ЭМЯ: 67 хүнээс covid-19 илэрч, эх үүсвэр тодорхойгүй 5 тохиолдол бүртгэгдэв | News.MN

ЭМЯ: 67 хүнээс covid-19 илэрч, эх үүсвэр тодорхойгүй 5 тохиолдол бүртгэгдэв

COVID-19

ЭМЯ: 67 хүнээс covid-19 илэрч, эх үүсвэр тодорхойгүй 5 тохиолдол бүртгэгдэв

ЭМЯ: 67 хүнээс covid-19 илэрч, эх үүсвэр тодорхойгүй 5 тохиолдол бүртгэгдэв

Эрүүл мэндийн яам Covid-19-ийн нөхцөл байдлын талаарх өнөөдрийн (2021.03.07) мэдээллээ хийлээ.


ХӨСҮТ-ийн Тандалт, судалгааны албаны дарга Ж.БАЙГАЛМАА:

-2021 оны гуравдугаар сарын 07-ны өглөөний 09:00 цагийн байдлаар 67 хүнээс Сovid-19 илэрлээ. 62 нь өмнөх тохиолдлуудын ойрын хавьтал бол бусад тавынх нь халдвар авсан эх уурхайг тодорхойлж байна. Ойрын хавьтал 62 хүний 51 нь эхний удаагийн шинжилгээгээр халдвар авсан нь тогтоогдсон бол үлдсэн 11 нь хоёрдахь удаагийн давтан шинжилгээгээр тогтоогдлоо. Сүүлийн 24 цагийн хугацаанд 58 хүн эмчлэгдэж, дараагийн шатны сувилалд шилжлээ.

ЭМЯ 11.00 цагийн мэдээлэл

ЭМЯ-аас коронавирусийн нөхцөл байдлын талаар ээлжит мэдээллээ хийж байна

Posted by News.mn on Saturday, March 6, 2021

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ХарамсалтайХарамсалтай
6
ТэнэглэлТэнэглэл
5
БурууБуруу
3
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

73 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Batuaj 2021-03-07 64.119.26.142

Дэмий хөдөлгөөнийг зогсоох

Avatar

Зочин 2021-03-07 66.181.182.202

Эргүү ацнууд 7 тэрбумыг салхинд хийсгэн бүх айлаас шинжилгээ авсаны хэрэг хаа байна

Avatar

Зочин 2021-03-07 172.58.141.130

Buh uil ajillagaa businesee neechihee! hen uhaantai uhamsartai archaatai ni uldeerei geed ard tumend oorr ni daatga! Hunii toloo amidraad baigaa mulguu yumnuud tegj baigaad amindaa hureheer oilgoh bailgui!

Avatar

Зочин 2021-03-07 66.181.181.209

ur dungui hol horio

Avatar

Зочин 2021-03-07 202.179.26.200

Засгийн газрын хэвлэл мэдээллийн албаны дарга Ганзориг хөдөө орон нутаг явах хүмүүсийн гэр бүлийн нэг гишүүн нь шинжилгээ өгсөн бол шинжилгээгүй явж болно гэж мэдэгдсэн мэдэгдэл маш бодлогогүй ТОМ АЛДАА болсныг тухайн үед нь зөндөө хэлж сануулахад тоохгүй байсан. Энэ шийдвэрийг далимдуулж маш олон хүн товчоодоор гарсан. Одоо болохоор товчоодыг шинжилгээгүй хүн гаргалаа гэж дэмийрч байна. Одоо юун март, цэргийн баяр вэ, наад жүжигчид дуучид чинь 40, 50-иараа халдвар авч гэр бүлдээ тараана даа.

Avatar

Зочин 2021-03-07 64.119.24.90

шүүмжлэхийн дон туссан адгийн юмнууд өөрсдөө ухамсар, хариуцлагаа дээшлүүлээчэээ!!!

Avatar

Зочин 2021-03-07 103.229.122.62

Товчхондоо хяналт тавьж байгаа юм уу. Хотоос гадагш алдлаа.Завхарцан юм бэ. яасан Мэдээлэл хийж хэдэн ч хэрэг алга.

Avatar

bieMuut 2021-03-07 202.9.40.65

Sumiyabazar hariutslaga hylee hyn amiinhaa 20 huvid ch vaccine hiigeegyi baij byh yumaa needeg ni yaj baigaa yum Yadaj ijil baraatai languu eeljleed ajillaj boloh baisan sh dee

Avatar

Зочин 2021-03-07 64.119.24.90

нийгэмшээгүй, хотын соёл мэдэхгүй хүмүүс бүх бурууг хүлээх ёстой!!!! Маскаа ч аятайхан зүүж чадахгүй мал шиг юмнууд олон байна. Бүр ичих ч үгүй маскгүй явж бга тэнэг хүүхнүүд байна!!!!

Avatar

Зочин 2021-03-07 202.9.47.57

Шууд зонд нь хаясан шуу дээ манайх нэг ч удаа шинжилгээ огч узээгуй 1 орх 1 шинжилгээ шал худлаа дутуу хийдсэн

Avatar

ИРГЭДЭЭ ХАМГААЛЪЯ 2021-03-07 202.55.188.42

ЗА ЭНЭ ЯНЗААРАА АЙМГУУДАД ХАЛДАЖ, АЛЬ Ч ҮГҮЙ ЮМ БОЛОХ НЬ ДЭЭ. ХОТООС ЗОРЧИХ ХӨДӨЛГӨӨНӨӨ АРАЙ ЦЭГЦТЭЙ, ХЯЗГААРТАЙ БОЛГОХ ХЭРЭГТЭЙ БАЙХ АА. КОВИДЫН УРШГААР ХҮҮХДЭЭ ХАРЖ СУУСААР ХАМАГ Л АЖИЛ ТӨРӨЛ АЛДАГДАЖ, ХОЙШИЛЖ, АМЬДРАЛ ХЭЦҮҮ Л БАЙНА ДАА. ТӨР ЗАСАГ МИНЬ НЭГИЙГ БОДОХ ЦАГ БОЛСОН БУС УУ.

Avatar

Иргэн 2021-03-07 202.126.90.148

Өнгөрсөн 5 өдөр баар ресторанууд битүү байлаа. Зодоон хийсэн, хашгирсан нөхдүүд хотоор дүүрэн. Юу нь маск, аюулгүй байдал. Сахилга бат, дэг журам гэж 0! Үхэр монгол…..

Avatar

Түвшин 2021-03-07 192.82.70.161

Багш нарыг болон эрсдэлт бүлэг болох 60c дээш насныхан дСпутник-р вакцинжуулалт яаралтай хийхэд харьцангуй хэвийн амьдралд орох нөхцөл бүрдэнэ… Тэгээд маск болох хувийн хамгаалах хэрэгсэл зохистой хэрэглэхэд хангалттай. .. Сургууль нээх болон бусад арга хэмжээг хэрэгжүүлэх хэрэгтэй…

Avatar

Зочин 2021-03-07 66.181.191.62

Ийм нохцолд сургууль танхимаар хичээл хийж болох юм уу хуухдууд олноороо тахал тусвал юу болох вэ Хуухдээ хичээлд явуулах эцэх эх байх юм уу Улаанбаатар хотын асуудлыг эцсийн эцэст Сумьяабазар хариуцлага хулээнэ шуу

Avatar

Зочин 2021-03-07 64.119.24.90

халдвар хамгааллын дэглэм баримтлаад эхлүүлсэн нь дээр!!! Иргэд өөрсдөө ухамсартай байгаачээ. Нус цэрээ хаяад, ханиаж найтайгаад л явах юм!

Avatar

Зочин 2021-03-07 66.181.191.62

Эрхэм дарга нараа та нар оорсдоо вакцин хийчихсэн ард тумэн яавал яаг гэж арай бодоогуй биз дээ. Одоо юунд найдах болж байна вакцин оруулж ирэх монго байхгуй бол толбортэй хийх талаар зохион байгуулах хэрэгтэй

Avatar

Санаа зовж байна. 2021-03-07 202.21.108.12

1сард энэ тхрхалтыг зогсоох боломж байсан. Хархмсалтай нь яг хэрэгтэй үед ЗГ огцорч шийдвэр гаргах хүн байхгүй болсноос алтан боломжийг алдсан байдаг

Avatar

Зочин 2021-03-07 66.181.180.66

СОШИАЛЫГ ашиглагчид дунд жинхэнэ хутган үймүүлэгчид хагалан бутаргагчид далд санаатай хорон явуулгатай этгээдүүд түм бумаараа ….Энэ сэтгэгдэл бичигсэд дунд ТӨР ЗАСАГ УОК ыг шүүмжлэх МОНГОЛЧУУД бараг л байхгүй дээ …Харин гадны гар хөл бологсод цөөнгүй байгаад байна ….

Avatar

Иргэн 2021-03-07 202.126.90.148

Гадны тагнуулууд ийм ажиллагаа явуулж байхыг үгүйсгэх арга алга

Avatar

Зочин 2021-03-07 64.119.21.245

Сошиалаар элдвийн бусмараг юм бичигчид ард түмнийг төрдөө итгэх итгэлийг алдагдуулж хүмүүсийг хагалан талцуулж байгаа нь улс орныг хүчгүйдүүлэх арга гэж бодож байна гадны гар хөл ч байж мэднэ . цэгцлэх хэрэгтэй .

Avatar

Зочин 2021-03-07 66.181.180.66

Хүний эрхээ хэтрүүлэн нэхэгсдээс болж ХАЛДВАРЫН ТАРХАЛТ ихсэж байна даа Төр засаг нь ХҮНИЙ ЭРХ ДЭЭДЭЛЖ ёайгаа нь энэ гээд СОШИАЛЫН АЯСААР ажлаа явуулсаар л ….Энэ МОНГОЛ УЛСАД чинь төр засаг нь ХҮНИЙ ЭРХ ДЭЭДЭЛЖ БАЙГАА нь энэ гээд СОШИАЛЫГ дагаж намирсаар өнөөдрийг хүрлээ … Гадаад орнуудын ххлдвар буурч байхад МАНАЙД эсрэгээрээ…Дэлхий дахинд ВАКЦИНЖУУЛАЛТ явагдаж байхад манайд бас л эсрэгээрээ …. УОК ЗГ гүйцэтгэх шат зэрэг ЯМАР Ч ХУРДГҮЙ УДААН СЭТГЭЛГҮЙ мөнгөнөөс өөрийг бодохоо байж…

Avatar

Зочин 2021-03-07 103.26.193.161

sholtei hool yas chanah gebel indonesin zurhain hoolo.sahlihgui zolbin baij yundaa ongirsin. ene zolbin butan gere hisen bolod 1a aigad hanindaa geel.yaj chadjinaa.mahgui guriltai sholo ooro idel dee getel uguima bidned tegj helcheel oorsdoo piza chicken ideel. nahuu. nahuu

Avatar

Zochin 2021-03-07 46.224.12.227

1d huwi hunii hariutslga maskaa zuugeed buugnurch tsuglarahgui bai l daa.Hun buhen hicheeh heregtei vaktsin hiilgene gedeg corona tusahgui gesen ug bish bas corona tussan humuusee bitii gaduurhaad bai teheer humuus unenee hlehgui nuuj bgaa shtee

Avatar

Зочин 2021-03-07 103.26.193.161

oroi bas zalgaad utasdaal. margash manai hothon sholtei hool hoosn yasa chanad ideen geel zandraal. chini bool bish shdee.ene gashuudla 30 jil urgeljine gene. bid ene uhelden buruugui shuu. nomhon engina rd hun. hunig ingej butan nepal mianmart yargaldin. tendee ochod yasa sholondo chanad idel de. hudla dabraad yab geher.

Avatar

Зочин 2021-03-07 103.26.193.161

humuuse nogo abgai bas utasdaalz agnaal zandraal haraj a**** shuu. geel onoodr bi guriltai shol hiij tiim hool idee gejina hothondoo gene. ene yasan naasan lagaan bolod. bas boloogui onoodr abs gashudlain hool sholtei idne hothon hause hothond shde. huni ideh hoolig hurtel zaaj doormjolnoo. altai chi omoorod baisan harjinuu.

Avatar

Зочин 2021-03-07 192.82.71.243

ХУД-17 тохиолдол нь аль хорооны аль хэсгээс илэрсэн юм бэ??? Үүнийг нуух ямар ч шаардлагагүaй шүү дээ!!! Харин. иргэд тэр байршлыг мэдсэнээр түүнээс тойрч зайлах мэдлэгтэй баймаар бaйна шдээ!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-03-07 64.119.24.244

ЭНЭ КОНЦЕРТ БААР ЦЭНГЭЭНИЙ ГАЗРУУДАА ХААГААД ВАКЦИНЖУУЛАЛТАА ТҮРГЭЛЭЭЧ

Avatar

Зочин 2021-03-07 64.119.24.90

бүх юм хүмүүсээс л хамаарна ш дээ. амны хаалтгүй хүмүүс мэр сэр яваад байгааг харахгүй бну? тэдэнд хэл!!!!

Avatar

Зочин 2021-03-07 202.126.90.5

MAN neeree duraaraa s***h yumaa MAN-iin 100 jileer 1 ch kovid bhgui daraa ni 60, 70 … ard tumneer togloj hanahgui luivarchid shuu !!! Iim nam songoson hohinee hohino ta nar !!!!

Avatar

Зочин 2021-03-07 202.55.188.109

Songodogguim luivardaad gardgiim

Avatar

??? 2021-03-07 103.229.122.118

Зарим аймгуудад очсон тээгчидийг халдвар авагсдын тоондоо оруулж мэдээлж байна уу, үгүй юү? Нэг л дутуу мэдээллийг, ээрч мөөрөн уншицгааж байна. Халдварыг энэ байдлаараа бол алдаад туучих гэж байна даа. Эмэгтэйчүүдийн баярыг ямар өргөн тэмдэглэж байгааг анзаарахгүй байна уу? Цэргийн баярыг тэмдэглэхийг бүр хорих хэрэгтэй байна. Үхэр монгол гэж бид өөрсдийгөө нэрлэдэг. Гэтэл үхрээс ч дор тэнэгүүд юм байна даа, ихэнх нь…

Avatar

Зочин 2021-03-07 64.119.21.245

Үхэр чинь цувж ирдэг цугларч саалгадаг дэгтэй мал шүү.

Avatar

Зочин 2021-03-07 64.119.24.143

Эмнэлгүүд хүмүүсээс ,PCR шинжилгээ шаардаж байгаа учраас хүмүүс илүү их шинжилгээнд хамрагдаж байгаа . Хэрвээ шаардахгүй бол шинжилгээ хийлгэхээр очих хүний тоо багасаж илрүүлэлт нь ч муудна гэдгийг удирдлагууд яхгаад ойлгохгүй бна. Харамсалтай.

Avatar

Зочин 2021-03-07 64.119.24.90

оркууд гай тариад байна ш дээ. Чанартай амны хаалтыг байнга зүүх ёстойг огт ойлгохгүй юм. Өнөөдөр Киноүйлдвэрт нэг үсчин рүү орсон чинь үсчин нь ур чадвар муутай. Дээр нь дүү нь бололтой хар юм маскгүй орж ирээд арзайтал инээж байгаад гарсан. Үйлчилгээний газар ш дээ. Үсчин хамгийн эрсдэлтэй орчин ш дээ!!!!

Avatar

АНУ-ын Сенат эдийн засгаа дэмжих $1.9 их наядын хөтөлбөрийг дэмжлээ 2021-03-07 202.55.188.109

АНУ 3 дах удаагаа иргэн буртээ менге тараах нь. 20 оны 3 сард $1200, 12 сард $600, энэ 3 сард иргэд нь $1400 авна. Дээр нь ажилгуйдлийн тэтгэмж авах нь. Бас мужууд нь тусдаа мужын иргэддээ нэмээд терийнхеес гадна нехен олговор егч байгаа мужууд ч байна. Калифорниа муж иргэн буртээ сар бур $500 + хунсний талон егч байгаа. Энэ чинь халамж биш нехен олговор гэдгийг МАНгараас еер хэн ч ойлгоно. Ажил орлогоо удаан хугацаагаар хаалгуулж боолгуулсны телбер шуу дээ. Тэгэхэд МАНгар тер яаж байна?

Avatar

Зочин 2021-03-07 66.181.179.82

вакцина хурдан сайн тарьж эхлээч новшнуудаа одоо гадагшаа их алдаад байна. малнуу даа улс төрөө дараан хийж баатар болж тоглооч ношнуудаа та нар даан ч гарахгүй

Avatar

Зочин 2021-03-07 64.119.21.245

172 82 оо ямар их х****л урсгадаг хүн вэ та санлаа л хэлчих л дээ

Avatar

Хайран 54 тэрбум 2021-03-07 150.129.143.220

Нэг хаалга шинжилгээ яагаад ийм үр дүнгүй болов оо арай ч дээ

Avatar

Зочин 2021-03-07 202.55.188.109

Насанд хурсэн иргэн бурт 1 саяаа егеед 1 сар 0 зогсолт хийгээд нам дарах юмыг МАН албаар сунжруулж далимдуулан янз бурийн шахаа хийж дундаас нь идэж ууж байна. Коронаг нам дарах нь МАН-д ашиггуй байгаа учраас менгегуй гэж ард тумнээсээ харамлаж байсан мертлее одоо болохоор шинэ ЗГ нь менгенеес их юм байхгуйээ гээд сонгуулыг далимдуулж 10 их наяд хэвлэж хувааж цохих гээд улайрч байна.

Avatar

Зочин 2021-03-07 66.181.161.94

1саяыг тараах хэрэггүй шүү

Avatar

Zochin 2021-03-07 103.111.32.190

Yaanaa

Avatar

Зочин 2021-03-07 103.57.95.231

Hmm

Avatar

Зочин 2021-03-07 202.9.46.161

Өчигдөр МҮЭ-ийн Соёлын ордонд 15 цагт болох байсан хошин урлаг нийтийн дуучдын "Бүсгүй чамдаа" тоглолтын билет борлогдоогүй учир цуцлагдсан байна

Avatar

Буриад зон 2021-03-07 66.181.161.94

Зөв тоглолт хэрэггүй

Avatar

Зочин 2021-03-07 64.119.24.90

соёл, урлаг түнэр харанхуйг гийлүүлдэг юм ш дээ. оркуудаа

Avatar

Зочин 2021-03-07 64.119.19.2

Вакцинжуулалтын яьцаа түргэн шуурхай болгоо. Ямар ч удаан салгалсан пм бэ! Шал дургүй хүрчлээ. Унхиагүй үр бүтээлгүй, худлаа рекламын пауз болцсон засаг, сайд дарга нар зүгээр

Avatar

Буриад зон 2021-03-07 66.181.161.94

Жаахан л тэвччих

Avatar

Ард 2021-03-07 202.126.88.198

ЗГ яаралтай хуралдаж, цаг үеийн асуудлыг шийдмээр байна. Хүүк байхдаа юмны үнийг 75 хувиар буулгаж байсан. Одоо ЕС шатахууны үнийг 75 хувиар буулгавал сайн бна. Ард иргэд таныг таална.

Avatar

иргэн 2021-03-07 64.119.27.217

Энэ телевизээр мэдээгээ ч олигтой өгөхөө больжээ. Үнэн чадваргүй, унхиагүй амьтад. Хөдөө явахгүй бол үхэж хатлаа гээд хөдөлгөөнийг нээсэн. Үр дүн нь улс орон даяар тахал тарлаа. Энэ улс, нийслэлийн онцгой үнэн олхиогүй ажиллаж байна даа. Үнэн гайхамшиг.

Avatar

Зол 2021-03-07 66.181.161.94

Хариуцлага тооц

Avatar

Hmm 2021-03-07 66.181.190.150

Hotoos garah hodolgoonoo neegeed aimguudaa taviad tuuchihvaa huurhii

Avatar

З 2021-03-07 103.57.94.15

Төрийн ордонд гарсан гэсэн. Үнэн юм уу.хэлээд өгөхөд яадаг байнаа. Нуугаад байх юм

Avatar

Зочин 2021-03-07 66.181.185.20

b**s umhige tabihgui shde. basig umhii geed shese golob genuu jostoi jinhen galzuursan demiirsen zolbin uzlere.zarim ug bichih arga algaa.

Avatar

Зочин 2021-03-07 66.181.185.20

dondogmaa burjak tensen sum geel mini ugs helleg ih baiganmaa.shaban shaban shaban shasan pendi geel hunig hamt yarij suuhda reekt daramt hiij aldag mini zohioson ugs l deee.aij yb medeb uu aisan boohoi nohoi ungala. baasa ided toloo gamnah geel. medsen.uzeelre shono 24 tsag ingej haraagad demi house baijee.

Avatar

Иргэн 2021-03-07 122.201.22.164

Бичлэг чинь тасраад үзэж болохгүй бна. Больж бүтэж байгаа ажил бна уу.

Avatar

Зочин 2021-03-07 66.181.185.20

bi modo bolson ug heleg ih zohodinma. aja shaasinma aja shasin geel nakul nahil daa. eged medehgui yu.

Avatar

Зочин 2021-03-07 202.21.108.40

Сүржигнэхээр юм болоогүй байна. Сүржигнэх л өвчнөөсөө хорлонтой юм байна шүү.

Avatar

Зочин 2021-03-07 66.181.185.20

bi setguul zui sonirhdog hun l dee. humuse humuse humuuse geel mini zohioson kompi yaria da. huni yarij baihda daramtaljiganma. bagana bi chamd bas heleh geel mini heldeg ug modo bolosn ug helelg bugd mini ohioson helleg chini ohin hurgen huu ichihgui heleel suujiganmal daa. tim oligtoi bol oorinho mongol helleg ugs zohiogod heled yaril daa muu nilzan.uzeelre osgogchoro untuulsangui ee.

Avatar

Зочин 2021-03-07 66.181.185.20

bagabanid bi cahmaig alsinnma uhteel za.oilgoo oilgoo. chi medsenuu chini duu ohin egchiin huu dandaa mini bichsen text yaria yardinma. teged bi aab bolson baihal daa. bi cahaig cahdah geel ih olon jil gutaj yabsan daa.uzeelre osgogchor airache dee.sodonomo chi bolioroo.

Avatar

Зочин 2021-03-07 202.21.108.56

Бэлэн ирсэн вакцинаа хурдхан тарихгүй 2 долоо хоног хадгаллаа.

Avatar

Зочин 2021-03-07 103.57.94.15

Мэдээгээ дутуу дулимаг дуржигнуулчих юмаа.амбасэлмаа докторыг залья

Avatar

Зочин 2021-03-07 122.201.22.164

Англи хэлтэнгүүд тэгж ярьдаг юм.

Avatar

зочин 2021-03-07 202.21.108.12

Хөл хорионоос өөр арга байхгүй гэдгийг дэлхий даяар жил гаран туулж батлаад байхад манайх ингэж сул хаяж болохгүй дээ. Шийдвэрийг сошиал сүлжээний хандлагаар биш тооцоо судалгаагаанд үндэслэж гаргадаг болоосой

Avatar

Зочин 2021-03-07 122.201.22.164

Дуу нь тасалдаад байх юм.

Avatar

Badarch taxar 2021-03-07 66.181.183.63

Ene 11 stagiin medeege oligtoi yawuulaachee ulam oromdood baih yum medeelj bga hvn ni ilam muudaad baih yuma aa

Avatar

Зочин 2021-03-07 66.181.185.20

bagabandi bi tanahig alsinn durgui hured yadiin bee. indonesien zurhai abchiraad alksiinmaa gejina bagana. ged uzleere osgogchoro charlaad sodnom gedege zaluu.

Avatar

Зочин 2021-03-07 66.181.185.20

bagabandi bi tanaihig alsiin yadiin.

Avatar

Зочин 2021-03-07 103.229.122.62

11 цагийн мэдээ данпуу болж бйнад өө

Avatar

Зочин 2021-03-07 202.9.46.161

байгальмаа орк чинь хэдэн тоо танилцуулж чадахгүй ээрч муураад мэдээллээ нууж хайцаалаад хүмүүсийн итгэл үнэмшлийг алдагдуулж байна даа амбалсэлмээ гуайгаа буцаж залмаар юм

Avatar

zochin 2021-03-07 66.181.180.101

60 nastai hun mash muu 50 nastai hun muu 30 nastai zaluu sain 25 nastai zaluu hamgiin sain. Sociializmiin ueiin teneg orkuud hurdan dald orcgoo.

Avatar

ard tumen 2021-03-07 202.55.188.88

Haldvar chini erchimtei nemegdeed bn.bayariin arga hemjeenuudee boliochee.humuusiig gert bailgaach gejiheed oordoo togloltod och geed urailad baih umda

Avatar

Зочин 2021-03-07 103.10.22.40

Hunii erh shu!! Hichneen sar gertee suuh um bitgi davraad bai!! Durtai um bol uursduu gertee suu!!

Avatar

zochin 2021-03-07 66.181.180.101

Hunii erhee manduulaad bugdeeree saihan uhej dald oryooo.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж