөгөөд худал мэдээлэл. Улс төрийн зорилготой байх гэж таамаглаж байна. ҮАБЗ-ийн ажлын алба төрийн тусгай чиг үүргийн байгууллага. Манай албан хаагчид төрийн албаны тангараг өргөснөөс гадна цэргийн тангараг өргөсөн тусгай албан хаагчид. Энэ албан хаагчид хуулийн дагуу үндэсний аюулгүй байдлыг хамгаалах, Монгол Улсын язгуур эрх ашгийг хамгаалах үүргээ чин шударгаар, нэр төртэйгээр  биелүүлж байгаа. Манай албан хаагчид томилолтоор ажилласан уу гэвэл ажилласан.

Онгоц нисэхгүй байгаа учраас машинаар явсан. ҮАБЗ-ийн ажлын албаны үйл ажиллагаа далд хэлбэрээр явагддаг, ямар нэгэн Пи-Ар, сурталчилгаа хийдэггүй. Манай албаны албан хаагчид албаны тусгай үүрэг биелүүлэхээр ОХУ-ын Улаан-Үд хүртэл  машинаар яваад буцаж ирсэн. Энэ албан хаагчид хуулийн дагуу УОК-оос бүх төрлийн зөвшөөрлийг бичгээр авсан, хүрч ирээд тусгаарлалтад орсон.

Унаж явсан машин гааль, хяналтаар шалгагдсан. Машинд ямар нэгэн хууль бус мөнгө байгаагүй, байх ч боломжгүй. Ерөнхийлөгч, Ерөнхий сайд хуучин Ерөнхий сайдын хооронд үүсээд байгаа улс төрийн нөхцөл байдлын үед ҮАБЗ ийм хууль бус үйл ажиллагаа хийхгүй, хийдэг ч үгүй гэдгийг дахин хэлье. Өнөөдөр хил хамгаалах, гааль, тагнуул, цагдаа бүгд Засгийн газрын  харъяа байгууллагууд. Энэ байгууллагыг даваад их хэмжээний бэлэн мөнгө оруулж ирэх боломж байхгүй. Ийм  тэнэг үйл ажиллагааг хийх ч үгүй. Үүнийг харин эрх мэдэлтэнгүүд хийдэг. Дээрх байгууллагуудыг удирдаж байгаа эрх мэдэл бүхий хүмүүс эсвэл улс төрийн хүчин ийм зүйл хийдэг.

Улстөржөөгүй үлдсэн ганцхан байгууллага бол ҮАБЗ-ийн ажлын алба. Энэ байгууллагын үйл ажиллагааг битгий улстөржүүлээч, улс төрийн зорилгоор бүү ашиглаач гэж улстөрчдөөс хүсмээр байна" гэлээ.

Мэдээллийн дараа сэтгүүлчдийн асуултад хариулт өглөө.

-ҮАБЗ-ийн ажилтнууд ямар ажлаар ОХУ-д айлчлал хийсэн юм бэ?

-Нууцын зэрэглэлтэй үйл ажиллагааны тайлбарыг олон нийтэд задлах боломжгүй. Хэвлэлээр гарсан гурван ажилтан манайд ажилладаг нь үнэн. Үүнээс өөр нэмэлт тайлбар өгөхгүй.

-ҮАБЗ шүүхийн үйл ажиллагаанд нөлөөлөх хууль эрхзүйн орчин  бий юу. Таныг шүүгч нарт нөлөөлдөг байж болзошгүй гэж Ерөнхий сайд мэдэгдсэн? 

-Шүүхийн эрхзүйн байдлын тухай хуульд байсан ганц заалт болох  “Хэрэв шүүгчид хүний эрх, эрх чөлөөг зөрчсөн үйл ажиллагаа явуулбал ҮАБЗ-өөс зөвлөмж гаргасан тохиолдолд шүүгчийн эрхийг түдгэлзүүлэх” боломжтой ийм хуулийн заалт байсан нь одоо хүчингүй болсон. Тийм учраас үүнээс өөрөөр нөлөөлөх боломжгүй. Өөрөөр хэлбэл, ҮАБЗ-ийн гурван гишүүн хамтраад шүүгчийн эрхийг түдгэлзүүлэх боломжтой хуулийн зохицуулалт байхгүй болсон учраас шүүгч нарт нөлөөлөх боломж байхгүй. Бид ямар ч байдлаар шүүгчдийн томилгоонд орохгүй. Шүүгч нарыг томилоход ҮАБЗ-өөс ч тодорхойлолт авдаггүй.

-Таныг өмгөөлөгч Б.Баасанцогттой холбоотой гэсэн. Үүнд та тайлбар өгнө үү?
-Б.Баасанцогтыг би танина. Намайг Зам тээврийн хөгжлийн дэд сайд байхад МИАТ-т ажилладаг байсан. Түүнээс ҮАБЗ-д ажилладаггүй, ийм л хүн.

-С.Зориг агсны амиа алдсан хэргийг удаашруулахад өмгөөлөгч Б.Баасанцогт оролцсон.  Хэргийг хөөгөөд үзвэл мөн тантай холбоотой гэдэг мэдээллийг Ерөнхий сайд хэлсэн?

-Т.Чимгээ нарыг эрүүдэн шүүж байх үед би энгийн иргэн буюу ҮАБЗ-ийн нарийн бичгийн даргаар томилогдоогүй байсан. Энгийн иргэн Тагнуулын байгууллагын мөрдөж байгаа маш нууц үйл ажиллагаанд оролцох, нөлөөлөх боломжгүй. Ерөнхий сайд энэ асуудлыг УИХ-д оруулна гэсэн. Би тэр үед нь тайлбараа хэлнэ.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
29
ТэнэглэлТэнэглэл
8
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

34 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ЭБЭ зүгээр л больчих тэхүү 2021-03-09 64.119.17.221

ЭБЭ зүгээр л больчих тэхүү

Avatar

zo 2021-03-09 64.119.19.114

tiim chuhal ajil baisan yam bol yadaj MOskva hot orood irehgui yasan be

Avatar

Зочин 2021-03-09 122.201.22.21

Ерөнхийлөгчийн орсын холбооны улсад айлчлах асуулаар гэж дурдсан байсан тэр ажлыг дипломат байгууллага хариуцдаг юм биш үү Улаан үд эд зочилох байсан юм уу тэнд чинь консул байгаа шүү дээ утсаар яриад л болоо юм биш үү . шиний нэгэнд ч яваад байхдаа ч яахав дээ.

Avatar

Зочин 2021-03-09 98.42.137.30

Энэ хулгайчид их юм бий. Ганцад хэд хоног хориход л хамаг үнэнээ хэлнэ. МАН ч Женкод жинхэнээсээ дайн зарласан байна. МАН- д амжилт хүсье

Avatar

иргэн 2021-03-09 103.57.95.37

хилийн боомтын бичлэгийг үзүүлчих

Avatar

Иргэн 2021-03-09 66.181.161.5

Энэ муу хогийн дээ рэмчин Япон өвгөнтэй хамт шоудаад халаасанд нь нууцаар хар тамхи шургуулаад шууд гэрт нь цагдаа оруулж нэгжлэг хийлгээд Жапан тауны газрыг нь дээ рэмдэж байсан. Ичихгүй бас эхнэр нь тэнд үйлчилгээний газар ажиллуулаад байгаамаа. Яаж нөхрийнхий хулгай хийсэн мөнгөөр амьдарч чадаж байнаа фак!!! Дугуй дугуйгаа олно гэж энэ дээ, муу хулгар хулгайтайгаа хамт Монголын төрөөс тонилвол таарна. Аа бас хууль бусаар авсан хөрөнгүүдээ Монголын төрд тушаагаад аавынх руугаа яваарай чи!!!

Avatar

Vanga 2021-03-09 66.181.188.112

Janhuugiin songuuli luivarsah mungu orj irjee

Avatar

зочин 2021-03-09 192.82.71.93

энэ Гансүх дандаа худлаа ярьдаг. үйлдэл нь эцэстээ үнэн л байдаг шүү.

Avatar

Zochin 2021-03-09 103.57.95.54

A.Gansukh hudlaa yarayd bna! Ordony kameriig shalgaarai! Udur bolgon ugluu orj garch bgaan Gansukhukhiin uruund udurd heden udaa orj bgaan , udurt heden udaa utasaar n yarj bgaa n todorhoi!

Avatar

Zochin 2021-03-09 103.57.95.54

Huudalch avilgachin! Baasantsogt hamt ajilagag baisan! Amdaraldaa mongol deel umsuh durgui Tsagaan sar hezeech temdegleg durgui Khujaa mun! Zam teevriin yamnyhan sain medne! Avilgachin,

Avatar

Зочин 2021-03-09 75.155.149.227

hyataduud bas zagaan sar temdegledeg

Avatar

Иргэн 2021-03-09 64.119.18.151

Баттулгын суганы үсийг зайлуул

Avatar

Зочин 2021-03-09 103.26.194.92

Төрийн нууц гэдгээр бүхнийг халхавчилж дураар дургидаг болжээ. Энэ машин нисээгүй л юм бол манай хил, гаалийн албаныхан юу хийж байсан бэ? Төрийн нууц гэж нэг нь хэлээд нөгөө нь оруулж гаргаад байдаг ямар улс вэ? Тэр 3 хүн, тэр үед Алтанбулагийн хил гаалв дээр үүрэг гүйцэтгэж байсан хүмүүсийг цөмийг нь халах хэрэгтэй.

Avatar

Иргэн 2021-03-09 64.119.24.69

Энэ хүн эхлээд төмөр зам барих 280 сая доллар хаашаа алга болсон, хэн хэн идэж уусныг үнэмшилтэй тайлбарлах хэрэгтэй. Түүний дараа итгэх эсэхээ шийдье.

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-09 202.21.126.30

ГАНСҮХЭЭ ТУЛГАТАЙГАА ТОХИРЧ ШИНЭ ХОНГИЛЫН ПРОКУРОР,ШҮҮГЧ,ӨМГӨӨЛӨГЧ НАРТАЙ ХЭРГИЙН СХЕМ ЗОХИОЖ МӨРДДӨГ ТУХАЙГАА ТАЙЛБАРЛААЧ

Avatar

оном 2021-03-09 119.40.98.106

Олон нийтийн сэтгэлзүйг эргүүлэх бол иймэрхүү юмнаас л эхэлдэг. Энэ жилийн ЕӨК-ийн сонгууль чиглэсэн үйл ажиллагаа биз. Их л эвгүй эхэлж байх юм. ЕС нь оролцон тоглодог жүжиг айн.

Avatar

Зочин 2021-03-09 49.0.158.86

Ямар ажил болхоороо ҮАБЗ-ийн гишүүд Улан-Үдэ рүү явдаг юм бэ. Утсаар болон харж байгаад ярьдаг болсон биз дээ. Заавал очиж уулзлаа гэдэг нь сонирхол татаж байна. Хууль бус ажил байна даа. Магадгүй 20 сая доллараа авчирсан ч байж магадгүй. Женко ч эвгүй гар даа.

Avatar

Зочин 2021-03-09 124.158.85.233

чамд хэлээд байвал ямар төрийн нууц байх вэ, чи наад бөндгөрөө ажиллуулаач

Avatar

Төрийн албаны ахмад ажилтан Ш.Раднаа: ҮАБЗ-ийн нарийн бичгийн дарга бол аюулгүй байдлын амьд архив байх ёстой 2021-03-09 66.181.186.218

Миний бие төрийн албаны хууль тогтоомж боловсруулах ажилд мэргэжилтний түвшинд ажиллаж байхдаа ҮАБЗ-ийн нарийн бичгийн даргыг улс төрийн албан тушаалын ангиллаас тусгай албан тушаалд шилжүүлэх санал гаргаж батлагдсан юм.Энэ албан тушаалтан бүх насаараа ажиллаж улс орны аюулгүй байдлын амьд архив болох ёстой гэж үзсэн хэрэг.ТЭР ХҮНИЙГ СОЛЬЖ БОЛОХГҮЙ гэж үзсэн хэрэг.Гэтэл Ерөнхийлөгч болсон нөхдүүд улс төрч байсан ойр дотны хүнээр солиод болохгүй байгаа юм.Түүний урхаг нь одоо гарч байгаа нь энэ.

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-09 202.21.126.30

ЭНЭ ГАНСҮХ ГЭДЭГ НӨХӨР БАТТУЛГЫН ӨМГӨӨЛӨГЧ ГЭЖ ЯВАХ ҮЕЭСЭЭ Л БУЛХАЙ ЛУЙВАР БҮХ ЮМЫГ НЬ МЭДЭЖ МУУ АРГЫГ НЬ ЗААЖ ӨГЧ ИТГЭЛ ОЛЖ ТӨРИЙН НАРИЙН, ДЭД САЙД, САЙД, ОДОО ҮАБЗ-ИЙН НАРИЙН БИЧИГ БОЛСОН ЖИНХЭНЭ ХУУЛЬ БУС ЮМНЫХ НЬ СҮҮДЭР ШҮҮ ДЭЭ. НЭГ ИХ МӨРӨӨРӨӨ ТӨРИЙН ШУДАРГА АЖИЛТАН ЦАРАЙ ГАРГАХ ХЭРЭГГҮЙ. ТӨМӨРЗАМЫН 280 САЯ ДПОЛЛАРААС ӨМГӨӨЛЛИЙН НӨХӨРӨЛДӨӨ САЯ ДОЛЛАР ХУССАН ГЭДЭГ ЮМ.

Avatar

Зочин 2021-03-09 192.82.71.243

Энэ нөхөр тээр жил Зам тээврийн дэд сайд байхдаа сурвалжлагчийн асуултад " төрийн хар хайрцагны асуудал учраас хэлэх боломжгүй" гэж солиороод байсан, одоо яг түүн шигээ "ҮАБЗ бол тусгай үүргийн байгууллага" гээд өвчигнөөд эхэллээ!! ҮАБЗ бол төрийн зөвлөлдөх байгууллага гэж хуулинд нь тодорхойлсон байдаг юм. Юуных нь "тусгай үүрэг" байх вэ дээ?!! Ийм л өвчтэй юмнуудыг бид толгой дээрээ залчихаад төрийг бузарлуулаад сууж байна шүү дээ, та минь??!!!

Avatar

Зочин 2021-03-09 192.82.71.243

Одоо ТВ-ийн нэг сувгаар үзэгчдийн хүсэлтээр гарч байгаа "Аминаас чухал үйлс" гэдэг Польшийн дээр үеийн тагнуултай киноны гол баатар Ганс Клосс шиг тагнуул гээд өөрийгөө бодчихжээ, энэ золиг?! Энэ хүний сэтгэц нь эрүүл байна уу? Орос руу хууль бусаар хүн явуулснаа хүлээн зөвшөөрсөн байна шдээ! Тэгэхээр 20 сая $ нууцаар авчирснаа хүлээх л юм байна л даа!!

Avatar

Иргэн 2021-03-09 202.126.89.68

Сайд байхдаа хийсэн хэргүүдээ УБТЗ-ын дарга бсан Сэрээнэндоржид үүрүүлж тэр нь ялтан болсон. Одоо хариуг нь барьж УБТЗ-ын даргаар тавиалах хор найруулж МАН-ын зарим нөхдүүдтэй хамтран орсуудаар зөвшөөрүүлэх гэж хахуулын мөнгө авч явсан биш бээз шалгах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-03-09 64.119.25.96

Зи- гийн дүү Хээгийгээс салдаггүй л байсан . Одоо Женкогийн судсыг сайн барьжээ. 20 сая $ ч үнэн байх шүү тиймээ Гансүх ээ. 3- р ТЭЦ-ыг хийнэ гээд Панасюкээс шаачихэж лдэ

Avatar

Зочин 2021-03-09 202.179.24.54

Өө нөгөө "Чацаг Гансүх" гэдэг чинь энэ бил үү?

Avatar

Зочин 2021-03-09 124.158.97.199

Жэнко энэ хоёрын хуулийн хүрээнд ажиилана гэж юу байдгийн? Луйвар л биз, нохойн баас.

Avatar

Зочин 2021-03-09 202.126.89.214

Баасанцогт нь энэний шахаасаар МИАТ.д хүний нөөцийн даргаар ажиллаж баахан сул мөнгө хийж хэтэртлээ оцгонож сурсан байна.Бүх стюардес,танил талтай мөнгөтэй шахааны гаруудыг томилдог суудал.Тэр бөөнөөрөө цуглаж архидаж,юу яадаг гарууд энэний нохойнууд.

Avatar

Zochib 2021-03-09 64.119.16.22

Yvsan ni unen bna gedeg chine notoidoo

Avatar

Зочин 2021-03-09 202.126.89.214

Зүгээр л ХХБанк гэх газруудад ажиллаж байсан хуульчийг женко ямар нэг нээнтэгээр нь өөртөө ажиллуулсан.Төмөр замчин болоод солиороод яваад байсан одоо улсын үндэсний аюулгүй байдал хариуцаад солиорч суудаг байх нь

Avatar

Зочин 2021-03-09 139.5.217.108

Маш нууш нэрээр халхавчлаад хууль бус зүйл хийсэн үү,сайн шалгаж тогтоом хэрэгтэй,Ер нь ҮАБЗ гэж ийм хөгийн хүмүүсээр дүүрсэн байгуулага хэрэг байна уу

Avatar

Зочин 2021-03-09 203.23.199.222

Japan townii yapon uvguniig agnasan hun bol Gansukh

Avatar

Зочин 2021-03-09 192.82.77.120

Манай албаны албан хаагчид албаны тусгай үүрэг биелүүлэхээр ОХУ-ын Улаан-Үд хүртэл машинаар яваад буцаж ирсэн. гэнэ ээ. 1.Тэгвэл энэ тусгай үүрэг гэдгээ тодорхойл. 2. Мөнгийг эрх мэдэлтнүүд оруулж ирж чаддаг гэнэ. Ерөнхийлөгч эрх мэдэлтэн биш үү. Эрх мэдэлтэнгүүд оруулж ирж чадна гэдгээ тайлбарла.

Avatar

Зочин 2021-03-09 37.164.74.37

Чацга улстөрждөггүй гэвэл онигоо

Avatar

Үнэн үү 2021-03-09 103.212.119.79

20 сая доллар худлаа байж. Тэгвэл Баасанцогтыгоо яах вэ? Хүчээр шүүгч нарыг дарамталж бусдад ял онллэ байснаа яах вэ ЕӨК та 2?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж