ҮАБЗ-ийн нарийн бичгийн дарга А.Гансүхийг чөлөөлөх үү? | News.MN

ҮАБЗ-ийн нарийн бичгийн дарга А.Гансүхийг чөлөөлөх үү?

ҮАБЗ-ийн нарийн бичгийн дарга А.Гансүхийг чөлөөлөх үү?

ҮАБЗ-ийн нарийн бичгийн дарга А.Гансүхийг чөлөөлөх үү?

Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөл /ҮАБЗ/-ийн нарийн бичгийн дарга А.Гансүхийг чөлөөлөх асуудал ойрын хугацаанд хөндөгдөх нь.

Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ өчигдөр /2021.03.08/ Шүүхийн шийдвэр гүйцэтгэлийн ерөнхий газрын харъяа 401 дүгээр ангийн нэгдсэн эмнэлэгт ажиллах үеэрээ “ҮАБЗ-ийн нэг гишүүний хувьд А.Гансүх энэ албыг хаших ёс зүй байна уу” гэдэг асуудлыг тавина. УИХ-ын хаврын чуулган эхлэх үед мөн асуудлыг хөндөнө. Сүүлийн үед Б.Баасанцогт гэх хүний талаар яригдах болсон. Энэ хүн хэрэг төлөвлөдөг, Х.Идэр, Болдбаатар нарын нэр бүхий шүүгч прокуроруудтай ажилладаг юм байна. Хэдэн жилийн өмнө бид "хонгил" нураах тухай тэмцлийг хийж байсан. Гэтэл өнөөдөр дахиад захиалгаар хэрэг ялладаг хэрэг гарч байна уу гэдэг асуудал гарлаа. Энэ хэрэгт ҮАБЗ-ийн нарийн бичгийн дарга А.Гансүх гүнзгий оролцдог байж болзошгүй.

Бичлэгийн цаана зөвхөн архидалт болоогүй. Өмгөөлөгч шүүгчид нөлөөлөх боломжгүй ч нөлөөлсөн нь урьдчилсан байдлаар тогтоогдсон. Энэ бол зүгээр нэг цугласан архидалт байгаагүй. Шүүгч, прокуроруудын хэрэг болсон. Шүүгч нар "Ариг" банкнаас шан харамж, авлига авсан байж болзошгүй нөхцөл байдал үүний цаана үүссэн" гэв.

Хэдэн сарын өмнө “Эрэл”-ийн Б.Эрдэнэбатад шүүхээс хорих ял оноосны дараа “ҮАБЗ-ийн нарийн бичгийн дарга А.Гансүхийн баруун гар Б.Баасанцогт шүүхэд ялалт байгуулснаар Б.Эрдэнэбат торны цаана сууж, харин “Номин”-гийн Ш.Баярсайхан “Ариг” банкинд давуу хувьцаа эзэмшдэг болж, байр суурь нь солигдлоо” гэх дуулиан дэгдсэн ч өндөр авч чадалгүй дарагдсан.

Харин Ерөнхий сайд “Ариг” банкны асуудлыг хөндсөнөөр дахин сөхөгдөж байна.

Хуулиараа ҮАБЗ-ийн нарийн бичгийн даргыг Ерөнхийлөгч санал болгож, томилдог. Тодруулж хэлбэл, ҮАБЗ-ийн нарийн бичгийн дарга А.Гансүхийг чөлөөлөх асуудлыг Ерөнхий сайд хөндлөө ч шууд чөлөөлөх боломжгүй.

Учир нь, тус зөвлөлийг Ерөнхийлөгч, УИХ-ын дарга, Ерөнхий сайд гурав бүрдүүлдэг. Тэргүүн нь Ерөнхийлөгч Х.Баттулга бол гишүүнээр нь УИХ-ын дарга Г.Занданшатар, Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ нар ажилладаг. Гурван эрх бүхий субьектээс нэг хүн санал гаргаад хоёр нь гэдийвэл боломжгүй.

Уг нь өмгөөлөгч Б.Баасанцогттой хамт асуудалд орсон Авлигатай тэмцэх газрын Хяналт шалгалт, дүн шинжилгээний хэлтсийн Мэдүүлгийн бүрдүүлэлтийн албаны ажилтан, комиссар П.Чулуунбаатарыг тус газрын Аюулгүй байдал, дотоод хяналт шалгалт хариуцсан нэгжээс шалгалт хийгээд чөлөөлсөн.

Харин бичлэгт орсон бусад шүүгч нарын хувьд өдгөө ажлаа хэвийн үргэлжлүүлж байгаа.

Шүүхийн ерөнхий зөвлөлийн ёс зүйн хороо “Гомдол ирсэн нөхцөлд шүүгч нарын ёс зүйн асуудлыг хөндөнө” хэмээн байр суурь илэрхийлсэн.

Харин одоо шүүгч нар захиалгаар хэрэг төлөвлөдөг байж болзошгүй энэхүү ноцтой хэрэгт ҮАБЗ-ийн нарийн бичгийн даргыг холбосон ноцтой мэдэгдлийг Ерөнхий сайд хийсэн нь сонсоод өнгөрөх асуудал биш болж хувирч буй юм.

Л.ОЮУ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
36
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

76 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зөнч 2021-03-09 202.9.40.26

Наад Гансүх чинь харах царайны хулгай ч байна даа төрөөс зайлуулах л хэрэгтэй

Avatar

Э 2021-03-09 59.153.115.188

Одоо зайлцгаа. Монголоос минь тонилж үз

Avatar

Зочин 2021-03-09 59.153.115.188

Одоо Жэнко төрөөс зайлаа. Бүтэн 4 жил ерөнхийлөгч хийлээ. Монголд яг юу хийсэн бэ. Даанч дээ.

Avatar

Зочин 2021-03-09 202.126.89.155

Баахан одон тараах ажил хийгээ биздээ.

Avatar

Зочин 2021-03-09 103.26.194.184

Ийм хэн ч биш , юу ч биш байсан хүмүүсийг дээш нь суга татаж авчраад өөрийн гарын барлаг болгож хамаг муу юмаа хийлгэдэг жишиг Элбэгээс хойш тогтлоо!! Ийм хүмүүс л яахаас ч буцахгүй зүтгэж эзэнийхээ ачийг хариулдаг гэдэг.

Avatar

Иргэн 2021-03-09 202.126.90.74

Энэ Гансүх болбоос жинхэнэ далдуур хор хутгаж явдаг Монгол төрийн Исмэйл ш дээ. Бас болоогүй GTS advocate гээд нэг хуулийн фирмээрээ мөнгө угаадаг гэж байгаа

Avatar

Зочин 2021-03-09 202.9.40.43

Ajilaa uguh heregtei

Avatar

Зочин 2021-03-09 103.212.118.112

Гансүх байнга л пешка …мөнхийн чучела

Avatar

Zochid 2021-03-09 192.82.75.7

Ynz bvriin l asuudal ybahdaj bgaa bh gehdee Gansvh chin Sv Batboldin hvrgen shvvdee

Avatar

Зочин-2 2021-03-09 64.119.24.16

Аль ч засгийн үед байж л бдаг ҮАБЗ-ийн н/б дарга гэх нэрийн дор хоргоддог хүмүүсийг чөлөөлөх л хэрэгтэй. Үндсэндээ хор найруулагчид юм биш үү? Улсын хөрөнгийг дуртай нэгэнд нь өгч зувчуулахаа мэддэг бололтой. Өөрсдийгөө хамгаалуулдаг хууль шүүхийнхний булай саяхан ил боллоо шүү дээ.Ингэж хүүхэндэж явдаг хуулийнханд хэн итгэх юм бэ? Гар харсан, авилга авдаг ийм шүүгчдээ чөлөөлөх хэрэгтэй. Шүүх ялзарсан бна. Бүгдийг өөрчлөх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-03-09 66.181.183.120

Төмөр замыг будлиулсан, шүүхийг хонгил болгож өөрийн өшөө авах хэрэгсэл болгосон одоо ҮАЗ хонгил болгох л үлдсэн

Avatar

Зочин 2021-03-09 66.181.161.19

СҮ ГИЙН ХЭРГИЙГ ӨӨР ТИЙШ ХАНДУУЛЖ АНХААРЛЫГ САРНИУЛЖ БИЕНЭЭ ТӨНХӨЖ БГААМ БНА . НАМЫН НЭР БАРЬСАН ЛУЙВАРЧДАД ЦЭВЭР ХҮН БГААМУУУ ????? ХСҮХ Ч НАРИЙНДАА ЯЛГААГҮЙ ХОРЧИН ХУЛГАЙЧ Ш ДЭЭ .НЭГ Ч БИЗНЕС ЭРХЭЛЖ ҮЗЭЭГҮЙ ТӨРИЙН ТЭРБУМТАН Ш ДЭЭ. ОДОО ЕӨК БОЛОХ ГЭЭД Л … БАТТУЛГА ХОХЬ Н ӨӨДӨӨ ШИДСЭН ЧУЛУУ ӨӨРИЙН ТОЛГОЙ ДЭЭР .ХСҮХ ОЮУНЭРДЭНЭТЭЙ НИЙЛЭЭД ЯАЛААДАА

Avatar

Зочин 2021-03-09 64.119.21.70

Төмөр замын хэрэг гэж юун балай юм яриад байна даа. Тэгээд тийм олон сая доллар түмний нүдэн дээр ил байхад идчихсэн гээд айн? Баримт нь байгаа юм уу? Баасанцогт бол утсан хүүхэлдэй.

Avatar

зочин 2021-03-09 192.82.64.190

СҮ-ИЙН ХЭРЭГТ Ч НӨЛӨӨЛСӨН БАЙХЫГ ҮГҮЙСГЭХГҮЙ

Avatar

Зочин 2021-03-09 66.181.161.10

Гансүх өөрөө жинхэнэ хонгилоор мөлхсөн хүн. Ерөнхий сайд тэдгээр уулзсан хүмүүсийн юу ярилцсан тухай л бичлэг үзүүлэхгүй бол цэвэр улс төрийн шинжтэй гүтгэлэг болно шүү дээ.

Avatar

хүннү 2021-03-09 202.55.188.43

Энэ муу н**ш олон хүний амьдралаар тогллоодоо. Энэ муу дээрэмчинг хурдан барьж эрүү үүсэг. Баасанцогтын схем гэдэг чинь энэ дээрэмчний схем байна. Энэ хүний схемээр олон хүн шоронд явсан. АН-хан толгой дараалан явсан даа.

Avatar

Галаа 2021-03-09 66.181.186.160

Поп ЕС-тай болжээ,

Avatar

Зочин 2021-03-09 192.82.73.170

Төмөр замын хэрэгт бас холбоотой байхаа

Avatar

Зочин 2021-03-09 103.10.23.171

Энэ хүн үсээ цайтал юу хийснээ эргээд нэг харах цаг болждээ

Avatar

Зочин 2021-03-09 64.119.20.105

Buzar MAN bolij uz. Jenko dahiad eronhiilogch bolno za !!!

Avatar

Зочин 2021-03-09 66.181.178.245

tsernpureb darga en chin shon shuu dee dahaid eng nemet untaraga baidag baihaa tegela sna naidbartaia sna. yasan asdagui huure bee. enige chi meded hurdna asaal daa ugloo bolod humuus irlee. ta ugnu gesen deere 40 mingan nogoon nemree. odoo bas yun nogoon nemh odoo boltol 5 tsag huleejina aasdagui geed bodol doo.asna een altai neg nuuts agzar untaarsan terig haijnaa.

Avatar

Зочин 2021-03-09 175.38.21.100

Shuuh prokuror uneheer zavharchee Uls turchidtei niileed mafi boljee

Avatar

Зочин 2021-03-09 66.181.178.245

nomtoi darga ene birj ali konp deer darhaar asdag bilee.

Avatar

Зочин 2021-03-09 66.181.178.245

ulaan suuri saida yaj ali knop deer dardin yaj assadin bee ene birj-iig ali knop deer n dardin bee.

Avatar

Иргэн 2021-03-09 202.55.188.108

Х.Баттулга А.Гансүх гэж 2 таарсан амьтад үүнээс гадна 20000000 $ яригдаад эхэлж байна.Баттулга дахин ерөнхийлөгч болох гэж зүтгээд байгаа нь шоронд орохгүй байх л ганц арга нь юмаа.

Avatar

Зочин 2021-03-09 192.82.68.10

А.гансүхийг төрөөс бүр холдуулах хэрэгтэй. А.Гансүх, Сү.Батболд гэсэн дуугаа хураасан, хулгайч гөлөг шиг нүд гаргасан аюултай хорлон сүйтгэгч дээрэмчид их болжээ.. хурдан чөлөөл…

Avatar

Зочин 2021-03-09 202.9.46.161

ЕӨКИЙГ ГАНСҮХЭЭС НЬ САЛГАХ ГАНЦААРДУУЛАХ НЯМКАГИЙН БОДЛОГО

Avatar

Үнэн үнэн үнэн 2021-03-09 64.119.27.190

Төмөр замын хэргийг сэргээж шалгах ёстой.үүний цаана хулгай луйвар хуйвалдаан бий гэж үздэг заавал шалгах хэрэгтэй.

Avatar

иргэн 2021-03-09 66.181.161.106

Энэ этгээд урвагчтайгаа нийлэн төмөр замыг саатуулж хулгай хийхдээ төмөр зам баригдсаны дараа Монгол улс Азид э/з н хэмжээгээрээ 7д орно гээд ярьж байсан Хятад Япон Ө /Солонгос Индонези Сингапур Тайланд Малайзи гээд Монгол орох .юм уу даа Энэтхэг филиппини Тайвань Вьетнам Пакистан Казакстан Узбекистан гэх мэт улсууд хаа байх юм бол Ийм л хүмүүс төрийн толгойд гарчихаад байхад Монголчууд өөрсдөө буруутай Бод

Avatar

Иргэн 2021-03-09 202.126.88.150

Huurhuu ene muu zovson emegteigeer songuuli bolgonii umnu uls tur hiih um. Notloh barimt ni baisaar baihad helmegduulsen humuusiig ni shiitgehgui olon jil bolj baina. Ene hergiig shalgaj baigaa Tsagdaa, Tagnuul geh met guitsetgeh ajil hiideg buh alba Erunkhii Saidiin medeld baidag. Tegeeheer ted albaar dutuu salgaad hergiig ni shiiduulekhgui baina. Esvel albaar shiidverlahguigeer uls turiin zevseg bolgoj ashiglaj baina gej hardahaar haragdaj baina.

Avatar

Монгол хүмүүс 2021-03-09 103.206.195.230

БААБАРЫН ХЭЛДЭГ НӨГӨӨ ЯПОН ӨВГӨНИЙ ДӨРВӨН УЛИРАЛ БИЛҮҮ JAPAN TOWN ХОРООЛЛЫГ ЛУЙВАРДАЖ АВСАН ГЭЭД БАЙСАН ГАНСҮХ МӨН ҮҮ? ТЭР ЯПОН ӨВГӨНИЙ БҮХ ХӨРӨНГИЙГ ХУВЬДАА БҮРТГҮҮЛЖ БАЙГААД ЭЗНИЙГ МОНГОЛ ДАХИН ОРУУЛЖ ИРЭХГҮЙ БОЛГООД ЛУЙВАРДАЖ ХӨРӨНГӨЖСӨН ГЭЭД Л ЭРХЭМ БААБАР ОЛОН НИЙТЭД НЭЭЛТТЭЙ МЭДЭЭЛЭЭД БАЙСАН ШИГ САНАГДАЖ БАЙНА. ТЭР ХҮН Л ЮМ БАЙЖ Л ДЭЭ… ЯАНА ДАА!!!

Avatar

Зочин 2021-03-09 103.111.68.3

ТЭР ЧИНЬ ЁСТОЙ МӨН ШҮҮДЭЭ.

Avatar

Иргэн 2021-03-09 202.126.90.74

Дээрэмчин хэзээ ч засрахгүй

Avatar

unshigch 2021-03-09 192.82.78.229

heden hun dagaad bichleg zadlaad bsan deeshee l. maajih sanaatai baij.hold ni suuj baigaad aan

Avatar

хүннү 2021-03-09 202.55.188.43

Өө энэ Гансүх юм уу? Би нөгөө Л. Гансүх гэж бодож байлаа.

Avatar

Ийм болчихоод байгаа юм 2021-03-09 122.201.24.96

Монгол ийм болчихоод байгаа юм шүү дээ. Баасандорж. Баттулга, Гансүх мэтийн юмнууд төрийн толгойд гараад л … Жинхэнэ шударга иргэд нь хэлмэгдээд л ….

Avatar

Хм... 2021-03-09 66.181.188.128

Энэ нөхөр чинь жонхуутай хамт төмөр замд ажилласан билүү

Avatar

зочин 2021-03-09 202.21.120.66

ерөнхийлөгч бүх юмыг дандаа хар аргаар хүчээр тэгээд өөрт нь л ашигтай бол гэсэн хандлагаар хийгээд байна уу даа харамсалтай юм энэ ялзарсан хэдэн шүүгчийг бүгдийн солих хэрэгтэй ш дээ өнөөдөр Монголд юу л байна хуульч эрх зүйч байна юунд нь энэ авилгачдыг байлгаад байдаг юм

Avatar

Зочин 2021-03-09 192.82.64.153

Арай ч дээ төрд тангараг өргөсөн хүмүүс шүү дээ бүх хөрөнгийг нь хурааж насаар нь хорих ял өгөхгүй бол шүүгч прокурорууд ийм байдлаар ажилласаар л байх болно

Avatar

зохиогч 2021-03-09 103.57.94.48

Явждээ, төмөр замыг зогсоосон саарал толгой,,, одоо эзнийхээ хамт алга бол……………

Avatar

иргзн 2021-03-09 202.179.25.212

Үнэн Худлын нь мэдэхгүй байж нэг Хүний Нэр заагаад Буруутгаад эхлэхээр тэрэнд нь Үнэмшээд дагаад намирцгааж байдаг Монголчуудын энэ зан Бусдын идэш болохоос өөр зүйлгүй, Тэгээд ч МАН хэзээнээсээ Хүн хэлмэгдүүлж үгүй хийх дээ гарамгай Нам шүү дээ, Н,Энхбаярыгаа , М,Энхболдыгоо, бас Намынхаа хэд хэдэн Залуусыг МАН, нь л Хэлмэгдүүлсэн ш дээ, одоо ч үргэожилсээр л ,,,,,,,,,,,,,,,,,

Avatar

Зочин 2021-03-09 202.126.88.198

Хамтрагчдын нэг. Хулгайчийн нөөц.

Avatar

зочин 2021-03-09 66.181.180.122

шугдэнгийн шилиэл телеелегч Гансух менеес мен.

Avatar

иргэн 2021-03-09 202.126.90.109

Женкод хүний нөөц гэж байхгй хулгайчуудын л нөөц байгаа гэж Эбэ-н хэлсэн яг үнэн байгаа юм даа.

Avatar

Зочин 2021-03-09 139.5.216.139

хэлээд юүкэв

Avatar

Иргэн 2021-03-09 202.9.46.179

Ерөнхийлөгч гэмт хэрэгт холбогдсон хүмүүсийг хажуудаа авч шүүгч нарт нөлөөлдөг явдалаа больчихвол яасан юм? ҮАБЗ-ийн нөгөө 2 гишүүн яагаад Ер-ийн дарамтанд байгаад байна?

Avatar

Зочин 2021-03-09 139.5.216.210

Чацга Гансүх гээч нь энэ мөн үү

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-09 202.126.89.92

БОЛОХГҮЙ ЮМ БОЛГОНД ГАНСҮХ ГЭЖ н**ш ОРОЛЦОЖ ЯВАХ ЮМ !!! ЗАЙЛУУЛААЧЭЭ !!!

Avatar

Зочин 2021-03-09 150.129.141.241

Зайлуулаач новшнуудыг

Avatar

Зочин 2021-03-09 66.181.187.39

Баттулгын хошного долоогч зайлуул дахин бүү ерөнхийлөгчид сонго маш муу шуналтай хүн баттулга

Avatar

Зочин 2021-03-09 66.181.161.126

Сү-гийн баз Төрөөс холдуулх хэрэгтэй. Сү Монгол хүн бол ухаантай байх хэрэгтэй. Сү гийн карманд Нямтайшир, эрблэгдорж, Мөнх:…… олон хүн бий дээ…

Avatar

Зочин 2021-03-09 66.181.187.39

энэ муу хулгайч луйварчин эмэгтэй хүнийг яаж ингэж дарамталж чадаж бнаа өөриых нь охин ээж эхнэр ийм бдлд хүрээсэй огцоруул а******н

Avatar

Өөрийг нь шоронд хий 2021-03-09 202.55.188.87

Даварсан муу гөлөг вэ

Avatar

Зочин 2021-03-09 202.126.89.185

Erunhii said 2 company zodoond shuuh huuliin baiguulgiin ajild hutgaldaj dugarch bga ni uuruu ashig sonirholiin zurchul shyy dee

Avatar

Зочин 2021-03-09 103.212.117.119

Баттулгатай нь хамт зайлуулах хэрэгтэй.

Avatar

dorj 2021-03-09 202.55.191.205

ene buural aalziig zailuulaachee

Avatar

Иргэн 2021-03-09 64.119.24.69

Гадаадаас зээлсэн 280 сая доларыг овоолсон шороо болгож идсэн хулгайчуудын нэг, гардан гүйцэтгэгч гээд А.Гансүхийг шалгаад байсан биз дээ. Шоронд оролгүй бүр дарга болоод явчихсан юм уу?

Avatar

Зочин 2021-03-09 192.82.78.137

Гансүх гэгч энэ этгээдийг насаар нь хорь

Avatar

зочин 2021-03-09 66.181.181.160

Ер нь эдийн засаг элгээрээ хэвтсэн энэ үед төрийн байгууллагын бүтцийг зоригтой эргэж харвал яасийн.
Тагнуулын байгууллага байхад энэ Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөл гэдэг байгууллага хэрэг байна уу?
Энэ байгууллагын чиг үүргийг Тагнуул гүйцэтгэх боломжтой баймаар юм, бас төрийн албан хаагч бүрт иргэдийнхээ
эрхийг хангах, хамгаалах чиг үүргийг даалгахад Хүний эрхийн үндэсний зөвлөл гэх мэт газар илүү биш үү?
Гадаад улс оронд ийм газрууд байдаг гээд нэг их олон байгууллага байлгах хэрэг байна уу

Avatar

Зочин 2021-03-09 202.126.90.51

Панасюк гэгч олигархитай нийлэн Монголын томоохон төслүүд рүү зүтгэгч хулгайч Гансүх мөн

Avatar

ыбөбй 2021-03-09 124.158.107.71

Оюун эрдэнэ бацаан дандаа хүн шүүхээс гадуур гүтгэнэ. Тэгж байж өөрөө шоронд орох гэж байгаа юм даа.

Avatar

Энэ ПИАР хол явахгүй ээ 2021-03-09 64.119.17.221

Энэ ПИАР хол явахгүй ээ

Avatar

Зочин 2021-03-09 103.26.193.193

Shorond

Avatar

Зочин 2021-03-09 192.82.71.243

Энэ А.Гансүх толгой муутай боловч ямар ч муу үйлдэл хийхээс буцахгүй этгээд шүү!!!

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-09 202.126.89.92

БАЯРСАЙХАН Ч ГАНСҮХИЙГ САЙН ХАХУУЛЬДАЖ ДЭЭ . АЛЬ АЛЬНЫГ НЬ САЙТАР ШАЛГАВАЛ ТААРНА . УДАХГҮЙ КОМПАНИУДЫГ ДЭЭРЭМДЭХ НЬ ДЭЭ .

Avatar

ҮЗЭЛ 2021-03-09 202.21.120.66

Энэ Гансүх чинь 5жрлийн өмнө Баттулгын нрвьд овоолсон шороог хамгаалаад л олон юм яриад байсан биз дээ тэгэхээр ойлгомжтой юм биш үү?

Avatar

Зочин 2021-03-09 66.181.161.79

Хулгайч ёстой л хулгайчийн нөөцөөрөө нарийн бичиг тавьж дээ

Avatar

Зочин 2021-03-09 202.126.94.99

Терийн ендерлегууднь бие биенээ дайрах гутгэх хирээс хэтэрлээ. Бугдэд нь ес зуй бна уу? Оюун-эрдэнэ ч бас хамаарна. Шуух байгаам бол ажиллаасай!!!

Avatar

зоЧин 2021-03-09 66.181.161.116

Энэ Гансүх гээч чинь харин жинхэнэ ЖЕНКО нь юм биш үү ? Тээр жил бас нэг Япон өвгөний буудлын өрөөнд хар тамхи хармаалсан охин оруулаад яалаа яалаа гээд байлаа даа ?! .. Дараахан нь л жапан тауны газар дээр Чойжилсүрэн барилага бариад л эхэлсэн дэг .

Avatar

Зочин 2021-03-09 192.82.71.243

Гансүх Жапан тауны" С-3 байранд 3 орон сууцыг нийлүүлээд авчихсан байгаа?!! Нийт 700 м\кв талбайтай!!

Avatar

zochin 2021-03-09 122.201.23.226

sejuuriin uzuurees bariad absan hun tavihgui dee

Avatar

Зочин 2021-03-09 103.26.193.229

Ерөнхий сайд хүн ийм юм ярина гэдэг ортой байхаа.Энэ хүнийг сайн шалгах нь зөв дөө

Avatar

САНЖАА 2021-03-09 64.119.25.228

ГАНСҮХИЙГ ЗАЙЛТАЛ ТЭМЦЭХГҮЙ БОЛ ШУДАРГА ЁС ТОГТОХГҮЙНЭЭ

Avatar

От 2021-03-09 150.129.143.83

Яахаараа ҮАБЗ-ийн 3 гишүүний 1 нь хулгайч, ҮАБЗ-ийн нарийн бичгийн дарга нь бүүүүр хулгайч байдагийн??

Avatar

Зочин 2021-03-09 66.181.161.116

Монголчууд хулгайч нарт хайртай л байхгүй юу даа . Нэг муу малын хулгайчаа хүртэл шилийн сайн эр гээд л магтаад л байдаг биз дээ …

Avatar

Зочин 2021-03-09 202.131.236.138

Монголчууд хулгайч нарт хайртай биш ээ. Монголчууд өөрсдөө хулгайч ард түмэн байхгүй юу. Тэрэн дотроосоо арай хулгар нь дээшээ гарчихаар бараг бахархах омогших маягтайшдээ манай хэд.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж