Ахиад хөл хоривол аж ахуйн нэгжүүд тэсэхгүй шүү! | News.MN

Ахиад хөл хоривол аж ахуйн нэгжүүд тэсэхгүй шүү!

Ахиад хөл хоривол аж ахуйн нэгжүүд тэсэхгүй шүү!

Ахиад хөл хоривол аж ахуйн нэгжүүд тэсэхгүй шүү!

ЭМЯ-наас өгсөн мэдээллээр гуравдугаар сарын 7-нд 13269 хүнд шинжилгээ хийснээс 108 хүн халдвартай нь батлагджээ. Мөн сүүлийн 24 цагт нэг иргэн халдварын улмаас нас барсан байна. Халдвар авсан хүмүүсийн дунд УДЭТ-ын 54 ажилтан байгаа нь олон нийтийн сүлжээнд багагүй шүүмжлэл дагуулав. Зарим нэг нь хөл хорио сулруулж, үзвэр үйлчилгээний байгууллагуудыг нээсэнд УОК-ыг буруутгаж байгаа харагдсан.

Гэвч дахин хөл хоривол эрүүл мэндээ ч, эдийн засгаа ч хамгаалж дийлэхгүй. Бүтэн жил гаруй хөл хорионд орсон олон компани өнөөдөр хаалга үүдээ барьж, ажилгүй иргэдийн тоо гэрлийн хурдаар нэмэгдэх эрсдэл хүлээж байгаа. Тиймээс эдийн засгаа нээж, Сovid-19-тэй дасан зохицох, өөрөө өөрсдийгөө хамгаалахаас өөр гарц байхгүй гэсэн үг. Цаашдаа ч хүн төрөлхтөн Сovid-19-тэй дасан зохицож амьдарна.

Тиймээс хэрэвзээ одоо буцаагаад хөл хорио тогтоочихвол эдийн засаг улам хүндэрч, улс орон бүхэлдээ дампуурал зарлах эрсдэлтэй.

Учир нь өчигдөр шөнө Нийслэлийн онцгой комиссоос зарим үйлчилгээний газруудыг буцаагаад хаах тухай мэдээлэл хийсэн. Мэдээж хааж боох, хорьж, цагдах шиг амархан шийдэл үгүй. Гэвч үүний цаана олон хүний ажлын байр, орлого, амьдрал яригдаж байгаа.

Үзвэр, үйлчилгээний газруудад ч олон мянган хүн ажилладаг. Хэрэвзээ ахиад хөл хоривол хэчнээн хүн ажилгүй болохыг тооцож үзсэн үү. Театрын ажилчдаас халдвар гарлаа гээд бусад үзвэр, үйлчилгээний газруудыг хаах нь утгагүй шийдвэр.

Аливаа шийдвэрийг сошиал дахь реакциас илүү эдийн засгийн тооцоо судалгаатай гаргахгүй бол олон байгууллага бүрмөсөн хаалгаа барьж, олон хүн ядуурлын эгнээ рүү шилжинэ. Өнгөрсөн жилийг бодоход Монголд бас чиг найдвар байгаа нь вакцин. Иймээс вакцинд хамрагдах хүртлээ маскаа зүүгээд, ажил, амьдралаа хөөцгөөе. Засгийн газар, УОК-ыг буруутгаж суухаас илүү хүн бүр өөрсдийгөө эрсдэлээс хамгаалах шаардлагатай байна.

Хөл хорио тогтоох нь халдварыг хумих хамгийн шилдэг арга биш. Хэрэвзээ мөн байсан бол дэлхийн улс орнууд энэ аргыг аль хэдийнэ хэрэглээд covid-19-ийн тархалтыг бүрмөсөн хумьчих байсан биз. Даанч тийм боломжгүй учраас эдийн засгаараа туг тахихгүйн тулд иргэд Сovid-19-тэй дасан зохицоход хүрч байна.

Цар тахлаас болж Монгол Улсын төсвийн алдагдал 4.5 их наядаар тасарсан. 67 мянган ажлын байр дампуурсан. Монгол Улсад 800 мянган хүн хөдөлмөр эрхэлдэг (малчдыг хасаад) гэвэл 200 мянган хүн ганцхан жилийн дотор ажлын байраа алджээ. Энэ маягаар хөл хориотой үлдвэл 400 мянган хүн ажил орлогогүй болно. Эндээс харахад Монгол Улсын өмнө Covid-19-ийн аюулаас илүү эдийн засгийн аюул нүүрлэж байна. Хөл хорихоос илүү вакцинжуулалтаа яаравчилж, бүх нийтийг дархлаажуулахад хувийн хэвшлийг татан оролцуулах хэрэгтэй. Үнэгүй вакцин хараад суух биш чадалтай боломжтой нь мөнгөө төлөөд, вакцинжуулалтад хамрагдах боломжоор хангахад УОК анхаарах шаардлагатай юм.

Нөгөө талаар, төрийн байгууллагуудад нэгдсэн зохион байгуулалт үгүйлэгдсээр байгаа юм. УОК-ынхоо шийдвэрийг НОК нь дагадаггүй, НОК-ын шийдвэрийг Дүүргийн онцгой комисс зөрчдөг, дур дураараа гаргадаг шийдвэр нь иргэдийг төөрөгдүүлж, “дайны хажуугаар дажин үүсгэж” буйд Ерөнхий сайд анхаарах ёстой. Товчхондоо Улаанбаатар хот улс гэж байхгүй. Тэгэхээр УОК, НОК хоёр нь нэгдсэн бодлого шийдвэртэй байхгүй бол иргэдээ “айдаст” автуулах явдал гарсаар байгааг сануулчихъя. Шадар сайд нь зөрчил бүхэн дээр очиж зохицуулах гэж оролдох. Гэтэл дунд, доод шатныхан асуудлыг хүндрүүлдэг, чирэгдүүлдэг, иргэдэд үл ойлголцол үүсгэдэг хэвээрээ байна.  Эцэст нь, Засгийн газар, УОК руугаа бүх асуудлаа чихээд өнгөрдөг талтай.  Тиймээс ахин дахин анхааруулахад,  хөл хориог аж ахуйн нэгжүүд ахиад тэсч чадахгүй шүү!

Ж.ЭРХЭС

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ТэнэглэлТэнэглэл
11
ЗөвЗөв
4
БурууБуруу
3
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

106 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-08 58.140.209.223

Бусад орнууд маскаа зүүгээд ажил сургуульдаа явж байна.

Avatar

зочин 2021-03-08 66.181.168.8

хэдэн наймчдаа эдийн засаг гэж бүү бодоод бай. Эхлээд эрүүл мэнд дараа нь эдийн засаг, энд маргаад байх асуудал огт байхгүй. Суудалдаа үлдэхийн тулд хүн бүрт таалагдах гэж ядсанаас болоод төр хүчгүйдэж, хууль гууль болж дууслаа. Нөгөө дэглэм барихгүй байгаа хүн, хуулийн этгээдийг торгох хууль хүчин төгөлдөр болсноос хойш нэлээд хугацаа боллоо, одоо хэрэгжилтийн статистик ээ танлцуулаач энэ хууль хэр хэрэгжиж байна бэ, нэг их аргадаж гуйсан төр, ийм ардчилал, ийм хүний эрх гэж байхгүй ээ

Avatar

zochin 2021-03-08 43.228.129.119

Эдийн засаг гэж орьлигч нараа Үндсэн хуулийн зарчимаар хүн төвтэй нийгэм байна гэдэг . Хүнээ хамгаалж амьд үлдвэл эдийн засаг мөнгө яриачээ.Эсэргүүцэгчидэд хариуцлага яримаар . Төрөөс зохион байгуулж байгаа үйл ажиллагааг иргэн бүр дэмжээд өөрсдийн халдвар хамгаалалдаа анхаарах учиртай атал хэсэг үймлэгчид үйл ажиллагаа явуулах тухай орилдоод бүх бар ,буудал, ресторан, концерт , бөх барилдах гээд хүн олноор цуглуулах уриалгаар халдвар дийлдэхээ байлаа. Хүнээ хамгаалаачээ !!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-03-08 119.40.103.6

Юу гэнээ аж ахуйн нэгжийн дампуурал, Эрдэнэт хүний амь нас, эрүүл мэнд 2-ын аль нь чухал гээд байна аа аан

Avatar

Zochin 2021-03-08 202.9.46.49

mongold covid oruulj irsen SODBAATART xariutslaga tootsoochee. Ter xyn xaana bnaa.

Avatar

Монгол 2021-03-08 202.9.46.54

Нэг их юм хийгээд байгаа аж ахайн нэгж гэж манайд юу байгаам. Хятад бараа дамлагчид, төсвийн шахаа, хөрөнгө идэгчид л ихэнх нь шүүдээ. Хэрэггүй нэгжүүдийг хаавал тааонх

Avatar

Осор 2021-03-08 202.55.188.82

Харалган юм уу тархины тушаалтай юм уу

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.161.105

эдийн засаг хямравал эх оронгүй ч болж мэднэ. өрөнд оруулаад газар нутагийн авчихдаг улс ойрхоон анаад байж байгаа

Avatar

Irgen 2021-03-08 202.126.89.104

Uls dampuurna geed erguu malnuud yugaa soliorood bgaag oilgohgui yum. Erdenet hunii bie eruul baij daraa daraa asuudluudiig tavina shuu. Albaar heden arhi pivo-nii uildveruud esvel iim msg tugeegeed bdag yum u.

Avatar

Зочин 2021-03-08 192.82.74.89

Бүхэл бүтэн улс үндэстний эрүүл мэндийн, хүний амь насны суудал яригдаж байна. Хэдэн компани төдий асуудал бол яршиг л байна

Avatar

Ха ха боловсрол 2021-03-08 202.126.88.128

чи битгий гэрээсээ гараарай энэ чинь аймшигтай 99 хувь нь үхэлд хүргэдэг аймаар өвчин шүү хэ хээ

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.9.40.209

МАНАН-гийн сайтын сэтгүүлч Ж.Эрхэсээ чи битгий х**. Шаардлагатай бол хөл хорио тогтооно. Харин та нар гадуур тэнэж бусдад өвчин битгий халдаагаад бай. гэр орондоо байж сур. Битгий тэнээд энэ тэнүүгээр доншуучлаад бай

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.9.40.209

До сэтгэгдэл бичсэн хятадын эрлийзүүдэд хэлэх үг байна. Улс орныг хятадын дарлалд байхад нь тусгар тогтнуулсан болохоор хятадын эрлийзүүд гадаадын тагнуулын хөл гар болсон монголоор ярьдаг та нар дандаа МАН-ыг татан буулгах тухай ярьж бусдад уриалж явдаг. МАН тэр цаг үед хувьсгал хийгээгүй бол бид өдийд өвөрмонголтой хамт БНХАУ-ыын колони болчихсон хятадаар яриад явж байх байсан. Тийм болохоор санасны гарц

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.9.40.66

chanaig sain majival yu ch magadgui dee

Avatar

Зочин 2021-03-08 192.82.68.164

Энэ МАН нам монголоор 100 н жил тоглолоо татан буулгая

Avatar

Зочин 2021-03-08 64.119.24.90

чи ямар зорилготой ийм юм бичдэг харь цустан бэ? Энэ нам Монголын тусгаар тогтнолыг авчирсан юм. Тусгаар тогтнолыг чи үзэн яддаг уу?!

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.126.90.34

Одоо энэ нэрийг нь ашиглаад хулгайчаар дүүрчихсэн бна гэдгийг ойлгохгүй бна уу

Avatar

Иргэн 2021-03-08 192.82.68.164

Энэ МАН 100 жил бидний эрх чөлөө амь нас эд хөрөнгийг сүйтгэж байна

Avatar

Зочин 2021-03-08 124.158.96.84

Вирус орж ирээгүй байхад хамаг хаалгаа хаачихаад вирус ихсэхээр нь ахиж хориг тавихгүй гэнээ. МАНгаруудаа гэж…..

Avatar

иргэн 2021-03-08 192.82.77.146

Энэ намчингууд ард түмнээр маань тоголож дуусахгүй юм.

Avatar

иргэн 2021-03-08 192.82.77.146

Намчингууд ард түмнээр тоголож ханахгүйнэ. Троллууд нь pc маажиж хоосон магтахаас өөр ид шид алга. Тархалтыг бүрэн хумилаа нэг хаалга нэг шинжилгээ үр дүнтэй болсон маргаашаас нь бүгд хэвийн амьдралдаа шилжлээ гээ л элийрээд байсан яасын бол ийм орон гаран байх гэж. Хэт олон хүн агааргүй орчинд цуглахыг л хязгаарлах ёстойшдээ. Угтаа энгийн худалдаа үйлчилгээнд халдварлах магадлал нь бага байгаад байх шиг. Мөн дасан зохицох төлөвлөлт гэж угаас байхгүй нь тодорхой байна. Нөхөн олговроо өгөөчээ.

Avatar

Зочин 2021-03-08 192.82.73.40

3сарын1 нээс хойш МАНгаруудын цусан мөр татуулан улсын хөрөнгө хулгай хийх эрхтэй болсоны баяр гээд энэ тэнд очоод хөшөөний урд маскггүй уйлалдаал архидаал бсаны горыг иргэд одоо амсаж эхэлж бнөө. Гай болж дуусдаггүй новшнууд шүү

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.9.40.111

Зөв бичсэн байна. Хүмүүс өөрсдөө дэглэмээ баримтлаад амьдарч сурах хэрэгтэй. Хөл хорио сайн шийдвэр угаасаа биш.

Avatar

Тэсэх хэрэгтэй 2021-03-08 192.82.77.157

Хөл хорио сулруулаад юу болж байгааг харж байна уу Эрхэсээ??? Одоо хөл хориогоо чангалаагүйгээс болж хүмүүс олноороо өвдөх, эрсдэх байдал үүсвэл чи хариуцах уу эрхэс ээ???

Avatar

Ах 2021-03-08 66.181.161.14

Хөл хорио тогтоовол амьдралаа бизнесээ аврахын төлөө тэмцэнэ.

Avatar

Зочин 2021-03-08 150.129.142.60

Тийм ээ шатаж шатааж 76-г шонд өлгөж тэмцэнэ

Avatar

Тэвчээр 2021-03-08 202.126.89.71

Хөл хорио сайн зүйл биш гэхдээ хүний амьнаас үнэтэй аж ахуйн үйл ажиллагаа гэж юу байхав дээ.Хуурай гурилаа хуурч идээдч болтугай тэвчээртэй бай.

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.186.207

Сургуулийн хүүхдүүд давтлага өгөх нэрээр багш нар танхимд сургалт явуулж байна. Гадаад хэлний, хоцрогдол арилгах, төгсөлтийн гээд сургууль дээр 10 гаруй сургалт явагдаж байна. арав гаруй сургалтанд бага даа 40-50 хүүхэд өдөржин нааш цааш холхиж байна.

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.186.207

Одоо үйл ажиллагаа явуулж байгаа танхимийн сургалтыг очоод газар дээр үз л дээ. Жолооны сургалтын доор танхимд бөөнөөрөө цугларч архи ууж тамхи татсан манай байрны хажууд байна. Багш нар машиндаа тамхи татаад зарим унтаад 5-6 бөөнөөр суулгаад өглөөд жолоонд гарч байна. Хан уулын СЭДО жолооны сургууль гэхэд авгай нөхөр хоёр жолоог ажиллуудаг өөр хүн байдаггүй. Манай гэрийн хажууд 2 жолооны сургууль хорио дуусаад төлбөрөө 500 мянга болгосон. СЭДО гэх сургуулийн авгай нөхөр олон жил хоёулаа жолоо

Avatar

Зочин 2021-03-08 64.119.24.90

дэглэмээ бариад цэцэрлэг сургуулиа нээгээчээ. хүүхдүүүд 2 жил гэртээ хашигдаад өрөвдмөөр байна!!!!

Avatar

Gegee 2021-03-08 66.181.161.40

Одоо дасан зохицоод хөнгөн өвдвөл гэрээрээ эмчилээд өнгөрмөөр байна. Нэгэнт олдсон вакцинаар яаралтай дархлаажуулаад тэгээд л хамгаалаад зохицоод амьдрахаас биш яахав

Avatar

Зочин 2021-03-08 192.82.71.243

Хөл хорихгүй бол ард иргэд тэсэхгүй нь байна шүү!!!!

Avatar

TUR 2021-03-08 139.5.219.114

UHEED DUUSAG UU…..

Avatar

Б 2021-03-08 139.5.216.244

Гуцаа. Шаардлагатай бол хорих хэрэгтэй.тэр тоглолт, баар караоке эд нараа хаагаачээ. Энэ ЗГ, УОК бүр хэрэг алга. Содбаатар, Мөнхсайхан, Я Нямхүү нар нь дээр байж. Нэг өрх нэг шинжилгээ гээд ямар ч үр дүнгүй юм хийгээд хайран мөнгө хөдөлмөр. Өчнөөн олон тэрбумаар хийсэн биз дээ

Avatar

Зочин 2021-03-08 203.91.115.47

Хөл хориог цуцлахгүйгээр 4сарын 1 н хүргэсэн бол корно бүрэн хяналтанд орох байсан Шал дэмий март тааруулаад цуцлахийм Одоо хяналтнаас алдах нь

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.9.40.66

MAN-NII 100 JIL

Avatar

Зочин 2021-03-08 124.158.82.182

Хамгийн инээдтэй нь УОК шинжилгээ өгөөд хариу нь сөрөг гарсан хүн 3 хоног дотроо халдвар авахгүй гэж үзээд байгаа нь л их марзан шийдвэр . Хөл хорио нь хэт богино дээрээс нь маш сул зайлшгүй ажиллах арван хэд зайлшгүй ажиллах гучин хэд ч билээ байгууллагаын маш олон халдвар тараагчтай хатуу хөл хорионий үеээр иргэд нууцаар холхисоор л сүүлдээ хорио тавиагүй байхад гудмаар нэг бэлчээл байсан шүү дээ шинжилгээгээ гүйцэд авсан юм уу? Энэ олон халдвар хаанаас гараад ирсэн юм

Avatar

Зочин 2021-03-08 64.119.19.90

nogoo huuhen bidend yaj hoolo nohoi shigen gahai shigen idehig zaaj ugsin gene. sholtei hoolo parjignaal sorool nusaa ideel gahai shigee idnee tegehgui bol haraana genee.

Avatar

иргзн 2021-03-08 202.179.26.86

Хүссэн хүсээгүй Хөл хорио тогтоохоос өөр гарцгүй болж ирлээ ш дээ, ЗГ УОК хии хоосон хөөсөрсөн ЭЗ,-г сэргээх юм ярьж , Вөкцинжуулалт нь удааширалттай өөр юу ч хийж чадахгүй байгаа ЗГ УОК- Биднийг одоо Амь амиа бодоо гэж хэлээд Мэдэгдээд эхэллээ шүү дээ, ААН, Театр урлагын байгууллагууд Халдварын том голомт болж Хаалгаа барихаас аргагүй болж байна, Вакцинд хамрагдсан том Дарга нарт бол Санаа зовох юм байхгүй шүү дээ,

Avatar

зочин 2021-03-08 64.119.24.157

Сингапур, Малайз улсууд эдийн засгаараа эхлээд Азийн бар болчихоод дараа нь театрын барилгаа барьсан гэдэг.

Avatar

иргзн 2021-03-08 202.179.26.86

тэр Бар болсон Улсуудын Засаг төр нь Дарга удирдлагууд нь Эх орноо сэтгэлтэй Хууль ёсоо дээдэлдэг болоод Улс орон нь Бар болж байна, Манай Дарга нар шиг Хулгай, Луйвар, Авилгаас өөр юм бодох сэтгэх чадваргүй байхад Монгол хөгжихгүй шүү дээ, дээр нь Иргэл Бие биенээ Хэмлэж доош нь чихсэн , Залхуу хойрго , Нийгэмийн ямөрч Идэвхгүй ийм Ард түмэн Сөнөхөөс өөр гарцгүй ,

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.21.108.163

Тоглолт караоке хэрэггүйдээ бусдыгаа чирэх гээд байх юм

Avatar

Зочин 2021-03-08 64.119.24.90

сул цалин аваад хэвтэж байх сонирхолтой адгийн юмнууд л хөл хориог дэмжээд байгаа юм. Та нарт ажилгүй, орлогогүй хүмүүсийн зовлон хамаагүй юү? Өөрсдөө л өлсөхгүй, даарахгүй байвал боллоо гэсэн амиа бодсон новшнууд олон байнаа. Бусдын амьдарлыг ойлгох ухаантай байх хэрэгтэй ш дээ!!!!

Avatar

иргзн 2021-03-08 202.179.26.86

Чи тэгээд Ажиллаад үзэл дээ , хэр удаан тэсэхий чинь харья

Avatar

зочин 2021-03-08 202.21.108.12

Дэлхийн бүх л улс хөл хориогоор арай гэж энэ вирусыг тогтоон барьж байна. Сул тавьсан улс ямар их хохирол амсаж байгааг жилийн өмнөөс харж байна. Манайх америкийг дуурайгаад барахгүй. Нэгмөсөн дарах боломж байсан алтан боломж өнгөрсөн 1сард байсан боловч ЗГ-аа огцруулж улс төржиж байж алдсан. Одоо тэгж дарж авч чадахгүй ч гэсэн хөл хорьж л байж хяналтаас бүрмөсөн гаргахгүй байх боломжтой. Израиль хүн амынхаа 80-90 хувийг вакцинжуулсан мөрт хоногт 3000 хүн халдвар авсаар байгаа шүү

Avatar

Баги 2021-03-08 202.126.89.71

Тэр ший жүжиг концээрт огт хэргүй

Avatar

Tyyl 2021-03-08 192.82.67.116

Hol horiogoo tabih heregtei byr hynd baidald orbol yah yum bj bna manaih yamar hyatad shig yls bish shyy dee, hybi hymyys oorsdoo hatyy sahilga battai bh heregtei gadyyr ih hol hodoolgoontei bna delgyyrt hyrtel baga nasnii hyyhedtei uabj bna zalyys maskaa zyyhgyi bna oroi ene tend sogtyy galzyy zalyy hogshingyi bna, gelgyyr ih bohir bna

Avatar

Иргэн 2021-03-08 64.119.27.245

Хөл хорио тавингууд зарим эргүү юмнууд нь халдвар дуусч гэж ойлгосон юм биш үү?

Avatar

Зочин 2021-03-08 64.119.24.90

харин оркууд хэцүү юмөө. Үсчинд орсон чинь үсчинийх нь дүү нь бололтой тэнэг юм амны хаалтгүй орж ирээд. Үсээ засуулж байгаа хүмүүс шууд эрсдэлд орж байна ш дээ! Малнууд л нийгэмд гай тарьж байна

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.126.90.54

МОНГОЛ ИРГЭД ДОТООД ГАДААД АЯЛАЛ ЖУУЛЧЛАЛ; СОЁЛ УРЛАГИЙН КОНЦЭРТҮҮДЭД ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАХАА БОЛЪЁООО !!!!!
2-Н ХООРОНД ЧАНАРГҮЙ АЖ АХУЙНУУД АЛГА БОЛООСОЙ БИЛЭЭ 🚫🚫🚫🚫

Avatar

zaaval karantil 2021-03-08 150.129.141.39

karantiilaachee

yadaj 30 huviaa vaktsintlaa karantiilaad baij baigaachee

Avatar

Зочин 2021-03-08 64.119.25.9

Одоо иргэн та өөрийгөө болон гэр бүлээ хамгаал, зай барь, маскаа зүү, гадуур агааржилтгүй газар
битгий удаан бай, эрт унт, сайн амар, утсаа бага мааж, бидэнд өөр сонголт байхгүй боллоо.
Эрүүл энхийг хүсье

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.9.47.19

Сургууль их дээд сургуулийн хичээлийг оруулахыг зогсоо!!!! Онлайн хамаагүй дээр шүү!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

hun 2021-03-08 202.21.109.38

0 zogsolt hii

Avatar

Зочин 2021-03-08 122.201.31.148

Hul horih heregtei! tembvvneesee salj chadahgui bj yun covid

Avatar

irgen 2021-03-08 43.228.129.150

ENE ERHES KOVID HUNDEER TUSAASAI.TEGVEL NEG POPROGCHOOR MONGOL ULS TSUUN BOLOH YUMSAN.DANDAA ESERGUUN YUM BICHNE UHVEL TAARNAAAAAAAAAAAAAA

Avatar

zochin 2021-03-08 202.179.24.170

1000000 say togrogiig orch burt ogood chol chorio togtoo ! ,YOK ,EMYam tanar ajillaa oligtoi chiigeechee

Avatar

Zochin 2021-03-08 46.224.12.227

Maskaa zuugeed buugnurul uusgejgui l baiy daa.Ajlaa hiij amidralaa hewiin urgeljluulii yun toglolt ene ter zugeer muruuruu l dasan zohitsohoos

Avatar

Корона тараагчид 2021-03-08 64.119.27.159

Кса 28 минутын өмнө 202.126.89.63

Дэмбэрэлнямбуугийн концерт, Эмоцийн тоглолт, караоке, Архангайд киноны зураг авалт, Монгол HD-н шоу, драмын театрын жүжиг бүгд л урлагийнхнаас. Юу бодогдож, ямар гаргалгаа гарч байна?

Avatar

zovoo zov.. 2021-03-08 66.181.180.111

za tusah ni tusaad l yban biz dee. neeh svrtei zvils algaa. mongolchuud tegej ih hvndereed vheed bgaa zvils algaa.hogshin bie muutai hvmvvs bolgoomjiloh heregtei bnaa..

Avatar

Zochin 2021-03-08 66.181.183.39

Ajil amidral hudaldaa naimaagaa zainaas online bdlaar hiigeed hesehee bolichuul hidden huseegui daragdah busuu?

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.176.61

Шуналаа барьж чадахгүй болжээ. Амьд явбал алтан аяганаас ус (сүү биш шүү) ууна гэдэг байсан билээ. Өөрөөсөө болж үгүй болох үндстэний шинж гэдэг олон зүйл социологийн ухаанд байдаг юм гэсэн.

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.9.40.208

Урлагын тоглолтууд анхнаасаа хорих байсан. Энэ тлм алдаа. Аж ахуйн нэгжүүд дэглэмээ бариад ажиллах нь зүйтэй.

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.9.40.209

Дахиад онцгой байдлаа сэргээж хөл хориог эхүүлүье. Тэгэж байж л энэ өвчний тархалтыг зогсооноо

Avatar

Зочин 2021-03-08 64.119.24.90

сул цалин аваад ажил хийхгүй зуслан дээрээ хэвтэж байх сонирхолтой чам мэтийн амиа бодсон лалруудад л ашигтай байх. Хүмүүс халдвар хамгааллын дэглэмээ сахихгүй бол 1000 удаа хөл хориод үр дүнгүй. Эрхээ хасуулах ямар дуртай малнууд вэ? хүүхэд минь өлсч байна!

Avatar

TER 2021-03-08 139.5.219.114

TEGVEL UHEED DUUSAGUU

Avatar

ховоо 2021-03-08 66.181.180.243

Урлаг спортын тоглолтгүй бол монгол улсын эдийн засаг сөхрөх гээд байна уу хаах ёстойгий нь хааж нээх ёстойгоо нээгээчээ УОК минь жаахан бодлоготой ажиллаач олноороо цугларах урлаг спорт баар цэнгээний газруудаа хаагаад бусдыг нь дэглэм сайн мөрдүүлээд явуулаач эсвэл бүгдийг нь нээгээд хилээ хүртэл нээ вагонаа явуул шинжилгээ авахаа боль тэгээд нэртэйгээр нь азтай нь амьд үлд гээд хэлчихгүй юу

Avatar

Зочин 2021-03-08 64.119.22.140

Байгалийн шалгарал явагдаж байна. Өвчин авах гэж хүмүүс цугларч таарахгүй шүү. Амьд явбал, ахин сэргэх боломж бий.

Avatar

Кса 2021-03-08 202.126.89.63

Дэмбэрэлнямбуугийн концерт, Эмоцийн тоглолт, караоке, Архангайд киноны зураг авалт, Монгол HD-н шоу, драмын театрын жүжиг бүгд л урлагийнхнаас. Юу бодогдож, ямар гаргалгаа гарч байна?

Avatar

Зочин 2021-03-08 64.119.22.140

Төрөхийн эмнэлэг, хүүхдийн асрах газар гээд харвал хүүхдүүд олонтой сургуулиас жинэхэн халдвар тарвал баларна. Ядуу оронд хүүхдийн зохион байгуулалттай үйл ажиллагаа аюултай шүү. Баян оронд дандаа хөгшчүүлийн асрамжийн газраас халдвар их тарж байна.

Avatar

Зочин 2021-03-08 64.119.22.140

Байгалийн шалгарал яах ч аргагүй. Дампуурвал арга байхгүй. Эрүүл, амьд мэнд үлдвэл ахин сэхэх боломж бий. Хөл хорионд орохоос өөр замгүй.

Avatar

Иргэн 2021-03-08 122.201.22.44

Баарууд орой болон зодоон, уйлах майлах энэхүүхэнд. Дэг журам барих "0".

Avatar

Зочин 2021-03-08 192.82.74.223

Үзвэр, үйлчилгээний газар, баараа хаагаач ээ. Бусад нь ажиллаг л даа

Avatar

Зочин 2021-03-08 64.119.24.90

оркууд юм л бол баар хаа гэх юм. Баар, уушийн газар чинь хүн төрөлхтөн үүссэн цагаас хойш бий болсон үйлчилгээний нэг соёлт хэлбэр. Баар хааснаас болж ахуйн архидалт газар авдаг юм. Халдвар хамгааллын дэглэм л чухал. Ийм төрлийн үйлчилгээ эрхэлж амьдралаа залгуулдаг улсыг та нар шууд өлсч үх гээ юү?

Avatar

Зочин 2021-03-08 139.5.217.217

Хувийн хэвшлүүдээ вакцин оруулж ирэх ажлыг нь хурдавчлаад дэмжээд өгөө. Өөрөө вакцинаа сонгоод мөнгөө төлөөд хийлгэмээр бн. ЗГ н гуйвар түүврээр оруулж ирсэн юу н мэдэгдэхгү юм хийлгэмээргү бн

Avatar

Гуниглал 2021-03-08 66.181.186.214

3-р сарын 6 өдөр улаанбаатар хотын хувийн зарим том эмнэлгээс ажилчид нартаа вакцинжуулалтаа эхлэх гэтэл нөгөө МХЕГ ийн хүнд суртал амралтын өдрөөр вакцинжуулалт хийхгүй л гэнэ янз бүрийн цаг хугацааны алдагдлыг илэрхийлж байна. Маш харамсалтай

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.161.6

тэатрын хэдэн эм жжингэрүүдийг бүгдийн 70 давхарт амьдаарн бул бузар шүгэлсэн ац нарын тоглолтыг үүнээс хойш 1 ч үзэхгүй балиар завааан ггичий нар с болдэрдэнэ бандиаа наанаа хөсүт дээ үхээрэй муу шуумар мин мөнгөний төлөө хошногоо худалдсан эр эмс

Avatar

Зочин 2021-03-08 64.119.24.90

шоронгийн хадаас минь юу хуцаад байнаа!

Avatar

Зочин 2021-03-08 64.119.22.164

халдваын эсрэг тарилт явагдах ойрын саруудад хөл хориог хэт сулруулж, жолоодлогогүй чөлөөтэй орхиж болохгүй. Өргөн олныг хамарсан арга хэмжээг бүрэн хаа. Одоо гараад байгаа зөрчлийг дэвэргэж болохгүй.Одоогийн хяналт,сэргийлэлт үйлчилгээ эмчилгээний ажлыг хэвээр үргэлжлүүлэх. Харин үйлдвэрлэл худалдаа зарим зайлшгүй үлчилгээний газруудыг тодорхой горим хязгааралттайгаар ажиллуулах.Хамгийн гол нь вакцинжуулалтыг идэхжүүлэх хэрэгтэй байна.

Avatar

Zochin 2021-03-08 66.181.183.39

Zaluuchuud ni hungun uvddug yum bna. Etseg eh hugshchuulee heden tsaasnii tuluu uhvel uh geed hayahuu? Mungu l bodson heden tsaasnii tuluu amia uguhuus butsahgui niigem baiguulsan bna bid suuliin jiluuded

Avatar

Зочин 2021-03-08 139.5.217.217

Мөнгөөр л хоол эм тариа худалдаж авдаг хорвоо л доо.

Avatar

Зочин 2021-03-08 122.201.22.148

Вакцинжуулалтын хурдан удаанаас болохгүй ш дээ. Манайхан арай дэндүү юм аа. Юм үзэхгүй, караокед орохгүй үхлээ юу. Муусайн тэвчээргүй ажилгүй юмнуудаас л болоод халдавр тархаж байна ш дээ.

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.126.90.85

Хөл хорионд орж чадахгүй. Арай л гэж өдийг хүрлээ. Цалингүй амралт тай жил явлаа. Сая хүнтэй жижиг хотыг хянаж чадахгүй бгаа бол юу хэлхэв дээ.

Avatar

Иргэн 2021-03-08 103.57.95.241

Вакцинжуулах явц маш удаан байнашдээ, одоо хүртэл улсын эмнэлгүүд дуусаагүй, хувийн эмнэлгүүдийг хамраагүй, байна. энэ бол удаашрах , хэцүү ажил бишшүүдээ. Сүлдээ бүр төлбөртэй вакцин яригдаад, хувийн эмийн байгуулгууд төлбөртэй вакцин оруулж ирсэн ч гэх шиг, замрч завхарсан юм яригдаад байхын, нөгөө улсаас бүгдыг үнэгүй вакцинжуулна гэсэн яалаа, хувь оруулж ирсэн вакцины хадгалалт, тарих гээд бүх процедурыг хэн хянах юм. аймшигтай юмаа.

Avatar

Иргэн 2021-03-08 139.5.217.253

бид тоглоом биш шүү. 3-р сарын 1 хүртэл сунгах байсан юм. Одооо бол хөл хорионд орж чадахгүй шүү.вакцин наа хурдан шахал даа

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.9.47.1

Аж ахуйн нэгжийн хэдэн төгрөг чухал уу? Амь нас чинь чухал уу? Тэр мөрдөөд байгаа халдвар хамгааллын дэглэм нь хаа байна? Гадуур хэдэн арваараа цуглаад архидаж байна. Шүлс цэрээ хаяж байна. Эмнэлгийн оочир дараалалд лав 100 гаруй хүмүүс зайгаа ч барихгүй чихээд коридорт нь зогсож байна. Хөл хориотой үед арай ч ийм байгаагүй ээ. Хотод амьдарч байгаа хэдхэн хүнээ өвчлүүлээд дуусгах нь. Эсвэл тэр сүргийн дархлаа тогтооно гээд тэнэгтээд байгаа юм уу.

Avatar

Badarch taxar 2021-03-08 66.181.183.63

Hol horionoos ashig oldog hvmvvs hol horio hiih ih sonirholtoi bna

Avatar

Ааги 2021-03-08 202.9.47.27

Хөл хориогоо тгтоолгүй яадгын эрдэгэт хүний амь нас юүнаас ч илүү чухал бичиж бгаа нөхөд эрүүл саруулаар бодоорой

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.126.90.85

Паник

Avatar

Зочин 2021-03-08 66.181.190.35

Нийт хүн амаа вакцинжуулалт хийж дуустал хаахаас өөр гарц байхгүй . Хэдэнамьсгалын аппараттай билээ эмнэлэг минь ямар билээ? Эрүүл энх байвал болно бүтнэ

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.55.188.92

АНУ корона эхэлснээс хойш 3 дах удаагаа иргэн буртээ нехен олговор егех нь. 20 оны 3 сард $1200, 12 сард $600, одоо 3 сардаа багтаагаад $1400 егхийм байна. Дээр нь ажилгуйдлийн тэтгэмж егех нь. Бас мужууд нь иргэддээ терийнхеес тусдаа нехен олговор егч байна. Жишээ нь Калифорниа муж иргэн буртээ $500 + хунсний талон егч байна. Энэ чинь халамж биш ажил орлогоо удаан хугацаанд хаалгуулж боолгуулсны нехен олговор гэдгийг хэн ч ойлгоно. Тэгэхэд МАНгар тер яаж байна? Ард тумнээсээ харамлачаад еерсдее

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.55.188.92

Насанд хурсэн иргэн бурт 1 саяаа егеед 1 сар 0 зогсолт хийгээд нам дарах юмыг МАН албаар сунжруулж далимдуулан янз бурийн шахаа хийж дундаас нь идэж ууж байна. Коронаг нам дарах нь МАН-д ашиггуй байгаа учраас менгегуй гэж ард тумнээсээ харамлаж байсан мертлее одоо болохоор шинэ ЗГ нь менгенеес их юм байхгуйээ гээд сонгуулыг далимдуулж 10 их наяд хэвлэж хувааж цохих гээд улайрч байна

Avatar

Зочин 2021-03-08 150.129.143.127

hol horio togtoo

Avatar

Монгол 2021-03-08 103.229.122.118

Хэсэгчлээд хатуу хөл хорио тогтоохгүй бол аж ахуйн нэгжүүд, ажлын байр байвч тэнд нь ажиллах хүнгүй болж үхэж хатацгаачихвал яах болж байна аа? Хүнээ авч үлдсэн цагт арга олдох биш үү? Хөгшдөө тоохгүй тахлаар үхүүллээ гэхэд залуус өөрсдөө бас л ажлын чадваргүй уушиггүй юмнууд болж үлдэх, нялх үрсээ бас өвчлүүлж, заримыг нь алдах аюул байгааг харахгүй "Сохор оюунтай" хүмүүс ямар олон юм бэ? Монголын тэрбумтнууд яасан бэ? Олондоо тусалвал нүгэл чинь багасна шүү!!!

Avatar

Зочин 2021-03-08 64.119.17.211

Ганц Монгол биш дэлхий даяар л байдал хэцүү байна. Буурай хөгжилтэй Монгол байдгаарай л тэмцэж байна. Харин эргүү толготойтой иргэд биднээс маш их зүйл болж байна, мөн шалтгаалж байгааг хүн бүр дор дороо ойлгооч ээ. Том толгойтой дунд шатны дарга нар бол хамаг балаг тарьж буй гол этгээдүүд мөн. Жишээ нь, Драмын театрын даварсан дарга нар …

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.126.90.107

За, даа .Энэ хаврын засгийн ажил ВИРУСЭЭС хамгаалах л лав биш болоод явчихлаа.

Avatar

ЗОЧИН 2021-03-08 66.181.189.209

ОДОО Л ЖИНХЭН ХАЛДВАР ТАРХАЖ АСУУДАЛ ОДОО Л ЭХЭЛЖ БАЙНА. ХИЧНЭЭН ХӨЛ ХОРИОД НЭМЭРГҮЙ. ЯМАРЧ БАЙСАН ВАКЦИН ИРТЭЛ ТОРГООЖ БАРЬЛАА. ОДОО АВАХ АРГА ХЭМЖЭЭ ХУРДАН ЦОХИОН БАЙГУУЛАЛТТАЙ ВАКЦИНЖУУЛАХ. АЮУЛ ОДОО Л ЭХЭЛЖ БАЙНА. БҮГД СОНОР СЭРЭМЖТЭЙ БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ. МАСКАА ЭРҮҮН ДЭЭРЭЭ ТАВЬЧААД ЯВААД БАЙЖ БОЛОХГҮЙ ЭЭ ХҮМҮҮС ЭЭ. ХАМРАА Ч ГАРГАЖ БОЛОХГҮЙ

Avatar

Зочин 2021-03-08 43.242.242.189

Ерөнхий яаж энэ асуудалд анхаарах вэ наадхаас чинь том Чимгээгийн асуудал байхад

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.126.90.40

ГАНЦХАН НИЙСЛЭЛД ХАТУУ ХӨЛ ХОРИО ТОГТООХОД ЯАВ Л ГЭЖ ГАЙГҮЭЭ…МАНАЙ УЛС ЧИНЬ ДАХИАД ДАГУУЛ 2 ТОМ ХОТТОЙ. ДАРХАН ЭРДЭНЭТ БАС ОЮУ ТОЛГОЙ ТАВАН ТОЛГОЙ

Avatar

иргэн 2021-03-08 202.179.26.86

Тэсэхгүй гээд яахын, ААН, Театр урлагийн байгууллагууд чинь ажиллаад түрүүчээсээ Халдварын голомт болоод Ажилчид нь бөөн бөөнөөрөө халдвар авч өвчлөөд Хаалгаа бариад эхэлж байхад Яахийн, Хүссэн хүсээгүй аяандаа ААН-үүд хаалгаа барина, Мэдээжийн юманд олон юм Бүү ярьж бич,

Avatar

Irged 2021-03-08 202.21.109.38

Hol horiogoo togtoo

Avatar

Зочин 2021-03-08 202.126.88.60

"Эрүүл энхийн нэгэн жаргалан" гэж Нацагдорж шилэглсэн болохоос Хөрөнгө мөнгө жаргалан гээгүй шүү. Эцэстэй эрүүл саруул хүн бүхийг бий болгодог юм. Хөрөнгөө хаяад энэ хорвоод шалдан ирсэн шиг буцна.

Avatar

Рль 2021-03-08 202.126.89.89

400сая жуулчин авна гэж бавдаг эмэгтэйчүүдифг цэрэгт татна гэж жишээ татдаг поп ерөнхий сайдтай хүн биш бөх хотын даргатай яандаа удахгүй хулхи хурандаа еөктөй болно гэж байгаа

Avatar