Х.Баттулга Баянхонгор аймгийн иргэдтэй уулзаж байна | News.MN

Х.Баттулга Баянхонгор аймгийн иргэдтэй уулзаж байна

Хуучирсан мэдээ: 2016.04.13-нд нийтлэгдсэн

Х.Баттулга Баянхонгор аймгийн иргэдтэй уулзаж байна

УИХ-ын гишүүн Х.Баттулга яг одоо Баянхонгор аймгаас ирсэн иргэдтэй  уулзаж байна. Баянхонгорын иргэд гишүүний Төрийн ордон дахь өргөөнд уулзаж байгаа юм.

Харин энэхүү уулзалттай холбоотойгоор Төрийн ордны голын танхимын хөдөлгөөнийг Төрийн ордны хамгаалалтын алба түр хязгаарлаад байна.

Г.ДАРЬ

 

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.126.91.95

ЭНЭ ЦАЙЧИХСАН ЛУЙВАРЧНЫГ ХАМГААЛАХААР БАЯНХОНГОРЧУУД ТӨРИЙН ОРДОНД ИРЛЭЭ ГЭНЭ ҮҮ, ЭНЭ ОДОО ЮУ БОЛЖ БАЙНА ВЭ, ХУЛГАЙЧ ЛУЙВАРЧДЫГ ХАМГААЛАХ АЖЛЫГ БАЯНХОНГОРЫН ДАРГА НАР ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙГАА ГЭНЭ ҮҮ, МОНГОЛ ЧИНЬ ТӨРТЭЙ , ЗАСАГТАЙ ХУУЛЬТАЙ УЛС БИЗ ДЭЭ, ЭНД БАЙГАА БОЛОН ОРГОН ЗАЙЛСАН ДЭЛХИЙ ДАЯАР ЭРЭН СУРВАЛЖЛАГДАЖ БУЙ ХУЛГАЙЧ НАРЫГ ХАМГААЛДАГ НЬ БАЯНХОНГОРЧУУД ЮМ УУ, ТЭД МОНГОЛЫН АРД ТҮМНЭЭС ИЧЭЭЧ.

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.9.40.46

Женко ч Монгол төрийг зайдагнаж байна даа

Avatar

Зочин 2016-04-13 122.201.22.206

Намбарын Энхбаяраас нэг их дээрдээд байх юм алга даа

Avatar

Зочин 2016-04-13 184.188.140.11

Баянхонгорынхон тэгэж ч амархан тархиа угаалгахгүй шүү, эх оронч гэчихээд цаагураа дан хулгай хийж явдаг, хөхүүл хүүхэдтэй эмэгтэй нь ард нуугдаж, Монгол эмэгтэйгээс илүү орос биеэ үнэлэгчийг илүүд үздэг жонхуу баттулгыг дэмжих хүн баянхонгорт байхгүй !!!

Avatar

Зочин 2016-04-13 122.201.22.41

Хийсэн бүтээсэн юмтай хүн ч өөр шүү, зарим гишүүдийг бол нутгийн иргэд нь бараг хөөх байх шүү

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.179.16.222

Жаргалсайхан ажлаа хийж чадахгүй байж энд юугаа хийж явдаг юм болдоо

Avatar

Зочин 2016-04-13 2.76.88.187

Монгол улсын иргэдээс гадна аймгуудийн иргэд гэж байдаг уу? оршин суугчид гэж бичээрээй!

Avatar

Зочин 2016-04-13 2.76.88.187

Монгол улсын иргэдээс гадна аймгуудийн иргэд гэж байдаг уу? оршин суугчид гэж бичээрээй!

Avatar

Зочин 2016-04-13 2.76.88.187

Монгол улсын иргэдээс гадна аймгуудийн иргэд гэж байдаг уу? оршин суугчид гэж бичээрээй!

Avatar

Зочин 2016-04-13 59.153.115.191

Баттулга бол Хонгор нутгийн гутамшиг болохоос бахархал биш шүү. Ухаантай байгаарай даа хонгорчуудаа.

Avatar

ganaa 2016-04-13 202.179.27.244

Hujaa bayanhongor hujaa ruugaa zailaa. Bayanhongoriin hujaa nar minii mongold hereggui hurdan hujaa ruugaa tonil.

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.9.40.162

Женко ирэх зуны сонгуульд Баянхонгороосоо сонгоггдох байх л даа.Гэвч урьд сонгуулиудаас их мөнгө зарж гарах байх шүү.Сонгогдохгүй бол мань эр юунд орохоо мэдэж байгаа

Avatar

Зочин 2016-04-13 112.72.11.67

ene sait henii sait ve danda neg talig barisan durgui hurchlee bna

Avatar

Зочин 2016-04-13 112.72.11.67

hiisen umtai hun dee shalguulah geheer helmegdel gej aihtar um bnaa tsaana chin

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.179.25.78

Юу вэ таминь, мөрийнхөө хөтөлбөрийн биелэлтийг дүгнүүлэх гэж сонгогчидоо дуудаа юу

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.126.91.88

battulga zugeer shalguulna geed baisan odoo yagad showdaad bna helsendee l bai l da

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.9.40.174

tiim ch muu said bgaagui ee ho, huviasaa lav neleed horongo zardag bsniig ni medne. teriigee erguulj gargaj avah geed aldaa hiisiin bol uu?

Avatar

ЗОЧИН 2016-04-13 103.57.95.240

ЗА ИНГЭЭД БАЯНХОНГОРЫНХОН БАТТУЛЛГЫГ ӨМӨӨРЧ ЖАГСАХААР ИРЖ БАЙГАА ЮМУУ ДА.

Avatar

Зочин 2016-04-13 103.26.193.228

Хоёр цавчаа нэг нэгийгээ дарах гэж үзэлцээд байгааг Монголчууд мэдцөөн

Avatar

РАВДАН 2016-04-13 202.70.46.225

БАТТУЛГА ӨДӨР ИРЭХ БҮР ӨӨРИЙНХӨӨ БУЛШИЙГ УХАЖ БАЙНА ДАА! САЙН Л ХЭРЭГ!

Avatar

Зочин 2016-04-13 150.129.141.73

Бид энэ хүнийг хүндэлдэг бас хайрладаг. Эх орон ард түмнээ гэсэн сэтгэлээр Төрийн алба хашиж яваа Монгол ухаантай Зөв Монгол. Амжилт хүсье.

Avatar

лхагва 2016-04-13 59.153.87.4

баянхонгорчуудаа Баттулгыг АНын новшнуудаас салгаж ав

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.21.110.186

Заа яршигаа, ичихээр юм. Өрөвдүүлж байгаа юм уу. Тэгж байж иргэний дайн дэгдээчивдээ

Avatar

Зочин 2016-04-13 91.183.239.238

Энэ нээрээ мундаг загалмайлсан эцэг юмаа, уулзалтанд нь зориулж ордон дотор хөдөлгөөнийг хязгаарлалаа гэнүү, юу гэсэн үг вэ

Avatar

Зочин 2016-04-13 122.254.111.170

Баянхонгорчууд Монголын ард түмэн болохоос биш Баттулгын бууны нохой биш дээ.

Avatar

Зочин 2016-04-13 122.254.111.170

Баттулга маш хариуцлагүй ажилласан. Түүнийдор байсан олон хүмүүс гадаад руу оргон зайлсан байна. Улсаас авсан болон шамшигдуулсан мөнгөө улсад нь эргүүлэн өгөх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2016-04-13 122.254.111.170

Баттулга маш хариуцлагүй ажилласан. Түүнийдор байсан олон хүмүүс гадаад руу оргон зайлсан байна. Улсаас авсан болон шамшигдуулсан мөнгөө улсад нь эргүүлэн өгөх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.21.106.128

ГАНЦ БАЯНХОНГОРООС БИШ БҮХ АЙМГУУДААС БАТТУЛГЫГ ДЭМЖИГЧИДИЙГ ЦУГЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ. НИЙСЛЭЛИЙН ЗАХЫН ДҮҮРГҮҮДЭЭС Ч БУЗАР ЯНХАНЧИЛСАН ХУЙВАЛДААНЫ ГЭМТ БҮЛЭГЛЭЛИЙГ ЭСЭРГҮҮЦЭГЧИДИЙГ БҮГДИЙГ НЬ АВЧИРАХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

РАВДАН 2016-04-13 202.70.46.214

БИ ГАЙХААД БАЙДАГ ЮМ. ЭНЭ ОЛОН ЖИЛ АТГ ЭНЭ ХҮНИЙГ ОГТООС ОРОЛДООГҮЙ ГЭХЭЭР!

Avatar

Зочин 2016-04-13 73.239.111.213

Aimgiin tsengeldehed neg nud huursan zasvar hiicheed aimag buteen baiguulalt hiisen gej shaagaad baigaarai!!! Yu ch hiigeegui shuu. Hotiin lalruud ta nar oorsdoo l eniig davraagaad baigaashuu. Aimagt bol ugaasaa neree barsan!

Avatar

Зочин 2016-04-13 107.181.183.230

Чеченд Рамзан Кадыров хувийн армитай, Украинд Коломойский гэж олигархи хувийн армитай. Баттулга бас бөхчүүд, б-хонгорчуудаас бүрдсэн армитай болж байгаа юм биздээ

Avatar

Aimgiin ner bitgii buzarlaad bai chatsgaa! 2016-04-13 73.239.111.213

Yoo ene muu chatsaga baasan nuurt. Aimgiin ner bitgii buzarlaad bai chatsgaa!

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.179.24.140

bayanhongorchuud ene hunii mun chanariig unheer medhgui l bn

Avatar

РАВДАН 2016-04-13 202.70.46.214

ЭНЭ ХҮН ӨӨРИЙГӨӨ ХАМГААЛАХААР ҮНЭХЭЭР ХҮНИЙ САНААНД ОРМООРГҮЙ ТӨРИЙН ТҮШЭЭ ХҮНЭЭС ГАРМААРГҮЙ ЗҮЙЛ СЭДЭЖ БАЙГАА НЬ ТҮҮНИЙГ ҮНЭХЭЭР Л ТӨРИЙН МӨНГӨ ХУЛГАЙЛСАН ХУЛГАЙЧ ГЭДГИЙГ НЬ БАТЛААД БАЙГААГ ОЙЛГОХГҮЙ Л БАЙНА ДОО!

Avatar

РАВДАН 2016-04-13 202.70.46.214

МУУСАЙН ЦАГААН ЯМААТЫНХАН ДУХАНД НЬ НЭГ ШААХАД Л ЧАРЛААД ҮХЭХ БИЗ!

Avatar

Zochin 2016-04-13 121.107.35.65

Ukraind orosuudiin zohioson Donbass-n BN uls gedeg shig Mongold Jenko-n BN uls baiguulagdah yu, bolov uu? Hachin yum ih uzeh ny dee.

Avatar

ардын нэг 2016-04-13 202.9.40.38

ард олноор өөрийгөө хамгаалуулахаар турхирдаг нь угаасаа луйварчдын төрөлх зан, жудо-чид, сумогийн нэг нөхөр, хуралдаа бараг очихгүй байдаг хуулийг гууль болгогч гишүүд нэртүүд, одоо баянхонгорийнхон за тэгээд өөр хэн ч байж болно. тэд сохроор өмгөөлөгчид, ард түмнийхээ итгэл, монголынхоо уул усны түшгээр олимпод алтан медаль авсан болохоос баттулгаас алтан медаль авсан мэт зан гаргаж байгаа нь тэр аврагад их муухай бүр төрх зүүж байна,

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.170.94.229

Dain hiih geed baigaa yum baih da?

Avatar

Зочин 2016-04-13 59.153.113.155

Баянхонгорын Засаг дарга, Иргэдийн Хурлын дарга нар сумдынхаа Засаг дарга, Хурлын дарга нарт vvрэг егч Улаанбаатарт байгаа нутгийхнаа зохион байгуулж Женког емеерч жагсаал цуглаан хийх ажлыг хариуцуулан ажиллуулж байгаа гэнээ! Ардчиллын Ордон бослогын штаб болсон юм байх! Оюутан залуус, ажилгvй иргэдийг сайн бvртгэж шагнал урамшууллыг хангалттай олгохыг vvрэгдсэн болтой! Хедеений хэдэн сумын дарга нар ирээд Нийслэлийн хvмvvсийг командлаад тер эргvvлж хувьсгал хийдэг хаашаа сонин болсон цаг вэ??!! Нэг аймгийн дарга нар нутгийнхаа нэг баян гартай нийлж байгаад засаг терийн эрхийг авч чадна гэж сэтгэж байдаг…!? Манай улс нэгэнт тер засаггvй болцон юм чинь эртхэн vнэн байдлыг хэлээд улсаа тараачихвал таарна биз!!

Avatar

gr 2016-04-13 103.10.22.130

Ичих нүүргүй амьтан. шившиг шившиг. Баянхонгорын гутамшиг.

Avatar

Зочин 2016-04-13 119.40.98.98

Ажил хийе гэвэл албан тушаал түүнд багадаагүй. Хоёр Засгийн газар дамнан Монгол Улсын зам тээвэр, хүнс, хөдөө аж ахуй гэсэн гурван том салбарыг эзэгнэж суусан түүнээс найман жилийн өмнө эхэлсэн төмөр замын ажил нэхэх төдийд тэр улсаа хагаралдуулах хэмжээний ааш авир гарган, хууль хяналтынхны ажлыг хийлгэхгүй Засгийг тараах хэмжээнд даналзаж сууна.

Avatar

Зочин 2016-04-13 119.40.98.98

МАШ ИХЭЭР ИЧИЖ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2016-04-13 103.26.194.220

БАТТУЛГА БОЛ ЭНХБАЯР 2 БОЛЖЭЭ

Avatar

Зочин 2016-04-13 103.9.90.130

хонгор нутгийн тэнэгүүд минь ээ. Ард түмний өмч хөрөнгийг луйвардан төрийн ажлын садаа болсон энэ амьтныг өмгөөлж хамгаалах гэж ирсэн бол Монголд шараа болно доо. Наад луйварчин чинь Монголын төмөр замын мөнгийг идсэнээс болж хөгжил 10 түүнээс дээш жилээр ухарч байна. Таван толгой төслийг гацааж дэлхий нийтэд эх орны минь нэр төрийг гутаалаа. Гэтэл та нар луйврын мөнгөөр тоглосон жоохон бүтээн байгуулалтыг нь томоор харж ирсэн бол өрөвдөлтэй л байна. Наад луйварчингаас чинь илүү толгой танай аймагт үй түм байгаа шүү.

Avatar

Зочин 2016-04-13 103.26.194.177

Hulgaich

Avatar

Зочин 2016-04-13 112.72.15.61

Энэ ч цайчихсан гар байна дөө

Avatar

Бат 2016-04-13 122.201.26.171

Шинэ сум төслийг шалгах хэрэгтэй. Холбогдрх байгууллага нь шалгаж байгаа байлгүй дээ.

Avatar

Зочин 2016-04-13 178.162.216.35

Булчинтай хүн төрд булчингаа харуулж, булчингаараа олон асуудал шийднэ гэж боджээ

Avatar

Зочин 2016-04-13 49.0.160.225

ichdeggui nuur ni ulaihgui hudalch gishuun

Avatar

zochin 2016-04-13 103.9.91.214

zss. ineedem be

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.131.252.209

bayanhongoriinhoo naad luivarchinaa nutag ruugaa avaad yav.

Avatar

РАВДАН 2016-04-13 202.70.46.218

ЭНЭ Ч БҮР АЛИНГАА АЛДАЖ БАЙГАА ХҮН ЮМ БАЙНА ДАА!

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.21.106.128

БАТТУЛГЫГ ДЭМЖИГСЭДИЙГ ГАНЦ БАЯНХОНГОРООС БИШ БҮХ АЙМГААС НИЙСЛЭЛД АВЧИРАХ ХЭРЭГТЭЙ. МӨН ДҮҮРГҮҮДЭЭС ИРЖ ЧАДДАГГҮЙ БАЯЛГЫН ГАДНА ҮЛДЭГСДИЙГ Ч АВЧИРАХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Зочин 2016-04-13 202.179.25.143

хэцсс, баянхонгортоо бол нэр хүнд муутай л юм байналээ. ийм тийм юм луйвраар хувьчилж авсан шинэ сум гэж ямар ч хэрэггүй юм хийсэн гээд

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж