Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнийг огцрохыг шаардан жагсав | News.MN

Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнийг огцрохыг шаардан жагсав

Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнийг огцрохыг шаардан жагсав

Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнийг огцрохыг шаардан жагсав

Олон улсын эмэгтэйчүүдийн эрхийг хамгаалах өдөр буюу өнөөдөр (2021.03.08) Сүхбаатарын талбайд иргэд Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнийг эсэргүүцэн жагслаа. Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ нь энэ сарын 5-ны өдөр Жендерийн үндэсний хорооны хурлын үеэр "Хөдөлмөр эрхлэлтийн тэгш бус байдал хэт ихэсч, гэрлэлт залуужсаар байвал эмэгтэйчүүдийг цэрэгт явуулах гарц байна" гэж хэлсэн нь иргэдийг ийнхүү жагсахад хүргэжээ. Жагсагчид "8>9" хуудас барьсан нь эмэгтэйчүүдийн эрх Ерөнхий сайдаас илүү гэсэн агуулгатай хэмээн тайлбарлаж байлаа. 

Жагсаалд оролцогч, МУИС-ийн Эдийн засгийн танхимын багш Б.Отгонтөгс "Залуу эмэгтэйчүүд ажил хийхгүй гэртээ хэвтэж байна гэж ярьж байгаа нь буруу. Эмэгтэйчүүдийн хөдөлмөр эрхлэлт, оролцооны түвшин бага байгаа нь цалин хөлстэй холбоотой. Одоо байгаа эмэгтэйчүүдийн 50 хувь нь татвар төлж ажил хийж байна. Үлдсэн нь зүгээр суугаа юм биш. Нэгдүгээрт, тэд хүүхдээ харж байна. Учир нь төр нь өөрөө хүн амаа өсгөж, хүүхдээ харж халамжлахыг дэмждэг, хүүхдийн мөнгө ч өгч байгаа. Цэцэрлэгийн багтаамжийг нэмэгдүүлэх чиглэлээр ажиллахын оронд цэрэгт явуулна хэмээн муйхарлаж байгаа нь Ерөнхий сайдыг алсын хараагүй, судалгаанд үндэслэсэн бодлого явуулж чадахгүй хүн байна гэдгийг илтгэж байна" гэлээ.

Жагсагчид Ерөнхий сайдыг дээрх хэлсэн үгтэй нь холбоотойгоор огцрохыг шаардсан юм. 

Р.ДУЛАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
71
ТэнэглэлТэнэглэл
32
ХахаХаха
19
ЗөвЗөв
10
ГайхмаарГайхмаар
5
ХарамсалтайХарамсалтай
4
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

110 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2021-03-08 202.9.46.184

Жагсах сэдвээ мөн олов оо. Газар нутгаа, баялгаа гадныханд хулгайгаар зарж хувьдаа идэж байгаа олигархиуд, төрөөс төрсөн тэрбумтнуудын эсрэг жагсаач. Эм хүний үс урт, ухаан богино гэдгийн нэг илрэл энэ дээ

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.161.58

Teneg huuhen be

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.9.40.34

Оюун Эрдэнэ ч сагсуу нь гайгүй боловч толгой муутай юм

Avatar

иргэн 2021-03-08 202.9.46.218

Төрийн хутгуур болсон Жагар, С.Эрдэнийн хүү нар энэ эмэгтэйчүүдийн жагсаалыг зохион байгуулж дотор нь орчихсон эмэгтэй болоод жүжиглэж явсан биз дээ. Эднийг дээрээс нь С.Эрдэнэ утсан хүүхэлдэй болгон удирдаж байгаа бусуу. Ийм Төрийн хутгуурууд ард түмний нэр барих эрхгүй шүү….. Та нар шиг утсан хүүхэлдэй, мөнгөний боолууд үхэж далд ороосоо доо. Ард түмэнд битгий гай болоод байгаарай. Энэ хэдэн хүүхнүүд эсгий хийх газар нохой хэрэггүй гэгчээр бас юуч вээ дээ. Мөнгөний хүүхнүүд хэцүү юм аа…

Avatar

зочин 2021-03-08 103.57.95.179

ёстой тэнэг юм нэг үг хэлсний төлөө жагсаад байхдаа яахав дээ бөйгалийн баялагаө цөлмүүлж байхдаа инээгээдтл байсан ёстой болимоор юм үгүй бол мөнгө авчихаад жүжиг тоглож хүн арыгсбужигнуулж байгаа эмэгтэй байна лаа

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.126.90.144

Bolij uz chamaig drmjihgui ajil hiihgui zalhuu humuus zunduu bn unen helsen

Avatar

100:100 2021-03-08 103.14.39.2

энэ нэг балай хүүхэн одоо болио хүний үгний учрыг олчихоод олон юмаа ярь хийх ажилгүй эргүү мал. Одоо тэгээл ганц үг хэлсний төлөө жагсаал Засаг нураана ч гэж юу бхав дээ.

Avatar

иргэн 2021-03-08 64.119.22.5

Энэ зүгээр өөрийн гэсэн бодолгүй бусдын гар хөл болсон цөөн тооны хүмүүсийн үйлдэл байна . Залуу сайдыг зүгээр л ажлыг нь хийлгээч.. Үг өгүүлбэрээр хөөцөлдсөн хийх ажилгүй бие амар мөнгө олох гэсэн бүсгүй бололтой.. Бид энэ эмэгтэйг болон ард байгаа хүмүүсийг дэмжихгүй ээ.
Өөрсдөө эрх мэдэлтэй үедээ сайн ажиллаж чадаагүй бол бусдыг буруутгаж, хүмүүсийн эв нэгдлийг эвдэх үйлдэл хийхээ болиоч ээ!!!!!

Avatar

zochin 2021-03-08 202.126.89.96

ug daaj surtsgaa bolohgui bol tseregt ni yabuul kk kk zabtai yum be

Avatar

зочин 2021-03-08 192.82.64.190

хҮҮХДЭЭ ХАРААД ГЭРТЭЭ СУУЖ БАЙГАА ЭЭЖҮҮДИЙГ ЗҮГЭЭР Л БАЙЖ БАЙДАГ ГЭЖ БОДДОГ ЮМ БОЛ УУ? ЭРЧҮҮД ТА НАР 3 ЖИЛ ХҮҮХД ХАРААД ЯГ ЭХНЭРИЙН ХИЙДГИЙГ ХИЙГЭЭД ҮЗ. АЖ Ч МАЧИЙГААД ЧАДАХГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ. ӨЛССӨН, ДЭГГҮЙ , ХАЛТАР ХҮҮХДҮҮД Л ОРОЙ ЭЭЖИЙГЭЭ ХҮЛЭЭХ БАЙХ. ХАРИН Ч ХҮҮХДЭЭ ХАРСАН ГЭЖ АЖИЛЛАСАН ЖИЛД ТООЦОХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.161.10

chi tenegteech xiix yostoil zvilchin tegvvl xvvxed bitgii torvvleldee tegeel bolooshdee

Avatar

Намчирхсан бусдын гар хөл болсон оркуудад 2021-03-08 202.9.40.50

Юм уншиж байл даа, хүүхдээ өсгөөд гэртээ суусан хугацааг ажилласан жилд 1.5 дахин өсгөж тооцох хууль батлагдаад удаж байна, өөрөө ийм мэдлэггүй, амьдралаас тасархай, хий дэмий фэйс ухаж юмыг гүйцэд уншиж ойлгохгүйгээр бусдыг дагаж намирдаг эмэгтэй бол олон хүүхэд бүү гаргаа.

Avatar

Зочин 2021-03-08 195.46.106.44

Яасан завтай дурак вэ

Avatar

zochin 2021-03-08 124.158.107.17

Ene met teneg yumnuud duugai gertee hevteesei, yu ve, oorsdoo yu ch chadahguim bj neeh duraaraa OGTSOR ene ter geed l jagsdag bolj, hen negnii zahialgaar ingej mungu oldogiin bh daa, chaavaas.

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.126.89.70

За ЯРШИГДАА…..МОНГОЛЧУУДАА ОДОО ТӨР ЗАСАГТАА ГОМДОЖ ҮЗЭН ЯДАЖ ЭСВЭЛ ХЭН НЭГЭНД ГОМДОЖ ЗҮХЭЖ СУУДАГ ЦАГ АЛЬ ХЭДИЙН ӨНГӨРСӨН Ш ДЭЭ….

Avatar

Зочин 2021-03-08 64.119.22.143

Б.ОТГОНТӨГС ГЭЖ МАШ ИХ УЛСТӨРЖСӨН АВГАЙ. 2020 ОНЫ УИХ-ЫН СОНГУУЛЬД ОРОН НУТАГТ НЭР ДЭВШЭЭД НАВС ЯЛАГДАЖ БАЙСАН САНАГДАХ ЮМ.

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.161.61

Ogtsor2 gehiin ingeh bsan ym bol yaah gej anhnaasaa songodiin hvnii helj bgaa vgnii tsaad uchriig oilgooch tegeed naad amnaasa garch bgaa haraalaa

Avatar

иргэн 2021-03-08 202.179.25.212

Огцоруулсан нь дээрээ, Еранхий сайд болсноосоо хойш Доривтой хийсэн зүйлгүй Цар тахал газар авч Тархалт улам газар авлаа, Цар тахалын Эсрэг ажил бараг хийсэнгүй баахан Вакцин ярьснаас цаашгүй Жижиг сажиг зүйлээр л хөөцөлдөж Хэрүүлийн алим ярьж тарьж явахаас өөр ямарч Чадваргүйгээ нэгэнт харууллаа шүү дээ, Оюун-Эрдэнийг Огцоруулсан нь дээрээ,

Avatar

Зочин 2021-03-08 192.82.67.228

Чи хөмөрсөн тогоондоо ганцаараа амьдар!

Avatar

Зочин 2021-03-08 192.82.72.78

Оюунэрдэнийг эхлээд дэмжээд байлаа. Гэтэл сүүлийн үед ярьж хэлж байгаа зэрэг нь бас л…уг нь ерөнхий сайд хүнийг үг үйлдэл алдаа мадагүй х байх ёстой доо.

Avatar

Зочин 2021-03-08 64.119.22.143

ХЭДХЭН ГОДГОНОСОН ОХИДЫН БӨӨН ДУРААР ЗАСАГ ОГЦОРДОГГҮЙ ЮМАА. ХҮЙСИЙН ТЭГШ БАЙДАЛ ЯРЬВАЛ ЭМЭГТЭЙЧҮҮД Ч ЦЭРГИЙН АЛБА ХААХ ЁСТОЙ. НӨГӨӨ ТАЛД ЭМЭГТЭЙЧҮҮД ЦЭРЭГ, ЦАГДАА, ТАГНУУЛ, ОНЦГОЙ, ЭНХИЙГ САХИУЛАХ АЖИЛЛАГААНД МАШ ИДЭВХТЭЙ ОРОЛЦОЖ БАЙНА. БАТЛАН ХАМГААЛАХ ҮНДЭСНИЙ ИХ СУРГУУЛЬ, ДОТООД ХЭРГИЙН ИХ СУРГУУЛЬ, ҮНДЭСНИЙ ТАГНУУЛЫН АКАДЕМИД ЭМЭГТЭЙ СОНСОГЧ НАР МАШ ИХ ЭЛСЧ БАЙГАА ЮМ. ТИЙМЭЭС ХУВИА БОДСОН АРЧААГҮЙ ЗАНГАА ХАЯАХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Зочин 2021-03-08 64.119.22.143

ИЙМЭРХҮҮ АРЗГАНСАН АЙЛГҮЙ ХҮҮХНҮҮДЭЭС БОЛЖ ТӨР ЗАСАГ ОГЦРОХ БОЛЖ БАЙНА УУ. ЁСТОЙ Л УНГАС АЛДАНАА Л БАЙНА. ИЙМЭРХҮҮ ТӨР ЗАСГААР ТОГЛОСОН СЭГСИЙСЭН БАМУУДЫГ АЛБАДАН ЦЭРЭГТ ЯВУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ. ЕРӨНХИЙ САЙД Л.ОЮУН-ЭРДЭНИЙГ БҮРЭН ДЭМЖИЖ БАЙНА. ШИЙДВЭР ТӨГС УРАГШАА

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.21.108.151

Яг үнэн , яриа нь ихдээд бгаан хийхээсээ илүү

Avatar

Зочин 2021-03-08 64.119.22.143

ЭНЭ АЙЛГҮЙ АРЗГАНАСАН ХҮҮХНҮҮД ЁСТОЙ Л ЯРШИГ БАЙНА ДАА. ИЙМЭРХҮҮ СЭГСИЙСЭН ХҮҮХНҮҮДЭЭС БОЛЖ ТӨР ЗАСАГ ОГЦРОХ УУ. ЁСТОЙ Л УНГАС АЛДНАА Л БАЙНА. ХАРИН ИЙМЭРХҮҮ НИЙГМИЙН ХОНГОРУУДЫГ БҮГДИЙГ НЬ АЛБАДАН ЦЭРЭГТ ЯВУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ. ЕРӨНХИЙ САЙД Л.ОЮУН-ЭРДЭНИЙН БАЙР СУУРИЙГ БҮРЭН ДЭМЖИЖ БАЙНА. ШИЙДВЭР ТӨГС БАЙЖ УРАГШАА.

Avatar

Зочин 2021-03-08 103.229.122.62

9 жаахан залуудаад гэнэн байна.Хаа хамаагүй юм хамж яриад.Сонгууль дөхөхөөр босч ирдэг нэг алдарт сэдэв байдаг даа, өөрөө гоцлоод хорих анги руу очно гэдэг чинь юу гэсэн үг вэ.

Avatar

иргэн 2021-03-08 202.21.109.34

Ардын намынхан…… олон эмэгтэйчүүдийг хилсээр цаазалсан……Сумын дарга Дунгаржид…, Ма бэйсийн Дулмаа…..Дэмид жанжины гэргий Госпиталийн эмч Б.Навчаа зэрэг мэдлэгтэй.. шудрага , бүтээлч сайхан бүсгүйчүүдийг хороосон…… Одоо үр сад ..хамаатанд нь мөнгө олгох ёстой.. Илүү мөнгө Оюу толгойн татвараас ……

Ардын нам эмэгтэй хүмүүсийн талаар дорвитой.. бодлого явуулаач….. "Ажилгүй" б**********ч " гэх мэт зохиомол хоч өгдөгөө болиоч ээ………
Үгээ бод… 400 сая жу

Avatar

irgen 2021-03-08 202.126.88.227

tiim tsag zav bgaa bol oor niigmiiemd tulgamdsan zuiliin araas jagsaachee. niigemd tulgamdsan oor olon asuuda bn ter ued gerte bugej bdg aalz

Avatar

irgen 2021-03-08 202.126.88.227

haanah n ymar balai ilii s** nuud jagsaad bnaa.

Avatar

Зочин 2021-03-08 192.82.71.243

Оюун-Эрдэнэ аргагүй л балчирдаж байна даа!! Одоо уучлалт гуйгаад цаашид ярих хэлэх үгээ сайтар бодож тунгаадаг болох хэрэгтэй!!!!

Avatar

zochid 2021-03-08 150.129.141.39

ugasa ene bandi yuugaa medhevdee
tehdee mongolin yerunhii said hench baisan yaahavdee

yamar undur ach himbogdoltoi uls oron ch bishde

iimerhuu said nar baihad l boliishdee

duuchin javhlan yerunhiilugch baihad l hangalttai mongold bol

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.21.108.39

Пост коммунист, поп од Оюун-Эрдэнэ огцорч харагдана л даа, ккк.

Avatar

Zocnin 2021-03-08 68.145.61.75

Oyunerdene bol yesy going hun harin busdiig gerlelt ni hoishilj harin cn ene tal deer ankhaarcn hun amaa osgoh bodlogo barihiin orond tom teneg duugarsan daa

Avatar

bataa 2021-03-08 202.55.191.205

hiih ajilgui erguutsen malnuud

Avatar

boogii 2021-03-08 202.55.191.205

zailaa

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.177.174

Har y****n min Genco giin boviig huhuud hediig avaad baiga yum be?! Hahaha jagsah hurtel ni boovoo chihsen baihshiv

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.177.174

Hiyh ajilguu humuus ih bolhoor odoo buur ingeed hahahaha. Teneg kichi min chamaig tseregt yavuulahgui bolhoor gertee harij amar malaa! Yun surtei har kichi ve hiyj giyguulsen yum gui baij! Genco goos hediig avsan har y****n be ene?

Avatar

Монголчууд жоохон боловсролтой баймаар юм. 2021-03-08 78.173.67.99

Ерөнхий сайд зөв үг хэлсэн. Монголчууд арай ш дээ. Болимор юм. Жоохон ухаантай баймаар бна.

Avatar

Зочин:Улс төрийг жаахан учиртай хийх хэрэгтэй 2021-03-08 66.181.186.218

ЗЭВСЭГТ ХҮЧИН, ЦАГДАА, ОНЦГОЙ гэх мэт төрийн тусгай албанд ажиллаж байгаа эмэгтэйчүүд бие бялдар сайтай, гуалиг, жавхаатай харагддаг.Гэтэл манай олон эмэгтэйчүүд махлаг ө***г гэдсээрээ хойш урагшаа түрчихсэн байдаг шүү дээ.Ядаж спортоор хичээлмээр юм.Адгийн наад зах нь гэртээ хүүхдээ хараад сууж байгаа эмэгтэй ганцаардмал байдаг. Хамт олонтойгоо байна гэдэг сэтгэл санааны хувьд хамгийн сайхан. Энэ эмэгтэй багш хүн байж яасан юм эрэгцүүлдэггүй хүн бэ.Улс төрийг жаахан учиртай хийх хэрэгтэй.

Avatar

ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа: Мушгих биш, агуулгыг нь харвал зөв санаа хэлжээ 2021-03-08 66.181.186.218

Швед, Норвеги, Финлянд, Герман, Балтын тэнгисын орнуудад эмэгтэйчүүдийн нийгэмд дэх оролцоо асар өндөр. Гэтэл Азийн орнууд, манайд уламжлалаараа эмэгтэйчүүдийг гэрийн ажлаа хийж, хүүхдээ өсгөх ёстой гэж үзсээр ирсэн.Оюун-Эрдэнэ барууны орнууд шиг эмэгтэйчүүдээ нийгмийн амьдралд идэвтэй оролцуулъя. Гэртээ хүүхдээ хараад суух биш, цэцэрлэг, яслид өгөөд өөрөө хөдөлмөр эрхлэе, ингэж байж дундаж давхрага бий болно, цэрэгжсэн тусгай албадад эмэгтэйчүүдийг ахиу алба хашуулъя гэж хэлжээ.Зөв.

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.9.46.140

Хэлсэн ярьсаныг зөв ойлгож жаахан ухамсартай баймаар юм даа хариуцлага гэдэг юм бүүр алга болжээ энэ хүмүүст ярьж чалчиж өөрсдийгөө олонд таниулах зорилго нь юм да жагсаж байгаа хүмүүст ямар ч утга алгаа харин ч үзэн ядаж байна цар тахилын үед төртэйгээ хамтраад ажиллаж болдоггүй юм уу

Avatar

Зочин 2021-03-08 150.7.169.167

Цэцэрлэгийн тоог өсгөх ямар ч үг дурьдаагүй хэрнээ бүгдийг нь цэрэгт явуулна гэж хэлж байсан шүү дээ, цэрэгт яваад ажлын байр нэмэгдэх үү, цэрэгт яваад Монголын эдийн засаг өсөх үү? Харин ч эсрэгээрээ цэргийн зардал өсч, төсвийн ачаалал улам л ихэснэ….

Avatar

МАН-ын ахмад гишүүн 2021-03-08 49.0.142.40

Оюун-Эрдэнэ зипдаа амиа хорломоор юм, 3-р ээлжийнхэн хоолондоо ормоор байна

Avatar

21 2021-03-08 202.131.225.197

ZASSSS

Avatar

Blink 2021-03-08 38.111.114.140

Psdakud jagsah ymn dre jagsaagui bzde lalruudiig neg negeer ni horoondoo p**a

Avatar

Blink 2021-03-08 38.111.114.140

Udirdaj bga ni ch ard tumen ni ch bugd erguu pzda nar lalriin ulsad tursunduu haramsah ym p**a

Avatar

Blink 2021-03-08 38.111.114.140

Hudlaa uuh tuuh yria shaachina odoo bga ene niigem delhii dr bga hamgiin lalriin niigem shu hoid solongos shg bj bval zohino p**a 2n hoorond lalartaj bhr

Avatar

Зочин 2021-03-08 192.82.74.211

Сүртэй яум

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.179.8.210

Цар тахал гээд хэцүү байхад талбай дээр гараад хашгиралдахаар л засгийн газар огцроод байх болж байна уу.Ийм хүмүүсийн сэтгэцийг шалгавал ямар вэ ?Утас ухсаар байгаад хүмүүсийн сэтгэхүй нэг л сонин болоод байнаа.Юм л бол огцор огцор гэдэг болжээ.

Avatar

иргэн 2021-03-08 103.57.94.140

КККК Б.ЖАГАА ЕРОНХИЙ САЙД БОЛВОЛ ОДОР БОЛГОН ЖАГСАХ ЮМ БНА Л ДААА. ЭНЭ ЯНЗААРАА. КККК

Avatar

Зочин 2021-03-08 59.153.85.72

ер нь энэ нэгийг татаж унагаад гарч ирсэн нөхөдүүд дэмий балай попорхоос өөр юу чадах вэ дээ.Огцорсон нь дээр.залуу гэнэн хүн хожим Сайханбилэг шиг болохоосоо өмнө огцорсон нь дээр шүү.Хүрэлсүх болон МАН-хан энэ нөхөрөөр юм хийлгэх биш тэр попороод хоосон яриад байгаагаар нь далимдуулж могой бариулах гэж байгаа шд.огцор.амиа бод.

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.180.217

Маш сайн ажилж, зөв жишээ татаад байгаан уг нь. Чам мэтийн орилооч нар тэгээд ажлаа хийхгүй бол болдоггүй биздээ

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.161.78

eshh muisiin bagsh nar chde tolboroo buulgii geed helchihej chaddagui archaagui surguliin bagsh nar shde neeh oligtoi ch hicheelee ordgu

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.55.188.110

Zubuu ogtsorson ni deer maluud

Avatar

Зочин 2021-03-08 59.153.85.72

ер нь энэ нэгийг татаж унагаад гарч ирсэн нөхөдүүд дэмий балай попорхоос өөр юу чадах вэ дээ.Огцорсон нь дээр.залуу гэнэн хүн хожим Сайханбилэг шиг болохоосоо өмнө огцорсон нь дээр шүү.Хүрэлсүх болон МАН-хан энэ нөхөрөөр юм хийлгэх биш тэр попороод хоосон яриад байгаагаар нь далимдуулж могой бариулах гэж байгаа шд.огцор.амиа бод.

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.184.204

Засс хүний ярьсан зүйлийн цаад агуулгыг ойлгож чадахгүй шууд утгаар нь хүлээж авдаг дебиль толгойгоороо бүү гайхуул!

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.55.188.110

s*** p***a mini chi harin gaj oilgood bgaan bishvv malaa

Avatar

Зочин 2021-03-08 172.58.143.127

Harin tiim gadnii jishee yarisan gej tailbar hiisen unen tsaad uchriig oloogyi baij jagsah buruu!

Avatar

Зочин 2021-03-08 203.169.50.122

Энэ талаар бодох хэрэгтэй Израйль улсад бол эр эмгүй цэрэгт явдаг манайх хүн ам цөөтэй нь израйль улстай төстэй бусад талаар их өөр. Хүн бүр цэрэгт явлаа гээд муу зүйл болохгүй гэж бодож байна. Аливаа зүйлийг монгол хүний уужуу ухаанаар хүлээцтэй хандаж байвал бид хожино бас хөгжинө. Коментоор бусдыг доромжиллоо гээд юу ч сайжрахгүй.

Avatar

Иргэн 2021-03-08 43.242.243.124

Израильд яагаад эр эмгүй цргийн алба хаадгийг мэдэх үү? Еврейн улс гэдгээрээ лалын улсуудаар бүтэн бүслэгдсэн болохоор аюулгүй байдал за бараг улс нь байх үгүй нь хамаатай болохоор бүх иргэд нь цэргийн алба хаах үүрэгтэй байдаг юм.

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.161.19

ОЮУНЭРДЭНЭ ЕРӨНХИЙ САЙД ШИГ БАЙ ДААААА БЭРС ГЭДЭГ СУРГУУЛИАС ӨӨР Ш ДЭЭЭЭЭ

Avatar

иргэн 2021-03-08 66.181.190.218

Ямарч суурь боловсрол бхгүй попуудыг толгой дээрээ залчихсан улс хохинэо болждэ

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.21.107.115

энэ ЯЛТАН ЧИМГЭЭГ ЭРГЭСНИЙГ ЭСЭРГҮҮЦЭЖ БАЙГАА БАГАБАНДИ ЭЛБЭГДОРЖ НАРЫН СУГАНЫ БӨӨС ШҮҮ…

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.189.138

Otgontugs ymr ch chadvargui

Avatar

Зоо 2021-03-08 103.26.194.174

tenegtene biz. araihiij togtoj yadaj bgaa ediin zasag uls turuu yaay daa gej baij yun dahiad hun ogtsruulah

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.187.39

хаанаас гараад ирсэн жингэрийн нохой хуцаад бнаа бохь жажилсан тамхи татсан архи пиво үнэртүүлсэн өсвөр насны охид гудамаар нэг бна хүнтй ажилд зааж солиорохоор тэдэнд очиж ном сургааль хайрал түлээ минь зүгээр зайл

Avatar

Зочин 2021-03-08 122.201.22.100

ОТГОНТӨГС МУУ БАГШ ЧАДВАР МУУТАЙ,ХООМОН.ТОЛГОЙ.

Avatar

Irgen 2021-03-08 122.201.22.100

ЭНЭ ОТГОНТӨГС МЭТИЙН ТЭНЭГ ПОПРОГЧДЫГ ХӨДӨӨ ЯВУУЛЖ ГАХАЙ МАЛЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ.ӨӨРӨӨ Ч ТӨСТӨӨ ЮМ.

Avatar

Зочин 2021-03-08 43.242.243.71

ЯАЖ БАГШ БОЛСОН ЮМ БОЛОО

Avatar

зочин 2021-03-08 66.181.161.56

ОТГОНТӨГС ХҮН НАМААС ИХ ~Д НЭР ДЭВШЭЭД ЯЛАГДСАН ХҮН

Avatar

Зочин 2021-03-08 64.119.21.245

Улс орныг хүчгүйдүүлэх арга Юм л бол огцоруулана Юмыг арай өөр өнцгөөс нь хөрж мэдэрч байгаач

Avatar

Laagii 2021-03-08 202.126.89.155

Zzass boloi

Avatar

Зочин 2021-03-08 43.242.243.71

ИЙМ ХҮНЭЭР БАГШ ХИЙЛГЭХЭЭР ЯАХ БОЛЖ БАЙНАА

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.9.40.56

Хэн дуртай нь огцор гээд зогсож байдаг улс эх ороныхоо хөгжлийг бодооч хөгжилтэй ороны соёлыг сурмаар ард түмний сонголтыг хүндэтгэмээр улс төр тоглоом биш шүү

Avatar

Иргэн 2021-03-08 43.242.243.124

Энэ бол чиний хуцаж байгаатай яг адил хувь хүний эрх чөлөө

Avatar

Болдп 2021-03-08 103.26.194.83

Том зорилгыг татаж унгах гэж судалгаа жинхэнээсээ хийж үзээгүй, судлаач өгөгдөлгүй хүмүүс, нэр барьж бусдын үгээр явах юм юаа. Их сургуулийнхан мэднэ ш дээ энэ эмэгтэйг.

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.126.89.167

МЯаЯнгарууд огцорлоо.

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.126.90.124

Оюун-Эрдэнэ гэж хүн галчийн сэтгэлгээнээсээ салаач. Поп нь хэтэрч огцрох болзлоо хангачихлаа.

Avatar

ҮЛ ТААЛАГЧ 2021-03-08 64.119.24.16

Бас нэг солиотой хүүхэн гарч ирлээ. Арай л биш санагдана. Засгаа огцруулж тоглодог болох нь. Цаг үеэ олоогүй шаардлага бна. Урьдаар саналаа өгч хариугий нь авчихаад дараа нь шийдвэрээ гаргах хэрэгтэй ш дээ. Нэг сэтгэлийн хөөрлөөр асуудал бүрт ингэж хандвал сүүлдээ хэн ч тоохоо болино.Чиний үйлдэл нэг л биш бна даа.

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.126.90.103

Хүүк нэгэн эмэгтэйгээс болсон, Оюука нийт эмэгтэйчүүдээс болох нь.

Avatar

Зочин 2021-03-08 192.82.74.89

Зссс хэдэн балай авгайчууд халдвар тараачив

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.161.86

Амныхаа зоргоор хуцаж байх шив. Бүр огцор гэнээ. Хол очиж х**.

Avatar

Зочин 2021-03-08 192.82.70.163

Хүмүүс ээ, Чимгээгийн уйлж байгаагийн нь нэг хараарай. Уйл нь гэдэг сэтгэл асар их хөдлөсөний илрэл. Гэтэл тийм их сэтгэл хөдлөсөн хүн ойр орчиндоо юу болж байгаад анхаарал тавих гэсэн ойлголт байхгүй болов уу. Гэтэл энэ хүн уйлахад нулимс нь гарахгүй, нүд нь байнга гүйгээстэй, ойр орчиндоо ихээхэн анхаарал тавьж ажиглаж байгаа нь харагдлаа. Зовсон хүнээс нулимс гарахгүй байхыг үгүйсгэхгүй. Нүд худлаа ярьж чаддаггүй гэдэг. Сэтгэл зүйчид минь мэргэжлийн хүний нүдээр нэг хараад учрыг нь тайлаарай.

Avatar

Зочин 2021-03-08 64.119.24.90

харин тэсрээд байх шиг байсан. нүд гүйх нь аргагүй ш дээ. хүний эрхэнд төмөр торонд олон жил болсон хүн чинь.

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.179.21.219

Uree aldsan eh huniig bitgii doromjil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Cham muu chonontsor mini sons!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zorigiin hergiig yarihaar Ouyn erdene saidiig oroldood bn uu???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.190.87

Uuruu shorond hils heregeer orson bol yah uu

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.9.40.209

AN-iin yavuulga. Ted iim yumandaa sain. Oor hiij chadah yum baihgui

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.9.40.209

АН-ынхан засаг барьж байхдаа нэг их олон удаас засаг төрөө өөрсдөө огцруулдаг шиг юм болох шив. Тэгэж ч дураараа дургүйхгүй баййх шүү хүүхдүүд ээ

Avatar

Зочин 2021-03-08 59.153.112.141

Дух Цэцэг цэрэгт явбал хөдөөнөөс ирсэн охид хүүхнүүдийг дэглээд, оркоор нь дуудаж зодоод баллах байх а. Тийм кино хийгээч найруулагчид аа

Avatar

зочин 2021-03-08 66.181.161.105

За нөгөө Гансүхийн явуулга эхэлчихэж.

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.9.40.209

Энэ эмэгтэй чинь биеэ үнэлдэг хөлсний ажилчин биш үү. Одооны багш нар чинь нэг иймэрхүү л хүмүүс болсон байгаа юм. Жасгаал цуглаан хийсний төлөө хэдэн төгрөг авсан юм бол. Хэдэн халтар төгрөгний төлөө нэрээ хугалах гэж дээ мөн арчаагүй юмаа. Ичих булчирхай байхгүй юм. аав ээж ах дүү нар нь хэлдэггүй юм уу. Нэр хугархаас яс хугар гэж

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.9.40.209

АН-ын гар хөл болсон новшнууд битгий тэнэгтээд төр засгаа дахин дахин татаж унагаах гээд бай. Төр засаг тогтвортой бол улс орны эдийн засаг ард иргэдийн амьдрал тогтвортой байна. Яасан хувиа бодсон, яасан улс орноо боддоггүй ахархан бодолтой юм мэдддэггүй новшнууд бэ. УИХ-д олонх болсон хүчин Засгийн газраа байгуулдаг юм. Засгиыйн газраа татаж унагаагаад АН-ын засгийн газар байгуулагдана гэж бодоод байгаа юм уу. улс төрчдийн гар хөл болохгүй зүгээр л амьдралаа сайжруулахыг бод

Avatar

Зочин 2021-03-08 139.5.219.16

Дураараам бэ? Хэнч санаанд нь таарахгүй. Хэлсэн үгийг нь ойлговол зөв л юм хэлсэн

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.126.90.39

АРД ИРГЭД ХОШИН ШОГЧИД; ЗОХИОЛЫН ДУУЧИДТАЙГАА ХАМТ ЗАЙЛАА ЗАЙЛ !!!!!!

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.188.91

ЗӨВ ШҮҮ ЭМЭГТЭЙЧҮҮДЭЭ, ОТГОН ТӨГС ӨӨ, ТА БОЛ БОЛОВСРОЛТОЙ, НИЙГЭМД МАНЛАЙАХ НЭГЭН ШҮҮ. ИЙМ БОЛОВСРОЛШГҮЙ, БОЛЧИМГҮЙ ТЭЖНЭГ ЕРӨНХИЙ САЙД БАЙХ Ч ГЭЖДЭЭ. САГСУУ АМАНДАА ОРСОНОО БУРДАГ, ӨӨРИЙН АЖЛЫН ЧИГ ҮҮРГЭЭМЭДДЭГГҮЙ, НЯМДОРЖИЙН УЯАНЫ НОХОЙ БОЛЖ ПОПОРЧ ШҮҮХИЙН АСУУДАЛД ХУТГАЛДАН ЧАЛЧИГЧ ЭНЭ НӨХР БҮТЭХГҮЙ НЬ ДЭЭ. МАН-ЫН ЭНЭ МАНГАРУУД НЭГ Л БИШЭЭ

Avatar

Зочин 2021-03-08 103.26.194.153

Муу ажилвал огцрох ёстой ш дээ. Хугацаа хамаагүй.

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.126.90.39

ЗАА ЯРШИГДАА….АРД ИРГЭД ОДОО ТӨР ЗАСАГТАА ГОМДОЖ; ҮЗЭН ЯДАЖ ЭСВЭЛ ХЭН НЭГЭНД ГОМДОЖ; ҮЗЭН ЯДАЖ СУУДАГ ЦАГ ЭРИН ХЭДИЙН ӨНГӨРЧИХӨӨД БАЙХАД ТЭНЭГТСЭЭР….АРД ИРГЭД ӨӨРСДӨӨ ХӨДӨЛМӨРЛӨЖ; ХИЧЭЭНГҮЙ БАЙХГҮЙМ БОЛ УЛС НИЙГЭМ ТӨР ЗАСАГ ХЭЗЭЭ Ч САЙН САЙХАН ТАЛРУУГАА ӨӨРЧЛӨГДӨХГҮЙ !!!!
🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇

Avatar

Зочин 2021-03-08 107.77.203.174

Уг нь бол үнэний хувьтай

Avatar

хүн ёсны зөвлөх 2021-03-08 202.9.46.91

салиа нь арилаагүй энэ хүн сармагчинг үтэр түргэн зайлуулбал таарна.

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.9.46.52

Ийм чадамжгүй Ерөнхий сайд байна. Лав л 3 жил энэ хүний үгээр явна, яанаа

Avatar

Иргэн 2021-03-08 64.119.17.65

Энэ их ажлын хажуугаар больж үз тэнэглэл.шүү.сар болоод л сайдаа солиод байхуу хөрш орнуудаас ичиж амьдар улсын нэр сүр.төр төмөр нүүрээ олигтойхон гарга.

Avatar

Зочин 2021-03-08 150.129.142.60

Цэрэгт очиж үхэж өвчиний үүр болж хүчиндүүлж тамлуулах нь хэнд сайхан байхав дээ. Жижүүр жижүүрээ хийж байвал дээрсэн байранд нь буцаа

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.179.24

Zaaassssss

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.9.47.1

Цэрэгт явах нь буруу бишээ. Үндэстнээрээ эрүүл чийрэг биетэй цэргийн эрдэмд эр эмгүй гаргууд сайн суралцах нь буруу юу байна. Эмэгтэй хүн гэхээр л дээд гурил шиг ус даадаггүй нялцгай Цагаан амьтан байвал ямар л олиг байхав дээ. Батлан хамгаалахын салбарт эмэгтэйчүүдийн оролцоо дуу хоолой маш чухал шүү. Энэ тал дээр би дээрх жагсаалтай санал нийлэхгүй ээ. Магадгүй улс орноо Израйль шиг хүчирхэг. Эргэн битүү дайсантай хэрнээ айж биш айлгаж амьдардаг улс Эмэгтэй хүмүүс цэргийн эрдэмд гаргууд Израйл

Avatar

Зочин 2021-03-08 150.129.142.60

Цэрэгт чинь л***р дэглэм байгаад байна. Тиймгүй болгохоо урьдаар хичээ. Жижүүрийн үгээр явас осолтой

Avatar

Lol 2021-03-08 66.181.161.50

Гичийнүүд зайлаа ямар бузар алмас вэ

Avatar

Зочин 2021-03-08 64.119.24.90

энэ отгонтөгс одоо болио. их сургуулийн багш хүн ингэж улстөржиж болдог юм уу? олон оронд эмэгтэйчүүд цэрэгт явдаг ш дээ

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.188.91

ОТГОН ТӨГС БОЛ БОЛОВСРОЛТОЙ, МАНЛАЙЛАГЧ НЭГЭН ШҮҮ. ДУУ ХООЛОЙГ НЬ БИТГИЙ БОЙМЛООРОЙ. МАН-ЫНХАН ЕРӨӨСӨӨ СОНГУУЛЬ ГЭХЭЭС ӨӨР ЗҮЙЛ БОДОХГҮЙ БАЙНА. ЦАР ТАХАЛЫГ САНААТАЙ ЮМ ШИГ МАССД ТАРХААЖ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.189.138

Za boli2 hichele zaj chaddaggui bagsh

Avatar