Шадар сайд Энэтхэгээс дахин 1-1.5 сая тун вакцин “гуйжээ” | News.MN

Шадар сайд Энэтхэгээс дахин 1-1.5 сая тун вакцин “гуйжээ”

COVID-19

Шадар сайд Энэтхэгээс дахин 1-1.5 сая тун вакцин “гуйжээ”

Шадар сайд Энэтхэгээс дахин 1-1.5 сая тун вакцин “гуйжээ”

Энэтхэг улс өөрийн үйлдвэрт үйлдвэрлэсэн 150 мянган тун Covid-19-ийн эсрэг вакциныг Монгол Улсад хандивласан. Улмаар вакциныг өнгөрсөн хоёрдугаар сарын 21-нд Улаанбаатарт авчирснаар Монгол Улсад Covid-19-ийн эсрэг вакцинжуулалт эхэлсэн юм.

AstraZeneca-Oxford” хамтарсан Covid-19-ийн эсрэг вакцины Энэтхэгт үйлдвэрлэснийг “КовиШейлд” хэмээн нэрлэж буй.

Тэгвэл Шадар сайд С.Амарсайхан Энэтхэгийн Гадаад хэргийн сайд Субраманьям Жайшанкарт захидал илгээж, Covid-19-ийн эсрэг  1-1.5 сая тун вакцин авах хүсэлт тавьжээ.

Энэтхэгийн Ерөнхий сайд Нарендра Моди 2015 онд Монголд айлчилсан ба хоёр орон нь найрсаг харилцаатай. ОХУ, Хятадын дунд орших Монгол Улс нь Энэтхэгийг оюун санааны хөрш орон гэж үздэг.

Энэтхэг нь өөрийн улсад үйлдвэрлэсэн Covid-19-ийн эсрэг вакциныг НҮБ-ын Эрүүл мэндийн байгууллагын ажилчид болон дэлхийн 56 оронд түгээжээ. Монгол Улсаас гадна Афганистан, Мальдив, Балба, Бангладеш болон Африкийн зарим орон Энэтхэгээс илгээсэн вакцинаар дархлаажуулалтаа эхлүүлсэн байна.

ЭХ СУРВАЛЖ: HTTPS://WWW.WIONEWS.COM/

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ЗөвЗөв
8
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-09 192.82.65.197

Астразенека вакцинд хамрагдсан хүмүүс цус өтгөрөх, судас бөглөрөх шинж тэмдэг олноор илрээд байгаатай холбогдуулж Европын Холбооны арваад улс вакцинжуулалтыг зогсоож буйгаа мэдэгдсэн, ДЭМБ энэ асуудлыг судлаж үзээд холбогдох дүгнэлтийг өгнө гэдгээ бас албан ёсоор мэдэгдсэн байхад манайх заавал оруулж ирэх гээд яаран зүтгээд байгаа учир шалтгаан юу вэ? Тэр дүгнэлт шийдвэрийг гартал хүлээж болдоггүй юм уу? Албан ёсоор энэ талаар иргэдэд мэдээлэл өгч хүмүүсийн эргэлзээг тайлвал зүгээрсэн дээ.

Avatar

Зочин 2021-03-09 66.181.161.26

Guilgachingiin haanuud saihan mongol orniig mini delhii niited shivshig gutamshig bolgoloo ih haaduud mini ene urvagch guilgachin hulgaich novshnuudiig gesgeej tseerluulj uguuch

Avatar

ZOCHIN 2021-03-09 180.150.83.152

GUILGACHINGIIN ULS YMUUDAA…..

Avatar

Зочин 2021-03-09 103.140.11.130

Гуйжээ ч гэх шиг. Худаллаж авья гэсэн байлгүй дээ. Засгаа, өөрсдийгөө гутааж доромжлохоо болиосой.

Avatar

Зочин 2021-03-09 202.55.188.36

Гадаадын ЗГ-ууд вакцины эрсдэлийг унэлсэн байна. Жишээ нь Японы ЗГ вакцин хийлгээд ухвэл ар гэрт нь $440000 егне, евчилвел $50000 егне гэж мэдэгджээ. Монголын ЗГ вакцины эрсдэлээ яаж унэлэх вэ?

Avatar

Зочин 2021-03-09 66.181.161.27

гуйжээ гэж юугаа солиороод нус.mn байнаа

Avatar

Зочин 2021-03-09 103.10.23.171

Гуйхаас өөр аргагүй бид өөрсдөө юу ч хийж чадахгүй дараа нь дахиад л гуйна олон эрдэмтэд нэгч гэсэн юм хийгээсэй хийхгүй эрдмийн цол зэргий нь хураадаг бол

Avatar

БОДОО 2021-03-09 202.9.46.8

НӨГӨӨ ИХ ЗЭЭЛ,ТУСЛАМЖИЙН МӨНГӨ ХААЧСАН БЭ…МАН ИДЧИХСЭН ҮҮ. ХӨРШ ОРОС УЛСААС СПУТНИК V-Г ГУЙХЫГ НЬ ГУЙГААД, ХУДАЛДАЖ АВАХЫГ НЬ АВААД АРД ИРГЭДЭЭ ХУРДАН ВАКЦИНЖУУЛААЧЭЭ. СПУТНИК V 92% -Н ҮЗҮҮЛЭЛТТЭЙ, СӨРӨГ УРВАЛ ҮЗҮҮЛДЭГГҮЙ ГЭЭД ОЛОН ДАВУУ ТАЛТАЙ БНА.

Avatar

Зочин 2021-03-09 202.126.88.148

LET US BEG FROM RUSSIA !!!

Avatar

Зочин 2021-03-09 66.181.177.43

Тэгж цаг алдаад яаж байгаа юм бол доо? Шууд худалдаад авч болохгүй юу? Нөгөө дэлхийн банкнаас авсан зээлээ юунд зарцуулах гэж байгаа юм бэ? Энэ гуйлгачин зангаа боль л доо.

Avatar

зочин 2021-03-09 202.9.46.203

өмнөх комисс вакцинаа гуйж байхгүй юу хийж байсан юм бэ? Үнэгүй авчих, төсөл юманд хамрагдах гээд л цаг хугацаа алдаж дээ энэ нөхөд янз нь. зорилтот бүлгүүддээ үнэгүй хийгээд бусад иргэдээс мөнгийг нь татаад аж ахуйн нэгжүүдээ оролцуулаад өндөр үнээр ч хамаагүй сайн вакциныг иргэддээ хийвэл жинхэнэ ажил болох байлаа. цаг маш их алдаж байна.одоо улс болгон вакцины хойноос тэмцэлдэж эхэллээ.

Avatar

Зочин 2021-03-09 202.126.88.69

Зөв.шуурхай ажилла.Иргэд бид вакциныхаа үнийг өөрснөө төлж чадна шүү дээ.
Өгөөч гэж гуйж болно .Харин үнэ өртгийг нь заавал өгөөрэй.

Avatar

zochin 2021-03-09 64.119.17.17

YU GEED KHUTSAAD BAYNAA , ANKHTUYA p***a , YU GEJ SAYA TUNG GUYDAG YUM BE ? YU GEJ SAYA TUNG KHANDIWLADAG YUM BE ? KHUDALDAJ L AWNA SHUU DEE , SETGUULCH NERTEY ATS WE ?

Avatar

Зочин 2021-03-09 66.181.182.185

Yaasan uurtai l***r we chi boogood vhchiw

Avatar

Зочин 2021-03-09 64.119.24.45

harin tiim bna iim haritsaatai baij yah gej setgegdel bichdeg bnaa uneheer teneg hun bish amitan

Avatar

Ner 2021-03-09 192.82.64.208

guih bish mungiig n tuluud avaachee novshnuudaa! gadaad ulsuudaas gadaad baiguullaguudaas tuslamj gej ugsun 300 saya dollar haana baina? ternii tailan haana baina? ichdeggui muu har mulguunuud ve!

Avatar

zochin 2021-03-09 202.131.251.130

300 bish 800 say dollar shuu dee. heden humuus huvaaj ideed tetgevertee garah ajlaa ogoh meteer zugtaad duussan.

Avatar

Зочин 2021-03-09 202.9.47.20

эртхэн хөрөнгө төсөвлөөд сайн вакцин авах байтал халдвар тархаахгуй барьж чаджийн гэж баахан сонгуульдсан улсдаа одоо тэгээд бадар гуйгаад

Avatar

иргзн 2021-03-09 202.179.25.212

таарч дээ, энэ их Баялагтай Улс орон байж цөөн хэдэн Иргэд дээ шаардлагатай үед ЗГ-аасаа Хөрөнгө мөнгө гаргаад Вакцин авч чадахгүй Царай алдаж Гуйлга гуйгаад Улс орон Ард иргэдийнхээ Нэр хүндийг Дэлхийд Гутааж явах Авилгажсан , Хулгай, Луйвар нүүрэлсэн Төр засагтай Улс орон болгожчихжээ, МАН,

Avatar

Луйварчин сдаануул вакцинд гуйлга гуйгаад 2021-03-09 192.82.72.227

Сданууд сонгууль, тендер гээд хэдэн зуун тэрбумаараа цацаад байдаг байж вакцин гэхээр гуйлга гуйдан сданууд 🤬🤬🤬

Avatar

Зочин 2021-03-09 202.9.46.223

ГУЙЛГАЧИН ЮМ ЧИНЬ ГУЙЖ Л ТААРАА ШДЭЭ. ГУЙСААР Ч ИРСЭН. ЦААШДАА Ч ГУЙЛГАЧИЛЖ АМЬДАРНА.

Avatar

Зочин 2021-03-09 202.179.21.243

Bidnees bas guidag uls bn. USSR USA

Avatar

Зочин 2021-03-09 103.57.94.64

Mungiin tuluud l avaach dee yooy

Avatar

Зочин 2021-03-09 185.220.102.251

Орсоос гуйжээ гээгүй л бол болоо юм биш үү.

Avatar

1 2021-03-09 66.181.190.232

Энэтхэг хариу өгөхгүй бол оросоос эсвэл урдаас гуйх л байх даа… Чамд ялгаа байгаа юм уу?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж