Р.Гончигдорж, Ц.Нямдорж нар халз “үзэлцэв” | News.MN

Р.Гончигдорж, Ц.Нямдорж нар халз “үзэлцэв”

Хуучирсан мэдээ: 2016.04.13-нд нийтлэгдсэн

Р.Гончигдорж, Ц.Нямдорж нар халз “үзэлцэв”

УИХ-ын Хууль зүйн байнгын хорооны өнөөдрийн хуралдаанаар Үндсэн хуулийн цэцийн 03 дугаар дүгнэлтийг хэлэлцэж эхлэх үед Ц.Нямдорж гишүүн, Р.Гончигдорж нарын дунд ширүүн маргаан өрнөлөө.

УИХ-ын гишүүн Ц.Нямдорж “Би үнэнийг хэлнэ. Р.Гочигдорж гишүүн ээ, чи надтай холбоотой асуудал хөндлөө. Ж.Амарсанааг чөлөөлөгдөөгүй байхад Үндсэн хуулийн цэцийн даргаар Р.Гончигдорж очих юм гэнэ ээ гэдэг яриаг би ордонд сонссон.  Арай ч үгүй байгүй дээ гэтэл чи “Дээд шүүхийг намайг хэлэлцүүлээд өг” гэж өргөдөл өгсөн л юм байх чинь билээ. Ийм байж болохгүй. Дээд шүүх нь асуудлаа хэлэлцээд шийддэг юм байгаа биз, чи “Намайг энэ албан тушаалд тавьж өгөөч, хэлэлцээд өгөөч, хичээнгүйлэн хүсэж байна” гэж уруул хошуугаа дэвсэж явах ямар шаардлага байдаг юм.  Албан тушаалд дуртай байж болно ийм хогийн байж болохгүй ш дээ.

УИХ-ын дэд дарга Р.Гончигдорж “Би Ц.Нямдорж гишүүн шиг шазруун биш. Гэхдээ өөрийн бодолтой хүн. Би чам шиг лут хүн болж ярьж чадна. Ардчилсан хувьсгалыг амь биеэ золиослон хийхдээ би албан тушаал руу яваагүй. Албан тушаал бол зүгээр миний үүрэг. Би хаана хэрэгтэй байна тэр газраа очих ёстой. Цэцийн хуралдаан яаж явдгийг харсан. Энийг өөрчлөх ёстой. Өөрчлөгдөх ёстой тэр газар би өөрийгөө золиход бэлэн байна” гэсэн юм.

Г.ХОРОЛ

 

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2016-04-13 202.131.232.114

ardchilaliin neriig barisan kommunistuud bolchixood baina tsaad ardchilsan namiinxan chin.

Avatar

Зочин 2016-04-13 66.87.78.75

Gonchigdorj yasan ih shunal husel tachaal ve.Odoo hanaj tsadah boloogui yu.Yadaj naad heden ohiduud zee naraa tumnii umnu shivshig bolgohoo boli.Hun ur huuheddee ulger duurail bolj tedniigee ner buten bailgah gej nasan tursh zutgedeg bol Gonchig guai huviin jargalaa huuh yum .ichij amidraach .Ta mongol ulsiin buh tom albiig 25 jil zavsargui selgelee.Odoo tegeed dur hanadgui ee ain..

Avatar

ard 2016-04-13 67.161.149.5

Gonchigdorj chi bol during tsarailsan bertegchin shuu dee. uuriiguu huvisgalch ardchilagch geed baihdaa yahav dee. Jinhen ul doloogch

Avatar

Зочин 2016-04-13 103.26.195.83

hoer har heree bie bieniigee gaihav geh ch boljdee ene hoer noeulaa nasaaraa uls turd togloloo yu hiij hiisen yum hoeulaa ard tumend heregtei yu ch hiisengui zuvhun uursdiinhuu tuluu l ihiig buteesniig ard olon medej bgaa odoo tetgevertee suutsgaa uhtlee ideh hooloo beldchihsen bizdee ***** shunalt

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.9.40.199

ertuncees hoeuulaa ***** .

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.72.245.252

Гончигдорж минээ та нутгийн нэр баастаж гүйцлээ одоо болиоч

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.72.245.252

Энэ МАНАН Монголын улс төрөөс хэзээ арилах бол. Өөрөө сарнихгүй бол хэзээ нэгэн цагт бүр ч аюултай юманд хүргэж байж арилах зүйл тохиолдох вий гэж үнэхээр сэтгэл зовниж байна. Ард түмэн минь ямар ч хувилбараар сонгууль явсан гэсэн хүний хуучин, дээлийн шинэ нь гэдэг ч юмуу, эсвэл таньдаггүй бурханаас таньдаг чөтгөр дээр гэхчилэн тийм тэнэг зарчмаар л сонголтоо бүү хи йгээрэй дээ. Үр хүүхдийнхээ ирээдүй хойчийг бодож, энэ бузрын олигархуудаас л салцгаая эх орноо аврая Монголын тэнгэр цэлмэг байг улс төр нь цэвэр байг ирээдүй маань тунгалаг байг

Avatar

МОНГОЛ 2016-04-13 103.242.47.66

СҮҮЛИЙН 26 ЖИЛ ТӨРД БАЙСАН ХҮМҮҮСИЙН ҮГИЙГ СОНСОХ НЬ БИТГИЙ ХЭЛ ЦАРАЙГ НЬ ХАРАХААС ДУРГҮЙ ХҮРЧ БАЙНА.УЛС ОРНЫГ ИЙМ БАЙДАЛД ОРУУЛСАН УЛСЫН ХӨРӨНГӨ ИДСЭН ХҮҮРНҮҮД БҮГД ҮХЭЖ ДАЛД ОРООСОЙ.ЭНЭ ХҮҮРНҮҮД УЛСААР АВСАН ХӨРӨНГӨ МӨНГӨӨ УЛСАД ХАНДИВЛААД ЦАЛИНГҮЙ АЖИЛЛААЧЭЭ, ЭС ТЭГВЭЛ АРД ТҮМЭН УСТГАХ БОЛНО ТА НАРЫГ.

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.72.245.252

голоор нь хэлчихлээ

Avatar

МОНГОЛ 2016-04-13 103.242.47.66

ГОНЧИГОО МОНГОЛООС ТОНИЛ ДАЛДА ОР ЧИНИЙ ГИЙГҮҮЛЭХ ЮМ ЕР АЛГА ЭНЭ ДАРГА БОЛООД ХЭДЭН ХҮНИЙГ Л ХООСРУУЛАХЫН НЭМЭР, УЛС ТӨРӨӨС ХОЛ БАЙ

Avatar

МОНГОЛ 2016-04-13 103.242.47.66

ЭНЭ ГОНГИНОСОН ЮМ ЮУГАА ХУЦААД БАЙГАА ЮМ БЭ, 90 ОНООС ХОЙШ ТӨРИЙН ТОЛГОЙД ЯВЖ ТАТВАР ТӨЛӨГЧДИЙН МӨНГӨӨР ХАГАРТЛАА БАЯЖЛАА, ОДОО ХУРДАН ДАЛД ОРЖ ҮЗ ӨӨРИЙН САНАЛААР ЭСВЭЛ ОЙМСТОЙ ХӨЛӨӨ ГАРГААД 461-ТЭЙ ТАНИЛЦ

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.131.7.196

Гончигдоржийг нийгэм хүлээж авахгүй байхад сэтгэцийн өвчтэй болсон гэсэн шиг л аашлах юм даа. Гончигдорж чинь анх удаа өндөр албан тушаалд очих доо ямар байдлаар бусдыг хуурч байгаад, ямар хор найруулж байгаад очсон гэдэг билээ дээ. Хариулаад өгөөчээ

Avatar

Анчин 2016-04-13 202.21.117.2

Гончигдоржоо гэдэг чинь ийм л нэг албан тушаал, авах идэхэд тэмүүлж хор хутгадаг хүн юм уу даа. Энэ хэд одоо болиосой билээ дээ. Залхаж байна шүү

Avatar

иргэн 2016-04-13 103.57.92.120

ГОНЧИГДОРЖ ОДОО БОЛНОО ХӨӨ. ЧИ ТӨРӨӨС ХОЛ БАЙ. ХУРААСАН ХУНИСНАА ЭДЛЭЭД ЖАРГА. ТӨРИЙН ХААНА Ч ЧИ ХЭРЭГГҮЙ. АРД ТҮМЭН ЯРЬЖ БАЙГААГ СОНС Л ДОО.

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.9.41.123

HOER NAMIIN .GONCHIG NYM. HOER HOGIIN DOR ODOO IH HULAAS ZAILAACHEE ARD TUMEN BUZRTAJ DUUSLL ENE HOER LALRAAS BOLJ

Avatar

ичиг ичиг ичиг 2016-04-13 103.229.120.36

Гончигдоржтон гуай УИХ-д 20 жил суухдаа 1, Архангай аймгийн Цахир сум, 2,Архангайн бөх Өсөхбаярт "дархан аварга" цол олгуулах 2-хон хууль санаачилсан гэж боддог.

Avatar

Зочин 2016-04-13 103.229.122.128

Золиод байхдаа яахав дээ ха ха. Цэцийн дарга хийнэ гэдэг золиосны ажил юм уу. Дарга болох дуртай л даа өөрөө хүсэлтээ өгч байгаа шүү дээ Го гуай.

Avatar

mgl 2016-04-13 59.153.114.45

Хууль яривал Нямка чамаас 100 дахин илүү байхаа. Эфү Го гуай

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.131.230.114

ичмээр юмаа. энэ гонгоноогдорж чинь үнэхээр тэгж гүйсэн гуйсан юм байна ш дээ

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.126.89.199

гончигдоржоо чи битгий шалчигна. чам шиг улс төрч гэж юу байсан юм. чи зүгээр л олон юм ярилгүй тэр тэтгэвэртээ гар

Avatar

zochin 2016-04-13 103.9.90.230

Үндсэн Хуулийн Цэц улс төрийн тоглоом биш ҮХЦэцэд эрх зүйн боловсролтой, хууль зүйн ухааны докторын зэрэгтэй хүн гишүүн байх ёстой бөгөөд Цэцийн дарга нь Амарсанаа академичийн зэрэг чадалд хүрдэггүй юм гэхэд ядаж хууль зүйн шинжлэх ухааны доктор профессор байх ёстой юм. Учир нь ҮХЦэц нь хууль зүйн шинжлэх ухааны онолын маргааныг шийдвэрлэдэг олон улсын жишиг байна. Монгол улсад боловсон хүчний бодлого алдагдаж хэн дуртай нь хүссэнээ хийдэг анархизм ноёрхох болсон байна

Avatar

4500 2016-04-13 119.40.100.222

Шалчигануур Нямдорж Зайлаа

Avatar

Зочин 2016-04-13 103.57.95.144

хөөрхий дөө Ц Нямдорж гэж нэг ийм хэрүүлч шургуу хүн насаараа энэ хэдэн гишүүд сайд нарыг дарамталж үнэн юм шиг юм ярьж дандаа араас хусчих гээд байдаг овоо ч ашиг хийдэг л хүн байх юм даа Ц Нямдорж үнэн шудрага хэлсэн хийсэн ажил байна уу харин олсон нүдэн дээр ил данхайж байдаг шүү

Avatar

зочин 2016-04-13 150.129.141.39

Нэг хүн төрийн хутгуур гончигдоржоо өмөөрч , ардчиллаас уйдсан бол фашизм руугаа тонилцгоо гэж биднийг дайрчээ. Хөөе , та одоо манай улсад ардчилагчид биш харин неофашист *****-үүл мэтээс эхлээд дан фашистууд төр барьж байгааг мэдэхгүй байна уу. Эсвэл чи өөрөө гамингийн "ардчилсан" фашист намын зондеркомандын гишүүн юм уу.

Avatar

Зочин 2016-04-13 150.129.142.218

гончигдоржоо чи битгий шалчигна. чам шиг улс төрч гэж юу байсан юм. чи зүгээр л олон юм ярилгүй тэр тэтгэвэртээ гар

Avatar

Зочин 2016-04-13 150.129.140.58

Гончигдорж даргаа одоо болно оо

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.126.91.95

Р.Гончигдоржийг тоондоо муу дуракууд ойлгодоггүй хичээлийг минь ойлгосон хүн гээд сонгодог байхдаа. Гэрийн даалгавраа хийгээд байвал ямар ч хүүхэд тоондоо сайжирдаг ба харин хайр сэтгэлгүй тоондоо сайн хүн луйварчин болдог юм шүү.

Avatar

1000 2016-04-13 202.179.31.21

Гочигоо хэзээ хуульч болсон вэ. Уг нь улс төрч болосн байх даа. Тэдэнд хууль үйлчлэхгүй байх

Avatar

Зочин 2016-04-13 173.73.110.164

ЭНХБАЯРТАЙ НЬ ХАМТ ШОРОНД ХИЙХ ХЭРЭГТЭЙ. ХААНА ЗАВААН ХУУВИЛДААН ЯВАГДНА ТЭНД ДАНДАА ОРОЙЛОХ ҮҮРЭГТЭЙ ЯВЖ БАЙДАГ БАЛИАР АМЬТАН

Avatar

gunvhig 2016-04-13 202.5.196.254

zalhlaa gonchigdorjoos

Avatar

ghghghg 2016-04-13 103.57.94.158

Гончигдорж оо? Би хаана хэрэгтэй байна тэр газраа очих ёстой гэж чи маш үнэн үг хэлжээ,Чиний байх ёстой газар чинь гэртээ,гал зуух том өрөө хоёр чинь,хийх ёстой ажил чинь эмгэнийхээ чанасан цайг уугаад налдайж суух,хааяа нэг УРИЛГА иргсэн үед намбатайхан шиг очиж оролцох явдал шүү?олон түмэн үнэндээ чамаас залхаж,тийм болохоор элдэв албанд шунаж нүдний булай болоод хэрэггүй,олон жил төрд орон тоо бөглөлөө одоо болоо,энүүнээс илүү шуналтвал ХЭНХЭГ-ЗӨНӨГ гэсэн нэр авдагыг мэднэ биздээ,тэгээд ч ажлын үр дүн гарахгүй залуучуудынхаа зам дээр бул хар чулуу болоод элэнцгээ хийхэвдээ,талийгач Р.Эрэнцэндоржтой чинь амандахаа хувааж идэж байсаны хувьд ах дүүгийн ёсоор илэн далангүй бичсэнийг уучлаарай,ухаж бодоорой.

Avatar

ИРГЭН 2016-04-13 103.9.91.214

ЭНЭ НӨХӨР ОДОО БОЛИМООР ЮМ ДАА. ТӨР, УЛСАД ИХЭЭХЭН ГАЙ ТАРЬСАН ШҮҮ. ХҮНИЙ АРД НУУГДААД ХОР НАЙРУУЛДАГ ХОРОН САНАА НЬ ДААНЧ МУУХАЙ. ЧИ БУРХАН БИШ ШҮҮ. ЧИ ГАНЦААРАА БҮХНИЙГ ЧАДАГЧ БИШ. ЧАМААР ҮХЦ ДУТААГҮЙ. БҮХИНИЙГ ЧИ ХИЙЖ ЧАДАХГҮЙ.

Avatar

зочин 2016-04-13 150.129.143.7

Та нарын байгуулсан АРДЧИЛАЛчинь Монгол эх орныг минь өнөөдөр ийм байдалд оруулаад Оросын Холбооны Улсын Гадаад Яамны сайд нь жинсэн өмдтэй бууж ирж байна та нарт тааруулж ирлээ, идшээ булаалдсан ноход шиг байхаа больцгоо эд мөнгөний дон шүгэлсэн харах нүд нь сохорсон худлаа ярихаас хэтэрэхгүй үнэн дэлхий дүүрэн шившиг энэ хэдхэн хүнийг зөв зохион байгуулаад аятайхан амьдруулах чадвар үнэндээ та нарт алга.

Avatar

Зочин 2016-04-13 59.153.115.145

Гончигоо одоо болиочдээ хо.

Avatar

bbr 2016-04-13 103.229.120.66

Доржоо чинь МАХНамд орлогч гишүүн байж байгаад жинхэлэх гэтэл ардчилсан хувьсгал гараад дууссаны дараа л алтан хараацай болсон юм аа

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.179.24.182

Нямдорж гуай Гончигдорж мэтийн өөрийгөө таних чадваргүй гаруудтай маргаж доош ороод яах гэсэн юм. АН-ын хамгийн ахмад гишүүн Гончигдорж албан тушаалын үхэн хатан өргөдөл хүсэлт гаргаж гүйж байхад АН-ын залуучууд нь хоорондоо алалцах нь зөв дөө. Гончигдорж харин ҮХЦ-ийн үүдний харуул хийвэл зохилтой. Цэцийн дарга болгож өгөөч гээд сонгогчдоосоо гуйгаач.

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.179.24.182

Гончигдорж оо чи үнэнд гүйцэгдэнэ шүү. Монголын ард түмэн чамайг үхэр тэргээр гүйцэж түрүүлнэ шүү. Чиний албан тушаалын шунал чиний амьнаас илүү үнэтэй юу. Монгол төрийн хямралыг чи эхлүүлж АН булшилж байна.

Avatar

МОНГОЛ 2016-04-13 182.160.0.32

ТА НАРЫН БАЙГУУЛСАН ГЭГДЭХ АРДЧИЛАЛ ЧИНЬ ИХ МОНГОЛЫН ТҮҮХИЙГ ИЙМ МУУХАЙГААР ХАРЛУУЛЛАА. ИЧДЭГ, ЭМЭЭДЭГ БОЛООСОЙ…

Avatar

Зочин 2016-04-13 203.194.114.170

Гончигоо одоо гончигоодохоо больж женкогийнхоо араас дуугүй яв.

Avatar

Зочин 2016-04-13 104.228.158.165

Nyamka ene nuhriig tooj yarilaa gej uu?

Avatar

Зочин 2016-04-13 150.129.142.12

hanatlaa suulaa shuu dee tetgevertee gar ta nar bugdeeree turiin hort havdar bolj guitslee

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.21.106.144

ӨМЧ ХУВЬЧЛАЛААР ЭСГИЙНИЙ ҮЙЛДВЭРИЙГ ЛУЙВАРДАЖ ТОНОГ ТӨХӨӨРӨМЖҮҮДИЙГ НЬ ХЯТАДРУУ ХАЯГДАЛ ТӨМӨРТ АЧИЖ АЖИЛЧДЫГ НЬ ӨВГӨНТИЙН ХӨНДИЙРҮҮ АЧСАН АРДЧИЛАЛЫН ХАРААЦАЙ ДАА.

Avatar

ийм ардчиллыг хүсээгүй 2016-04-13 202.180.220.186

үнэндээ ардчилалсан нийгмийн үед ард түмэн талхаа хувааж авч байна, айхтар муулаад байгаа соц нийгмийн үед чинь ядахнаа талхаа бүхлээр нь авдаг байлаа

Avatar

ДОЛООН БУУДЛЫН ДОЛЖИН ЭМЭЭ 2016-04-13 183.177.97.14

БИ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ, ЕРӨНХИЙ САЙДЫГ ЯАЖ АЖИЛЛАДЫГ МЭДНЭ БИ ТЭДНИЙ ӨМНӨӨС ӨӨРИЙГӨӨ ЗОЛИМООР БАЙНА, НАМАЙГ ТЭДНИЙ ОРОНД АЖИЛЛУУЛААД ӨГӨӨЧ, ГУЙЖ БАЙНА, ЯДАХДАА ТА НАР ЦАЙНЫ СҮҮТЭЙГЭЭ БАЙНА ШҮҮ?????????

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.21.106.144

ИШШ ЭМЭЭ МИНЬ НӨГӨӨ ЕРТӨНЦРҮҮ ОДОХЫН ХООРОНД ТЭГЖ ӨӨРИЙГӨӨ ЗОЛИЖ ЮУГАА ХИЙНЭ. АРАЙ ЗАЛУУГААРАА БИ ӨӨРИЙГӨӨ ЗОЛИЕ.

Avatar

ЗОЧИН 2016-04-13 122.201.24.94

ЗӨНӨГ ГОНЧИГДОРЖ БОЛИМООР ЮМ АА.

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.9.40.111

HOGIIN HOER DORJ HOER NAMIIN HOG SHAARUUD .ODOO ZAILCGAA

Avatar

Зочин 2016-04-13 103.9.90.130

Гошногодоржоо чиний байгуулсан ардчилал энэ мөн биз. Одоо чамд үүнээс илүү зай байхгүй болсон. Юуны чинь цэц вэ. Монголын ард түмний заяа харилаа харилаа гэхэд ингэхгүй байлгүй дээ. Гэхдээ бологоомтой байгаарай

Avatar

Зочин 2016-04-13 103.14.36.6

Математикчид хамгийн амархан ой санамжаа алддаг гэсэн. Гончигоо одоо болилдоо тэтгэвэртээ гараад л байж байх дээр. Энэ АН-ын хэдэн паратизанууд ердөө ардаа хүнгүй юм шиг улаан цайм, ичихгүй дайрах юмаа. БОЛИМООР ЮМ ДАА ????????????

Avatar

Зочин 2016-04-13 103.26.195.222

ГОНЧИГДОРЖ МИНЬ ЧИ АМИА ЗОЛИОСЛОЖ БАЙСАН ГЭЖ ХУДЛАА ЯРИА ЧИНЬ ЧАМАЙГ НАВС УНАГАЛАА . МӨРӨӨДӨЛ НЬ БУДАА

Avatar

temuujin 2016-04-13 202.9.42.3

Математикчид яахаараа ингээд "би л" гэсэн шиг яваандаа мэдрэл нь муудчихдаг юм бол оо? Энэ чинь гэхдээ бас нэг их айхтар математикч нь бол бас биш гээд байгаа шд.

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.21.120.66

Гончигоо даргаа үнэнийг хэлэхэд таниас ард түмэн чинь залхаж дуусч байна таныг зурагтаар гарахад хүмүүс хорт могой гэдэг болсон байна гэтэл та Ардчилсан хувьсгалыг амь биеэ золиослон байж хийсэн хүн би ямар албан тушаалд очихоо өөрөө мэднэ гэсэн байна Яг ний нуугүй хэлэхэд Ардчилсан хувьсгалыг Жамбын Батмөнх тэргүүтэй тэр үеийн МАХН-н УТТ-ны 9 хүн хийсэн байхгүй юу тэд л энэ залуучуудыг дэмжье тэртэй тэргүй соц систем нурж ЗХУ-д өөрлөн байгуулалт явагдаж дуусах шатандаа яваа гээд өөрсдөө саналаараа огцорч байсныг ард түмэн мэднэ. Түүнээс хойш 26 жил та Монголын төрд хор хутгаж улс орныг олигорхуудыг бүлэглэлийн ордон болгосон байна Одоо та тэтгэвэртээ суух цаг болсон таныг хэн ч дэмжихгүй таныг УДШ-д өргөдөл өгсөн гэхэд хүмүүс маш дургүйлхэж байсан шүү

Avatar

Зочин 2016-04-13 103.57.94.209

Гошногдоржоо чиний үүрэг бол одоо тэтгэвэртээ гарах. Чи 9? онд амь насаа дэнчин тавьсан гэж худал хэлээд хэрэггүй. Амь насны ямар ч эрсдэл байгаагүй. МАН-ын удирдлага тэртээ тэргүй Баруун Европоос наашилж байсан Өөрчлөн байгуулалтыг та нараас өмнө хэлэлцээд дэмжих нь зүйтэй гэдэг дээр тогтчихсон байсан юм. Чи зөнөглөж. Үсээ ургуулаад чи гүн ухаантан болсонгүй үгээ хэлээд чи удирдагч болсонгүй. Нэг муу жижиг гарын хуйвалдаанч, луйварчдын багийн дасгалжуулагчаар түүхэнд үлдэнэ. Бид чамайгаа гадарлах болсон шүү Хошногдоржоо

Avatar

Зочин 2016-04-13 67.111.249.66

АНы ЗАГАЛМАЙЛСАН ЭЦЭГ МӨН ДӨӨ ЭНЭ ГОНЧИГДОРЖ. ЭНХБАЯРТАЙ НЬ ХАМТ ШОРОНД ХИЙХ ХЭРЭГТЭЙ. ХААНА ЗАВААН ХУУВИЛДААН ЯВАГДНА ТЭНД ДАНДАА ОРОЙЛОХ ҮҮРЭГТЭЙ ЯВЖ БАЙДАГ БАЛИАР АМЬТАН

Avatar

иргэн 2016-04-13 103.57.95.218

Гончигоо минь өмнөөс чинь ичээд ***** улайж байна шүү. Одоо тэтгэвэртээ сууя даа хэдүүлээ

Avatar

Ганбаатар 2016-04-13 112.72.11.116

Гончигдорж ичэж үхээч.

Avatar

Зочин 2016-04-13 103.26.193.228

Үүнээс хойш түүнээс цааш улстөрчид та нарт цусаа ханаж тангарагаласан ч Монголчууд итгэхээ больсоон.

Avatar

pkxny 2016-04-13 178.89.47.64

Гончигдорж гуай одоо болиочих доо. Хамрын тамхиа татаад үсээ ургуулаад өөр ажилдаа үрвол яасан юм вэ. Бас эхнэр нь ямар удамтай хүн билээ. Ер нь цэцэд хамгийн цэвэр шударга хүн сонгогдох ёстой шүү

Avatar

зОЧИН 2016-04-13 59.153.112.14

ГОНЧИГДОРЖ БУЗАРАА ЗАЙЛАА ЧИ. НЯМДОРЖ ГИШҮҮН БАЙГАА ЦАРАЙГ ЧИНЬ ҮНЭНЭЭР НЬ ХЭЛЧИХЛЭЭ. ОДОО ЧИ ТӨРД ИЛҮҮДЭЭД БАЙНА. ЧАМАЙГ БИД МАШ ОЛОН ЖИЛ ТЭЖЭЭЛЭЭ. АЧИЙГ БОДООД ТЭТГЭВЭРТЭЭ ГАРАА ХӨӨ. ЭЛЭНЦГИЙН ЧИНЬ АРДЧИЛСАН ХУВЬСГАЛ. МОНГОЛ УЛС, МОНГОЛЧУУДЫГ ӨНӨӨДӨР ЯМАР БОЛГОСНОО ТА НАР ХАР Л ДАА.

Avatar

Зочин 2016-04-13 103.57.93.56

Ичихчугуй дээврэн уруулаа дэлгээд бас УХЦ – санаархаж байна , тэнэгийн дотор саруул гэж унэн л юм байна . Онжогдоржоо одоо зусалж ханахгуй байна уу ? Торд засаглаж , тумэнд зайрандаж явдгаа ьольж уз ! Чиний ардчилсан хувьсгалыг амь биеэрээ золиослосон гэдэг юу л бол ! Естой Хуулийг Гууль болгох Торд хэрэггуй зайран бол ЧИ , Онжогдорж .

Avatar

Зочин 2016-04-13 73.239.111.213

GEZEGNII CHN UZUUR YU HUDULGUUD BNAA

Avatar

Зочин 2016-04-13 103.26.195.253

БЭЭЖИНД БӨӨЛЖӨӨД ХЭВТЭЖ БАЙСНАА ДУРСААЧ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2016-04-13 67.111.249.66

АНы ЗАГАЛМАЙЛСАН ЭЦЭГ МӨН ДӨӨ ЭНЭ ГОНЧИГДОРЖ. ЭНХБАЯРТАЙ НЬ ХАМТ ШОРОНД ХИЙХ ХЭРЭГТЭЙ. ХААНА ЗАВААН ХУУВИЛДААН ЯВАГДНА ТЭНД ДАНДАА ОРОЙЛОХ ҮҮРЭГТЭЙ ЯВЖ БАЙДАГ БАЛИАР АМЬТАН

Avatar

зочин 2016-04-13 202.9.40.185

Гончигоо дарга та эрх мэдэл хүрсэн тэр цаг үеэс монголын ард түмэний төлөө өөрийгөө золихоо умартсан байгаа шүү.Хэрэв үнэн бол Амаржаргал гишүүн шиг л байлдаа

Avatar

Зочин 2016-04-13 182.160.4.112

ОЛИГТОЙ ӨЛСӨЖ СУУЖ Ч ЧАДАХГҮЙ БАЙЖ х****а.ЭНХБАЯРЫН ТАВИУЛ

Avatar

Зочин 2016-04-13 59.153.113.143

Gonchigdorj odoo boliosoi. Tetgevertee garch mongolin turig tseverlej uguuch,

Avatar

Зочин 2016-04-13 43.242.243.111

Songuulid garahgui gedgee medeed zaaval neg alban tushaald ochih eostoi ymuu haashaa ym Enhbayariig uls turd ergej irlee geed Elbegdorj daraad bhiin getel Gonchigdorj metiin Ih huraliin suudal bugulj suusan hun mongold gai l bolsnoos tus boloogui tiim bhad zvgeer gertee suugaad huviin heden nooluuriin vildveree ajiluulaad bj chadahgui bn uu

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.21.106.128

энэ гониогоос ар гэрийнхэн нь ичэж үхэж нүүр хийх газаргүй болоо доо. сайхан гар юмаа. эрт л зөнөж хүүхэд нохойн доог болж байгаам байна даа. өвгөчүүл хөөргөнтөх шиг муухай юм байдаггүй юм ш дээ.

Avatar

Зочин 2016-04-13 103.57.95.179

Бүх хуульчид мэднэ, цэцэд зөвхөн шүүгчид байх ёстой гэдгийг !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

O 2016-04-13 45.72.128.237

П.Очирбат тэгээд хуульч юм уу??

Avatar

ахахаха 2016-04-13 103.57.94.158

Ц.Нямдоржыг сургууль төгсөж ирээд цэргийн прокурорт ажиллахаас нь мэднэ,харамсалтай нь одоо түүний хэмжээний хуульч бараг алга,Гончигоо түүнтэй маргах нь утгагүй юм

Avatar

Zochin 2016-04-13 202.9.42.5

Guij bish Urigdaj songogdoj ursulduj ochoosoi yadaj nudnii bulai umaa

Avatar

Зочин 2016-04-13 112.72.12.16

ЭФҮ ГОНЧИГДОРЖ аин? ЗЭНЭЭД хэлэе баиз?

Avatar

Зочин 2016-04-13 103.26.193.228

Гонио бол төрийн гонио л байхгүй юу. өөр юу ч биш

Avatar

зочин 2016-04-13 122.201.22.203

эх захаа алдсан, ичих нүүрээ гээсэн, Энэ АН төр засаггүй, түших хуульгүй болголоо.

Avatar

Иргэн 2016-04-13 122.201.22.203

хошного улайж, ***** загатналаа.

Avatar

ИРГЭН 2016-04-13 122.201.22.203

үНЭХЭЭР ГУТАРМААР ЮМАА. МОНГОЛ САЙХАН ЭХ ОРНООСОО ГАРЧ ХЯТАДЫН ИРГЭН БОЛЦГООСОН НЬ ДЭЭР ЮМ БАЙНА.

Avatar

зочин 2016-04-13 122.201.22.203

Нээрээ Гочигцэцэгийг болбол хууль гэдэг үгийг ГУУЛЬ ГЭ ЯРЬДАГ БОЛЦГООЁ. дЭМЖИХ ХҮН БАЙНА УУ

Avatar

ИРГЭН 2016-04-13 122.201.22.203

Нарангэрэл багшийг өргөмжилье. Гончигдорж дараа нь балайрч өгнөө дөө харин ч нэг. Хууль гэж яриад ч яахав. Гууль гэж нэрлэе, Гочигцэцэгээг болвол…

Avatar

Ard 2016-04-13 202.126.91.100

Dur duran ***** 3 negnee goloxgui baina gelee gedeg shig Gonchigdorj guai tsetsed zalraxiig xuseed baina!

Avatar

Go 2016-04-13 202.126.91.100

Gonchigdorj shig xog ***** Undsen xuuliin tsetsed iluudene! Oor yaria baixgui!

Avatar

ЗОЧИН 2016-04-13 122.201.22.203

ЁСТОЙ МУУХАЙ, СЭЖИГ ХҮРМЭЭР БӨӨРӨНХИЙЛӨГЧ, ХУДАЛЧ, ХЭНЭЭС Ч ХЭЗЭЭ Ч УРВАЖ ЧАДНА. ҮҮНИЙГЭЭ ОЛОН ЮМАН ДЭЭР ХАРУУЛСАН. АРД ТҮМЭН БҮГД ЧАМАЙГ МЭДНЭ. ЗАЙЛ АА.

Avatar

Зочин 2016-04-13 85.179.170.76

Moonchin gonchig ovoo odoo huuhed nohoin doog bolhoosoo omno bolij uzee, gertee suu…yun ami biee zolih ve .. 3 huuhdiinhee hurimiig hurtel moon style-r boondsiin bn shd, aimaar gaihavchig….tsetsed gonchig bish narangerel bagsh metiin hu uus bvl iluu deeree

Avatar

Ээж нар, эмэгтэйчүүд 2016-04-13 122.201.22.203

ГОНЧИГДОРЖИЙГ ХЭНТЭЙ АДИЛТГАХ ВЭ ГЭВЭЛ ЭЛБЭГДОРЖИЙН 1 ХУВИЛБАР ШДЭЭ. АРД ТҮМЭН ЧИНИЙ УВАЙГҮЙ ДҮР ЭСГЭЛТЭЭС ЗАЛХСААН, ОДОО. ЗАЙЛЖ ҮЗ. БАС ӨӨРИЙГӨӨ ЗОЛИОСЛОНО Ч ГЭХ ШИГ. ЧИНИЙ ОРОН ЗАЙ ЭНЭ ЗАМБАРААГАА АЛДСАН УЛСАД БҮҮР ИЛҮҮДНЭ. АРД ТҮМНИЙ БУЯНГААР ХАГАРТЛАА БАЯЖЛАА, ОДОО ЗАЙЛЖ ҮЗ.

Avatar

Зочин 2016-04-13 59.153.113.110

Гончигдорж хэрэггүй байхаа. Би олон зүйл дээр харсан. Гаргасан шийдвэр нь таалагдаагүй. Архангайд зориулсан дархан аварга цолны хууль Авилгын хуулийн үед гаргаж байсан дүр төрх.

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.179.31.91

АН-н гишүүн Дорлигжавыгаа ерөнхий прокурор болгохыг дэмж гээд намынхнаа уйлах шахаад гуйж явснаа Нямдорж мартаа юу. Тэгээд Дорлигтоо МАН-аас хэнийг барихыг, хэнийг УИХ-н гишүүн биш болгохыг зааж өгч байснаа одоо мартжээ.

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.9.41.94

Үнэн шүү дээ, нямдорж буг болж бнаа

Avatar

МОНГОЛ 2016-04-13 122.201.22.19

"ГОНЧИГ" нэрэндээ таарсан энэ зөнөг өвгөн албан тушаалд цадаж ханахаа мэдэхгүй өвчтэй болжээ….Монголын улс төрөөс хөөөж бүрмөсөн зайлуулах нь зүйд нийцнэ…

Avatar

Zochin 2016-04-13 103.229.121.13

Erhem gushuudiig olni omno tsaaz*****

Avatar

зочин 2016-04-13 122.201.31.223

ардчилсан хувьсгалыг амиа золиослон хийхдээ гэчихжээ. жинхэнэ 2 нүүр гаргагч, ялсан талд нь биеэ худалдагч, албан тушаалын төлөө найз нөхдөө ч зарж мэдэх нөхөр гэдэг нь харагдаад байгаам даа. ҮХц ардын намын луйварчдын хоргодох байр байсан одоо бүх намын луйварчдын хоргодох байр болох нь л дээ. ичмээр юм даа. энд л хүн хоргодож болоод байна би бас тэгье гэж боддог нь ухамсартай хүний, ардчилсан хувьсгалын амиа золиосолж хийсэн хүний ажил биш л дээ. өөрийн үнэн төрхөө мөн ч олон жил нуусан, одоо яаж ч чадахгүй ил гаргаад л байна даа хөөрхий. даравч далдайна, булавч бултайна гэдэг энэ дээ. муу юм яаж ч нуусан хэзээ нэг цагт ил гардаг л юм байна

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.70.33.242

Gonchigoo zuvuu urag*****

Avatar

Zuraach 2016-04-13 90.207.34.176

Za daa, Nyamka, Gonio 2 adil daa adil doo…

Avatar

Zuraach 2016-04-13 90.207.34.176

Alban tushaald durlaagvi gene ee, kkk… Eleg xoshloo. Nayamdorj noxoi vnen l xucsan bn!

Avatar

irgen 2016-04-13 150.129.140.191

Зугатаад байсан Гочигдорж одоо л нэг үнэнээ хэлж улайжээ. Цэцэд Гончигдорж шиг хүн огт хэрэггүй. Ядахнаа хуульч ч биш юм байна шүү дээ.

Avatar

FROM USA 2016-04-13 59.153.112.234

Ацны багш байдгын энэ.Харина багшиа хийж байсан бол одоо овоо юум сурсан байхгүй юу.Амь биеэ золиосолсон гэнэ үү МАХН-ын хайр халамжаар гарч ирээд Монголоор тоголсон хар дуракууд.

Avatar

Чоноор хонь мануулах 2016-04-13 122.201.31.196

Хэрэв Гончигдоржоор Цэцийг удирдуулбал "хоттой хонио чоноор мануулсанатай" яг адил зүйфл болно биз. Жинхэнэ эвдэрсэн хүн дээ.

Avatar

Чоноор хонь мануулах 2016-04-13 122.201.31.196

Хэрэв Гончигдоржоор Цэцийг удирдуулбал "хоттой хонио чоноор мануулсанатай" яг адил зүйфл болно биз. Жинхэнэ эвдэрсэн хүн дээ.

Avatar

Чоноор хонь мануулах 2016-04-13 122.201.31.196

Хэрэв Гончигдоржоор Цэцийг удирдуулбал "хоттой хонио чоноор мануулсанатай" яг адил зүйфл болно биз. Жинхэнэ эвдэрсэн хүн дээ.

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.9.42.3

"ИХ ХҮССЭН ХҮНЭЭР ТӨРИЙН ЖОЛОО БҮҮ АТГУУУЛ" ЧИНГИС ХААН

Avatar

Зочин 2016-04-13 103.26.193.228

"… Өөрийгөө золиход бэлэн" гэж шааадгийн. Үүнээс хойш түүнээс цааш улстөрчид та нарт цусаа ханаж тангарагаласан ч Монголчууд итгэхээ больсоон. Харин эв нь таарвал эвхэртэл нь аймхаадаад өшиглөчих сонирхол нь буцалж байгаа байх шүү !!!

Avatar

zochin 2016-04-13 103.57.95.122

Za za 2-uulaa l tetgevertee,tsetsiinhenteigee boonooroo garaach dee.

Avatar

Unshigch 2016-04-13 202.9.40.91

Gonchigdorj bol jinhene hogiin gar daa.

Avatar

Монгол 2016-04-13 103.229.123.190

Гончигоо багш гэдэг агуу хүний дэргэд Нямка гэдэг өчүүхэн коммунист юу вэ дээ

Avatar

Зочин 2016-04-13 103.26.195.222

оДОО МЭРГЭЖЛЭЭ Ч МАРТСАН

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.21.110.186

Ардчиллаас уйдсан бол фашизмруугаа тонилждээ, сэтгэгдэлчидээ

Avatar

Батэрдэнэ 2016-04-13 202.9.42.2

Гончигдорж шиг хүмүүс олон болоосой.

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.9.41.143

Алтангадас Гончигдорж улс төрийн үхдэл болсон ш дээ. Сүүлийн 10 жил хирээ мэдээд чимээгүйхэн байсансан. Яаж ийж байгаад цалинтай ажилд хэдэн жил болчих юмсан гэж бодож байгаа юм байна

Avatar

Зочин 2016-04-13 103.26.195.99

Ene geZegt bas samrah ni dee

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.179.18.187

Gonchigoo chin Ix syrgyylid bagsh baixdaa Olon ylsin matematikiin olimpiadad shyygcheer oroltsoj baixdaa temtseend orson mongilin talin xyyxded bodlogin xariyg xylgaigaar ogood xoogdoj baisan sh dee. Tiim xyn olon jil ix xyrald yu xylgai xiij xor nairyylsan boldoo kkkkm Odoo bas tsetsiin gishyynd amia zolioslono gene yy? Yndsen xyyliin tsets xyraldax gexeer Gonjigoogiin Boo byylt ni byyj irexgyi bolj paklax vii dee kkk

Avatar

Зочин 2016-04-13 49.0.161.60

mongoldoo elegtei l hun bn dag cham shig hujaag bodwol

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.179.18.187

Gonchigoo chin Ix syrgyylid bagsh baixdaa Olon ylsin matematikiin olimpiadad shyygcheer oroltsoj baixdaa temtseend orson mongilin talin xyyxded bodlogin xariyg xylgaigaar ogood xoogdoj baisan sh dee. Tiim xyn olon jil ix xyrald yu xylgai xiij xor nairyylsan boldoo kkkkm Odoo bas tsetsiin gishyynd amia zolioslono gene yy? Yndsen xyyliin tsets xyraldax gexeer Gonjigoogiin Boo byylt ni byyj irexgyi bolj paklax vii dee kkk

Avatar

Зочин 2016-04-13 122.254.111.170

Ардчилсан намд Гончигоо шиг олон хүн хэрэгтэй байна. Нямка бол ёстой шазруун галзуу нохой мөн бөгөөд энэ зангаараа улс төрд битгий тоглоод бай.

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.21.106.128

ПЭЭШ ЭНЭ ГЭЗЭГТ БАРИАЧ ЧИНЬ НҮҮРЭЭ ШИРЛЭЧЭЭ ЮУ ТӨМӨРЛЧӨӨ ЮУ? БАС "ӨӨРИЙГӨӨ ЗОЛИНО" ГЭНЭ ҮҮ ЁООЁ БӨӨЛЖИС ХҮРЧЛЭЭ. НЯМДОРЖОО НААДАХ ГЭЗЭГТ ЧИНЬ МӨД ЯВАХГҮЙ ГАЙ БОЛОХ НЬ ЭЭ, ЧИРЖ ГУЛДАРААД МОНГОЛ ТӨРӨӨС ХОЁУЛАА ЭГНЭГТ НЭГ МӨР ЯВААЧ.

Avatar

зочин 2016-04-13 150.129.142.171

Гончигоо ч ёстой ичих нүүрээ бохироор угаасан хог юм л даа хөөе. / 99999 чи мэдэв үү. юуных нь давах вэ./ Харин Нямдорж бол хаа очиж ёстой үнэн юм л ярьдаг хүн шүү дээ. Бас Ардчилсан Хувьсгал гэгчийг амиараа золиосолсон гэнэ үү. Ккк. Арчилал Монголд байгаагүй байхчгүй. Харин Анархизм бол…

Avatar

Ичихгүй юм доо 2016-04-13 202.9.40.173

Яана даа улстөрчид .

Avatar

Зочин 2016-04-13 203.91.116.94

энэ албан тушаалыг хоорондоо булаацалдаад байгаа юм уу

Avatar

HUN HOG HOER DORJ. 2016-04-13 202.9.40.255

NYMDORJ GONCHIGDORJ GEJ . HOER HOGIIN DORJ HOEUULAA ODOOZAILAACHEE. HEGNI LUUVIRIIN.ALTANGADS GEDEG PRAGC BAIGUUL;J BOLVSROLTOI ZALUUSIIG URUU TATAJ ARDCHILALIIG USTGAJ BAINA. NUGEENI ORNDOO UNDSEN HUULI ZASJ HYTADIIN TAGNUUL GEJ IH HURLIIG BUZRLAJ CUNH CUNHEER AVILGAL AVCH HUULIIG BUZRLAJ . IH HURLIIG BUZARLAN 26 JIL BOLLOO HOEUULANG NI UGER TOLGOI GURSED CHIMED BAGSH HOER SHIG SHOROND UULZUULJ NUGLIIGNE CAIRUULAACHEE

Avatar

зочин 2016-04-13 103.26.193.163

Ёо ёо.1990 онд амьдарч байсан иргэд үхэж дуусааггүй байхад л түүхийг гуйвуулаад амь биеэ золиосолж явсан гэж солиорсон байна шүү дээ.МУИС-д багш байхдаа МАХН-н гишүүн байсан энэ ***** хэдийдээ амиа золиослох юм бэ.МоАХ-ны хэдийг төр засаг яах нь вэ,энэ хэдийг нухчихвал МАХН-н гишүүн гээд сууж байя,энэ хэдийг нухахгүй бол Социал демократ гэж хошгируулаад төрийг зайдлая гэж тооцож явсан амьдралдаа орж үзээгүй нам байхгүй "Өглөө" киноны Хачиг Луузан шиг ***** биз дээ,чи.Мөрөөрөө ч төрийн хутгуур хийхгүй бас баярцогт гэгч төрийн дайсныг хүмүүжүүлж Монгол төрд гай удаж байгаа сэжгийн *****. эболадоржийг хараад дургүй хүрдэг ч энэ новшийг харахаас ой гутах юм. Үнэхээр адгийн хог ***** гэвэл гончигдорж л байна.

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.21.118.6

Ene 2 oor l dutaj gene.

Avatar

88888 2016-04-13 43.242.241.151

та нар энэ 2 том улстөрчийн хэнийг нь ялсан гэж бодож байна

Avatar

Зочин 2016-04-13 103.26.195.222

НЯМДОРЖ ХАТУУ ХҮТҮҮ ЗЭРЛЭГДҮҮ Ч ҮНЭНИЙГ Х\ЭЛЧИХДЭГ. ГОНЧИГОО ШИГ АМИА ЗОЛИСЛОЖ БАЙСАН ГЭЖ ХУДЛАА ЯРЬДАГГҮЙ .

Avatar

zochin 2016-04-13 121.107.35.65

Ene 2 nas chatsuu baih. Olon jil ood oodoosoo harj, 2 tald ih hor nairuulsan daa. Odoo boloo shde. Tur-n ordnoos 2-uulaa hotloltsood zailah tsag boljee.

Avatar

99999 2016-04-13 43.242.241.151

Гончигоо ч наад Нямдоржийгоо ганц сайн давлаа даа чимээгүй байж байгаад

Avatar

Зочин 2016-04-13 103.26.195.222

ЮМНЫ УЧРЫГ САЙН МЭДЭЖ БАЙЖ БИЧИЖ БАЙ ДҮҮ МИНЬ ГОНЧОО ӨӨХӨӨ ЧАНГА УНАСАН

Avatar

Зочин 2016-04-13 124.158.107.20

За за энэ ардчилалын нэр барьсан луйварчид бүр даварчихжээ. Гончигоог ҮХЦ-ийн даргаар тавихаар нууц хуйвалдаан хийсэн нь үнэн л юм байна.

Avatar

Зочин 2016-04-13 103.9.90.130

Гончигоо чи газрын гав доогуур ороод далд ор. Чиний байгуулсан энэ ардчилалаас чинь бид үнэхээр залхлаа. Өөрөө зайлахгүй бол ар гэр, амь насанд чинь халтай байдал бий болж мэднэ шүү. Олны ***** өлссөн ходоод чамд хэзээ нэгэн цагт цээрлэл хүргэнэ шүү.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж