С.Амарсайхан: Маргааш 15800 хүнийг вакцинжуулна | News.MN

С.Амарсайхан: Маргааш 15800 хүнийг вакцинжуулна

С.Амарсайхан: Маргааш 15800 хүнийг вакцинжуулна

С.Амарсайхан: Маргааш 15800 хүнийг вакцинжуулна

Улсын онцгой комисс өнөөдөр (2021.03.08) хуралдав. Тус хурлаас гарсан шийдвэрийн талаар Шадар сайд С.Амарсайхан мэдээлэл хийлээ. Хурлаас дараах шийдвэрийг гаргажээ. Үүнд:

  • Бүх нийтийн хөл хорио тогтоохгүй байхаар шийдвэрлэлээ. Харин шаардлагатай газруудад хязгаарлалт тогтооно.
  • Вакцинжуулалт маргааш буюу 9-ний өдрөөс өргөн хүрээтэй эрчимжиж эхэлнэ. Өдөрт 15-20 мянган хүнийг 85 цэгт вакцинжуулах юм байна.
  • Халдвар хамгааллын дэглэм, түүнд тавих хяналтын зөвлөмж өгнө.
  • Мөн маргааш 15800 хүнд вакцин хийнэ.
  • Түүнчлэн орон нутаг руу чиглэсэн нийтийн тээврийн хөдөлгөөнийг хязгаарлахгүй юм байна.

Шадар сайд С.АМАРСАЙХАН:

-Гуравдугаар сар болон дөрөвдүгээр сард нийслэлийн насанд хүрсэн иргэдийг бүрэн вакцинжуулна. Вакцинжуулалттай холбоотойгоор иргэдийг мэдээллээр хангана. Вакцинжуулалтыг аюулгүй, эрсдэлгүй явуулж, гүйцэтгэхийг үүрэг болгосон. Үзвэр, үйлчилгээний газрууд бүгд халдвар хамгааллын дэглэмээ баримтлан ажиллаж байна. Энэ үүргээ биелүүлээгүй газруудад хариуцлага тооцно. "Нэг хаалга нэг шинжилгээ"-ний үр дүн тодорхой гарсан байна. Хөл хорио тогтоогоогүй бол халдварын тоо 6500 буюу өнөөдрийн байдлаар хоёр дахин их болох байсан.

Засгийн газрын Хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах албаны дарга Ц.ГАНЗОРИГ:

-Гуравдугаар сарын 4-нөөс дөрөвдүгээр сар хүртэл нийт 17 тоглолт төлөвлөгдсөний 90 гаруй хувь нь цуцлагдсан. Үлдсэн 10 хувь нь танхимын 50 хувийн дүүргэлттэйгээр үйлчилгээ үзүүлж байна.

Эрүүл мэндийн сайд С.ЭНХБОЛД:

-Гуравдугаар сард 508 мянган хүн, дөрөвдүгээр сард үлдсэн хүмүүсийг вакцинжуулна. Маргааш "Улаанбаатар цахилгаан түгээх станц", Орон сууц цэвэрлэх байгууламж, Хил хамгаалах ерөнхий газар, Дотоод хэргийн их сургууль зэрэг газрын ажилчдыг вакцинжуулна.

Гуравдугаар сарын 10-наас худалдаа, үйлчилгээний байгууллагын ажилчид, гуравдугаар сарын 11-нээс багш боловсролын байгууллагынхан вакцинд хамрагдана. Дүүрэг бүрт вакцин хийх 10-15 цэг байгуулсан. Хүн амыг бүрэн вакцинжуулахад 4.5 сая вакцин хэрэгтэй. Вакцины тээвэрлэлт төлөвлөгөөний дагуу явж байна. Долдугаар сард хүн амаа бүгдийг нь дархлаажуулна.

#ШУУД

Улсын онцгой комиссын хурлаас гаргасан шийдвэрийн талаар мэдээлэл хийж байна

Posted by Монгол Улсын Засгийн газар on Monday, March 8, 2021

Р.ДУЛАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
ТэнэглэлТэнэглэл
18
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

61 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2021-03-08 122.201.24.196

Вакцин хийлгэсэн хүнээс вирус илэрч байна. Судалгаа бна уу чамд . Чи вакцины сөрөг урвал, дараа хожуу илрэх өвчин эмгэгийг мэдэж бгаа юм уу .

Avatar

зочин 2021-03-08 122.201.24.196

Амарсайханаа өнөөдөр вакцин хийлгэсэн хүнээс вирус илэрч бна

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.161.64

buh togloltiig tsutslaach ee uyn 10% be urdnii gashuunturshlagaa dahiad l davtah um aa estoi ineedtei umaa

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.179.27.212

Darga said nar hyatad vakzina hiilgeed bainuu ugui yuu

Avatar

Zochin 2021-03-08 147.161.192.85

Вакциныг маш болгоомжтой хийх хэрэгтэй. Сайн судлах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-03-08 192.82.71.243

Вакцинжуулах цэгүүдийн байршил, цагийн хуваарь??????

Avatar

Зочин 2021-03-08 100.15.102.120

Амарсайхан цэнхэрээ,ижилээ ажлаа хийж чадахгүй байж одоо огцор

Avatar

zochin 2021-03-08 122.201.21.66

orosiin sputnik vacciniig orosuud ni oorsdoo uls toriin zorilgoor garsan hulhi vaccine geed hiilgehgui bgaa. Tiimees orosuud turuulj vaccine hiisen hernee vaccinjuulalt hiigdehgui hotsrogdoj bgaaa.

Avatar

zochin 2021-03-08 139.218.63.183

amarsaihan sumyabazar 2 hereg alga

Avatar

Зочин 2021-03-08 138.197.75.182

Tegehgui bol Zaisan Hill ni orlogogui bolood bgaam bailgui dee ta minee.

Avatar

Зочин 2021-03-08 107.77.202.57

Oros nertei um bolgond uvchin tarj bna daa . Udahgui oros undug ideed uhdeg boloh baih

Avatar

Буяа 2021-03-08 202.21.109.120

Өнөөдөр Австри улсад астра зэнэка хийлгэсэн хүн нас барсан барсан. Бас нэг хүн хүнд байгаа. Вакцина зогсоосон . Манай улс астра зэнэка тарих гэж б у?

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.179.185

Гадаадын ЗГ-ууд вакцины эрсдэлийг унэлсэн байна. Жишээ нь Японы ЗГ вакцин хийлгээд ухвэл ар гэрт нь $440000 егне, евчилвел $50000 егне гэж мэдэгджээ. Монголын ЗГ вакцины эрсдэлээ яаж унэлэх вэ?

Avatar

зочин 2021-03-08 103.229.121.42

ямар азгүй гарууд нь х***а вакцин тариулах бол?

Avatar

Зочин 2021-03-08 59.153.85.72

вакцин хийлгэх нь 5-10 насыг шууд залгина.би хийлгэхгүй маш сайн дэглэм бариад л болоо шд.ер нь тэгээд өөрсдөө жоохон шороо ух . жаахан хардуу ажил хий ,үргэлж усанд ороод цэмцэгнээд байхаар чамд дархлаа үүсэхээ огт болиод ямар ч вирус хап гээд л тусна.Нэг есондоо тусаад эдгэх нь хамаагүй дээр.

Avatar

Зочин 2021-03-08 103.57.93.248

Өмхий ханхалуулсан амьтан байх нь. Усанд орохоор дархлаа мууддаг гэж мөн тэнэглэвээ

Avatar

Зочин 2021-03-08 62.216.202.218

Amjval ich sain bna. Germania gehed l ikh udaan yavj bsina

Avatar

Зочин 2021-03-08 122.201.24.172

Вакцинуудынхаа Заалтуудыг маш дэлгэрэнгүй удаан хугацаагаар байршуулах хэрэгтэй хүмүүс тэндээс чинь тохирох тохирохгүйгээ харшлах үгүйгээ мэдэж авна хүчээр шахаагаар шахуулчихдаг асуудал үүсвэл яах уу

Avatar

Иргэн 2021-03-08 122.201.24.187

Цаашид халдвар өдөрт 200, 300 болох магадлал маш өндөр байна. Нөхцөл байдлыг зөв дүгнэж зөв шийдвэр гаргах хүн энэ ЗГ байна уу? Олон улсын судалгаагаар концерт, баар, ресторан, жимд хамгийн их халдвар гарч байгааг нотолсон байна. Вакцины хажуугаар маск, бэлийн маш сайн дэглэм халдвар бууруулахад нөлөөлж байгаа статистик гарчээ

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.179.185

Битгий хуцааа, тэгж туршилтын туулай болохгуйээ

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.179.185

Битгий хуцааа, тэгж туршилтын туулай болохгуй

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.176.173

энэ юм бичээд байгаа нөхөд тайьшираа битгий улс төржөөд бай энэ чинь ард түмэнд ямарч хэрэггүй

Avatar

Зочин 2021-03-08 150.129.142.60

унхиагүй олхиогүйчүүдийн комисс доо. Ухнатаж унтаж байгаад нок их тэсрэлт үүсгэчхлээ. Одоо хөөж шинэчил дээ. Энэ янзаараа вакцинтай байгаад ч өвчлөл буурахгүй юм байна.

Avatar

зочин 2021-03-08 124.44.59.30

Монголчуудад ямар вакцин хийж байгаагаа маш тодорхой мэдээлээч ээ, ДЭМБ хүлээн зөвшөөрөөгүй, баталгаагүй орос хятадын 2 вакциныг Монгол улсад оруулж ирснийг хэрхсэн бэ? ДЭМБ хүлээн зөвшөөрсөн, баталгаатай Астразенека нь 65-аас дээш насны хүмүүст тийм ч сайн тохирохгүй гэсэн үү? Монголын 1,9 сая хүн вакцинжих шаардлагатай гэсэн үү? 1,9хүн х 2тун = 3,8 сая тун хангалттай юу? ДЭМБ хүлээн зөвшөөрсөн, баталгаатай Жонсон-жонсон вакциныг 1 тун хийдэг гэсэн үү? Монголд сүргийн дархлаа тогтсон уу?

Avatar

Basd 2021-03-08 64.119.16.210

Hurelsuh helehdee " bid tsuuhuulee tiim bolhoor hamgiin chanartai vakcinaar ard tumnee hangana geed baisan yasan hudalch muu l***r

Avatar

Зочин 2021-03-08 62.216.202.218

Alias ni chanartaig medej baigaa hun ene deljhii deer 1 ch alga malaa

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.179.25.234

Орон нутаг руу явуулахгүй бай л даа нутгийн ах дүү нар маань амар тайван байг

Avatar

Ямар улсын вакцин ??? 2021-03-08 64.119.27.159

Вакцины нэр хаяг ????????????????

Avatar

За а**х нь дээ 2021-03-08 202.55.188.90

Чанартай чанаргүй баахан тусламжын вакцин ард түмэнрүүгээ шахаад алахнээ

Avatar

Иргэн 2021-03-08 122.201.24.187

Энэ ЗГ-рт, тэр тусмаа УБ хотын даргад ямар төлөвлөгөө алга!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-03-08 124.158.84.4

Ахиад 108 илэрвэл ард түмэн тэсэхгүй. Аль нь . Амарсайханд хэрэгтэйг харах л үлдлээ.

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.187.38

Аль улсын ямар вакцин тарих гэж байгаагаа огт ярихгvй юм аа! Хятадын вакцин л vлдсэн дээ!

Avatar

Зочин 2021-03-08 64.119.19.180

hogin amisgaanudig bid 17 jil dormjoldson jostoi ehleed uhteelen ailgall alaadd uzelere osgogchoor muntag shantaj hijilaaa. zarim aigaal hudlaa uheell ineed hurdinmaa. aimar nuts obchin geel. aalaig n alduuljisan ehleed medehgui hii uzegdel geel sunse bosoo orolon geel uhteeln ailgaal goi baisan. geent chimgee ene chin uzlere osgogcho geed heled barigdsan shdee.

Avatar

Зочин 2021-03-08 103.26.195.175

Амарсайхан ажил зохион байгуулах чадваргүй , мэдлэг боловсрол нь хүрэхгүй нөхөр байна. Содбаатар нь 100 хувь илүү байждээ.

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.161.59

АНУ өнөадөр 52.0 /тавин хоёр / сая хүнээ вакцинжуулаад байна, гэтэл энэ хэдэн мал Амарсайхан гэж ард иргэдээ загнасан тэнэг мал орк ажлаа хийж чадахгүй бол ажлаа өг

Avatar

Зочин 2021-03-08 64.119.24.90

хөл хорио тогтоо гээд бга малнуудаа, хүмүүсийн ухамсар дээшлээгүй цагт түмэн удаа хөл хорио тогтоогоод нэмэргүй. маск зүүхгүй яваад байгаа оркуудад шаардлагаа тавиач.

Avatar

Зочин 2021-03-08 192.82.67.52

малуу даа ажилаа хий вакцийн яах гэж авсан юм түргэн вакцинжуул одоо удахгүй гадшаа алдлаа шүү? дор дороо ажлаа сайн хий. амжилт:

Avatar

Зочин 2021-03-08 150.129.142.60

Өвчинийг зогсооё гэх сэтгэл алга. Вакцанаа хүмүүст хүргэе гэсэн сэтгэл алга. Сэтгээд хийвэл цөөхөн хүнд амархан л хийж дуусгана шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.191.62

Ямар улс хэдэн хунд вакцин хийх бидэнд тийм их сонин биш монгол улсад вакцинжуулалт хаана хэрхэн явагдаж байгааг тодорхой мэдээллэхгуй байгаа нь онцгуй байна Энд нууцлах зуйл байна уу

Avatar

Зочин 2021-03-08 64.119.18.98

Вазциныг Эрт хийх гэхээр туршлагын туулай болохгүй гэх, тэгээд харзнахаар удлаа гэх, энэ муухай монгол хүнийг яах вэ?
Тархалт ер нь хувь хүмүүсийн хариуцлагагүй, хэнэггүйгээс л болж байна шүү дээ.
Нилээн эрт номын худалдаанд Батмөнх гэдэг хүний бичсэн, Муухай Монгол хүн гэдэг ном байхыг хараад энэ хүн яасан хачин юм бичдэгийн гэж бодож байж билээ.
Одоо болохоор тэр хүн Монгол хүний мөн чанарыг яасан эрт ямар сүрхий мэдээ вэ гэж бодогдох юм.

Avatar

зочин 2021-03-08 202.179.26.186

хүмүүсийн санаа сэтгэлийг хуурч бна,3 сард 508000 хүнд вакцин хийнэ гэнэ, өдөр бүр дор хаяж 25000 хүнд вакцин хийж байж энэ тоонд хүрнэ. гэвч тэгэж хэлж чадахгүй бна

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.191.62

Вакцинжуулалтанд хамруулах дэс дараалал хувиарийг ЭМСайд гэдэг эргуу юмаар хийлгэж болохгуй наад хун чинь сратегийн ач холбогдол той газар гэх мэт ач холбогдолоор нь эрэмблэх мэдлэг байхгуй шуу Хурдан зайлуул

Avatar

Зөв 2021-03-08 202.9.46.237

Зөв шийдвэр гаргажээ. Дахиж хатуу хөл хорио тогтоож хэрэггүйээ. Энэ хүмүүс дотор хорлон сүйтгэгч нар шиг сэтгэхүйтэй эвгүй хүмүүс их боллоо. Вакцинжуулаад энэ асуудлыг нэг мөр шийдэх хэрэгтэй. Айгаад байгаа хүмүүс өөрсдөө гэрээсээ гарахгүй бай. Тэгвэл та хадгалсан хөрөнгө мөнгөө хэрэглэх хугацааг өөртөө олж авна.

Avatar

Зөв 2021-03-08 202.9.46.237

Зөв шийдвэр гаргажээ. Пахинж хатуу хөл хорио тогтоож хэрэггүйээ. Энэ хүмүүс дотор хорлон сүйтгэгч нар шиг сэтгэхүйтэй эвгүй хүмүүс их боллоо. Вакцинжуулаад энэ асуудлыг нэг мөр шийдэх хэрэгтэй. Айгаад байгаа хүмүүс өөрсдөө гэрээсээ гарахгүй бай. Тэгвэл та хадгалсан хөрөнгө мөнгөө хэрэглэх хугацааг өөртөө олж авна.

Avatar

Termergen 2021-03-08 202.21.108.233

Энэ вакцин ямар удаан юм бэ? Аль хэдийн авчрах, хийчих цаг нь болсон байхад

Avatar

Зочин 2021-03-08 64.119.18.98

Хийлгэхгүй, ханиадны төлөө вакцинаар яахын гэж, мөн туршлагын туулай болохгүй гэж удаагаа биз дээ

Avatar

jpojgrpoporti 2021-03-08 64.119.27.159

nmthr[prkgrnkl,m,;lw',

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.161.121

Зайлаа

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.55.191.130

Содбаатарыг буцааж томил. Ажлыг аваад шалан унгалаа, ухаан гүйцээгүй төлөвшил суугаагүй тогоо чанага ярьсан энэ сайд бүтэхгүй.

Avatar

Сок 2021-03-08 202.126.90.94

Чи бол жогорхой байлаа

Avatar

Irged 2021-03-08 202.21.109.33

Hol horiogoo changalaajee.ovchin tusaj uhmeergui bn

Avatar

ИРГЭН 2021-03-08 103.26.194.55

овоо голомт нь хумигдах маягтай болохоор нь хөөрцөглөж өвчигнөөд л задраачих юм. Өмнөх УОКын гишүүд хамаагүй дээр байж. Одоогийнх нь зохион байгуулалтын арга хэмжээ авч чадах мэлэг чадвар ч алга толгой нь ч хүрэхгүй, хүнээ сольж солиорохоос өөрөөр чадахгүй. Эцсийн үр дүнг вакцинд л даатгахаас өөрөөр яаж ч чадахгүй арчаагүй гарууд

Avatar

Зочин 2021-03-08 150.129.143.114

Чимгээгийн төрсөн өдөр тэмдэглэж байхаар гурван сая хүнийхээ эрүүл мэндийг яриачээ Оюун-Эрдэнээ

Avatar

Батый 2021-03-08 192.82.78.95

Монгол улс даяар өвчин тараах зорилготой юм уу? Ерөнхийлөгчийн ярьсан 1 саяыг тараагаад 14-21 хоног тэг зогсолт хийвэл арай л хазаарлах байх даа. Өвчин сайн тараагаад,, Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн үеэр хөл хорьж, "халамжаа" тарааж, луйвардах гэж бна.

Avatar

Зочин 2021-03-08 192.82.74.89

Содбаатар илүү ажиллаж байжээ. Энэ шаамий ч мэдэхгүй ээ

Avatar

иргэн 2021-03-08 202.179.25.212

МАН-ын ЗГ ,УОК Вакцинаас өөр Ярьж хийж чадах зүйл байхгүй юм байна Чадваргүйгээ ч харуулж байна, Огцорцгоож Буруу шийдвэр гаргаж Халдвар тараасан хариуцлагаа хүлээ,

Avatar

Зочин 2021-03-08 122.201.31.148

hol horio hiigden tghdee diilhee bolihloor

Avatar

Зочин 2021-03-08 103.26.193.222

sain l taraa,ugaasaa zorilgo

Avatar

ard tumen 2021-03-08 202.21.109.33

Daanchdee.hol horiogoo changalaajee

Avatar

Зочин 2021-03-08 88.103.231.157

Тэр тэр улсад төдий өдий сая хүнд вакцин хийлээ гэж мэдээлэх ямар хэрэг бнаа?? Өөр ярих юм олдохгүй гэцүү байнуу?

Avatar

Зочин 2021-03-08 150.129.142.60

Архиа гударч сексээ хийж орой унтаад гэнэт сэрээд л хийсэн юм алга болохоор гадаадаас хэдэн үг олж аваад л уншаад л албаа өнгөрөөгөөстэй

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж